Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی سامسونگ سامسونگ (Samsung)

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت یکی از نمونه های پرطرفدار سری A سامسونگ بوده که با مشخصات قابل توجهی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این گوشی موبایل در آوریل 2023 به بازار عرضه شده و جزء گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می شود. صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED یکی از ویژگی های قابل توجه آن بوده که همراه با نرخ تازه سازی 90 هرتز تجربه روان و بدون تاخیری را برای کاربر به ارمغان می آورد. قابلیت ارتقاء حافظه، دوربین 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع از ویژگی های دیگر این محصول به شمار می رود. در ادامه با جزئيات بیشتر به مشخصات این محصول می پردازیم.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت از طراحی مینیمال و ساده ای برخوردار بوده و به دلیل داشتن تنوع رنگی با هر سلیقه ای سازگار خواهد بود. متریال گوشی از مواد باکیفیت و در عین حال سبک ساخته شده و در دست احساس خوبی را القا می کند. داشتن صفحه نمایشگر بزرگ، حسگر اثر انگشت و اسلات اختصاصی برای درج دو سیم کارت و کارت حافظه از ویژگی های دیگر این گوشی موبایل به شمار می رود.

    طراحی زیبا با تنوع رنگی

    این گوشی موبایل در ابعاد 162.1 در 77.6 در 8.3 میلی متر طراحی شده و به خوبی در دست قرار می گیرد. وزن آن نیز فقط 195 گرم بوده که حمل آن را به مدت طولانی آسان می کند. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سبز لیمویی، چند رنگ و شرابی ارائه شده که هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار هستند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. گلکسی A24 از نظر ظاهری شباهت زیادی با گوشی های پرچمداری سری گلگسی S23 و A54 دارد.

    ساختار کاربردی

    اطراف بدنه گوشی به صورت منحنی طراحی شده و نگه داشتن آن در دست را آسان تر می کند. پشت گوشی طراحی کاملا ساده و مینیمالی داشته و فقط یک ماژول دوربین سه گانه به صورت عمودی در سمت چپ آن تعبیه شده است. در قسمت جلو نیز نمایشگر 82.4 درصد بدنه را تشکیل داده و حاشیه های ظریفی اطراف آن را شکل داده اند. این گوشی نسبت به نمونه های نسل قبل ضخامت کمتری دارد؛ اما تفاوت آن چندان چشمگیر به نظر نمی رسد. با این حال بسیار خوش فرم بوده و هنگام استفاده طولانی باعث خستگی دست نمی شود.

    ساخته شده از متریال مقاوم

    جنس بدنه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر خط و خش و ضربه های تصادفی مقاومت خوبی دارد. در قسمت انتهایی گوشی، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، اسپیکر مونو و درگاه شارژ تعبیه شده است. در قسمت سمت راست دکمه پاور و کنترل صدا تعبیه شده که دکمه پاور به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند. این حسگر انگشت عملکرد سریعی داشته و امنیت دستگاه را افزایش می دهد. در قسمت سمت چپ نیز اسلات سیم کارت و کارت حافظه قرار گرفته است.

    مشخصات فنی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به صفحه نمایش Super AMOLED مجهز شده و تجربه تماشای فراگیر را برای کاربران به ارمغان می آورد. این دستگاه به یک پردازنده قوی مجهز شده که برای اجرای انواع برنامه های کاربردی عملکرد خوبی را ایفا می کند. همچنین دارای فضای ذخیره سازی مناسب با قابلت ارتقاء آن است. پشتیبانی از شارژ سریع، مجهز بودن به دوربین 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از قابلیت NFC از قابلیت های دیگر این محصول به شمار می رود.

    مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED

     گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز شده که برای علاقه مندان به نمایشگرهای بزرگ ایده آل خواهد بود. اگر می خواهید فیلم، سریال یا هر نوع محتوای ویدیویی را از طریق گوشی تماشا کنید، صفحه نمایش بزرگ و Super AMOLED این گوشی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این نمایشگر با رزولوشن 1080×2340 پیکسل کیفیت خوبی را به نمایش می گذارد و رنگ ها را با وضوح و عمیق نشان می دهد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت بوده و می توان در یک روز آفتابی نیز به راحتی از آن استفاده کرد. نرخ تازه سازی این نمایشگر 90 هرتز بوده و به همین دلیل هنگام اجرای بازی های آنلاین، تماشای فیلم و سریال یا پیمایش در وب و شبکه های اجتماعی کمترین تأخیر را تجربه خواهید کرد.

    پردازنده مدیاتک

    در ساخت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت از تراشه MediaTek MT8781 Helio G99 استفاده شده است. این تراشه با فرایند ساخت 6 نانومتری ساخته شده و برای گوشی هایی با دوربین باکیفیت تر، نمایشگر های سریع تر و به طور کلی عملکرد روان تر به کار می رود. در نتیجه این گوشی پاسخگویی سریعی داشته و برنامه های مختلف را بدون هیچ اختلال و تأخیری اجرا می کند. این گوشی همان طور که از عنوانش پیداست به یک رم 6 گیگابایتی مجهز شده که ظرفیت خوبی را برای اجرا و ذخیره برنامه ها فراهم می سازد. از طرفی دیگر دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بوده که فضای کافی برای ذخیره اطلاعات شما را مهیا می کند. با این حال اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق کارت حافظه میکرو اس دی فضای ذخیره سازی را ارتقاء دهید.

    ماژول دوربین سه گانه با پشتیبانی از قابلیت های مختلف عکاسی

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به یک ماژول دوربین سه گانه مجهز شده که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و لنز ماکرو دو مگاپیکسلی می شود. لنز اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل کیفیت بالایی در نور روز داشته و جزئيات خوبی را در تصویر نشان می دهد. از لنز فوق عریض می توانید برای ثبت تصاویر دسته جمعی یا مناظر طبیعی استفاده کنید. زیرا با فعال کردن این لنز، زاویه دید گسترده شده و سوژه های زیادی در آن جای می گیرد. از لنز ماکرو نیز می توانید برای ثبت سوژه های نزدیک استفاده کنید. حداکثر رزولوشن فیلم برداری دوربین پشتی و دوربین سلفی 1080P است و کیفیت خوبی دارد. لنز سلفی نیز با رزولوشن 13 مگاپیکسل برای ثبت خاطرات روزمره در شبکه های اجتماعی مناسب به نظر می رسد. از قابلیت های دیگر دوربین، می توان به فلش LED، پانوراما، HDR، حالت بوکه و حالت حرفه ای اشاره کرد.

    باتری قدرتمند با پشتیبانی از شارژ سریع

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده که از شارژ سریع 25 وات نیز پشتیبانی می کند. این گوشی دارای یک درگاه USB-Type-C بوده که با پشتیبانی از شارژ PD در سریع ترین زمان ممکن دستگاه شما را شارژ می کند.

    پشتیبانی 4 و 5 ساله نرم افزاری و امنیتی

    این گوشی موبایل مبتنی بر اندروید 13 بوده و با رابط کاربری OneUI Core 5.1 اجرا می شود. فضای این رابط کاربردی بسیار دوستانه و راحت بوده و کاربر به آسانی مي تواند از آن استفاده کند. سامسونگ تضمین کرده که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A24 از 4 سال به روز رسانی سیستم عامل و 5 سال به روز رسانی امنیتی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و گزینه های ارتباطی مختلفی مانند Wi-Fi، بلوتوث، GPS و LTE دارد.

    مزایای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت در یک نگاه

    در ادامه به صورت خلاصه و کلیدی به مزایا و ویژگی های مهم این محصول اشاره کرده ایم تا با بررسی نهایی آن ها با اطمینان بیشتری درباره خرید خود تصمیم بگیرید.

    • طراحی زیبا و مینیمال
    • تنوع رنگی
    • وزن سبک
    • حاشیه های انحنادار
    • مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED
    • ساخته شده از متریال مقاوم
    • ظرفیت بالا
    • قابلیت ارتقاء حافظه تا 1 ترابایت
    • پردازنده قدرتمند
    • مناسب برای عکاسی در نور روز
    • پشتیبانی از فیلم برداری با کیفیت 1080P
    • دارای نمایشگر اپتیکال
    • پشتیبانی از دو سیم کارت

    اگر هر کدام از مشخصات زیر با اولویت های اصلی شما برای خرید یک گوشی موبایل مقرون به صرفه مطابقت دارد، انتخاب این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت گوشی a24 رم 6 با توجه به مزایایی که اشاره کردیم، بسیار مقرون به صرفه بوده و به عنوان یک گوشی میان رده ارزش خرید بالایی خواهد داشت. همان طور که گفتیم سری A سامسونگ جزء نمونه های میان رده بوده و به همین دلیل قیمت گوشی a34 128 گیگ رم 6 مقرون به صرفه خواهد بود.

    بررسی و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت پرداختیم. همان طور که اشاره شد، گوشی Galaxy A24 نسبت به نسل قبل از کیفیت و قدرت بیشتری برخوردار بوده و با حذف شارژر آن را به گزینه مقرون به صرفه تری تبدیل کرده است. این گوشی از طراحی زیبا و مینیمالی برخوردار بوده و صفحه نمایش OLED آن بهترین کیفیت را به نمایش می گذارد. همچنین به یک دوربین با رزولوشن 50 مگاپیکسل مجهز شده که تصاویری با جزئیات بالا در نور روز به ثبت می رساند. حافظه در نظر گرفته شده برای این دستگاه 128 گیگابایت بوده و تا سقف 1 ترابایت قابل ارتقاء خواهد بود. پشتیبانی 4 و 5 ساله نرم افزاری و امنیتی، مجهز بودن به NFC، پردازنده قدرتمند، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شارژ سریع از مزیت های دیگر این محصول به شمار می رود. قیمت گوشی a34 128 گیگ رم 6 مقرون به صرفه بوده و با توجه به قابلیت های متعدد آن ارزش خرید بالایی دارد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    لمسی خازنی
    اندازه صفحه نمایش
    6.5 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Super AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    396 پیکسل در اینچ
    رزولوشن
    1080x2340 پیکسل
    نسبت تصویر
    19.5:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    ~82.4 درصد
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    میزان روشنایی 1000 نیتس
    نرخ بروزرسانی
    90 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    تایمر

    تنظیم White Balance

    دارای لنز اولترا واید با زاویه 123 درجه

    دارای لنز ماکرو

    قابلیت تشخیص چهره

    قابلیت تشخیص چهره (Face detection)

    قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر

    قابلیت زوم دیجیتال

    قابلیت عکاسی HDR

    قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    قابلیت فوکوس با اشاره بر سوژه

    تعداد رنگ
    16 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    850 / 900 / 1800 / 1900 GSM
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 2100
    شبکه 4G
    41, 40, 38, 28, 20, 8, 7, 5, 3, 1
    شبکه 5G
    ندارد
    Wi-Fi
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    6 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    microSDXC (استفاده‌ از جایگاه اختصاصی)
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    13 با امکان ارتقا
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    حسگر اثرانگشت (روی حاشیه بدنه)

    شتاب‌سنج

    ژیروسکوپ

    قطب‌نما

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3

    MP4

    3gp

    Ogg

    AMR

    AAC

    FLAC

    WAV

    MIDI

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    سه گانه 50 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل مشخصات دوربین واید : 50 مگاپیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مشخصات دوربین اولتراواید : 5 مگاپیکسل، با پوشش 123 درجه، 1/5 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2 مشخصات دوربین ماکرو : 2 مگاپیکسل، f/2.4
    رزولوشن دوربین جلو
    13 مگاپیکسل سنسور 1/3.1 اینچ، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2
    سرعت فیلمبرداری

    1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه

    دوربین سلفی

    1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه

    لرزشگیر تصویر
    دارد
    فلش
    دارد
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    پانوراما HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    195 گرم
    ابعاد
    162.3x77.6x8.3 میلی متر
    جنس بدنه
    پلاستیک و شیشه
    ساختار بدنه
    جلو شیشه، پشت و فریم پلاستیکی
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    فروردین 1402
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد
    خروجی صدا
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    توضیحات تکمیلی صدا

    مونو

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی آمپر ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد، 25 وات
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    غیر قابل تعویض

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    MediaTek MT8781 Helio G99 (6nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    8 هسته ای
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    2 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز (Cortex-A76)، 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G57 MC2
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
    رابط ها
    USB Type-C, USB ۲.۰
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.3
    منبع تغذیه
    باتری
    مشخصات کلی
    مناسب برای
    آقایان - بانوان
    سایر امکانات

    فناوری مکان یابی

    GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS) | QZSS

    سایر توضیحات

    رابط کاربری

    One UI 5.1

    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما

    کابل شارژ USB-C 

    سوزن خارج کردن سیم کارت

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت یکی از نمونه های پرطرفدار سری A سامسونگ بوده که با مشخصات قابل توجهی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این گوشی موبایل در آوریل 2023 به بازار عرضه شده و جزء گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می شود. صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED یکی از ویژگی های قابل توجه آن بوده که همراه با نرخ تازه سازی 90 هرتز تجربه روان و بدون تاخیری را برای کاربر به ارمغان می آورد. قابلیت ارتقاء حافظه، دوربین 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع از ویژگی های دیگر این محصول به شمار می رود. در ادامه با جزئيات بیشتر به مشخصات این محصول می پردازیم.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت از طراحی مینیمال و ساده ای برخوردار بوده و به دلیل داشتن تنوع رنگی با هر سلیقه ای سازگار خواهد بود. متریال گوشی از مواد باکیفیت و در عین حال سبک ساخته شده و در دست احساس خوبی را القا می کند. داشتن صفحه نمایشگر بزرگ، حسگر اثر انگشت و اسلات اختصاصی برای درج دو سیم کارت و کارت حافظه از ویژگی های دیگر این گوشی موبایل به شمار می رود.

    طراحی زیبا با تنوع رنگی

    این گوشی موبایل در ابعاد 162.1 در 77.6 در 8.3 میلی متر طراحی شده و به خوبی در دست قرار می گیرد. وزن آن نیز فقط 195 گرم بوده که حمل آن را به مدت طولانی آسان می کند. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سبز لیمویی، چند رنگ و شرابی ارائه شده که هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار هستند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. گلکسی A24 از نظر ظاهری شباهت زیادی با گوشی های پرچمداری سری گلگسی S23 و A54 دارد.

    ساختار کاربردی

    اطراف بدنه گوشی به صورت منحنی طراحی شده و نگه داشتن آن در دست را آسان تر می کند. پشت گوشی طراحی کاملا ساده و مینیمالی داشته و فقط یک ماژول دوربین سه گانه به صورت عمودی در سمت چپ آن تعبیه شده است. در قسمت جلو نیز نمایشگر 82.4 درصد بدنه را تشکیل داده و حاشیه های ظریفی اطراف آن را شکل داده اند. این گوشی نسبت به نمونه های نسل قبل ضخامت کمتری دارد؛ اما تفاوت آن چندان چشمگیر به نظر نمی رسد. با این حال بسیار خوش فرم بوده و هنگام استفاده طولانی باعث خستگی دست نمی شود.

    ساخته شده از متریال مقاوم

    جنس بدنه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر خط و خش و ضربه های تصادفی مقاومت خوبی دارد. در قسمت انتهایی گوشی، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، اسپیکر مونو و درگاه شارژ تعبیه شده است. در قسمت سمت راست دکمه پاور و کنترل صدا تعبیه شده که دکمه پاور به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند. این حسگر انگشت عملکرد سریعی داشته و امنیت دستگاه را افزایش می دهد. در قسمت سمت چپ نیز اسلات سیم کارت و کارت حافظه قرار گرفته است.

    مشخصات فنی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به صفحه نمایش Super AMOLED مجهز شده و تجربه تماشای فراگیر را برای کاربران به ارمغان می آورد. این دستگاه به یک پردازنده قوی مجهز شده که برای اجرای انواع برنامه های کاربردی عملکرد خوبی را ایفا می کند. همچنین دارای فضای ذخیره سازی مناسب با قابلت ارتقاء آن است. پشتیبانی از شارژ سریع، مجهز بودن به دوربین 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از قابلیت NFC از قابلیت های دیگر این محصول به شمار می رود.

    مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED

     گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز شده که برای علاقه مندان به نمایشگرهای بزرگ ایده آل خواهد بود. اگر می خواهید فیلم، سریال یا هر نوع محتوای ویدیویی را از طریق گوشی تماشا کنید، صفحه نمایش بزرگ و Super AMOLED این گوشی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این نمایشگر با رزولوشن 1080×2340 پیکسل کیفیت خوبی را به نمایش می گذارد و رنگ ها را با وضوح و عمیق نشان می دهد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت بوده و می توان در یک روز آفتابی نیز به راحتی از آن استفاده کرد. نرخ تازه سازی این نمایشگر 90 هرتز بوده و به همین دلیل هنگام اجرای بازی های آنلاین، تماشای فیلم و سریال یا پیمایش در وب و شبکه های اجتماعی کمترین تأخیر را تجربه خواهید کرد.

    پردازنده مدیاتک

    در ساخت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت از تراشه MediaTek MT8781 Helio G99 استفاده شده است. این تراشه با فرایند ساخت 6 نانومتری ساخته شده و برای گوشی هایی با دوربین باکیفیت تر، نمایشگر های سریع تر و به طور کلی عملکرد روان تر به کار می رود. در نتیجه این گوشی پاسخگویی سریعی داشته و برنامه های مختلف را بدون هیچ اختلال و تأخیری اجرا می کند. این گوشی همان طور که از عنوانش پیداست به یک رم 6 گیگابایتی مجهز شده که ظرفیت خوبی را برای اجرا و ذخیره برنامه ها فراهم می سازد. از طرفی دیگر دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بوده که فضای کافی برای ذخیره اطلاعات شما را مهیا می کند. با این حال اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق کارت حافظه میکرو اس دی فضای ذخیره سازی را ارتقاء دهید.

    ماژول دوربین سه گانه با پشتیبانی از قابلیت های مختلف عکاسی

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به یک ماژول دوربین سه گانه مجهز شده که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و لنز ماکرو دو مگاپیکسلی می شود. لنز اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل کیفیت بالایی در نور روز داشته و جزئيات خوبی را در تصویر نشان می دهد. از لنز فوق عریض می توانید برای ثبت تصاویر دسته جمعی یا مناظر طبیعی استفاده کنید. زیرا با فعال کردن این لنز، زاویه دید گسترده شده و سوژه های زیادی در آن جای می گیرد. از لنز ماکرو نیز می توانید برای ثبت سوژه های نزدیک استفاده کنید. حداکثر رزولوشن فیلم برداری دوربین پشتی و دوربین سلفی 1080P است و کیفیت خوبی دارد. لنز سلفی نیز با رزولوشن 13 مگاپیکسل برای ثبت خاطرات روزمره در شبکه های اجتماعی مناسب به نظر می رسد. از قابلیت های دیگر دوربین، می توان به فلش LED، پانوراما، HDR، حالت بوکه و حالت حرفه ای اشاره کرد.

    باتری قدرتمند با پشتیبانی از شارژ سریع

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده که از شارژ سریع 25 وات نیز پشتیبانی می کند. این گوشی دارای یک درگاه USB-Type-C بوده که با پشتیبانی از شارژ PD در سریع ترین زمان ممکن دستگاه شما را شارژ می کند.

    پشتیبانی 4 و 5 ساله نرم افزاری و امنیتی

    این گوشی موبایل مبتنی بر اندروید 13 بوده و با رابط کاربری OneUI Core 5.1 اجرا می شود. فضای این رابط کاربردی بسیار دوستانه و راحت بوده و کاربر به آسانی مي تواند از آن استفاده کند. سامسونگ تضمین کرده که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A24 از 4 سال به روز رسانی سیستم عامل و 5 سال به روز رسانی امنیتی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و گزینه های ارتباطی مختلفی مانند Wi-Fi، بلوتوث، GPS و LTE دارد.

    مزایای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت در یک نگاه

    در ادامه به صورت خلاصه و کلیدی به مزایا و ویژگی های مهم این محصول اشاره کرده ایم تا با بررسی نهایی آن ها با اطمینان بیشتری درباره خرید خود تصمیم بگیرید.

    • طراحی زیبا و مینیمال
    • تنوع رنگی
    • وزن سبک
    • حاشیه های انحنادار
    • مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED
    • ساخته شده از متریال مقاوم
    • ظرفیت بالا
    • قابلیت ارتقاء حافظه تا 1 ترابایت
    • پردازنده قدرتمند
    • مناسب برای عکاسی در نور روز
    • پشتیبانی از فیلم برداری با کیفیت 1080P
    • دارای نمایشگر اپتیکال
    • پشتیبانی از دو سیم کارت

    اگر هر کدام از مشخصات زیر با اولویت های اصلی شما برای خرید یک گوشی موبایل مقرون به صرفه مطابقت دارد، انتخاب این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت گوشی a24 رم 6 با توجه به مزایایی که اشاره کردیم، بسیار مقرون به صرفه بوده و به عنوان یک گوشی میان رده ارزش خرید بالایی خواهد داشت. همان طور که گفتیم سری A سامسونگ جزء نمونه های میان رده بوده و به همین دلیل قیمت گوشی a34 128 گیگ رم 6 مقرون به صرفه خواهد بود.

    بررسی و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت پرداختیم. همان طور که اشاره شد، گوشی Galaxy A24 نسبت به نسل قبل از کیفیت و قدرت بیشتری برخوردار بوده و با حذف شارژر آن را به گزینه مقرون به صرفه تری تبدیل کرده است. این گوشی از طراحی زیبا و مینیمالی برخوردار بوده و صفحه نمایش OLED آن بهترین کیفیت را به نمایش می گذارد. همچنین به یک دوربین با رزولوشن 50 مگاپیکسل مجهز شده که تصاویری با جزئیات بالا در نور روز به ثبت می رساند. حافظه در نظر گرفته شده برای این دستگاه 128 گیگابایت بوده و تا سقف 1 ترابایت قابل ارتقاء خواهد بود. پشتیبانی 4 و 5 ساله نرم افزاری و امنیتی، مجهز بودن به NFC، پردازنده قدرتمند، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شارژ سریع از مزیت های دیگر این محصول به شمار می رود. قیمت گوشی a34 128 گیگ رم 6 مقرون به صرفه بوده و با توجه به قابلیت های متعدد آن ارزش خرید بالایی دارد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    لمسی خازنی
    اندازه صفحه نمایش
    6.5 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Super AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    396 پیکسل در اینچ
    رزولوشن
    1080x2340 پیکسل
    نسبت تصویر
    19.5:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    ~82.4 درصد
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    میزان روشنایی 1000 نیتس
    نرخ بروزرسانی
    90 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    تایمر

    تنظیم White Balance

    دارای لنز اولترا واید با زاویه 123 درجه

    دارای لنز ماکرو

    قابلیت تشخیص چهره

    قابلیت تشخیص چهره (Face detection)

    قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر

    قابلیت زوم دیجیتال

    قابلیت عکاسی HDR

    قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    قابلیت فوکوس با اشاره بر سوژه

    تعداد رنگ
    16 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    850 / 900 / 1800 / 1900 GSM
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 2100
    شبکه 4G
    41, 40, 38, 28, 20, 8, 7, 5, 3, 1
    شبکه 5G
    ندارد
    Wi-Fi
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    6 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    microSDXC (استفاده‌ از جایگاه اختصاصی)
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    13 با امکان ارتقا
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    حسگر اثرانگشت (روی حاشیه بدنه)

    شتاب‌سنج

    ژیروسکوپ

    قطب‌نما

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3

    MP4

    3gp

    Ogg

    AMR

    AAC

    FLAC

    WAV

    MIDI

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    سه گانه 50 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل مشخصات دوربین واید : 50 مگاپیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مشخصات دوربین اولتراواید : 5 مگاپیکسل، با پوشش 123 درجه، 1/5 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2 مشخصات دوربین ماکرو : 2 مگاپیکسل، f/2.4
    رزولوشن دوربین جلو
    13 مگاپیکسل سنسور 1/3.1 اینچ، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2
    سرعت فیلمبرداری

    1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه

    دوربین سلفی

    1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه

    لرزشگیر تصویر
    دارد
    فلش
    دارد
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    پانوراما HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    195 گرم
    ابعاد
    162.3x77.6x8.3 میلی متر
    جنس بدنه
    پلاستیک و شیشه
    ساختار بدنه
    جلو شیشه، پشت و فریم پلاستیکی
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    فروردین 1402
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد
    خروجی صدا
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    توضیحات تکمیلی صدا

    مونو

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی آمپر ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد، 25 وات
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    غیر قابل تعویض

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    MediaTek MT8781 Helio G99 (6nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    8 هسته ای
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    2 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز (Cortex-A76)، 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G57 MC2
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
    رابط ها
    USB Type-C, USB ۲.۰
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.3
    منبع تغذیه
    باتری
    مشخصات کلی
    مناسب برای
    آقایان - بانوان
    سایر امکانات

    فناوری مکان یابی

    GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS) | QZSS

    سایر توضیحات

    رابط کاربری

    One UI 5.1

    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما

    کابل شارژ USB-C 

    سوزن خارج کردن سیم کارت