Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    ساعت هوشمند سامسونگ (Samsung)

    ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    در معرفی بررسی و بررسی مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm همین بس که این محصول پیشرفته ترین محصول اسمارت واچ است که توسط شرکت سامسونگ تولید و عرضه شده است. کیفیت ساخت بالای این ساعت نشان دهنده آن است که مهندسان شرکت سامسونگ وارد فاز جدیدی از رقابت با محصولات شیائومی، هوآوی و اپل شده اند. در این مقاله به بررسی مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm و ویژگی های شاخص آن می پردازیم، پس لطفاً تا پایان این متن را بادقت و حوصله بخوانید.

    آشنایی با ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    همان طور که در مقدمه اشاره کردیم، ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm جدیدترین و پیشرفته ترین محصول اسمارت واچ است که توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. چون در حال حاضر خبری از نسخه های کلاسیک ساعت های هوشمند سامسونگ نیست، افراد زیادی Galaxy Watch 5 Pro 45mm را جایگزین مدل های قبلی، مانند گلکسی Galaxy Watch کلاسیک کرده اند. هر چند که این دو محصول تولیدی شرکت سامسونگ تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

    یکی از تغییراتی که در سری جدید ساعت های هوشمند یعنی مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm ایجاد شده و با انتقادات فراوانی نیز همراه بوده است، حذف کلید چرخشی تعبیه شده در این ساعت ها می باشد. گزینه ای که از ابتدای تولید و عرضه ساعت های گلکسی واچ بر روی این ساعت ها دیده می شد. در عوض شرکت سامسونگ حاشیه ای لمسی را که مبتنی بر سیستم نرم افزاری است، برای کاربران در نظر گرفته است تا بتوانند با لمس کردن لبه ساعت کارهای مختلفی را انجام دهند.

    با وجود عملکرد بالای حاشیه لمسی، این بخش به اندازه حالت سخت افزاری روان و مناسب نیست، چون هنگام لمس آن انگشتان دست بخش قابل توجهی از صفحه را می پوشاند.

    مطلب مهمی که باید به آن اشاره کنیم، این است که سامسونگ هیچ برنامه ای برای متوقف کردن عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ پنج کلاسیک ندارد، بنابراین طرفداران دکمه چرخشی فیزیکی نیز همچنان می توانند از محصولات این شرکت استفاده کنند.

    در بدنه اصلی ساعت نیز سامسونگ از متریال های باکیفیت تر بهره گرفته است تا کاربران را با این طراحی منحصربه فرد شگفت زده کند. مثلاً به جای آلومینیوم در حال حاضر از تیتانیوم برای بدنه اصلی استفاده می شود که مقاومت دو چندان نسبت به آلومینیوم دارد. صفحه نمایش این ساعت ۱.۴ اینچ آمولد و دارای لبه های متابولیکی است که نشانگر افزایش ضخامت ساعت سامسونگ واچ پنج پررو می باشد. در واقع برعکس ضخامت ۱۰.۵ میلی متری که پیش تر شرکت سامسونگ اعلام کرده بود، در بررسی ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm مشخص شده است که ضخامت آن حدود ۱۵ میلی متر است که این افزایش ضخامت بر روی مچ دست نیز قابل توجه می باشد.

    مشخصات فنی ساعت هوشمند سامسونگ ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    ساعت هوشمند سامسونگ ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm دارای برخی مشخصات و ویژگی های منحصربه فرد است که موجب توجه بسیاری از کاربران شده است در زیر چند نمونه از این ویژگی ها را جهت آشنایی بیشتر شما بررسی می کنیم.

    ابعاد و وزن

     این مدل از ساعت دارای ابعاد ۱۰.۵×۴۵.۴×۴۵.۴ میلی متر و وزن ۴۶.۵ گرم است.

    صفحه نمایش

    صفحه نمایش ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm، ۱.۴ اینچ Super AMOLED، با وضوح 450×450 است. این صفحه نمایش پوشش یاقوت کبود با مقاومت ۹۰ درصد بیشتر از نسل های قبلی است.

    چیپست

    چیپست ساعت گلکسی دارای اگزینوس W920، پردازنده دو هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی و فناوری ساخت ۵ نانومتری است.

    حافظه داخلی و حافظه رم

    حافظه داخلی برابر با ۱۶ گیگابایت و حافظه رم ۱.۵ گیگابایت است.

    باتری

    باتری ساعت ۵۹۰ میلی متر و مجهز به پشتیبانی از قابلیت های شارژ وایرلس است.

    سیستم عامل

    سیستم عامل این نوع از ساعت ها Wear OS 3.5 به همراه رابط کاربری کاربری One UI Watch 4.5 است.

    حسگرها

    حسگرهای موجود در ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm عبارت هستند از: ارتفاع سنج، ژیروسکوپ، شتاب سنج، ژئومگنتیک، سنسور نوری، حسگر BioActive با امکان اندازه گیری کردن ضربان قلب، وضعیت ترکیبات بدن و الکتروکاردیوگرام

    رنگ بندی

    ساعت ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm برخلاف مدل های پیشین از بدنه تیتانیومی ساخته شده است و بند آن به رنگ مشکی و خاکستری می باشد.

    سایر امکانات

    علاوه بر امکاناتی که برای این مدل از ساعت بیان کردیم، ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm مجهز به پشتیبانی از LTE در برخی از مدل ها، بلوتوث نسخه ۵.۲، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر رطوبت و آب، وای فای دو بانده، استاندارد نظامی MIL-STD-810G، گلوناس، جی پی اس، گلیلیو، بیدو و سازگاری با سیستم عامل اندروید است.

    نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    همان طور که پیش تر گفتیم، در حال حاضر خبری از ارائه نسخه های کلاسیک ساعت های هوشمند توسط شرکت سامسونگ نیست. به عبارت دیگر ساعت گلکسی مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm جایگزین برخی از مدل های پیشین مانند گلکسی واچ چهار کلاسیک شده است. البته این مدل از ساعت نیز انتقادات بسیار زیادی را به همراه داشته است، از جمله حذف کلید چرخشی تعبیه شده در کنار ساعت که طرفداران بسیار زیادی داشت و مصرف کنندگان ساعت های هوشمند شرکت سامسونگ از نخستین روزهای معرفی این ساعت ها آن را دیده اند. به جای این کلید چرخشی، سامسونگ در حاشیه ساعت مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm یک حاشیه لمسی مبتنی بر سیستم نرم افزاری را تعبیه کرده است تا کاربران به راحتی بتوانند با لمس کردن لبه ساعت کارهای مختلفی را انجام دهند. انتقادی که به این صفحه لمسی وارد شد، این است که هنگام لمس کردن آن انگشت دست بخش قابل توجهی از صفحه را می پوشاند. البته یک نقطه قوت دیگر این ساعت های جدید، محافظت بهتر و بیشتر از نمایشگر در برابر خط و خش و ضربه است. مقاومت بالا یکی دیگر از مشخصه های ساعت های هوشمند مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm است. شیشه صفحه نمایش این مدل از ساعت ها به وسیله شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت شده که حدود ۹۰ درصد محکم تر است. این ساعت هوشمند سامسونگ در کنار بندهای سیلیکونی باکیفیت، از بندهای با طراحی های جدید و سگک D استفاده کرده است که علاوه بر ظاهر شکیل و زیبا، مقاومت آن را نیز افزایش می دهد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    45.4 × 45.4 × 10.5 میلی متر
    قطر قاب
    45.4 میلی متر
    عرض قاب
    45.4 میلی متر
    وزن
    ۴۶.۵ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    ورزشی، رسمی، روزمره
    فرم صفحه
    دایره
    توضیحات جنس بدنه
    سبک اسپرت / مقاوم در برابر پاشش کم آب ( قابل استفاده در روزهای بارانی و یا هنگام شستشوی دست و صورت ) / دارای استاندارد IP68 (مقاوم دربرابر گردوغبار و آب تا عمق تا 1.5 متر برای 30 دقیقه) / گواهی نظامی MIL-STD-810H / بند اسپرت D-Buckle
    جنس بند
    سیلیکون
    جنس شیشه
    محافظ صفحه نمایش کریستال سافایر (Sapphire crystal) مقاوم در برابر به جا ماندن اثر انگشت و ترک خوردگی
    نوع قفل بند
    ضامن دار D-Buckle
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۵۹۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    Super AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    1.4 اینچ
    رزولوشن صفحه نمایش
    کیفیت HD
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    450 × 450 پیکسل بر اینچ
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    دارای قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن ( Always On Display ) / صفحه نمایش لمسی / صفحه نمایش رنگی / قابلیت تغییر طرح ساعت ( watch face ) / محافظ صفحه نمایش کریستال سافایر
    سازگار با
    سیستم عامل‌های اندروید نسخه 6.0 به بالا
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    پردازنده
    پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای (1.18 گیگاهرتز Cortex-A55) / پردازنده گرافیکیMali-G68 / تراشه Exynos W920 (پنج نانومتری)
    سایر مشخصات سخت افزاری

    16 گیگابایت با 1.5 گیگابایت 

     

    حافظه داخلی
    16 گیگابایت
    اتصالات
    شارژ از طریق پایه شارژ اختصاصی مگنتی 1 تا 2 آمپر/ درگاه دیگری ندارد / اتصال با بلوتوث
    حس گرها
    سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک) / حسگر دما / شتاب‌ سنج / فشارسنج / سنسور ژیروسکوپ (gyro) / سنسور ژئومغناطیس / حسگر نور
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    منبع شارژ
    شارژ بی‌ سیم مبتنی بر WPC وایرلس مگنتی 10 وات / 1~2 آمپر
    استاندارد IP
    دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه)
    قابلیت های ویژه

    بازدهی باتری تا 80 ساعت در حالت استفاده عادی و 20 با GPS  روشن و استفاده مداوم / مدت زمان شارژ شدن حدود 3 ساعت / پشتیبانی از 20 حالت ورزشی مختلف / پایش ضربان قلب / سنجش سطح اکسیژن خون / محاسبه کالری‌ های سوزانده شده / محاسبه مسافت طی شده / سنجش فشار خون / پالایش خواب / میزان فشار خون / اندازه گیری ضربان قلب / قابلیت تغییر طرح ساعت (Watch  Face) / نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم / نمایش روز و ساعت / قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس / کنترل موسیقی ( Music Player) / قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث / گام شمار / یادآوری تماس / اعلان پیام / کنترل و پخش موزیک / قابلیت کنترل دوربین تلفن همراه / بلوتوث نسخه 5.2 با پشتیبانی از A2DP و LE / دارای قابلیت اتصال به مودم  نسخه  Wi-Fi 802.11 a/b/g/n /  امکان برقراری تماس وایرلس و بلوتوثی با داشتن میکروفون و اسپیکر / دارای ویبره / دارای ماشین حساب / دارای اکشن باتن و مجیک باتن فعال  / یادآور نوشیدن آب / پیدا کردن گوشی از طریق ساعت / استفاده به عنوان شاتر برای دوربین گوشی / دارای میکروفون و اسپیکر / هشدار بیدار باش / عرضه شده در دو نسخه Bluetooth و LTE

    سیستم عامل
    WatchOS, Android Wear
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی, فارسی, چینی
    سایر مشخصات

    پشتیبانی از استاندارد IP۶۸ (مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متر) پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان ۱۰ وات کنترل ترکیب بدنی با استفاده از سنسور BioActive راهنمای مسیر بازگشت کنترل کیفیت خواب و سطح اکسیژن خون در هنگام خواب کنترل سطح استرس Glonass، ‏Beidou، ‏Galileo Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n ۲.۴+۵GHz‎ NFC Bluetooth Ver ۵.۲

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    در معرفی بررسی و بررسی مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm همین بس که این محصول پیشرفته ترین محصول اسمارت واچ است که توسط شرکت سامسونگ تولید و عرضه شده است. کیفیت ساخت بالای این ساعت نشان دهنده آن است که مهندسان شرکت سامسونگ وارد فاز جدیدی از رقابت با محصولات شیائومی، هوآوی و اپل شده اند. در این مقاله به بررسی مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm و ویژگی های شاخص آن می پردازیم، پس لطفاً تا پایان این متن را بادقت و حوصله بخوانید.

    آشنایی با ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    همان طور که در مقدمه اشاره کردیم، ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm جدیدترین و پیشرفته ترین محصول اسمارت واچ است که توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. چون در حال حاضر خبری از نسخه های کلاسیک ساعت های هوشمند سامسونگ نیست، افراد زیادی Galaxy Watch 5 Pro 45mm را جایگزین مدل های قبلی، مانند گلکسی Galaxy Watch کلاسیک کرده اند. هر چند که این دو محصول تولیدی شرکت سامسونگ تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

    یکی از تغییراتی که در سری جدید ساعت های هوشمند یعنی مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm ایجاد شده و با انتقادات فراوانی نیز همراه بوده است، حذف کلید چرخشی تعبیه شده در این ساعت ها می باشد. گزینه ای که از ابتدای تولید و عرضه ساعت های گلکسی واچ بر روی این ساعت ها دیده می شد. در عوض شرکت سامسونگ حاشیه ای لمسی را که مبتنی بر سیستم نرم افزاری است، برای کاربران در نظر گرفته است تا بتوانند با لمس کردن لبه ساعت کارهای مختلفی را انجام دهند.

    با وجود عملکرد بالای حاشیه لمسی، این بخش به اندازه حالت سخت افزاری روان و مناسب نیست، چون هنگام لمس آن انگشتان دست بخش قابل توجهی از صفحه را می پوشاند.

    مطلب مهمی که باید به آن اشاره کنیم، این است که سامسونگ هیچ برنامه ای برای متوقف کردن عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ پنج کلاسیک ندارد، بنابراین طرفداران دکمه چرخشی فیزیکی نیز همچنان می توانند از محصولات این شرکت استفاده کنند.

    در بدنه اصلی ساعت نیز سامسونگ از متریال های باکیفیت تر بهره گرفته است تا کاربران را با این طراحی منحصربه فرد شگفت زده کند. مثلاً به جای آلومینیوم در حال حاضر از تیتانیوم برای بدنه اصلی استفاده می شود که مقاومت دو چندان نسبت به آلومینیوم دارد. صفحه نمایش این ساعت ۱.۴ اینچ آمولد و دارای لبه های متابولیکی است که نشانگر افزایش ضخامت ساعت سامسونگ واچ پنج پررو می باشد. در واقع برعکس ضخامت ۱۰.۵ میلی متری که پیش تر شرکت سامسونگ اعلام کرده بود، در بررسی ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm مشخص شده است که ضخامت آن حدود ۱۵ میلی متر است که این افزایش ضخامت بر روی مچ دست نیز قابل توجه می باشد.

    مشخصات فنی ساعت هوشمند سامسونگ ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    ساعت هوشمند سامسونگ ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm دارای برخی مشخصات و ویژگی های منحصربه فرد است که موجب توجه بسیاری از کاربران شده است در زیر چند نمونه از این ویژگی ها را جهت آشنایی بیشتر شما بررسی می کنیم.

    ابعاد و وزن

     این مدل از ساعت دارای ابعاد ۱۰.۵×۴۵.۴×۴۵.۴ میلی متر و وزن ۴۶.۵ گرم است.

    صفحه نمایش

    صفحه نمایش ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm، ۱.۴ اینچ Super AMOLED، با وضوح 450×450 است. این صفحه نمایش پوشش یاقوت کبود با مقاومت ۹۰ درصد بیشتر از نسل های قبلی است.

    چیپست

    چیپست ساعت گلکسی دارای اگزینوس W920، پردازنده دو هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی و فناوری ساخت ۵ نانومتری است.

    حافظه داخلی و حافظه رم

    حافظه داخلی برابر با ۱۶ گیگابایت و حافظه رم ۱.۵ گیگابایت است.

    باتری

    باتری ساعت ۵۹۰ میلی متر و مجهز به پشتیبانی از قابلیت های شارژ وایرلس است.

    سیستم عامل

    سیستم عامل این نوع از ساعت ها Wear OS 3.5 به همراه رابط کاربری کاربری One UI Watch 4.5 است.

    حسگرها

    حسگرهای موجود در ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm عبارت هستند از: ارتفاع سنج، ژیروسکوپ، شتاب سنج، ژئومگنتیک، سنسور نوری، حسگر BioActive با امکان اندازه گیری کردن ضربان قلب، وضعیت ترکیبات بدن و الکتروکاردیوگرام

    رنگ بندی

    ساعت ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm برخلاف مدل های پیشین از بدنه تیتانیومی ساخته شده است و بند آن به رنگ مشکی و خاکستری می باشد.

    سایر امکانات

    علاوه بر امکاناتی که برای این مدل از ساعت بیان کردیم، ساعت Galaxy Watch 5 Pro 45mm مجهز به پشتیبانی از LTE در برخی از مدل ها، بلوتوث نسخه ۵.۲، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر رطوبت و آب، وای فای دو بانده، استاندارد نظامی MIL-STD-810G، گلوناس، جی پی اس، گلیلیو، بیدو و سازگاری با سیستم عامل اندروید است.

    نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    همان طور که پیش تر گفتیم، در حال حاضر خبری از ارائه نسخه های کلاسیک ساعت های هوشمند توسط شرکت سامسونگ نیست. به عبارت دیگر ساعت گلکسی مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm جایگزین برخی از مدل های پیشین مانند گلکسی واچ چهار کلاسیک شده است. البته این مدل از ساعت نیز انتقادات بسیار زیادی را به همراه داشته است، از جمله حذف کلید چرخشی تعبیه شده در کنار ساعت که طرفداران بسیار زیادی داشت و مصرف کنندگان ساعت های هوشمند شرکت سامسونگ از نخستین روزهای معرفی این ساعت ها آن را دیده اند. به جای این کلید چرخشی، سامسونگ در حاشیه ساعت مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm یک حاشیه لمسی مبتنی بر سیستم نرم افزاری را تعبیه کرده است تا کاربران به راحتی بتوانند با لمس کردن لبه ساعت کارهای مختلفی را انجام دهند. انتقادی که به این صفحه لمسی وارد شد، این است که هنگام لمس کردن آن انگشت دست بخش قابل توجهی از صفحه را می پوشاند. البته یک نقطه قوت دیگر این ساعت های جدید، محافظت بهتر و بیشتر از نمایشگر در برابر خط و خش و ضربه است. مقاومت بالا یکی دیگر از مشخصه های ساعت های هوشمند مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm است. شیشه صفحه نمایش این مدل از ساعت ها به وسیله شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت شده که حدود ۹۰ درصد محکم تر است. این ساعت هوشمند سامسونگ در کنار بندهای سیلیکونی باکیفیت، از بندهای با طراحی های جدید و سگک D استفاده کرده است که علاوه بر ظاهر شکیل و زیبا، مقاومت آن را نیز افزایش می دهد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    45.4 × 45.4 × 10.5 میلی متر
    قطر قاب
    45.4 میلی متر
    عرض قاب
    45.4 میلی متر
    وزن
    ۴۶.۵ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    ورزشی، رسمی، روزمره
    فرم صفحه
    دایره
    توضیحات جنس بدنه
    سبک اسپرت / مقاوم در برابر پاشش کم آب ( قابل استفاده در روزهای بارانی و یا هنگام شستشوی دست و صورت ) / دارای استاندارد IP68 (مقاوم دربرابر گردوغبار و آب تا عمق تا 1.5 متر برای 30 دقیقه) / گواهی نظامی MIL-STD-810H / بند اسپرت D-Buckle
    جنس بند
    سیلیکون
    جنس شیشه
    محافظ صفحه نمایش کریستال سافایر (Sapphire crystal) مقاوم در برابر به جا ماندن اثر انگشت و ترک خوردگی
    نوع قفل بند
    ضامن دار D-Buckle
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۵۹۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    Super AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    1.4 اینچ
    رزولوشن صفحه نمایش
    کیفیت HD
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    450 × 450 پیکسل بر اینچ
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    دارای قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن ( Always On Display ) / صفحه نمایش لمسی / صفحه نمایش رنگی / قابلیت تغییر طرح ساعت ( watch face ) / محافظ صفحه نمایش کریستال سافایر
    سازگار با
    سیستم عامل‌های اندروید نسخه 6.0 به بالا
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    پردازنده
    پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای (1.18 گیگاهرتز Cortex-A55) / پردازنده گرافیکیMali-G68 / تراشه Exynos W920 (پنج نانومتری)
    سایر مشخصات سخت افزاری

    16 گیگابایت با 1.5 گیگابایت 

     

    حافظه داخلی
    16 گیگابایت
    اتصالات
    شارژ از طریق پایه شارژ اختصاصی مگنتی 1 تا 2 آمپر/ درگاه دیگری ندارد / اتصال با بلوتوث
    حس گرها
    سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک) / حسگر دما / شتاب‌ سنج / فشارسنج / سنسور ژیروسکوپ (gyro) / سنسور ژئومغناطیس / حسگر نور
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    منبع شارژ
    شارژ بی‌ سیم مبتنی بر WPC وایرلس مگنتی 10 وات / 1~2 آمپر
    استاندارد IP
    دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه)
    قابلیت های ویژه

    بازدهی باتری تا 80 ساعت در حالت استفاده عادی و 20 با GPS  روشن و استفاده مداوم / مدت زمان شارژ شدن حدود 3 ساعت / پشتیبانی از 20 حالت ورزشی مختلف / پایش ضربان قلب / سنجش سطح اکسیژن خون / محاسبه کالری‌ های سوزانده شده / محاسبه مسافت طی شده / سنجش فشار خون / پالایش خواب / میزان فشار خون / اندازه گیری ضربان قلب / قابلیت تغییر طرح ساعت (Watch  Face) / نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم / نمایش روز و ساعت / قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس / کنترل موسیقی ( Music Player) / قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث / گام شمار / یادآوری تماس / اعلان پیام / کنترل و پخش موزیک / قابلیت کنترل دوربین تلفن همراه / بلوتوث نسخه 5.2 با پشتیبانی از A2DP و LE / دارای قابلیت اتصال به مودم  نسخه  Wi-Fi 802.11 a/b/g/n /  امکان برقراری تماس وایرلس و بلوتوثی با داشتن میکروفون و اسپیکر / دارای ویبره / دارای ماشین حساب / دارای اکشن باتن و مجیک باتن فعال  / یادآور نوشیدن آب / پیدا کردن گوشی از طریق ساعت / استفاده به عنوان شاتر برای دوربین گوشی / دارای میکروفون و اسپیکر / هشدار بیدار باش / عرضه شده در دو نسخه Bluetooth و LTE

    سیستم عامل
    WatchOS, Android Wear
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی, فارسی, چینی
    سایر مشخصات

    پشتیبانی از استاندارد IP۶۸ (مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متر) پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان ۱۰ وات کنترل ترکیب بدنی با استفاده از سنسور BioActive راهنمای مسیر بازگشت کنترل کیفیت خواب و سطح اکسیژن خون در هنگام خواب کنترل سطح استرس Glonass، ‏Beidou، ‏Galileo Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n ۲.۴+۵GHz‎ NFC Bluetooth Ver ۵.۲