Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    مودم - روتر 3G و 4G و 5G ایرانسل (Irancell)

    مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت

    خرید یک مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت می تواند گامی مهم در جهت دسترسی سریع و پایدار به اینترنت باشد. این دستگاه مدرن امکان اتصال به شبکه های 3G و 4G را فراهم می کند، اجازه می دهد تا به راحتی و با سرعت بالا از خدمات اینترنتی در هر زمان و مکانی که به آن نیاز دارید، استفاده نمایید. با این مودم 3/4G ایرانسل، به تجربه ای متمایز و بهبود یافته از ارتباطات آنلاین دست خواهید یافت. مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 نیز از مودم های قابل حمل و رومیزی محسوب می شود و با پشتیبانی از نسل 3 و 4 اینترنت بهترین سرعت را برای آپلود و دانلود ارائه می دهد. این مودم وایرلس به چیپست قدرتمندی مجهز شده و ارتباطی امن و پایدار را برای کاربران برقرار می سازد. در ادامه به طور کامل به ویژگی های مودم 3G/4G Irancell  FD-i40 B1 می پردازیم.

    مشخصات ظاهری مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت

    مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 از طراحی مینیمالی برخوردار بوده و به طور اختصاصی به عنوان یک مودم رومیزی و قابل حمل طراحی شده است. در نتیجه قابلیت جابجایی دارد و می توان آن را در هر فضایی قرار داد. جنس مقاوم بدنه و داشتن شیار مخصوص برای اثبات آن در یک جای مشخص از ویژگی های دیگر این مودم محسوب می شود. در ادامه به صورت کامل به جزئيات ظاهری این مودم می پردازیم.

    کیفیت بالای بدنه و ابعاد مینیمال

    مودم 3G/4G ایرانسل FD-i40 B1 در ابعاد 16*4*13 سانتی متر ساخته شده و می توان آن را بر روی میز یا هر فضای دیگری قرار داد. از آنجایی که این مودم به صورت رومیزی طراحی شده، فضای زیادی را اشغال نمی کند و می توان آن را به راحتی جابجا کرد. جنس بدنه این مودم از پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر ضربه دوام خوبی دارد. با این حال توصیه می کنیم هنگام استفاده از مودم، آن را در جایی امن قرار دهید.

    طراحی کاربردی

    در قسمت پشتی مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت یک محل مخصوص برای درج سیم کارت در نظر گرفته شده است. در قسمت پایین تر نیز 4 پورت LAN تعبیه شده که برای اتصال به سیستم های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. یک دکمه برای خاموش و روشن کردن مودم نیز دیده می شود. در قسمت پشتی بدنه همچنین دو شیار کوچک طراحی شده که امکان آویزان کردن آن به دیوار یا هر سطح دیگر را فراهم می سازد. همچنین می توان از طریق این شیار آن را بر روی قسمتی از زمین ثابت نگه داشت. در قسمت جلویی مودم نیز چند چراغ LED کوچک تعبیه شده که وضعیت اتصال یا عدم اتصال را نمایش می دهد. بر روی بدنه یک علامت دیگر با نشان دانلود درج شده که هنگام دانلود و آپلود داده با مودم روشن می شود.

    مشخصات فنی مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1

    مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه یک سیم کارت ارائه شده و از طریق آن امکان اتصال بیش از سی کاربر را فراهم می سازد. همچنین به دلیل مجهز بودن به LAN امکان اتصال از طریق کابل نیز فراهم شده است. مجهز بودن به چیپست قدرتمند، آنتن دهی قوی و سرعت بالای دانلود و آپلود از مشخصات دیگر این مودم محسوب می شود. در ادامه با جزئیات این مشخصات بیشتر آشنا خواهیم شد.

    اتصال بی سیم و با سیم

    مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت امکان اتصال به صورت بی سیم و با سیم را برای شما فراهم ساخته است. همان طور که اشاره شد، این مودم به همراه یک سیم کارت ارائه می شود که از طریق آن می توانید به صورت بی سیم به اینترنت متصل شوید. این مودم برای اداره ها، شرکت ها و سایر فضاهای کاری بسیار ایده آل است. زیرا 32 کاربر می توانند به صورت همزمان به این مودم متصل شوند. علاوه بر این، دارای 4 پورت LAN بوده که امکان اتصال باسیم را نیز برای شما فراهم ساخته است. همچنین می توانید برای دریافت سرعت حداکثری، از این مودم در خانه نیز استفاده کنید.

    آنتی دهی قوی

    شرکت ایرانسل در ساخت مودم 3/4G مدل FD-i40 B1 از قوی ترین چیپست های موجود در جهان استفاده کرده است. در نتیجه آنتن دهی بسیار قوی دارد و می تواند سطح گسترده ای را پوشش دهد. با مجهز بودن به این چیپست قدرتمند، دسترسی به اینترنت پرسرعت و اتصال پایدار نیز برای کاربران برقرار شده است.

    پشتیبانی از نسل سوم و چهارم تلفن همراه

    مودم 3/4G مدل FD-i40 B1 همان طور که از عنوانش پیداست، سطح سوم و چهارم اینترنت گوشی را پوشش می دهد. حداکثر سرعت دانلود برای این مودم 150 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه است. در نتیجه با اتصال به این مودم قدرتمند، سریع ترین اینترنت را تجربه خواهید کرد. این مودم در مناطقی که از نسل چهارم پشتیبانی نمی شود، به صورت خودکار به شبکه نسل سوم و دوم متصل می شود. اگر به اینترنت پرسرعت نیاز دارید، بدون شک مودم 3/4G مدل FD-i40 B1 گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. برای اتصال به اینترنت با این مودم فقط به یک سیم کارت ایرانسل نیاز خواهید داشت.

    مجهز به 4 LAN

    همان طور که پیش تر گفتیم، این مودم دارای 4 LAN بوده که امکان اتصال به 4 سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ را فراهم می سازد. در نتیجه در محیط های چند کاربره، افراد نزدیک به مودم می توانند سیستم های کامپیوتری خود را از طریق کابل به مودم متصل کنند.

    مزایای مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت در یک نگاه

    اگر به دنبال خرید یک مودم قدرتمند با سرعتی بالا هستید، بار دیگر مزایای این مودم را به صورت خلاصه مرور نمایید. به منظور بررسی نهایی مزایای مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 را به صورت کلیدی ارائه کرده ایم:

    • مجهز به چیپست قدرتمند
    • مجهز به 4 LAN برای اتصال با سیم
    • امکان اتصال 32 کاربر به صورت همزمان
    • پشتیبانی از 150 مگابایت بر ثانیه سرعت دانلود و 50 مگابایت بر ثانیه سرعت آپلود
    • پشتیبانی از نسل سوم و چهار شبکه تلفن همراه

    اگر این ویژگی ها با اولویت های شما برای خرید مودم همخوانی دارد، انتخاب مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 تصمیم هوشمندانه ای خواهد بود.

    بررسی و خرید مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت

    در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مشخصات مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 پرداختیم. این مودم از نسل چهارم و سوم تلفن همراه پشتیبانی کرده و سرعت قابل توجهی را ارائه می دهد. همچنین به دلیل مجهز بودن به چیپست معتبر و قدرتمند، آنتن دهی بسیار خوبی را فراهم می سازد. امکان اتصال بی سیم و باسیم نیز در این مودم میسر شده و 32 کاربر می توانند به صورت همزمان به آن متصل شوند. در نتیجه اگر برای محل کار، شرکت یا اداره به دنبال یک مودم قدرتمند هستید، مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این مودم همچنین به 4 LAN مجهز شده که از طریق آن می توانید سیستم های کامپیوتری خود را با کابل به آن متصل نمایید.

    این مودم در ابعاد کوچکی طراحی شده و به طور اختصاصی به عنوان یک مودم رومیزی ساخته شده است. حداکثر سرعت دانلود در این مودم 150 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه است. در نتیجه با مودمی قدرتمند با سرعتی بالا رو به رو هستید. برای خرید مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 می توانید به فروشگاه آنلاین فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
    نوع آنتن
    آنتن خارجی
    ابعاد
    160 × 40 × 130 میلی متر
    وزن
    200 گرم
    رابط ها
    پورت RJ/45 LAN , شیار سیم کارت , اتصال بی سیم (Wi/Fi)
    نوع مودم
    خانگی
    نوع اتصال
    بی سیم و با سیم
    تعداد پورت اترنت RJ-45
    1 عدد
    تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    1 عدد
    درگاه های ارتباطی
    سیم کارت / آنتن (SMA) / LAN (RJ45))
    تعداد پورت USB
    این مودم اصلا پورتUSB ندارد
    سرعت انتقال اطلاعات
    150 مگابیت بر ثانیه
    قابلیت‌های مودم - روتر
    نشانگر LED
    کلید ها
    دارای پورت آداپتور، دارای یک کلید برای خاموش و روشن کردن مودم دارای دو کلید دیگر برای ریست کردن مودم و کلید WPS
    تعداد آنتن
    2 عدد خارجی
    قدرت آنتن
    10 دسی بل (10dBi)
    توضیحات نشانگر LED

    در قسمت جلویی این محصول نیز چند نشان گر LED وجود دارد که می تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت مودم و میزان آنتن دهی را ارائه کنند

    منبع تغذیه
    آداپتور برق
    امنیت بی سیم
    تغییر پروتکل ارتباطی WiFi و کانال اتصال به شبکه جهت بهبود کیفیت سیگنال تغییر نوع Encryption ارتباط داده های شبکه و افزایش امنیت دسترسی تعیین mac address خاص برای محدودسازی دسترسی کاربران به مودم یا به اصطلاح قابلیت mac filtering محدودسازی تعداد کاربران مجاز به اتصال همزمان به مودم
    مدیریت
    از طریق وب
    قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل
    دارد
    سازگار با سیستم عامل های
    تمامی سیستم عامل های ارائه شده تا سال 2022
    کاربرد USB
    فاقد درگاه USB
    اقلام همراه

    دفترچه راهنما

    سایر مشخصات

    پشتیبانی از استاندارد CAT 4 محصول شرکت ایرانسل و جزء گروه مودم های کارتی قابل حمل و رمیزی، پشتیبانی از نسل های 3 و 4 اینترنت همراه(سرعت دانلود و آپلود بالا)، دارای سرعت اینترنت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه(ارائه شده توسط شرکت)، مجهز به معتبرترین چیپست های جهان و دارای آنتن دهی و سرعت مناسب(150مگ دانلود و 50 مگ آپلود) نیاز به تنها یک سیم کارت برای راه اندازی، دارای قابلیت اتصال 32 کاربر همزمان به صورت بی سیم، دارای قابلیت اتصال به طور اتوماتیک به شبکه های نسل دوم و سوم(2G و 3G)  در محلهایی که پوشش نسل چهارم تلفن همراه وجود ندارد، دارای 4 پورت LAN برای اتصال به شبکه اینترنت، کلید WPS برای اتصال سریع و امن، دارای چند نشان گر LED برای نمایش اطلاعات دقیقی از وضعیت مودم و میزان آنتن

    مشخصات فنی: نوع مودم داخلی ابعاد 13x17 cm شبکه های قابل پشتیبانی 3G,4G رابط ها 4Lan Ports CAT CAT 4 تعداد کاربران قابل پشتیبانی Up to 32 users شبکه های قابل پشتیبانی:  2G/3G/4G

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت

    خرید یک مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت می تواند گامی مهم در جهت دسترسی سریع و پایدار به اینترنت باشد. این دستگاه مدرن امکان اتصال به شبکه های 3G و 4G را فراهم می کند، اجازه می دهد تا به راحتی و با سرعت بالا از خدمات اینترنتی در هر زمان و مکانی که به آن نیاز دارید، استفاده نمایید. با این مودم 3/4G ایرانسل، به تجربه ای متمایز و بهبود یافته از ارتباطات آنلاین دست خواهید یافت. مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 نیز از مودم های قابل حمل و رومیزی محسوب می شود و با پشتیبانی از نسل 3 و 4 اینترنت بهترین سرعت را برای آپلود و دانلود ارائه می دهد. این مودم وایرلس به چیپست قدرتمندی مجهز شده و ارتباطی امن و پایدار را برای کاربران برقرار می سازد. در ادامه به طور کامل به ویژگی های مودم 3G/4G Irancell  FD-i40 B1 می پردازیم.

    مشخصات ظاهری مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت

    مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 از طراحی مینیمالی برخوردار بوده و به طور اختصاصی به عنوان یک مودم رومیزی و قابل حمل طراحی شده است. در نتیجه قابلیت جابجایی دارد و می توان آن را در هر فضایی قرار داد. جنس مقاوم بدنه و داشتن شیار مخصوص برای اثبات آن در یک جای مشخص از ویژگی های دیگر این مودم محسوب می شود. در ادامه به صورت کامل به جزئيات ظاهری این مودم می پردازیم.

    کیفیت بالای بدنه و ابعاد مینیمال

    مودم 3G/4G ایرانسل FD-i40 B1 در ابعاد 16*4*13 سانتی متر ساخته شده و می توان آن را بر روی میز یا هر فضای دیگری قرار داد. از آنجایی که این مودم به صورت رومیزی طراحی شده، فضای زیادی را اشغال نمی کند و می توان آن را به راحتی جابجا کرد. جنس بدنه این مودم از پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر ضربه دوام خوبی دارد. با این حال توصیه می کنیم هنگام استفاده از مودم، آن را در جایی امن قرار دهید.

    طراحی کاربردی

    در قسمت پشتی مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت یک محل مخصوص برای درج سیم کارت در نظر گرفته شده است. در قسمت پایین تر نیز 4 پورت LAN تعبیه شده که برای اتصال به سیستم های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. یک دکمه برای خاموش و روشن کردن مودم نیز دیده می شود. در قسمت پشتی بدنه همچنین دو شیار کوچک طراحی شده که امکان آویزان کردن آن به دیوار یا هر سطح دیگر را فراهم می سازد. همچنین می توان از طریق این شیار آن را بر روی قسمتی از زمین ثابت نگه داشت. در قسمت جلویی مودم نیز چند چراغ LED کوچک تعبیه شده که وضعیت اتصال یا عدم اتصال را نمایش می دهد. بر روی بدنه یک علامت دیگر با نشان دانلود درج شده که هنگام دانلود و آپلود داده با مودم روشن می شود.

    مشخصات فنی مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1

    مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه یک سیم کارت ارائه شده و از طریق آن امکان اتصال بیش از سی کاربر را فراهم می سازد. همچنین به دلیل مجهز بودن به LAN امکان اتصال از طریق کابل نیز فراهم شده است. مجهز بودن به چیپست قدرتمند، آنتن دهی قوی و سرعت بالای دانلود و آپلود از مشخصات دیگر این مودم محسوب می شود. در ادامه با جزئیات این مشخصات بیشتر آشنا خواهیم شد.

    اتصال بی سیم و با سیم

    مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت امکان اتصال به صورت بی سیم و با سیم را برای شما فراهم ساخته است. همان طور که اشاره شد، این مودم به همراه یک سیم کارت ارائه می شود که از طریق آن می توانید به صورت بی سیم به اینترنت متصل شوید. این مودم برای اداره ها، شرکت ها و سایر فضاهای کاری بسیار ایده آل است. زیرا 32 کاربر می توانند به صورت همزمان به این مودم متصل شوند. علاوه بر این، دارای 4 پورت LAN بوده که امکان اتصال باسیم را نیز برای شما فراهم ساخته است. همچنین می توانید برای دریافت سرعت حداکثری، از این مودم در خانه نیز استفاده کنید.

    آنتی دهی قوی

    شرکت ایرانسل در ساخت مودم 3/4G مدل FD-i40 B1 از قوی ترین چیپست های موجود در جهان استفاده کرده است. در نتیجه آنتن دهی بسیار قوی دارد و می تواند سطح گسترده ای را پوشش دهد. با مجهز بودن به این چیپست قدرتمند، دسترسی به اینترنت پرسرعت و اتصال پایدار نیز برای کاربران برقرار شده است.

    پشتیبانی از نسل سوم و چهارم تلفن همراه

    مودم 3/4G مدل FD-i40 B1 همان طور که از عنوانش پیداست، سطح سوم و چهارم اینترنت گوشی را پوشش می دهد. حداکثر سرعت دانلود برای این مودم 150 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه است. در نتیجه با اتصال به این مودم قدرتمند، سریع ترین اینترنت را تجربه خواهید کرد. این مودم در مناطقی که از نسل چهارم پشتیبانی نمی شود، به صورت خودکار به شبکه نسل سوم و دوم متصل می شود. اگر به اینترنت پرسرعت نیاز دارید، بدون شک مودم 3/4G مدل FD-i40 B1 گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. برای اتصال به اینترنت با این مودم فقط به یک سیم کارت ایرانسل نیاز خواهید داشت.

    مجهز به 4 LAN

    همان طور که پیش تر گفتیم، این مودم دارای 4 LAN بوده که امکان اتصال به 4 سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ را فراهم می سازد. در نتیجه در محیط های چند کاربره، افراد نزدیک به مودم می توانند سیستم های کامپیوتری خود را از طریق کابل به مودم متصل کنند.

    مزایای مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت در یک نگاه

    اگر به دنبال خرید یک مودم قدرتمند با سرعتی بالا هستید، بار دیگر مزایای این مودم را به صورت خلاصه مرور نمایید. به منظور بررسی نهایی مزایای مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 را به صورت کلیدی ارائه کرده ایم:

    • مجهز به چیپست قدرتمند
    • مجهز به 4 LAN برای اتصال با سیم
    • امکان اتصال 32 کاربر به صورت همزمان
    • پشتیبانی از 150 مگابایت بر ثانیه سرعت دانلود و 50 مگابایت بر ثانیه سرعت آپلود
    • پشتیبانی از نسل سوم و چهار شبکه تلفن همراه

    اگر این ویژگی ها با اولویت های شما برای خرید مودم همخوانی دارد، انتخاب مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 تصمیم هوشمندانه ای خواهد بود.

    بررسی و خرید مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه سیمکارت

    در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مشخصات مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 پرداختیم. این مودم از نسل چهارم و سوم تلفن همراه پشتیبانی کرده و سرعت قابل توجهی را ارائه می دهد. همچنین به دلیل مجهز بودن به چیپست معتبر و قدرتمند، آنتن دهی بسیار خوبی را فراهم می سازد. امکان اتصال بی سیم و باسیم نیز در این مودم میسر شده و 32 کاربر می توانند به صورت همزمان به آن متصل شوند. در نتیجه اگر برای محل کار، شرکت یا اداره به دنبال یک مودم قدرتمند هستید، مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این مودم همچنین به 4 LAN مجهز شده که از طریق آن می توانید سیستم های کامپیوتری خود را با کابل به آن متصل نمایید.

    این مودم در ابعاد کوچکی طراحی شده و به طور اختصاصی به عنوان یک مودم رومیزی ساخته شده است. حداکثر سرعت دانلود در این مودم 150 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه است. در نتیجه با مودمی قدرتمند با سرعتی بالا رو به رو هستید. برای خرید مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 می توانید به فروشگاه آنلاین فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
    نوع آنتن
    آنتن خارجی
    ابعاد
    160 × 40 × 130 میلی متر
    وزن
    200 گرم
    رابط ها
    پورت RJ/45 LAN , شیار سیم کارت , اتصال بی سیم (Wi/Fi)
    نوع مودم
    خانگی
    نوع اتصال
    بی سیم و با سیم
    تعداد پورت اترنت RJ-45
    1 عدد
    تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    1 عدد
    درگاه های ارتباطی
    سیم کارت / آنتن (SMA) / LAN (RJ45))
    تعداد پورت USB
    این مودم اصلا پورتUSB ندارد
    سرعت انتقال اطلاعات
    150 مگابیت بر ثانیه
    قابلیت‌های مودم - روتر
    نشانگر LED
    کلید ها
    دارای پورت آداپتور، دارای یک کلید برای خاموش و روشن کردن مودم دارای دو کلید دیگر برای ریست کردن مودم و کلید WPS
    تعداد آنتن
    2 عدد خارجی
    قدرت آنتن
    10 دسی بل (10dBi)
    توضیحات نشانگر LED

    در قسمت جلویی این محصول نیز چند نشان گر LED وجود دارد که می تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت مودم و میزان آنتن دهی را ارائه کنند

    منبع تغذیه
    آداپتور برق
    امنیت بی سیم
    تغییر پروتکل ارتباطی WiFi و کانال اتصال به شبکه جهت بهبود کیفیت سیگنال تغییر نوع Encryption ارتباط داده های شبکه و افزایش امنیت دسترسی تعیین mac address خاص برای محدودسازی دسترسی کاربران به مودم یا به اصطلاح قابلیت mac filtering محدودسازی تعداد کاربران مجاز به اتصال همزمان به مودم
    مدیریت
    از طریق وب
    قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل
    دارد
    سازگار با سیستم عامل های
    تمامی سیستم عامل های ارائه شده تا سال 2022
    کاربرد USB
    فاقد درگاه USB
    اقلام همراه

    دفترچه راهنما

    سایر مشخصات

    پشتیبانی از استاندارد CAT 4 محصول شرکت ایرانسل و جزء گروه مودم های کارتی قابل حمل و رمیزی، پشتیبانی از نسل های 3 و 4 اینترنت همراه(سرعت دانلود و آپلود بالا)، دارای سرعت اینترنت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه(ارائه شده توسط شرکت)، مجهز به معتبرترین چیپست های جهان و دارای آنتن دهی و سرعت مناسب(150مگ دانلود و 50 مگ آپلود) نیاز به تنها یک سیم کارت برای راه اندازی، دارای قابلیت اتصال 32 کاربر همزمان به صورت بی سیم، دارای قابلیت اتصال به طور اتوماتیک به شبکه های نسل دوم و سوم(2G و 3G)  در محلهایی که پوشش نسل چهارم تلفن همراه وجود ندارد، دارای 4 پورت LAN برای اتصال به شبکه اینترنت، کلید WPS برای اتصال سریع و امن، دارای چند نشان گر LED برای نمایش اطلاعات دقیقی از وضعیت مودم و میزان آنتن

    مشخصات فنی: نوع مودم داخلی ابعاد 13x17 cm شبکه های قابل پشتیبانی 3G,4G رابط ها 4Lan Ports CAT CAT 4 تعداد کاربران قابل پشتیبانی Up to 32 users شبکه های قابل پشتیبانی:  2G/3G/4G