Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences

    معرفی بهترین پاوربانک برای آیفون

    پاوربانک هایی که در کنار محصولات برند اپل از جمله آیفون و آیپد استفاده می کنید، باید استانداردهای کمپانی اپل را رعایت کرده باشند. پس برای انتخاب بهترین پاوربانک برای آیفون باید با ویژگی هایی که در این پاوربانک ها وجود دارد آشنا باشید تا به سراغ یک محصول معتبر و مطمئن بروید. در این بخش نکات مهم برای خرید پاوربانک محصولات اپل را به شما یادآوری می کنیم و سپس بهترین برندها و پاوربانک های مخصوص آیفون را معرفی می کنیم. همراه ما باشید.

    برای خرید پاوربانک برای آیفون به چه نکاتی توجه کنیم؟!

    پیش از هر چیزی توصیه می کنیم به سراغ محصولات بی نام و نشان و برندهای نامعتبر نروید. در بازار لوازم جانبی موبایل، برندهای زیادی دیده می شود که بسیاری از آن ها سابقه خاصی ندارند و زیرمجموعه شرکت های چینی بی کیفیت هستند. در مقابل برندهایی که معتبر باشند، از سلول های باتری باکیفیت استفاده می کنند و آسیبی به باتری آیفون و آیپد شما نمی رسانند. برندهای معتبر را در ادامه معرفی می کنیم.

    نکته دوم برای خرید پاوربانک مخصوص آیفون، توجه به قابلیت های آن است. قابلیت هایی که از باتری گوشی آیفون مراقبت می کنند، مثلا فناوری های مربوط به جلوگیری از اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد را در نظر داشته باشید. علاوه بر این وجود فناوری شارژ سریع هم می تواند زمان انتظار برای شارژ آیفون را کاهش دهد.

    در نهایت با توجه به نیازتان به سراغ خرید پاوربانک بروید. یک پاوربانک خوب وزن زیادی ندارد و می توان آن را همیشه و در هر جایی همراه داشت. ظرفیت پاوربانک هم با توجه به نیاز شما می تواند متفاوت باشد. هر چه ظرفیت پاوربانک بیشتر شود، تعداد دفعات شارژ آیفون با آن بیشتر می شود. اما با بالا رفتن ظرفیت، وزن پاوربانک هم بیشتر خواهد شد. پس به این نکات توجه داشته باشید.

    5 پاوربانک پرفروش از لیست بهترین برند پاوربانک برای آیفون

    در این بخش بهترین پاوربانک هایی که می توانید در کنار محصولات اپل، یعنی آیفون و آیپد استفاده کنید را آورده ایم. این پاوربانک ها قیمت مناسبی دارند و از بهترین برندهای بازار انتخاب شدند تا نگران امنیت و سلامت گوشی موبایل خودتان نباشید.

    1. پاوربانک شیائومی مدل PLM18ZM

    برند شیائومی از معتبرترین برندها در سال های اخیر است که کیفیت محصولات این برند، اعتبار آن را نشان داده است. خوشبختانه این پاوربانک با قیمت مناسبی عرضه شده و با داشتن انواع خروجی ها و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، رضایت شما را به همراه دارد.

    این پاوربانک هم برای گوشی های آیفون و آپید و هم برای محصولات اندرویدی قابل استفاده است. علاوه بر این می توانید دستگاه هایی که مصرف پایینی دارند مثل انواع مچ بند و ساعت هوشمند را نیز با این پاوربانک شارژ کنید. حداکثر توان این محصول 18 وات است و دو خروجی USB-A و یک خروجی USB-C روی آن تعبیه شده است.

    از این پاوربانک می توانید برای شارژ همزمان 3 دستگاه استفاده کنید. با توجه به تجربه ای که برای شارژ گوشی های آیفون انجام شده، این پاوربانک با ظرفیت 20000 خود به طور میانگین می تواند تا 5 بار شارژ کامل گوشی به کارتان بیاید. البته ابعاد این محصول و وزن آن برای همراه داشتن روزانه کمی زیاد است.

    2. پاوربانک باسئوس مدل PPLG-A01

    این پاوربانک از برند شناخته شده Baseus با ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت، یکی از قدرتمندترین پاوربانک هایی است که از حداکثر توان 65 وات پشتیبانی می کند. باسئوس مدل PPLG-A01، بهترین پاوربانک برای آیفون، از فناوری شارژ سریع USB PD 3.0 که مخصوص گوشی های آیفون است پشتیبانی می کند و می تواند باتری آیفون و آیپد را در ایمن ترین حالت ممکن و در زمان کوتاه شارژ کند.

    ظرفیت بالا، کیفیت ساخت فوق العاده، بدنه جذاب، داشتن کابل تایپ C و صفحه نمایش، از مزایای منحصر به فرد این پاوربانک است. با این محصول می توانید تا 5 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. در ضمن این پاوربانک قابلیت شارژ لپ تاپ های کم مصرف با پورت USB-C را هم دارد.

    شاید تنها ایرادی که بتوان به این پاوربانک گرفت وزن نسبتا زیاد و قیمت بالای آن باشد. اما اگر محدودیتی در بودجه خرید ندارید، حتما به سراغ این مدل بروید.

    3. پاوربانک راو پاور مدل RP-PB203

    برای آن هایی که یک پاوربانک جمع و جور، مطمئن و باکیفیت برای گوشی آیفون و آیپد خود می خواهند، این محصول را پیشنهاد می دهیم. راو پاور از برندهای محبوب در آمریکای شمالی است و از آنجایی که بیشتر گوشی های این منطقه از نوع آیفون است، راو پاور به روزترین فناوری ها را در محصولات خود به کار می برد. این پاوربانک می تواند در کمتر از 40 دقیقه باتری آیفون را از صفر درصد به 50 درصد برساند و مجهز به فناوری شارژ سریع USB PD است.

    یک ورودی و دو خروجی در این محصول دیده می شود که خروجی ها از نوع USB-A و USB-C هستند. این محصول از باتری گوشی شما در برابر اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و... محافظت می کند. با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت این پاوربانک می توانید حدودا 3 بار گوشی های آیفون را شارژ کنید. مزیت دیگر این پاوربانک وزن مناسب آن است که به شما اجازه می دهد همیشه آن را به همراه داشته باشید.

    4. پاوربانک انکر مدل A1231H11

    برند انکر بهترین برند پاوربانک برای آیفون محسوب می شود که پرفروش ترین پاوربانک ها را در آمریکای شمالی به خود اختصاص داده است. پاوربانک های این برند در کنار کیفیت ساخت فوق العاده، قیمت مناسبی هم دارند. این محصول با بدنه ای ظریف و وزن سبک طراحی شده و 2 خروجی روی خود دارد که امکان شارژ همزمان 2 دستگاه را فراهم می کند.

    تکنولوژی های مربوط به حفاظت از باتری دستگاه ها نیز در این پاوربانک تعبیه شده و ظرفیت آن 10000 میلی آمپر ساعت است. به صورت میانگین می توان حدودا 2 بار گوشی آیفون را با این پاوربانک شارژ کرد. شاید تنها نقطه ضعف این مدل نداشتن تکنولوژی فست شارژ باشد.

    5. پاوربانک سامسونگ EB-U3300XJEGEU

    در نهایت به یکی دیگر از برندهای محبوب یعنی سامسونگ می رسیم که نیازی به تعریف ندارد. این پاوربانک سامسونگ با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت برای افرادی که یک پاوربانک با قیمت مناسب و وزن سبک می خواهند یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

    این پاوربانک 2 خروجی از نوع USB-C دارد که به تکنولوژی فست شارژ PD با توان 25 وات مجهز شده و می تواند در زمان کوتاهی باتری گوشی های آیفون را شارژ کند. از طرف دیگر از باتری گوشی شما در برابر اتصال کوتاه، جریان زیاد و افزایش درجه حرارت محافظت می کند. به طور میانگین 2 بار می توانید باتری گوشی خودتان را با این پاوربانک شارژ کنید. در نظر داشته باشید که این محصول خروجی USB-A (معمولی) ندارد.

    خرید انواع پاوربانک مخصوص آیفون

    در این بخش با لیست بهترین برند پاوربانک برای آیفون و محصولات پرفروش آن ها آشنا شدیم. به جز برندهایی که محصولات آن ها را معرفی کردیم، برندهای دیگری مثل یوسمز، سیلیکون پاور، انرجایزر، ای دیتا و... هم هستند که پاوربانک های فوق العاده ای برای گوشی های آیفون طراحی و تولید کردند. برای خرید  پاوربانک برای آیفون به بخش فروشگاه ما سری بزنید و با توجه به نیاز خود، بهترین پاوربانک را با ظرفیت مناسب و ویژگی های دلخواه تان سفارش دهید تا آن را در کوتاه ترین زمان به دست شما برسانیم.

    نظر خود را ارسال کنید