Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    ساعت هوشمند جی تب (G-Tab)

    ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

    ساعت و مچ بند هوشمند امروزه به یکی از گجت های کاربردی و محبوب تبدیل شده اند و در میان قشر جوان طرفداران زیادی دارند. این ساعت های هوشمند عملکردی فراتر از یک ساعت کلاسیک دارند و به عنوان یک دستیار همیشگی برای کاربری های مختلف همراه ما هستند. به عنوان مثال ساعت های هوشمند برای فعالیت های ورزشی، اعلام آب و هوا و نمایش پیام ها و تماس های ما کاربرد دارند. ساختار آن ها مانند یک گوشی موبایل است که زندگی را برای ما آسان تر می کند.

    یکی از ساعت های میان رده و محبوب، ساعت هوشمند جی تب مدل GT1 بوده که با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این ساعت از ویژگی هایی همچون باتری بادوام، قابلیت کنترل تماس از طریق بلوتوث، برخورداری از سنسور سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب، قابلیت نمایش پیام و انواع هشدارها و پشتیبانی از حرکات ورزشی برخوردار است. در این مطلب به طور کامل به بررسی مشخصات فنی و ظاهری G-Tab GT1 Smartwatch می پردازیم.

    بررسی مشخصات ظاهری ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

    • صفحه نمایش

    طراحی ساعت G-Tab GT1 به صورت نیمه کلاسیک انجام شده و از یک قاب دایره ای برخوردار است. این قاب دایره ای ما را به یاد ساعت های کلاسیک می اندازد و در عین حال با تکنولوژی و ویژگی های هوشمند ترکیب شده است. قطر این ساعت 12 میلی متر بوده و بر روی مچ دست نمایی لوکس و زیبا دارد. ساعت GT1 مجهز به یک صفحه نمایش 1.28 اینچی از نوع IPS بوده که از رزولوشن 240*204 پیکسل برخوردار است. این صفحه نمایش کاملاً لمسی است و کاربر می تواند به راحتی و با کوچک ترین لمسی از آن استفاده کند.

    این صفحه نمایش وضوح بالایی داشته و با تراکم 265 پیکسل در هر اینچ، محتوا و جزئیات را به نمایش می گذارد. روشنایی این صفحه نمایش برای استفاده در زیر نور خورشید مناسب بوده و کاربر می تواند به راحتی محتوای ساعت را تماشا کند. صفحه نمایش این ساعت مجهز به یک لایه محافظ شیشه ای بوده و در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. اگر به صفحه نمایش های گرد با ابعاد بزرگ علاقه مند هستید، این ساعت هوشمند گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

    • بدنه و بند ساعت

    بدنه G-Tab GT1 Smartwatch از جنس آلومینیوم ساخته شده و زمانی که آن را در مچ دست می اندازید، متوجه کیفیت و بدنه بادوام آن خواهید شد. این ساعت مجهز به یک بند سیلیکونی بوده و از بافتی نرم برخوردار است. این بند سیلیکونی با یک قفل سگکی باز و بسته می شود. در ساخت این بند از مواد ضد حساسیت استفاده شده است؛ بنابراین در اثر استفاده طولانی مدت، هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی کند.

    وزن این ساعت هوشمند فقط 32 گرم بوده و بر روی مچ دست احساس سنگینی ایجاد نمی کند؛ بنابراین می توانید به مدت طولانی آن را در دست داشته باشید و از امکانات آن لذت ببرید. در سمت راست این ساعت دو دکمه پیچی نسبتاً بزرگ تعبیه شده که از آن برای تغییر منو و تنظیمات دیگر استفاده می شود. در پشت ساعت نیز یک درگاه برای شارژر مغناطیسی و یک سنسور سنجش ضربان قلب تعبیه شده است.

    بررسی مشخصات فنی ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

    • اتصال و همگام سازی

    ساعت هوشمند جی تب GT1 از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی هوشمند شما متصل می شود. این ساعت با انواع گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 5.0 و به روزتر یا سیستم عامل iOS 8.0 و بالاتر سازگاری دارد. برای اتصال این ساعت به گوشی هوشمند خود، ابتدا باید بلوتوث گوشی را روشن نمایید و سپس از بین دستگاه های شناسایی شده نام ساعت خود را انتخاب کنید. محدوده برد این ساعت هوشمند 10 متر بوده و آزادی عمل خوبی را برای شما فراهم می سازد اما برای دسترسی داشتن به همه ویژگی ها و قابلیت های ساعت G-Tab GT1 باید آن را با نرم افزار این ساعت همگام سازی کنید. بر روی نرم افزار قابلیت تنظیم واچ فیس، رنگ و اندازه آن ها امکان پذیر خواهد بود.

    • عملکرد

    ساعت GT1 مجهز به پردازنده RTL8762C بوده و از 64 مگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است. این پردازنده باعث افزایش سرعت و پردازش این ساعت شده و کار با آن را برای کاربر آسان ساخته است.

    • قابلیت های مربوط به سلامتی و تناسب اندام

    ساعت هوشمند جی تب GT1 از 7 حرکت ورزشی از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، طناب زنی، بدمینتون، بسکتبال و فوتبال پشتیبانی می کند. بنابراین اگر یک ورزشکار حرفه ای هستید، این ساعت مانند یک دستیار ورزشی همراه شما خواهد بود و اطلاعات مربوط به فعالیت های ورزشی شما را ثبت و ضبط خواهد کرد. این ساعت مجهز به سنسور گام شمار بوده و میزان قدم های برداشته شده را در طول روز محاسبه می کند.

    با استفاده از قابلیت های ویژه این ساعت، می توانید بر روی تناسب اندام خود نظارت داشته و برنامه ریزی های مختلفی را انجام دهیم. به عنوان مثال می توانید برای ورزش پیاده روی، یک هدف (نیم ساعت در روز پیاده روی یا 5 هزار قدم در روز) تعیین کنید و هر روز برای رسیدن به آن هدف تلاش کنید. این ساعت حین ورزش میزان کالری مصرف شده شما را به همراه مدت زمان فعالیت محاسبه می کند. اسمارت واچ جی تب GT1 در زمینه سلامتی با سه سنسور مختلف از جمله سنجش اکسیژن خون، وضعیت خواب و شمارشگر ضربان قلب تجهیز شده است.

    با استفاده از سنسور ضربان قلب می توانید وضعیت قلب خود را کنترل کنید. این ساعت در صورت بالا بودن یا پایین بودن ضربان قلب، به شما هشدار می دهد. اگرچه نمی توان به طور صد در صد به اطلاعات این ساعت اعتماد کرد؛ زیرا این ساعت هوشمند یک دستگاه پزشکی نبوده و برای دریافت اطلاعات دقیق تر باید از تجهیزات پزشکی مخصوص استفاده کنید. با این حال این ساعت برای تشخیص نسبی شرایط قلب، از عملکرد قابل قبولی برخوردار است. ساعت هوشمند GT1 در صورت عدم تحرک و نشستن بر روی صندلی به مدت طولانی، به شما هشدار می دهد.

    • امکان شماره گیری و تماس با مخاطب

    یکی از قابلیت های ویژه ساعت هوشمند جی تب GT1 امکان شماره گیری و تماس با مخاطب ها است. این ویژگی در ساعت های هوشمند میان رده کمتر دیده می شود. به لطف صفحه نمایش بزرگ این ساعت، صفحه شماره گیری به خوبی بر روی ساعت نمایش داده شده و شما می توانید با هر شماره ای تماس بگیرید. البته باید قبل از تماس حتماً از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل شده باشید. پس از همگام سازی با گوشی هوشمند، همه مخاطبان دفترچه تلفن شما، به حافظه ساعت انتقال پیدا می کند.

    • سایر قابلیت ها

    ساعت جی تب مدل GT1 مجهز به میکروفن داخلی و اسپیکر بوده که با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به گوشی با مخاطب خود صحبت کنید. همچنین در این ساعت لیستی از تماس های اخیر شما ذخیره شده تا بتوانید در کمترین زمان با مخاطب های همیشگی خود تماس بگیرید. همه تماس ها، پیامک ها و پیام های شبکه های اجتماعی بر روی این ساعت هوشمند نشان داده می شود. البته این ساعت قابلیت پاسخ دهی به پیام ها را ندارد و فقط می توان آن ها را مشاهده کرد.

    از طریق بلوتوثاسمارت واچ جی تب GT1 می توانید به لیست موسیقی های گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید و آن ها را بر روی ساعت اجرا کنید. از طریق ساعت می توانید موسیقی در حال پخش را کنترل کرده و آن را به آهنگ بعدی یا قبلی تغییر دهید. این ساعت همچنین از قابلیت یادآوری اعلان ها برخوردار بوده و رویدادهای مهم را به شما یادآوری می کند. از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به کرونومتر، زمان سنج، اعلام آب و هوا و شاتر دوربین اشاره کرد. این ساعت از سه زبان انگلیسی، چینی و فارسی پشتیبانی می کند؛ بنابراین شما می توانید همه پیام های فارسی خود را به راحتی بر روی این ساعت مشاهده کنید.

    • باتری

    G-Tab Smartwatch مدل GT1 مجهز به یک باتری 220 میلی آمپر ساعتی بوده که در حالت استفاده عادی به مدت 7 روز کامل دوام می آورد. این باتری از طریق یک شارژر مغناطیسی شارژ می شود و طول عمر آن در حالت آماده به کار 30 روز است.

    معرفی برند جی تب

    برند جی تب در سال 2007 در شهر شنژن چین فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید انواع گوشی های هوشمند، تبلت و سایر گجت های دیجیتال فعالیت می کند. این برند محصولات باکیفیتی را به بازار جهانی عرضه کرده و در ساخت این محصولات از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند. برند جی تب در حال حاضر در بیش از 30 کشور جهان فعالیت می کند و در کشورهایی از جمله مصر، مراکش، عربستان صعودی، عراق، کویت، اردن و قطر شعبه دارد. این برند سالانه بیش از 700 هزار تبلت به فروش می رساند و ارزش برند آن 5 میلیارد دلار است.

    چرا ساعت هوشمند جی تب مدل GT1 بخریم؟

    در این مطلب به بررسی فنی و ظاهری ساعت هوشمند G-Tab مدل GT1 پرداختیم و ویژگی های آن را به طور جامع شرح دادیم. ساعت جی تب GT1 به عنوان یک محصول میان رده از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است و توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. صفحه نمایش بزرگ و کاملاً لمسی از مهم ترین ویژگی های این ساعت هوشمند بوده که امکان شماره گیری و برقراری تماس را برای شما فراهم ساخته است. همچنین این ساعت از آخرین نسخه بلوتوث پشتیبانی کرده و با بیشترین سرعت به گوشی هوشمند شما متصل می شود. شما می توانید همه پیام ها، تماس ها و پیامک های شبکه های اجتماعی خود را بر روی این ساعت دریافت کنید. این ساعت از 7 حرکت ورزشی پشتیبانی کرده و مجهز به سنسور ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و نظارت بر خواب است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    ۴۰x۴۰ میلی متر
    قطر قاب
    ۱۲ میلیمتر
    وزن
    ۱۵۰ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    رسمی ، روزمره، ورزشی
    فرم صفحه
    دایره
    جنس بدنه
    فلز
    توضیحات جنس بدنه
    سیلیکون
    جنس بند
    پلاستیک
    نوع قفل بند
    سگکی قلاب‌دار
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۲۲۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    فول اسکرین
    اندازه صفحه نمایش
    1.28 اینچ
    رزولوشن صفحه نمایش
    (240 × 240) پیکسل
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    265 پیکسل در هر اینچ
    سازگار با
    IOS ۸.۰ و بالاتر Android ۵.۰ و بالاتر
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    پردازنده
    RTL۸۷۶۲C
    حافظه داخلی
    64 مگابایت
    اتصالات
    Bluetooth
    حس گرها
    سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate) ، گام شمار
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    منبع شارژ
    کابل شارژ مغناطیسی
    قابلیت های ویژه

    ماندگاری شارژ تا ۷ روز

    سیستم عامل
    iOS, Android
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی, فارسی, چینی
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

    ساعت و مچ بند هوشمند امروزه به یکی از گجت های کاربردی و محبوب تبدیل شده اند و در میان قشر جوان طرفداران زیادی دارند. این ساعت های هوشمند عملکردی فراتر از یک ساعت کلاسیک دارند و به عنوان یک دستیار همیشگی برای کاربری های مختلف همراه ما هستند. به عنوان مثال ساعت های هوشمند برای فعالیت های ورزشی، اعلام آب و هوا و نمایش پیام ها و تماس های ما کاربرد دارند. ساختار آن ها مانند یک گوشی موبایل است که زندگی را برای ما آسان تر می کند.

    یکی از ساعت های میان رده و محبوب، ساعت هوشمند جی تب مدل GT1 بوده که با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این ساعت از ویژگی هایی همچون باتری بادوام، قابلیت کنترل تماس از طریق بلوتوث، برخورداری از سنسور سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب، قابلیت نمایش پیام و انواع هشدارها و پشتیبانی از حرکات ورزشی برخوردار است. در این مطلب به طور کامل به بررسی مشخصات فنی و ظاهری G-Tab GT1 Smartwatch می پردازیم.

    بررسی مشخصات ظاهری ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

    • صفحه نمایش

    طراحی ساعت G-Tab GT1 به صورت نیمه کلاسیک انجام شده و از یک قاب دایره ای برخوردار است. این قاب دایره ای ما را به یاد ساعت های کلاسیک می اندازد و در عین حال با تکنولوژی و ویژگی های هوشمند ترکیب شده است. قطر این ساعت 12 میلی متر بوده و بر روی مچ دست نمایی لوکس و زیبا دارد. ساعت GT1 مجهز به یک صفحه نمایش 1.28 اینچی از نوع IPS بوده که از رزولوشن 240*204 پیکسل برخوردار است. این صفحه نمایش کاملاً لمسی است و کاربر می تواند به راحتی و با کوچک ترین لمسی از آن استفاده کند.

    این صفحه نمایش وضوح بالایی داشته و با تراکم 265 پیکسل در هر اینچ، محتوا و جزئیات را به نمایش می گذارد. روشنایی این صفحه نمایش برای استفاده در زیر نور خورشید مناسب بوده و کاربر می تواند به راحتی محتوای ساعت را تماشا کند. صفحه نمایش این ساعت مجهز به یک لایه محافظ شیشه ای بوده و در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. اگر به صفحه نمایش های گرد با ابعاد بزرگ علاقه مند هستید، این ساعت هوشمند گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

    • بدنه و بند ساعت

    بدنه G-Tab GT1 Smartwatch از جنس آلومینیوم ساخته شده و زمانی که آن را در مچ دست می اندازید، متوجه کیفیت و بدنه بادوام آن خواهید شد. این ساعت مجهز به یک بند سیلیکونی بوده و از بافتی نرم برخوردار است. این بند سیلیکونی با یک قفل سگکی باز و بسته می شود. در ساخت این بند از مواد ضد حساسیت استفاده شده است؛ بنابراین در اثر استفاده طولانی مدت، هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی کند.

    وزن این ساعت هوشمند فقط 32 گرم بوده و بر روی مچ دست احساس سنگینی ایجاد نمی کند؛ بنابراین می توانید به مدت طولانی آن را در دست داشته باشید و از امکانات آن لذت ببرید. در سمت راست این ساعت دو دکمه پیچی نسبتاً بزرگ تعبیه شده که از آن برای تغییر منو و تنظیمات دیگر استفاده می شود. در پشت ساعت نیز یک درگاه برای شارژر مغناطیسی و یک سنسور سنجش ضربان قلب تعبیه شده است.

    بررسی مشخصات فنی ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

    • اتصال و همگام سازی

    ساعت هوشمند جی تب GT1 از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی هوشمند شما متصل می شود. این ساعت با انواع گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 5.0 و به روزتر یا سیستم عامل iOS 8.0 و بالاتر سازگاری دارد. برای اتصال این ساعت به گوشی هوشمند خود، ابتدا باید بلوتوث گوشی را روشن نمایید و سپس از بین دستگاه های شناسایی شده نام ساعت خود را انتخاب کنید. محدوده برد این ساعت هوشمند 10 متر بوده و آزادی عمل خوبی را برای شما فراهم می سازد اما برای دسترسی داشتن به همه ویژگی ها و قابلیت های ساعت G-Tab GT1 باید آن را با نرم افزار این ساعت همگام سازی کنید. بر روی نرم افزار قابلیت تنظیم واچ فیس، رنگ و اندازه آن ها امکان پذیر خواهد بود.

    • عملکرد

    ساعت GT1 مجهز به پردازنده RTL8762C بوده و از 64 مگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است. این پردازنده باعث افزایش سرعت و پردازش این ساعت شده و کار با آن را برای کاربر آسان ساخته است.

    • قابلیت های مربوط به سلامتی و تناسب اندام

    ساعت هوشمند جی تب GT1 از 7 حرکت ورزشی از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، طناب زنی، بدمینتون، بسکتبال و فوتبال پشتیبانی می کند. بنابراین اگر یک ورزشکار حرفه ای هستید، این ساعت مانند یک دستیار ورزشی همراه شما خواهد بود و اطلاعات مربوط به فعالیت های ورزشی شما را ثبت و ضبط خواهد کرد. این ساعت مجهز به سنسور گام شمار بوده و میزان قدم های برداشته شده را در طول روز محاسبه می کند.

    با استفاده از قابلیت های ویژه این ساعت، می توانید بر روی تناسب اندام خود نظارت داشته و برنامه ریزی های مختلفی را انجام دهیم. به عنوان مثال می توانید برای ورزش پیاده روی، یک هدف (نیم ساعت در روز پیاده روی یا 5 هزار قدم در روز) تعیین کنید و هر روز برای رسیدن به آن هدف تلاش کنید. این ساعت حین ورزش میزان کالری مصرف شده شما را به همراه مدت زمان فعالیت محاسبه می کند. اسمارت واچ جی تب GT1 در زمینه سلامتی با سه سنسور مختلف از جمله سنجش اکسیژن خون، وضعیت خواب و شمارشگر ضربان قلب تجهیز شده است.

    با استفاده از سنسور ضربان قلب می توانید وضعیت قلب خود را کنترل کنید. این ساعت در صورت بالا بودن یا پایین بودن ضربان قلب، به شما هشدار می دهد. اگرچه نمی توان به طور صد در صد به اطلاعات این ساعت اعتماد کرد؛ زیرا این ساعت هوشمند یک دستگاه پزشکی نبوده و برای دریافت اطلاعات دقیق تر باید از تجهیزات پزشکی مخصوص استفاده کنید. با این حال این ساعت برای تشخیص نسبی شرایط قلب، از عملکرد قابل قبولی برخوردار است. ساعت هوشمند GT1 در صورت عدم تحرک و نشستن بر روی صندلی به مدت طولانی، به شما هشدار می دهد.

    • امکان شماره گیری و تماس با مخاطب

    یکی از قابلیت های ویژه ساعت هوشمند جی تب GT1 امکان شماره گیری و تماس با مخاطب ها است. این ویژگی در ساعت های هوشمند میان رده کمتر دیده می شود. به لطف صفحه نمایش بزرگ این ساعت، صفحه شماره گیری به خوبی بر روی ساعت نمایش داده شده و شما می توانید با هر شماره ای تماس بگیرید. البته باید قبل از تماس حتماً از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل شده باشید. پس از همگام سازی با گوشی هوشمند، همه مخاطبان دفترچه تلفن شما، به حافظه ساعت انتقال پیدا می کند.

    • سایر قابلیت ها

    ساعت جی تب مدل GT1 مجهز به میکروفن داخلی و اسپیکر بوده که با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به گوشی با مخاطب خود صحبت کنید. همچنین در این ساعت لیستی از تماس های اخیر شما ذخیره شده تا بتوانید در کمترین زمان با مخاطب های همیشگی خود تماس بگیرید. همه تماس ها، پیامک ها و پیام های شبکه های اجتماعی بر روی این ساعت هوشمند نشان داده می شود. البته این ساعت قابلیت پاسخ دهی به پیام ها را ندارد و فقط می توان آن ها را مشاهده کرد.

    از طریق بلوتوثاسمارت واچ جی تب GT1 می توانید به لیست موسیقی های گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید و آن ها را بر روی ساعت اجرا کنید. از طریق ساعت می توانید موسیقی در حال پخش را کنترل کرده و آن را به آهنگ بعدی یا قبلی تغییر دهید. این ساعت همچنین از قابلیت یادآوری اعلان ها برخوردار بوده و رویدادهای مهم را به شما یادآوری می کند. از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به کرونومتر، زمان سنج، اعلام آب و هوا و شاتر دوربین اشاره کرد. این ساعت از سه زبان انگلیسی، چینی و فارسی پشتیبانی می کند؛ بنابراین شما می توانید همه پیام های فارسی خود را به راحتی بر روی این ساعت مشاهده کنید.

    • باتری

    G-Tab Smartwatch مدل GT1 مجهز به یک باتری 220 میلی آمپر ساعتی بوده که در حالت استفاده عادی به مدت 7 روز کامل دوام می آورد. این باتری از طریق یک شارژر مغناطیسی شارژ می شود و طول عمر آن در حالت آماده به کار 30 روز است.

    معرفی برند جی تب

    برند جی تب در سال 2007 در شهر شنژن چین فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید انواع گوشی های هوشمند، تبلت و سایر گجت های دیجیتال فعالیت می کند. این برند محصولات باکیفیتی را به بازار جهانی عرضه کرده و در ساخت این محصولات از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند. برند جی تب در حال حاضر در بیش از 30 کشور جهان فعالیت می کند و در کشورهایی از جمله مصر، مراکش، عربستان صعودی، عراق، کویت، اردن و قطر شعبه دارد. این برند سالانه بیش از 700 هزار تبلت به فروش می رساند و ارزش برند آن 5 میلیارد دلار است.

    چرا ساعت هوشمند جی تب مدل GT1 بخریم؟

    در این مطلب به بررسی فنی و ظاهری ساعت هوشمند G-Tab مدل GT1 پرداختیم و ویژگی های آن را به طور جامع شرح دادیم. ساعت جی تب GT1 به عنوان یک محصول میان رده از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است و توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. صفحه نمایش بزرگ و کاملاً لمسی از مهم ترین ویژگی های این ساعت هوشمند بوده که امکان شماره گیری و برقراری تماس را برای شما فراهم ساخته است. همچنین این ساعت از آخرین نسخه بلوتوث پشتیبانی کرده و با بیشترین سرعت به گوشی هوشمند شما متصل می شود. شما می توانید همه پیام ها، تماس ها و پیامک های شبکه های اجتماعی خود را بر روی این ساعت دریافت کنید. این ساعت از 7 حرکت ورزشی پشتیبانی کرده و مجهز به سنسور ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و نظارت بر خواب است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    ۴۰x۴۰ میلی متر
    قطر قاب
    ۱۲ میلیمتر
    وزن
    ۱۵۰ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    رسمی ، روزمره، ورزشی
    فرم صفحه
    دایره
    جنس بدنه
    فلز
    توضیحات جنس بدنه
    سیلیکون
    جنس بند
    پلاستیک
    نوع قفل بند
    سگکی قلاب‌دار
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۲۲۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    فول اسکرین
    اندازه صفحه نمایش
    1.28 اینچ
    رزولوشن صفحه نمایش
    (240 × 240) پیکسل
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    265 پیکسل در هر اینچ
    سازگار با
    IOS ۸.۰ و بالاتر Android ۵.۰ و بالاتر
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    پردازنده
    RTL۸۷۶۲C
    حافظه داخلی
    64 مگابایت
    اتصالات
    Bluetooth
    حس گرها
    سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate) ، گام شمار
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    منبع شارژ
    کابل شارژ مغناطیسی
    قابلیت های ویژه

    ماندگاری شارژ تا ۷ روز

    سیستم عامل
    iOS, Android
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی, فارسی, چینی