Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    ساعت هوشمند اپل (Apple)

    ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band

    ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band از سری ساعت های هوشمند SE بوده که با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این ساعت هوشمند از سری 6 ساعت های هوشمند برند اپل، قیمت مناسب تری داشته اما تفاوت چندانی نسبت به ساعت های نسل قبل از خود ندارد. این ساعت با ضخامت 44 میلی متری یک گجت کاربردی برای کاربری روزانه و فعالیت های ورزشی شما خواهد بود. مقاومت تا عمق 50 متری آب، مهم ترین ویژگی این ساعت محسوب می شود و نشان دهنده مقاومت و دوام بالای این اپل واچ است. در ادامه به بررسی این ساعت هوشمند می پردازیم و ویژگی های مختلف آن را به طور کامل شرح می دهیم.

    مشخصات ظاهری ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm

    • طراحی

    Apple Watch SE 2022 44mm از لحاظ طراحی، رنگ و مواد به کار رفته در آن، شبیه به اپل واچ سری 6 بوده اما نسبت به اپل واچ سری 7 و 8 از ضخامت بیشتری برخوردار است. این ساعت هوشمند مجهز به یک قاب آلومینیومی 44 میلی متری بوده که در سه رنگ نقره ای، خاکستری و طلایی ارائه می شود. اما از لحاظ رنگ بندی تنوع بالایی دارد و می توانید از بین آن ها رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. پوشش زیرین این قاب آلومینیومی از مواد کامپوزیت نایلونی ساخته شده است که با این قاب مطابقت کاملی دارد.

    • بند و صفحه نمایش ساعت

    بند ساعت هوشمند اپل SE 2022 Aluminum Case از جنس سیلیکون بوده و بافت نرم و سبک آن، حس خوبی را بر روی پوست ایجاد می کند. این بند به صورت سگکی باز و بسته می شود و سوراخ های متعدد آن، امکان تغییر اندازه مطابق با هر مچ دستی را فراهم می سازد. اپل واچ SE مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ بوده که از جنس Ion‑X Glass ساخته شده است. این شیشه دوام بالایی دارد و و در برابر هرگونه ضربه و خط و خش مقاوم است.

    این صفحه نمایش از نوع Retina LTPO OLED بوده و نسبت به پنل های LCD انرژی کمتری مصرف می کند. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت بوده و در زیر نور آفتاب جزئیات و محتوای ساعت به خوبی دیده می شود. وزن این ساعت نیز بسیار کم بوده و احساس سبکی را بر روی مچ دست ایجاد می کند. این ساعت در برابر آب مقاوم بوده و می تواند تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد. بنابراین می توانید از اپل واچ SE 2022 سایز 44 هنگام استحمام، شنا و یا هر فعالیت آبی دیگری استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که آب شور و آب داغ به ساختار ساعت آسیب خواهند رساند.

    مشخصات فنی ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band

    عملکرد

    ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 سایز 44 از یک پردازنده 64 بیتی دو هسته ای برخوردار بوده و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی را برای کاربر فراهم ساخته است. این فضای ذخیره سازی برای فایل های موسیقی کافی به نظر می رسد. همچنین این ساعت هوشمند مجهز به تراشه W3 بوده که از آن برای جفت شدن با AirPods، ارتفاع سنج همیشه روشن، GPS، بلوتوث، Wi-Fi و قطب نما استفاده می شود. بر روی این ساعت سیستم عامل watchOS نصب شده است و با گوشی موبایل با سیستم عامل های iOS ورژن 14 به بالا و آیفون های 6s به بالا سازگاری دارد.

    سلامتی و ورزش

    ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band از حسگر ضربان قلب برخوردار است و ضربان قلب شما را به طور مداوم کنترل می کند. اگر ضربان قلب شما نامنظم عمل کند، این ساعت به شما هشدار می دهد. متأسفانه در این ساعت هوشمند از سنسور های تشخیص اکسیژن خون و الکتروکاردیوگرام استفاده نشده و از لحاظ سنسور های سلامتی عملکرد ضعیف تری نسبت به سری 6 دارد.

    همچنین این ساعت بر خلاف ساعت های هوشمند سری 8 یا آلترا از سنسور نظارت بر کیفیت خواب برخوردار نیست اما به شما در تنظیم خواب خود کمک می کند .به عنوان مثال شما قصد دارید هشت ساعت در طول شبانه روز بخوابید؛ این ساعت هوشمند به شما می گوید که برای رسیدن به این هدف باید چه ساعتی به رختخواب بروید و چه ساعتی از خواب بیدار شوید. این ساعت همچنین از فعالیت های ورزشی مانند پیاده روی، شنا، دویدن، دوچرخه سواری و... پشتیبانی می کند. با انجام هر فعالیت، اطلاعاتی مانند قدم های برداشته شده، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و مدت زمان بر روی ساعت ذخیره می شود.

    سایر قابلیت ها

    هر آنچه که از یک ساعت مدرن و هوشمند انتظار دارید در Apple Watch SE2 2022 Aluminum Case 44mm در نظر گرفته شده است. مهم ترین ویژگی این اپل واچ پشتیبانی از برنامه های بسیار متنوعی است که به طور بخصوص برای اپل واچ طراحی شده اند. به عنوان مثال شما می توانید برنامه اسپاتیفای را بر روی این ساعت نصب کرده و به لیست بی نهایتی از موسیقی ها دسترسی داشته باشید. همچنین با نصب برنامه های خبری مانند CNN از اخبار روز جهانی مطلع شوید.

    بسیاری از برنامه های ضروری و کاربردی نیز به صورت پیش فرض بر روی این ساعت نصب شده است. این برنامه های کاربردی شامل تقویم، پیام رسان، کرنومتر، قطب نما، نقشه های اپل، شاتر دوربین و نرم افزار Memoji می شود. با همگام سازی این ساعت هوشمند با تلفن همراه خود، می توانید همه تماس ها، پیامک ها و پیام های شبکه های اجتماعی را بر روی ساعت خود دریافت کنید. این ساعت همچنین از قابلیت تشخیص سقوط و تصادف برخوردار بوده و می تواند در مواقع اضطراری با لیست منتخب شما تماس برقرار کند.

    باتری

    عمر باتری ساعت هوشمند اپل SE 2022 44mm Aluminum Case، برابر 18 ساعت در نظر گرفته شده است که با توجه به قابلیت های آن منطقی به نظر می رسد اما برای استفاده طولانی تر می توانید برخی از قابلیت های آن را غیر فعال کنید. اگر می خواهید سلامت باتری Apple Watch SE خود را تا حدی تنظیم کنید، بخش استفاده بهینه را در ساعت فعال نمایید. این ساعت از طریق یک شارژر مغناطیسی با کابل USB-C شارژر می شود.

    ویژگی های کلی ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm

    • نوع صفحه نمایش: Retina LTPO OLED
    • اندازه صفحه نمایش: 44 میلی متر
    • رزولوشن صفحه نمایش: 448*368 پیکسل
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق 50 متر
    • جنس بدنه ساعت: فریم آلومینیومی
    • رنگ بندی: نقره ای، خاکستری و طلایی 
    • جنس بند: سیلیکونی
    • نوع قفل بند: سگکی
    • قابلیت ها: سنسور ضربان قلب، صفحه نمایش لمسی، امکان مکالمه، امکان نمایش پیام، تماس و اعلان ها

    معرفی برند اپل

    جرقه برند اپل در سال 1971 با دوستی استیو وازنیک و استیو جابز زده شد. این دو نفر پس از شش سال آشنایی در سال 1977 اولین رایانه شخصی با نام اپل را در گاراژ خانه استیو جابز تولید کرده و سپس آن را با نام Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی عرضه می کنند. این کمپانی مشهور در حال حاضر در زمینه ساخت لوازم الکترونیکی و نرم افزار های کامپیوتری فعالیت می کند و از مهم ترین محصولات آن می توان به آی پد، آی مک، مک بوک، آی پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی وی و ایرپادز اشاره کرد. این برند در سال 2017 پس از ده سال پیاپی به عنوان تحسین شده ترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان شناخته شد. در سال 2018 ارزش سهام اپل از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد و تاکنون هیچ شرکتی به چنین سطحی نرسیده است.

    چرا ساعت ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band بخریم؟

    در این مطلب به بررسی مشخصات فنی و ظاهری Apple Watch SE2 2022 Aluminum Case 44mm پرداختیم. این ساعت برای فعالیت های ورزشی و کارهای روزانه گزینه ای ایده آل بوده و از ویژگی های قابل توجهی مانند مجهز بودن به سنسور شمارنده ضربان قلب، شتاب سنج، فشار سنج و گام شمار برخوردار است. این ساعت هوشمند از حرکت های ورزشی پشتیبانی کرده و می تواند مدت زمان هر فعالیت ورزشی، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و تعداد گام های برداشته شده را محاسبه کند. همچنین این ساعت در عمق 50 متری آب دوام آورده و برای شنا، استحمام یا هر فعالیت آبی مناسب خواهد بود. ساعت ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 سایز 44 با بهره مندی از پردازنده دو هسته ای سرعت عمل بالایی داشته و از پردازش خوبی برخوردار است. این ساعت از طریق بلوتوث 5.0 به سرعت به گوشی هوشمند شما متصل می شود و پس از همگام سازی همه تماس ها، پیامک ها و سایر اعلان ها بر روی ساعت نمایش داده می شود.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    ۱۰.۷×۳۸×۴۴ میلی‌متر
    وزن
    ۳۳ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    ورزشی، روزمره
    فرم صفحه
    مستطیل
    توضیحات جنس بدنه
    فریم آلومینیومی
    جنس بند
    سیلیکون
    توضیحات رنگ و بدنه

     

     
    جنس شیشه
    Ion-X strengthened glass شیشه مقاوم
    نوع قفل بند
    پین‌بند
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    296 میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    Retina LTPO OLED
    اندازه صفحه نمایش
    ۴۴ میلی‌متر
    رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۴۸x۳۶۸ پیکسل
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    میزان روشنایی: تا ۱۰۰۰ نیت
    سازگار با
    سازگار با سیستم عامل iOS سیستم عامل iOS ۱۶ به بالا و گوشی iPhone ۸ به بالا
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    حافظه داخلی
    32 گیگابایت
    اتصالات
    Bluetooth 5.0, A2DP, LE WiFi 802.11 b/g/n GSM 850 / 900 / 1800 / 1900/ HSDPA 850 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - USA, LATAM, Canada/ 1, 2, 3, 4, 5, 7, 12, 13, 17, 18, 19, 25, 26, 39, 40, 41, 66 - USA, LATAM, Canada/
    حس گرها
    ژیروسکوپ قطب‌نما (Compass) / شتاب‌سنج (Accelerometer) / شمارنده ضربان قلب (Heart Rate) / ارتفاع سنج (Altimeter)
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    منبع شارژ
    شارژر بی‌سیم
    استاندارد IP
    دارای گواهینامه IP68 + 5ATM مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری
    قابلیت های ویژه

    صفحه نمایش رنگی

    صفحه نمایش لمسی

    قابلیت مکالمه مستقیم

    قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

    نسل دوم سنسور اپتیکال قلب ضد آب تا عمق ۵۰ متر

    اعلان تماس‌ ها و پیامک‌ های دریافتی

    قابلیت ارسال پیامک

    قابلیت پخش موسیقی

    مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری، قابلیت تشخیص زمین خوردن کاربر

    قابلیت مکالمه از طریق اسپیکر

    سیستم عامل
    WatchOS
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی, فارسی
    اقلام همراه

    شارژر بی‌سیم

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band

    ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band از سری ساعت های هوشمند SE بوده که با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این ساعت هوشمند از سری 6 ساعت های هوشمند برند اپل، قیمت مناسب تری داشته اما تفاوت چندانی نسبت به ساعت های نسل قبل از خود ندارد. این ساعت با ضخامت 44 میلی متری یک گجت کاربردی برای کاربری روزانه و فعالیت های ورزشی شما خواهد بود. مقاومت تا عمق 50 متری آب، مهم ترین ویژگی این ساعت محسوب می شود و نشان دهنده مقاومت و دوام بالای این اپل واچ است. در ادامه به بررسی این ساعت هوشمند می پردازیم و ویژگی های مختلف آن را به طور کامل شرح می دهیم.

    مشخصات ظاهری ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm

    • طراحی

    Apple Watch SE 2022 44mm از لحاظ طراحی، رنگ و مواد به کار رفته در آن، شبیه به اپل واچ سری 6 بوده اما نسبت به اپل واچ سری 7 و 8 از ضخامت بیشتری برخوردار است. این ساعت هوشمند مجهز به یک قاب آلومینیومی 44 میلی متری بوده که در سه رنگ نقره ای، خاکستری و طلایی ارائه می شود. اما از لحاظ رنگ بندی تنوع بالایی دارد و می توانید از بین آن ها رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. پوشش زیرین این قاب آلومینیومی از مواد کامپوزیت نایلونی ساخته شده است که با این قاب مطابقت کاملی دارد.

    • بند و صفحه نمایش ساعت

    بند ساعت هوشمند اپل SE 2022 Aluminum Case از جنس سیلیکون بوده و بافت نرم و سبک آن، حس خوبی را بر روی پوست ایجاد می کند. این بند به صورت سگکی باز و بسته می شود و سوراخ های متعدد آن، امکان تغییر اندازه مطابق با هر مچ دستی را فراهم می سازد. اپل واچ SE مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ بوده که از جنس Ion‑X Glass ساخته شده است. این شیشه دوام بالایی دارد و و در برابر هرگونه ضربه و خط و خش مقاوم است.

    این صفحه نمایش از نوع Retina LTPO OLED بوده و نسبت به پنل های LCD انرژی کمتری مصرف می کند. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت بوده و در زیر نور آفتاب جزئیات و محتوای ساعت به خوبی دیده می شود. وزن این ساعت نیز بسیار کم بوده و احساس سبکی را بر روی مچ دست ایجاد می کند. این ساعت در برابر آب مقاوم بوده و می تواند تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد. بنابراین می توانید از اپل واچ SE 2022 سایز 44 هنگام استحمام، شنا و یا هر فعالیت آبی دیگری استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که آب شور و آب داغ به ساختار ساعت آسیب خواهند رساند.

    مشخصات فنی ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band

    عملکرد

    ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 سایز 44 از یک پردازنده 64 بیتی دو هسته ای برخوردار بوده و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی را برای کاربر فراهم ساخته است. این فضای ذخیره سازی برای فایل های موسیقی کافی به نظر می رسد. همچنین این ساعت هوشمند مجهز به تراشه W3 بوده که از آن برای جفت شدن با AirPods، ارتفاع سنج همیشه روشن، GPS، بلوتوث، Wi-Fi و قطب نما استفاده می شود. بر روی این ساعت سیستم عامل watchOS نصب شده است و با گوشی موبایل با سیستم عامل های iOS ورژن 14 به بالا و آیفون های 6s به بالا سازگاری دارد.

    سلامتی و ورزش

    ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band از حسگر ضربان قلب برخوردار است و ضربان قلب شما را به طور مداوم کنترل می کند. اگر ضربان قلب شما نامنظم عمل کند، این ساعت به شما هشدار می دهد. متأسفانه در این ساعت هوشمند از سنسور های تشخیص اکسیژن خون و الکتروکاردیوگرام استفاده نشده و از لحاظ سنسور های سلامتی عملکرد ضعیف تری نسبت به سری 6 دارد.

    همچنین این ساعت بر خلاف ساعت های هوشمند سری 8 یا آلترا از سنسور نظارت بر کیفیت خواب برخوردار نیست اما به شما در تنظیم خواب خود کمک می کند .به عنوان مثال شما قصد دارید هشت ساعت در طول شبانه روز بخوابید؛ این ساعت هوشمند به شما می گوید که برای رسیدن به این هدف باید چه ساعتی به رختخواب بروید و چه ساعتی از خواب بیدار شوید. این ساعت همچنین از فعالیت های ورزشی مانند پیاده روی، شنا، دویدن، دوچرخه سواری و... پشتیبانی می کند. با انجام هر فعالیت، اطلاعاتی مانند قدم های برداشته شده، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و مدت زمان بر روی ساعت ذخیره می شود.

    سایر قابلیت ها

    هر آنچه که از یک ساعت مدرن و هوشمند انتظار دارید در Apple Watch SE2 2022 Aluminum Case 44mm در نظر گرفته شده است. مهم ترین ویژگی این اپل واچ پشتیبانی از برنامه های بسیار متنوعی است که به طور بخصوص برای اپل واچ طراحی شده اند. به عنوان مثال شما می توانید برنامه اسپاتیفای را بر روی این ساعت نصب کرده و به لیست بی نهایتی از موسیقی ها دسترسی داشته باشید. همچنین با نصب برنامه های خبری مانند CNN از اخبار روز جهانی مطلع شوید.

    بسیاری از برنامه های ضروری و کاربردی نیز به صورت پیش فرض بر روی این ساعت نصب شده است. این برنامه های کاربردی شامل تقویم، پیام رسان، کرنومتر، قطب نما، نقشه های اپل، شاتر دوربین و نرم افزار Memoji می شود. با همگام سازی این ساعت هوشمند با تلفن همراه خود، می توانید همه تماس ها، پیامک ها و پیام های شبکه های اجتماعی را بر روی ساعت خود دریافت کنید. این ساعت همچنین از قابلیت تشخیص سقوط و تصادف برخوردار بوده و می تواند در مواقع اضطراری با لیست منتخب شما تماس برقرار کند.

    باتری

    عمر باتری ساعت هوشمند اپل SE 2022 44mm Aluminum Case، برابر 18 ساعت در نظر گرفته شده است که با توجه به قابلیت های آن منطقی به نظر می رسد اما برای استفاده طولانی تر می توانید برخی از قابلیت های آن را غیر فعال کنید. اگر می خواهید سلامت باتری Apple Watch SE خود را تا حدی تنظیم کنید، بخش استفاده بهینه را در ساعت فعال نمایید. این ساعت از طریق یک شارژر مغناطیسی با کابل USB-C شارژر می شود.

    ویژگی های کلی ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm

    • نوع صفحه نمایش: Retina LTPO OLED
    • اندازه صفحه نمایش: 44 میلی متر
    • رزولوشن صفحه نمایش: 448*368 پیکسل
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق 50 متر
    • جنس بدنه ساعت: فریم آلومینیومی
    • رنگ بندی: نقره ای، خاکستری و طلایی 
    • جنس بند: سیلیکونی
    • نوع قفل بند: سگکی
    • قابلیت ها: سنسور ضربان قلب، صفحه نمایش لمسی، امکان مکالمه، امکان نمایش پیام، تماس و اعلان ها

    معرفی برند اپل

    جرقه برند اپل در سال 1971 با دوستی استیو وازنیک و استیو جابز زده شد. این دو نفر پس از شش سال آشنایی در سال 1977 اولین رایانه شخصی با نام اپل را در گاراژ خانه استیو جابز تولید کرده و سپس آن را با نام Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی عرضه می کنند. این کمپانی مشهور در حال حاضر در زمینه ساخت لوازم الکترونیکی و نرم افزار های کامپیوتری فعالیت می کند و از مهم ترین محصولات آن می توان به آی پد، آی مک، مک بوک، آی پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی وی و ایرپادز اشاره کرد. این برند در سال 2017 پس از ده سال پیاپی به عنوان تحسین شده ترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان شناخته شد. در سال 2018 ارزش سهام اپل از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد و تاکنون هیچ شرکتی به چنین سطحی نرسیده است.

    چرا ساعت ساعت هوشمند اپل SE 2022 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band بخریم؟

    در این مطلب به بررسی مشخصات فنی و ظاهری Apple Watch SE2 2022 Aluminum Case 44mm پرداختیم. این ساعت برای فعالیت های ورزشی و کارهای روزانه گزینه ای ایده آل بوده و از ویژگی های قابل توجهی مانند مجهز بودن به سنسور شمارنده ضربان قلب، شتاب سنج، فشار سنج و گام شمار برخوردار است. این ساعت هوشمند از حرکت های ورزشی پشتیبانی کرده و می تواند مدت زمان هر فعالیت ورزشی، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و تعداد گام های برداشته شده را محاسبه کند. همچنین این ساعت در عمق 50 متری آب دوام آورده و برای شنا، استحمام یا هر فعالیت آبی مناسب خواهد بود. ساعت ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 سایز 44 با بهره مندی از پردازنده دو هسته ای سرعت عمل بالایی داشته و از پردازش خوبی برخوردار است. این ساعت از طریق بلوتوث 5.0 به سرعت به گوشی هوشمند شما متصل می شود و پس از همگام سازی همه تماس ها، پیامک ها و سایر اعلان ها بر روی ساعت نمایش داده می شود.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    ۱۰.۷×۳۸×۴۴ میلی‌متر
    وزن
    ۳۳ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    ورزشی، روزمره
    فرم صفحه
    مستطیل
    توضیحات جنس بدنه
    فریم آلومینیومی
    جنس بند
    سیلیکون
    توضیحات رنگ و بدنه

     

     
    جنس شیشه
    Ion-X strengthened glass شیشه مقاوم
    نوع قفل بند
    پین‌بند
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    296 میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    Retina LTPO OLED
    اندازه صفحه نمایش
    ۴۴ میلی‌متر
    رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۴۸x۳۶۸ پیکسل
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    میزان روشنایی: تا ۱۰۰۰ نیت
    سازگار با
    سازگار با سیستم عامل iOS سیستم عامل iOS ۱۶ به بالا و گوشی iPhone ۸ به بالا
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    حافظه داخلی
    32 گیگابایت
    اتصالات
    Bluetooth 5.0, A2DP, LE WiFi 802.11 b/g/n GSM 850 / 900 / 1800 / 1900/ HSDPA 850 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - USA, LATAM, Canada/ 1, 2, 3, 4, 5, 7, 12, 13, 17, 18, 19, 25, 26, 39, 40, 41, 66 - USA, LATAM, Canada/
    حس گرها
    ژیروسکوپ قطب‌نما (Compass) / شتاب‌سنج (Accelerometer) / شمارنده ضربان قلب (Heart Rate) / ارتفاع سنج (Altimeter)
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    منبع شارژ
    شارژر بی‌سیم
    استاندارد IP
    دارای گواهینامه IP68 + 5ATM مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری
    قابلیت های ویژه

    صفحه نمایش رنگی

    صفحه نمایش لمسی

    قابلیت مکالمه مستقیم

    قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

    نسل دوم سنسور اپتیکال قلب ضد آب تا عمق ۵۰ متر

    اعلان تماس‌ ها و پیامک‌ های دریافتی

    قابلیت ارسال پیامک

    قابلیت پخش موسیقی

    مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری، قابلیت تشخیص زمین خوردن کاربر

    قابلیت مکالمه از طریق اسپیکر

    سیستم عامل
    WatchOS
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی, فارسی
    اقلام همراه

    شارژر بی‌سیم