Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    هندزفری بی سیم هایلو (Haylou)

    هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

    *
    • Not available
    *
    وضعیت: اتمام موجودی
    1٬670٬000 تومان

    بررسی مشخصات هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

    هایلو یکی از بهترین تولیدکننده های هندزفری با قیمت مناسب است. این شرکت، هندفری بلوتوثی Haylou X1 را ارتقا داده و با نام Haylou X1 Pro روانه بازار کرده است. این ارتقاء شامل بهبود ظاهر، صدای دقیق واضح، باس قدرتمند و عمر بیشتر باتری است که از آخرین فناوری بلوتوث 5.2 و کدک های صوتی AAC پشتیبانی می کند. هندزفری بلوتوثی X1 Pro مجهز به چندین حالت صدا است که امکانات بسیاری دارد. مهم ترین ویژگی این هندفری بلوتوثی قیمت مناسب آن است.

    معرفی هندزفری بلوتوثی X1 Pro هایلو

    این هندزفری بی سیم، ویژگی های چشمگیر زیادی دارد که شامل موارد زیر است:

    • طراحی نوآورانه و متناسب
    • حذف نویز فعال هیبریدی
    • حذف نویز تماس هوشمند با 6 میکروفون
    • تراشه بلوتوث 5.2
    • کدک های صوتی AAC
    • حالت تاخیر کم
    • حالت شفافیت
    • پنجره پاپ آپ
    • 40ساعت بازی طولانی

    کیفیت طراحی و ساخت

    هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro ساده و ظریف طراحی شده است و کیس شارژر آن شکل کپسولی و اندازه ای متناسب دارد به طوری که به راحتی در جیب جا می شود. جنس بدنه از پلاستیک مرغوب به رنگ مشکی مات ساخته شده است و فقط 50 گرم وزن دارد. مهم ترین ویژگی بدنه این است که خط و خش و اثر انگشت را نشان نمی دهد. در قسمت جلویی کیس نام تجاری هایلو به رنگ خاکستری خودنمایی می کند که باعث ظاهری جذاب شده و کنار آن یک دکمه چند منظوره تعبیه شده است. شیار بلندی که در جلو و مرکز قرار دارد برای باز کردن کیس است و درون آن یک آهنربای داخلی برای باز و بسته شدن آسان با یک دست تعبیه شده است. پس از بازکردن کیس، محل قرارگیری هدفون ها با شارژر خودکار دیده می شود. در زیر ناچ، یک چراغ LED به رنگ آبی وجود دارد که نشان دهنده مقدار شارژ و قدرت است.

    هدفون های Haylou X1 Pro

    هدفون ها فرمتی فشرده دارند که با طراحی کوچک، ساقه کوتاه و حداقل عرض، به راحتی داخل گوش قرار می گیرند. رنگ هدفون ها مشکی مات است. از مهم ترین ویژگی های این هندزفری، سبک بودن هدفون ها است که هر کدام 4.5 گرم وزن دارند و حس سنگینی را به گوش وارد نمی کنند. نوک سیلیکونی این هدفون ها قابل تعویض است. سوراخ های گرد هدفون ها باعث تناسب بهتر و ایزوله کردن صدا می شوند. این هدفون ها به صورت ارگونومیک طراحی شده اند که صدای پس زمینه را غیرفعال می کنند و مانع حواس پرتی می شوند.

    علامت L و R، پایین دسته هدفون ها حک شده اند تا تشخیص برای قرارگیری روی گوش چپ و راست راحت باشد. هر کدام از این هدفون ها دارای کنترل لمسی، جایگاه شارژ مغناطیسی و 3 میکروفون هستند. میکروفون ها وظیفه کاهش نویز های محیط را دارند تا صدا در هنگام تماس خوب و واضح باشد و توانایی تشخیص صدای انسان از نویز را دارند.

    کنترل پنل هدفون ها

    کنترل پنل در قسمت فوقانی هدفون ها تعبیه شده که دقت و حساسیت بسیار بالایی دارد. این کنترل پنل سطح بزرگی دارد که با کوچکترین لمس انگشتان عمل می کند. هدفون ها با برنامه خاصی کار نمی کنند و تمام عملکردها مثل پخش، مکث، رد کردن در هنگام گوش دادن موزیک، گرفتن تماس، رد تماس و روشن کردن فقط با نگه داشتن طولانی انگشتان یا ضربه ای کوتاه انجام می شود. برای تغییر حالت ANC می توانید 4 ثانیه روی کنترل پنل هدفون ها انگشت را نگه دارید.

    نحوه اتصال هندزفری

    چیپستی که در هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro قرار دارد از بلوتوث 5.2 برای انتقال پایدار و قدرتمند داده استفاده می کند که تاخیر کمتر و اتصال روان تری دارد. این هندزفری با دستگاه های IOS و Android سازگاری دارد و بسیار سریع و آسان با دستگاه ها جفت می شود. تا فاصله 10 متری از گوشی خود می توانید از این هندفری بلوتوثی استفاده کنید، حتی با وجود دیوارهای نازک بین شما و دستگاه، اتصال قطع نمی شود.

    به طور کلی جفت شدن X1 Pro با دستگاه ها بسیار ساده و سریع است و تنها کاری که باید بکنید این است که کیس هندزفری را باز کرده و هدفون ها را بیرون بیاورید. هدفون ها به طور خودکار روشن و وارد حالت اتصال می شوند. شما لازم است رابط بلوتوث دستگاه خود را روشن کنید تا دستگاه تان هندزفری Haylou X1 Pro را به طور خودکار شناسایی کند. پس از تایید شما، دستگاه و هدفون ها جفت می شوند.

    در اولین استفاده لازم است جفت شدن به صورت دستی انجام شود، در استفاده های بعدی این مرحله به صورت خودکار انجام می شود و شما فقط کافی است هدفون ها را از داخل کیس درآورید.

    عملکرد Haylou X1 Pro

    حالت ANC که در هدفون ها وجود دارد می تواند صدای پس زمینه را تا 35 دسی بل کاهش بدهد و با توانایی شفافیت به صورت معکوس، می تواند صدای محیط را تقویت کند تا در هنگام گوش دادن به موسیقی، بدون توقف آهنگ با اطرافیان صحبت کنید.

    کیفیت صدا در Haylou X1 Pro

    هدفون های هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro یک افکت استریو عالی و محدوده دینامیکی قدرتمند دارند که می توانید انواع آهنگ ها را با صدای میانی و باس گوش دهید. این هدفون ها همچنین به درایورهای پویا مجهز شده اند تا صدای خروجی، تمیز و شگفت آور باشد. وقتی صدای موزیک و برنامه ها بالا باشد هیچ نقضی برای صداهای پایین به وجود نمی آید.

    علاوه بر کیفیت صدا، فناوری Hybrid ANC با الگویتم پیشرفته کاهش نویز ترکیب شده و هر گونه صدای پس زمینه، نویز یا جلوه های صوتی را کاهش می دهد. این ویژگی می تواند تا 95 درصد نویزهای محیط را فیلتر کند. نکته منفی این است که فقط یکی از هدفون ها این ویژگی را دارد.

    باتری Haylou X1 Pro و زمان شارژ

    کیس شارژ Haylou X1 Pro یک باتری داخلی 400 میلی آمپر ساعتی دارد که می توانید بدون وقفه 15 ساعت از آن استفاده کنید و هر هدفون یک باتری 45 میلی آمپر ساعتی دارد که با ANC خاموش تا 8 ساعت می توان از آن ها استفاده کرد و در صورت روشن بودن ANC این زمان به 6 ساعت کاهش می یابد. اگر کیس شارژ، 100 درصد شارژ داشته باشد می توانید با آن 3 تا 4 بار هدفون ها را بدون زدن کیس شارژ به برق، شارژ کنید.

    کیس شارژ در طول 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. این کیس از طریق Type-C شارژ می شود و نقطه ضعف آن عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم است. زمانی که شارژ هدفون ها به کمتر از 30 درصد می رسد چراغ LED آن ها هر 2 ثانیه یک بار چشمک می زند و قبل از خاموش شدن، به اندازه 1 دقیقه روشن می ماند.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    نوع هدفون
    تو گوشی - Earbud/Earphone
    نوع گوشی
    دو گوشی
    نوع اتصال
    بی سیم
    نوع طراحی
    ایرپاد (Earbuds بلوتوث TWS داخل گوشی)
    نوع کاربری
    ورزش، بازی، مکالمه
    محدوده عملکرد

    تا 10 متر، بدون مانع، در فضای باز

    قابلیت مکالمه
    دارد
    دستگاه های سازگار
    تمام گوشی های هوشمند ( iOS, Android)
    استاندارد IP
    IPX4 ( IP44 ضد آب، Waterproof ) IP67 ( مقاوم به گرد و غبار و آب )
    جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم ABS و سیلیکون
    وزن
    هر ایرباد 4.5 گرم، وزن کیس 45 گرم (وزن کلی کیس به همراه ایرباد ها 50 گرم)
    ابعاد
    65 × 53 × 23میلی‌‌متر (کیس) 37.1 × 22.5 × 24 میلی متر (ایرباد)
    مناسب برای
    مناسب بازی و مکالمه
    اقلام همراه

    دو عدد سری اضافه در سایزهای مختلف / محفظه شارژ / دفترچه راهنما / کابل شارژ

    ویژگی‌های خاص

    دارای ANC، قابلیت تنظیم پخش صدا به صورت حذف نویز محیط، Transparency و حالت استاندارد، سیستم حذف نویز تا 35dB- ، دکمه‌های روی دستگاه کنترل لمسی و ضربه زدن به ایرباد برای تغییر محتوای در حال پخش با 2 ضربه بر ایرباد چپ  و مکث با یک ضربه/ یادآور صوتی، یادآوری تماس، اتصال و قطع تماس / سه بار ضربه روی ایرباد راست برای فعال کردن حالت گیمینگ برای بهبود صدا به کیفیت HD ( این حالت برای تماشای فیلم و ویدیو نیز قابل استفاده است.) / قابلیت دسترسی به پشتیبان صدا با 3 بار ضربه به ایرباد / دارای ویژگی Low Latency

    مشخصات فنی
    رابط ها
    Bluetooth
    امکانات ارتباطی
    NFC
    درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
    نسخه بلوتوث
    5.2
    قابلیت حذف صدای مزاحم (Noise Cancelling)
    دارد
    حساسیت صوتی
    30 دسی بل (کاهش نویز تا 35دسی بل برای افزایش حساسیت صوتی)
    امپدانس
    33 تا 100 اهم (32 Ω)
    محدوده فرکانسی
    20 تا 20000 هرتز
    تعداد درایور
    یک عدد از نوع داینامیک (Dynamic)
    قطر درایور
    دیافراگم 7.2 میلی متری (bio diaphragm)
    تعداد میکروفون‌ها
    سه گانه در هر یک از ایرباد ها
    درگاه شارژ
    USB Type-C تعبیه شده در محفظه شارژر
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    نوع کابل
    USB Type-C تعبیه شده در محفظه شارژر
    ظرفیت باتری محفظه شارژ
    400 mAh
    ظرفیت باتری گوشی ها
    45 mAh
    عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    حداکثر 5 ساعت در حالت پخش صدادر صورت روشن بودن حذف نویز ANC (تا 22 ساعت با محفظه شارژ) حداکثر 9 ساعت در حالت پخش صدا در صورت خاموش بودن حذف نویز ANC (تا 40 ساعت با محفظه شارژ)
    عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    حداکثر 3 ساعت در حالت مکالمه
    عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    44 ساعت
    مدت زمان شارژ باتری محفظه
    3 ساعت
    مدت زمان شارژ گوشی ها
    2 ساعت
    نوع رابط کاربری
    پنل لمسی روی هر ایرباد
    قابلیت های مقاومتی
    بدنه پلاستیک مقاوم
    پشتیبانی از دستیار صوتی
    دارد، پشتیبانی از دستیار های صوتی Google Assistant، Xiaoai، Siri
    نشانگر LED
    دارد، روی محفظه شارژر و هم روی ایرباد ها
    قابلیت تنظیم صدا
    دارد، دارای کنترل لمسی با ضربه زدن برای تنظیم صدا
    انطباق با استانداردهای صدا
    پشتیبانی از پروتکل های بلوتوث A2DP, AVRCP,HFP و کدک های SBC و AAC و HiFi Stereo (HQ)
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

    هایلو یکی از بهترین تولیدکننده های هندزفری با قیمت مناسب است. این شرکت، هندفری بلوتوثی Haylou X1 را ارتقا داده و با نام Haylou X1 Pro روانه بازار کرده است. این ارتقاء شامل بهبود ظاهر، صدای دقیق واضح، باس قدرتمند و عمر بیشتر باتری است که از آخرین فناوری بلوتوث 5.2 و کدک های صوتی AAC پشتیبانی می کند. هندزفری بلوتوثی X1 Pro مجهز به چندین حالت صدا است که امکانات بسیاری دارد. مهم ترین ویژگی این هندفری بلوتوثی قیمت مناسب آن است.

    معرفی هندزفری بلوتوثی X1 Pro هایلو

    این هندزفری بی سیم، ویژگی های چشمگیر زیادی دارد که شامل موارد زیر است:

    • طراحی نوآورانه و متناسب
    • حذف نویز فعال هیبریدی
    • حذف نویز تماس هوشمند با 6 میکروفون
    • تراشه بلوتوث 5.2
    • کدک های صوتی AAC
    • حالت تاخیر کم
    • حالت شفافیت
    • پنجره پاپ آپ
    • 40ساعت بازی طولانی

    کیفیت طراحی و ساخت

    هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro ساده و ظریف طراحی شده است و کیس شارژر آن شکل کپسولی و اندازه ای متناسب دارد به طوری که به راحتی در جیب جا می شود. جنس بدنه از پلاستیک مرغوب به رنگ مشکی مات ساخته شده است و فقط 50 گرم وزن دارد. مهم ترین ویژگی بدنه این است که خط و خش و اثر انگشت را نشان نمی دهد. در قسمت جلویی کیس نام تجاری هایلو به رنگ خاکستری خودنمایی می کند که باعث ظاهری جذاب شده و کنار آن یک دکمه چند منظوره تعبیه شده است. شیار بلندی که در جلو و مرکز قرار دارد برای باز کردن کیس است و درون آن یک آهنربای داخلی برای باز و بسته شدن آسان با یک دست تعبیه شده است. پس از بازکردن کیس، محل قرارگیری هدفون ها با شارژر خودکار دیده می شود. در زیر ناچ، یک چراغ LED به رنگ آبی وجود دارد که نشان دهنده مقدار شارژ و قدرت است.

    هدفون های Haylou X1 Pro

    هدفون ها فرمتی فشرده دارند که با طراحی کوچک، ساقه کوتاه و حداقل عرض، به راحتی داخل گوش قرار می گیرند. رنگ هدفون ها مشکی مات است. از مهم ترین ویژگی های این هندزفری، سبک بودن هدفون ها است که هر کدام 4.5 گرم وزن دارند و حس سنگینی را به گوش وارد نمی کنند. نوک سیلیکونی این هدفون ها قابل تعویض است. سوراخ های گرد هدفون ها باعث تناسب بهتر و ایزوله کردن صدا می شوند. این هدفون ها به صورت ارگونومیک طراحی شده اند که صدای پس زمینه را غیرفعال می کنند و مانع حواس پرتی می شوند.

    علامت L و R، پایین دسته هدفون ها حک شده اند تا تشخیص برای قرارگیری روی گوش چپ و راست راحت باشد. هر کدام از این هدفون ها دارای کنترل لمسی، جایگاه شارژ مغناطیسی و 3 میکروفون هستند. میکروفون ها وظیفه کاهش نویز های محیط را دارند تا صدا در هنگام تماس خوب و واضح باشد و توانایی تشخیص صدای انسان از نویز را دارند.

    کنترل پنل هدفون ها

    کنترل پنل در قسمت فوقانی هدفون ها تعبیه شده که دقت و حساسیت بسیار بالایی دارد. این کنترل پنل سطح بزرگی دارد که با کوچکترین لمس انگشتان عمل می کند. هدفون ها با برنامه خاصی کار نمی کنند و تمام عملکردها مثل پخش، مکث، رد کردن در هنگام گوش دادن موزیک، گرفتن تماس، رد تماس و روشن کردن فقط با نگه داشتن طولانی انگشتان یا ضربه ای کوتاه انجام می شود. برای تغییر حالت ANC می توانید 4 ثانیه روی کنترل پنل هدفون ها انگشت را نگه دارید.

    نحوه اتصال هندزفری

    چیپستی که در هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro قرار دارد از بلوتوث 5.2 برای انتقال پایدار و قدرتمند داده استفاده می کند که تاخیر کمتر و اتصال روان تری دارد. این هندزفری با دستگاه های IOS و Android سازگاری دارد و بسیار سریع و آسان با دستگاه ها جفت می شود. تا فاصله 10 متری از گوشی خود می توانید از این هندفری بلوتوثی استفاده کنید، حتی با وجود دیوارهای نازک بین شما و دستگاه، اتصال قطع نمی شود.

    به طور کلی جفت شدن X1 Pro با دستگاه ها بسیار ساده و سریع است و تنها کاری که باید بکنید این است که کیس هندزفری را باز کرده و هدفون ها را بیرون بیاورید. هدفون ها به طور خودکار روشن و وارد حالت اتصال می شوند. شما لازم است رابط بلوتوث دستگاه خود را روشن کنید تا دستگاه تان هندزفری Haylou X1 Pro را به طور خودکار شناسایی کند. پس از تایید شما، دستگاه و هدفون ها جفت می شوند.

    در اولین استفاده لازم است جفت شدن به صورت دستی انجام شود، در استفاده های بعدی این مرحله به صورت خودکار انجام می شود و شما فقط کافی است هدفون ها را از داخل کیس درآورید.

    عملکرد Haylou X1 Pro

    حالت ANC که در هدفون ها وجود دارد می تواند صدای پس زمینه را تا 35 دسی بل کاهش بدهد و با توانایی شفافیت به صورت معکوس، می تواند صدای محیط را تقویت کند تا در هنگام گوش دادن به موسیقی، بدون توقف آهنگ با اطرافیان صحبت کنید.

    کیفیت صدا در Haylou X1 Pro

    هدفون های هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro یک افکت استریو عالی و محدوده دینامیکی قدرتمند دارند که می توانید انواع آهنگ ها را با صدای میانی و باس گوش دهید. این هدفون ها همچنین به درایورهای پویا مجهز شده اند تا صدای خروجی، تمیز و شگفت آور باشد. وقتی صدای موزیک و برنامه ها بالا باشد هیچ نقضی برای صداهای پایین به وجود نمی آید.

    علاوه بر کیفیت صدا، فناوری Hybrid ANC با الگویتم پیشرفته کاهش نویز ترکیب شده و هر گونه صدای پس زمینه، نویز یا جلوه های صوتی را کاهش می دهد. این ویژگی می تواند تا 95 درصد نویزهای محیط را فیلتر کند. نکته منفی این است که فقط یکی از هدفون ها این ویژگی را دارد.

    باتری Haylou X1 Pro و زمان شارژ

    کیس شارژ Haylou X1 Pro یک باتری داخلی 400 میلی آمپر ساعتی دارد که می توانید بدون وقفه 15 ساعت از آن استفاده کنید و هر هدفون یک باتری 45 میلی آمپر ساعتی دارد که با ANC خاموش تا 8 ساعت می توان از آن ها استفاده کرد و در صورت روشن بودن ANC این زمان به 6 ساعت کاهش می یابد. اگر کیس شارژ، 100 درصد شارژ داشته باشد می توانید با آن 3 تا 4 بار هدفون ها را بدون زدن کیس شارژ به برق، شارژ کنید.

    کیس شارژ در طول 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. این کیس از طریق Type-C شارژ می شود و نقطه ضعف آن عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم است. زمانی که شارژ هدفون ها به کمتر از 30 درصد می رسد چراغ LED آن ها هر 2 ثانیه یک بار چشمک می زند و قبل از خاموش شدن، به اندازه 1 دقیقه روشن می ماند.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    نوع هدفون
    تو گوشی - Earbud/Earphone
    نوع گوشی
    دو گوشی
    نوع اتصال
    بی سیم
    نوع طراحی
    ایرپاد (Earbuds بلوتوث TWS داخل گوشی)
    نوع کاربری
    ورزش، بازی، مکالمه
    محدوده عملکرد

    تا 10 متر، بدون مانع، در فضای باز

    قابلیت مکالمه
    دارد
    دستگاه های سازگار
    تمام گوشی های هوشمند ( iOS, Android)
    استاندارد IP
    IPX4 ( IP44 ضد آب، Waterproof ) IP67 ( مقاوم به گرد و غبار و آب )
    جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم ABS و سیلیکون
    وزن
    هر ایرباد 4.5 گرم، وزن کیس 45 گرم (وزن کلی کیس به همراه ایرباد ها 50 گرم)
    ابعاد
    65 × 53 × 23میلی‌‌متر (کیس) 37.1 × 22.5 × 24 میلی متر (ایرباد)
    مناسب برای
    مناسب بازی و مکالمه
    اقلام همراه

    دو عدد سری اضافه در سایزهای مختلف / محفظه شارژ / دفترچه راهنما / کابل شارژ

    ویژگی‌های خاص

    دارای ANC، قابلیت تنظیم پخش صدا به صورت حذف نویز محیط، Transparency و حالت استاندارد، سیستم حذف نویز تا 35dB- ، دکمه‌های روی دستگاه کنترل لمسی و ضربه زدن به ایرباد برای تغییر محتوای در حال پخش با 2 ضربه بر ایرباد چپ  و مکث با یک ضربه/ یادآور صوتی، یادآوری تماس، اتصال و قطع تماس / سه بار ضربه روی ایرباد راست برای فعال کردن حالت گیمینگ برای بهبود صدا به کیفیت HD ( این حالت برای تماشای فیلم و ویدیو نیز قابل استفاده است.) / قابلیت دسترسی به پشتیبان صدا با 3 بار ضربه به ایرباد / دارای ویژگی Low Latency

    مشخصات فنی
    رابط ها
    Bluetooth
    امکانات ارتباطی
    NFC
    درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
    نسخه بلوتوث
    5.2
    قابلیت حذف صدای مزاحم (Noise Cancelling)
    دارد
    حساسیت صوتی
    30 دسی بل (کاهش نویز تا 35دسی بل برای افزایش حساسیت صوتی)
    امپدانس
    33 تا 100 اهم (32 Ω)
    محدوده فرکانسی
    20 تا 20000 هرتز
    تعداد درایور
    یک عدد از نوع داینامیک (Dynamic)
    قطر درایور
    دیافراگم 7.2 میلی متری (bio diaphragm)
    تعداد میکروفون‌ها
    سه گانه در هر یک از ایرباد ها
    درگاه شارژ
    USB Type-C تعبیه شده در محفظه شارژر
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    نوع کابل
    USB Type-C تعبیه شده در محفظه شارژر
    ظرفیت باتری محفظه شارژ
    400 mAh
    ظرفیت باتری گوشی ها
    45 mAh
    عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    حداکثر 5 ساعت در حالت پخش صدادر صورت روشن بودن حذف نویز ANC (تا 22 ساعت با محفظه شارژ) حداکثر 9 ساعت در حالت پخش صدا در صورت خاموش بودن حذف نویز ANC (تا 40 ساعت با محفظه شارژ)
    عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    حداکثر 3 ساعت در حالت مکالمه
    عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    44 ساعت
    مدت زمان شارژ باتری محفظه
    3 ساعت
    مدت زمان شارژ گوشی ها
    2 ساعت
    نوع رابط کاربری
    پنل لمسی روی هر ایرباد
    قابلیت های مقاومتی
    بدنه پلاستیک مقاوم
    پشتیبانی از دستیار صوتی
    دارد، پشتیبانی از دستیار های صوتی Google Assistant، Xiaoai، Siri
    نشانگر LED
    دارد، روی محفظه شارژر و هم روی ایرباد ها
    قابلیت تنظیم صدا
    دارد، دارای کنترل لمسی با ضربه زدن برای تنظیم صدا
    انطباق با استانداردهای صدا
    پشتیبانی از پروتکل های بلوتوث A2DP, AVRCP,HFP و کدک های SBC و AAC و HiFi Stereo (HQ)
    برچسب های محصول