Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    اسپیکر زیلوت (Zealot)

    اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51D

    *
    • Not available
    *
    وضعیت: اتمام موجودی
    1٬490٬000 تومان

    خرید اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51D

    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S51 که در کلاس اسپیکرهای جهانی میکروفون دار این برند است، می تواند علاوه بر پخش موسیقی، به کمک میکروفونی که همراه با اسپیکر ارائه می دهد، ویژگی کارائوکه (Karaoke) را نیز ارائه دهد. داشتن میکروفون، خروجی 10 وات، توان ماکسیمم خروجی 20 وات در کنار مواردی همچون یک توئیتر، یک وافر و دو باس دیافراگم شرایط خوبی را نسبت به بسیاری از اسپیکرهای موجود در بازار جهت پخش موسیقی ایجاد می کند. در ادامه به بررسی دقیق تر مشخصات این اسپیکر خواهیم پرداخت.

    معرفی اسپیکر زیلوت S51D

    اسپیکر بی سیم مدل S51D توسط برند چینی زیلوت (Zealot)، تولیدکننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل تولید شده است. این برند از تکنولوژی سطح بالایی در ساخت محصولاتش استفاده می کند و تولیداتی باکیفیت نسبتا بالا را به بازار ارائه کرده است.

    می توان گف اسپیکر بی سیم زیلوت S51D با ظاهر زیبا و قابلیت ضد آب بودن، محصول خوبی از این شرکت است. طبق ادعای زیلوت با شارژ کامل این اسپیکر قادر خواهید بود تا 16 ساعت با ولوم متوسط به موسیقی گوش دهید. با توجه به اندازه اسپیکر و با داشتن سه درایو جداگانه، این محصول نسبتا صدای خوب و تفکیک شده ای را پخش می کند.

    بسته بندی این محصول چینی شامل دستگاه اسپیکر، یک کابل شارژ یو اس بی، یک بند آویز، یک میکروفون داینامیک به همراه کابلی دو متری جهت اتصال و استفاده از میکروفون می شود. میکروفون های داینامیک با القای الکترومغناطیسی، صوت را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کنند، این نوع میکروفون برای صداگذاری مناسب است و حجم صدای بالایی را تحمل می کند.

    مشخصات ظاهری اسپیکر زیلوت S51D

    اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51Dبا ابعاد 185 × 75 × 75 میلی متر اسپیکری نسبتا کوچک محسوب می شود. S51D قابل حمل است و وزنی حدود 500 گرم دارد. جنس بدنه این مدل پلاستیکی بوده و معمولا با رنگ مشکی عرضه می شود. روی این اسپیکر انواع پورت، تعدادی دکمه، لوگوی زیلوت و سایر اجزای اسپیکر را شاهد هستیم.

    بندی که در کنار اجزای دیگر این محصول در جعبه بسته بندی اسپیکر قرار گرفته است، حمل و نقل را بسیار آسان خواهد کرد. علاوه بر حمل می توان با داشتن این بند، به راحتی اسپیکر را هرجایی که لازم است آویزان کرد. اسپیکر زیلوت مدل S51D نشانگر ال ای دی دارد اما به نورپردازی مجهز نیست.

    مشخصات فنی اسپیکر زیلوت S51D

    اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51D برای پخش موسیقی از پورت های نسبتا کاملی برخوردار است. شما می توانید با کمک اتصال از طریق AUX، بلوتوث، کارت حافظه و فلش مموری، موسیقی مد نظر خود را پخش کنید. جک ورودی صدای این اسپیکر 3.5 میلی متری است. برد اسپیکر نیز 10 متر است به این معنی که تا فاصله ده متری می توان از قابلیت بلوتوث آن استفاده کرد. اسپیکر بلوتوثی S51D از نسخه بلوتوث 5 پشتیبانی می کند.

    درایوهای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S51

    این اسپیکر مجهز به توان خروجی ساب ووفر 10 وات و توان ماکسیمم خروجی 20 وات است. درایوهای این دستگاه نیز شامل یک توئیتر، دو باس دیافراگم و یک وافر می شود. به کمک این درایوها پخش موزیک با خط و خش حداقلی انجام خواهد شد.

    توئیتر نوعی بلندگو است که در اجرای دقیق تر و جزئی تر صداهای ریز ضبط شده نقش مهمی دارد. دیافگرام نیز قطعه ای بسیار نازک است که به فشار صوتی حساس بوده و با توجه به میزان و فشار صوت، ارتعاشات مکانیکی ایجاد می کند. می توان گفت دیافگرام مهم ترین بخش جهت تبدیل صوت به سیگنال های الکتریکی است. آخرین مورد یعنی وافر بلندگویی است که فرکانسی پایین بین 20 تا 20 هزار هرتز را تولید می کند و به عبارتی مخصوص پخش صداهای بم و کلفت است.

    با استفاده از قابلیت pair شدن می توانید این اسپیکرها را به هم متصل کنید، یعنی اگر دو اسپیکر خریداری کنید می توانید آن ها را به هم متصل کرده و پخش موسیقی را به صورت همزمان تجربه کنید. با این روش امکان افزایش صدای موزیک هم به وجود می آید.

    بلندگو بی سیم زیلوت مدل S51D میکروفون داخلی دارد و با داشتن شیار مخصوص به سیم کارت امکان ایجاد مکالمات صوتی با این دستگاه برای شما مهیا می شود. پخش صدای این اسپیکر به شکل 360 درجه بوده و با وجود میکروفون ارائه شده در کنار دستگاه امکان استفاده از کارائوکه نیز فراهم است. کارائوکه امکان ضبط صدا جهت سرگرمی یا آواز خوانی اماتور و حرفه ای را فراهم می کند.

    ویژگی های باتری

    منبع انرژی این اسپیکر یک باتری لیتیومی پلیمری است که ظرفیتی معادل 4400 میلی آمپر ساعت دارد و عملکرد باتری مناسب ارزیابی می شود. دستگاه به کمک کابل شارژ موجود در بسته بندی و از طریق درگاه Micro USB شارژ می شود. برای هر بار شارژ شدن کامل اسپیکر، بازه زمانی حدودا 5 ساعته لازم خواهد بود. پس از شارژ کامل، این دستگاه قادر است حداقل 5 ساعت و در خوش بینانه ترین حالت 16 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند.

    کلیدها

    روی دستگاه اسپیکر S51D چندین دکمه وجود دارد. دو دکمه مربوط به تنظیم صدا یا همان Volume up & Volume down است. از این دو دکمه می توان جهت پخش موزیک بعدی یا قبلی نیز استفاده کرد. دکمه دیگر مربوط به روشن و خاموش کردن دستگاه است که در حفظ انرژی باتری نقشی مهم دارد. یک دکمه مربوط به Mood اسپیکر نیز مشاهده می کنیم که تغییر مود دستگاه را ممکن می سازد. دکمه آخر نیز مربوط به play/pause است که امکان ایجاد توقف در پخش موزیک و یا شروع مجدد آن را امکان پذیر می سازد.

    ویژگی های بدنه

    اسپیکر زیلوت اس 51 دی در برابر گرد و غبار، رطوبت و پاشش مستقیم آب مقاوم است. با داشتن قابلیت IPX5 (مقاومت در برابر پاشش مستقیم آب)، شما می توانید با خیال راحت اسپیکر را در هوای بارانی کمپ های آخر هفته و یا مهمانی های اطراف استخر خانه و موقعیت های مشابه استفاده کرده و نگران خرابی آن در اثر مجاورت با رطوبت نباشید. البته دقت داشته باشید در صورت قرارگیری طولانی مدت اسپیکر درون آب تضمینی برای حفظ سلامتی آن وجود ندارد.

    تائیدیه های اسپیکر S51D

    هر اسپیکر و محصول تائیدیه هایی را کسب می کند که اعتبار و کیفیت آن را نشان می دهد. در ادامه تائیدیه های اسپیکر زیلوت S51D را مشاهده می کنید:

    تائیدیه RoHS

    Restriction of Hazardous Substances به معنای محدودیت در استفاده از مواد خطرناک است. این تائیدیه نشان می دهد که در ساخت این وسیله الکتریکی مواد خاص خطرناکی مانند سرب استفاده نشده است.

    تائیدیه FCC

    گواهی FCC تائیدیه ای است که مربوط به سازگاری الکترومغناطیسی محصولات الکتریکی است. این تائیدیه نشان می دهد که فرکانس های رادیویی این اسپیکر تداخلی با عملکرد سایر دستگاه های الکترونیکی و یا ارتعاش موج های مضر ندارد.

    تائیدیه CE

    تائیدیه CE اعلامیه ای از نظر سازنده است که نشان دهنده تطابق محصول تولیدی با استانداردهای اتحادیه اروپا در زمینه های ایمنی، بهداشت و محافظت از محیط زیست است.

    پیشنهاد فرفره...

    اگر برای جمع های کوچک و فضاهای محدود به دنبال اسپیکری بی سیم و قابل حمل هستید، اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51D گزینه مناسبی برای شما جهت پخش موسیقی با کیفیت قابل قبول خواهد بود. این محصول زیلوت با توجه به اندازه، ظرفیت و کیفیت باتری و امکانات جانبی متنوعش شما را از خریدتان راضی خواهد کرد. این اسپیکر را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا از فروشگاه اینترنتی فرفره سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان بتوانید موسیقی را با لذت بیشتری تجربه کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد
    75 × 75 × 185 میلی‌متر
    وزن
    500 گرم
    نوع اسپیکر
    قابل حمل
    نوع اتصال
    بلوتوث, دوگانه بی‌سیم و باسیم
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث، درگاه جک ورودی صدا (AUX)، درگاه USB نوع C
    فناوری های ارتباطی
    رادیو
    فرکانس پاسخ گویی اسپیکر
    فرکانس پاسخگویی از 100 هرتز تا 20 کیلو هرتز
    توان خروجی اسپیکر
    20 وات
    توان خروجی کلی
    20 وات
    توان خروجی ساب ووفر
    10 وات
    حداکثر برد بلندگو
    حداکثر 10 متر
    نسخه‌ی بلوتوث
    بلوتوث نسخه 5.0
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    مدت زمان شارژ شدن
    حدودا 3 ساعت
    ظرفیت باتری
    باتری با دوام 4400 میلی آمپر ساعتی
    منبع انرژی
    باتری
    مدت زمان پخش
    زمان نگه داری حداکثر 16 ساعت حالت پخش موسیقی
    رابط ها
    Bluetooth / microUSB / USB / شیار کارت حافظه MicroSD
    منبع تغذیه
    باتری داخلی
    نسبت سیگنال به نویز
    90 دسی بل
    استاندارد IP
    IPX5 (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار )
    سیستم عامل‌ های قابل پشتیبانی

    تمام گجت‌ها و گوشی‌های پشتیبانی کننده از بلوتوث اعم از اندروید و آیفون و حتی کامپیوترها و رایانه‌های شخصی

    ویژگی‌های خاص

    دستگیره پلاستیکی و قابل حمل، مجهز به میکروفون داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه TF و حافظه USB، دارای بدنه مقاوم نسبت به ضربه، وضوح صدای پویا و شفاف هنگام پخش موسیقی، کلید مدیریت میزان صدا، کیفیت صدای بسیار واضح و بالا، باتری با دوام، دارای تأییدیه‌های CE, FCC, RoHS

    قابلیت های اسپیکر

    رابط Bluetooth, USB , جک 3.5 میلی متری صدا، دارای بلوتوث نسخه 5.0، ، امکان ایجاد تغییرات در ولوم ، موسیقی و مدیریت پخش و تماس‌ها با استفاده از کلیدهای فیزیکی، امکان پخش رادیو، پخش صدای 360 درجه، کارائوکه

    تعداد اجزاء اسپیکر
    1 عدد
    وزن هر ستلایت (تکه)
    500 گرم
    میکروفون
    داخلی
    اقلام همراه

    میکروفون، بند حمل، کابل شارژ، دفترچه راهنما

    سایر مشخصات

      طراحی شکیل و زیبا، صدایی شفاف، پایدار و با کیفیت - قابلیت اتصال بی سیم و با سیم - قابلیت اتصال از طریق بلوتوث ورژن ۵.0 - قابلیت اتصال به وسیله

    کابل AUX - دارای صفحه کلید مدیریت پخش آهنگ و میزان صدا  دارای کیفیت صدای HD قابلیت اتصال به تمامی دستگاه‌های دارای بلوتوث اندروید و آیفون

    روش‌های پخش: بلوتوث کابل  AUX طراحی زیبا و ارگونومیک

    توضیحات کنترل کننده : دکمه‌ی پاور، دکمه‌ی تنظیم نورپردازی، دکمه‌ی بلوتوث، دکمه‌های کنترل محتوای در حال پخش، دکمه‌های افکت‌های صوتی، دکمه‌های تنظیم تایمر  رنگ بندی: سفید بلندی صدای بسیار خوب

    عدم پشتیبانی از محتوای Hi-Res

    فاقد فناوری NFC

    طریقه شارژ: از طریق کابل شارژ micro USB

    نوع صدا: استریو

    توان خروجی واقعی (RMS): 5 وات

    امپدانس: 4 اهم

    محتویات جعبه: •    1 عدد اسپیکر •    دفترچه راهنما •    کابل USB نوع C دارای نورپردازی

    توضیحات نورپردازی: افکت نور محیطی قابل تنظیم دارای صفحه کلید لمسی بدنه از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم میزان مصرف: 5 وات (5 ولت / 1 آمپر)

    طریقه شارژ: از طریق درگاه USB نوع C دیستورشن: کمتر از 1 درصد دارای نور گرم در 5 سطح روشنایی دارای تایمر خاموشی 1 ساعت ، 2 ساعت ، 4 ساعت نام دیگر: ZEALOT Z5

    White Noise Machine    

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    خرید اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51D

    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S51 که در کلاس اسپیکرهای جهانی میکروفون دار این برند است، می تواند علاوه بر پخش موسیقی، به کمک میکروفونی که همراه با اسپیکر ارائه می دهد، ویژگی کارائوکه (Karaoke) را نیز ارائه دهد. داشتن میکروفون، خروجی 10 وات، توان ماکسیمم خروجی 20 وات در کنار مواردی همچون یک توئیتر، یک وافر و دو باس دیافراگم شرایط خوبی را نسبت به بسیاری از اسپیکرهای موجود در بازار جهت پخش موسیقی ایجاد می کند. در ادامه به بررسی دقیق تر مشخصات این اسپیکر خواهیم پرداخت.

    معرفی اسپیکر زیلوت S51D

    اسپیکر بی سیم مدل S51D توسط برند چینی زیلوت (Zealot)، تولیدکننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل تولید شده است. این برند از تکنولوژی سطح بالایی در ساخت محصولاتش استفاده می کند و تولیداتی باکیفیت نسبتا بالا را به بازار ارائه کرده است.

    می توان گف اسپیکر بی سیم زیلوت S51D با ظاهر زیبا و قابلیت ضد آب بودن، محصول خوبی از این شرکت است. طبق ادعای زیلوت با شارژ کامل این اسپیکر قادر خواهید بود تا 16 ساعت با ولوم متوسط به موسیقی گوش دهید. با توجه به اندازه اسپیکر و با داشتن سه درایو جداگانه، این محصول نسبتا صدای خوب و تفکیک شده ای را پخش می کند.

    بسته بندی این محصول چینی شامل دستگاه اسپیکر، یک کابل شارژ یو اس بی، یک بند آویز، یک میکروفون داینامیک به همراه کابلی دو متری جهت اتصال و استفاده از میکروفون می شود. میکروفون های داینامیک با القای الکترومغناطیسی، صوت را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کنند، این نوع میکروفون برای صداگذاری مناسب است و حجم صدای بالایی را تحمل می کند.

    مشخصات ظاهری اسپیکر زیلوت S51D

    اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51Dبا ابعاد 185 × 75 × 75 میلی متر اسپیکری نسبتا کوچک محسوب می شود. S51D قابل حمل است و وزنی حدود 500 گرم دارد. جنس بدنه این مدل پلاستیکی بوده و معمولا با رنگ مشکی عرضه می شود. روی این اسپیکر انواع پورت، تعدادی دکمه، لوگوی زیلوت و سایر اجزای اسپیکر را شاهد هستیم.

    بندی که در کنار اجزای دیگر این محصول در جعبه بسته بندی اسپیکر قرار گرفته است، حمل و نقل را بسیار آسان خواهد کرد. علاوه بر حمل می توان با داشتن این بند، به راحتی اسپیکر را هرجایی که لازم است آویزان کرد. اسپیکر زیلوت مدل S51D نشانگر ال ای دی دارد اما به نورپردازی مجهز نیست.

    مشخصات فنی اسپیکر زیلوت S51D

    اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51D برای پخش موسیقی از پورت های نسبتا کاملی برخوردار است. شما می توانید با کمک اتصال از طریق AUX، بلوتوث، کارت حافظه و فلش مموری، موسیقی مد نظر خود را پخش کنید. جک ورودی صدای این اسپیکر 3.5 میلی متری است. برد اسپیکر نیز 10 متر است به این معنی که تا فاصله ده متری می توان از قابلیت بلوتوث آن استفاده کرد. اسپیکر بلوتوثی S51D از نسخه بلوتوث 5 پشتیبانی می کند.

    درایوهای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S51

    این اسپیکر مجهز به توان خروجی ساب ووفر 10 وات و توان ماکسیمم خروجی 20 وات است. درایوهای این دستگاه نیز شامل یک توئیتر، دو باس دیافراگم و یک وافر می شود. به کمک این درایوها پخش موزیک با خط و خش حداقلی انجام خواهد شد.

    توئیتر نوعی بلندگو است که در اجرای دقیق تر و جزئی تر صداهای ریز ضبط شده نقش مهمی دارد. دیافگرام نیز قطعه ای بسیار نازک است که به فشار صوتی حساس بوده و با توجه به میزان و فشار صوت، ارتعاشات مکانیکی ایجاد می کند. می توان گفت دیافگرام مهم ترین بخش جهت تبدیل صوت به سیگنال های الکتریکی است. آخرین مورد یعنی وافر بلندگویی است که فرکانسی پایین بین 20 تا 20 هزار هرتز را تولید می کند و به عبارتی مخصوص پخش صداهای بم و کلفت است.

    با استفاده از قابلیت pair شدن می توانید این اسپیکرها را به هم متصل کنید، یعنی اگر دو اسپیکر خریداری کنید می توانید آن ها را به هم متصل کرده و پخش موسیقی را به صورت همزمان تجربه کنید. با این روش امکان افزایش صدای موزیک هم به وجود می آید.

    بلندگو بی سیم زیلوت مدل S51D میکروفون داخلی دارد و با داشتن شیار مخصوص به سیم کارت امکان ایجاد مکالمات صوتی با این دستگاه برای شما مهیا می شود. پخش صدای این اسپیکر به شکل 360 درجه بوده و با وجود میکروفون ارائه شده در کنار دستگاه امکان استفاده از کارائوکه نیز فراهم است. کارائوکه امکان ضبط صدا جهت سرگرمی یا آواز خوانی اماتور و حرفه ای را فراهم می کند.

    ویژگی های باتری

    منبع انرژی این اسپیکر یک باتری لیتیومی پلیمری است که ظرفیتی معادل 4400 میلی آمپر ساعت دارد و عملکرد باتری مناسب ارزیابی می شود. دستگاه به کمک کابل شارژ موجود در بسته بندی و از طریق درگاه Micro USB شارژ می شود. برای هر بار شارژ شدن کامل اسپیکر، بازه زمانی حدودا 5 ساعته لازم خواهد بود. پس از شارژ کامل، این دستگاه قادر است حداقل 5 ساعت و در خوش بینانه ترین حالت 16 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند.

    کلیدها

    روی دستگاه اسپیکر S51D چندین دکمه وجود دارد. دو دکمه مربوط به تنظیم صدا یا همان Volume up & Volume down است. از این دو دکمه می توان جهت پخش موزیک بعدی یا قبلی نیز استفاده کرد. دکمه دیگر مربوط به روشن و خاموش کردن دستگاه است که در حفظ انرژی باتری نقشی مهم دارد. یک دکمه مربوط به Mood اسپیکر نیز مشاهده می کنیم که تغییر مود دستگاه را ممکن می سازد. دکمه آخر نیز مربوط به play/pause است که امکان ایجاد توقف در پخش موزیک و یا شروع مجدد آن را امکان پذیر می سازد.

    ویژگی های بدنه

    اسپیکر زیلوت اس 51 دی در برابر گرد و غبار، رطوبت و پاشش مستقیم آب مقاوم است. با داشتن قابلیت IPX5 (مقاومت در برابر پاشش مستقیم آب)، شما می توانید با خیال راحت اسپیکر را در هوای بارانی کمپ های آخر هفته و یا مهمانی های اطراف استخر خانه و موقعیت های مشابه استفاده کرده و نگران خرابی آن در اثر مجاورت با رطوبت نباشید. البته دقت داشته باشید در صورت قرارگیری طولانی مدت اسپیکر درون آب تضمینی برای حفظ سلامتی آن وجود ندارد.

    تائیدیه های اسپیکر S51D

    هر اسپیکر و محصول تائیدیه هایی را کسب می کند که اعتبار و کیفیت آن را نشان می دهد. در ادامه تائیدیه های اسپیکر زیلوت S51D را مشاهده می کنید:

    تائیدیه RoHS

    Restriction of Hazardous Substances به معنای محدودیت در استفاده از مواد خطرناک است. این تائیدیه نشان می دهد که در ساخت این وسیله الکتریکی مواد خاص خطرناکی مانند سرب استفاده نشده است.

    تائیدیه FCC

    گواهی FCC تائیدیه ای است که مربوط به سازگاری الکترومغناطیسی محصولات الکتریکی است. این تائیدیه نشان می دهد که فرکانس های رادیویی این اسپیکر تداخلی با عملکرد سایر دستگاه های الکترونیکی و یا ارتعاش موج های مضر ندارد.

    تائیدیه CE

    تائیدیه CE اعلامیه ای از نظر سازنده است که نشان دهنده تطابق محصول تولیدی با استانداردهای اتحادیه اروپا در زمینه های ایمنی، بهداشت و محافظت از محیط زیست است.

    پیشنهاد فرفره...

    اگر برای جمع های کوچک و فضاهای محدود به دنبال اسپیکری بی سیم و قابل حمل هستید، اسپیکر بی سیم زیلوت مدل S51D گزینه مناسبی برای شما جهت پخش موسیقی با کیفیت قابل قبول خواهد بود. این محصول زیلوت با توجه به اندازه، ظرفیت و کیفیت باتری و امکانات جانبی متنوعش شما را از خریدتان راضی خواهد کرد. این اسپیکر را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا از فروشگاه اینترنتی فرفره سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان بتوانید موسیقی را با لذت بیشتری تجربه کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد
    75 × 75 × 185 میلی‌متر
    وزن
    500 گرم
    نوع اسپیکر
    قابل حمل
    نوع اتصال
    بلوتوث, دوگانه بی‌سیم و باسیم
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث، درگاه جک ورودی صدا (AUX)، درگاه USB نوع C
    فناوری های ارتباطی
    رادیو
    فرکانس پاسخ گویی اسپیکر
    فرکانس پاسخگویی از 100 هرتز تا 20 کیلو هرتز
    توان خروجی اسپیکر
    20 وات
    توان خروجی کلی
    20 وات
    توان خروجی ساب ووفر
    10 وات
    حداکثر برد بلندگو
    حداکثر 10 متر
    نسخه‌ی بلوتوث
    بلوتوث نسخه 5.0
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    مدت زمان شارژ شدن
    حدودا 3 ساعت
    ظرفیت باتری
    باتری با دوام 4400 میلی آمپر ساعتی
    منبع انرژی
    باتری
    مدت زمان پخش
    زمان نگه داری حداکثر 16 ساعت حالت پخش موسیقی
    رابط ها
    Bluetooth / microUSB / USB / شیار کارت حافظه MicroSD
    منبع تغذیه
    باتری داخلی
    نسبت سیگنال به نویز
    90 دسی بل
    استاندارد IP
    IPX5 (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار )
    سیستم عامل‌ های قابل پشتیبانی

    تمام گجت‌ها و گوشی‌های پشتیبانی کننده از بلوتوث اعم از اندروید و آیفون و حتی کامپیوترها و رایانه‌های شخصی

    ویژگی‌های خاص

    دستگیره پلاستیکی و قابل حمل، مجهز به میکروفون داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه TF و حافظه USB، دارای بدنه مقاوم نسبت به ضربه، وضوح صدای پویا و شفاف هنگام پخش موسیقی، کلید مدیریت میزان صدا، کیفیت صدای بسیار واضح و بالا، باتری با دوام، دارای تأییدیه‌های CE, FCC, RoHS

    قابلیت های اسپیکر

    رابط Bluetooth, USB , جک 3.5 میلی متری صدا، دارای بلوتوث نسخه 5.0، ، امکان ایجاد تغییرات در ولوم ، موسیقی و مدیریت پخش و تماس‌ها با استفاده از کلیدهای فیزیکی، امکان پخش رادیو، پخش صدای 360 درجه، کارائوکه

    تعداد اجزاء اسپیکر
    1 عدد
    وزن هر ستلایت (تکه)
    500 گرم
    میکروفون
    داخلی
    اقلام همراه

    میکروفون، بند حمل، کابل شارژ، دفترچه راهنما

    سایر مشخصات

      طراحی شکیل و زیبا، صدایی شفاف، پایدار و با کیفیت - قابلیت اتصال بی سیم و با سیم - قابلیت اتصال از طریق بلوتوث ورژن ۵.0 - قابلیت اتصال به وسیله

    کابل AUX - دارای صفحه کلید مدیریت پخش آهنگ و میزان صدا  دارای کیفیت صدای HD قابلیت اتصال به تمامی دستگاه‌های دارای بلوتوث اندروید و آیفون

    روش‌های پخش: بلوتوث کابل  AUX طراحی زیبا و ارگونومیک

    توضیحات کنترل کننده : دکمه‌ی پاور، دکمه‌ی تنظیم نورپردازی، دکمه‌ی بلوتوث، دکمه‌های کنترل محتوای در حال پخش، دکمه‌های افکت‌های صوتی، دکمه‌های تنظیم تایمر  رنگ بندی: سفید بلندی صدای بسیار خوب

    عدم پشتیبانی از محتوای Hi-Res

    فاقد فناوری NFC

    طریقه شارژ: از طریق کابل شارژ micro USB

    نوع صدا: استریو

    توان خروجی واقعی (RMS): 5 وات

    امپدانس: 4 اهم

    محتویات جعبه: •    1 عدد اسپیکر •    دفترچه راهنما •    کابل USB نوع C دارای نورپردازی

    توضیحات نورپردازی: افکت نور محیطی قابل تنظیم دارای صفحه کلید لمسی بدنه از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم میزان مصرف: 5 وات (5 ولت / 1 آمپر)

    طریقه شارژ: از طریق درگاه USB نوع C دیستورشن: کمتر از 1 درصد دارای نور گرم در 5 سطح روشنایی دارای تایمر خاموشی 1 ساعت ، 2 ساعت ، 4 ساعت نام دیگر: ZEALOT Z5

    White Noise Machine