Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی آنر آنر (Honor)

    گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    در سال های اخیر برند آنر به عنوان یکی از برندهای موفق در تولید گوشی های میان رده و باکیفیت با قیمت مقرون به صرفه شناخته شده است. گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت یکی از بهترین گوشی های میان رده موجود در بازار بوده که به همراه یک پردازنده قوی، حافظه رم 128 گیگابایت و صفحه نمایش 6.7 اینچی به بازار عرضه شده است. این گوشی موبایل مجهز به سه لنز دوربین بوده که هر کدام قابلیت های عکاسی متنوعی را به کاربران ارائه می دهند. طراحی جذاب، وزن سبک و مجهز بودن به حسگر اثر انگشت از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند به شمار می رود. در ادامه به طور کامل به مشخصات و جزئیات گوشی آنر X8a می پردازیم.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل Honor X8a 128/8 GB دو سیم کارت از طراحی زیبا و در عین حال کاربردی برخوردار است. قاب پشتی این گوشی به زیبایی نور را منعکس می کند و حس یک گوشی لوکس و رده بالا را انتقال می دهد. همچنین وزن سبک آن سهولت استفاده را برای کاربر فراهم ساخته است. کیفیت بالای بدنه، جا نماندن اثر انگشت و صفحه نمایش بزرگ از ویژگي های دیگر گوشی موبایل آنر مدل X8A به شمار می رود.

    طراحی زیبا و مدرن

    برای بررسی گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت ابتدا به سراغ طراحی آن می رویم. این گوشی موبایل در سه رنگ مشکی، فیروزه ای و نقره ای ارائه شده که هر کدام از جذابیت خاصی برخوردار هستند. آنر در طراحی این گوشی موبایل از بدنه پلاستیکی استفاده کرده که بخش گسترده ای از گوشی را پوشانده است. قسمت پشتی به صورت مات طراحی شده و هیچ اثر لک یا انگشتی بر روی آن ایجاد نمی شود. همچنین به دلیل حالت درخشان، نور را به زیبایی منعکس می کند و از جذابیت بصری خاصی بهره مند شده است. با قرار دادن این بدنه در زاویه های مختلف می توانید رنگ های زیبایی را دریافت نمایید.

    وزن سبک و طراحی کاربردی

    وزن گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت 179 گرم است و به همین دلیل در دست احساس راحتی دارد. در کناره سمت راست گوشی دکمه پاور تعبیه شده و در زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. کاربر به راحتی به حسگر اثر انگشت دسترسی داشته و می تواند در سریع ترین زمان ممکن قفل گوشی را باز کند. در قسمت سمت چپ نیز یک اسلات سیم کارت دوگانه تعبیه شده است. در قسمت پشت گوشی شاهد یک ماژول دوربین سه گانه هستیم که در کنار آن یک فلاش چراغ قوه دیده می شود. این ماژول در قسمت بالا و سمت چپ گوشی قرار گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی کند. در قسمت جلو شاهد یک صفحه نمایش 6.7 اینچی هستیم که نسبت آن به بدنه 89.6 درصد است. حاشیه های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر قرار گرفته و یک تجربه تماشای فراگیر را به کاربران ارائه می دهد.

    مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل Honor X8A دو سیم کارت ظرفیت 128/8GB به یک پردازنده قوی مجهز بوده که امکان اجرای انواع برنامه های کاربردی و نیمه سنگین را فراهم ساخته است. صفحه نمایش این گوشی از وضوح بسیار خوبی برخوردار بوده و برای وب گردی، تماشای فیلم و سریال و بازی ایده ال به نظر می رسد. مجهز بودن به حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر سریع از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند محسوب می شود. قیمت گوشی honor x8a با توجه به قابلیت های متعدد آن کاملا مقرون به صرفه بوده و ارزش خرید بالایی دارد.

    صفحه نمایش بزرگ

    گوشی موبایل آنر مدل X8A به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع IPS LCD مجهز بوده که با وضوح 1080*2388 کیفیت خوبی را به نمایش می گذارد. میزان روشنایی این صفحه نمایش در داخل منزل و شرایط نوری خوب، عالی به نظر می رسد؛ اما در محیط بیرون در زیر نور مستقیم خورشید ممکن است چندان واضح نباشد. این صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتز تجربه خوبی را هنگام بازی های آنلاین به ارمغان می آورد. اما شاید هنگام اجرای بازی های سنگین با کمی تأخیر مواجه شوید. مهم ترین مزیت این صفحه نمایش ابعاد بزرگ آن بوده که برای علاقمندان به تماشای فیلم و سریال از طریق گوشی موبایل بسیار ایده آل خواهد بود. همچنین وضوح تصویر و رنگ ها بسیار خوب بوده و کیفیت رضایت بخشی را به ارمغان می آورد.

    پردازنده قدرتمند

    گوشی موبایل آنر مدل X8A مجهز به چیپست Mediatek Helio G88 بوده که شامل دو هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A75 و شش هسته 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55 می شود. این پردازنده برای کاربری روزانه و اجرای برنامه های سبک گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این گوشی موبایل به همراه رم 8 گیگابایت می تواند عملکرد کلی پردازنده را در اجرای نرم افزارهای مختلف ارتقا دهد. با داشتن این حافظه رم می توانید چند وظیفگی و اجرای بازی های مختلف را با سرعت بهتری انجام دهید.

    این گوشی موبایل همچنین به یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده که امکان ارتقاء آن نیز وجود ندارد اما به طور کلی فضای کافی برای ذخیره اطلاعات شما را فراهم می سازد. اگرچه این پردازنده برای گوشی های رده بالاتر طراحی نشده اما می تواند بازی هایی همچون کال آف دیوتی موبایل و آسفالت 9 را با افت جزئی فریم و کمی تاخیر اجرا کند. با این حال توصیه می کنیم برای داشتن تجربه بهتر هنگام اجرای این نوع بازی ها، گرافیک گوشی را بر روی حالت LOW قرار دهید.

    عملکرد دوربین

    در پشت گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت ماژول دوربین سه گانه تعبیه شده که شامل دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی تعبیه شده است.

    به عنوان یک گوشی میان رده کیفیت عکس ها با دوربین اصلی گوشی موبایل آنر x8a 5g کاملاً رضایت بخش به نظر می رسد. در طول روز تصاویر کیفیت خوبی دارند و باز تولید رنگ به صورت طبیعی نمایش داده می شود. جزئیات نیز به اندازه کافی خوب هستند اما نمی توان کیفیت تصاویر دوربین این گوشی را در رده عالی قرار داد. لنز پرتره به خوبی می تواند پوست انسان را با رنگ طبیعی نمایش دهد و به درستی سوژه را از پس زمینه جدا کند. هرچند ممکن است در برخی از عکس ها تشخیص لبه و کنترل هایلایت برایش مشکل باشد.

    لنز سلفی گوشی موبایل آنر x8a 5g عکس هایی با کیفیت متوسط تولید می کند. رنگ پوست و باز تولید رنگ در آن خوب به نظر می رسد اما برای شبکه های اجتماعی چندان ایده آل به نظر نمی رسد. از دوربین فوق عریض نیز می توانید برای گرفتن تصاویر منظره استفاده نمایید. آنر در طراحی این دوربین قابلیت حالت شب را نیز اضافه کرده است. با فعال کردن حالت شب عکس ها در نور کم، تا حدودی روشن تر شده و جزئیات بهتر دیده می شوند. با این حال گرفتن عکس در نور کم را با این گوشی توصیه نمی کنیم. زیرا عکس ها دانه دانه و نویز دار دیده می شوند. این گوشی موبایل فاقد لنز تله فوتو بوده و به همین دلیل زوم به صورت دیجیتالی انجام می شود. زوم دیجیتالی باعث افت کیفیت عکس ها می شود و بهتر است فقط در صورت لزوم از آن استفاده کنید. فیلمبرداری با دوربین اصلی با رزولوشن 1080*1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می شود.

    باتری با ظرفیت بالا

    گوشی موبایل آنر x8a 5g مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت بوده و می تواند در مدت زمان 30 دقیقه به شارژ 50 درصد برسد. این گوشی موبایل از قابلیت شارژ سریع با توان 22.5 وات بهره مند بوده و به همین دلیل می تواند در کمترین زمان ممکن باتری را شارژ نماید. به همراه این گوشی موبایل یک شارژر نیز ارائه شده که از نوع کابل USB Type-C است.

    ارزش خرید گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت پرداختیم. همان طور که اشاره شد، این گوشی موبایل به عنوان یک محصول میان رده عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد و به پردازنده قدرتمند Mediatek Helio G88 مجهز شده است. با برخورداری از این پردازنده اجرای انواع برنامه های کاربردی و بازی های سبک و نیمه سنگین امکان پذیر خواهد بود. همچنین می تواند بازی هایی مانند کال آف دیوتی موبایل و آسفالت ۹ را با پایین آوردن گرافیک اجرا کند. این گوشی موبایل به یک ماژول دوبین سه گانه مجهز شده که به طور کلی عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد. تصاویر در نور روز جزئيات خوبی دارند و رنگ ها طبیعی به نظر می رسد. به طور کلی اگر به دنبال گوشی موبایلی با ویژگی هایی کاربردی و قیمت مقرون به صرفه هستید، خرید آنر x8a انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

    گوشی موبایل آنر Honor x8a به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 22.5 واتی نیز پشتیبانی می کند. در ساخت این گوشی موبایل از پلاستیک درجه یک استفاده شده و طراحی زیبا و براق آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، حافظه 128 گیگابایتی و صفحه نمایش 6.7 اینچی از مزایای دیگر این گوشی هوشمند به شمار می رود. برای خرید آنر x8a می توانید به وب سایت فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    IPS LCD
    اندازه صفحه نمایش
    ۶.۷ اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    IPS
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    391 پیکسل در اینچ
    رزولوشن
    1080x2388 پیکسل
    نسبت تصویر
    20:09
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    89.6 درصد
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    450 نیت
    نرخ بروزرسانی
    90 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    خازنی چند لمسی (Multi Touch)

    تعداد رنگ
    16.7 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 4G, 3G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    فناوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi
    بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    GLONASS, BDS, GALILEO, GPS
    Wi-Fi
    Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct
    رادیو
    ندارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    ندارد
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    حسگرها


    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    مجاورت (Proximity)
    اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4, H.263, H.264, 3GP, MKV, AVI, xVid, MOV, MPEG2, TS, WEBM, M4V

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    100+5+2مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    16 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    سرعت فیلمبرداری

    30 فریم بر ثانیه

    کیفیت فیلمبرداری
    (1080 × 1920) Full HD
    دوربین سلفی

    حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۶

    فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)

    فلش
    LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای دوربین سه‌گانه | دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۰۰+۵+۲ مگاپیکسل

    دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسل دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹

    فناوری فوکوس AF 

    دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ 

    دوربین سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴

    قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    قابلیت عکاسی HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    ۱۷۹ گرم
    ابعاد
    ۷.۵×۷۴.۵×۱۶۲.۹ میلی‌متر
    جنس بدنه
    شیشه،پلاستیک
    ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
    ویژگی های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مناسب عکاسی

    شناسه کالا
    6936520812134، 6936520812141، 6936520805655، 6936520805679، 6936520812080، 6936520805662
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2023
    مشخصات صدا
    بلندگو
    مونو
    خروجی صدا
    پورت TYPE-C
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    ندارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
    عمر باتری
    80 ساعت مکالمه
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    قابلیت شارژ سریع با توان ۲۲.۵ وات

    شارژ ۰-۱۰۰ درصد در مدت زمان ۳۰ دقیقه

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Mediatek Helio G88 (12nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-core (2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55)
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۸ - ۲.۰ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G52 MC2
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم , بی‌سیم (Wi-Fi)
    رابط ها
    Bluetooth, USB Type-C
    امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
    درگاه های ارتباطی
    USB Type-C, بلوتوث
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
     5.1، A2DP ،LE
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    فیروزه ای، نقره ای، مشکی

    مناسب برای
    مناسب عکاسی
    سایر امکانات

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    اقلام همراه

    آداپتور شارژر

    دفترچه راهنما

    کابل USB Type C

    سوزن خارج کردن سیم کارت

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    در سال های اخیر برند آنر به عنوان یکی از برندهای موفق در تولید گوشی های میان رده و باکیفیت با قیمت مقرون به صرفه شناخته شده است. گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت یکی از بهترین گوشی های میان رده موجود در بازار بوده که به همراه یک پردازنده قوی، حافظه رم 128 گیگابایت و صفحه نمایش 6.7 اینچی به بازار عرضه شده است. این گوشی موبایل مجهز به سه لنز دوربین بوده که هر کدام قابلیت های عکاسی متنوعی را به کاربران ارائه می دهند. طراحی جذاب، وزن سبک و مجهز بودن به حسگر اثر انگشت از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند به شمار می رود. در ادامه به طور کامل به مشخصات و جزئیات گوشی آنر X8a می پردازیم.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل Honor X8a 128/8 GB دو سیم کارت از طراحی زیبا و در عین حال کاربردی برخوردار است. قاب پشتی این گوشی به زیبایی نور را منعکس می کند و حس یک گوشی لوکس و رده بالا را انتقال می دهد. همچنین وزن سبک آن سهولت استفاده را برای کاربر فراهم ساخته است. کیفیت بالای بدنه، جا نماندن اثر انگشت و صفحه نمایش بزرگ از ویژگي های دیگر گوشی موبایل آنر مدل X8A به شمار می رود.

    طراحی زیبا و مدرن

    برای بررسی گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت ابتدا به سراغ طراحی آن می رویم. این گوشی موبایل در سه رنگ مشکی، فیروزه ای و نقره ای ارائه شده که هر کدام از جذابیت خاصی برخوردار هستند. آنر در طراحی این گوشی موبایل از بدنه پلاستیکی استفاده کرده که بخش گسترده ای از گوشی را پوشانده است. قسمت پشتی به صورت مات طراحی شده و هیچ اثر لک یا انگشتی بر روی آن ایجاد نمی شود. همچنین به دلیل حالت درخشان، نور را به زیبایی منعکس می کند و از جذابیت بصری خاصی بهره مند شده است. با قرار دادن این بدنه در زاویه های مختلف می توانید رنگ های زیبایی را دریافت نمایید.

    وزن سبک و طراحی کاربردی

    وزن گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت 179 گرم است و به همین دلیل در دست احساس راحتی دارد. در کناره سمت راست گوشی دکمه پاور تعبیه شده و در زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. کاربر به راحتی به حسگر اثر انگشت دسترسی داشته و می تواند در سریع ترین زمان ممکن قفل گوشی را باز کند. در قسمت سمت چپ نیز یک اسلات سیم کارت دوگانه تعبیه شده است. در قسمت پشت گوشی شاهد یک ماژول دوربین سه گانه هستیم که در کنار آن یک فلاش چراغ قوه دیده می شود. این ماژول در قسمت بالا و سمت چپ گوشی قرار گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی کند. در قسمت جلو شاهد یک صفحه نمایش 6.7 اینچی هستیم که نسبت آن به بدنه 89.6 درصد است. حاشیه های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر قرار گرفته و یک تجربه تماشای فراگیر را به کاربران ارائه می دهد.

    مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل Honor X8A دو سیم کارت ظرفیت 128/8GB به یک پردازنده قوی مجهز بوده که امکان اجرای انواع برنامه های کاربردی و نیمه سنگین را فراهم ساخته است. صفحه نمایش این گوشی از وضوح بسیار خوبی برخوردار بوده و برای وب گردی، تماشای فیلم و سریال و بازی ایده ال به نظر می رسد. مجهز بودن به حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر سریع از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند محسوب می شود. قیمت گوشی honor x8a با توجه به قابلیت های متعدد آن کاملا مقرون به صرفه بوده و ارزش خرید بالایی دارد.

    صفحه نمایش بزرگ

    گوشی موبایل آنر مدل X8A به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع IPS LCD مجهز بوده که با وضوح 1080*2388 کیفیت خوبی را به نمایش می گذارد. میزان روشنایی این صفحه نمایش در داخل منزل و شرایط نوری خوب، عالی به نظر می رسد؛ اما در محیط بیرون در زیر نور مستقیم خورشید ممکن است چندان واضح نباشد. این صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتز تجربه خوبی را هنگام بازی های آنلاین به ارمغان می آورد. اما شاید هنگام اجرای بازی های سنگین با کمی تأخیر مواجه شوید. مهم ترین مزیت این صفحه نمایش ابعاد بزرگ آن بوده که برای علاقمندان به تماشای فیلم و سریال از طریق گوشی موبایل بسیار ایده آل خواهد بود. همچنین وضوح تصویر و رنگ ها بسیار خوب بوده و کیفیت رضایت بخشی را به ارمغان می آورد.

    پردازنده قدرتمند

    گوشی موبایل آنر مدل X8A مجهز به چیپست Mediatek Helio G88 بوده که شامل دو هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A75 و شش هسته 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55 می شود. این پردازنده برای کاربری روزانه و اجرای برنامه های سبک گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این گوشی موبایل به همراه رم 8 گیگابایت می تواند عملکرد کلی پردازنده را در اجرای نرم افزارهای مختلف ارتقا دهد. با داشتن این حافظه رم می توانید چند وظیفگی و اجرای بازی های مختلف را با سرعت بهتری انجام دهید.

    این گوشی موبایل همچنین به یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده که امکان ارتقاء آن نیز وجود ندارد اما به طور کلی فضای کافی برای ذخیره اطلاعات شما را فراهم می سازد. اگرچه این پردازنده برای گوشی های رده بالاتر طراحی نشده اما می تواند بازی هایی همچون کال آف دیوتی موبایل و آسفالت 9 را با افت جزئی فریم و کمی تاخیر اجرا کند. با این حال توصیه می کنیم برای داشتن تجربه بهتر هنگام اجرای این نوع بازی ها، گرافیک گوشی را بر روی حالت LOW قرار دهید.

    عملکرد دوربین

    در پشت گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت ماژول دوربین سه گانه تعبیه شده که شامل دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی تعبیه شده است.

    به عنوان یک گوشی میان رده کیفیت عکس ها با دوربین اصلی گوشی موبایل آنر x8a 5g کاملاً رضایت بخش به نظر می رسد. در طول روز تصاویر کیفیت خوبی دارند و باز تولید رنگ به صورت طبیعی نمایش داده می شود. جزئیات نیز به اندازه کافی خوب هستند اما نمی توان کیفیت تصاویر دوربین این گوشی را در رده عالی قرار داد. لنز پرتره به خوبی می تواند پوست انسان را با رنگ طبیعی نمایش دهد و به درستی سوژه را از پس زمینه جدا کند. هرچند ممکن است در برخی از عکس ها تشخیص لبه و کنترل هایلایت برایش مشکل باشد.

    لنز سلفی گوشی موبایل آنر x8a 5g عکس هایی با کیفیت متوسط تولید می کند. رنگ پوست و باز تولید رنگ در آن خوب به نظر می رسد اما برای شبکه های اجتماعی چندان ایده آل به نظر نمی رسد. از دوربین فوق عریض نیز می توانید برای گرفتن تصاویر منظره استفاده نمایید. آنر در طراحی این دوربین قابلیت حالت شب را نیز اضافه کرده است. با فعال کردن حالت شب عکس ها در نور کم، تا حدودی روشن تر شده و جزئیات بهتر دیده می شوند. با این حال گرفتن عکس در نور کم را با این گوشی توصیه نمی کنیم. زیرا عکس ها دانه دانه و نویز دار دیده می شوند. این گوشی موبایل فاقد لنز تله فوتو بوده و به همین دلیل زوم به صورت دیجیتالی انجام می شود. زوم دیجیتالی باعث افت کیفیت عکس ها می شود و بهتر است فقط در صورت لزوم از آن استفاده کنید. فیلمبرداری با دوربین اصلی با رزولوشن 1080*1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می شود.

    باتری با ظرفیت بالا

    گوشی موبایل آنر x8a 5g مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت بوده و می تواند در مدت زمان 30 دقیقه به شارژ 50 درصد برسد. این گوشی موبایل از قابلیت شارژ سریع با توان 22.5 وات بهره مند بوده و به همین دلیل می تواند در کمترین زمان ممکن باتری را شارژ نماید. به همراه این گوشی موبایل یک شارژر نیز ارائه شده که از نوع کابل USB Type-C است.

    ارزش خرید گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل آنر مدل X8A دو سیم کارت پرداختیم. همان طور که اشاره شد، این گوشی موبایل به عنوان یک محصول میان رده عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد و به پردازنده قدرتمند Mediatek Helio G88 مجهز شده است. با برخورداری از این پردازنده اجرای انواع برنامه های کاربردی و بازی های سبک و نیمه سنگین امکان پذیر خواهد بود. همچنین می تواند بازی هایی مانند کال آف دیوتی موبایل و آسفالت ۹ را با پایین آوردن گرافیک اجرا کند. این گوشی موبایل به یک ماژول دوبین سه گانه مجهز شده که به طور کلی عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد. تصاویر در نور روز جزئيات خوبی دارند و رنگ ها طبیعی به نظر می رسد. به طور کلی اگر به دنبال گوشی موبایلی با ویژگی هایی کاربردی و قیمت مقرون به صرفه هستید، خرید آنر x8a انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

    گوشی موبایل آنر Honor x8a به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 22.5 واتی نیز پشتیبانی می کند. در ساخت این گوشی موبایل از پلاستیک درجه یک استفاده شده و طراحی زیبا و براق آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، حافظه 128 گیگابایتی و صفحه نمایش 6.7 اینچی از مزایای دیگر این گوشی هوشمند به شمار می رود. برای خرید آنر x8a می توانید به وب سایت فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    IPS LCD
    اندازه صفحه نمایش
    ۶.۷ اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    IPS
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    391 پیکسل در اینچ
    رزولوشن
    1080x2388 پیکسل
    نسبت تصویر
    20:09
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    89.6 درصد
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    450 نیت
    نرخ بروزرسانی
    90 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    خازنی چند لمسی (Multi Touch)

    تعداد رنگ
    16.7 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 4G, 3G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    فناوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi
    بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    GLONASS, BDS, GALILEO, GPS
    Wi-Fi
    Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct
    رادیو
    ندارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    ندارد
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    حسگرها


    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    مجاورت (Proximity)
    اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4, H.263, H.264, 3GP, MKV, AVI, xVid, MOV, MPEG2, TS, WEBM, M4V

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    100+5+2مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    16 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    سرعت فیلمبرداری

    30 فریم بر ثانیه

    کیفیت فیلمبرداری
    (1080 × 1920) Full HD
    دوربین سلفی

    حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۶

    فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)

    فلش
    LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای دوربین سه‌گانه | دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۰۰+۵+۲ مگاپیکسل

    دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسل دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹

    فناوری فوکوس AF 

    دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ 

    دوربین سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴

    قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    قابلیت عکاسی HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    ۱۷۹ گرم
    ابعاد
    ۷.۵×۷۴.۵×۱۶۲.۹ میلی‌متر
    جنس بدنه
    شیشه،پلاستیک
    ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
    ویژگی های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مناسب عکاسی

    شناسه کالا
    6936520812134، 6936520812141، 6936520805655، 6936520805679، 6936520812080، 6936520805662
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2023
    مشخصات صدا
    بلندگو
    مونو
    خروجی صدا
    پورت TYPE-C
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    ندارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
    عمر باتری
    80 ساعت مکالمه
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    قابلیت شارژ سریع با توان ۲۲.۵ وات

    شارژ ۰-۱۰۰ درصد در مدت زمان ۳۰ دقیقه

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Mediatek Helio G88 (12nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-core (2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55)
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۸ - ۲.۰ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G52 MC2
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم , بی‌سیم (Wi-Fi)
    رابط ها
    Bluetooth, USB Type-C
    امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
    درگاه های ارتباطی
    USB Type-C, بلوتوث
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
     5.1، A2DP ،LE
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    فیروزه ای، نقره ای، مشکی

    مناسب برای
    مناسب عکاسی
    سایر امکانات

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    اقلام همراه

    آداپتور شارژر

    دفترچه راهنما

    کابل USB Type C

    سوزن خارج کردن سیم کارت