Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    هندزفری بی سیم انکر (Anker)

    هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11

    *
    • Not available
    • Not available
    • Not available
    *
    وضعیت: اتمام موجودی
    999٬000 تومان

    بررسی مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11

    با استقبال زیاد کاربران از هندزفری بلوتوثی، کمپانی های مختلفی به صورت جدی شروع به تولید و عرضه انواع هندزفری بلوتوثی با قابلیت های مختلف کردند. یکی از کمپانی هایی که دست به تولید این محصولات زد، کمپانی انکر است. در این مقاله قصد داریم یکی از محصولات این کمپانی به نام هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11 را بررسی کنیم.

    محتویات داخل جعبه هندزفری بلوتوثی Anker R50i A3949H11 

    اقلامی که در جعبه هندزفری بی سیم انکر مشاهده می کنید شامل خود ایرپادها، کیس شارژر، یک کابل شارژ کوتاه از نوع تایپ سی، یک بند کشی که می تواند به کیس شارژر متصل شود و سه جفت سری سیلیکونی در سایز های اسمال، مدیوم و لارج از دیگر اجزای این پکیج هستند. بالشتک های ایرپاد سیلیکونی بوده و انکر با ارائه آن ها دست کاربر را برای انتخاب سایز سری باز گذاشته است. در کنار آن ها یک دفترچه راهنما هم به چشم می خورد.

    طراحی ظاهری هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11

    در طراحی هدفون بلوتوثی انکر SoundCore R50i از متریال پلاستیک ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) و PC استفاده شده است که استفاده از این قابلیت باعث کاهش وزن ایرپادها می شود. این ایرپادها مطابق با ارگونومی درون گوشی (In Ear) طراحی شده اند. به دلیل سری مورب و وجود بالشتک سیلیکونی در نوک هر ایرپاد، این گوشی ها به خوبی در داخل گوش فیکس می شوند و در هنگام کارهایی نظیر ورزش کردن هم از گوش نمی افتند. با وجود سه سری با سایز های مختلف، این امکان به کاربران داده شده است تا هر شخص متناسب با اندازه مجرای گوش خود از آن ها استفاده کند.

    وجود این سری های سیلیکونی باعث شده تا گوشی ها خاصیت عایق صدا داشته باشند و نویزهای محیطی را تا حدودی فیلتر کنند. انکر این محصول را در دو رنگ سفید و مشکی عرضه کرده است. رنگ بدنه خود ایرپادها براق طراحی شده و ساقه ها مات در نظر گرفته شده است. به دلیل مات بودن ساقه ها، جای اثر انگشت بر روی قسمت مات باقی نمی ماند. قسمت بالایی ایرپادها دارای پنل لمسی بوده و به کمک آن می توانید محتوای در حال پخش را مدیریت کنید.

    در ساقه این ایرپادها یک چراغ LED قرار دارد که وضعیت اتصال هندزفری با سایر دستگاه ها را نشان می دهد. این گوشی ها به صورت مغناطیسی در داخل باکس شارژ محکم و شارژ می شوند.

     باکس شارژر هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

    باکس شارژ این هندزفری به شکل یک مربع با گوشه های منحنی است. بدنه مات این باکس شارژ سبب شده است به راحتی رد خط و خش روی بدنه باکس نیفتد. در کنار بدنه باکس شارژ یک بند قرار دارد که در صورت نیار به کمک آن می توان دستگاه را به جایی آویزان کرد.

    در باکس شارژر مگنتی بوده و به آسانی به صورت افقی باز و بسته می شود. روی در باکس شارژ، لوگو مخصوص شرکت انکر به صورت براق حک شده است. جلوی قاب نیز یک چراغ LED تعبیه شده است که وضعیت باتری باکس شارژر را نشان می دهد. در پشت بدنه درگاه USB و جای بند یدک را مشاهده می کنید.

    گواهی ضدآب IPX5 در هندزفری بلوتوثی انکر R50i

    این هندزفری دارای گواهی ضدآب IPX5 است و در صورت تعریق پوستی و رطوبت به مشکل نمی خورد؛ از این رو می توان هنگام بارش باران هم از این هندزفری بلوتوثی استفاده کرد. با مقاوم بودن گوشی ها در برابر تعریق، می توان از این هندزفری هنگام ورزش کردن هم استفاده کرد. در نظر داشته باشید که این گواهی ضد آب فقط مخصوص ایرپادها بوده و کیس شارژ از آن بی بهره است.

    نحوه اتصال هندزفری انکر R50i

    هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11 همانند تمامی هندزفری های بی سیم جدید، دارای سیستم جفت شدن خودکار است؛ به این صورت که با خارج شدن از باکس شارژ به صورت خودکار با آخرین دستگاهی که قبلاً به آن متصل بوده، جفت می شود البته این اتفاق در صورتی رخ می دهد که بلوتوث دستگاه دوم روشن باشد. به دلیل وجود این سیستم، فرایند شناسایی و جفت شدن آن با گوشی ها یا سایر دستگاه ها بسیار آسان و سریع صورت می گیرد.

    البته برای بار اول می بایست این تنظیمات را به صورت دستی انجام دهید؛ به این صورت که با روشن کردن ایرپاد، در تنظیمات بلوتوث دستگاه خود (موبایل، تبلت، کامپیوتر و غیره) نام این ایرپاد را مشاهده کنید. پس از کلیک کردن روی آن لازم است جفت سازی را تأیید کنید و منتظر اتصال ایرپاد ها به دستگاه خود باشید. پس از انجام این مراحل، ایرپادها همیشه به صورت خودکار می توانند به دستگاه شما متصل شوند ولی اگر خواستید ایرپاد را به دستگاه جدیدی متصل کنید، لازم است دوباره این تنظیمات را بر روی دستگاه جدید هم اعمال کنید.

    هنگام خارج کردن ایرپادها از باکس شارژ، چراغ LED آن ها، چشمک زن می شود؛ به این معنی که ایرپادها در حالت آماده برای جفت شدن هستند. هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 با انواع گوشی های موبایل، لپ تاپ و تبلت سازگار است. این هندزفری مجهز به بلوتوث نسخه 5.3 است. لازم به ذکر است ارتباط ایرپادها با دستگاه های دیگر تا فاصله ی 10 متر امکان پذیر است. جالب است بدانید که این هندزفری بلوتوثی قابلیت استفاده به صورت تک گوش (مونو) را دارد.

    نحوه کنترل عملکردها و پشتیبانی از اپ اختصاصی در هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11

    به کمک پنل لمسی که در هر یک از ایرپادها تعبیه شده است، می توان محتواهای در حال پخش را مدیریت کرد و یا بدون نیاز به گوشی موبایل، به تماس های ورودی پاسخ داد. این محصول از برند انکر از اپلیکیشین اختصاصی پشتیبانی می کند. به کمک این اپ، می توانید کنترل های مختلف را شخصی سازی کنید و مطابق با نیاز خود آن ها را تنظیم کنید. در این برنامه می توانید مود مخصوص گیمینگ و 22 حالت موسیقی را فعال و در دسترس داشته باشید.

    کیفیت صدای هندزفری بی سیم Anker R50i

    کیفیت صدا یکی از مهم ترین بخش هایی است که تقریبا تمام کاربران حین خرید هندزفری به آن توجه می کنند. این محصول دارای یک درایور 10 میلی متری است. به گفته انکر این درایور می تواند تا 50 درصد بیس قوی تری ایجاد کند. در این محصول تفکیک صدا به خوبی انجام شده و جزئیات صدا نظیر صدای خواننده یا صدای کاراکتر به خوبی هر چه تمام تر به گوش می رسد. این دستگاه از تکنولوژی BassUp برخوردار است و به لطف این قابلیت، کیفیت صدای خروجی بسیار بالایی دارد. در این هندزفری می توانید میزان Bass را افزایش دهید و صدایی لذت بخش را تجربه کنید. این هندزفری از کدک های صوتی AAC و SBC و پروتکل های HFP/AVRCP/A2DP پشتیبانی می کند.

    این هندزفری از سه حالت اکولایزر شامل صدای بالانس شده، صدا با بیس بیشتر و صدای مناسب پادکست (Padcast mood) بهره برده است. علاوه بر آن  بیست و دو  EQ تعیین شده از پیش وجود دارد که کاربر می تواند به منظور شنیدن موسیقی طبق آن ها، هر کدام را به دلخواه انتخاب کند.

    در مجموع کیفیت و قدرت صدای این هندزفری بلوتوثی بالا بوده و می تواند با انتقال صدای تقویت شده، هیجان موسیقی را افزایش دهد. این دستگاه یکی از بهترین انتخاب ها در بخش کیفیت صدا، در این بازه قیمتی است.

    درایور 10 میلی متری هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949، از 2 میکروفون بهره برده است. این دو میکروفون که به صورت تکی در دو ایرپاد قرار گرفته اند، از قابلیت حذف نویز ENC بهره برده اند که با وجود این فناوری صدای نویز محیط اطراف کاربر تا حد زیادی فیلتر می شود. این فناوری در هنگام تماس هم وجود دارد که در حالت مکالمه، صدای شما با وضوح کامل برای نفر دوم تماس منتقل شود.

    بررسی باتری هدفون بلوتوثی انکر R50i A3949H11

    ایرپادها و کیس شارژر این محصول دارای باتری لیتیوم پلیمری است. هر یک از ایرپاد های این هندزفری بلوتوثی با یکبار شارژ شدن می توانند تا 10 ساعت برای شما در حالت مکالمه و پخش موسیقی بدون قطعی کار کنند. این هندزفری بلوتوثی از شارژ سریع (فست شارژ) نیز بهره برده است؛ به این ترتیب به منظور فول شارژ شدن به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد. قابلیت شارژ فوق سریع 10 دقیقه ای نیز یکی دیگر از قابلیت هایی است که در این هندزفری بلوتوثی گنجانده شده است. این محصول می تواند با 10 دقیقه قرار گرفتن در حالت شارژ، برای 2 ساعت استفاده مداوم آماده شود.

    جمع بندی

    در این مطلب سعی کردیم جزء به جزء قابلیت های هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11 را بررسی کنیم. قیمت این محصول از برند انکر نسبت به قابلیت هایی که دارد فوق العاده اقتصادی است و یک انتخاب خوب برای همه کاربران هندزفری است که به دنبال قیمت مناسب در کنار کاربردی بودن هستند؛ همان طور که اشاره شد این محصول در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است و شما می توانید به صورت آنلاین از سایت فرفره آن را تهیه کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    نوع هدفون
    تو گوشی - Earbud/Earphone
    نوع گوشی
    دو گوشی
    نوع اتصال
    بی سیم
    نوع طراحی
    ارگونومیک، سبک
    نوع کاربری
    کاربری عمومی
    محدوده عملکرد

    تا ۱۰ متر

     
    دستگاه های سازگار
    گوشی های اندروید و iOS
    استاندارد IP
    گواهی IPX5 مقاوم در برابر رطوبت و عرق
    جنس بدنه
    پلاستیک
    اقلام همراه

    سری اضافه
    بند 
    کابل شارژر 
    دفترچه راهنما

     
    سایر مشخصات

    تماس‌های AI-Clear با پردازش هوش مصنوعی
    دارای 22 حالت اکولایزر پیش فرض
    قابلیت استفاده به صورت تکی
    سازگار با اپلیکیشن Soundcore
    دارای بند مخصوص برای حمل راحت کیس شارژ

    مشخصات فنی
    رابط ها
    Bluetooth
    درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث, USB Type-C
    نسخه بلوتوث
    ۵.۳
    قابلیت حذف صدای مزاحم (Noise Cancelling)
    ندارد
    قطر درایور
    ۱۰ میلی‌ متر
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    نوع کابل
    USB Type-C
    ظرفیت باتری محفظه شارژ
    تا ۳۰ ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    تا ۱۰ ساعت
    قابلیت های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
    نشانگر LED
    دارد
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11

    با استقبال زیاد کاربران از هندزفری بلوتوثی، کمپانی های مختلفی به صورت جدی شروع به تولید و عرضه انواع هندزفری بلوتوثی با قابلیت های مختلف کردند. یکی از کمپانی هایی که دست به تولید این محصولات زد، کمپانی انکر است. در این مقاله قصد داریم یکی از محصولات این کمپانی به نام هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11 را بررسی کنیم.

    محتویات داخل جعبه هندزفری بلوتوثی Anker R50i A3949H11 

    اقلامی که در جعبه هندزفری بی سیم انکر مشاهده می کنید شامل خود ایرپادها، کیس شارژر، یک کابل شارژ کوتاه از نوع تایپ سی، یک بند کشی که می تواند به کیس شارژر متصل شود و سه جفت سری سیلیکونی در سایز های اسمال، مدیوم و لارج از دیگر اجزای این پکیج هستند. بالشتک های ایرپاد سیلیکونی بوده و انکر با ارائه آن ها دست کاربر را برای انتخاب سایز سری باز گذاشته است. در کنار آن ها یک دفترچه راهنما هم به چشم می خورد.

    طراحی ظاهری هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11

    در طراحی هدفون بلوتوثی انکر SoundCore R50i از متریال پلاستیک ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) و PC استفاده شده است که استفاده از این قابلیت باعث کاهش وزن ایرپادها می شود. این ایرپادها مطابق با ارگونومی درون گوشی (In Ear) طراحی شده اند. به دلیل سری مورب و وجود بالشتک سیلیکونی در نوک هر ایرپاد، این گوشی ها به خوبی در داخل گوش فیکس می شوند و در هنگام کارهایی نظیر ورزش کردن هم از گوش نمی افتند. با وجود سه سری با سایز های مختلف، این امکان به کاربران داده شده است تا هر شخص متناسب با اندازه مجرای گوش خود از آن ها استفاده کند.

    وجود این سری های سیلیکونی باعث شده تا گوشی ها خاصیت عایق صدا داشته باشند و نویزهای محیطی را تا حدودی فیلتر کنند. انکر این محصول را در دو رنگ سفید و مشکی عرضه کرده است. رنگ بدنه خود ایرپادها براق طراحی شده و ساقه ها مات در نظر گرفته شده است. به دلیل مات بودن ساقه ها، جای اثر انگشت بر روی قسمت مات باقی نمی ماند. قسمت بالایی ایرپادها دارای پنل لمسی بوده و به کمک آن می توانید محتوای در حال پخش را مدیریت کنید.

    در ساقه این ایرپادها یک چراغ LED قرار دارد که وضعیت اتصال هندزفری با سایر دستگاه ها را نشان می دهد. این گوشی ها به صورت مغناطیسی در داخل باکس شارژ محکم و شارژ می شوند.

     باکس شارژر هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

    باکس شارژ این هندزفری به شکل یک مربع با گوشه های منحنی است. بدنه مات این باکس شارژ سبب شده است به راحتی رد خط و خش روی بدنه باکس نیفتد. در کنار بدنه باکس شارژ یک بند قرار دارد که در صورت نیار به کمک آن می توان دستگاه را به جایی آویزان کرد.

    در باکس شارژر مگنتی بوده و به آسانی به صورت افقی باز و بسته می شود. روی در باکس شارژ، لوگو مخصوص شرکت انکر به صورت براق حک شده است. جلوی قاب نیز یک چراغ LED تعبیه شده است که وضعیت باتری باکس شارژر را نشان می دهد. در پشت بدنه درگاه USB و جای بند یدک را مشاهده می کنید.

    گواهی ضدآب IPX5 در هندزفری بلوتوثی انکر R50i

    این هندزفری دارای گواهی ضدآب IPX5 است و در صورت تعریق پوستی و رطوبت به مشکل نمی خورد؛ از این رو می توان هنگام بارش باران هم از این هندزفری بلوتوثی استفاده کرد. با مقاوم بودن گوشی ها در برابر تعریق، می توان از این هندزفری هنگام ورزش کردن هم استفاده کرد. در نظر داشته باشید که این گواهی ضد آب فقط مخصوص ایرپادها بوده و کیس شارژ از آن بی بهره است.

    نحوه اتصال هندزفری انکر R50i

    هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11 همانند تمامی هندزفری های بی سیم جدید، دارای سیستم جفت شدن خودکار است؛ به این صورت که با خارج شدن از باکس شارژ به صورت خودکار با آخرین دستگاهی که قبلاً به آن متصل بوده، جفت می شود البته این اتفاق در صورتی رخ می دهد که بلوتوث دستگاه دوم روشن باشد. به دلیل وجود این سیستم، فرایند شناسایی و جفت شدن آن با گوشی ها یا سایر دستگاه ها بسیار آسان و سریع صورت می گیرد.

    البته برای بار اول می بایست این تنظیمات را به صورت دستی انجام دهید؛ به این صورت که با روشن کردن ایرپاد، در تنظیمات بلوتوث دستگاه خود (موبایل، تبلت، کامپیوتر و غیره) نام این ایرپاد را مشاهده کنید. پس از کلیک کردن روی آن لازم است جفت سازی را تأیید کنید و منتظر اتصال ایرپاد ها به دستگاه خود باشید. پس از انجام این مراحل، ایرپادها همیشه به صورت خودکار می توانند به دستگاه شما متصل شوند ولی اگر خواستید ایرپاد را به دستگاه جدیدی متصل کنید، لازم است دوباره این تنظیمات را بر روی دستگاه جدید هم اعمال کنید.

    هنگام خارج کردن ایرپادها از باکس شارژ، چراغ LED آن ها، چشمک زن می شود؛ به این معنی که ایرپادها در حالت آماده برای جفت شدن هستند. هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 با انواع گوشی های موبایل، لپ تاپ و تبلت سازگار است. این هندزفری مجهز به بلوتوث نسخه 5.3 است. لازم به ذکر است ارتباط ایرپادها با دستگاه های دیگر تا فاصله ی 10 متر امکان پذیر است. جالب است بدانید که این هندزفری بلوتوثی قابلیت استفاده به صورت تک گوش (مونو) را دارد.

    نحوه کنترل عملکردها و پشتیبانی از اپ اختصاصی در هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11

    به کمک پنل لمسی که در هر یک از ایرپادها تعبیه شده است، می توان محتواهای در حال پخش را مدیریت کرد و یا بدون نیاز به گوشی موبایل، به تماس های ورودی پاسخ داد. این محصول از برند انکر از اپلیکیشین اختصاصی پشتیبانی می کند. به کمک این اپ، می توانید کنترل های مختلف را شخصی سازی کنید و مطابق با نیاز خود آن ها را تنظیم کنید. در این برنامه می توانید مود مخصوص گیمینگ و 22 حالت موسیقی را فعال و در دسترس داشته باشید.

    کیفیت صدای هندزفری بی سیم Anker R50i

    کیفیت صدا یکی از مهم ترین بخش هایی است که تقریبا تمام کاربران حین خرید هندزفری به آن توجه می کنند. این محصول دارای یک درایور 10 میلی متری است. به گفته انکر این درایور می تواند تا 50 درصد بیس قوی تری ایجاد کند. در این محصول تفکیک صدا به خوبی انجام شده و جزئیات صدا نظیر صدای خواننده یا صدای کاراکتر به خوبی هر چه تمام تر به گوش می رسد. این دستگاه از تکنولوژی BassUp برخوردار است و به لطف این قابلیت، کیفیت صدای خروجی بسیار بالایی دارد. در این هندزفری می توانید میزان Bass را افزایش دهید و صدایی لذت بخش را تجربه کنید. این هندزفری از کدک های صوتی AAC و SBC و پروتکل های HFP/AVRCP/A2DP پشتیبانی می کند.

    این هندزفری از سه حالت اکولایزر شامل صدای بالانس شده، صدا با بیس بیشتر و صدای مناسب پادکست (Padcast mood) بهره برده است. علاوه بر آن  بیست و دو  EQ تعیین شده از پیش وجود دارد که کاربر می تواند به منظور شنیدن موسیقی طبق آن ها، هر کدام را به دلخواه انتخاب کند.

    در مجموع کیفیت و قدرت صدای این هندزفری بلوتوثی بالا بوده و می تواند با انتقال صدای تقویت شده، هیجان موسیقی را افزایش دهد. این دستگاه یکی از بهترین انتخاب ها در بخش کیفیت صدا، در این بازه قیمتی است.

    درایور 10 میلی متری هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949، از 2 میکروفون بهره برده است. این دو میکروفون که به صورت تکی در دو ایرپاد قرار گرفته اند، از قابلیت حذف نویز ENC بهره برده اند که با وجود این فناوری صدای نویز محیط اطراف کاربر تا حد زیادی فیلتر می شود. این فناوری در هنگام تماس هم وجود دارد که در حالت مکالمه، صدای شما با وضوح کامل برای نفر دوم تماس منتقل شود.

    بررسی باتری هدفون بلوتوثی انکر R50i A3949H11

    ایرپادها و کیس شارژر این محصول دارای باتری لیتیوم پلیمری است. هر یک از ایرپاد های این هندزفری بلوتوثی با یکبار شارژ شدن می توانند تا 10 ساعت برای شما در حالت مکالمه و پخش موسیقی بدون قطعی کار کنند. این هندزفری بلوتوثی از شارژ سریع (فست شارژ) نیز بهره برده است؛ به این ترتیب به منظور فول شارژ شدن به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد. قابلیت شارژ فوق سریع 10 دقیقه ای نیز یکی دیگر از قابلیت هایی است که در این هندزفری بلوتوثی گنجانده شده است. این محصول می تواند با 10 دقیقه قرار گرفتن در حالت شارژ، برای 2 ساعت استفاده مداوم آماده شود.

    جمع بندی

    در این مطلب سعی کردیم جزء به جزء قابلیت های هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11 را بررسی کنیم. قیمت این محصول از برند انکر نسبت به قابلیت هایی که دارد فوق العاده اقتصادی است و یک انتخاب خوب برای همه کاربران هندزفری است که به دنبال قیمت مناسب در کنار کاربردی بودن هستند؛ همان طور که اشاره شد این محصول در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است و شما می توانید به صورت آنلاین از سایت فرفره آن را تهیه کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    نوع هدفون
    تو گوشی - Earbud/Earphone
    نوع گوشی
    دو گوشی
    نوع اتصال
    بی سیم
    نوع طراحی
    ارگونومیک، سبک
    نوع کاربری
    کاربری عمومی
    محدوده عملکرد

    تا ۱۰ متر

     
    دستگاه های سازگار
    گوشی های اندروید و iOS
    استاندارد IP
    گواهی IPX5 مقاوم در برابر رطوبت و عرق
    جنس بدنه
    پلاستیک
    اقلام همراه

    سری اضافه
    بند 
    کابل شارژر 
    دفترچه راهنما

     
    سایر مشخصات

    تماس‌های AI-Clear با پردازش هوش مصنوعی
    دارای 22 حالت اکولایزر پیش فرض
    قابلیت استفاده به صورت تکی
    سازگار با اپلیکیشن Soundcore
    دارای بند مخصوص برای حمل راحت کیس شارژ

    مشخصات فنی
    رابط ها
    Bluetooth
    درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث, USB Type-C
    نسخه بلوتوث
    ۵.۳
    قابلیت حذف صدای مزاحم (Noise Cancelling)
    ندارد
    قطر درایور
    ۱۰ میلی‌ متر
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    نوع کابل
    USB Type-C
    ظرفیت باتری محفظه شارژ
    تا ۳۰ ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    تا ۱۰ ساعت
    قابلیت های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
    نشانگر LED
    دارد