Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences

    اعلام ویژگی های جدید گوگل برای گوشی های اندرویدی و Wear OS

    جدای از ارائه سرویس جدیدی از اندروید 13 برای گوشی های هوشمند پیکسل، گوگل همچنان در تلاش است تا برخی از ویژگی های جدید را از طریق برنامه های خود در دستگاه های Android و Wear OS معرفی کند. ویژگی های جدید گوگل روی دستگاه هایی که از نسخه های قدیمی تر Android و WearOS استفاده می کنند نیز قابل استفاده خواهد بود، به این معنی که برای استفاده از ویژگی ها و عملکردهای جدید، نیاز نیست دستگاه شما به آخرین نسخه سیستم عامل گوگل به روزرسانی شود. این شرکت ویژگی های اصلی مانند Nearby Share و برنامه های خود مانند گوگل درایو، گوگل کیپ را به عنوان بخشی از پیشرفت های به روزرسانی اخیر اعلام کرده است.

    Nearby Share ابزاری مفید برای به اشتراک گذاری فایل ها، عکس ها با دیگر دستگاه های خود یا اطرافیانتان است. اما مسئله ای که در استفاده از این ابزار وجود داشت آسان نبودن روند به اشتراک گذاری بود. حال این به روزرسانی اشتراک گذاری فایل ها را با سایر دستگاه های متعلق به شما بسیار آسان تر کرده است. دستگاه های اندرویدی که به حساب گوگل شما واردشده اند، اکنون مستقیماً در منوی اشتراک گذاری نشان داده می شوند و نیاز به جستجوی دستگاه های را کاهش می دهند. بنابراین انتقال داده ها بسیار سریع تر صورت می پذیرد. علاوه بر این، انتقال به دستگاه های واردشده به طور خودکار پذیرفته می شود و حتی اگر صفحه نمایش دستگاه نزدیک خاموش باشد، کار می کند.

    به روز رسانی صفحه کلید جی برد در ویژگی های جدید گوگل 

    برنامه صفحه کلید جی برد با دکمه «emojify» به روزرسانی شده است تا با فشار دادن یک دکمه به طور خودکار شکلک ها را به متن تایپ شده یا جمله ای تایپ شده اضافه کند. انتشار به روزرسانی جدید طی چند هفته آینده اتفاق خواهد افتاد. این ویژگی در حال حاضر تنها به کاربران انگلیسی زبان جی برد محدود خواهد شد و در حال حاضر برای کسانی که در آخرین نسخه بتا جی برد هستند در دسترس است. این به روزرسانی برای گوگل مای شاپ های جدید ایموجی کیچن را نیز اضافه کرده است که به عنوان برچسب در جی برد در دسترس هستند.

    به روز رسانی سرویس گوگل میت

    همچنین سرویس گوگل میت در تلفن ها و تبلت های اندرویدی دارای ویژگی اشتراک گذاری زنده است که در آن کاربران درحالی که بازی های کلاسیک را در گروه های حداکثر ۱۰۰ نفره در یک زمان انجام می دهند می توانند فوراً ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنند یا به اشتراک بگذارند. گوگل میت همچنین اکنون دارای قابلیت پین کردن چندین کاربر است که به کاربران امکان می دهد در تماس گروهی روی چند نفر تمرکز کنند.

    از دیگر ویژگی های جدید گوگل، ویژگی Sound Notifications مدتی است که در لیست گوگل وجود دارد و می توان آن را در منوی رونویسی زنده و اعلان ها یافت. این ویژگی می تواند به کاربرانی که به سختی صداهای مهم خانگی مانند زنگ هشدار آتش، ضربه در و حتی آب جاری را می شنوند، هشدار دهد و در صورت وقوع، هشدارها را به تلفن یا ساعت اندرویدی شما ارسال کند. با به روزرسانی جدید، کاربران اکنون می توانند صداهای سفارشی را به کتابخانه هشدار خود اضافه کنند، بنابراین می توانند در مورد همان هشدار به آنها هشدار دهند. گوگل همچنین توضیحات صوتی را در گوگل تی وی برای افرادی که نابینا یا کم بینا هستند افزوده است، که اطلاعات تصویری را به صورت زنده روایت می کند.

    ویژی های جدید گوگل کیپ

    نسخه جدید گوگل کیپ به کاربران اجازه می دهد یادداشت یا چک لیستی را مستقیماً از ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear خود دیکته کنند. به روزرسانی جدید حتی به کاربران امکان می دهد یادداشت ها و فهرست های ساخته شده در دستگاه های مختلف را بدون نیاز به دست زدن به تبلت یا تلفن هوشمند خود مدیریت کنند. یکی دیگر از به روزرسانی هایی که به زودی برای ساعت های هوشمند Wear OS ارائه می شود، صفحه ساعت Bitmoji است که می تواند عبارات را بسته به زمان روز تغییر دهد. کاربران باید آواتار شخصی خود را در اسنپ چت، Bitmoji.com یا اپلیکیشن موبایل Bitmoji طراحی کنند. سپس صفحه ساعت Bitmoji را می توان نصب کرد تا همان عبارات را به صفحه ساعت Wear OS منتقل کند.

    نظر خود را ارسال کنید