Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    هندزفری بی سیم متفرقه (Miscellaneous)

    هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE

    به دلیل ساختار سبک، طراحی مدرن و بی سیم هدفون های بلوتوثی، امروزه اکثر افراد به خصوص جوانان برای خرید این محصول جذب می شوند. هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE یکی از محصولات باکیفیت موجود در بازار است که بردی 10 متری داشته و از بلوتوث 5.1 بهره می برد. این هدفون پس از اولین اتصال، به صورت خودکار به دستگاه هوشمند شما متصل می شود. هدفون بی سیم ویوو، قابلیت اتصال به انواع دستگاه ها با سیستم عامل های ویندوز، اندروید و IOS را دارد.

    طراحی گوشی ها و کیس شارژ این دستگاه، زیبا و مدرن بوده و وزن کمی دارد. کنترل این دستگاه با استفاده از سنسور لمسی روی گوشی ها امکان پذیر است. این ایربادز، قابلیت نگهداری شارژ مناسبی داشته و یک همراه همیشگی برای شما خواهد بود. همراه گرامی اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، برای شناخت بیشتر مشخصات فنی و ظاهری محصول در ادامه همراه ما باشید.

    مشخصات فنی هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE

    • اتصال

    در هنگام خرید لوازم الکترونیکی پیش از هر چیز، بهتر است با مشخصات فنی آن محصول آشنا شوید. هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE از قابلیت اتصال بلوتوث برخوردار بوده و نسخه بلوتوث آن 5.1 است. با استفاده از این بلوتوث ، صدا به صورت کاملاً استریو از هر دو ایرفون به گوش شما می رسد. برد این دستگاه برابر با 10 متر بوده و اگر شما با دستگاه هوشمند در حال پخش موسیقی به این اندازه فاصله داشته باشید، همچنان اتصال شما برقرار خواهد ماند.

    پس از اولین بار که ایربادز به تلفن همراه شما متصل شده در دفعات بعدی فقط با باز شدن درب کیس، گوشی ها به صورت خودکار به دستگاه هوشمند متصل می شوند.

    • ظرفیت باتری

    باتری عامل مهم دیگری در ایربادزهای بدون سیم است. باتری های موجود در گوشی های دستگاه، هرکدام ظرفیتی برابر با 30 میلی آمپرساعت داشته و گنجایش کیس شارژ دستگاه نیز برابر با 240 میلی آمپرساعت است. به این ترتیب شارژدهی و پخش مداوم آهنگ 4 ساعت، برقراری مداوم تماس با ایربادز ویوو، 3.5 ساعت و نگهداری شارژ در حالت استندبای برابر با 100 ساعت است.

    همان طور که گفتیم هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE از یک کیس شارژ نیز بهره مند است. با یک بار شارژ کامل کیس که در حدود 1.5 ساعت طول می کشد، تا 48 ساعت شارژ اضافی برای ایربادزها فراهم می شود. مدت زمان شارژ شدن بدون سیم ایربادزها نیز در حدود 2 ساعت است.

    برای شارژ شدن گوشی های هدست بلوتوثی ویوو مدل SE، کافی است آن ها را درون کیس شارژ قرار داده تا شارژ شوند. درگاه اتصال کیس شارژ این محصول از نوع لایتنینگ (Lightening) است و برای شارژ شدن کیس باید آن را به وسیله کابل لایتنینگ به پریز برق متصل کرده تا شارژ شود. 

    • جنس بدنه

    جنس بدنه ایربادزها از پلاستیک ABS و پلیمر پلی کربنات است. این دو ماده، گوشی های ایربادز ویوو را در برابر ضربات جزئی و ایجاد خط و خش مقاوم می کنند. بدنه کیس شارژ نیز سیلیکونی بوده و منعطف و مقاوم در برابر پارگی، ضربه و رطوبت است؛ همچنین اثرانگشت روی این کیف باقی نمانده و ظاهر آن همیشه درخشان خواهد ماند.

    • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

    هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE از استاندارد IPX4 بهره مند بوده که اعطای این گواهی به ایربادز ویوو، به معنای مقاومت این محصول در برابر آب و گرد و غبار است. از لحاظ مقاومت در برابر رطوبت، اگر از هر سمتی آب به طرف گوشی های این دستگاه پاشیده شود، هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. در رابطه با گرد و غبار نیز این دستگاه در برابر ورود ذرات کوچک تر از 1 میلی متر مقاوم است.

    • طراحی گوشی ها

    ویوو در طراحی هندزفری بلوتوثی WiWU مدل Airbuds 3 SE، گوشی ها را کاملاً با قسمت داخلی گوش هماهنگ ساخته و از ارگونومی آن پیروی کرده است. مزیت این نوع طراحی این است که با قرارگیری گوشی ها داخل گوش، صدای موسیقی به صورت کامل به گوش شما رسیده و از هدفون ها خارج نمی شود. علاوه بر این از ورود صدای محیط نیز در هنگام گوش دادن به موسیقی، جلوگیری می شود.

    • قابلیت

    این دستگاه از قابلیت EQ بهره برده که سه حالت باس، میدباس و صدای اصلی ایربادز را پوشش می دهد. حالت باس این آهنگ بالا بوده و با نهایت قدرت، صدا را به گوش شما می رساند. با فعال سازی حالت میدباس این حس به شما دست می ‎دهد که در یک کنسرت هستید و موسیقی زنده برایتان پخش می شود. حالت اصلی نیز برای شنیدن روزانه آهنگ یا برقراری تماس مناسب است.

    • سنسور تشخیص پوست

    هر دو گوشی ایربادز از سنسور تشخیص پوست بهره می برد که به محض قرار گرفتن روی گوش، روشن شده و قابل استفاده است. علاوه بر این با برداشتن گوشی های هدفون، این سنسور باعث قطع شدن موسیقی می شود.

    • کیفیت صدا

    برند ویوو از فناوری HF در این محصول استفاده کرده که صدایی باکیفیت و واضح را به شما ارائه می دهد. فرکانس صدای ایجاد شده توسط این ایربادز برابر با 2 تا 2.4 گیگا هرتز است. به این ترتیب صدایی که به گوش شما می رسد خیلی نزدیک به صدای واقعی است.

    در ساختار این محصول از چیپست Airoha 1536U استفاده شده که به کمک این تراشه، صدای موسیقی در حال پخش با حالت کریستالی پخش شده و سطح پیشرفته ای از کیفیت صدا را به شما ارائه می دهد.

    از ویژگی های دیگر هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE می توان به قابلیت اشتراک گذاری صدا، کنترل موسیقی و تماس به وسیله سنسور لمسی پشت گوشی ها، صدای فضایی و اتصال فوری اشاره کرد.

    این هدفون بلوتوثی از برند ویوو از قابلیت حذف نویز فعال بهره مند نبوده و فقط با حالت EQ، کمی تفاوت در صدای خروجی از گوشی ها ایجاد می کند. این محصول به دلیل مقاومت در برابر آب، قابلیت استفاده در هنگام دویدن و ورزش هایی از این نوع را دارد و تعریق پوست نیز باعث خرابی این دستگاه نخواهد شد.

    مشخصات ظاهری هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE

    برند ویوو در طراحی هندزفری بی سیم Wiwu Airbuds SE 3rd generation، نهایت زیبایی را به کار برده و یک هدفون بدون سیم مدرن را ارائه داده است. ظاهر کلی این دستگاه شبیه به ایربادزهای اپل بوده و به همین دلیل افراد زیادی به سمت این هدفون جذب می شوند.

    گوشی های ایربادز ویوو یکی از سبک ترین مدل های بازار هستند و وزن هرکدام برابر با 3 گرم است. به این ترتیب شما با استفاده از این محصول، به هیچ عنوان اذیت نخواهید شد و در ساعات طولانی حتی بدون احساس حضور ایربادزها در گوش، زمان را سپری می کنید.

    وزن کلی کیس به همراه گوشی ها نیز برابر با 47 گرم بوده و ظاهری زیبا و کوچک دارد. به دلیل سبکی هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE، امکان استفاده و حمل این دستگاه حتی در زمان مسافرت نیز وجود داشته و راحت است. ابعاد کیس شارژ برابر با 21*45.4*54.3 میلی متر بوده و شاید اندازه یک انگشت دست باشد. رنگ در نظر گرفته شده برای این محصول نیز سفید است.

    برند ویوو

    برند ویوو (WiWU) یکی از شرکت های چندملیتی چینی است که در سال 2009 در شهر دونگوان گواندوگ افتتاح شد. این برند درزمینه طراحی، تحقیق، توسعه، عرضه و فروش انواع گوشی های هوشمند، گجت ها، نرم افزار و خدمات آنلاین فعالیت می کند. این برند برای ارائه صدای طبیعی و باکیفیت بالا از فناوری Hi-Fi استفاده کرده که بالاترین حد از کیفیت صدا را به شما ارائه می دهد.

    نرم افزارهایی که توسط این شرکت توسعه یافته است شامل اپ استور ویوو، آی منیجر و سیستم عامل اندروید فانتاچ او اس می باشد. در سال 2015 این شرکت موفق شد در بین 10 کمپانی برتر جهان درزمینه گوشی های هوشمند قرار بگیرد. در سال 2017 نیز این کمپانی محصولات خود را به کشورهایی چون سریلانکا، تایوان، روسیه، هنگ کنگ و برونئی عرضه کرد. به این ترتیب فروش محصولات کمپانی افزایش یافته و در بازارهای هند، پاکستان و افغانستان نیز راه یافت.

    جمع بندی

    اگر شما هم به دنبال یک هدفون بلوتوثی سبک به همراه کیس شارژ هستید، هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE یکی از محصولات باکیفیت در بازار است. این هدفون بسیار سبک بوده و حتی از یک ورق کاغذ نیز وزن کمتری دارد. به این ترتیب می توانید این ایربادز را در همه حالات ورزش، کار و یا پیاده روی استفاده کنید. نگهداری شارژ در زمان طولانی توسط دستگاه و نیز تأمین شارژ از طریق کیس شارژ، این محصول را به یک گزینه مناسب برای استفاده در هنگام مسافرت تبدیل می کند.

    ویژگی های دیگر این محصول نیز برخورداری از کیفیت صدای طبیعی به دلیل وجود تکنولوژی HF است که حدی بسیار طبیعی از صدا را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این جنس این محصول نیز از پلاستیک ABS و پلی کربنات است که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم بوده و ظاهر آن، همیشه زیبا و نو باقی خواهد ماند. استفاده از ایربادز ویوو بسیار راحت است و فقط کافی است پس از اولین اتصال، برای هر بار استفاده درب کیس را باز کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    نوع هدفون
    تو گوشی - Earbud/Earphone
    نوع گوشی
    دو گوشی
    نوع اتصال
    بی سیم
    نوع طراحی
    ارگونومیک
    محدوده عملکرد

    10 متر

    قابلیت مکالمه
    دارد
    دستگاه های سازگار
    با گوشی های اندروید و آیفون
    وزن
    42 گرم گوشی ها/ 171 گرم محفظه شارژر
    ابعاد
    21*45.4*54.3 میلی متر
    مناسب برای
    ورزش/مکالمه/موسیقی
    سایر مشخصات

    سنسور تشخیص نور/ دارای Real Power/ قابلیت به اشتراک گذاری صدا/ دارای سنسور لمسی/ صدای Hifi/ صدای سه بعدی

    مشخصات فنی
    رابط ها
    Bluetooth
    امکانات ارتباطی
    NFC
    درگاه‌های ارتباطی
    لایتنینگ
    نسخه بلوتوث
    نسخه5.1
    قابلیت حذف صدای مزاحم (Noise Cancelling)
    دارد
    محدوده فرکانسی
    2.48 گیگاهرتز
    نوع باتری
    لیتیومی
    ظرفیت باتری محفظه شارژ
    240 میلی آمپر ساعت
    ظرفیت باتری گوشی ها
    30 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    4 ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    3.5ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    100 ساعت
    مدت زمان شارژ باتری محفظه
    1 ساعت
    مدت زمان شارژ گوشی ها
    1 ساعت
    قابلیت های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    نشانگر LED
    دارد
    قابلیت تنظیم صدا
    دارد
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE

    به دلیل ساختار سبک، طراحی مدرن و بی سیم هدفون های بلوتوثی، امروزه اکثر افراد به خصوص جوانان برای خرید این محصول جذب می شوند. هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE یکی از محصولات باکیفیت موجود در بازار است که بردی 10 متری داشته و از بلوتوث 5.1 بهره می برد. این هدفون پس از اولین اتصال، به صورت خودکار به دستگاه هوشمند شما متصل می شود. هدفون بی سیم ویوو، قابلیت اتصال به انواع دستگاه ها با سیستم عامل های ویندوز، اندروید و IOS را دارد.

    طراحی گوشی ها و کیس شارژ این دستگاه، زیبا و مدرن بوده و وزن کمی دارد. کنترل این دستگاه با استفاده از سنسور لمسی روی گوشی ها امکان پذیر است. این ایربادز، قابلیت نگهداری شارژ مناسبی داشته و یک همراه همیشگی برای شما خواهد بود. همراه گرامی اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، برای شناخت بیشتر مشخصات فنی و ظاهری محصول در ادامه همراه ما باشید.

    مشخصات فنی هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE

    • اتصال

    در هنگام خرید لوازم الکترونیکی پیش از هر چیز، بهتر است با مشخصات فنی آن محصول آشنا شوید. هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE از قابلیت اتصال بلوتوث برخوردار بوده و نسخه بلوتوث آن 5.1 است. با استفاده از این بلوتوث ، صدا به صورت کاملاً استریو از هر دو ایرفون به گوش شما می رسد. برد این دستگاه برابر با 10 متر بوده و اگر شما با دستگاه هوشمند در حال پخش موسیقی به این اندازه فاصله داشته باشید، همچنان اتصال شما برقرار خواهد ماند.

    پس از اولین بار که ایربادز به تلفن همراه شما متصل شده در دفعات بعدی فقط با باز شدن درب کیس، گوشی ها به صورت خودکار به دستگاه هوشمند متصل می شوند.

    • ظرفیت باتری

    باتری عامل مهم دیگری در ایربادزهای بدون سیم است. باتری های موجود در گوشی های دستگاه، هرکدام ظرفیتی برابر با 30 میلی آمپرساعت داشته و گنجایش کیس شارژ دستگاه نیز برابر با 240 میلی آمپرساعت است. به این ترتیب شارژدهی و پخش مداوم آهنگ 4 ساعت، برقراری مداوم تماس با ایربادز ویوو، 3.5 ساعت و نگهداری شارژ در حالت استندبای برابر با 100 ساعت است.

    همان طور که گفتیم هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE از یک کیس شارژ نیز بهره مند است. با یک بار شارژ کامل کیس که در حدود 1.5 ساعت طول می کشد، تا 48 ساعت شارژ اضافی برای ایربادزها فراهم می شود. مدت زمان شارژ شدن بدون سیم ایربادزها نیز در حدود 2 ساعت است.

    برای شارژ شدن گوشی های هدست بلوتوثی ویوو مدل SE، کافی است آن ها را درون کیس شارژ قرار داده تا شارژ شوند. درگاه اتصال کیس شارژ این محصول از نوع لایتنینگ (Lightening) است و برای شارژ شدن کیس باید آن را به وسیله کابل لایتنینگ به پریز برق متصل کرده تا شارژ شود. 

    • جنس بدنه

    جنس بدنه ایربادزها از پلاستیک ABS و پلیمر پلی کربنات است. این دو ماده، گوشی های ایربادز ویوو را در برابر ضربات جزئی و ایجاد خط و خش مقاوم می کنند. بدنه کیس شارژ نیز سیلیکونی بوده و منعطف و مقاوم در برابر پارگی، ضربه و رطوبت است؛ همچنین اثرانگشت روی این کیف باقی نمانده و ظاهر آن همیشه درخشان خواهد ماند.

    • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

    هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE از استاندارد IPX4 بهره مند بوده که اعطای این گواهی به ایربادز ویوو، به معنای مقاومت این محصول در برابر آب و گرد و غبار است. از لحاظ مقاومت در برابر رطوبت، اگر از هر سمتی آب به طرف گوشی های این دستگاه پاشیده شود، هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. در رابطه با گرد و غبار نیز این دستگاه در برابر ورود ذرات کوچک تر از 1 میلی متر مقاوم است.

    • طراحی گوشی ها

    ویوو در طراحی هندزفری بلوتوثی WiWU مدل Airbuds 3 SE، گوشی ها را کاملاً با قسمت داخلی گوش هماهنگ ساخته و از ارگونومی آن پیروی کرده است. مزیت این نوع طراحی این است که با قرارگیری گوشی ها داخل گوش، صدای موسیقی به صورت کامل به گوش شما رسیده و از هدفون ها خارج نمی شود. علاوه بر این از ورود صدای محیط نیز در هنگام گوش دادن به موسیقی، جلوگیری می شود.

    • قابلیت

    این دستگاه از قابلیت EQ بهره برده که سه حالت باس، میدباس و صدای اصلی ایربادز را پوشش می دهد. حالت باس این آهنگ بالا بوده و با نهایت قدرت، صدا را به گوش شما می رساند. با فعال سازی حالت میدباس این حس به شما دست می ‎دهد که در یک کنسرت هستید و موسیقی زنده برایتان پخش می شود. حالت اصلی نیز برای شنیدن روزانه آهنگ یا برقراری تماس مناسب است.

    • سنسور تشخیص پوست

    هر دو گوشی ایربادز از سنسور تشخیص پوست بهره می برد که به محض قرار گرفتن روی گوش، روشن شده و قابل استفاده است. علاوه بر این با برداشتن گوشی های هدفون، این سنسور باعث قطع شدن موسیقی می شود.

    • کیفیت صدا

    برند ویوو از فناوری HF در این محصول استفاده کرده که صدایی باکیفیت و واضح را به شما ارائه می دهد. فرکانس صدای ایجاد شده توسط این ایربادز برابر با 2 تا 2.4 گیگا هرتز است. به این ترتیب صدایی که به گوش شما می رسد خیلی نزدیک به صدای واقعی است.

    در ساختار این محصول از چیپست Airoha 1536U استفاده شده که به کمک این تراشه، صدای موسیقی در حال پخش با حالت کریستالی پخش شده و سطح پیشرفته ای از کیفیت صدا را به شما ارائه می دهد.

    از ویژگی های دیگر هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE می توان به قابلیت اشتراک گذاری صدا، کنترل موسیقی و تماس به وسیله سنسور لمسی پشت گوشی ها، صدای فضایی و اتصال فوری اشاره کرد.

    این هدفون بلوتوثی از برند ویوو از قابلیت حذف نویز فعال بهره مند نبوده و فقط با حالت EQ، کمی تفاوت در صدای خروجی از گوشی ها ایجاد می کند. این محصول به دلیل مقاومت در برابر آب، قابلیت استفاده در هنگام دویدن و ورزش هایی از این نوع را دارد و تعریق پوست نیز باعث خرابی این دستگاه نخواهد شد.

    مشخصات ظاهری هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE

    برند ویوو در طراحی هندزفری بی سیم Wiwu Airbuds SE 3rd generation، نهایت زیبایی را به کار برده و یک هدفون بدون سیم مدرن را ارائه داده است. ظاهر کلی این دستگاه شبیه به ایربادزهای اپل بوده و به همین دلیل افراد زیادی به سمت این هدفون جذب می شوند.

    گوشی های ایربادز ویوو یکی از سبک ترین مدل های بازار هستند و وزن هرکدام برابر با 3 گرم است. به این ترتیب شما با استفاده از این محصول، به هیچ عنوان اذیت نخواهید شد و در ساعات طولانی حتی بدون احساس حضور ایربادزها در گوش، زمان را سپری می کنید.

    وزن کلی کیس به همراه گوشی ها نیز برابر با 47 گرم بوده و ظاهری زیبا و کوچک دارد. به دلیل سبکی هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE، امکان استفاده و حمل این دستگاه حتی در زمان مسافرت نیز وجود داشته و راحت است. ابعاد کیس شارژ برابر با 21*45.4*54.3 میلی متر بوده و شاید اندازه یک انگشت دست باشد. رنگ در نظر گرفته شده برای این محصول نیز سفید است.

    برند ویوو

    برند ویوو (WiWU) یکی از شرکت های چندملیتی چینی است که در سال 2009 در شهر دونگوان گواندوگ افتتاح شد. این برند درزمینه طراحی، تحقیق، توسعه، عرضه و فروش انواع گوشی های هوشمند، گجت ها، نرم افزار و خدمات آنلاین فعالیت می کند. این برند برای ارائه صدای طبیعی و باکیفیت بالا از فناوری Hi-Fi استفاده کرده که بالاترین حد از کیفیت صدا را به شما ارائه می دهد.

    نرم افزارهایی که توسط این شرکت توسعه یافته است شامل اپ استور ویوو، آی منیجر و سیستم عامل اندروید فانتاچ او اس می باشد. در سال 2015 این شرکت موفق شد در بین 10 کمپانی برتر جهان درزمینه گوشی های هوشمند قرار بگیرد. در سال 2017 نیز این کمپانی محصولات خود را به کشورهایی چون سریلانکا، تایوان، روسیه، هنگ کنگ و برونئی عرضه کرد. به این ترتیب فروش محصولات کمپانی افزایش یافته و در بازارهای هند، پاکستان و افغانستان نیز راه یافت.

    جمع بندی

    اگر شما هم به دنبال یک هدفون بلوتوثی سبک به همراه کیس شارژ هستید، هدفون بی سیم WiWU مدل Airbuds 3 SE یکی از محصولات باکیفیت در بازار است. این هدفون بسیار سبک بوده و حتی از یک ورق کاغذ نیز وزن کمتری دارد. به این ترتیب می توانید این ایربادز را در همه حالات ورزش، کار و یا پیاده روی استفاده کنید. نگهداری شارژ در زمان طولانی توسط دستگاه و نیز تأمین شارژ از طریق کیس شارژ، این محصول را به یک گزینه مناسب برای استفاده در هنگام مسافرت تبدیل می کند.

    ویژگی های دیگر این محصول نیز برخورداری از کیفیت صدای طبیعی به دلیل وجود تکنولوژی HF است که حدی بسیار طبیعی از صدا را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این جنس این محصول نیز از پلاستیک ABS و پلی کربنات است که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم بوده و ظاهر آن، همیشه زیبا و نو باقی خواهد ماند. استفاده از ایربادز ویوو بسیار راحت است و فقط کافی است پس از اولین اتصال، برای هر بار استفاده درب کیس را باز کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    نوع هدفون
    تو گوشی - Earbud/Earphone
    نوع گوشی
    دو گوشی
    نوع اتصال
    بی سیم
    نوع طراحی
    ارگونومیک
    محدوده عملکرد

    10 متر

    قابلیت مکالمه
    دارد
    دستگاه های سازگار
    با گوشی های اندروید و آیفون
    وزن
    42 گرم گوشی ها/ 171 گرم محفظه شارژر
    ابعاد
    21*45.4*54.3 میلی متر
    مناسب برای
    ورزش/مکالمه/موسیقی
    سایر مشخصات

    سنسور تشخیص نور/ دارای Real Power/ قابلیت به اشتراک گذاری صدا/ دارای سنسور لمسی/ صدای Hifi/ صدای سه بعدی

    مشخصات فنی
    رابط ها
    Bluetooth
    امکانات ارتباطی
    NFC
    درگاه‌های ارتباطی
    لایتنینگ
    نسخه بلوتوث
    نسخه5.1
    قابلیت حذف صدای مزاحم (Noise Cancelling)
    دارد
    محدوده فرکانسی
    2.48 گیگاهرتز
    نوع باتری
    لیتیومی
    ظرفیت باتری محفظه شارژ
    240 میلی آمپر ساعت
    ظرفیت باتری گوشی ها
    30 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    4 ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    3.5ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    100 ساعت
    مدت زمان شارژ باتری محفظه
    1 ساعت
    مدت زمان شارژ گوشی ها
    1 ساعت
    قابلیت های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    نشانگر LED
    دارد
    قابلیت تنظیم صدا
    دارد