Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    مودم - روتر 3G و 4G و 5G نزتک (Naztech)

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    اگر به دنبال یک مودم قدرتمند با آنتن دهی قوی هستید، بدون شک مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مودم نزتک به چهار آنتن قدرتمند مجهز شده که حداکثر سرعت اینترنت را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین مجهز به یک صفحه نمایش کاربردی بوده که وضعیت دیتا و وای فای و میزان مصرف باتری را به شما نمایش می دهد. مودم نزتک مدل 99DX مجهز به پردازنده قدرتمند MediaTek بوده که از طریق آن اتصالی پایدار و قوی را برقرار می سازد. قابلیت تعویض باطری، امکان اتصال چند کاربر به صورت همزمان و پشتیبانی از سیم کارت و SMS از ویژگی های دیگر این مودم به شمار می رود. در ادامه به طور کامل به مشخصات و ویژگی های مودم همراه LTE نزتک مدل 99DX می پردازیم.

    مشخصات ظاهری مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    مودم روتر همراه LTE نزتک مدل 99DX به صورت کاملا کاربردی طراحی شده است. این مودم دارای یک پایه مخصوص بوده که به راحتی می توان آن را بر روی هر سطحی قرار داد. شما می توانید این مودم را به راحتی از پایه جدا کرده و آن را به دیوار آویزان کنید. حمل آن نیز در هر موقعیتی آسان خواهد بود. بدنه این مودم از مواد باکیفیتی ساخته شده که طول عمر آن را تضمین می کند. بر روی بدنه یک نمایشگر LCD تعبیه شده که آن را از سایر مودم های معمولی متمایز می کند. در ادامه با جزئيات بیشتر به مشخصات این مودم بی سیم می پردازیم.

    طراحی زیبا؛ وزن سبک و قابل حمل مودم نزتک 99DX

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار شده که کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن دو رنگ را انتخاب نمایند. این مودم به صورت رومیزی و قابل حمل طراحی شده و قابلیت جابجایی بسیار آسانی دارد. ابعاد این مودم 25*135*132 میلی متر بوده و با وزن 180 گرم سهولت استفاده را برای کاربر فراهم می سازد. بدنه این مودم نیز از پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر ضربه های تصادفی دوام بسیار خوبی دارد.

    مجهز به صفحه نمایش LCD

    آن چیزی که این مودم را از سایر مودم های موجود در بازار متمایز می کند، صفحه نمایش بزرگ این دستگاه است. این مودم به یک صفحه نمایش ال سی دی مجهز شده که به صورت کاملاً رنگی طراحی شده است. این صفحه نمایش وضعیت شبکه، وضعیت دیتا و وای فای، پیامک های دریافتی، مدت زمان اتصال به اینترنت و میزان مصرف باتری را به کاربر نمایش می دهد.

    ساختار انعطاف پذیر و قابلیت نصب بر روی دیوار

    مودم روتر LTE نزتک مدل 99DX ساختار انعطاف پذیری داشته و بر روی یک پایه ثابت قرار گرفته است. آنتن هایی که به مودم متصل شده اند، قابلیت حرکت دارند و می توان آن ها را برای سیگنال دهی بهتر جابجا نمود. این مودم فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توان آن را بر روی میز یا هر فضای دیگری قرار داد. همچنین قابلیت نصب آن بر روی دیوار فراهم شده است. در قسمت پشتی و انتهای مودم یک عدد پورت LAN، یک عدد پورت USB، اسلات سیم کارت و دکمه خاموش/ روشن مودم قرار گرفته است.

    مشخصات فنی مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    مودم همراه LTE Naztech 99DX امکان اتصال باسیم و بدون سیم را برای کاربران فراهم ساخته است. چند کاربر می توانند به صورت همزمان از طریق وای فای به این مودم متصل شوند. این مودم به دلیل داشتن پردازنده قدرتمند و 4 آنتن، سیگنال دهی بسیار قوی را ارائه می دهد. پشتیبانی از همه اپراتورهای موبایل، پشتیبانی از SMS و سرعت دانلود و آپلود بالا از ویژگی های دیگر این مودم به شمار می رود.

    اتصال بی سیم و با سیم

    مودم نزتک مدل 99DX امکان اتصال بی سیم و باسیم را برای کاربران فراهم ساخته است. شما می توانید از طریق پورت LAN که در پشت مودم درج شده، سیستم کامپیوتری خود را به آن متصل نمایید. از طریق سیم کارت و قابلیت وای فای نیز به صورت بی سیم به اینترنت متصل خواهید شد.

    مجهز به پردازنده قدرتمند

    مودم نزتک مدل 99DX به پردازنده قدرتمند MediaTek مجهز شده که آنتن دهی قوی را برای شما به ارمغان می آورد. همان طور که پیش تر گفته شد، این مودم به 4 آنتن خارجی مجهز شده که اتصالی پایدار و سریع به اینترنت را برقرار می سازد.

    پشتیبانی از انواع اپراتورها

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX از طریق سیم کارت نیز به اینترنت متصل خواهد شد. این مودم از انواع اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل پشتیبانی خواهد کرد. این مودم همچنین از قابلیت دریافت SMS پشتیبانی کرده و برای شرکت های تبلیغاتی نیز گزینه ای کاربردی محسوب می شود. علاوه بر این، از باندهای 4G FDD/4G TDD/3G/HSPA/HSPA+/UMTS/EDGE/GSM نیز پشتیبانی خواهد کرد. اگر ناحیه ای از اینترنت نسل چهار یا همان 4G پشتیبانی نکند، این مودم به صورت خودکار به اینترنت نسل سوم متصل می شود.

    مجهز به باتری قدرتمند

    مودم روتر LTE نزتک مدل 99DX به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. با داشتن این باتری قدرتمند می توانید در هر موقعیتی بدون نیاز به اتصال به برق از این مودم استفاده نمایید. به همین دلیل این مودم برای سفر، کمپینگ و مکان هایی که دسترسی مستقیم به منبع برق وجود ندارد، ایده ال خواهد بود. باتری این مودم برای شارژ کامل به 6 الی 8 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

    قابلیت اتصال چند کاربر به صورت همزمان در مودم نزتک 99DX

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX امکان اتصال 10 کاربر به صورت همزمان را فراهم کرده است. در نتیجه برای اعضای یک خانواده یا یک محیط کاری کوچک گزینه ای بسیار کاربردی محسوب می شود. همه کاربران می تواند بدون قطعی و کاهش سرعت به اینترنت دسترسی داشته باشند.

    قابلیت چرخش 360 درجه آنتن

    آنتن های این مودم به صورت 360 درجه طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را در هر زاویه و جهتی تنظیم کنید. در ساخت این مودم از دو آنتن موبایل LTE خارجی استفاده شده که می تواند 13 الی 20 متر مربع را پوشش دهد. در نتیجه با داشتن این مودم بالاترین و قدرتمندترین سیگنال را دریافت خواهید کرد. همچنین به دو آنتن خارجی دیگر مجهز شده که با قدرت فرکانس 2.4 گیگاهرتز امکان اتصال به وای فای را فراهم می سازد.

    سرعت انتقال داده

    مودم همراه LTE نزتک 99DX از حداکثر سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. بنابراین برای دانلود فایل های حجیم گزینه بسیار ایده آلی خواهد بود. البته سرعت اینترنت به میزان سرعت سرویس دهنده اینترنت شما نیز بستگی خواهد داشت.

    بررسی و خرید مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    در این مطلب به بررسی مودم نزتک 99DX پرداختیم، همان طور که اشاره شد این مودم یک دستگاه کاربردی با قدرت سیگنال دهی بسیار بالا بوده که برای مصرف خانگی و استفاده در شرکت های تجاری و نهادها گزینه ای ایده آل خواهد بود. اگر به دنبال اتصالی پایدار و سریع به اینترنت هستید، مودم نزتک 99DX انتخاب مناسبی است. این مودم مجهز به 4 آنتن با قابلیت چرخش 360 درجه بوده که با بهره مندی از پردازنده قدرتمند MediaTek قوی ترین آنتن دهی را به شما ارائه خواهند داد. این مودم هم به صورت باسیم و هم بدون سیم قابلیت اتصال به اینترنت دارد و 10 کاربر می توانند از طریق وای فای به صورت همزمان به آن متصل شوند.

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX مجهز به یک صفحه نمایش رنگی از نوع LCD بوده که وضعیت شبکه، میزان مصرف باتری، وضعیت دیتا و wifi را به کاربر نمایش می دهد. این مودم به صورت قابل حمل طراحی شده و می توان آن را به راحتی جابجا کرد. علاوه بر این، مجهز به یک پایه و شیار بوده که امکان استفاده از آن بر روی میز و دیوار نیز فراهم شده است. حداکثر سرعت دانلود و آپلود در این مودم 150 مگابایت و 50 مگابایت بر ثانیه بوده که برای تماشای آنلاین ویدئو، اجرای بازی های آنلاین و دانلود فایل ایده آل خواهد بود. برای خرید این مودم می توانید به وب سایت فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
    نوع آنتن
    آنتن خارجی
    ابعاد
    25 × 135 × 132 میلی متر
    وزن
    180 گرم
    رابط ها
    پورت microUSB / شیار سیم کارت / 1 عدد پورت RJ-45 WAN/LAN / پورت USB-A
    نوع مودم
    قابل حمل
    نوع اتصال
    بی سیم و با سیم
    درگاه های ارتباطی
    پورت microUSB / شیار سیم کارت / 1 عدد پورت RJ-45 WAN/LAN / پورت USB-A
    سرعت انتقال اطلاعات
    بی سیم: 300 مگابیت بر ثانیه با فرکانس 2.4 GHz (300 Mbps) 433 مگابیت بر ثانیه با فرکانس 5GHz (500 Mbps)
    قابلیت های آداپتور شبکه
    قابلیت پشتیبانی از شبکه های LTE FDD, LTE TDD, UMTS, HSUPA , HSPA+, GSM, GPRS , EDGE, IEEE 802.11a/b/g/n / کیفیت خدمات (QoS) Bandwidth Control / Dynamic IP/Static IP/PPPoE/PPTP(Dual Access)/L2TP(Dual Access) / 4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800 MHz) TDD-LTE B38/B40/B41 (2600/2300/2500 MHz) 3G: DC-HSPA+/HSPA+/HSPA/UMTS B1/B8 (2100/900 MHz) 2G: 850/900/1800/1900 MHz / Ethernet to ADSL Self-Learning Transparent Bridging (Internet Control Message Protocol (ICMP (Network Address Translation (NAT), IP Static Routing, Routing Information Protocol (RIPv1, RIPv2 Virtual Server, Port Forwarding NAT ALGs: MSN/AOL/Yahoo Messenger, FTP, CUSEEME, Real Audio, MIRC, SIP, ICQ, games, SNMP Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP); DHCP server, client, and relay (SNTP, DNS Relay, DDNS proxy and IGMP proxy (v2/v3)
    قابلیت‌های مودم - روتر
    نشانگر LED
    کلید ها
    دکمه‌ روشن - خاموش دستگاه (Power Switch) / دکمه‌ روشن - خاموش وای فای (Wireless On/Off Button) ، وضعیت دیتا و غیره
    تعداد آنتن
    4 عدد
    قدرت آنتن
    5 dBi
    نشانگر LED
    ندارد، دارای صفحه نمایش LCD
    توضیحات نشانگر LED

    ندارد، دارای صفحه نمایش LCD نسبتا بزرگ، رنگی و باکیفیت

    استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz
    منبع تغذیه
    آداپتور برق
    استانداردهای بی سیم

    IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz 4G یا 3G یا 2G LTE / UMTS / GSM

    محدوده فرکانس
    2.4 گیگاهرتز / 2422 مگاهرتز تا 2452 مگاهرتز / 2400 مگاهرتز تا 2483.5 مگاهرتز
    امنیت بی سیم
    SPI Firewall / Access Control / IP & MAC Binding / Application Layer Gateway/ NAT Forwarding / Guest Network / WiFi Encryption (WEP / WPA / WPA2 / WPA/WPA2-Enterprise (802.1x))
    قدرت انتقال
    سرعت دانلود: 150 Mbps سرعت آپلود: 50 Mpbs
    کیفیت خدمات (QoS)
    دارد
    DHCP
    دارد
    DDNS
    دارد
    Virtual Server
    دارد
    Port Forwarding
    دارد
    توضیحات Port Forwarding

    امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static، دارای  Port Triggering, UPnP, DMZ

    VLAN
    دارد، دارای PVC/VLAN Port Mapping (Bridge Mode) و Tag VLAN
    (Virtual Private Network (VPN
    دارد، پشتیبانی از VPN Pass-Through (PPTP, L2TP)
    ATM & PPP
    دارد
    فایروال و امنیت دسترسی
    دارد، Built-in NAT firewall MAC Filtering Packet Filtering / Stateful Packet Inspection (SPI) / Denial of Service prevention (DoS) / Intrusion Detection and Prevention System / Log User Authentication / SPI Firewall / Access Control / IP & MAC Binding / Application Layer Gateway/ NAT Forwarding / Guest Network / WiFi Encryption (WEP / WPA / WPA2 / WPA/WPA2-Enterprise (802.1x))
    مدیریت
    Access Control / Local Management, Remote Management / reboot schedule / Tether App / Webpage
    گواهی نامه ها

    گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  / FCC / CE / RoHS

    قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل
    دارد
    سازگار با سیستم عامل های
    سازگار با تمامی سیستم عامل ها (Windows, Android, IOS, Linux) Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ or Windows 7, 8, 8.1, 10, MAC OS, NetWare, UNIX or Linux, Internet Explorer 11, Firefox 12.0, Chrome 20.0, Safari 4.0 browsers or higher, or other Java-enabled browsers, که دارای Internet Explorer 11+, Firefox 12.0+, Chrome 20.0+, Safari 4.0+, or other JavaScript-enabled browser باشند
    درجه حرارت
    دمای عملیاتی: 0 تا 40 درجه سلسیوس (سانتی گراد) دمای نگه داری: 40 تا 70 درجه سلسیوس (سانتی گراد)
    کاربرد USB
    اتصال دانگل 3G و به اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت به صورت بی‌سیم / شارژ دستگاه
    اقلام همراه

    مودم /  آداپتور دستگاه / دفترچه راهنمای نصب

    سایر مشخصات

      trol Protocol (IPCP) PPP Authentication Protocol (PAP) مدت زمان شارژدهی باتری بیش از 10 ساعت به صورت مداوم / مودم - روتر از نوع جیبی / پشتیبانی از کنترل ترافیک (IP QoS) / تغذیه از برق شهری توسط شارژر مخصوص / ظرفیت باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت / پشتیبانی از اپراتورهای همراه اول، رایتل، ایرانسل و شاتل  / قابل استفاده به عنوان مودم همراه و مودم رومیزی / تعداد کاربر قابل پشتیبانی حداکثر 10 کاربر /  دارای چیپ پردازنده قدرتمند MediaTek  / دارای فریم ویر اندروید 6  / قابلیت تعویض باتری بعد از تمام شدن عمر باتری / دارای قابلیت ارسال و دریافت SMS / دارای حالت کنترل والدین / Port Forwarding / Virtual Server, Port Triggering, UPnP, DMZ / رطوبت کارکرد: 10 تا 90 درصد غیر متراکم / رطوبت نگهداری: 5 تا 90 درصد غیر متراکم / دارای قابلیت Port Forwarding (امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static ) / دارای آنتن داخلی برای WiFi  / دارای ویژگی های Ethernet to ADSL Self-Learning Transparent Bridging (Internet Control Message Protocol (ICMP (Network Address Translation (NAT), IP Static Routing, Routing Information Protocol (RIPv1, RIPv2 Virtual Server, Port Forwarding NAT ALGs: MSN/AOL/Yahoo Messenger, FTP, CUSEEME, Real Audio, MIRC, SIP, ICQ, games, SNMP Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP); DHCP server, client, and relay (SNTP, DNS Relay, DDNS proxy and IGMP proxy (v2/v3) نوع شبکه:  (4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800MHz, (TDD-LTE B38/B40 (2600/2300MHz, (3G: DC-HSPA+/HSPA+/HSPA/UMTS B1/B8 (2100/900MHz, (2G: EDGE/GPRS/GSM Quad Band (850/900/1800/1900MHz نوع شبکه v2:  (4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800MHz, (TDD-LTE B38/B39/B40/B41 (2600/1900/2300/2500MHz, (3G: DC-HSPA+/HSPA+/HSPA/UMTS B1/B8 (2100/900MHz, (2G: EDGE/GPRS/GSM Quad Band (850/900/1800/1900MHz نوع شبکه v3:  (4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800MHz, (TDD-LTE B38/B39/B40/B41 (2600/1900/2300/2500MHz, (3G: DC-HSPA+/HSPA+/HSPA/UMTS B1/B8 (2100/900MHz) حساسیت گیرنده سیگنال:  5GHz: 11a 54M: -74dBm, 11ac HT20: -67dBm, 11ac HT40: -64dBm, 11ac HT80 : -60dBm, 11n HT20: -71dBm, 11n HT40: -70dBm, 2.4G: 11g 54M: -76dBm, 11n HT20: -73dBm, 11n HT40: -67dBm /  دارای ATM و PTM با ویژگی های  ATM Adaption Layer type 5 (AAL5) Bridged or routed Ethernet encapsulation VC and LLC based multiplexing MAC Encapsulated Routing ATM Forum UNI3.1/4.0 PVC ATM Cell Format ITU-T Rec. I.361 PPP over ATM (RFC 2364) PPP over Ethernet (PPPoE) PPP Link Control Protocol (LCP) Internet Protocol ConPPP Challenge Handshake Authentication Protocol (CHAP) Microsoft PPP CHAP extensions  / دارای ویژگی های NAPT NAT DHCP Static Routing RIP v.1, v.2 UPnP DDNS Virtual Server SNTP DNS proxy IGMP proxy IGMP Port Mapping پشتیبانی از IPv6 پشتیبانی از IPv4

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    اگر به دنبال یک مودم قدرتمند با آنتن دهی قوی هستید، بدون شک مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مودم نزتک به چهار آنتن قدرتمند مجهز شده که حداکثر سرعت اینترنت را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین مجهز به یک صفحه نمایش کاربردی بوده که وضعیت دیتا و وای فای و میزان مصرف باتری را به شما نمایش می دهد. مودم نزتک مدل 99DX مجهز به پردازنده قدرتمند MediaTek بوده که از طریق آن اتصالی پایدار و قوی را برقرار می سازد. قابلیت تعویض باطری، امکان اتصال چند کاربر به صورت همزمان و پشتیبانی از سیم کارت و SMS از ویژگی های دیگر این مودم به شمار می رود. در ادامه به طور کامل به مشخصات و ویژگی های مودم همراه LTE نزتک مدل 99DX می پردازیم.

    مشخصات ظاهری مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    مودم روتر همراه LTE نزتک مدل 99DX به صورت کاملا کاربردی طراحی شده است. این مودم دارای یک پایه مخصوص بوده که به راحتی می توان آن را بر روی هر سطحی قرار داد. شما می توانید این مودم را به راحتی از پایه جدا کرده و آن را به دیوار آویزان کنید. حمل آن نیز در هر موقعیتی آسان خواهد بود. بدنه این مودم از مواد باکیفیتی ساخته شده که طول عمر آن را تضمین می کند. بر روی بدنه یک نمایشگر LCD تعبیه شده که آن را از سایر مودم های معمولی متمایز می کند. در ادامه با جزئيات بیشتر به مشخصات این مودم بی سیم می پردازیم.

    طراحی زیبا؛ وزن سبک و قابل حمل مودم نزتک 99DX

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار شده که کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن دو رنگ را انتخاب نمایند. این مودم به صورت رومیزی و قابل حمل طراحی شده و قابلیت جابجایی بسیار آسانی دارد. ابعاد این مودم 25*135*132 میلی متر بوده و با وزن 180 گرم سهولت استفاده را برای کاربر فراهم می سازد. بدنه این مودم نیز از پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر ضربه های تصادفی دوام بسیار خوبی دارد.

    مجهز به صفحه نمایش LCD

    آن چیزی که این مودم را از سایر مودم های موجود در بازار متمایز می کند، صفحه نمایش بزرگ این دستگاه است. این مودم به یک صفحه نمایش ال سی دی مجهز شده که به صورت کاملاً رنگی طراحی شده است. این صفحه نمایش وضعیت شبکه، وضعیت دیتا و وای فای، پیامک های دریافتی، مدت زمان اتصال به اینترنت و میزان مصرف باتری را به کاربر نمایش می دهد.

    ساختار انعطاف پذیر و قابلیت نصب بر روی دیوار

    مودم روتر LTE نزتک مدل 99DX ساختار انعطاف پذیری داشته و بر روی یک پایه ثابت قرار گرفته است. آنتن هایی که به مودم متصل شده اند، قابلیت حرکت دارند و می توان آن ها را برای سیگنال دهی بهتر جابجا نمود. این مودم فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توان آن را بر روی میز یا هر فضای دیگری قرار داد. همچنین قابلیت نصب آن بر روی دیوار فراهم شده است. در قسمت پشتی و انتهای مودم یک عدد پورت LAN، یک عدد پورت USB، اسلات سیم کارت و دکمه خاموش/ روشن مودم قرار گرفته است.

    مشخصات فنی مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    مودم همراه LTE Naztech 99DX امکان اتصال باسیم و بدون سیم را برای کاربران فراهم ساخته است. چند کاربر می توانند به صورت همزمان از طریق وای فای به این مودم متصل شوند. این مودم به دلیل داشتن پردازنده قدرتمند و 4 آنتن، سیگنال دهی بسیار قوی را ارائه می دهد. پشتیبانی از همه اپراتورهای موبایل، پشتیبانی از SMS و سرعت دانلود و آپلود بالا از ویژگی های دیگر این مودم به شمار می رود.

    اتصال بی سیم و با سیم

    مودم نزتک مدل 99DX امکان اتصال بی سیم و باسیم را برای کاربران فراهم ساخته است. شما می توانید از طریق پورت LAN که در پشت مودم درج شده، سیستم کامپیوتری خود را به آن متصل نمایید. از طریق سیم کارت و قابلیت وای فای نیز به صورت بی سیم به اینترنت متصل خواهید شد.

    مجهز به پردازنده قدرتمند

    مودم نزتک مدل 99DX به پردازنده قدرتمند MediaTek مجهز شده که آنتن دهی قوی را برای شما به ارمغان می آورد. همان طور که پیش تر گفته شد، این مودم به 4 آنتن خارجی مجهز شده که اتصالی پایدار و سریع به اینترنت را برقرار می سازد.

    پشتیبانی از انواع اپراتورها

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX از طریق سیم کارت نیز به اینترنت متصل خواهد شد. این مودم از انواع اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل پشتیبانی خواهد کرد. این مودم همچنین از قابلیت دریافت SMS پشتیبانی کرده و برای شرکت های تبلیغاتی نیز گزینه ای کاربردی محسوب می شود. علاوه بر این، از باندهای 4G FDD/4G TDD/3G/HSPA/HSPA+/UMTS/EDGE/GSM نیز پشتیبانی خواهد کرد. اگر ناحیه ای از اینترنت نسل چهار یا همان 4G پشتیبانی نکند، این مودم به صورت خودکار به اینترنت نسل سوم متصل می شود.

    مجهز به باتری قدرتمند

    مودم روتر LTE نزتک مدل 99DX به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. با داشتن این باتری قدرتمند می توانید در هر موقعیتی بدون نیاز به اتصال به برق از این مودم استفاده نمایید. به همین دلیل این مودم برای سفر، کمپینگ و مکان هایی که دسترسی مستقیم به منبع برق وجود ندارد، ایده ال خواهد بود. باتری این مودم برای شارژ کامل به 6 الی 8 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

    قابلیت اتصال چند کاربر به صورت همزمان در مودم نزتک 99DX

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX امکان اتصال 10 کاربر به صورت همزمان را فراهم کرده است. در نتیجه برای اعضای یک خانواده یا یک محیط کاری کوچک گزینه ای بسیار کاربردی محسوب می شود. همه کاربران می تواند بدون قطعی و کاهش سرعت به اینترنت دسترسی داشته باشند.

    قابلیت چرخش 360 درجه آنتن

    آنتن های این مودم به صورت 360 درجه طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را در هر زاویه و جهتی تنظیم کنید. در ساخت این مودم از دو آنتن موبایل LTE خارجی استفاده شده که می تواند 13 الی 20 متر مربع را پوشش دهد. در نتیجه با داشتن این مودم بالاترین و قدرتمندترین سیگنال را دریافت خواهید کرد. همچنین به دو آنتن خارجی دیگر مجهز شده که با قدرت فرکانس 2.4 گیگاهرتز امکان اتصال به وای فای را فراهم می سازد.

    سرعت انتقال داده

    مودم همراه LTE نزتک 99DX از حداکثر سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. بنابراین برای دانلود فایل های حجیم گزینه بسیار ایده آلی خواهد بود. البته سرعت اینترنت به میزان سرعت سرویس دهنده اینترنت شما نیز بستگی خواهد داشت.

    بررسی و خرید مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX

    در این مطلب به بررسی مودم نزتک 99DX پرداختیم، همان طور که اشاره شد این مودم یک دستگاه کاربردی با قدرت سیگنال دهی بسیار بالا بوده که برای مصرف خانگی و استفاده در شرکت های تجاری و نهادها گزینه ای ایده آل خواهد بود. اگر به دنبال اتصالی پایدار و سریع به اینترنت هستید، مودم نزتک 99DX انتخاب مناسبی است. این مودم مجهز به 4 آنتن با قابلیت چرخش 360 درجه بوده که با بهره مندی از پردازنده قدرتمند MediaTek قوی ترین آنتن دهی را به شما ارائه خواهند داد. این مودم هم به صورت باسیم و هم بدون سیم قابلیت اتصال به اینترنت دارد و 10 کاربر می توانند از طریق وای فای به صورت همزمان به آن متصل شوند.

    مودم روتر بی سیم LTE نزتک مدل 99DX مجهز به یک صفحه نمایش رنگی از نوع LCD بوده که وضعیت شبکه، میزان مصرف باتری، وضعیت دیتا و wifi را به کاربر نمایش می دهد. این مودم به صورت قابل حمل طراحی شده و می توان آن را به راحتی جابجا کرد. علاوه بر این، مجهز به یک پایه و شیار بوده که امکان استفاده از آن بر روی میز و دیوار نیز فراهم شده است. حداکثر سرعت دانلود و آپلود در این مودم 150 مگابایت و 50 مگابایت بر ثانیه بوده که برای تماشای آنلاین ویدئو، اجرای بازی های آنلاین و دانلود فایل ایده آل خواهد بود. برای خرید این مودم می توانید به وب سایت فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
    نوع آنتن
    آنتن خارجی
    ابعاد
    25 × 135 × 132 میلی متر
    وزن
    180 گرم
    رابط ها
    پورت microUSB / شیار سیم کارت / 1 عدد پورت RJ-45 WAN/LAN / پورت USB-A
    نوع مودم
    قابل حمل
    نوع اتصال
    بی سیم و با سیم
    درگاه های ارتباطی
    پورت microUSB / شیار سیم کارت / 1 عدد پورت RJ-45 WAN/LAN / پورت USB-A
    سرعت انتقال اطلاعات
    بی سیم: 300 مگابیت بر ثانیه با فرکانس 2.4 GHz (300 Mbps) 433 مگابیت بر ثانیه با فرکانس 5GHz (500 Mbps)
    قابلیت های آداپتور شبکه
    قابلیت پشتیبانی از شبکه های LTE FDD, LTE TDD, UMTS, HSUPA , HSPA+, GSM, GPRS , EDGE, IEEE 802.11a/b/g/n / کیفیت خدمات (QoS) Bandwidth Control / Dynamic IP/Static IP/PPPoE/PPTP(Dual Access)/L2TP(Dual Access) / 4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800 MHz) TDD-LTE B38/B40/B41 (2600/2300/2500 MHz) 3G: DC-HSPA+/HSPA+/HSPA/UMTS B1/B8 (2100/900 MHz) 2G: 850/900/1800/1900 MHz / Ethernet to ADSL Self-Learning Transparent Bridging (Internet Control Message Protocol (ICMP (Network Address Translation (NAT), IP Static Routing, Routing Information Protocol (RIPv1, RIPv2 Virtual Server, Port Forwarding NAT ALGs: MSN/AOL/Yahoo Messenger, FTP, CUSEEME, Real Audio, MIRC, SIP, ICQ, games, SNMP Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP); DHCP server, client, and relay (SNTP, DNS Relay, DDNS proxy and IGMP proxy (v2/v3)
    قابلیت‌های مودم - روتر
    نشانگر LED
    کلید ها
    دکمه‌ روشن - خاموش دستگاه (Power Switch) / دکمه‌ روشن - خاموش وای فای (Wireless On/Off Button) ، وضعیت دیتا و غیره
    تعداد آنتن
    4 عدد
    قدرت آنتن
    5 dBi
    نشانگر LED
    ندارد، دارای صفحه نمایش LCD
    توضیحات نشانگر LED

    ندارد، دارای صفحه نمایش LCD نسبتا بزرگ، رنگی و باکیفیت

    استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz
    منبع تغذیه
    آداپتور برق
    استانداردهای بی سیم

    IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz 4G یا 3G یا 2G LTE / UMTS / GSM

    محدوده فرکانس
    2.4 گیگاهرتز / 2422 مگاهرتز تا 2452 مگاهرتز / 2400 مگاهرتز تا 2483.5 مگاهرتز
    امنیت بی سیم
    SPI Firewall / Access Control / IP & MAC Binding / Application Layer Gateway/ NAT Forwarding / Guest Network / WiFi Encryption (WEP / WPA / WPA2 / WPA/WPA2-Enterprise (802.1x))
    قدرت انتقال
    سرعت دانلود: 150 Mbps سرعت آپلود: 50 Mpbs
    کیفیت خدمات (QoS)
    دارد
    DHCP
    دارد
    DDNS
    دارد
    Virtual Server
    دارد
    Port Forwarding
    دارد
    توضیحات Port Forwarding

    امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static، دارای  Port Triggering, UPnP, DMZ

    VLAN
    دارد، دارای PVC/VLAN Port Mapping (Bridge Mode) و Tag VLAN
    (Virtual Private Network (VPN
    دارد، پشتیبانی از VPN Pass-Through (PPTP, L2TP)
    ATM & PPP
    دارد
    فایروال و امنیت دسترسی
    دارد، Built-in NAT firewall MAC Filtering Packet Filtering / Stateful Packet Inspection (SPI) / Denial of Service prevention (DoS) / Intrusion Detection and Prevention System / Log User Authentication / SPI Firewall / Access Control / IP & MAC Binding / Application Layer Gateway/ NAT Forwarding / Guest Network / WiFi Encryption (WEP / WPA / WPA2 / WPA/WPA2-Enterprise (802.1x))
    مدیریت
    Access Control / Local Management, Remote Management / reboot schedule / Tether App / Webpage
    گواهی نامه ها

    گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  / FCC / CE / RoHS

    قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل
    دارد
    سازگار با سیستم عامل های
    سازگار با تمامی سیستم عامل ها (Windows, Android, IOS, Linux) Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ or Windows 7, 8, 8.1, 10, MAC OS, NetWare, UNIX or Linux, Internet Explorer 11, Firefox 12.0, Chrome 20.0, Safari 4.0 browsers or higher, or other Java-enabled browsers, که دارای Internet Explorer 11+, Firefox 12.0+, Chrome 20.0+, Safari 4.0+, or other JavaScript-enabled browser باشند
    درجه حرارت
    دمای عملیاتی: 0 تا 40 درجه سلسیوس (سانتی گراد) دمای نگه داری: 40 تا 70 درجه سلسیوس (سانتی گراد)
    کاربرد USB
    اتصال دانگل 3G و به اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت به صورت بی‌سیم / شارژ دستگاه
    اقلام همراه

    مودم /  آداپتور دستگاه / دفترچه راهنمای نصب

    سایر مشخصات

      trol Protocol (IPCP) PPP Authentication Protocol (PAP) مدت زمان شارژدهی باتری بیش از 10 ساعت به صورت مداوم / مودم - روتر از نوع جیبی / پشتیبانی از کنترل ترافیک (IP QoS) / تغذیه از برق شهری توسط شارژر مخصوص / ظرفیت باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت / پشتیبانی از اپراتورهای همراه اول، رایتل، ایرانسل و شاتل  / قابل استفاده به عنوان مودم همراه و مودم رومیزی / تعداد کاربر قابل پشتیبانی حداکثر 10 کاربر /  دارای چیپ پردازنده قدرتمند MediaTek  / دارای فریم ویر اندروید 6  / قابلیت تعویض باتری بعد از تمام شدن عمر باتری / دارای قابلیت ارسال و دریافت SMS / دارای حالت کنترل والدین / Port Forwarding / Virtual Server, Port Triggering, UPnP, DMZ / رطوبت کارکرد: 10 تا 90 درصد غیر متراکم / رطوبت نگهداری: 5 تا 90 درصد غیر متراکم / دارای قابلیت Port Forwarding (امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static ) / دارای آنتن داخلی برای WiFi  / دارای ویژگی های Ethernet to ADSL Self-Learning Transparent Bridging (Internet Control Message Protocol (ICMP (Network Address Translation (NAT), IP Static Routing, Routing Information Protocol (RIPv1, RIPv2 Virtual Server, Port Forwarding NAT ALGs: MSN/AOL/Yahoo Messenger, FTP, CUSEEME, Real Audio, MIRC, SIP, ICQ, games, SNMP Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP); DHCP server, client, and relay (SNTP, DNS Relay, DDNS proxy and IGMP proxy (v2/v3) نوع شبکه:  (4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800MHz, (TDD-LTE B38/B40 (2600/2300MHz, (3G: DC-HSPA+/HSPA+/HSPA/UMTS B1/B8 (2100/900MHz, (2G: EDGE/GPRS/GSM Quad Band (850/900/1800/1900MHz نوع شبکه v2:  (4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800MHz, (TDD-LTE B38/B39/B40/B41 (2600/1900/2300/2500MHz, (3G: DC-HSPA+/HSPA+/HSPA/UMTS B1/B8 (2100/900MHz, (2G: EDGE/GPRS/GSM Quad Band (850/900/1800/1900MHz نوع شبکه v3:  (4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800MHz, (TDD-LTE B38/B39/B40/B41 (2600/1900/2300/2500MHz, (3G: DC-HSPA+/HSPA+/HSPA/UMTS B1/B8 (2100/900MHz) حساسیت گیرنده سیگنال:  5GHz: 11a 54M: -74dBm, 11ac HT20: -67dBm, 11ac HT40: -64dBm, 11ac HT80 : -60dBm, 11n HT20: -71dBm, 11n HT40: -70dBm, 2.4G: 11g 54M: -76dBm, 11n HT20: -73dBm, 11n HT40: -67dBm /  دارای ATM و PTM با ویژگی های  ATM Adaption Layer type 5 (AAL5) Bridged or routed Ethernet encapsulation VC and LLC based multiplexing MAC Encapsulated Routing ATM Forum UNI3.1/4.0 PVC ATM Cell Format ITU-T Rec. I.361 PPP over ATM (RFC 2364) PPP over Ethernet (PPPoE) PPP Link Control Protocol (LCP) Internet Protocol ConPPP Challenge Handshake Authentication Protocol (CHAP) Microsoft PPP CHAP extensions  / دارای ویژگی های NAPT NAT DHCP Static Routing RIP v.1, v.2 UPnP DDNS Virtual Server SNTP DNS proxy IGMP proxy IGMP Port Mapping پشتیبانی از IPv6 پشتیبانی از IPv4