Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی آنر آنر (Honor)

    گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    اگرچه برند آنر از شرکت سابق مادر یعنی برند هوآوی جدا شده است اما محصول جدید آن، گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت شبیه به گوشی های هوآوی است. برند هوآوی در سال های گذشته ممنوعیت تجاری داشت و نمی توانست گوشی های جدید خود را با سرویس های Google یا Play Store عرضه کند. همین موضوع باعث شد فروش گوشی های آنر با کاهشی جدی رو به رو شود اما پس از رفع محرومیت، این برند به آرامی حضور خود را در بازار تثبیت کرد.

    گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت یکی از جدیدترین گوشی های برند آنر محسوب می شود که پس از لغو تحریم های گوگل بر روی این برند، با استقبال زیادی مواجه شد. اکنون این گوشی از همه خدمات و سرویس های گوگل پشتیبانی می کند. گوشی موبایل آنر مدل 70 یک محصول میان رده بوده که با داشتن ویژگی هایی همچون پردازنده قوی، صفحه نمایش بزرگ، باتری بادوام و دوربین فوق العاده، یک گوشی درجه یک و پرچم دار به نظر می رسد. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیشتر این گوشی هوشمند بپردازیم.

    بررسی مشخصات ظاهری گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    در نگاه اول به سراغ طراحی جذاب این گوشی می رویم. در ساخت این گوشی از امضای همیشگی آنر یعنی طراحی منعکس کننده و شفاف استفاده شده است. این گوشی در چهار رنگ نقره ای، آبی، مشکی و سبز عرضه شده و هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار هستند. زمانی که یک بار این گوشی را در دست بگیرید، کیفیت و مقاومت آن شما را شگفت زده خواهد کرد. قاب درخشان پشتی نور را به زیبایی منعکس کرده و گرفتن آن در دست احساس خوبی را ایجاد می کند. این قاب از جنس پلاستیک ساخته شده و احتمال شکسته شدن آن در مقایسه با قاب شیشه ای کمتر است.

    • ماژول دوربین

    در قسمت پشتی آنر 70 5G با دو ماژول دوربین رو به رو می شویم که در گوشی های هوشمند کمتر چنین طرحی دیده می شود.در ماژول بالایی دو حسگر دوربین و در ماژول پایینی یک حسگر دوربین و یک چراغ قوه تعبیه شده است. این ماژول ها به صورت برجسته بر روی گوشی قرار گرفته اند و از سطح گوشی بالاتر هستند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای محافظت از ماژول ها از یک کاور گوشی استفاده کنید. در زیر ماژول ها مشخصات دوربین و اسکریپت تجاری اتحادیه اروپا و در انتهای آن لوگوی شرکت آنر درج شده است. این اطلاعات کمی فضای پشتی را شلوغ کرده و اگر فقط لوگو درج شده بود، نمای مینیمال تر و بهتری داشت. احتمالاً دلیل طراحی این ماژول های دو گانه اشغال فضای کمتر بوده است. با این حال این سبک به خودی خود یک طراحی منحصر به فرد محسوب می شود.

    • طراحی

    عموماً صفحه نمایش های خمیده را در گوشی های رده بالا مشاهده می کنیم اما برند آنر در مدل 70 خود نشان داده که برای گوشی های میان رده نیز به چنین ساختاری علاقه دارد. صفحه نمایش های خمیده، گوشی را باریک تر نشان می دهند و احساس خوبی در دست ایجاد می کنند اما ساختار آن احتمال لیز خوردن از دست را نیز افزایش می دهد. در اکثر گوشی های میان رده دکمه پاور با حسگر اثر انگشت ترکیب شده است اما در آنر مدل 70 در انتهای صفحه نمایش تعبیه شده که یکی دیگر از ویژگی های گوشی های پرچم دار محسوب می شود. این گوشی مجهز به یک حسگر تشخیص چهره نیز بوده که در دوربین سلفی تعبیه شده است.

    در قسمت سمت راست بدنه دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار دارد. در قسمت انتهایی نیز یک پورت USB-C، اسلات سیم کارت و بلندگوی مونو تعبیه شده است. این گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و در نتیجه اسلات کارت حافظه برای آن در نظر گرفته نشده است. همچنین این گوشی فاقد جک هدفون بوده و برای گوش دادن به موسیقی باید از هدفون های بلوتوثی استفاده کنید. تنها ویژگی منفی این گوشی عدم مقاومت آن در برابر رطوبت است. فکر می کنیم برند آنر باید این ویژگی را نیز برای گوشی مدل 70 در نظر می گرفت.

    بررسی مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    • صفحه نمایش

    یکی از مزیت های مهم گوشی Honor 70 5G صفحه نمایش بسیار بزرگ آن است. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع OLED و رزولوشن 2400*1080 است. البته صفحه نمایش بزرگ نیز مزایا و معایب خود را دارد. به عنوان مثال اگر دست های کوچکی داشته باشید، نمی توانید فقط با یک دست شبکه های اجتماعی را مرور کرده و یا چیزی تایپ کنید. از طرفی دیگر این صفحه نمایش لذت تماشای هر نوع محتوای ویدئویی و همچنین بازی را برای شما دو چندان می کند.

    نرخ به روز رسانی در این صفحه نمایش 120 هرتز بوده و در نتیجه اسکرول کردن بسیار آسان و روان خواهد بود. همان طور که اشاره کردیم این صفحه نمایش به صورت خمیده طراحی شده و مانند دیگر صفحه نمایش های خمیده هنگام تماشای صفحه نمایش از رو به رو، سمت راست و چپ آن کمی تیره می شود. به لطف صفحه نمایش OLED رنگ ها با دقت فوق العاده ای نمایش داده می شوند و از هر زاویه ای می توان به آن نگاه کرد. اگر به تماشای فیلم و سریال با کیفیت Full HD علاقه مند هستید، این صفحه نمایش بدون شک برای شما ساخته شده است.

    • اسپیکر

    می توان گفت که صدای بلندگوی مونوی آنر 70 5G نه فوق العاده و نه ضعیف عمل می کند. این بلندگو برای گوش دادن به پادکست یا ویدئوهای یوتیوب مناسب است اما اگر بخواهید بدون استفاده از هدفون به موسیقی گوش دهید یا فیلم تماشا کنید، یک بلندگوی استریو دوگانه تجربه بهتری را برای شما رقم می زند.

    • دوربین

    برند آنر در زمینه دوربین یک حرکت پیشتازانه انجام داده و برای اولین بار در گوشی آنر مدل 70 از سنسور IMX800 سونی برای لنز دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی خود استفاده کرده است. این گوشی مجهز به سه لنز بوده که شامل لنز اصلی 54 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می شود. تصاویر در نور روز با کیفیت فوق العاده ای ثبت می شوند و بازتولید رنگ ها عالی خواهد بود. این لنز مجهز به یک هوش مصنوعی بوده که وظیفه آن حفظ تعادل رنگ و تنظیم نور تصاویر است. لنز فوق عریض نسبت به لنز اصلی کیفیت کمتری دارد اما با این حال تصاویری با جزئیات خوب و رنگ غنی ثبت می کند. از این لنز می توان برای عکاسی دسته جمعی و مناظر طبیعی استفاده کرد.

    لنز تشخیص عمق نیز برای گرفتن تصاویر پرتره کاربرد دارد و کیفیت آن متوسط است. در این دوربین لنز تله فوتو وجود ندارد و باید به جای زوم اپتیکال از زوم دیجیتال استفاده کنید. اگرچه زوم کردن بیش از اندازه از کیفیت تصاویر می کاهد. دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل عملکرد خوبی دارد و برای عکاسی در شبکه های اجتماعی و همچنین فیلم برداری مناسب است. برای دریافت کیفیت بهتر، توصیه می کنیم در نور روز از این دوربین استفاده کنید. با دوربین اصلی گوشی آنر 70 5G می توانید فیلم برداری را با کیفیت 4K یعنی رزولوشن 3840*2160 و سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام دهید. حداکثر کیفیت فیلم برداری در دوربین سلفی نیز 1080*1920 و سرعت 30/60 فریم بر ثانیه است.

    • عملکرد

    گوشی موبایل آنر 70 ظرفیت 8/128گیگابایت مجهز به تراشه Snapdragon 778 بوده که مهم ترین ویژگی این گوشی موبایل محسوب می شود. چنین تراشه قدرتمندی را می توان در گوشی های رده بالا پیدا کرد اما در گوشی های میان رده کمتر یافت می شوند. این تراشه از سرعت پردازش بالایی برخوردار بوده و همه نرم افزارهای کاربردی و بازی ها را بدون تأخیر اجرا می کند. این گوشی همچنین از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کرده و از سرعت بالایی برخوردار است. 

    فضای کاربری این گوشی همان ظاهر نرم افزاری گوشی های هوآوی را دارد. این گوشی بر روی اندروید 12 اجرا می شود و رابط کاربری آن Magic UI است. در این رابط کاربری هیچ چیز عجیب و قابل توجهی دیده نشده و فضایی مشابه با رابط کاربری اندروید دارد. این گوشی همچنین از 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم برخوردار بوده که به اجرای بهتر برنامه ها کمک می کند. گوشی آنر مدل 70 متأسفانه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند؛ اما به اندازه کافی فضا برای ذخیره اطلاعات در نظر گرفته شده است.

    • باتری

    گوشی موبایل Honor مدل 5G 70 مجهز به یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی است که برای یک گوشی میان رده مزیت چشمگیری محسوب می شود. با استفاده سبک از گوشی، باتری آن تا دو روز و استفاده سنگین تا یک روز کامل دوام می آورد. این باتری از قابلیت شارژ سریع با توان 67 واتی برخوردار بوده و می تواند در عرض بیست دقیقه 60 درصد شارژ شود. طبق گفته شرکت آنر میزان شارژ این باتری برای مکالمه 26 ساعت و 44 دقیقه است.

    معرفی برند آنر

    برند آنر در سال های اخیر محصولات محبوب و باکیفیتی را روانه بازار کرده و دلیل آن تمرکز بر روی نیازهای نسل جوان است. این برند در گذشته به عنوان زیر مجموعه برند هوآوی فعالیت می کرد و سپس از آن جدا می شود. آنر همیشه در تولید گوشی های هوشمند خود و سایر محصولات از فناوری های روز دنیا و ایده های خلاقانه استفاده می کند. برند آنر با شناخت نیاز کاربران محصولاتی متناسب طراحی کرده و به بازار ارائه می دهد. از جمله محصولات تولید شده توسط این برند می توان به گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و گجت های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند اشاره کرد.

    سخن پایانی

    در این مطلب به بررسی مشخصات فنی و ظاهری گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت پرداختیم. پس از جدایی از برند هوآوی، طراحی و تولید گوشی موبایل مدل 70 یک گام رو به جلو برای برند آنر محسوب می شود. این گوشی از همه برنامه ها و خدمات گوگل پشتیبانی کرده و در پشت آن طراحی هوشمندانه و جذابی مخفی شده است. مجموعه ای از ویژگی های قابل توجه مانند عملکرد قوی، باتری بادوام، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت در کنار یکدیگر جمع شده اند تا شما با قیمتی مناسب یکی از بهترین گوشی های میان رده در دنیا را خریداری کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    OLED
    اندازه صفحه نمایش
    6.67 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    OLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن
    1080 × 2400 پیکسل
    نسبت تصویر
    20:09
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    90.8 درصد
    محافظت
    شیشه ضد خش (Scratch-Resistant Glass)
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    758 نیت
    نرخ بروزرسانی
    120 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    پشتیبانی از استاندارد +HDR10, قابلیت دریافت چند لمس همزمان

    تعداد رنگ
    1 میلیارد رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    3G, 2G, 5G, 4G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    شبکه 5G
    1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA
    فناوری‌های ارتباطی


    GPRS
    Wi-Fi
    بلوتوث
    NFC

    فن‌آوری موبایل
    A-GPS, GLONASS, BDS
    Wi-Fi
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    رادیو
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    512 گیگابایت
    حافظه RAM
    بدون حافظه RAM
    پشتیبانی از کارت حافظه
    ندارد
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    مشخصات ظاهری
    وزن
    ۱۷۸ گرم
    ابعاد
    ۷.۹×۷۳.۳×۱۶۱.۴ میلی‌متر
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    مشخصات صدا
    خروجی صدا
    USB Type-C
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    ندارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    4800 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری
    30 ساعت برای پخش موسیقی, 80 ساعت مکالمه
    مشخصات پردازنده
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    مشخصات اتصال
    امکانات ارتباطی
    NFC, شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث, USB Type-C ۲.۰
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    ۵.۲
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    مشکی (Midnight Black)، سبز (Emerald Green)، نقره‌ای (Crystal Silver)، آبی روشن (Icelandic Frost)

    مناسب برای
    مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی
    قابلیت‌های ویژه

     

    پشتیبانی از سرویس‌های گوگل

    اقلام همراه

     

    آداپتور شارژر, دفترچه راهنما, کابل USB Type C, سوزن خارج کردن سیم کارت

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    اگرچه برند آنر از شرکت سابق مادر یعنی برند هوآوی جدا شده است اما محصول جدید آن، گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت شبیه به گوشی های هوآوی است. برند هوآوی در سال های گذشته ممنوعیت تجاری داشت و نمی توانست گوشی های جدید خود را با سرویس های Google یا Play Store عرضه کند. همین موضوع باعث شد فروش گوشی های آنر با کاهشی جدی رو به رو شود اما پس از رفع محرومیت، این برند به آرامی حضور خود را در بازار تثبیت کرد.

    گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت یکی از جدیدترین گوشی های برند آنر محسوب می شود که پس از لغو تحریم های گوگل بر روی این برند، با استقبال زیادی مواجه شد. اکنون این گوشی از همه خدمات و سرویس های گوگل پشتیبانی می کند. گوشی موبایل آنر مدل 70 یک محصول میان رده بوده که با داشتن ویژگی هایی همچون پردازنده قوی، صفحه نمایش بزرگ، باتری بادوام و دوربین فوق العاده، یک گوشی درجه یک و پرچم دار به نظر می رسد. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیشتر این گوشی هوشمند بپردازیم.

    بررسی مشخصات ظاهری گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    در نگاه اول به سراغ طراحی جذاب این گوشی می رویم. در ساخت این گوشی از امضای همیشگی آنر یعنی طراحی منعکس کننده و شفاف استفاده شده است. این گوشی در چهار رنگ نقره ای، آبی، مشکی و سبز عرضه شده و هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار هستند. زمانی که یک بار این گوشی را در دست بگیرید، کیفیت و مقاومت آن شما را شگفت زده خواهد کرد. قاب درخشان پشتی نور را به زیبایی منعکس کرده و گرفتن آن در دست احساس خوبی را ایجاد می کند. این قاب از جنس پلاستیک ساخته شده و احتمال شکسته شدن آن در مقایسه با قاب شیشه ای کمتر است.

    • ماژول دوربین

    در قسمت پشتی آنر 70 5G با دو ماژول دوربین رو به رو می شویم که در گوشی های هوشمند کمتر چنین طرحی دیده می شود.در ماژول بالایی دو حسگر دوربین و در ماژول پایینی یک حسگر دوربین و یک چراغ قوه تعبیه شده است. این ماژول ها به صورت برجسته بر روی گوشی قرار گرفته اند و از سطح گوشی بالاتر هستند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای محافظت از ماژول ها از یک کاور گوشی استفاده کنید. در زیر ماژول ها مشخصات دوربین و اسکریپت تجاری اتحادیه اروپا و در انتهای آن لوگوی شرکت آنر درج شده است. این اطلاعات کمی فضای پشتی را شلوغ کرده و اگر فقط لوگو درج شده بود، نمای مینیمال تر و بهتری داشت. احتمالاً دلیل طراحی این ماژول های دو گانه اشغال فضای کمتر بوده است. با این حال این سبک به خودی خود یک طراحی منحصر به فرد محسوب می شود.

    • طراحی

    عموماً صفحه نمایش های خمیده را در گوشی های رده بالا مشاهده می کنیم اما برند آنر در مدل 70 خود نشان داده که برای گوشی های میان رده نیز به چنین ساختاری علاقه دارد. صفحه نمایش های خمیده، گوشی را باریک تر نشان می دهند و احساس خوبی در دست ایجاد می کنند اما ساختار آن احتمال لیز خوردن از دست را نیز افزایش می دهد. در اکثر گوشی های میان رده دکمه پاور با حسگر اثر انگشت ترکیب شده است اما در آنر مدل 70 در انتهای صفحه نمایش تعبیه شده که یکی دیگر از ویژگی های گوشی های پرچم دار محسوب می شود. این گوشی مجهز به یک حسگر تشخیص چهره نیز بوده که در دوربین سلفی تعبیه شده است.

    در قسمت سمت راست بدنه دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار دارد. در قسمت انتهایی نیز یک پورت USB-C، اسلات سیم کارت و بلندگوی مونو تعبیه شده است. این گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و در نتیجه اسلات کارت حافظه برای آن در نظر گرفته نشده است. همچنین این گوشی فاقد جک هدفون بوده و برای گوش دادن به موسیقی باید از هدفون های بلوتوثی استفاده کنید. تنها ویژگی منفی این گوشی عدم مقاومت آن در برابر رطوبت است. فکر می کنیم برند آنر باید این ویژگی را نیز برای گوشی مدل 70 در نظر می گرفت.

    بررسی مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    • صفحه نمایش

    یکی از مزیت های مهم گوشی Honor 70 5G صفحه نمایش بسیار بزرگ آن است. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع OLED و رزولوشن 2400*1080 است. البته صفحه نمایش بزرگ نیز مزایا و معایب خود را دارد. به عنوان مثال اگر دست های کوچکی داشته باشید، نمی توانید فقط با یک دست شبکه های اجتماعی را مرور کرده و یا چیزی تایپ کنید. از طرفی دیگر این صفحه نمایش لذت تماشای هر نوع محتوای ویدئویی و همچنین بازی را برای شما دو چندان می کند.

    نرخ به روز رسانی در این صفحه نمایش 120 هرتز بوده و در نتیجه اسکرول کردن بسیار آسان و روان خواهد بود. همان طور که اشاره کردیم این صفحه نمایش به صورت خمیده طراحی شده و مانند دیگر صفحه نمایش های خمیده هنگام تماشای صفحه نمایش از رو به رو، سمت راست و چپ آن کمی تیره می شود. به لطف صفحه نمایش OLED رنگ ها با دقت فوق العاده ای نمایش داده می شوند و از هر زاویه ای می توان به آن نگاه کرد. اگر به تماشای فیلم و سریال با کیفیت Full HD علاقه مند هستید، این صفحه نمایش بدون شک برای شما ساخته شده است.

    • اسپیکر

    می توان گفت که صدای بلندگوی مونوی آنر 70 5G نه فوق العاده و نه ضعیف عمل می کند. این بلندگو برای گوش دادن به پادکست یا ویدئوهای یوتیوب مناسب است اما اگر بخواهید بدون استفاده از هدفون به موسیقی گوش دهید یا فیلم تماشا کنید، یک بلندگوی استریو دوگانه تجربه بهتری را برای شما رقم می زند.

    • دوربین

    برند آنر در زمینه دوربین یک حرکت پیشتازانه انجام داده و برای اولین بار در گوشی آنر مدل 70 از سنسور IMX800 سونی برای لنز دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی خود استفاده کرده است. این گوشی مجهز به سه لنز بوده که شامل لنز اصلی 54 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می شود. تصاویر در نور روز با کیفیت فوق العاده ای ثبت می شوند و بازتولید رنگ ها عالی خواهد بود. این لنز مجهز به یک هوش مصنوعی بوده که وظیفه آن حفظ تعادل رنگ و تنظیم نور تصاویر است. لنز فوق عریض نسبت به لنز اصلی کیفیت کمتری دارد اما با این حال تصاویری با جزئیات خوب و رنگ غنی ثبت می کند. از این لنز می توان برای عکاسی دسته جمعی و مناظر طبیعی استفاده کرد.

    لنز تشخیص عمق نیز برای گرفتن تصاویر پرتره کاربرد دارد و کیفیت آن متوسط است. در این دوربین لنز تله فوتو وجود ندارد و باید به جای زوم اپتیکال از زوم دیجیتال استفاده کنید. اگرچه زوم کردن بیش از اندازه از کیفیت تصاویر می کاهد. دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل عملکرد خوبی دارد و برای عکاسی در شبکه های اجتماعی و همچنین فیلم برداری مناسب است. برای دریافت کیفیت بهتر، توصیه می کنیم در نور روز از این دوربین استفاده کنید. با دوربین اصلی گوشی آنر 70 5G می توانید فیلم برداری را با کیفیت 4K یعنی رزولوشن 3840*2160 و سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام دهید. حداکثر کیفیت فیلم برداری در دوربین سلفی نیز 1080*1920 و سرعت 30/60 فریم بر ثانیه است.

    • عملکرد

    گوشی موبایل آنر 70 ظرفیت 8/128گیگابایت مجهز به تراشه Snapdragon 778 بوده که مهم ترین ویژگی این گوشی موبایل محسوب می شود. چنین تراشه قدرتمندی را می توان در گوشی های رده بالا پیدا کرد اما در گوشی های میان رده کمتر یافت می شوند. این تراشه از سرعت پردازش بالایی برخوردار بوده و همه نرم افزارهای کاربردی و بازی ها را بدون تأخیر اجرا می کند. این گوشی همچنین از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کرده و از سرعت بالایی برخوردار است. 

    فضای کاربری این گوشی همان ظاهر نرم افزاری گوشی های هوآوی را دارد. این گوشی بر روی اندروید 12 اجرا می شود و رابط کاربری آن Magic UI است. در این رابط کاربری هیچ چیز عجیب و قابل توجهی دیده نشده و فضایی مشابه با رابط کاربری اندروید دارد. این گوشی همچنین از 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم برخوردار بوده که به اجرای بهتر برنامه ها کمک می کند. گوشی آنر مدل 70 متأسفانه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند؛ اما به اندازه کافی فضا برای ذخیره اطلاعات در نظر گرفته شده است.

    • باتری

    گوشی موبایل Honor مدل 5G 70 مجهز به یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی است که برای یک گوشی میان رده مزیت چشمگیری محسوب می شود. با استفاده سبک از گوشی، باتری آن تا دو روز و استفاده سنگین تا یک روز کامل دوام می آورد. این باتری از قابلیت شارژ سریع با توان 67 واتی برخوردار بوده و می تواند در عرض بیست دقیقه 60 درصد شارژ شود. طبق گفته شرکت آنر میزان شارژ این باتری برای مکالمه 26 ساعت و 44 دقیقه است.

    معرفی برند آنر

    برند آنر در سال های اخیر محصولات محبوب و باکیفیتی را روانه بازار کرده و دلیل آن تمرکز بر روی نیازهای نسل جوان است. این برند در گذشته به عنوان زیر مجموعه برند هوآوی فعالیت می کرد و سپس از آن جدا می شود. آنر همیشه در تولید گوشی های هوشمند خود و سایر محصولات از فناوری های روز دنیا و ایده های خلاقانه استفاده می کند. برند آنر با شناخت نیاز کاربران محصولاتی متناسب طراحی کرده و به بازار ارائه می دهد. از جمله محصولات تولید شده توسط این برند می توان به گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و گجت های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند اشاره کرد.

    سخن پایانی

    در این مطلب به بررسی مشخصات فنی و ظاهری گوشی موبایل آنر مدل 5G 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت پرداختیم. پس از جدایی از برند هوآوی، طراحی و تولید گوشی موبایل مدل 70 یک گام رو به جلو برای برند آنر محسوب می شود. این گوشی از همه برنامه ها و خدمات گوگل پشتیبانی کرده و در پشت آن طراحی هوشمندانه و جذابی مخفی شده است. مجموعه ای از ویژگی های قابل توجه مانند عملکرد قوی، باتری بادوام، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت در کنار یکدیگر جمع شده اند تا شما با قیمتی مناسب یکی از بهترین گوشی های میان رده در دنیا را خریداری کنید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    OLED
    اندازه صفحه نمایش
    6.67 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    OLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن
    1080 × 2400 پیکسل
    نسبت تصویر
    20:09
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    90.8 درصد
    محافظت
    شیشه ضد خش (Scratch-Resistant Glass)
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    758 نیت
    نرخ بروزرسانی
    120 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    پشتیبانی از استاندارد +HDR10, قابلیت دریافت چند لمس همزمان

    تعداد رنگ
    1 میلیارد رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    3G, 2G, 5G, 4G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    شبکه 5G
    1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA
    فناوری‌های ارتباطی


    GPRS
    Wi-Fi
    بلوتوث
    NFC

    فن‌آوری موبایل
    A-GPS, GLONASS, BDS
    Wi-Fi
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    رادیو
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    512 گیگابایت
    حافظه RAM
    بدون حافظه RAM
    پشتیبانی از کارت حافظه
    ندارد
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    مشخصات ظاهری
    وزن
    ۱۷۸ گرم
    ابعاد
    ۷.۹×۷۳.۳×۱۶۱.۴ میلی‌متر
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    مشخصات صدا
    خروجی صدا
    USB Type-C
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    ندارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    4800 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری
    30 ساعت برای پخش موسیقی, 80 ساعت مکالمه
    مشخصات پردازنده
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    مشخصات اتصال
    امکانات ارتباطی
    NFC, شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث, USB Type-C ۲.۰
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    ۵.۲
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    مشکی (Midnight Black)، سبز (Emerald Green)، نقره‌ای (Crystal Silver)، آبی روشن (Icelandic Frost)

    مناسب برای
    مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی
    قابلیت‌های ویژه

     

    پشتیبانی از سرویس‌های گوگل

    اقلام همراه

     

    آداپتور شارژر, دفترچه راهنما, کابل USB Type C, سوزن خارج کردن سیم کارت