Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    ساعت هوشمند میبرو (Mibro)

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002

    برند Mibro یکی از زیرمجموعه های برند شناخته شده شیائومی است که در زمینه تولید انواع هدفون، ساعت و مچ بند هوشمند فعالیت می کند. این برند پس از تولید و عرضه موفقیت آمیز ساعت هوشمند Mibro Lite یک گام به جلو رفته و ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 را روانه بازار کرده است. این ارتقا را می توانید در طراحی مدرن، سخت افزار و ویژگی های جدیدتر مشاهده کنید. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش تمام لمسی بوده و از قابلیت اندازه گیری شاخص های سلامتی برخوردار است. با توجه به قیمت ساعت هوشمند mibro color می توان آن را در بین محصولات میان رده و اقتصادی قرار داد. در ادامه به بررسی ویژگی های بیشتر این ساعت می پردازیم.

    مشخصات ظاهری ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002

    طراحی

    طراحی ساعت هوشمند میبرو مدل Color Smart Watch شباهت زیادی به ساعت هوشمند Uwatch 5 دارد و قاب مربعی شکل آن به این ساعت ظاهری مدرن و ظریف بخشیده است. از آنجایی که برند اپل ساعت های هوشمند را با طراحی مربعی شکل به بازار عرضه کرد، بیشتر مردم ساعت های هوشمند را با همین طراحی ترجیح می دهند. این قاب مربعی شکل در ابعاد 35*43 میلی متر ساخته شده و بر روی آن یک شیشه منحنی با طراحی 2.5 بعدی در اطراف آن تعبیه شده است. یک دکمه در سمت راست قاب ساعت قرار گرفته که برای روشن یا خاموش کردن صفحه نمایش استفاده می شود.

    در طراحی لبه های ساعت از خط های سفید کوچکی استفاده شده که می توان گفت چندان به جذابیت استایل ساعت کمک نکرده است. بدنه ساعت از آلیاژ آلومینیوم و با کیفیت بالا ساخته شده است و به طور کلی می توان گفت که بدنه ای سبک و باریک دارد. همچنین وزن آن 51 گرم بوده که باعث می شود روی مچ دست راحت باشد و دست دچار خستگی نشود. در پشت ساعت یک پوشش پلاستیکی وجود دارد که بر روی آن پین های شارژ مغناطیسی و سنسور ضربان قلب درج شده است.

    بند ساعت از جنس سیلیکون ساخته شده و بر روی مچ دست احساس سبک و راحتی دارد. این بند سیلیکونی به راحتی از قاب ساعت جدا می شود و شما می توانید این بند را با هر بند 20 میلی متری دیگری تعویض کنید. بندهای سیلیکونی این ساعت در چندین رنگ متنوع و جذاب ارائه شده است.

    مشخصات فنی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002

    • ضد آب

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 از استاندارد ATM 5 برخوردار بوده و در برابر آب مقاوم است؛ بنابراین می توانید حین شستن دست، استحمام، شنا و قدم زدن زیر باران از این ساعت استفاده کنید. این ساعت می تواند تا عمق 50 متری آب به مدت 10 دقیقه دوام بیاورد و به همین دلیل برای شنای کوتاه مدت بسیار مناسب است اما در نظر داشته باشید که آزمایش هایی که برای تست مقاومت این ساعت در آب انجام شده با استفاده از آب شیرین در دمای محیط بوده است؛ به همین دلیل آب شور و آب بسیار داغ به ساعت آسیب می زند. این ساعت برای غواصی یا فعالیت هایی که به مدت طولانی در زیر آب هستید، مناسب نخواهد بود.

    • نمایشگر

    این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش 1.57 اینچی با وضوح 240*240 پیکسل است و به دلیل داشتن صفحه ای دو بعدی و منحنی، رنگ ها و جزئیات تصویر را واضح تر نمایش می دهد. در زیر نور آفتاب نیز به خوبی می توانید از این ساعت استفاده کنید و مشکلی در دیدن صفحه نمایش نخواهید داشت. در برش این صفحه نمایش از تکنیک برش و پرداخت الماس استفاده شده و برای همین لمس این صفحه نمایش بسیار لذت بخش است.

    ابعاد بزرگ این صفحه نمایش باعث شده اطلاعات بیشتری بر روی ساعت نمایش داده شود و در نتیجه کاربرد بیشتری خواهد داشت. بر روی این صفحه نمایش، یک واچ فیس پیش فرض قرار گرفته که شما می توانید با لمس طولانی صفحه آن را تغییر دهید. همچنین می توانید از طریق برنامه Mibro Fit به بیش از 50 واچ فیس متنوع با رنگ ها و طرح های سه بعدی دسترسی داشته باشید. یا حتی از تصاویر گالری خود به عنوان تصویر پیش زمینه استفاده کنید. در ادامه به قابلیت های این برنامه بیشتر می پردازیم.

    • اندازه گیری شاخص های سلامتی

    امروزه بسیاری از ساعت های هوشمند به عنوان یک مچ بند سلامتی نیز عمل می کنند و می توانند مانند یک دستیار سلامت در کنار شما باشند. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ساعت مجهز به یک سنسور تشخیص ضربان قلب بوده که در صورت بالا بودن یا پایین بودن ضربان به شما هشدار می دهد.

    همچنین می تواند فشار خون را کنترل کرده و سطح اکسیژن خون را به صورت لحظه ای اندازه گیری کند تا توانایی سیستم قلبی عروقی را برای جلوگیری از سطح پایین اکسیژن خون که باعث ناراحتی در بدن فرد می شود، بهبود بخشد. از آنجایی که اشباع پایین اکسیژن خون ممکن است باعث از دست دادن حافظه یا آسیب های مغزی و قلبی شود، این قابلیت بسیار مهم و ضروری محسوب می شود.

    از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به ردیابی کیفیت خواب اشاره کرد. این ساعت می تواند خواب شما را با سه شاخص سبک، عمیق و REM اندازه گیری و حتی زمان بیدار شدن شما را مشخص کند. شما می توانید از طریق برنامه Mibro Fit به این اطلاعات دسترسی داشته باشید و با مشاهده آن تجزیه و تحلیل مناسبی از الگوی خواب خود به دست آورید.

    اندازه گیری میزان استرس و تمرین تنفس یکی دیگر از قابلیت های این ساعت محسوب می شود. همه ما گاهی در شرایط خاصی دچار استرس می شویم. در چنین مواقعی می توانیم استرس خود را از طریق این ساعت اندازه گیری کنیم و اگر استرس بالایی داشتیم تمرین تنفس به کمک ما خواهد آمد. تمرین تنفس یک قابلیت جالب است که به شما کمک می کند بدن خود را آرام کنید. با فعال کردن این گزینه کافی است با دستورهای ساعت همراه شوید و دم و بازدم انجام دهید.

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 به عنوان یک دستیار ورزشی نیز عمل می کند و پا به پای شما در همه تمرین های ورزشی همراه شما خواهد بود. این ساعت از 15 فعالیت وزشی از جمله تردمیل، دویدن در فضای باز، پیاده روی، فوتبال، بدمینتون، تنیس، بسکتبال، دوچرخه سواری در فضای باز، دستگاه اپتیکال، پیاده روی، یوگا، تمرینات قدرتی و پیاده روی پشتیبانی می کند. با انجام هر کدام از ورزش ها مدت زمان فعالیت و میزان کالری مصرف شده محاسبه می شود و می توانید اطلاعات آن را ذخیره کنید. همچنین در فعالیت هایی مانند دویدن یا پیاده روی، میزان قدم های برداشته شده، مسافت طی شده، مسیر طی شده و زمان طی شده نیز اندازه گیری می شود.

    • برنامه Mibro Fit

    برای نهایت استفاده از این ساعت هوشمند، باید آن را با گوشی هوشمند خود همگام سازی کنید. برند Mibro برای همگام سازی گجت های هوشمند خود برنامه Mibro Fit را ارائه داده است. پس از نصب برنامه بر روی گوشی، ساعت خود را از طریق بلوتوث در برنامه پیدا کرده و همگام سازی را انجام دهید. در برنامه Mibro Fit می توانید اطلاعات مربوط به فعالیت های خود را مشاهده کنید. مثلاً در Sorts اطلاعات روزانه، هفتگی و ماهانه فعالیت های ورزشی خود را می توانید دریافت کنید.

    بر روی صفحه اصلی نرم افزار میزان قدم های برداشته شده، ضربان قلب، فشار خون و سطح کیفیت خواب نمایش داده می شود. در بخش دیگر اپلیکیشن می توانید به فروشگاه واچ فیس بروید و یکی از آن ها را به عنوان واچ فیس جدید انتخاب کنید. بخش دیگری برای سفارشی کردن دریافت پیامک ها و اعلان ها نیز در این نرم افزار در نظر گرفته شده است.

    • دریافت تماس و اعلان ها

    با اتصال ساعت به گوشی هوشمند خود، می توانید تماس ها و پیام های خود را بر روی ساعت دریافت کنید و از طریق ساعت به تماس های خود پاسخ بدهید. تصور کنید در خیابان یا یک مکان عمومی هستید و زمانی که گوشی هوشمند شما زنگ می خورد، می توانید بدون خارج کردن گوشی از کیف یا جیب، فقط با استفاده از ساعت به تماس خود پاسخ دهید.

    همچنین همه پیامک ها و پیام های شبکه های اجتماعی بر روی ساعت شما نمایش داده می شود. همان طور که گفتیم می توانید از طریق برنامه Mibro Fit آن ها را سفارشی کرده و فقط برنامه های مورد نظر خود را برای دریافت پیام انتخاب کنید. از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به پخش موسیقی، ماشین حساب، کنترل از راه دور دوربین، دریافت هشدار عدم تحرک، یاد آور نوشیدن آب، زنگ ساعت و نمایش آب و هوا اشاره کرد.

    • باتری

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 مجهز به یک باتری 270 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند تا ده روز دوام بیاورد. البته اگر از قابلیت های متعدد این ساعت به صورت مداوم استفاده کنید، ممکن است عمر باتری تا 7 روز کاهش پیدا کند.

    معرفی برند Mibro

    برند Mibro یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی است که محصولات خود را بر پایه تکنولوژی و هوش مصنوعی تولید می کند. این برند محصولات خود را با سیستم کنترل کیفیت دقیق تولید کرده و همه محصولات آن با استانداردهای با کیفیت مطابقت دارد. هدف این برند ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه بوده تا برای کاربران خود یک سبک زندگی مدرن و سالم را ایجاد کند.

    سخن پایانی

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 محصولی با کیفیت ساخت بالا و در عین حال اقتصادی است که از لحاظ مقاومت، طراحی و قابلیت های متنوع ارزش خرید بالایی دارد. از ویژگی های این ساعت می توان به صفحه نمایش بزرگ لمسی، مجهز بودن به سنسور تشخیص ضربان قلب، قابلیت نظارت بر کیفیت خواب، تشخیص اکسیژن خون و تشخیص میزان استرس اشاره کرد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    قطر قاب
    35 میلی‌متر
    وزن
    ۵۲ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    رسمی / روزمره / ورزش
    فرم صفحه
    مستطیل
    جنس بدنه
    فلز / آلیاژ آلومینیوم
    توضیحات جنس بدنه
    مقاومت در برابر آب
    جنس بند
    سیلیکون
    جنس شیشه
    معدنی
    نوع قفل بند
    سگکی ساده
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۲۷۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    AMOELD HD
    اندازه صفحه نمایش
    1.57 اینچی
    رزولوشن صفحه نمایش
    240 در 240 پیکسل
    سازگار با
    سازگار با اندروید و iOS اپلیکیشن Mibro Fit
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    پردازنده
    2 هسته ای
    اتصالات
    Bluetooth V5.0 / شارژر
    حس گرها
    سنسور :حسگر ضربان قلب اپتیکال, سطح استرس, سنجش اکسیژن خون, مانیتورینگ کیفیت خواب
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    منبع شارژ
    پین مغناطیسی
    قابلیت های ویژه

     هشدار تماس ها، پیام ها و اعلان ها, سنسور ضربان قلب 24 ساعته, پایش سطح اکسیژن خون, نظارت بر خواب, ساعت زنگ دار, ثبت فعالیت روزانه (شمار کالری، قدم ها، مسافت و غیره), حالت چند ورزشی

    سیستم عامل
    iOS, Android
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002

    برند Mibro یکی از زیرمجموعه های برند شناخته شده شیائومی است که در زمینه تولید انواع هدفون، ساعت و مچ بند هوشمند فعالیت می کند. این برند پس از تولید و عرضه موفقیت آمیز ساعت هوشمند Mibro Lite یک گام به جلو رفته و ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 را روانه بازار کرده است. این ارتقا را می توانید در طراحی مدرن، سخت افزار و ویژگی های جدیدتر مشاهده کنید. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش تمام لمسی بوده و از قابلیت اندازه گیری شاخص های سلامتی برخوردار است. با توجه به قیمت ساعت هوشمند mibro color می توان آن را در بین محصولات میان رده و اقتصادی قرار داد. در ادامه به بررسی ویژگی های بیشتر این ساعت می پردازیم.

    مشخصات ظاهری ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002

    طراحی

    طراحی ساعت هوشمند میبرو مدل Color Smart Watch شباهت زیادی به ساعت هوشمند Uwatch 5 دارد و قاب مربعی شکل آن به این ساعت ظاهری مدرن و ظریف بخشیده است. از آنجایی که برند اپل ساعت های هوشمند را با طراحی مربعی شکل به بازار عرضه کرد، بیشتر مردم ساعت های هوشمند را با همین طراحی ترجیح می دهند. این قاب مربعی شکل در ابعاد 35*43 میلی متر ساخته شده و بر روی آن یک شیشه منحنی با طراحی 2.5 بعدی در اطراف آن تعبیه شده است. یک دکمه در سمت راست قاب ساعت قرار گرفته که برای روشن یا خاموش کردن صفحه نمایش استفاده می شود.

    در طراحی لبه های ساعت از خط های سفید کوچکی استفاده شده که می توان گفت چندان به جذابیت استایل ساعت کمک نکرده است. بدنه ساعت از آلیاژ آلومینیوم و با کیفیت بالا ساخته شده است و به طور کلی می توان گفت که بدنه ای سبک و باریک دارد. همچنین وزن آن 51 گرم بوده که باعث می شود روی مچ دست راحت باشد و دست دچار خستگی نشود. در پشت ساعت یک پوشش پلاستیکی وجود دارد که بر روی آن پین های شارژ مغناطیسی و سنسور ضربان قلب درج شده است.

    بند ساعت از جنس سیلیکون ساخته شده و بر روی مچ دست احساس سبک و راحتی دارد. این بند سیلیکونی به راحتی از قاب ساعت جدا می شود و شما می توانید این بند را با هر بند 20 میلی متری دیگری تعویض کنید. بندهای سیلیکونی این ساعت در چندین رنگ متنوع و جذاب ارائه شده است.

    مشخصات فنی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002

    • ضد آب

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 از استاندارد ATM 5 برخوردار بوده و در برابر آب مقاوم است؛ بنابراین می توانید حین شستن دست، استحمام، شنا و قدم زدن زیر باران از این ساعت استفاده کنید. این ساعت می تواند تا عمق 50 متری آب به مدت 10 دقیقه دوام بیاورد و به همین دلیل برای شنای کوتاه مدت بسیار مناسب است اما در نظر داشته باشید که آزمایش هایی که برای تست مقاومت این ساعت در آب انجام شده با استفاده از آب شیرین در دمای محیط بوده است؛ به همین دلیل آب شور و آب بسیار داغ به ساعت آسیب می زند. این ساعت برای غواصی یا فعالیت هایی که به مدت طولانی در زیر آب هستید، مناسب نخواهد بود.

    • نمایشگر

    این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش 1.57 اینچی با وضوح 240*240 پیکسل است و به دلیل داشتن صفحه ای دو بعدی و منحنی، رنگ ها و جزئیات تصویر را واضح تر نمایش می دهد. در زیر نور آفتاب نیز به خوبی می توانید از این ساعت استفاده کنید و مشکلی در دیدن صفحه نمایش نخواهید داشت. در برش این صفحه نمایش از تکنیک برش و پرداخت الماس استفاده شده و برای همین لمس این صفحه نمایش بسیار لذت بخش است.

    ابعاد بزرگ این صفحه نمایش باعث شده اطلاعات بیشتری بر روی ساعت نمایش داده شود و در نتیجه کاربرد بیشتری خواهد داشت. بر روی این صفحه نمایش، یک واچ فیس پیش فرض قرار گرفته که شما می توانید با لمس طولانی صفحه آن را تغییر دهید. همچنین می توانید از طریق برنامه Mibro Fit به بیش از 50 واچ فیس متنوع با رنگ ها و طرح های سه بعدی دسترسی داشته باشید. یا حتی از تصاویر گالری خود به عنوان تصویر پیش زمینه استفاده کنید. در ادامه به قابلیت های این برنامه بیشتر می پردازیم.

    • اندازه گیری شاخص های سلامتی

    امروزه بسیاری از ساعت های هوشمند به عنوان یک مچ بند سلامتی نیز عمل می کنند و می توانند مانند یک دستیار سلامت در کنار شما باشند. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ساعت مجهز به یک سنسور تشخیص ضربان قلب بوده که در صورت بالا بودن یا پایین بودن ضربان به شما هشدار می دهد.

    همچنین می تواند فشار خون را کنترل کرده و سطح اکسیژن خون را به صورت لحظه ای اندازه گیری کند تا توانایی سیستم قلبی عروقی را برای جلوگیری از سطح پایین اکسیژن خون که باعث ناراحتی در بدن فرد می شود، بهبود بخشد. از آنجایی که اشباع پایین اکسیژن خون ممکن است باعث از دست دادن حافظه یا آسیب های مغزی و قلبی شود، این قابلیت بسیار مهم و ضروری محسوب می شود.

    از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به ردیابی کیفیت خواب اشاره کرد. این ساعت می تواند خواب شما را با سه شاخص سبک، عمیق و REM اندازه گیری و حتی زمان بیدار شدن شما را مشخص کند. شما می توانید از طریق برنامه Mibro Fit به این اطلاعات دسترسی داشته باشید و با مشاهده آن تجزیه و تحلیل مناسبی از الگوی خواب خود به دست آورید.

    اندازه گیری میزان استرس و تمرین تنفس یکی دیگر از قابلیت های این ساعت محسوب می شود. همه ما گاهی در شرایط خاصی دچار استرس می شویم. در چنین مواقعی می توانیم استرس خود را از طریق این ساعت اندازه گیری کنیم و اگر استرس بالایی داشتیم تمرین تنفس به کمک ما خواهد آمد. تمرین تنفس یک قابلیت جالب است که به شما کمک می کند بدن خود را آرام کنید. با فعال کردن این گزینه کافی است با دستورهای ساعت همراه شوید و دم و بازدم انجام دهید.

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 به عنوان یک دستیار ورزشی نیز عمل می کند و پا به پای شما در همه تمرین های ورزشی همراه شما خواهد بود. این ساعت از 15 فعالیت وزشی از جمله تردمیل، دویدن در فضای باز، پیاده روی، فوتبال، بدمینتون، تنیس، بسکتبال، دوچرخه سواری در فضای باز، دستگاه اپتیکال، پیاده روی، یوگا، تمرینات قدرتی و پیاده روی پشتیبانی می کند. با انجام هر کدام از ورزش ها مدت زمان فعالیت و میزان کالری مصرف شده محاسبه می شود و می توانید اطلاعات آن را ذخیره کنید. همچنین در فعالیت هایی مانند دویدن یا پیاده روی، میزان قدم های برداشته شده، مسافت طی شده، مسیر طی شده و زمان طی شده نیز اندازه گیری می شود.

    • برنامه Mibro Fit

    برای نهایت استفاده از این ساعت هوشمند، باید آن را با گوشی هوشمند خود همگام سازی کنید. برند Mibro برای همگام سازی گجت های هوشمند خود برنامه Mibro Fit را ارائه داده است. پس از نصب برنامه بر روی گوشی، ساعت خود را از طریق بلوتوث در برنامه پیدا کرده و همگام سازی را انجام دهید. در برنامه Mibro Fit می توانید اطلاعات مربوط به فعالیت های خود را مشاهده کنید. مثلاً در Sorts اطلاعات روزانه، هفتگی و ماهانه فعالیت های ورزشی خود را می توانید دریافت کنید.

    بر روی صفحه اصلی نرم افزار میزان قدم های برداشته شده، ضربان قلب، فشار خون و سطح کیفیت خواب نمایش داده می شود. در بخش دیگر اپلیکیشن می توانید به فروشگاه واچ فیس بروید و یکی از آن ها را به عنوان واچ فیس جدید انتخاب کنید. بخش دیگری برای سفارشی کردن دریافت پیامک ها و اعلان ها نیز در این نرم افزار در نظر گرفته شده است.

    • دریافت تماس و اعلان ها

    با اتصال ساعت به گوشی هوشمند خود، می توانید تماس ها و پیام های خود را بر روی ساعت دریافت کنید و از طریق ساعت به تماس های خود پاسخ بدهید. تصور کنید در خیابان یا یک مکان عمومی هستید و زمانی که گوشی هوشمند شما زنگ می خورد، می توانید بدون خارج کردن گوشی از کیف یا جیب، فقط با استفاده از ساعت به تماس خود پاسخ دهید.

    همچنین همه پیامک ها و پیام های شبکه های اجتماعی بر روی ساعت شما نمایش داده می شود. همان طور که گفتیم می توانید از طریق برنامه Mibro Fit آن ها را سفارشی کرده و فقط برنامه های مورد نظر خود را برای دریافت پیام انتخاب کنید. از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به پخش موسیقی، ماشین حساب، کنترل از راه دور دوربین، دریافت هشدار عدم تحرک، یاد آور نوشیدن آب، زنگ ساعت و نمایش آب و هوا اشاره کرد.

    • باتری

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 مجهز به یک باتری 270 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند تا ده روز دوام بیاورد. البته اگر از قابلیت های متعدد این ساعت به صورت مداوم استفاده کنید، ممکن است عمر باتری تا 7 روز کاهش پیدا کند.

    معرفی برند Mibro

    برند Mibro یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی است که محصولات خود را بر پایه تکنولوژی و هوش مصنوعی تولید می کند. این برند محصولات خود را با سیستم کنترل کیفیت دقیق تولید کرده و همه محصولات آن با استانداردهای با کیفیت مطابقت دارد. هدف این برند ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه بوده تا برای کاربران خود یک سبک زندگی مدرن و سالم را ایجاد کند.

    سخن پایانی

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color مدل XPAW002 محصولی با کیفیت ساخت بالا و در عین حال اقتصادی است که از لحاظ مقاومت، طراحی و قابلیت های متنوع ارزش خرید بالایی دارد. از ویژگی های این ساعت می توان به صفحه نمایش بزرگ لمسی، مجهز بودن به سنسور تشخیص ضربان قلب، قابلیت نظارت بر کیفیت خواب، تشخیص اکسیژن خون و تشخیص میزان استرس اشاره کرد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    قطر قاب
    35 میلی‌متر
    وزن
    ۵۲ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    رسمی / روزمره / ورزش
    فرم صفحه
    مستطیل
    جنس بدنه
    فلز / آلیاژ آلومینیوم
    توضیحات جنس بدنه
    مقاومت در برابر آب
    جنس بند
    سیلیکون
    جنس شیشه
    معدنی
    نوع قفل بند
    سگکی ساده
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۲۷۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    AMOELD HD
    اندازه صفحه نمایش
    1.57 اینچی
    رزولوشن صفحه نمایش
    240 در 240 پیکسل
    سازگار با
    سازگار با اندروید و iOS اپلیکیشن Mibro Fit
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    پردازنده
    2 هسته ای
    اتصالات
    Bluetooth V5.0 / شارژر
    حس گرها
    سنسور :حسگر ضربان قلب اپتیکال, سطح استرس, سنجش اکسیژن خون, مانیتورینگ کیفیت خواب
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    منبع شارژ
    پین مغناطیسی
    قابلیت های ویژه

     هشدار تماس ها، پیام ها و اعلان ها, سنسور ضربان قلب 24 ساعته, پایش سطح اکسیژن خون, نظارت بر خواب, ساعت زنگ دار, ثبت فعالیت روزانه (شمار کالری، قدم ها، مسافت و غیره), حالت چند ورزشی

    سیستم عامل
    iOS, Android
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی