Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    مودم - روتر 3G و 4G و 5G یوتل (UTEL)

    مودم روتر بی سیم 4G LTE یوتل مدل L443

    *
    • Not available
    *
    وضعیت: اتمام موجودی
    2٬233٬000 تومان
    2٬880٬000

    خرید مودم روتر بی سیم LTE 4Gیوتل مدل L443

    برای دسترسی به سریع ترین نسل اینترنت به مودمی قدرتمند نیاز داریم. بسیاری از مودم های امروزی از اتصال بیش از 30 کاربر پشتیبانی می کنند و می توان از آن ها در محیط های کاری مانند شرکت ها و اداره ها استفاده کرد. یکی از این مودم های کاربردی و قدرتمند مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 بوده که با پشتیبانی از نسل 4 تلفن همراه اتصال سریع و پرسرعت شما به اینترنت را برقرار می سازد. پشتیبانی از سیم کارت یکی دیگر از ویژگی های مهم این مودم بوده که امکان اتصال شما به اینترنت 4G را در هر موقعیتی فراهم می کند. این مودم ابعاد کوچکی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. در ادامه به طور کامل به مشخصات و ویژگی های مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 می پردازیم.

    مشخصات ظاهری مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 دارای ابعاد کوچکی بوده و می توان در هر محیط و فضایی از آن استفاده کرد. همچنین به دلیل داشتن وزن سبک، جابجایی آن نیز کار آسانی خواهد بود. بدنه آن به صورت باکیفیت ساخته شده و به کابلی قدرتمند نیز مجهز شده است. این مودم فاقد باتری بوده و از طریق اتصال به برق کار می کند. مجهز بودن 4 پورت LAN و چراغ های LED برای نمایش سیگنال دهی از مزایای دیگر این مودم محسوب می شود. در ادامه با جزئيات بیشتری به مشخصات ظاهری مودم یوتل l443 همراه اول می پردازیم.

    طراحی کاربردی؛ قابلیت حمل و نقل آسان

    مودم utel l443 آنلاک در ابعاد 180×132×48 میلی متر ساخته شده و به صورت رومیزی و قابل حمل طراحی شده است. در نتیجه می توان آن را بر روی میز یا هر فضای کوچکی قرار دارد. در پشت بدنه مودم دو شیار مخصوص تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید مودم را در جای خود به صورت ثابت نگه دارید. از این شیار برای آویزان کردن مودم به دیوار نیز استفاده می شود. علاوه بر این، به دلیل قابل حمل بودن این مودم، حین حرکت در جاده، در سفر یا هر فضای دیگری می توانید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید.

    ساخته شده از متریال مقاوم

    جنس بدنه مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و در برابر ضربه های تصادفی مقاومت خوبی دارد. با این حال توصیه می کنیم، مودم را در جایی امن قرار دهید تا اتصال شما دچار اختلال نشود. همان طور که در ابتدا گفتیم، این مودم از سیم کارت پشتیبانی کرده و محل درج آن در پشت مودم تعبیه شده است. شما می توانید به راحتی درب جایگاه سیم کارت را باز کرده و سیم کارت مورد نظر خود را درون آن قرار دهید. در قسمت پشت، چهار پورت LAN، یک دکمه پاور برای روشن/خاموش کردن مودم، کلید WPS و کلید Wi-Fi درج شده است.

    مجهز به چراغ LED

    در قسمت جلوی بدنه نیز چند چراغ LED کوچک تعبیه شده که میزان قدرت سیگنال و آنتن دهی مودم را پس از اتصال به اینترنت نشان می دهد. در نتیجه برای اطلاع از وضعیت آنتن دهی نیازی به بررسی آنلاین نخواهید داشت. چند نشانگر دیگر برای نمایش وضعیت فعال بودن سیم کارت، LAN و روشن بودن دستگاه تعبیه شده است.

    به همراه مودم utel l443 آنلاک یک روتر، آداپتور برق، کابل شبکه و یک دفترچه راهنما نیز ارائه شده است. این مودم همچنین از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گواهی تأیید نمونه دریافت نموده است.

    مشخصات فنی مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 امکان اتصال بدون سیم و باسیم را برای کاربران خود فراهم ساخته است. برای اتصال با سیم از طریق LAN و برای اتصال بی سیم از طریق وای فای و سیم کارت می توانید اقدام نمایید. این مودم از سیم کارت های 4G از نوع fdd پشتیبانی کرده و سرعت بسیار بالایی را ارائه می دهد. در ادامه به جزئيات فنی این مودم بیشتر آشنا خواهیم شد.

    اتصال باسیم و بی سیم

    مودم یوتل l443 همراه اول هم از طریق وای فای و هم از طریق پورت LAN به اینترنت متصل می شود. همان طور که اشاره شد، در پشت این مودم 4 عدد پورت LAN درج شده که از طریق آن می توان چهار سیستم کامپیوتری را به مودم متصل کرد. امکان اتصال مودم به دوربین های مدار بسته، کنسول بازی و... نیز از طریق کابل RJ-45 فراهم شده است. البته برای نصب این مودم به دوربین مدار بسته ابتدا باید تنظیمات Port Forwarding را انجام دهید و از سرویس دهنده اینترنت خود ip static خریداری کنید.

    قابل استفاده در هر موقعیتی

    مودم های ADSL محدودیت بسیار زیادی دارند و اگرچه اینترنتی پایدار و سریع را ارائه می کنند؛ اما در هر منطقه ای پاسخگو نیستند. اما مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 در هر منطقه و موقعیتی اتصال شما به اینترنت را فراهم می سازد. اگر در منطقه ای از اینترنت 4G پشتیبانی نشود، این مودم به طور خودکار به شبکه تلفن همراه نسل سوم یا دوم متصل می شود.

    امکان اتصال 32 کاربر به صورت همزمان

     این مودم برای محیط های کاری مانند شرکت ها بسیار کاربردی خواهد بود؛ زیرا 32 کاربر می توانند به صورت همزمان به این مودم متصل شوند.

    اتصال از طریق سیم کارت

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 از همه سیم کارت های fdd پشتیبانی می کند و با نصب این نوع سیم کارت از هر سرویسی می توانید به نسل چهار اینترنت دسترسی داشته باشید. اما سیم کارت های tdd برای این مودم مناسب نیستند. پس حتما هنگام خرید این نکته را در نظر داشته باشید. این مودم به صورت آنلاک ساخته شده و علاوه بر سیم کارت های همراه اول از سیم کارت های ایرانسل نسل 4G نیز پشتیبانی می کند.

    حداکثر سرعت دانلود و آپلود

    حداکثر سرعت دانلود در مودم utel l443 آنلاک 150 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه است. در نتیجه با استفاده از این مودم به سرعت بالایی دسترسی خواهید داشت و می توانید برای دانلود فایل های حجیم مانند بازی برای کنسول از این مودم بهره ببرید. حداکثر سرعت بی سیم نیز 300 مگابایت بر ثانیه بوده که برای تماشای آنلاین انواع محتوای ویدئویی، بازی های آنلاین و شرکت در کلاس های آنلاین ایده آل خواهد بود.

    آنتن دهی

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 به دو عدد آنتن خارجی و 2 عدد آنتن داخلی مجهز شده است. هر دو آنتن داخلی و خارجی از نوع 2*2 MIMO هستند و توان آنتن دهی آن ها 5 dBi است.

    مجهز به فایروال NAT

    فایروال NAT که مخفف عبارت Network Address Translation بوده با فیلتر کردن و کنترل ترافیک شبکه ورودی و خروجی به محافظت از شبکه و دستگاه های شما در برابر دسترسی غیرمجاز کمک می کند. NAT به عنوان یک مانع بین شبکه محلی شما (LAN) و اینترنت عمل می کند. آدرس های IP منحصربه فردی را به دستگاه های داخل شبکه خانگی شما اختصاص می دهد و آ ن ها را به یک آدرس IP عمومی قابل مشاهده در اینترنت تفسیر می کند.

    بررسی و خرید مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443

    در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مشخصات مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 پرداختیم. همان طور که اشاره شد، این مودم به صورت بی سیم و باسیم اتصال شما به اینترنت پرسرعت را فراهم کرده و از حداکثر سرعت 300 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. مودم یوتل l443 همراه اول از قابلیت نصب سیم کارت نیز برخوردار بوده و فقط از سیم کارت های fdd نسل چهارم پشتیبانی می کند. این مودم مجهز به 4 LAN بوده که امکان اتصال به سیستم های کامیپوتری را از طریق کابل فراهم ساخته است. علاوه بر این، از طریق وای فای دسترسی 32 کاربر به صورت همزمان را به اینترنت پرسرعت امکان پذیر کرده است.

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443به صورت رومیزی و قابل حمل طراحی شده و می توان آن را در هر موقعیتی استفاده کرد. همچنین می توان آن را به دیوار متصل نمود تا آسیبی به آن وارد نشود. حداکثر سرعت دانلود و آپلود در این مودم 150 و 50 مگابایت بر ثانیه است. این مودم به طور کلی گزینه ای ایده آل برای تماشای آنلاین ویدئو، انجام بازی های آنلاین و دانلود فایل های حجیم محسوب می شود. برای خرید این مودم می توانید به فروشگاه آنلاین فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد
    48 × 132 × 180 میلی متر
    فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
    نوع آنتن
    آنتن خارجی
    وزن
    400 گرم
    رابط ها
    پورت RJ-45 LAN پورت USB سیم کارت 802.11n/g/b wireless LAN
    نوع مودم
    خانگی
    نوع اتصال
    بی‌ سیم
    تعداد پورت اترنت RJ-45
    4 عدد
    تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    1 عدد
    درگاه های ارتباطی
    LAN (RJ45) سیم کارت USB Type-A WAN/LAN (RJ45) آنتن (TS9)
    تعداد پورت USB
    1 درگاه Type-A از نوع USB 2.0
    سرعت انتقال اطلاعات
    Fast 4G LTE backup speeds up to 150 Mbps دانلود و 50 Mbps آپلود ( دریافت: 150 مگابیت بر ثانیه، ارسال: 50 مگابیت بر ثانیه)
    قابلیت‌های مودم - روتر
    نشانگر LED
    کلید ها
    Power, Reset, WPS, دکمه روشن/ خاموش وای فای (Wireless On/Off Button)
    تعداد آنتن
    2 عدد
    قدرت آنتن
    5 دسی بل
    نشانگر LED
    دارد
    توضیحات نشانگر LED

    شامل Power / LTE Signal Quality (5 LED bar graph) / WLAN / SIM status

    استانداردهای IEEE
    802.11 b/g/n
    منبع تغذیه
    آداپتور DC
    محدوده فرکانس
    ۲.۴ گیگاهرتز
    امنیت بی سیم
    WEP-AES-TKIP-WPA-WPA۲ Mixed
    قدرت انتقال
    ۳۰۰Mbps DDOS Protection Virtual Server Port Forwarding امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static
    کیفیت خدمات (QoS)
    دارد
    DHCP
    ON/OFF - RESET - WPS - WIFI
    Virtual Server
    L2TP/ PPTP/ IPSEC VPN Pass-through
    توضیحات Port Forwarding

    امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static

    فایروال و امنیت دسترسی
    Network Address Translation (NAT), Stateful Packet Inspection (SPI
    مدیریت
    از طریق وب ( Web / TR069)
    گواهی نامه ها

    گواهی نامه ها گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل
    دارد
    سازگار با سیستم عامل های
    تمامی سیستم عامل ها ( Windows / Android / IO)
    درجه حرارت
    Temp: 0 to 40 °C
    اقلام همراه

    4G LTE Modem (L443) / Power adapter / Ethernet cable / Quick start guide

     

     

     

     

    سایر مشخصات

    حداکثر تعداد کاربر قابل اتصال 32 کاربر کارایی : مودم 2G /3G /4G نوع سیم کارت قابل پشتیبانی:  LTE سایز سیم کارت:  استاندارد چراغ ها: پاور وای فای سیم کارت اینترنت فناوری شبکه:  4G (FDD-LTE) 3G 2G حداکثر سرعت آپلود و دانلود:  150 مگابیت دانلود و 50 مگابیت اپلود وضعیت قفل مودم:  آنلاک (قابل استفاده برای تمام سیمکارت ها) سایر مشخصات مرتبط با سیم کارت:  پشتیبانی از پنل SMS

    توضیحات آنتن ها:  امکان اتصال 2 عدد آنتن خارجی تعداد درگاه LAN:  4 مشخصات درگاه LAN و WAN:  1 درگاه مشترک با WAN از نوع RJ45 نرخ انتقال اطلاعات

    در حالت باسیم:  1000 مگابیت بر ثانیه

    حداکثر انرژی مصرفی:  12 ولت / 1 آمپر TR-069 پشتیبانی از +3G-HSPA در باند های B1, B8/ دارای دو آنتن خارجی اضافه برای تقویت شبکه دیتا/ قابلیت Multi-SSID : امکان ایجاد چندین شبکه وای فای متفاوت به صورت همزمان/ قابلیت فیلتر بر اساس MAC، URL،IP/ پشتیبانی از NAT & UPNP برای بازی/ پشتیبانی از SNMP V.2/ پشتیبانی از VPN Pass-Through (PPTP, L2TP مدل چیپست:  Cortex-R7 مشخصات صفحه نمایش:  نمایش وضعین روشن و خاموش بودن مودم، نمایش وضعیت شبکه وای فای، نمایش وضعیت شبکه دیتا و سیگنال شبکه، نمایش وضعیت اتصال و عدم اتصال پورت های LAN مشخصات فنی: دارای دو آنتن خارجی اضافه برای تقویت شبکه دیتا/ قابلیت Multi-SSID : امکان ایجاد چندین شبکه وای فای متفاوت به صورت همزمان/ قابلیت فیلتر بر اساس MAC، URL،IP/ پشتیبانی از NAT & UPNP برای بازی/ پشتیبانی از SNMP V.2/ پشتیبانی از VPN Pass-Through (PPTP, L2TP)

    اتصال دهنده: 4x Ethernet RJ-45 port, 2x Internal WWAN antennas with, support for optional TS9 external, antennas, Standard SIM card slot, 1x USB2 PORT سرعت استاندارد انتقال اطلاعات: Fast 4G LTE backup speeds up to 150 Mbps دانلود و 50 Mbps آپلود توضیحات نشانگر LED:  شامل Power / LTE Signal Quality (5 LED bar graph) / WLAN / SIM status فایروال و امنیت دسترسی    : Network Address Translation (NAT), Stateful Packet Inspection (SPI) نوع رمزنگاری بی سیم: WPA2-PSK Auto (TKIP / AES), WPA-PSK Auto (TKIP / AES), WEP (64 / 128-bit),

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    خرید مودم روتر بی سیم LTE 4Gیوتل مدل L443

    برای دسترسی به سریع ترین نسل اینترنت به مودمی قدرتمند نیاز داریم. بسیاری از مودم های امروزی از اتصال بیش از 30 کاربر پشتیبانی می کنند و می توان از آن ها در محیط های کاری مانند شرکت ها و اداره ها استفاده کرد. یکی از این مودم های کاربردی و قدرتمند مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 بوده که با پشتیبانی از نسل 4 تلفن همراه اتصال سریع و پرسرعت شما به اینترنت را برقرار می سازد. پشتیبانی از سیم کارت یکی دیگر از ویژگی های مهم این مودم بوده که امکان اتصال شما به اینترنت 4G را در هر موقعیتی فراهم می کند. این مودم ابعاد کوچکی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. در ادامه به طور کامل به مشخصات و ویژگی های مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 می پردازیم.

    مشخصات ظاهری مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 دارای ابعاد کوچکی بوده و می توان در هر محیط و فضایی از آن استفاده کرد. همچنین به دلیل داشتن وزن سبک، جابجایی آن نیز کار آسانی خواهد بود. بدنه آن به صورت باکیفیت ساخته شده و به کابلی قدرتمند نیز مجهز شده است. این مودم فاقد باتری بوده و از طریق اتصال به برق کار می کند. مجهز بودن 4 پورت LAN و چراغ های LED برای نمایش سیگنال دهی از مزایای دیگر این مودم محسوب می شود. در ادامه با جزئيات بیشتری به مشخصات ظاهری مودم یوتل l443 همراه اول می پردازیم.

    طراحی کاربردی؛ قابلیت حمل و نقل آسان

    مودم utel l443 آنلاک در ابعاد 180×132×48 میلی متر ساخته شده و به صورت رومیزی و قابل حمل طراحی شده است. در نتیجه می توان آن را بر روی میز یا هر فضای کوچکی قرار دارد. در پشت بدنه مودم دو شیار مخصوص تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید مودم را در جای خود به صورت ثابت نگه دارید. از این شیار برای آویزان کردن مودم به دیوار نیز استفاده می شود. علاوه بر این، به دلیل قابل حمل بودن این مودم، حین حرکت در جاده، در سفر یا هر فضای دیگری می توانید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید.

    ساخته شده از متریال مقاوم

    جنس بدنه مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و در برابر ضربه های تصادفی مقاومت خوبی دارد. با این حال توصیه می کنیم، مودم را در جایی امن قرار دهید تا اتصال شما دچار اختلال نشود. همان طور که در ابتدا گفتیم، این مودم از سیم کارت پشتیبانی کرده و محل درج آن در پشت مودم تعبیه شده است. شما می توانید به راحتی درب جایگاه سیم کارت را باز کرده و سیم کارت مورد نظر خود را درون آن قرار دهید. در قسمت پشت، چهار پورت LAN، یک دکمه پاور برای روشن/خاموش کردن مودم، کلید WPS و کلید Wi-Fi درج شده است.

    مجهز به چراغ LED

    در قسمت جلوی بدنه نیز چند چراغ LED کوچک تعبیه شده که میزان قدرت سیگنال و آنتن دهی مودم را پس از اتصال به اینترنت نشان می دهد. در نتیجه برای اطلاع از وضعیت آنتن دهی نیازی به بررسی آنلاین نخواهید داشت. چند نشانگر دیگر برای نمایش وضعیت فعال بودن سیم کارت، LAN و روشن بودن دستگاه تعبیه شده است.

    به همراه مودم utel l443 آنلاک یک روتر، آداپتور برق، کابل شبکه و یک دفترچه راهنما نیز ارائه شده است. این مودم همچنین از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گواهی تأیید نمونه دریافت نموده است.

    مشخصات فنی مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 امکان اتصال بدون سیم و باسیم را برای کاربران خود فراهم ساخته است. برای اتصال با سیم از طریق LAN و برای اتصال بی سیم از طریق وای فای و سیم کارت می توانید اقدام نمایید. این مودم از سیم کارت های 4G از نوع fdd پشتیبانی کرده و سرعت بسیار بالایی را ارائه می دهد. در ادامه به جزئيات فنی این مودم بیشتر آشنا خواهیم شد.

    اتصال باسیم و بی سیم

    مودم یوتل l443 همراه اول هم از طریق وای فای و هم از طریق پورت LAN به اینترنت متصل می شود. همان طور که اشاره شد، در پشت این مودم 4 عدد پورت LAN درج شده که از طریق آن می توان چهار سیستم کامپیوتری را به مودم متصل کرد. امکان اتصال مودم به دوربین های مدار بسته، کنسول بازی و... نیز از طریق کابل RJ-45 فراهم شده است. البته برای نصب این مودم به دوربین مدار بسته ابتدا باید تنظیمات Port Forwarding را انجام دهید و از سرویس دهنده اینترنت خود ip static خریداری کنید.

    قابل استفاده در هر موقعیتی

    مودم های ADSL محدودیت بسیار زیادی دارند و اگرچه اینترنتی پایدار و سریع را ارائه می کنند؛ اما در هر منطقه ای پاسخگو نیستند. اما مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 در هر منطقه و موقعیتی اتصال شما به اینترنت را فراهم می سازد. اگر در منطقه ای از اینترنت 4G پشتیبانی نشود، این مودم به طور خودکار به شبکه تلفن همراه نسل سوم یا دوم متصل می شود.

    امکان اتصال 32 کاربر به صورت همزمان

     این مودم برای محیط های کاری مانند شرکت ها بسیار کاربردی خواهد بود؛ زیرا 32 کاربر می توانند به صورت همزمان به این مودم متصل شوند.

    اتصال از طریق سیم کارت

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 از همه سیم کارت های fdd پشتیبانی می کند و با نصب این نوع سیم کارت از هر سرویسی می توانید به نسل چهار اینترنت دسترسی داشته باشید. اما سیم کارت های tdd برای این مودم مناسب نیستند. پس حتما هنگام خرید این نکته را در نظر داشته باشید. این مودم به صورت آنلاک ساخته شده و علاوه بر سیم کارت های همراه اول از سیم کارت های ایرانسل نسل 4G نیز پشتیبانی می کند.

    حداکثر سرعت دانلود و آپلود

    حداکثر سرعت دانلود در مودم utel l443 آنلاک 150 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه است. در نتیجه با استفاده از این مودم به سرعت بالایی دسترسی خواهید داشت و می توانید برای دانلود فایل های حجیم مانند بازی برای کنسول از این مودم بهره ببرید. حداکثر سرعت بی سیم نیز 300 مگابایت بر ثانیه بوده که برای تماشای آنلاین انواع محتوای ویدئویی، بازی های آنلاین و شرکت در کلاس های آنلاین ایده آل خواهد بود.

    آنتن دهی

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 به دو عدد آنتن خارجی و 2 عدد آنتن داخلی مجهز شده است. هر دو آنتن داخلی و خارجی از نوع 2*2 MIMO هستند و توان آنتن دهی آن ها 5 dBi است.

    مجهز به فایروال NAT

    فایروال NAT که مخفف عبارت Network Address Translation بوده با فیلتر کردن و کنترل ترافیک شبکه ورودی و خروجی به محافظت از شبکه و دستگاه های شما در برابر دسترسی غیرمجاز کمک می کند. NAT به عنوان یک مانع بین شبکه محلی شما (LAN) و اینترنت عمل می کند. آدرس های IP منحصربه فردی را به دستگاه های داخل شبکه خانگی شما اختصاص می دهد و آ ن ها را به یک آدرس IP عمومی قابل مشاهده در اینترنت تفسیر می کند.

    بررسی و خرید مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443

    در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مشخصات مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443 پرداختیم. همان طور که اشاره شد، این مودم به صورت بی سیم و باسیم اتصال شما به اینترنت پرسرعت را فراهم کرده و از حداکثر سرعت 300 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. مودم یوتل l443 همراه اول از قابلیت نصب سیم کارت نیز برخوردار بوده و فقط از سیم کارت های fdd نسل چهارم پشتیبانی می کند. این مودم مجهز به 4 LAN بوده که امکان اتصال به سیستم های کامیپوتری را از طریق کابل فراهم ساخته است. علاوه بر این، از طریق وای فای دسترسی 32 کاربر به صورت همزمان را به اینترنت پرسرعت امکان پذیر کرده است.

    مودم روتر بی سیم LTE 4G یوتل مدل L443به صورت رومیزی و قابل حمل طراحی شده و می توان آن را در هر موقعیتی استفاده کرد. همچنین می توان آن را به دیوار متصل نمود تا آسیبی به آن وارد نشود. حداکثر سرعت دانلود و آپلود در این مودم 150 و 50 مگابایت بر ثانیه است. این مودم به طور کلی گزینه ای ایده آل برای تماشای آنلاین ویدئو، انجام بازی های آنلاین و دانلود فایل های حجیم محسوب می شود. برای خرید این مودم می توانید به فروشگاه آنلاین فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد
    48 × 132 × 180 میلی متر
    فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
    نوع آنتن
    آنتن خارجی
    وزن
    400 گرم
    رابط ها
    پورت RJ-45 LAN پورت USB سیم کارت 802.11n/g/b wireless LAN
    نوع مودم
    خانگی
    نوع اتصال
    بی‌ سیم
    تعداد پورت اترنت RJ-45
    4 عدد
    تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    1 عدد
    درگاه های ارتباطی
    LAN (RJ45) سیم کارت USB Type-A WAN/LAN (RJ45) آنتن (TS9)
    تعداد پورت USB
    1 درگاه Type-A از نوع USB 2.0
    سرعت انتقال اطلاعات
    Fast 4G LTE backup speeds up to 150 Mbps دانلود و 50 Mbps آپلود ( دریافت: 150 مگابیت بر ثانیه، ارسال: 50 مگابیت بر ثانیه)
    قابلیت‌های مودم - روتر
    نشانگر LED
    کلید ها
    Power, Reset, WPS, دکمه روشن/ خاموش وای فای (Wireless On/Off Button)
    تعداد آنتن
    2 عدد
    قدرت آنتن
    5 دسی بل
    نشانگر LED
    دارد
    توضیحات نشانگر LED

    شامل Power / LTE Signal Quality (5 LED bar graph) / WLAN / SIM status

    استانداردهای IEEE
    802.11 b/g/n
    منبع تغذیه
    آداپتور DC
    محدوده فرکانس
    ۲.۴ گیگاهرتز
    امنیت بی سیم
    WEP-AES-TKIP-WPA-WPA۲ Mixed
    قدرت انتقال
    ۳۰۰Mbps DDOS Protection Virtual Server Port Forwarding امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static
    کیفیت خدمات (QoS)
    دارد
    DHCP
    ON/OFF - RESET - WPS - WIFI
    Virtual Server
    L2TP/ PPTP/ IPSEC VPN Pass-through
    توضیحات Port Forwarding

    امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static

    فایروال و امنیت دسترسی
    Network Address Translation (NAT), Stateful Packet Inspection (SPI
    مدیریت
    از طریق وب ( Web / TR069)
    گواهی نامه ها

    گواهی نامه ها گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل
    دارد
    سازگار با سیستم عامل های
    تمامی سیستم عامل ها ( Windows / Android / IO)
    درجه حرارت
    Temp: 0 to 40 °C
    اقلام همراه

    4G LTE Modem (L443) / Power adapter / Ethernet cable / Quick start guide

     

     

     

     

    سایر مشخصات

    حداکثر تعداد کاربر قابل اتصال 32 کاربر کارایی : مودم 2G /3G /4G نوع سیم کارت قابل پشتیبانی:  LTE سایز سیم کارت:  استاندارد چراغ ها: پاور وای فای سیم کارت اینترنت فناوری شبکه:  4G (FDD-LTE) 3G 2G حداکثر سرعت آپلود و دانلود:  150 مگابیت دانلود و 50 مگابیت اپلود وضعیت قفل مودم:  آنلاک (قابل استفاده برای تمام سیمکارت ها) سایر مشخصات مرتبط با سیم کارت:  پشتیبانی از پنل SMS

    توضیحات آنتن ها:  امکان اتصال 2 عدد آنتن خارجی تعداد درگاه LAN:  4 مشخصات درگاه LAN و WAN:  1 درگاه مشترک با WAN از نوع RJ45 نرخ انتقال اطلاعات

    در حالت باسیم:  1000 مگابیت بر ثانیه

    حداکثر انرژی مصرفی:  12 ولت / 1 آمپر TR-069 پشتیبانی از +3G-HSPA در باند های B1, B8/ دارای دو آنتن خارجی اضافه برای تقویت شبکه دیتا/ قابلیت Multi-SSID : امکان ایجاد چندین شبکه وای فای متفاوت به صورت همزمان/ قابلیت فیلتر بر اساس MAC، URL،IP/ پشتیبانی از NAT & UPNP برای بازی/ پشتیبانی از SNMP V.2/ پشتیبانی از VPN Pass-Through (PPTP, L2TP مدل چیپست:  Cortex-R7 مشخصات صفحه نمایش:  نمایش وضعین روشن و خاموش بودن مودم، نمایش وضعیت شبکه وای فای، نمایش وضعیت شبکه دیتا و سیگنال شبکه، نمایش وضعیت اتصال و عدم اتصال پورت های LAN مشخصات فنی: دارای دو آنتن خارجی اضافه برای تقویت شبکه دیتا/ قابلیت Multi-SSID : امکان ایجاد چندین شبکه وای فای متفاوت به صورت همزمان/ قابلیت فیلتر بر اساس MAC، URL،IP/ پشتیبانی از NAT & UPNP برای بازی/ پشتیبانی از SNMP V.2/ پشتیبانی از VPN Pass-Through (PPTP, L2TP)

    اتصال دهنده: 4x Ethernet RJ-45 port, 2x Internal WWAN antennas with, support for optional TS9 external, antennas, Standard SIM card slot, 1x USB2 PORT سرعت استاندارد انتقال اطلاعات: Fast 4G LTE backup speeds up to 150 Mbps دانلود و 50 Mbps آپلود توضیحات نشانگر LED:  شامل Power / LTE Signal Quality (5 LED bar graph) / WLAN / SIM status فایروال و امنیت دسترسی    : Network Address Translation (NAT), Stateful Packet Inspection (SPI) نوع رمزنگاری بی سیم: WPA2-PSK Auto (TKIP / AES), WPA-PSK Auto (TKIP / AES), WEP (64 / 128-bit),