Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    ساعت هوشمند میبرو (Mibro)

    ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008

    *
    • Not available
    • Not available
    *
    وضعیت: اتمام موجودی
    2٬430٬000 تومان

    بررسی و مشخصات ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008

    ساعت های هوشمند یکی از جدیدترین محصولات الکترونیکی در بازار هستند که خیلی سریع در میان مردم، محبوب شدند. ساعت هوشمند فقط نشان دهنده زمان نیست و قابلیت هایی مانند قدم شمار، تشخیص ضربان قلب، مکان یابی و غیره هم دارد. امروزه شرکت های زیادی ازجمله شیائومی به تولید ساعت هوشمند می پردازند. از محصولات با کیفیت این برند، ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008 است که ظاهری اسپرت و به روز دارد.

    این ساعت که تمرکز بالایی در آیتم های ورزشی و سلامت دارد، یکی از آخرین محصولات شیائومی است. ظاهر اسپرت محصول، این ساعت را برای بانوان و آقایان مناسب کرده و وزن کم آن سبب راحتی کاربران در هنگام استفاده می شود. از این ساعت مانند ساعت های معمولی دیگر، به صورت روزانه می توان استفاده کرد. ساعت هوشمند شیائومی ضد آب و در همه مکان ها و فعالیت ها قابل استفاده است. بنابراین اگر شما برای فعالیت های ورزشی و روزانه خود به دنبال خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت و مقاوم هستید، مدل Watch Gs، قطعاً برای شما مناسب است.

    مشخصات فنی ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008

    صفحه نمایش

    سایز صفحه نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS، برابر با 1.43 اینچ و از نوع Amoled HD Display است. این نمایشگر، تصویری واضح با رزولوشن 466*466 را در اختیار کاربر می گذارد و به دلیل ابعاد مناسب، اطلاعات را با وضوح عالی نشان می‎دهد. نرخ رفرش ریت یا تازه سازی صفحه نمایش، 60 هرتز است به این معنا که تصاویر با سرعتی مناسب و به صورت یکنواخت، برای کاربر به نمایش درمی آید. با این حجم از دقت در طراحی صفحه نمایش توسط شرکت سازنده، بهترین کیفیت تصویر، در اختیار کاربران این ساعت هوشمند قرار خواهد گرفت.

    باتری

    باتری ساعت از نوع 460 میلی آمپری است و در حالت معمولی و استفاده روزانه تا 24 روز، شارژ خواهد داشت. در حالت آماده به کار یا استند بای، این مدت زمان به 100 روز می رسد. ساعت میبرو توسط شارژر مگنتی همراه با بسته بندی محصول، شارژ می شود. مدت زمان لازم برای شارژ باتری، حدود 2 ساعت است.

    عملکرد

    ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008، از 20 زبان مختلف پشتیبانی می کند و کار با این گجت را برای افراد در سراسر دنیا، آسان می نماید. این ساعت، بلوتوث دارد و از اندروید 6 به بالا و نسخه 10 به بالا در IOS، پشتیبانی می کند. نسخه بلوتوث دستگاه 5.1 است که اگر نسخه بلوتوث گوشی همراه شما نیز 5.1 باشد، اتصالی پایدار و سریع را تجربه خواهید کرد. هر چه اتصال بلوتوث سرعت بهتری داشته باشد، شارژ کمتری نیز مصرف می شود.

    ضد آب

    قابلیت ضد آب، این ساعت را از سایر گجت های هوشمند موجود در بازار متمایز می کند. به دلیل همین خاصیت تا عمق 50 متر توانایی ماندن در آب را دارد. به این ترتیب با خیال راحت ساعت میبرو را در هنگام شنا استفاده کرده و داده های ورزشی و حالات فیزیکی بدن خود را آنالیز کنید.

    پایش سلامتی

    همان طور که گفتیم گجت هوشمند میبرو، از قابلیت های مهمی برای سلامتی و ورزش برخوردار است. این قابلیت ها شامل پایش کیفیت خواب، ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن یا اندازه گیری SpO2، گام شمار و 70 حالت ورزشی است. در کنار این قابلیت های مربوط به سلامت، ساعت Xiaomi، از تکنولوژی های دیگری شامل موقعیت یابی ماهواره ای (GPS)، خاصیت ضد آب (5ATM) و تراشه اصلی دو هسته ای برخوردار است.

    قابلیت پایش کیفیت خواب در ساعت هوشمند شیائومی، امکان تشخیص سطوح مختلف خواب که شامل خواب سبک، عمیق و REM است را دارد. به این ترتیب در زمانی که شما خواب هستید؛ ساعت میبرو، سطوح مختلف خواب را به کمک شیوه تنفس شما، بررسی می کند. ساعت هوشمند، پس از بررسی این شاخص، آنالیزی کامل از نوع خواب شما در هنگام شب را گزارش می دهد.

    گجت هوشمند میبرو، قابلیت تشخیص ضربان قلب شما را در همه ی لحظات دارد. با کمک این سنسور می توانید هرلحظه از میزان ریت قلب خود، آگاه باشید. قابلیت شمارش ضربان قلب خیلی کاربردی و برای افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند، بسیار کارآمد است.

    قابلیت دیگر ساعت میبرو GS، اندازه گیری سطح اکسیژن خون است که همواره گزارش دقیقی از میزان اکسیژن خون را به شما ارائه می دهد. از این ویژگی در هنگام انجام حرکات ورزشی و یا به عنوان هشدار برای تشخیص سلامتی خود، می توانید استفاده کنید.

    ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008 که از 70 حالت ورزشی بهره می برد، از ورزش هایی مانند دویدن، قایق سواری، دوچرخه سواری، صخره نوردی و غیره پشتیبانی می کند. به این ترتیب در هنگام انجام اغلب ورزش ها، امکان آنالیز فعالیت های خود توسط ساعت هوشمند میبرو را دارید.

    قابلیت های دیگر

    ساعت شیائومی Mibro GS، از یک اپلیکیشن به نام Mibro fit بهره مند است که بر روی گوشی های همراه نصب می شود. این اپ در گوگل و اپل استور قابل دسترس و نصب است. همه ی پایش و آنالیزهای انجام شده توسط ساعت، در این اپلیکیشن، قابل دسترسی است. ساعت هوشمند با کمک میبرو فیت، اطلاعات و تحلیل کاملی را از شرایط فیزیکی و فعالیت های ورزشی کاربر، در اختیار وی قرار می دهد.

    از قابلیت های دیگر ساعت هوشمند شیائومی کنترل موسیقی، نمایش پیام های تلفن همراه، اعلام تماس های ورودی، تنظیم زنگ هشدار، تایمر، نمایش شرایط آب و هوایی، ردیابی تلفن همراه، کنترل دوربین گوشی همراه و غیره را می توان نام برد. این قابلیت ها در کنار سایر ویژگی های این گجت هوشمند، آن را تبدیل به یک همراه کامل در همه ی لحظات زندگی شما می کند.

    مشخصات ظاهری ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008

    با توجه به این که ساعت های هوشمند در کل روز همراه شما هستند، طراحی ظاهری آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای همین شیائومی در طراحی ساعت Mibro GS، همه ی توان و تخصص خود را به کار گرفته است. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS، صفحه فلزی و بند سیلیکونی دارد و در دو رنگ مشکی و خاکستری موکا تولید می شود.

    جنس صفحه ساعت از فلز و متریال بند آن از سیلیکون است. صفحه ساعت در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است و بند آن نیز انعطاف بالا و ساختاری محکم دارد. ابعاد صفحه ساعت، برابر با قطر 46.5 میلی متر و ضخامت صفحه 11.8 میلی متر است. ضخامت بند ساعت نیز برابر 22 میلی متر است. از نظر ابعاد کلی یعنی از ابتدا تا انتهای بند، طول ساعت برابر با 248 میلی متر است.

    وزن کل ساعت همراه با بند برابر با 56.5 گرم است و قابلیت حمل آن بر روی مچ دست آسان است. در قسمت کناری صفحه ساعت دو دکمه Home و Sport به چشم می خورد که قابلیت تنظیم و بازگشت به صفحه اصلی ساعت و حالت ورزشی را برای کاربر فراهم می کند.

    ساعت میبرو GS از واچ فیس های مختلفی بهره مند است و قابلیت انتخاب هرکدام از آن ها برای کاربر وجود دارد. واچ فیس همان صفحه نمایش ساعت است که اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. حالت های گوناگون آن، علاوه بر شکل گرافیکی متفاوت، اطلاعات را نیز به گونه ای دیگر در اختیار کاربر قرار می دهند.

    این ساعت همچنین قابلیت آپلود تصاویر دلخواه، توسط شما و استفاده از آن برای واچ فیس را دارد. به این ترتیب شما حتی امکان هماهنگی فیس واچ، با استایل خود را دارید. تغییر تصویر صفحه، از طریق تنظیمات موجود بر روی گوشی به راحتی انجام می شود.

    برند شیائومی

    در سال 2010، دنیا با تغییری شگرف در عرصه تکنولوژی روبه رو شد. برند شیائومی که یک کمپانی نوپا بود در همان بدو ورود به دنیای تکنولوژی در این سال، غوغا به پا کرد. این شرکت چینی که به تولید و طراحی لوازم الکترونیکی مشغول است در شهر پکن قرار دارد. کمپانی Xiaomi، در زمینهٔ طراحی، توسعه و فروش انواع لوازم هوشمند شامل تلفن همراه، لوازم جانبی موبایل، انواع گجت ها و نرم افزار های گوشی همراه فعالیت می کند.

    شیائومی بعد از شرکت سامسونگ، دومین کمپانی بزرگ در عرصه تولید و طراحی گوشی همراه است. محصولات شیائومی در چند سال اخیر کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده اند و این برند تبدیل به یکی از پرفروش ترین شرکت های الکترونیکی در جهان شده است.

    سخن آخر

    با توجه به کاربرد مفید و مؤثر ساعت های هوشمند در زندگی افراد، مردم زیادی به خرید این کالا ترغیب شده اند. باوجوداین به علت تازگی حضور این گجت در بازار، افراد اطلاع دقیقی از کارکرد کامل آن ندارند. در این مطلب سعی کردیم مشخصات ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008، را به صورت کامل برای شما ذکر کنیم. با آگاهی کافی از مشخصات یک دستگاه الکترونیکی، امکان انتخاب دقیق تر، متناسب با ویژگی ها و نیاز شخصی، آسان می شود.

    ساعت هوشمند شیائومی یک ساعت ضد آب است که در انواع حالات مختلف ورزشی، امکان همراهی با شما را دارد. حتی در زمان خواب این دستگاه، نفس های شما را می شمارد تا آنالیزی از چگونگی کیفیت خواب را به شما، ارائه دهد. شاید بتوان گفت که ساعت هوشمند شیائومی یک همراه وفادار و یک دوست مراقب است. با خرید این ساعت هوشمند، علاوه بر آنالیز فعالیت های ورزشی امکان تحلیل شرایط فیزیکی شما در حالت ها مختلف وجود دارد. علاوه بر این، ساعت هوشمند Xiaomi GS، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و قیمت آن نیز نسبت به سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار، مقرون به صرفه است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    ۴۶.۵x۱۱.۸x۲۴۸ میلی متر
    قطر قاب
    ۴۶.۵ میلی متر
    عرض قاب
    ۲۲ میلی متر
    وزن
    ۵۶.۵ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    ورزشی، رسمی ،روزمره
    فرم صفحه
    دایره
    جنس بدنه
    پلاستیک و فلز
    توضیحات جنس بدنه
    دارای گواهینامه ۵ATM (مقاومت در برابر گرد و غبار و آب)
    جنس بند
    سیلیکون
    نوع قفل بند
    سگکی ساده
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۴۶۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    ۱.۴۳ اینچ
    رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۳۰۱ پیکسل بر اینچ
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی
    سازگار با
    سازگار با سیستم عامل های اندروید ۵.۰ و iOS ۱۰.۰ و بالاتر
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    پردازنده
    دو هسته ‌ای
    سایر مشخصات سخت افزاری

    PSRAM:۴MB Flash: ۴MB+Expand۱۲۸Mb

    اتصالات
    Bluetooth
    حس گرها
    شمارشگر ضربان قلب ، سنجش اکسیژن خون ، گام شمار
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    منبع شارژ
    شارژر مغناطیسی
    قابلیت های ویژه

      اندازه گیری SpO۲ ۷۰ حالت ورزشی عمر باتری: تا ۲۴ روز

    سیستم عامل
    iOS, Android
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی, فارسی
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی و مشخصات ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008

    ساعت های هوشمند یکی از جدیدترین محصولات الکترونیکی در بازار هستند که خیلی سریع در میان مردم، محبوب شدند. ساعت هوشمند فقط نشان دهنده زمان نیست و قابلیت هایی مانند قدم شمار، تشخیص ضربان قلب، مکان یابی و غیره هم دارد. امروزه شرکت های زیادی ازجمله شیائومی به تولید ساعت هوشمند می پردازند. از محصولات با کیفیت این برند، ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008 است که ظاهری اسپرت و به روز دارد.

    این ساعت که تمرکز بالایی در آیتم های ورزشی و سلامت دارد، یکی از آخرین محصولات شیائومی است. ظاهر اسپرت محصول، این ساعت را برای بانوان و آقایان مناسب کرده و وزن کم آن سبب راحتی کاربران در هنگام استفاده می شود. از این ساعت مانند ساعت های معمولی دیگر، به صورت روزانه می توان استفاده کرد. ساعت هوشمند شیائومی ضد آب و در همه مکان ها و فعالیت ها قابل استفاده است. بنابراین اگر شما برای فعالیت های ورزشی و روزانه خود به دنبال خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت و مقاوم هستید، مدل Watch Gs، قطعاً برای شما مناسب است.

    مشخصات فنی ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008

    صفحه نمایش

    سایز صفحه نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS، برابر با 1.43 اینچ و از نوع Amoled HD Display است. این نمایشگر، تصویری واضح با رزولوشن 466*466 را در اختیار کاربر می گذارد و به دلیل ابعاد مناسب، اطلاعات را با وضوح عالی نشان می‎دهد. نرخ رفرش ریت یا تازه سازی صفحه نمایش، 60 هرتز است به این معنا که تصاویر با سرعتی مناسب و به صورت یکنواخت، برای کاربر به نمایش درمی آید. با این حجم از دقت در طراحی صفحه نمایش توسط شرکت سازنده، بهترین کیفیت تصویر، در اختیار کاربران این ساعت هوشمند قرار خواهد گرفت.

    باتری

    باتری ساعت از نوع 460 میلی آمپری است و در حالت معمولی و استفاده روزانه تا 24 روز، شارژ خواهد داشت. در حالت آماده به کار یا استند بای، این مدت زمان به 100 روز می رسد. ساعت میبرو توسط شارژر مگنتی همراه با بسته بندی محصول، شارژ می شود. مدت زمان لازم برای شارژ باتری، حدود 2 ساعت است.

    عملکرد

    ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008، از 20 زبان مختلف پشتیبانی می کند و کار با این گجت را برای افراد در سراسر دنیا، آسان می نماید. این ساعت، بلوتوث دارد و از اندروید 6 به بالا و نسخه 10 به بالا در IOS، پشتیبانی می کند. نسخه بلوتوث دستگاه 5.1 است که اگر نسخه بلوتوث گوشی همراه شما نیز 5.1 باشد، اتصالی پایدار و سریع را تجربه خواهید کرد. هر چه اتصال بلوتوث سرعت بهتری داشته باشد، شارژ کمتری نیز مصرف می شود.

    ضد آب

    قابلیت ضد آب، این ساعت را از سایر گجت های هوشمند موجود در بازار متمایز می کند. به دلیل همین خاصیت تا عمق 50 متر توانایی ماندن در آب را دارد. به این ترتیب با خیال راحت ساعت میبرو را در هنگام شنا استفاده کرده و داده های ورزشی و حالات فیزیکی بدن خود را آنالیز کنید.

    پایش سلامتی

    همان طور که گفتیم گجت هوشمند میبرو، از قابلیت های مهمی برای سلامتی و ورزش برخوردار است. این قابلیت ها شامل پایش کیفیت خواب، ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن یا اندازه گیری SpO2، گام شمار و 70 حالت ورزشی است. در کنار این قابلیت های مربوط به سلامت، ساعت Xiaomi، از تکنولوژی های دیگری شامل موقعیت یابی ماهواره ای (GPS)، خاصیت ضد آب (5ATM) و تراشه اصلی دو هسته ای برخوردار است.

    قابلیت پایش کیفیت خواب در ساعت هوشمند شیائومی، امکان تشخیص سطوح مختلف خواب که شامل خواب سبک، عمیق و REM است را دارد. به این ترتیب در زمانی که شما خواب هستید؛ ساعت میبرو، سطوح مختلف خواب را به کمک شیوه تنفس شما، بررسی می کند. ساعت هوشمند، پس از بررسی این شاخص، آنالیزی کامل از نوع خواب شما در هنگام شب را گزارش می دهد.

    گجت هوشمند میبرو، قابلیت تشخیص ضربان قلب شما را در همه ی لحظات دارد. با کمک این سنسور می توانید هرلحظه از میزان ریت قلب خود، آگاه باشید. قابلیت شمارش ضربان قلب خیلی کاربردی و برای افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند، بسیار کارآمد است.

    قابلیت دیگر ساعت میبرو GS، اندازه گیری سطح اکسیژن خون است که همواره گزارش دقیقی از میزان اکسیژن خون را به شما ارائه می دهد. از این ویژگی در هنگام انجام حرکات ورزشی و یا به عنوان هشدار برای تشخیص سلامتی خود، می توانید استفاده کنید.

    ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008 که از 70 حالت ورزشی بهره می برد، از ورزش هایی مانند دویدن، قایق سواری، دوچرخه سواری، صخره نوردی و غیره پشتیبانی می کند. به این ترتیب در هنگام انجام اغلب ورزش ها، امکان آنالیز فعالیت های خود توسط ساعت هوشمند میبرو را دارید.

    قابلیت های دیگر

    ساعت شیائومی Mibro GS، از یک اپلیکیشن به نام Mibro fit بهره مند است که بر روی گوشی های همراه نصب می شود. این اپ در گوگل و اپل استور قابل دسترس و نصب است. همه ی پایش و آنالیزهای انجام شده توسط ساعت، در این اپلیکیشن، قابل دسترسی است. ساعت هوشمند با کمک میبرو فیت، اطلاعات و تحلیل کاملی را از شرایط فیزیکی و فعالیت های ورزشی کاربر، در اختیار وی قرار می دهد.

    از قابلیت های دیگر ساعت هوشمند شیائومی کنترل موسیقی، نمایش پیام های تلفن همراه، اعلام تماس های ورودی، تنظیم زنگ هشدار، تایمر، نمایش شرایط آب و هوایی، ردیابی تلفن همراه، کنترل دوربین گوشی همراه و غیره را می توان نام برد. این قابلیت ها در کنار سایر ویژگی های این گجت هوشمند، آن را تبدیل به یک همراه کامل در همه ی لحظات زندگی شما می کند.

    مشخصات ظاهری ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008

    با توجه به این که ساعت های هوشمند در کل روز همراه شما هستند، طراحی ظاهری آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای همین شیائومی در طراحی ساعت Mibro GS، همه ی توان و تخصص خود را به کار گرفته است. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS، صفحه فلزی و بند سیلیکونی دارد و در دو رنگ مشکی و خاکستری موکا تولید می شود.

    جنس صفحه ساعت از فلز و متریال بند آن از سیلیکون است. صفحه ساعت در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است و بند آن نیز انعطاف بالا و ساختاری محکم دارد. ابعاد صفحه ساعت، برابر با قطر 46.5 میلی متر و ضخامت صفحه 11.8 میلی متر است. ضخامت بند ساعت نیز برابر 22 میلی متر است. از نظر ابعاد کلی یعنی از ابتدا تا انتهای بند، طول ساعت برابر با 248 میلی متر است.

    وزن کل ساعت همراه با بند برابر با 56.5 گرم است و قابلیت حمل آن بر روی مچ دست آسان است. در قسمت کناری صفحه ساعت دو دکمه Home و Sport به چشم می خورد که قابلیت تنظیم و بازگشت به صفحه اصلی ساعت و حالت ورزشی را برای کاربر فراهم می کند.

    ساعت میبرو GS از واچ فیس های مختلفی بهره مند است و قابلیت انتخاب هرکدام از آن ها برای کاربر وجود دارد. واچ فیس همان صفحه نمایش ساعت است که اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. حالت های گوناگون آن، علاوه بر شکل گرافیکی متفاوت، اطلاعات را نیز به گونه ای دیگر در اختیار کاربر قرار می دهند.

    این ساعت همچنین قابلیت آپلود تصاویر دلخواه، توسط شما و استفاده از آن برای واچ فیس را دارد. به این ترتیب شما حتی امکان هماهنگی فیس واچ، با استایل خود را دارید. تغییر تصویر صفحه، از طریق تنظیمات موجود بر روی گوشی به راحتی انجام می شود.

    برند شیائومی

    در سال 2010، دنیا با تغییری شگرف در عرصه تکنولوژی روبه رو شد. برند شیائومی که یک کمپانی نوپا بود در همان بدو ورود به دنیای تکنولوژی در این سال، غوغا به پا کرد. این شرکت چینی که به تولید و طراحی لوازم الکترونیکی مشغول است در شهر پکن قرار دارد. کمپانی Xiaomi، در زمینهٔ طراحی، توسعه و فروش انواع لوازم هوشمند شامل تلفن همراه، لوازم جانبی موبایل، انواع گجت ها و نرم افزار های گوشی همراه فعالیت می کند.

    شیائومی بعد از شرکت سامسونگ، دومین کمپانی بزرگ در عرصه تولید و طراحی گوشی همراه است. محصولات شیائومی در چند سال اخیر کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده اند و این برند تبدیل به یکی از پرفروش ترین شرکت های الکترونیکی در جهان شده است.

    سخن آخر

    با توجه به کاربرد مفید و مؤثر ساعت های هوشمند در زندگی افراد، مردم زیادی به خرید این کالا ترغیب شده اند. باوجوداین به علت تازگی حضور این گجت در بازار، افراد اطلاع دقیقی از کارکرد کامل آن ندارند. در این مطلب سعی کردیم مشخصات ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS XPAW008، را به صورت کامل برای شما ذکر کنیم. با آگاهی کافی از مشخصات یک دستگاه الکترونیکی، امکان انتخاب دقیق تر، متناسب با ویژگی ها و نیاز شخصی، آسان می شود.

    ساعت هوشمند شیائومی یک ساعت ضد آب است که در انواع حالات مختلف ورزشی، امکان همراهی با شما را دارد. حتی در زمان خواب این دستگاه، نفس های شما را می شمارد تا آنالیزی از چگونگی کیفیت خواب را به شما، ارائه دهد. شاید بتوان گفت که ساعت هوشمند شیائومی یک همراه وفادار و یک دوست مراقب است. با خرید این ساعت هوشمند، علاوه بر آنالیز فعالیت های ورزشی امکان تحلیل شرایط فیزیکی شما در حالت ها مختلف وجود دارد. علاوه بر این، ساعت هوشمند Xiaomi GS، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و قیمت آن نیز نسبت به سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار، مقرون به صرفه است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    ۴۶.۵x۱۱.۸x۲۴۸ میلی متر
    قطر قاب
    ۴۶.۵ میلی متر
    عرض قاب
    ۲۲ میلی متر
    وزن
    ۵۶.۵ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    ورزشی، رسمی ،روزمره
    فرم صفحه
    دایره
    جنس بدنه
    پلاستیک و فلز
    توضیحات جنس بدنه
    دارای گواهینامه ۵ATM (مقاومت در برابر گرد و غبار و آب)
    جنس بند
    سیلیکون
    نوع قفل بند
    سگکی ساده
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۴۶۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    ۱.۴۳ اینچ
    رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۳۰۱ پیکسل بر اینچ
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی
    سازگار با
    سازگار با سیستم عامل های اندروید ۵.۰ و iOS ۱۰.۰ و بالاتر
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    پردازنده
    دو هسته ‌ای
    سایر مشخصات سخت افزاری

    PSRAM:۴MB Flash: ۴MB+Expand۱۲۸Mb

    اتصالات
    Bluetooth
    حس گرها
    شمارشگر ضربان قلب ، سنجش اکسیژن خون ، گام شمار
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    منبع شارژ
    شارژر مغناطیسی
    قابلیت های ویژه

      اندازه گیری SpO۲ ۷۰ حالت ورزشی عمر باتری: تا ۲۴ روز

    سیستم عامل
    iOS, Android
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی, فارسی