Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی آنر آنر (Honor)

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    برند آنر پس از عرضه موفقیت آمیز گوشی آنر 70 و جدایی از برند هوآوی، این بار با یک گوشی هوشمند میان رده جدید ظاهر شده است. گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت از ساختاری باریک و طراحی بسیار زیبا بهره مند شده که طراحی ماتریس ستاره ای آن را از سایر گوشی های دیگر این برند متمایز می کند. این گوشی هوشمند با ظرفیت 256 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایت ارائه شده و به طور کلی عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. مجهز بودن به ماژول دوربین سه گانه، نرخ تازه سازی 120 هرتز و کیفیت بالای صفحه نمایش از مهمترین ویژگی های این گوشی هوشمند به شمار می رود. در ادامه به طور کامل به مشخصات و ویژگی های این گوشی هوشمند اشاره خواهیم کرد.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و به دلیل تنوع رنگی، طیف گسترده ای از سلایق را در بر می گیرد. طراحی حلقه  ستاره ای در پشت این گوشی آن را بسیار متمایز کرده و طراحی ظریف آن نیز احساس لوکس بودن را القا می کند. وزن سبک، حسگر اثر انگشت اپتیکال و صفحه نمایش بزرگ از مشخصات Honor x9a محسوب می شوند. 

    طراحی زیبا و هوشمندانه

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در سه رنگ مشکی سبز و نقره ای ارائه شده که هر کدام از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردارند. در طراحی رنگ های این گوشی موبایل از درخشندگی کمتری استفاده شده و به طور کلی طراحی جذابی را ارائه می دهد. در پشت این دوربین، یک حلقه ستاره ای با طرح ماتریس تعبیه شده که هر کدام از لنزها با فاصله یکسان در حاشیه این دایره قرار گرفته اند. در انتهای حلقه نیز یک چراغ قوه تعبیه شده است.

    این حلقه به صورت برجسته طراحی شده و هنگام قرارگیری بر روی یک سطح صاف کمی به سمت بالا تمایل خواهد داشت. شما می توانید برای محافظت از فضای پشتی گوشی از یک قاب استفاده کنید. وزن این گوشی موبایل فقط 175 گرم بوده که آن را در دسته گوشی های سبک وزن قرار می دهد. همچنین با ضخامت 7.9 میلی متر احساس راحتی در دست داشته و حس یک گوشی ظریف و هوشمند را القا می کند.

    محل قرارگیری دکمه های کاربردی

    در قسمت سمت راست گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا قرار گرفته و در قسمت انتهایی یک پورت USB 3 و بلندگو تعبیه شده است. این گوشی همچنین مجهز به یک حسگر اثر انگشت بوده که به صورت اپتیکال در زیر نمایشگر قرار گرفته است. در طراحی این گوشی هوشمند از جک سه و نیم میلی متری استفاده نشده و برای گوش دادن به موسیقی یا هر صدایی با هدفون باید از طریق بلوتوث اقدام نمایید.

    مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل آنر مدل X8A مجهز به پردازنده ای قدرتمند بوده و به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش باکیفیت از نوع AMOLED مجهز شده و برای اجرای انواع بازی های آنلاین و تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است. بهره مندی از ظرفیت بالای باتری، دوربین های سه گانه و پشتیبانی از شبکه 5G از مزایای دیگر این گوشی موبایل محسوب می شود.

    مجهز به صفحه نمایش AMOLED

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده که با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی موبایل 89.9 درصد بوده و برای علاقه مندانی که به تماشای فیلم و سریال از طریق صفحه نمایشگر گوشی علاقمند هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این نمایشگر از وضوح رنگی بسیار خوبی برخوردار بوده و با تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچ بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

     این صفحه نمایش همچنین دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده و برای اجرای انواع بازی های آنلاین عملکردی پاسخگو و بدون تأخیر دارد. اگر هنگام اجرای بازی های آنلاین تنظیمات گرافیکی خود را بر روی حالت LOW قرار دهید، می توانید از این نرخ تازه سازی و بازی آنلاین خود لذت ببرید. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 800 نیت بوده و محتوای آن در زیر نور مستقیم خورشید به خوبی دیده می شود.

    مجهز به پردازنده Snapdragon

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به پردازنده Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G مجهز شده است. این پردازنده با فرایند ساخت 6 نانومتری طراحی شده و شامل 2 هسته 2.2 گیگاهرتز Kryo 660 Gold و 6 هسته 1.7 گیگاهرتز Kryo 660 Silver می شود. این پردازنده برای این گوشی میان رده ایده آل به نظر می رسد و انواع برنامه های کاربردی و نرم افزارهای سبک و نیمه سنگین را به راحتی اجرا می کند. پردازنده گرافیکی Adreno 619 نیز باعث بهبود عملکرد آن در اجرای برنامه ها و بازی های مختلف شده است.

    فضای ذخیره سازی

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده و امکان ارتقاء ندارد. با این حال فضای کافی برای ذخیره انواع فایل در اختیار شما قرار می دهد. همچنین دارای یک رم 8 گیگابایتی بوده که هنگام انجام چندوظیفگی و اجرای بازی ها عملکردی پاسخگو و روان را ارائه می دهد.

    عملکرد دوربین

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت مجهز به دوربین سه گانه بوده که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین الترا واید 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. اگرچه برند آنر در ساخت این دستگاه بر روی دوربین تمرکز نکرده اما برای کاربران خود به عنوان یک گوشی میان رده عملکرد رضایت بخشی را ارائه می دهد. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی در شرایط نوری مناسب عکس های خوبی را به ثبت می رساند و رنگ ها و جزئیات در آن به خوبی دیده می شود. از لنز فوق عریض نیز می توانید برای گرفتن تصاویر دسته جمعی و مناظر با دید گسترده استفاده کنید.

    این دوربین همچنین به حالت شب مجهز بوده که در نور کم می تواند نویز تصاویر را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. عکاسی پرتره نیز در حد قابل قبولی عمل می کند و می تواند با تشخیص لبه و جدا کردن سوژه از پس زمینه نتیجه خوبی را ارائه دهد. در قسمت جلو یک دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل قرار گرفته که برای ثبت عکس در شبکه های اجتماعی مناسب خواهد بود. حداکثر رزولوشن فیلم برداری گوشی موبایل آنر x8a 5g در دوربین پشت 1080P بوده که با نرخ 30 فریم بر ثانیه لحظات شما ثبت می کند.

    ظرفیت باتری

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت مجهز شده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده در این باتری 40 وات بوده و می تواند در عرض 30 دقیقه باتری گوشی را از صفر به 50 درصد شارژ برساند. این گوشی موبایل از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند و از طریق درگاه us USB Type-C 2.0 شارژ می شود.

    نرم افزار و رابط کاربردی

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت بر روی اندروید 12 و با رابط کاربری Magic UI 6.1 اجرا می شود. برند آنر به کاربران خود قول پشتیبانی مداوم از به روزرسانی های OTA برای نسخه های اندروید و همچنین به روزرسانی های امنیتی را می دهد. با مجهز بودن به تراشه Snapdragon 695 5G SoC، این گوشی موبایل در کارهای روزمره مانند مرور وب و مرور شبکه های اجتماعی بسیار خوب عمل می کند.

    نتیجه

    در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت پرداختیم. این گوشی موبایل یکی از بهترین گوشی های میان رده موجود در بازار بوده که با قیمتی مقرون به صرفه و ویژگی های قابل توجه به بازار ارائه شده است. اگر باتری با ظرفیت بالا، شارژ سریع و صفحه نمایش بزرگ جزء اولویت های اصلی تان برای خرید یک گوشی موبایل میان رده محسوب می شود، بدون شک خرید آنر x8a بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده و کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. همچنین از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی کرده و می تواند در مدت زمان 1 ساعت گوشی شما را به طور کامل شارژ کند.

    در ساخت گوشی موبایل آنر x8a 5g از پردازنده Snapdragon 695 5G SoC استفاده شده که برای اجرای کاربری های روزمره و برنامه های سبک گزینه ای ایده آل هست. همچنین دارای یک رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی بوده که به سرعت این دستگاه می افزاید. این گوشی موبایل همچنین به یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز بوده که در نور روز تصاویر بسیار خوبی را ثبت می کند. بدون شک این گوشی موبایل برای کارهای روزمره و نه چندان سنگین یک انتخاب بسیار مناسب خواهد بود. برای خرید آنر x8a می توانید به فروشگاه آنلاین فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    6.67 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن
    1080 × 2400 پیکسل
    نسبت تصویر
    ۲۰:۹
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    درصد 89.9
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    800نیت
    نرخ بروزرسانی
    120 هرتز
    تعداد رنگ
    1.07 میلیارد رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    3G, 2G, 5G, 4G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    شبکه 5G
    SA/NSA
    فناوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi
    بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    GLONASS, GALILEO, GPS, BDS
    Wi-Fi
    Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct
    رادیو
    ندارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    256 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    ندارد
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    حسگرها


    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    ژیروسکوپ (Gyro)
    حسگر اثر انگشت (اپتیکال، زیر صفحه نمایش)(Fingerprint (under display, optical))

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4, H.263, H.264, 3GP, MKV, AVI, xVid, MOV, MPEG2, TS, WEBM, M4V

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    2 + 5 + 64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    16 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    سرعت فیلمبرداری

    30 فریم بر ثانیه

    کیفیت فیلمبرداری
    (1080 × 1920) Full HD
    دوربین سلفی

    حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۵ 

    فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)

    فلش
    LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای دوربین سه‌گانه | دوربین‌هایی با رزولوشن ۶۴+۵+۲ مگاپیکسل 

    دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸

    فناوری فوکوس PDAF

    دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲

    دوربین سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴

    قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    قابلیت عکاسی HDR

    فیلمبرداری گذر زمان (Time Lapse)

    قابلیت تشخیص لبخند

    قابلیت زوم دیجیتال 8 برابر

    قابلیت عکاسی HDR

    قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)

    مشخصات ظاهری
    وزن
    175 گرم
    ابعاد
    7.9 × 73.9 × 161.6 میلی‌متر
    جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
    ساختار بدنه
    بدنه پشت و دور بدنه پلاستیک, پنل جلو شیشه
    ویژگی های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مناسب عکاسی

    شناسه کالا
    6936520812134 6936520812141 6936520805655 6936520805679 6936520812080 6936520805662
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2023
    مشخصات صدا
    بلندگو
    مونو
    خروجی صدا
    USB Type-C
    توضیحات تکمیلی صدا

    فاقد جک 3.5 میلی متری صدا

    کیفیت صدای 24-bit/192kHz

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    ندارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری, لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری
    5100 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری
    80 ساعت مکالمه
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

     قابلیت شارژ سریع با توان ۴۰ وات

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G (6 nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-core (2x2.2 GHz Kryo 660 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 660 Silver)
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    2.2 +1.7 گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno 619
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi), بی‌سیم و باسیم
    رابط ها
    USB Type-C
    امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi), NFC
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث, USB Type-C
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.1, A2DP, LE, aptX HD
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    نقره ای، سبز، مشکی

    مناسب برای
    مناسب عکاسی
    سایر امکانات

    رابط کاربری Magic UI ۶.۱ 

    سایر توضیحات

    پشتیبانی از سرویس خدمات گوگل

    اقلام همراه

    آداپتور شارژر

    دفترچه راهنما

    کابل USB Type C

    سوزن خارج کردن سیم کارت

    کاور ژله ای

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    برند آنر پس از عرضه موفقیت آمیز گوشی آنر 70 و جدایی از برند هوآوی، این بار با یک گوشی هوشمند میان رده جدید ظاهر شده است. گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت از ساختاری باریک و طراحی بسیار زیبا بهره مند شده که طراحی ماتریس ستاره ای آن را از سایر گوشی های دیگر این برند متمایز می کند. این گوشی هوشمند با ظرفیت 256 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایت ارائه شده و به طور کلی عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. مجهز بودن به ماژول دوربین سه گانه، نرخ تازه سازی 120 هرتز و کیفیت بالای صفحه نمایش از مهمترین ویژگی های این گوشی هوشمند به شمار می رود. در ادامه به طور کامل به مشخصات و ویژگی های این گوشی هوشمند اشاره خواهیم کرد.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و به دلیل تنوع رنگی، طیف گسترده ای از سلایق را در بر می گیرد. طراحی حلقه  ستاره ای در پشت این گوشی آن را بسیار متمایز کرده و طراحی ظریف آن نیز احساس لوکس بودن را القا می کند. وزن سبک، حسگر اثر انگشت اپتیکال و صفحه نمایش بزرگ از مشخصات Honor x9a محسوب می شوند. 

    طراحی زیبا و هوشمندانه

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در سه رنگ مشکی سبز و نقره ای ارائه شده که هر کدام از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردارند. در طراحی رنگ های این گوشی موبایل از درخشندگی کمتری استفاده شده و به طور کلی طراحی جذابی را ارائه می دهد. در پشت این دوربین، یک حلقه ستاره ای با طرح ماتریس تعبیه شده که هر کدام از لنزها با فاصله یکسان در حاشیه این دایره قرار گرفته اند. در انتهای حلقه نیز یک چراغ قوه تعبیه شده است.

    این حلقه به صورت برجسته طراحی شده و هنگام قرارگیری بر روی یک سطح صاف کمی به سمت بالا تمایل خواهد داشت. شما می توانید برای محافظت از فضای پشتی گوشی از یک قاب استفاده کنید. وزن این گوشی موبایل فقط 175 گرم بوده که آن را در دسته گوشی های سبک وزن قرار می دهد. همچنین با ضخامت 7.9 میلی متر احساس راحتی در دست داشته و حس یک گوشی ظریف و هوشمند را القا می کند.

    محل قرارگیری دکمه های کاربردی

    در قسمت سمت راست گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا قرار گرفته و در قسمت انتهایی یک پورت USB 3 و بلندگو تعبیه شده است. این گوشی همچنین مجهز به یک حسگر اثر انگشت بوده که به صورت اپتیکال در زیر نمایشگر قرار گرفته است. در طراحی این گوشی هوشمند از جک سه و نیم میلی متری استفاده نشده و برای گوش دادن به موسیقی یا هر صدایی با هدفون باید از طریق بلوتوث اقدام نمایید.

    مشخصات فنی گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل آنر مدل X8A مجهز به پردازنده ای قدرتمند بوده و به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش باکیفیت از نوع AMOLED مجهز شده و برای اجرای انواع بازی های آنلاین و تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است. بهره مندی از ظرفیت بالای باتری، دوربین های سه گانه و پشتیبانی از شبکه 5G از مزایای دیگر این گوشی موبایل محسوب می شود.

    مجهز به صفحه نمایش AMOLED

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده که با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی موبایل 89.9 درصد بوده و برای علاقه مندانی که به تماشای فیلم و سریال از طریق صفحه نمایشگر گوشی علاقمند هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این نمایشگر از وضوح رنگی بسیار خوبی برخوردار بوده و با تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچ بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

     این صفحه نمایش همچنین دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده و برای اجرای انواع بازی های آنلاین عملکردی پاسخگو و بدون تأخیر دارد. اگر هنگام اجرای بازی های آنلاین تنظیمات گرافیکی خود را بر روی حالت LOW قرار دهید، می توانید از این نرخ تازه سازی و بازی آنلاین خود لذت ببرید. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 800 نیت بوده و محتوای آن در زیر نور مستقیم خورشید به خوبی دیده می شود.

    مجهز به پردازنده Snapdragon

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به پردازنده Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G مجهز شده است. این پردازنده با فرایند ساخت 6 نانومتری طراحی شده و شامل 2 هسته 2.2 گیگاهرتز Kryo 660 Gold و 6 هسته 1.7 گیگاهرتز Kryo 660 Silver می شود. این پردازنده برای این گوشی میان رده ایده آل به نظر می رسد و انواع برنامه های کاربردی و نرم افزارهای سبک و نیمه سنگین را به راحتی اجرا می کند. پردازنده گرافیکی Adreno 619 نیز باعث بهبود عملکرد آن در اجرای برنامه ها و بازی های مختلف شده است.

    فضای ذخیره سازی

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده و امکان ارتقاء ندارد. با این حال فضای کافی برای ذخیره انواع فایل در اختیار شما قرار می دهد. همچنین دارای یک رم 8 گیگابایتی بوده که هنگام انجام چندوظیفگی و اجرای بازی ها عملکردی پاسخگو و روان را ارائه می دهد.

    عملکرد دوربین

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت مجهز به دوربین سه گانه بوده که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین الترا واید 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. اگرچه برند آنر در ساخت این دستگاه بر روی دوربین تمرکز نکرده اما برای کاربران خود به عنوان یک گوشی میان رده عملکرد رضایت بخشی را ارائه می دهد. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی در شرایط نوری مناسب عکس های خوبی را به ثبت می رساند و رنگ ها و جزئیات در آن به خوبی دیده می شود. از لنز فوق عریض نیز می توانید برای گرفتن تصاویر دسته جمعی و مناظر با دید گسترده استفاده کنید.

    این دوربین همچنین به حالت شب مجهز بوده که در نور کم می تواند نویز تصاویر را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. عکاسی پرتره نیز در حد قابل قبولی عمل می کند و می تواند با تشخیص لبه و جدا کردن سوژه از پس زمینه نتیجه خوبی را ارائه دهد. در قسمت جلو یک دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل قرار گرفته که برای ثبت عکس در شبکه های اجتماعی مناسب خواهد بود. حداکثر رزولوشن فیلم برداری گوشی موبایل آنر x8a 5g در دوربین پشت 1080P بوده که با نرخ 30 فریم بر ثانیه لحظات شما ثبت می کند.

    ظرفیت باتری

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت مجهز شده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده در این باتری 40 وات بوده و می تواند در عرض 30 دقیقه باتری گوشی را از صفر به 50 درصد شارژ برساند. این گوشی موبایل از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند و از طریق درگاه us USB Type-C 2.0 شارژ می شود.

    نرم افزار و رابط کاربردی

    گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت بر روی اندروید 12 و با رابط کاربری Magic UI 6.1 اجرا می شود. برند آنر به کاربران خود قول پشتیبانی مداوم از به روزرسانی های OTA برای نسخه های اندروید و همچنین به روزرسانی های امنیتی را می دهد. با مجهز بودن به تراشه Snapdragon 695 5G SoC، این گوشی موبایل در کارهای روزمره مانند مرور وب و مرور شبکه های اجتماعی بسیار خوب عمل می کند.

    نتیجه

    در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل آنر مدل X9A 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت پرداختیم. این گوشی موبایل یکی از بهترین گوشی های میان رده موجود در بازار بوده که با قیمتی مقرون به صرفه و ویژگی های قابل توجه به بازار ارائه شده است. اگر باتری با ظرفیت بالا، شارژ سریع و صفحه نمایش بزرگ جزء اولویت های اصلی تان برای خرید یک گوشی موبایل میان رده محسوب می شود، بدون شک خرید آنر x8a بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده و کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. همچنین از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی کرده و می تواند در مدت زمان 1 ساعت گوشی شما را به طور کامل شارژ کند.

    در ساخت گوشی موبایل آنر x8a 5g از پردازنده Snapdragon 695 5G SoC استفاده شده که برای اجرای کاربری های روزمره و برنامه های سبک گزینه ای ایده آل هست. همچنین دارای یک رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی بوده که به سرعت این دستگاه می افزاید. این گوشی موبایل همچنین به یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز بوده که در نور روز تصاویر بسیار خوبی را ثبت می کند. بدون شک این گوشی موبایل برای کارهای روزمره و نه چندان سنگین یک انتخاب بسیار مناسب خواهد بود. برای خرید آنر x8a می توانید به فروشگاه آنلاین فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    6.67 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن
    1080 × 2400 پیکسل
    نسبت تصویر
    ۲۰:۹
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    درصد 89.9
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    800نیت
    نرخ بروزرسانی
    120 هرتز
    تعداد رنگ
    1.07 میلیارد رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    3G, 2G, 5G, 4G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    شبکه 5G
    SA/NSA
    فناوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi
    بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    GLONASS, GALILEO, GPS, BDS
    Wi-Fi
    Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct
    رادیو
    ندارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    256 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    ندارد
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    حسگرها


    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    ژیروسکوپ (Gyro)
    حسگر اثر انگشت (اپتیکال، زیر صفحه نمایش)(Fingerprint (under display, optical))

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4, H.263, H.264, 3GP, MKV, AVI, xVid, MOV, MPEG2, TS, WEBM, M4V

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    2 + 5 + 64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    16 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    سرعت فیلمبرداری

    30 فریم بر ثانیه

    کیفیت فیلمبرداری
    (1080 × 1920) Full HD
    دوربین سلفی

    حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۵ 

    فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)

    فلش
    LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای دوربین سه‌گانه | دوربین‌هایی با رزولوشن ۶۴+۵+۲ مگاپیکسل 

    دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸

    فناوری فوکوس PDAF

    دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲

    دوربین سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴

    قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    قابلیت عکاسی HDR

    فیلمبرداری گذر زمان (Time Lapse)

    قابلیت تشخیص لبخند

    قابلیت زوم دیجیتال 8 برابر

    قابلیت عکاسی HDR

    قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)

    مشخصات ظاهری
    وزن
    175 گرم
    ابعاد
    7.9 × 73.9 × 161.6 میلی‌متر
    جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
    ساختار بدنه
    بدنه پشت و دور بدنه پلاستیک, پنل جلو شیشه
    ویژگی های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مناسب عکاسی

    شناسه کالا
    6936520812134 6936520812141 6936520805655 6936520805679 6936520812080 6936520805662
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2023
    مشخصات صدا
    بلندگو
    مونو
    خروجی صدا
    USB Type-C
    توضیحات تکمیلی صدا

    فاقد جک 3.5 میلی متری صدا

    کیفیت صدای 24-bit/192kHz

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    ندارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری, لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری
    5100 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری
    80 ساعت مکالمه
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

     قابلیت شارژ سریع با توان ۴۰ وات

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G (6 nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-core (2x2.2 GHz Kryo 660 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 660 Silver)
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    2.2 +1.7 گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno 619
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi), بی‌سیم و باسیم
    رابط ها
    USB Type-C
    امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi), NFC
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث, USB Type-C
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.1, A2DP, LE, aptX HD
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    نقره ای، سبز، مشکی

    مناسب برای
    مناسب عکاسی
    سایر امکانات

    رابط کاربری Magic UI ۶.۱ 

    سایر توضیحات

    پشتیبانی از سرویس خدمات گوگل

    اقلام همراه

    آداپتور شارژر

    دفترچه راهنما

    کابل USB Type C

    سوزن خارج کردن سیم کارت

    کاور ژله ای