Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    هندزفری بی سیم زیلوت (Zealot)

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570

    *
    • Not available
    • Not available
    • Not available
    *
    وضعیت: اتمام موجودی
    690٬000 تومان
    950٬000

    هدفون ها و هندزفری های بی سیم لذت گوش دادن به موسیقی و انواع محتوای صوتی را برای ما دوچندان کرده اند. زیرا می توانیم آزادانه و بدن درگیری با سیم های بهم گره خورده به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازیم و به موسیقی گوش دهیم. این هدفون ها از طریق بلوتوث به انواع دستگاه های هوشمند متصل می شوند و قابلیت های متعددی را به ما ارائه می دهند. یکی از نمونه های موفق موجود در بازار هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 که با ویژگی هایی همچون باتری قدرتمند، کیفیت بالای بدنه، قابلیت برقراری تماس و پشتیبانی از صدای HD در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ادامه با جزئيات بیشتر به ویژگی های این هدفون بی سیم می پردازیم.

    معرفی 6 ویژگی ظاهری بی نظیر هدفون بی سیم زیلوت مدل B570

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 با تنوع رنگی مختلف به بازار عرضه شده و برای هر سلیقه ای رنگی جذاب را در نظر گرفته است. این محصول به صورت کاملا ارگونومیک و مطابق با ساختار گوش طراحی شده و ایمنی و راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد. وزن سبک نیز به استفاده راحت تر آن کمک کرده است. قابلیت تنظیم تل، انعطاف پذیری بالا، مجهز بودن به صفحه نمایش، دکمه های کاربردی و مقاومت در برابر تعریق و رطوبت از مهم ترین ویژگی های این هدفون بی سیم به شمار می رود.

    زیلوت

    1. طراحی ارگونومیک؛ استفاده ای آسان و راحت

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 در ابعاد 80×155×180 میلی متر طراحی شده و درایورهای آن با 40 میلی متر به خوبی گوش را پوشش می دهند. درون درایورها از بافتی نرم استفاده شده تا در صورت استفاده طولانی مدت گوش کاربر آسیب نبیند. این هدفون در چندین رنگ متنوع ارائه شده که کاربران می توانند مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

    2. دارای تل نشکن؛ با قابلیت تنظیم ارتفاع و انعطاف پذیری بالا

    این هدفون به یک تل نشکن مجهز شده که از قابلیت تنظیم و انعطاف 180 درجه برخوردار است. در نتیجه می توان به راحتی آن را متناسب با سایز سر استفاده کرد. این تل درایورها را به صورت ثابت و محکم بر روی گوش نگه می دارد. به همین دلیل برای فعالیت های پر جنب و جوش مانند فعالیت های ورزشی کاملا ایده آل خواهد بود. انعطاف پذیری بالای هدفون موجب شده تا به راحت آن را تا کنید. در نتیجه از نظر کیفیت بدنه مقاومت بالایی دارد و می تواند درون هر محفظه کوچکی قرار بگیرد.

    3. مقامت در برابر تعریق و رطوبت؛ مناسب برای فعالیت های ورزشی

    یکی دیگر از ویژگی هایی که این هدفون را برای فعالیت های ورزشی مناسب می سازد، مقاومت آن در برابر تعریق و رطوبت است. پس با خیال راحت می توانید به فعالیت های تعریق آور و پر جنب و جوش پرداخته و به صورت همزمان از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. علاوه بر این می توانید حین قدم زدن زیر باران نیز از این هدفون استفاده کنید.

    4. ساخته شده از بهترین متریال

    جنس بدنه هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 از ترکیب پلاستیک و فلز تشکیل شده و به همین دلیل در برابر ضربه های تصادفی مقاومت بالایی دارد. همچنین این ترکیب باعث وزن سبک هدفون شده است؛ در نتیجه هنگام استفاده طولانی، گوش شما خسته نخواهد شد.

    5. مجهز به صفحه نمایش دیجیتال

    یکی دیگر از ویژگی های جذاب این هدفون، مجهز بودن به صفحه نمایش دیجیتال است. بر روی بدنه درایور سمت چپ، یک صفحه نمایش رنگی و دیجیتال تعبیه شده که میزان شارژ باقی مانده هدفون، وضعیت اتصال بلوتوث، وضعیت نصب کارت حافظه و ترک در حال پخش را نمایش می دهد.

    6. دکمه های کاربردی برای کنترل صدا و تماس

    در زیر این صفحه نمایش یک دکمه تعبیه شده که برای پاسخگویی به تماس یا رد آن است. در نتیجه اگر هنگام گوش دادن به موسیقی، از مخاطب خود تماس دریافت کردید، می توانید با فشار دادن این دکمه با او صحبت کنید. در اطراف این درایور نیز چندین چراغ کوچک LED تعبیه شده که هنگام روشن شدن هدفون به رنگ آبی نمایش داده می شوند. در بالای درایور سمت چپ، چندین دکمه دیگر را نیز مشاهده می کنیم که شامل دکمه پاور، تعویض آهنگ، رفتن به آهنگ قلبی و بعدی و تعویض حالت های هدفون می شود. در زیر درایور نیز یک درگاه برای شارژ، پورت USB و یک پورت جک 3.5 میلی متری قرار گرفته است.

    بررسی مشخصات فنی هدست بلوتوثی زیلوت مدل B570

    هندزفری زیلوت

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 از طریق بلوتوث به انواع دستگاه های هوشمند متصل شده و با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد. مجهز بودن به میکروفن داخلی و قابلیت مکالمه یکی دیگر از ویژگی های کاربردی آن محسوب می شود. این هدفون کیفیت صدای بالایی داشته و برای گوش دادن به موسیقی، پادکست و گیمینگ ایده آل خواهد بود. پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی متری و باتری قدرتمند از ویژگی های دیگر این محصول به شمار می رود.

    اتصالی امن و پایدار با انواع دستگاه های هوشمند

    هدفون بلوتوثی زیلوت B570 به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز بوده که از طریق آن به انواع دستگاه های هوشمند از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی متصل می شود. پس از اتصال به بلوتوث می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را از طریق دستگاه های متصل پخش کنید. برای اتصال ابتدا باید به صورت دستی اقدام کنید. اما در سری های بعد، هدفون به طور خودکار دستگاه هوشمند شما را شناسایی کرده و به آن متصل می شود.

    مجهز به جک هدفون 3.5 میلی متری

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 دارای یک جک 3.5 میلی متری صدا بوده که از طریق آن می توان به دستگاه های صوتی مختلف متصل شد. این قابلیت برای استودیوهای ضبط صدا و موسیقی بسیار کاربرد دارد. علاوه بر این می توانید از طریق کابل AUX این هدفون را به ضبط خودرو متصل کردن و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

    مجهز به میکروفن داخلی برای برقراری مکالمه

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 مجهز به یک میکروفن داخلی بوده که امکان برقرار تماس و مکالمه با مخاطب را فراهم می سازد. همان طور که در ابتدا گفتیم در پایین نمایشگر یک دکمه تعبیه شده که با فشار دادن آن می توانید با مخاطب خود مکالمه کنید. از این دکمه می توان برای ضبط صدا نیز استفاده کرد. این میکروفن کیفیت صدای بالایی داشته و صدا را با وضوح و بدون نویز انتقال می دهد.

    کیفیت صدای بالا؛ پشتیبانی از صدای HD

    این هدفون بی سیم به درایورهای قدرتمند 40 میلی متری مجهز بوده که صدا را با حساسیت صوتی 85 دسی بل و امپدانس 32 اهم به گوش مخاطب می رساند. هدفون بی سیم زیلوت از کیفیت صدای HD پشتیبانی کرده و بدون شک لذت گوش داد به موسیقی با را برایتان دوچندان خواهد کرد.

    مناسب برای کنسول های بازی

    هدفون بلوتوثی زیلوت B570 بی سیم به دلیل داشتن کیفیت صدای بالا و بلوتوث پایدار، برای گیمرها گزینه ای ایده آل خواهد بود. این هدفون از طریق به بلوتوث به انواع کنسول های بازی متصل می شود و تجربه متفاوتی را برای گیمینگ رقم می زند.

    مجهز به باتری قدرتمند با ظرفیت بالا

    یکی از مهم ترین ویژگی های هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 داشتن باتری با ظرفیت بالاست. این هدفون به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. عمر باتری در حالت پخش موسیقی و تماشای سریال یا انجام بازی های آنلاین حداکثر 6 ساعت خواهد بود. عمر باتری در حالت مکالمه نیز 5 ساعت است. در حالت آماده به کار نیز بدون پخش صدا تا حداکثر 300 ساعت دوام می آورد. مدت زمان شارژ کامل هدفون نیز 5 ساعت خواهد بود. لازم به ذکر است که باتری این هدفون قابل تعویض بوده و در صورت هر گونه مشکل می توانید آن را جایگزین کنید. شارژ این باتری از طریق یک کابل Mini USB انجام می شود و کار با آن بسیار آسان است.

    چرا هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 بخریم؟!

    در ادامه مشخصات و مزایای هدفون بلوتوثی زیلوت B570را به صورت کلیدی و خلاصه ارائه کرده ایم تا با بررسی آن ها بتوانید با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید.

    • قابلیت شنیدن صدای زنگ به هنگام تماس تلفنی
    • قابل اتصال به تمام گجت های دارای بلوتوث
    • بدنه مقاووم و انعطاف پذیر
    • مجهز به نمایشگر دیجیتال
    • دارای باتری قدرتمند
    • مجهز به صدای HD
    • حالت استندبای طولانی
    • کیفیت صدای بالا
    • قابلیت اتصال کابل صدا
    • بسیار سبک با ابعاد کوچک
    • قابلیت حمل آسان و عدم ایجاد خستگی در طولانی مدت
    • قابليت پاسخگويي تماس و قطع و وصل و تغییر ترک موسیقی و همچنین تنظیم ولوم صدا بصورت دکمه ای

    اگر هر کدام از این ویژگی ها با اولویت های اصلی شما برای خرید یک هدفون بی سیم همخوانی دارد، خرید این محصول انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

    بررسی و خرید هدفون بی سیم زیلوت مدل B570

    در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 پرداختیم. همان طور که اشاره شد، این هدفون بی سیم از بدنه ای مقاوم ساخته شده و در عین حال کاربری آسانی دارد. تل قابل انعطاف و قابل تنظیم این هدفون، آن را برای هر سایز سری مناسب می سازد. علاوه بر این، دارای درایورهای نرم بوده که به هیچ عنوان گوش را خسته یا آزرده نمی کند. همچنین برخورداری از دکمه های متنوع کاربری آسان را برای کاربر فراهم ساخته است. این هدفون از طریق بلوتوث به دستگاه های هوشمند متصل شده و تماس و مکالمه با مخاطب را امکان پذیر کرده است. علاوه بر این، دارای درایورهای قدرتمند با بهترین کیفیت صدا بوده و لذت گوش دادن به انواع محتوای صوتی را برای شما دو چندان می کند. مجهز بودن به باتری قدرتمند، مناسب برای کنسول های بازی، حالت آماده به کار طولانی، قابلیت تعویض باتری و مقاومت در برابر رطوبت و تعریق از ویژگی های دیگر هدفون بلوتوثی زیلوت B570 به شمار می رود.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    نوع هدفون
    رو گوشی -On/Over Ear
    نوع گوشی
    دو گوشی
    نوع اتصال
    دوگانه بی سیم و با سیم
    نوع طراحی
    طراحی بسیار جذاب و ارگونومیک و جنس بدنه بسیار با کیفیت
    نوع کاربری
    کاربری عمومی
    محدوده عملکرد

    10 متر

    قابلیت مکالمه
    دارد
    دستگاه های سازگار
    سازگاری با همه دستگاه های اندروید و ios، دارای بلوتوث و درگاه AUX و تمامی گجت های پشتیبانی کننده از بلوتوث
    جنس بدنه
    پلاستیک و فلز
    وزن
    300 گرم
    ابعاد
    80×155×180 میلی متر
    مناسب برای
    موسیقی، مکالمه، ورزش
    اقلام همراه

    کابل شارژ

     
    ویژگی‌های خاص

    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

    دارای میکروفن جهت مکالمه با کیفیت خوب

    دارای تل نشکن و قابل تنظیم با  انعطاف 180 درجه

    مناسب ورزش

    دارای نمایشگر LED

    دارای باتری قابل تعویض

    دارای کارت حافظه

    سایر مشخصات

    قابلیت شنیدن صدای زنگ به هنگام تماس تلفنی

    قابل اتصال به تمام گجت های دارای بلوتوث

    دارای باتری قدرتمند

    مجهز به صدای HD

    حالت استندبای طولانی

    کیفیت صدای بالا

    قابلیت اتصال کابل صدا

    بسیار سبک با ابعاد کوچک و قابلیت حمل آسان و  عدم ایجاد خستگی در طولانی مدت

    قابليت پاسخگويي تماس و قطع و وصل و تغییر ترک موسیقی و همچنین تنظیم ولوم صدا بصورت دکمه ای(دارای پنل دکمه ای جهت کنترل صدا )

    مشخصات فنی
    رابط ها
    Bluetooth
    درگاه‌های ارتباطی
    مینی USB
    نسخه بلوتوث
    نسخه 4.0
    حساسیت صوتی
    85 دسی بل
    امپدانس
    32 اهم
    محدوده فرکانسی
    ۲۰Hz-۲۰kHz هرتز
    تعداد درایور
    یک عدد
    قطر درایور
    40 میلی‌ متر
    تعداد میکروفون‌ها
    یک عدد میکروفون داخلی
    درگاه شارژ
    درگاه میکرو Mini USB
    نوع باتری
    لیتیومی
    نوع کابل
    کابل Mini USB
    جک ۳.۵ میلی متری صدا
    دارد
    ظرفیت باتری محفظه شارژ
    400 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    حداکثر 6 ساعت در حالت پخش موسیقی و تماشای سریال یا انجام بازی های آنلاین
    عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    حداکثر 5 ساعت در حالت مکالمه
    عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    فعالیت حداکثر تا مدت زمان 300 ساعت در حالت آماده باش بدون پخش صدا
    مدت زمان شارژ باتری محفظه
    در حالت استفاده ۱۰ ساعت
    مدت زمان شارژ گوشی ها
    حدود 5 ساعت
    قابلیت های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    پشتیبانی از دستیار صوتی
    ندارد
    نشانگر LED
    دارد
    قابلیت تنظیم صدا
    دارد
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    هدفون ها و هندزفری های بی سیم لذت گوش دادن به موسیقی و انواع محتوای صوتی را برای ما دوچندان کرده اند. زیرا می توانیم آزادانه و بدن درگیری با سیم های بهم گره خورده به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازیم و به موسیقی گوش دهیم. این هدفون ها از طریق بلوتوث به انواع دستگاه های هوشمند متصل می شوند و قابلیت های متعددی را به ما ارائه می دهند. یکی از نمونه های موفق موجود در بازار هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 که با ویژگی هایی همچون باتری قدرتمند، کیفیت بالای بدنه، قابلیت برقراری تماس و پشتیبانی از صدای HD در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ادامه با جزئيات بیشتر به ویژگی های این هدفون بی سیم می پردازیم.

    معرفی 6 ویژگی ظاهری بی نظیر هدفون بی سیم زیلوت مدل B570

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 با تنوع رنگی مختلف به بازار عرضه شده و برای هر سلیقه ای رنگی جذاب را در نظر گرفته است. این محصول به صورت کاملا ارگونومیک و مطابق با ساختار گوش طراحی شده و ایمنی و راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد. وزن سبک نیز به استفاده راحت تر آن کمک کرده است. قابلیت تنظیم تل، انعطاف پذیری بالا، مجهز بودن به صفحه نمایش، دکمه های کاربردی و مقاومت در برابر تعریق و رطوبت از مهم ترین ویژگی های این هدفون بی سیم به شمار می رود.

    زیلوت

    1. طراحی ارگونومیک؛ استفاده ای آسان و راحت

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 در ابعاد 80×155×180 میلی متر طراحی شده و درایورهای آن با 40 میلی متر به خوبی گوش را پوشش می دهند. درون درایورها از بافتی نرم استفاده شده تا در صورت استفاده طولانی مدت گوش کاربر آسیب نبیند. این هدفون در چندین رنگ متنوع ارائه شده که کاربران می توانند مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

    2. دارای تل نشکن؛ با قابلیت تنظیم ارتفاع و انعطاف پذیری بالا

    این هدفون به یک تل نشکن مجهز شده که از قابلیت تنظیم و انعطاف 180 درجه برخوردار است. در نتیجه می توان به راحتی آن را متناسب با سایز سر استفاده کرد. این تل درایورها را به صورت ثابت و محکم بر روی گوش نگه می دارد. به همین دلیل برای فعالیت های پر جنب و جوش مانند فعالیت های ورزشی کاملا ایده آل خواهد بود. انعطاف پذیری بالای هدفون موجب شده تا به راحت آن را تا کنید. در نتیجه از نظر کیفیت بدنه مقاومت بالایی دارد و می تواند درون هر محفظه کوچکی قرار بگیرد.

    3. مقامت در برابر تعریق و رطوبت؛ مناسب برای فعالیت های ورزشی

    یکی دیگر از ویژگی هایی که این هدفون را برای فعالیت های ورزشی مناسب می سازد، مقاومت آن در برابر تعریق و رطوبت است. پس با خیال راحت می توانید به فعالیت های تعریق آور و پر جنب و جوش پرداخته و به صورت همزمان از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. علاوه بر این می توانید حین قدم زدن زیر باران نیز از این هدفون استفاده کنید.

    4. ساخته شده از بهترین متریال

    جنس بدنه هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 از ترکیب پلاستیک و فلز تشکیل شده و به همین دلیل در برابر ضربه های تصادفی مقاومت بالایی دارد. همچنین این ترکیب باعث وزن سبک هدفون شده است؛ در نتیجه هنگام استفاده طولانی، گوش شما خسته نخواهد شد.

    5. مجهز به صفحه نمایش دیجیتال

    یکی دیگر از ویژگی های جذاب این هدفون، مجهز بودن به صفحه نمایش دیجیتال است. بر روی بدنه درایور سمت چپ، یک صفحه نمایش رنگی و دیجیتال تعبیه شده که میزان شارژ باقی مانده هدفون، وضعیت اتصال بلوتوث، وضعیت نصب کارت حافظه و ترک در حال پخش را نمایش می دهد.

    6. دکمه های کاربردی برای کنترل صدا و تماس

    در زیر این صفحه نمایش یک دکمه تعبیه شده که برای پاسخگویی به تماس یا رد آن است. در نتیجه اگر هنگام گوش دادن به موسیقی، از مخاطب خود تماس دریافت کردید، می توانید با فشار دادن این دکمه با او صحبت کنید. در اطراف این درایور نیز چندین چراغ کوچک LED تعبیه شده که هنگام روشن شدن هدفون به رنگ آبی نمایش داده می شوند. در بالای درایور سمت چپ، چندین دکمه دیگر را نیز مشاهده می کنیم که شامل دکمه پاور، تعویض آهنگ، رفتن به آهنگ قلبی و بعدی و تعویض حالت های هدفون می شود. در زیر درایور نیز یک درگاه برای شارژ، پورت USB و یک پورت جک 3.5 میلی متری قرار گرفته است.

    بررسی مشخصات فنی هدست بلوتوثی زیلوت مدل B570

    هندزفری زیلوت

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 از طریق بلوتوث به انواع دستگاه های هوشمند متصل شده و با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد. مجهز بودن به میکروفن داخلی و قابلیت مکالمه یکی دیگر از ویژگی های کاربردی آن محسوب می شود. این هدفون کیفیت صدای بالایی داشته و برای گوش دادن به موسیقی، پادکست و گیمینگ ایده آل خواهد بود. پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی متری و باتری قدرتمند از ویژگی های دیگر این محصول به شمار می رود.

    اتصالی امن و پایدار با انواع دستگاه های هوشمند

    هدفون بلوتوثی زیلوت B570 به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز بوده که از طریق آن به انواع دستگاه های هوشمند از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی متصل می شود. پس از اتصال به بلوتوث می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را از طریق دستگاه های متصل پخش کنید. برای اتصال ابتدا باید به صورت دستی اقدام کنید. اما در سری های بعد، هدفون به طور خودکار دستگاه هوشمند شما را شناسایی کرده و به آن متصل می شود.

    مجهز به جک هدفون 3.5 میلی متری

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 دارای یک جک 3.5 میلی متری صدا بوده که از طریق آن می توان به دستگاه های صوتی مختلف متصل شد. این قابلیت برای استودیوهای ضبط صدا و موسیقی بسیار کاربرد دارد. علاوه بر این می توانید از طریق کابل AUX این هدفون را به ضبط خودرو متصل کردن و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

    مجهز به میکروفن داخلی برای برقراری مکالمه

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 مجهز به یک میکروفن داخلی بوده که امکان برقرار تماس و مکالمه با مخاطب را فراهم می سازد. همان طور که در ابتدا گفتیم در پایین نمایشگر یک دکمه تعبیه شده که با فشار دادن آن می توانید با مخاطب خود مکالمه کنید. از این دکمه می توان برای ضبط صدا نیز استفاده کرد. این میکروفن کیفیت صدای بالایی داشته و صدا را با وضوح و بدون نویز انتقال می دهد.

    کیفیت صدای بالا؛ پشتیبانی از صدای HD

    این هدفون بی سیم به درایورهای قدرتمند 40 میلی متری مجهز بوده که صدا را با حساسیت صوتی 85 دسی بل و امپدانس 32 اهم به گوش مخاطب می رساند. هدفون بی سیم زیلوت از کیفیت صدای HD پشتیبانی کرده و بدون شک لذت گوش داد به موسیقی با را برایتان دوچندان خواهد کرد.

    مناسب برای کنسول های بازی

    هدفون بلوتوثی زیلوت B570 بی سیم به دلیل داشتن کیفیت صدای بالا و بلوتوث پایدار، برای گیمرها گزینه ای ایده آل خواهد بود. این هدفون از طریق به بلوتوث به انواع کنسول های بازی متصل می شود و تجربه متفاوتی را برای گیمینگ رقم می زند.

    مجهز به باتری قدرتمند با ظرفیت بالا

    یکی از مهم ترین ویژگی های هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 داشتن باتری با ظرفیت بالاست. این هدفون به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. عمر باتری در حالت پخش موسیقی و تماشای سریال یا انجام بازی های آنلاین حداکثر 6 ساعت خواهد بود. عمر باتری در حالت مکالمه نیز 5 ساعت است. در حالت آماده به کار نیز بدون پخش صدا تا حداکثر 300 ساعت دوام می آورد. مدت زمان شارژ کامل هدفون نیز 5 ساعت خواهد بود. لازم به ذکر است که باتری این هدفون قابل تعویض بوده و در صورت هر گونه مشکل می توانید آن را جایگزین کنید. شارژ این باتری از طریق یک کابل Mini USB انجام می شود و کار با آن بسیار آسان است.

    چرا هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 بخریم؟!

    در ادامه مشخصات و مزایای هدفون بلوتوثی زیلوت B570را به صورت کلیدی و خلاصه ارائه کرده ایم تا با بررسی آن ها بتوانید با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید.

    • قابلیت شنیدن صدای زنگ به هنگام تماس تلفنی
    • قابل اتصال به تمام گجت های دارای بلوتوث
    • بدنه مقاووم و انعطاف پذیر
    • مجهز به نمایشگر دیجیتال
    • دارای باتری قدرتمند
    • مجهز به صدای HD
    • حالت استندبای طولانی
    • کیفیت صدای بالا
    • قابلیت اتصال کابل صدا
    • بسیار سبک با ابعاد کوچک
    • قابلیت حمل آسان و عدم ایجاد خستگی در طولانی مدت
    • قابليت پاسخگويي تماس و قطع و وصل و تغییر ترک موسیقی و همچنین تنظیم ولوم صدا بصورت دکمه ای

    اگر هر کدام از این ویژگی ها با اولویت های اصلی شما برای خرید یک هدفون بی سیم همخوانی دارد، خرید این محصول انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

    بررسی و خرید هدفون بی سیم زیلوت مدل B570

    در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های هدفون بی سیم زیلوت مدل B570 پرداختیم. همان طور که اشاره شد، این هدفون بی سیم از بدنه ای مقاوم ساخته شده و در عین حال کاربری آسانی دارد. تل قابل انعطاف و قابل تنظیم این هدفون، آن را برای هر سایز سری مناسب می سازد. علاوه بر این، دارای درایورهای نرم بوده که به هیچ عنوان گوش را خسته یا آزرده نمی کند. همچنین برخورداری از دکمه های متنوع کاربری آسان را برای کاربر فراهم ساخته است. این هدفون از طریق بلوتوث به دستگاه های هوشمند متصل شده و تماس و مکالمه با مخاطب را امکان پذیر کرده است. علاوه بر این، دارای درایورهای قدرتمند با بهترین کیفیت صدا بوده و لذت گوش دادن به انواع محتوای صوتی را برای شما دو چندان می کند. مجهز بودن به باتری قدرتمند، مناسب برای کنسول های بازی، حالت آماده به کار طولانی، قابلیت تعویض باتری و مقاومت در برابر رطوبت و تعریق از ویژگی های دیگر هدفون بلوتوثی زیلوت B570 به شمار می رود.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    نوع هدفون
    رو گوشی -On/Over Ear
    نوع گوشی
    دو گوشی
    نوع اتصال
    دوگانه بی سیم و با سیم
    نوع طراحی
    طراحی بسیار جذاب و ارگونومیک و جنس بدنه بسیار با کیفیت
    نوع کاربری
    کاربری عمومی
    محدوده عملکرد

    10 متر

    قابلیت مکالمه
    دارد
    دستگاه های سازگار
    سازگاری با همه دستگاه های اندروید و ios، دارای بلوتوث و درگاه AUX و تمامی گجت های پشتیبانی کننده از بلوتوث
    جنس بدنه
    پلاستیک و فلز
    وزن
    300 گرم
    ابعاد
    80×155×180 میلی متر
    مناسب برای
    موسیقی، مکالمه، ورزش
    اقلام همراه

    کابل شارژ

     
    ویژگی‌های خاص

    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

    دارای میکروفن جهت مکالمه با کیفیت خوب

    دارای تل نشکن و قابل تنظیم با  انعطاف 180 درجه

    مناسب ورزش

    دارای نمایشگر LED

    دارای باتری قابل تعویض

    دارای کارت حافظه

    سایر مشخصات

    قابلیت شنیدن صدای زنگ به هنگام تماس تلفنی

    قابل اتصال به تمام گجت های دارای بلوتوث

    دارای باتری قدرتمند

    مجهز به صدای HD

    حالت استندبای طولانی

    کیفیت صدای بالا

    قابلیت اتصال کابل صدا

    بسیار سبک با ابعاد کوچک و قابلیت حمل آسان و  عدم ایجاد خستگی در طولانی مدت

    قابليت پاسخگويي تماس و قطع و وصل و تغییر ترک موسیقی و همچنین تنظیم ولوم صدا بصورت دکمه ای(دارای پنل دکمه ای جهت کنترل صدا )

    مشخصات فنی
    رابط ها
    Bluetooth
    درگاه‌های ارتباطی
    مینی USB
    نسخه بلوتوث
    نسخه 4.0
    حساسیت صوتی
    85 دسی بل
    امپدانس
    32 اهم
    محدوده فرکانسی
    ۲۰Hz-۲۰kHz هرتز
    تعداد درایور
    یک عدد
    قطر درایور
    40 میلی‌ متر
    تعداد میکروفون‌ها
    یک عدد میکروفون داخلی
    درگاه شارژ
    درگاه میکرو Mini USB
    نوع باتری
    لیتیومی
    نوع کابل
    کابل Mini USB
    جک ۳.۵ میلی متری صدا
    دارد
    ظرفیت باتری محفظه شارژ
    400 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    حداکثر 6 ساعت در حالت پخش موسیقی و تماشای سریال یا انجام بازی های آنلاین
    عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    حداکثر 5 ساعت در حالت مکالمه
    عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    فعالیت حداکثر تا مدت زمان 300 ساعت در حالت آماده باش بدون پخش صدا
    مدت زمان شارژ باتری محفظه
    در حالت استفاده ۱۰ ساعت
    مدت زمان شارژ گوشی ها
    حدود 5 ساعت
    قابلیت های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    پشتیبانی از دستیار صوتی
    ندارد
    نشانگر LED
    دارد
    قابلیت تنظیم صدا
    دارد
    برچسب های محصول