Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    ساعت هوشمند پرووان (Proone)

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات فنی مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    ساعت های هوشمند از تنوع زیادی برخوردار هستند و می توان آن ها را در رنگ های متفاوت و شکل های مختلف خریداری نمود. همین تنوع و ویژگی های قابل توجه باعث محبوبیت ساعت های هوشمند شده است. این ساعت ها می توانند به عنوان دستبند تناسب اندام یا دستنبد سلامتی نیز مورد استفاده قرار گیرند و محدود به نمایش زمان نیستند. اگر به ساعت های هوشمند با صفحه نمایش های مینیمال و کوچک علاقه مند هستید، مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود.

    این ساعت یک شروع عالی برای افرادی است که برای اولین بار از یک ساعت هوشمند استفاده می کنند. طراحی مینیمال، مجهز بودن به گام شمار، کالری شمار، شمارشگر ضربان قلب و مقاومت در برابر آب از ویژگی های این ساعت هوشمند است. در ادامه به بررسی مشخصات ظاهری و فنی مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 می پردازیم.

    بررسی مشخصات ظاهری مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    • طراحی و جنس بدنه

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 در نگاه اول از طراحی مینیمال و در عین حال مدرنی برخوردار است. قاب این صفحه نمایش به صورت بیضی شکل طراحی شده و بر روی مچ ظاهری زیبا و اسپرت دارد. بر روی این قاب بیضی شکل، یک صفحه نمایش 0.96 اینچی تعبیه شده که از نوع IPS TFT ساخته شده است. این صفحه نمایش LCD با رزولوشن 80×60 کیفیت متوسطی داشته و رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد. بر روی این صفحه نمایش از یک پوشش شیشه ای محکم استفاده شده که در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد.

    این صفحه نمایش کاملا لمسی بوده و کاربر می تواند با کشیدن انگشت خود بر روی آن به گزینه های مختلف ساعت دسترسی داشته باشد. مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 مجهز به یک بند سیلیکونی است که توسط یک قفل سگکی باز و بسته می شود. بافت این بند نرم بوده و بر روی دست حس خوبی را ایجاد می کند. شما می توانید این بند را در سه رنگ مشکی، قرمز و سورمه ای تهیه کنید. وزن این ساعت بسیار سبک بوده و هنگامی که آن را دور مچ می اندازید، به هیچ عنوان سنگینی آن را احساس نمی کنید. در پشت این ساعت یک درگاه شارژ مغناطیسی تعبیه شده که با اتصال به کابل USB شارژ می شود.

    • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

    از دیگر مزیت های مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 می توان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. این ساعت از گواهینامه IP67 برخوردار بوده و می تواند تا عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. بنابراین می توانید از این ساعت هنگام استحمام، شنا، شستن دست و صورت و زیر باران استفاده نمایید.

    بررسی مشخصات فنی مچ بند هوشمند پرووان مدل

    • اتصال

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 مجهز به نسخه بلوتوث 5.0 بوده و با بالاترین سرعت به گوشی هوشمند شما متصل می شود. این ساعت با سیستم عامل های اندروید نسخه 5 به بالا و iOS نسخه 10 به بالا سازگاری دارد. برای اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند خود ابتدا باید بلوتوث گوشی را روشن کرده و سپس نام این مچ بند را در دستگاه های پیدا شده توسط بلوتوث انتخاب کنید. برای استفاده از امکانات بهتر این ساعت باید برنامه Fit Pro را بر روی گوشی خود نصب نمایید. با نصب این برنامه، این مچ بند هوشمند به طور کامل با گوشی هوشمند شما همگام سازی می شود. در ادامه بیشتر به کاربرد این نرم افزار می پردازیم.

    • قابلیت ها

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 از چند قابلیت ویژه برخوردار بوده که شامل گام شمار، نظارت بر کیفیت خواب، سنجش اکسیژن خون، سنجش فشار خون و اندازه گیری ضربان قلب می شود. البته لازم به ذکر است که این ساعت یک ابزار پزشکی نبوده و اطلاعات آن به صورت صد در صد دقیق نمی باشد؛ اما با این حال اطلاعات مفیدی را نسبت به وضعیت کاربر ارائه می دهد. این ساعت مجهز به یک سنسور بوده که با اندازه گیری میزان ضربان قلب، سلامت شما را بررسی می کند.

    اگر ضربان قلب شما بیش از اندازه بالا یا بیش از اندازه کند باشد، این مچ بند هوشمند به شما هشدار می دهد. علاوه بر این قابلیت، می تواند میزان اکسیژن خون و فشار خون را نیز با استفاده از سرعت نبض شما اندازه گیری کند. برای استفاده از این قابلیت و ارائه اطلاعات دقیق تر، باید مچ بند به طور محکم بر روی مچ شما بسته شود. از دیگر ویژگی های این مچ بند می توان به نظارت بر خواب اشاره کرد. با این قابلیت مدت زمان خواب سبک و عمیق شما اندازه گیری می شود و به شما تصویری کلی درباره کیفیت خواب ارائه می دهد.

    • پشتیبانی از فعالیت های ورزشی

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 برای فعالیت های ورزشی شما نیز مناسب است. این مچ بند مجهز به گام شمار بوده و مدت زمان و تعداد قدم های شما را حین فعالیت هایی از جمله پیاده روی، دویدن و کوهنوردی محاسبه می کند. علاوه بر شمارش گام، این مچ بند کالری سوزانده شده شما را حین انجام فعالیت های ورزشی اندازه گیری می کند.

     مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 علاوه بر قابلیت های مربوط به سلامتی و تناسب اندام، از قابلیت های دیگری نیز برخوردار بوده که زندگی روزمره را برای شما آسان تر می سازد. این قابلیت ها شامل یادآور هوشمند، ریموت دوربین سلفی، اعلام آب و هوا و آلارم ساعت می شود.

    • برنامه

    همان طور که پیش تر اشاره کردیم، با نصب برنامه Fit Pro می توانید این مچ بند هوشمند را با گوشی موبایل خود همگام سازی کنید. برنامه Fit Pro همان طور که از نامش پیداست، برای فعالیت های ورزشی طراحی شده است. با نصب این نرم افزار می توانید داده های ثبت شده توسط مچ بند را بر روی گوشی هوشمند خود تماشا کنید. به عنوان مثال شما برای پیاده روی خود می توانید یک هدف را بر روی این نرم افزار تعیین کنید. سپس با شروع پیاده روی گام های شما شمرده شده و پس از رسیدن به هدف مورد نظر ( مثلا 10 هزار قدم) به شما اعلام می شود.

    بر روی این نرم افزار مسافت طی شده، کالری سوزانده شده، میزان ضربان قلب و مدت زمان فعالیت اعلام شده است. با ورود به قسمت خواب نیز اطلاعاتی درباره مدت زمان خواب، مدت زمان خواب عمیق، خواب سبک و لحظه بیدار شدن دریافت خواهید کرد. شما می توانید همه اطلاعات مربوط به فعالیت های ورزشی خود را به صورت روزانه، ماهانه یا هفتگی بر روی این نرم افزار مشاهده کنید.

    • باتری

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 مجهز به یک باتری لیتیومی 150 میلی آمپر ساعتی بوده که در حالت عادی 4 الی 7 روز دوام می آورد. این ساعت هوشمند از یک داک شارژر برخوردار بوده که در سری آن یک پورت USB تعبیه شده است. شما با خارج کردن قاب ساعت از بند و قرار دادن آن درون این داک شارژر، می توانید آن را به لپ تاپ یا پاوربانک متصل نمایید. این داک با استفاده از برق لپ تاپ یا پاور بانک، مچ بند هوشمند شما را شارژ می کند.

    معایب و مزایای مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    مزایای

    • مجهز به بلوتوث 5.0
    • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
    • مجهز بودن به سنسور گام شمار، سنجش اکسیژن خون، فشار خون و ضربان قلب
    • کالری شمار
    • صفحه نمایش لمسی
    • نظارت بر کیفیت خواب

    معایب مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    • صفحه نمایش کوچک
    • ظرفیت پایین باتری
    • عدم پشتیبانی از تماس و پیامک

    معرفی برند پرووان

    برند پرووان در سال 2015 فعالیت خود را در چین آغاز می کند و در همین یک دهه اخیر توانسته محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند. این برند در زمینه تولید محصولات جانبی دیجیتال فعالیت مي کند. محصولات این برند به کشورهایی مانند ترکیه، ایران و امارات صادر شده و با استقبال زیادی مواجه شده است. این برند تمرکز خود را بر روی تولید محصولات نوآورانه و کاربردی معطوف کرده و توانسته با استفاده از فناوری روز دنیا برای آسایش و رفاه مصرف کننده، محصولات بسیار کاربردی و باکیفیتی را تولید کند. از جمله محصولات این برند می توان به اسپیکر، هدست و هندزفری، شارژر، پاوربانک، ساعت هوشمند، باتری گوشی، کابل و دانگل، هولدر، لوازم جانبی خودرو و لوازم کامپیوتر اشاره کرد.

    سخن پایانی

    در این مطلب به بررسی مشخصات فنی و ظاهری مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 پرداختیم. این مچ بند هوشمند از یک صفحه نمایش کوچک و مینیمال برخوردار بوده و بر روی مچ دست ظاهری اسپرت و مدرن دارد. صفحه نمایش کاملا لمسی سهولت استفاده را برای شما فراهم ساخته و ویژگی های متنوعی را به شما ارائه می دهد. از مهم ترین ویژگی های مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 می توان به گام شمار، کالری شمار، ساعت، مانیتور خواب، یادآور هوشمند، ریموت دوربین سلفی، سنجش میزان اکسیژن خون، سنجش میزان فشار خون و اندازه گیری میزان ضربان قلب اشاره کرد. این مچ بند هوشمند برای فعالیت های ورزشی مناسب بوده و می تواند بر عملکرد شما نظارت داشته باشد. همچنین این ساعت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و می توان از آن حین استحمام، شنا و زیر باران استفاده کرد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    292*132*139 میلی متر
    مناسب برای
    مناسب براي آقايان و بانوان
    نوع کاربری
    روزمره / ورزشی / رسمی
    فرم صفحه
    بیضی
    جنس بدنه
    پلاستیک
    توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک با کیفیت
    جنس بند
    سیلیکون
    نوع قفل بند
    سگکی ساده
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    150 میلی آمپر
    نوع صفحه نمایش
    IPS TFT LCD
    اندازه صفحه نمایش
    0.96
    رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۶۰×۸۰
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی
    سازگار با
    اندروید نسخه ۵ به بالا، iOS نسخه ۱۰ به بالا
    اتصالات
    Bluetooth
    حس گرها
    گام شمار، کالری شمار، ساعت، مانیتور خواب، یادآور هوشمند، ریموت دوربین سلفی، میزان اکسیژن خون، میزان فشار خون، اندازه گیری میزان ضربان قلب، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)،
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    قابلیت های ویژه

    مقاوم در برابر آب مقاوم در برابر گرد و غبار قابلیت تغییر طرح ساعت، بازدهی باتری 4 تا 7 روز،

    سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات فنی مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    ساعت های هوشمند از تنوع زیادی برخوردار هستند و می توان آن ها را در رنگ های متفاوت و شکل های مختلف خریداری نمود. همین تنوع و ویژگی های قابل توجه باعث محبوبیت ساعت های هوشمند شده است. این ساعت ها می توانند به عنوان دستبند تناسب اندام یا دستنبد سلامتی نیز مورد استفاده قرار گیرند و محدود به نمایش زمان نیستند. اگر به ساعت های هوشمند با صفحه نمایش های مینیمال و کوچک علاقه مند هستید، مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود.

    این ساعت یک شروع عالی برای افرادی است که برای اولین بار از یک ساعت هوشمند استفاده می کنند. طراحی مینیمال، مجهز بودن به گام شمار، کالری شمار، شمارشگر ضربان قلب و مقاومت در برابر آب از ویژگی های این ساعت هوشمند است. در ادامه به بررسی مشخصات ظاهری و فنی مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 می پردازیم.

    بررسی مشخصات ظاهری مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    • طراحی و جنس بدنه

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 در نگاه اول از طراحی مینیمال و در عین حال مدرنی برخوردار است. قاب این صفحه نمایش به صورت بیضی شکل طراحی شده و بر روی مچ ظاهری زیبا و اسپرت دارد. بر روی این قاب بیضی شکل، یک صفحه نمایش 0.96 اینچی تعبیه شده که از نوع IPS TFT ساخته شده است. این صفحه نمایش LCD با رزولوشن 80×60 کیفیت متوسطی داشته و رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد. بر روی این صفحه نمایش از یک پوشش شیشه ای محکم استفاده شده که در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد.

    این صفحه نمایش کاملا لمسی بوده و کاربر می تواند با کشیدن انگشت خود بر روی آن به گزینه های مختلف ساعت دسترسی داشته باشد. مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 مجهز به یک بند سیلیکونی است که توسط یک قفل سگکی باز و بسته می شود. بافت این بند نرم بوده و بر روی دست حس خوبی را ایجاد می کند. شما می توانید این بند را در سه رنگ مشکی، قرمز و سورمه ای تهیه کنید. وزن این ساعت بسیار سبک بوده و هنگامی که آن را دور مچ می اندازید، به هیچ عنوان سنگینی آن را احساس نمی کنید. در پشت این ساعت یک درگاه شارژ مغناطیسی تعبیه شده که با اتصال به کابل USB شارژ می شود.

    • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

    از دیگر مزیت های مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 می توان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. این ساعت از گواهینامه IP67 برخوردار بوده و می تواند تا عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. بنابراین می توانید از این ساعت هنگام استحمام، شنا، شستن دست و صورت و زیر باران استفاده نمایید.

    بررسی مشخصات فنی مچ بند هوشمند پرووان مدل

    • اتصال

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 مجهز به نسخه بلوتوث 5.0 بوده و با بالاترین سرعت به گوشی هوشمند شما متصل می شود. این ساعت با سیستم عامل های اندروید نسخه 5 به بالا و iOS نسخه 10 به بالا سازگاری دارد. برای اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند خود ابتدا باید بلوتوث گوشی را روشن کرده و سپس نام این مچ بند را در دستگاه های پیدا شده توسط بلوتوث انتخاب کنید. برای استفاده از امکانات بهتر این ساعت باید برنامه Fit Pro را بر روی گوشی خود نصب نمایید. با نصب این برنامه، این مچ بند هوشمند به طور کامل با گوشی هوشمند شما همگام سازی می شود. در ادامه بیشتر به کاربرد این نرم افزار می پردازیم.

    • قابلیت ها

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 از چند قابلیت ویژه برخوردار بوده که شامل گام شمار، نظارت بر کیفیت خواب، سنجش اکسیژن خون، سنجش فشار خون و اندازه گیری ضربان قلب می شود. البته لازم به ذکر است که این ساعت یک ابزار پزشکی نبوده و اطلاعات آن به صورت صد در صد دقیق نمی باشد؛ اما با این حال اطلاعات مفیدی را نسبت به وضعیت کاربر ارائه می دهد. این ساعت مجهز به یک سنسور بوده که با اندازه گیری میزان ضربان قلب، سلامت شما را بررسی می کند.

    اگر ضربان قلب شما بیش از اندازه بالا یا بیش از اندازه کند باشد، این مچ بند هوشمند به شما هشدار می دهد. علاوه بر این قابلیت، می تواند میزان اکسیژن خون و فشار خون را نیز با استفاده از سرعت نبض شما اندازه گیری کند. برای استفاده از این قابلیت و ارائه اطلاعات دقیق تر، باید مچ بند به طور محکم بر روی مچ شما بسته شود. از دیگر ویژگی های این مچ بند می توان به نظارت بر خواب اشاره کرد. با این قابلیت مدت زمان خواب سبک و عمیق شما اندازه گیری می شود و به شما تصویری کلی درباره کیفیت خواب ارائه می دهد.

    • پشتیبانی از فعالیت های ورزشی

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 برای فعالیت های ورزشی شما نیز مناسب است. این مچ بند مجهز به گام شمار بوده و مدت زمان و تعداد قدم های شما را حین فعالیت هایی از جمله پیاده روی، دویدن و کوهنوردی محاسبه می کند. علاوه بر شمارش گام، این مچ بند کالری سوزانده شده شما را حین انجام فعالیت های ورزشی اندازه گیری می کند.

     مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 علاوه بر قابلیت های مربوط به سلامتی و تناسب اندام، از قابلیت های دیگری نیز برخوردار بوده که زندگی روزمره را برای شما آسان تر می سازد. این قابلیت ها شامل یادآور هوشمند، ریموت دوربین سلفی، اعلام آب و هوا و آلارم ساعت می شود.

    • برنامه

    همان طور که پیش تر اشاره کردیم، با نصب برنامه Fit Pro می توانید این مچ بند هوشمند را با گوشی موبایل خود همگام سازی کنید. برنامه Fit Pro همان طور که از نامش پیداست، برای فعالیت های ورزشی طراحی شده است. با نصب این نرم افزار می توانید داده های ثبت شده توسط مچ بند را بر روی گوشی هوشمند خود تماشا کنید. به عنوان مثال شما برای پیاده روی خود می توانید یک هدف را بر روی این نرم افزار تعیین کنید. سپس با شروع پیاده روی گام های شما شمرده شده و پس از رسیدن به هدف مورد نظر ( مثلا 10 هزار قدم) به شما اعلام می شود.

    بر روی این نرم افزار مسافت طی شده، کالری سوزانده شده، میزان ضربان قلب و مدت زمان فعالیت اعلام شده است. با ورود به قسمت خواب نیز اطلاعاتی درباره مدت زمان خواب، مدت زمان خواب عمیق، خواب سبک و لحظه بیدار شدن دریافت خواهید کرد. شما می توانید همه اطلاعات مربوط به فعالیت های ورزشی خود را به صورت روزانه، ماهانه یا هفتگی بر روی این نرم افزار مشاهده کنید.

    • باتری

    مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 مجهز به یک باتری لیتیومی 150 میلی آمپر ساعتی بوده که در حالت عادی 4 الی 7 روز دوام می آورد. این ساعت هوشمند از یک داک شارژر برخوردار بوده که در سری آن یک پورت USB تعبیه شده است. شما با خارج کردن قاب ساعت از بند و قرار دادن آن درون این داک شارژر، می توانید آن را به لپ تاپ یا پاوربانک متصل نمایید. این داک با استفاده از برق لپ تاپ یا پاور بانک، مچ بند هوشمند شما را شارژ می کند.

    معایب و مزایای مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    مزایای

    • مجهز به بلوتوث 5.0
    • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
    • مجهز بودن به سنسور گام شمار، سنجش اکسیژن خون، فشار خون و ضربان قلب
    • کالری شمار
    • صفحه نمایش لمسی
    • نظارت بر کیفیت خواب

    معایب مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02

    • صفحه نمایش کوچک
    • ظرفیت پایین باتری
    • عدم پشتیبانی از تماس و پیامک

    معرفی برند پرووان

    برند پرووان در سال 2015 فعالیت خود را در چین آغاز می کند و در همین یک دهه اخیر توانسته محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند. این برند در زمینه تولید محصولات جانبی دیجیتال فعالیت مي کند. محصولات این برند به کشورهایی مانند ترکیه، ایران و امارات صادر شده و با استقبال زیادی مواجه شده است. این برند تمرکز خود را بر روی تولید محصولات نوآورانه و کاربردی معطوف کرده و توانسته با استفاده از فناوری روز دنیا برای آسایش و رفاه مصرف کننده، محصولات بسیار کاربردی و باکیفیتی را تولید کند. از جمله محصولات این برند می توان به اسپیکر، هدست و هندزفری، شارژر، پاوربانک، ساعت هوشمند، باتری گوشی، کابل و دانگل، هولدر، لوازم جانبی خودرو و لوازم کامپیوتر اشاره کرد.

    سخن پایانی

    در این مطلب به بررسی مشخصات فنی و ظاهری مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 پرداختیم. این مچ بند هوشمند از یک صفحه نمایش کوچک و مینیمال برخوردار بوده و بر روی مچ دست ظاهری اسپرت و مدرن دارد. صفحه نمایش کاملا لمسی سهولت استفاده را برای شما فراهم ساخته و ویژگی های متنوعی را به شما ارائه می دهد. از مهم ترین ویژگی های مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02 می توان به گام شمار، کالری شمار، ساعت، مانیتور خواب، یادآور هوشمند، ریموت دوربین سلفی، سنجش میزان اکسیژن خون، سنجش میزان فشار خون و اندازه گیری میزان ضربان قلب اشاره کرد. این مچ بند هوشمند برای فعالیت های ورزشی مناسب بوده و می تواند بر عملکرد شما نظارت داشته باشد. همچنین این ساعت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و می توان از آن حین استحمام، شنا و زیر باران استفاده کرد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    292*132*139 میلی متر
    مناسب برای
    مناسب براي آقايان و بانوان
    نوع کاربری
    روزمره / ورزشی / رسمی
    فرم صفحه
    بیضی
    جنس بدنه
    پلاستیک
    توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک با کیفیت
    جنس بند
    سیلیکون
    نوع قفل بند
    سگکی ساده
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    150 میلی آمپر
    نوع صفحه نمایش
    IPS TFT LCD
    اندازه صفحه نمایش
    0.96
    رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۶۰×۸۰
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی
    سازگار با
    اندروید نسخه ۵ به بالا، iOS نسخه ۱۰ به بالا
    اتصالات
    Bluetooth
    حس گرها
    گام شمار، کالری شمار، ساعت، مانیتور خواب، یادآور هوشمند، ریموت دوربین سلفی، میزان اکسیژن خون، میزان فشار خون، اندازه گیری میزان ضربان قلب، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)،
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    قابلیت های ویژه

    مقاوم در برابر آب مقاوم در برابر گرد و غبار قابلیت تغییر طرح ساعت، بازدهی باتری 4 تا 7 روز،

    سیستم عامل
    بدون سیستم عامل