Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی سامسونگ سامسونگ (Samsung)

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در می ماه سال 2023 عرضه شده و یکی از جدیدترین گوشی های سری سامسونگ است. سامسونگ گلکسی A24 به صورت غیرقابل انکاری گزینه ای مقرون به صرفه برای گوشی های هوشمند بوده که نسبت به قیمت خود ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد. اگرچه ممکن است سریع ترین دستگاه موجود در بازار نباشد، اما با صفحه نمایش روان، قابلیت های چشمگیر دوربین، عمر باتری طولانی و طراحی بصری جذاب خود، کاستی های دیگر را جبران می کند. این گوشی از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار بوده و در دست احساس یک نمونه پرچمدار را القا می کند. صفحه نمایش Super AMOLED، پردازنده قدرتمند رم 8 گیگابایتی و دوربین 50 مگاپیکسلی از مهم ترین ویژگی های Galaxy A24 به شمار می رود. در ادامه به با جزئيات بیشتری به ویژگی ها و مشخصات این محصول از برند سامسونگ می پردازیم.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار بوده و با تنوع رنگی به کاربران ارائه شده است. همه قست های بدنه آن، از متریال مقاوم و باکیفیت ساخته شده که عمر طولانی مدت محصول را برای کاربران تضمین خواهد کرد. از ویژگی های ظاهری دیگر می توان به ماژول دوربین عمودی، طراحی مینیمال، مجهز بودن به شیار کارت حافظه، جک 3.5 میلی متری و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

    طراحی زیبا؛ تنوع رنگی

    این گوشی موبایل به صورت زیبا و ظریف طراحی شده و ضخامت آن فقط 8.3 میلی متر است. پنل جلویی آن از جنس شیشه تخت و براق و همچنین پنل پشتی آن از جنس پلاستیک بوده که به طور کلی زیبایی خاصی به ظاهر گوشی می بخشد. فریم دستگاه دارای انحنای جزئی و روکش مات است و اثر انگشت به ندرت بر روی آن جذب می شود. این گوشی در 4 رنگ مشکی، سبز لیمویی، چند رنگ و شرابی طراحی شده که کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.

    وزن سبک

    وزن گوشی گلکسی A24 سامسونگ نیز فقط 195 گرم بوده که هنگام قرار گرفتن در دست احساس سنگینی و خستگی ایجاد نمی کند.

    محل قرارگیری دوربین، درگاه ها و دکمه ها

    در قسمت پشتی یک ماژول دوربین سه گانه را مشاهده می کنیم که به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته اند. این ساختار ظاهری مینیمال به گوشی بخشیده و فضای کمی را در قسمت پشتی اشغال می کند. یک فلاش نیز در کنار این ماژول دوربین تعبیه شده است. در سمت راست گوشی یک دکمه پاور تعبیه شده که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند. دکمه های تنظیم صدا نیز در زیر دکمه پاور تعبیه شده اند. در قسمت سمت چپ شیار کارت حافظه و اسلات سیم کارت را مشاهده می کنیم. در انتهای گوشی نیز یک درگاه USB-Type C، اسپیکر مونو و جک 3.5 میلی متری درج شده است.

    مشخصات فنی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده رضایت بخش عمل کرده و با داشتن پردازنده ای قدرتمند، رم 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی بالا عملکرد روان و قدرتمندی را برای اجرای برنامه های کاربردی و بازی ها ارائه می دهد. مجهز بودن به صفحه نمایش باکیفیت، باتری با طول عمر بالا و قابلیت های متعدد دوربین از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند محسوب می شود.

    صفحه نمایش Super AMOLED

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 با ارتقاء صفحه نمایش قابل توجهی عرضه شد و از صفحه نمایش TFT به پنل Super AMOLED 6.5 اینچی رسید. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که با رزولوشن 1080*2340 پیکسل کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. اگر به تماشای فیلم و سریال یا هر نوع محتوای ویدیویی از طریق گوشی موبایل علاقمند هستید، این صفحه نمایش به خوبی انتظار شما را برآورده خواهد کرد. در کنار کیفیت Full HD نرخ تازه سازی آن نیز 90 هرتز بوده که اجرای انواع بازی های آنلاین را بدون هیچ گونه تاخیر یا لگی امکان پذیر می کند. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت بوده که در نور روز به خوبی محتوای آن قابل مشاهده خواهد بود.

    گوشی سامسونگ a24 5g مشابه دیگر گوشی های هوشمند گلکسی، دو حالت رنگی را ارائه می دهد: Vivid و Natural. حالت Vivid یک گزینه پیش فرض بوده که با فضای رنگی DCI-P3 مطابقت دارد و رنگ های زنده و اشباع شده را نمایش می دهد. از طرفی دیگر، حالت طبیعی به فضای رنگی sRGB پایبند بوده و رنگ های دقیق تر و آرام تری ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران انعطاف پذیری لازم را برای تنظیم دقیق تراز سفیدی در هنگام استفاده از گزینه رنگ زنده دارند که امکان تنظیمات شخصی سازی شده رنگ را برای آن ها فراهم می کند.

    نرخ به روز رسانی

    گلکسی A24 4G دو گزینه نرخ به روزرسانی را نیز ارائه کرده که به آن ها صافی حرکت گفته می شود: بالا (90 هرتز) و استاندارد (60 هرتز). در نظر داشته باشید که این گزینه های نرخ تازه سازی پویا نیستند. یعنی محتوا به طور مداوم با نرخ تازه سازی انتخابی، بدون تنظیم خودکار بر اساس برنامه یا سناریوی استفاده نمایش داده می شود.

    پردازنده قدرتمند؛ قابلیت ارتقاء حافظه

    در ساخت سامسونگ a24 رم 8 از تراشه MediaTek MT8781 Helio G99 استفاده شده که با فرایند ساخت 6 نانومتری ساخته شده است. این تراشه به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 عملکرد خوبی را به عنوان یک گوشی میان رده ارائه خواهد داد. انواع برنامه های کاربردی مانند شبکه های اجتماعی و سایر برنامه های دیگر به صورت روان و پاسخگو اجرا خواهند شد. یک رم 8 گیگابایتی نیز به همراه حافظه 128 گیگابایتی به عملکرد بهتر این گوشی کمک کرده است. این میزان حافظه فضای کافی را برای ذخیره انوع برنامه ها و فایل ها فراهم ساخته است. با این حال برای کاربرانی که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند، یک شیار کارت حافظه در نظر گرفته شده تا در صورت لزوم آن را ارتقاء دهند.

    رابط کاربری

    رابط کاربری آن OneUI 5.1 بوده که مبتنی بر Android 13 اجرا می شود و تجربه کاربری جذابی را ارائه می دهد. همچنین امکان سفارشی سازی آسان صفحه اصلی را برای مطابقت با اولویت های فردی فراهم می کند.

    دوربین سه گانه

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به یک ماژول دوربین همه کاره با پیکربندی سه گانه مجهز شده است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، PDAF و OIS بوده و به همراه آن یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 ارائه شده است. در قسمت جلویی دستگاه و در بالای صفحه نمایش یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دیده می شود. دوربین اصلی با لنز 50 مگاپیکسلی این گوشی فراتر از انتظار شما از یک نسخه میان رده است. تصاویر ثبت شده با این لنز جزئيات بسیار خوبی دارند و هرچه نور بیشتر باشد، این جزئیات ملموس تر خواهند بود. سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی نوردهی متعادلی را ارائه کرده و می توان از آن برای ثبت مناظر طبیعی یا تصویری با دید گسترده استفاده کرد.

    برای عکس های پرتره، گوشی سامسونگ a24 5g با امکان گرفتن تصاویر جذاب، رنگ های دلپذیر، تشخیص موثر لبه ها و جلوه تاری پس زمینه، شما را تحت تأثیر قرار می دهد. در تصاویر پرتره سوژه در فوکوس باقی می ماند و رنگ پوست طبیعی به نظر می رسد. در مورد لنز سلفی، دوربین در نور روز عملکرد خوبی دارد و چهره هایی با جزئیات و ظاهر طبیعی با HDR موثر برای مدیریت نقاط برجسته پس زمینه ارائه می دهد. کیفیت فیلم برداری دوربین اصلی 1080P بوده که نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. ویدیوهای نور روز وضوح، رنگ های زنده، و نوردهی متعادل را به همراه مزایای اضافه شده OIS برای تثبیت به نمایش می گذارند.

    باتری

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده که امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را تضمین می کند. علاوه بر این، دستگاه از شارژ سریع 25 واتی از طریق درگاه Type-C پشتیبانی می کند و امکان شارژ مجدد سریع در صورت نیاز را فراهم می سازد. باتری سامسونگ a24 رم 8 در صورت استفاده معمولی و سبک تا بیش از یک روز دوام خواهد آورد.

    بررسی و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    در این مطلب به معرفی مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 پرداختیم. همان طور که اشاره شد، این گوشی موبایل یک گزینه مقرون به صرفه در میان گوشی های میان رده بوده که ویژگی های قابل توجهی را به کاربران ارائه می دهد. شاید این گوشی برای اجرای بازهای بسیار سنگین مشخصات خوبی نداشته باشد اما در زمینه های دیگر امکانات خوبی را داشته و برای کاربرانی که به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه و قابل اطمینان هستند، یک گوشی هوشمند ایده آل محسوب می شود.

    این محصول طراحی زیبایی داشته و در دست گرفتن آن بسیار راحت است. ساختار پلاستیکی با روکش براق و قاب مات جلوه خاصی به ظاهر آن می بخشد. همچنین به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز بوده که جزئیات رنگ و عمق تصویر خوبی را به نمایش می گذارد. نرخ تازه سازی 90 هرتز آن نیز تصاویری واضح و انیمیشن های روان را به ارمغان می آورد. پردازنده و حافظه داخلی به بهترین شکل ممکن نقش خود را در اجرای برنامه های کاربردی ایفا می کند. ماژول دوربین این گوشی نیز به عنوان یک محصول میان رده حرفی برای گفتن دارد و از نظر کیفیت عکاسی و ثبت جزئیات رضایت بخش عمل می کند. برای خرید galaxy a24 می توانید به وب سایت فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید. همان طور که گفتیم، قیمت گوشی a24 رم 8 با توجه به مشخصات ارائه شده آن، بسیار مقرون به صرفه بوده و ارزش خرید بالایی دارد.

     

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    لمسی خازنی
    اندازه صفحه نمایش
    6.5 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Super AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    396 پیکسل در اینچ
    رزولوشن
    1080x2340 پیکسل
    نسبت تصویر
    19.5:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    ~82.4 درصد
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    میزان روشنایی 1000 نیتس
    نرخ بروزرسانی
    90 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    تایمر

    تنظیم White Balance

    دارای لنز اولترا واید با زاویه 123 درجه

    دارای لنز ماکرو

    قابلیت تشخیص چهره

    قابلیت تشخیص چهره (Face detection)

    قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر

    قابلیت زوم دیجیتال

    قابلیت عکاسی HDR

    قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    قابلیت فوکوس با اشاره بر سوژه

    تعداد رنگ
    16 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    850 / 900 / 1800 / 1900 GSM
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 2100
    شبکه 4G
    41, 40, 38, 28, 20, 8, 7, 5, 3, 1
    شبکه 5G
    ندارد
    Wi-Fi
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    microSDXC (استفاده‌ از جایگاه اختصاصی)
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    13 با امکان ارتقا
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    حسگر اثرانگشت (روی حاشیه بدنه)

    شتاب‌سنج

    ژیروسکوپ

    قطب‌نما

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3

    MP4

    3gp

    Ogg

    AMR

    AAC

    FLAC

    WAV

    MIDI

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    سه گانه 50 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل مشخصات دوربین واید : 50 مگاپیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مشخصات دوربین اولتراواید : 5 مگاپیکسل، با پوشش 123 درجه، 1/5 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2 مشخصات دوربین ماکرو : 2 مگاپیکسل، f/2.4
    رزولوشن دوربین جلو
    13 مگاپیکسل سنسور 1/3.1 اینچ، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2
    سرعت فیلمبرداری

    1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه

    دوربین سلفی

    1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه

    لرزشگیر تصویر
    دارد
    فلش
    دارد
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    پانوراما HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    195 گرم
    ابعاد
    162.3x77.6x8.3 میلی متر
    جنس بدنه
    پلاستیک و شیشه
    ساختار بدنه
    جلو شیشه، پشت و فریم پلاستیکی
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    فروردین 1402
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد
    خروجی صدا
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    توضیحات تکمیلی صدا

    مونو

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی آمپر ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد، 25 وات
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    غیر قابل تعویض

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    MediaTek MT8781 Helio G99 (6nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    8 هسته ای
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    2 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز (Cortex-A76)، 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G57 MC2
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
    رابط ها
    USB Type-C, USB ۲.۰
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.3
    منبع تغذیه
    باتری
    مشخصات کلی
    مناسب برای
    آقایان - بانوان
    سایر امکانات

    فناوری مکان یابی

    GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS) | QZSS

    سایر توضیحات

    رابط کاربری

    One UI 5.1

    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما

    کابل شارژ USB-C 

    سوزن خارج کردن سیم کارت

    نظرات کاربران
    معمولی
    مورد استفاده روزانه،وکارهای معمولی
    طاهره دلیری پور | 1402/9/12 12:56
    آیا این نظر به شما کمک کرد؟ بله خیر (0/0)
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در می ماه سال 2023 عرضه شده و یکی از جدیدترین گوشی های سری سامسونگ است. سامسونگ گلکسی A24 به صورت غیرقابل انکاری گزینه ای مقرون به صرفه برای گوشی های هوشمند بوده که نسبت به قیمت خود ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد. اگرچه ممکن است سریع ترین دستگاه موجود در بازار نباشد، اما با صفحه نمایش روان، قابلیت های چشمگیر دوربین، عمر باتری طولانی و طراحی بصری جذاب خود، کاستی های دیگر را جبران می کند. این گوشی از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار بوده و در دست احساس یک نمونه پرچمدار را القا می کند. صفحه نمایش Super AMOLED، پردازنده قدرتمند رم 8 گیگابایتی و دوربین 50 مگاپیکسلی از مهم ترین ویژگی های Galaxy A24 به شمار می رود. در ادامه به با جزئيات بیشتری به ویژگی ها و مشخصات این محصول از برند سامسونگ می پردازیم.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار بوده و با تنوع رنگی به کاربران ارائه شده است. همه قست های بدنه آن، از متریال مقاوم و باکیفیت ساخته شده که عمر طولانی مدت محصول را برای کاربران تضمین خواهد کرد. از ویژگی های ظاهری دیگر می توان به ماژول دوربین عمودی، طراحی مینیمال، مجهز بودن به شیار کارت حافظه، جک 3.5 میلی متری و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

    طراحی زیبا؛ تنوع رنگی

    این گوشی موبایل به صورت زیبا و ظریف طراحی شده و ضخامت آن فقط 8.3 میلی متر است. پنل جلویی آن از جنس شیشه تخت و براق و همچنین پنل پشتی آن از جنس پلاستیک بوده که به طور کلی زیبایی خاصی به ظاهر گوشی می بخشد. فریم دستگاه دارای انحنای جزئی و روکش مات است و اثر انگشت به ندرت بر روی آن جذب می شود. این گوشی در 4 رنگ مشکی، سبز لیمویی، چند رنگ و شرابی طراحی شده که کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.

    وزن سبک

    وزن گوشی گلکسی A24 سامسونگ نیز فقط 195 گرم بوده که هنگام قرار گرفتن در دست احساس سنگینی و خستگی ایجاد نمی کند.

    محل قرارگیری دوربین، درگاه ها و دکمه ها

    در قسمت پشتی یک ماژول دوربین سه گانه را مشاهده می کنیم که به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته اند. این ساختار ظاهری مینیمال به گوشی بخشیده و فضای کمی را در قسمت پشتی اشغال می کند. یک فلاش نیز در کنار این ماژول دوربین تعبیه شده است. در سمت راست گوشی یک دکمه پاور تعبیه شده که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند. دکمه های تنظیم صدا نیز در زیر دکمه پاور تعبیه شده اند. در قسمت سمت چپ شیار کارت حافظه و اسلات سیم کارت را مشاهده می کنیم. در انتهای گوشی نیز یک درگاه USB-Type C، اسپیکر مونو و جک 3.5 میلی متری درج شده است.

    مشخصات فنی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده رضایت بخش عمل کرده و با داشتن پردازنده ای قدرتمند، رم 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی بالا عملکرد روان و قدرتمندی را برای اجرای برنامه های کاربردی و بازی ها ارائه می دهد. مجهز بودن به صفحه نمایش باکیفیت، باتری با طول عمر بالا و قابلیت های متعدد دوربین از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند محسوب می شود.

    صفحه نمایش Super AMOLED

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 با ارتقاء صفحه نمایش قابل توجهی عرضه شد و از صفحه نمایش TFT به پنل Super AMOLED 6.5 اینچی رسید. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که با رزولوشن 1080*2340 پیکسل کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. اگر به تماشای فیلم و سریال یا هر نوع محتوای ویدیویی از طریق گوشی موبایل علاقمند هستید، این صفحه نمایش به خوبی انتظار شما را برآورده خواهد کرد. در کنار کیفیت Full HD نرخ تازه سازی آن نیز 90 هرتز بوده که اجرای انواع بازی های آنلاین را بدون هیچ گونه تاخیر یا لگی امکان پذیر می کند. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت بوده که در نور روز به خوبی محتوای آن قابل مشاهده خواهد بود.

    گوشی سامسونگ a24 5g مشابه دیگر گوشی های هوشمند گلکسی، دو حالت رنگی را ارائه می دهد: Vivid و Natural. حالت Vivid یک گزینه پیش فرض بوده که با فضای رنگی DCI-P3 مطابقت دارد و رنگ های زنده و اشباع شده را نمایش می دهد. از طرفی دیگر، حالت طبیعی به فضای رنگی sRGB پایبند بوده و رنگ های دقیق تر و آرام تری ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران انعطاف پذیری لازم را برای تنظیم دقیق تراز سفیدی در هنگام استفاده از گزینه رنگ زنده دارند که امکان تنظیمات شخصی سازی شده رنگ را برای آن ها فراهم می کند.

    نرخ به روز رسانی

    گلکسی A24 4G دو گزینه نرخ به روزرسانی را نیز ارائه کرده که به آن ها صافی حرکت گفته می شود: بالا (90 هرتز) و استاندارد (60 هرتز). در نظر داشته باشید که این گزینه های نرخ تازه سازی پویا نیستند. یعنی محتوا به طور مداوم با نرخ تازه سازی انتخابی، بدون تنظیم خودکار بر اساس برنامه یا سناریوی استفاده نمایش داده می شود.

    پردازنده قدرتمند؛ قابلیت ارتقاء حافظه

    در ساخت سامسونگ a24 رم 8 از تراشه MediaTek MT8781 Helio G99 استفاده شده که با فرایند ساخت 6 نانومتری ساخته شده است. این تراشه به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 عملکرد خوبی را به عنوان یک گوشی میان رده ارائه خواهد داد. انواع برنامه های کاربردی مانند شبکه های اجتماعی و سایر برنامه های دیگر به صورت روان و پاسخگو اجرا خواهند شد. یک رم 8 گیگابایتی نیز به همراه حافظه 128 گیگابایتی به عملکرد بهتر این گوشی کمک کرده است. این میزان حافظه فضای کافی را برای ذخیره انوع برنامه ها و فایل ها فراهم ساخته است. با این حال برای کاربرانی که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند، یک شیار کارت حافظه در نظر گرفته شده تا در صورت لزوم آن را ارتقاء دهند.

    رابط کاربری

    رابط کاربری آن OneUI 5.1 بوده که مبتنی بر Android 13 اجرا می شود و تجربه کاربری جذابی را ارائه می دهد. همچنین امکان سفارشی سازی آسان صفحه اصلی را برای مطابقت با اولویت های فردی فراهم می کند.

    دوربین سه گانه

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به یک ماژول دوربین همه کاره با پیکربندی سه گانه مجهز شده است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، PDAF و OIS بوده و به همراه آن یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 ارائه شده است. در قسمت جلویی دستگاه و در بالای صفحه نمایش یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دیده می شود. دوربین اصلی با لنز 50 مگاپیکسلی این گوشی فراتر از انتظار شما از یک نسخه میان رده است. تصاویر ثبت شده با این لنز جزئيات بسیار خوبی دارند و هرچه نور بیشتر باشد، این جزئیات ملموس تر خواهند بود. سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی نوردهی متعادلی را ارائه کرده و می توان از آن برای ثبت مناظر طبیعی یا تصویری با دید گسترده استفاده کرد.

    برای عکس های پرتره، گوشی سامسونگ a24 5g با امکان گرفتن تصاویر جذاب، رنگ های دلپذیر، تشخیص موثر لبه ها و جلوه تاری پس زمینه، شما را تحت تأثیر قرار می دهد. در تصاویر پرتره سوژه در فوکوس باقی می ماند و رنگ پوست طبیعی به نظر می رسد. در مورد لنز سلفی، دوربین در نور روز عملکرد خوبی دارد و چهره هایی با جزئیات و ظاهر طبیعی با HDR موثر برای مدیریت نقاط برجسته پس زمینه ارائه می دهد. کیفیت فیلم برداری دوربین اصلی 1080P بوده که نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. ویدیوهای نور روز وضوح، رنگ های زنده، و نوردهی متعادل را به همراه مزایای اضافه شده OIS برای تثبیت به نمایش می گذارند.

    باتری

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده که امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را تضمین می کند. علاوه بر این، دستگاه از شارژ سریع 25 واتی از طریق درگاه Type-C پشتیبانی می کند و امکان شارژ مجدد سریع در صورت نیاز را فراهم می سازد. باتری سامسونگ a24 رم 8 در صورت استفاده معمولی و سبک تا بیش از یک روز دوام خواهد آورد.

    بررسی و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    در این مطلب به معرفی مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 پرداختیم. همان طور که اشاره شد، این گوشی موبایل یک گزینه مقرون به صرفه در میان گوشی های میان رده بوده که ویژگی های قابل توجهی را به کاربران ارائه می دهد. شاید این گوشی برای اجرای بازهای بسیار سنگین مشخصات خوبی نداشته باشد اما در زمینه های دیگر امکانات خوبی را داشته و برای کاربرانی که به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه و قابل اطمینان هستند، یک گوشی هوشمند ایده آل محسوب می شود.

    این محصول طراحی زیبایی داشته و در دست گرفتن آن بسیار راحت است. ساختار پلاستیکی با روکش براق و قاب مات جلوه خاصی به ظاهر آن می بخشد. همچنین به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز بوده که جزئیات رنگ و عمق تصویر خوبی را به نمایش می گذارد. نرخ تازه سازی 90 هرتز آن نیز تصاویری واضح و انیمیشن های روان را به ارمغان می آورد. پردازنده و حافظه داخلی به بهترین شکل ممکن نقش خود را در اجرای برنامه های کاربردی ایفا می کند. ماژول دوربین این گوشی نیز به عنوان یک محصول میان رده حرفی برای گفتن دارد و از نظر کیفیت عکاسی و ثبت جزئیات رضایت بخش عمل می کند. برای خرید galaxy a24 می توانید به وب سایت فرفره مراجعه کرده و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید. همان طور که گفتیم، قیمت گوشی a24 رم 8 با توجه به مشخصات ارائه شده آن، بسیار مقرون به صرفه بوده و ارزش خرید بالایی دارد.

     

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    لمسی خازنی
    اندازه صفحه نمایش
    6.5 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Super AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    396 پیکسل در اینچ
    رزولوشن
    1080x2340 پیکسل
    نسبت تصویر
    19.5:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    ~82.4 درصد
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    میزان روشنایی 1000 نیتس
    نرخ بروزرسانی
    90 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    تایمر

    تنظیم White Balance

    دارای لنز اولترا واید با زاویه 123 درجه

    دارای لنز ماکرو

    قابلیت تشخیص چهره

    قابلیت تشخیص چهره (Face detection)

    قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر

    قابلیت زوم دیجیتال

    قابلیت عکاسی HDR

    قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    قابلیت فوکوس با اشاره بر سوژه

    تعداد رنگ
    16 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    850 / 900 / 1800 / 1900 GSM
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 2100
    شبکه 4G
    41, 40, 38, 28, 20, 8, 7, 5, 3, 1
    شبکه 5G
    ندارد
    Wi-Fi
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    microSDXC (استفاده‌ از جایگاه اختصاصی)
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    13 با امکان ارتقا
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    حسگر اثرانگشت (روی حاشیه بدنه)

    شتاب‌سنج

    ژیروسکوپ

    قطب‌نما

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3

    MP4

    3gp

    Ogg

    AMR

    AAC

    FLAC

    WAV

    MIDI

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    سه گانه 50 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل مشخصات دوربین واید : 50 مگاپیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مشخصات دوربین اولتراواید : 5 مگاپیکسل، با پوشش 123 درجه، 1/5 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2 مشخصات دوربین ماکرو : 2 مگاپیکسل، f/2.4
    رزولوشن دوربین جلو
    13 مگاپیکسل سنسور 1/3.1 اینچ، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2
    سرعت فیلمبرداری

    1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه

    دوربین سلفی

    1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه

    لرزشگیر تصویر
    دارد
    فلش
    دارد
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    پانوراما HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    195 گرم
    ابعاد
    162.3x77.6x8.3 میلی متر
    جنس بدنه
    پلاستیک و شیشه
    ساختار بدنه
    جلو شیشه، پشت و فریم پلاستیکی
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    فروردین 1402
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد
    خروجی صدا
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    توضیحات تکمیلی صدا

    مونو

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی آمپر ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد، 25 وات
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    غیر قابل تعویض

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    MediaTek MT8781 Helio G99 (6nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    8 هسته ای
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    2 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز (Cortex-A76)، 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G57 MC2
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
    رابط ها
    USB Type-C, USB ۲.۰
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.3
    منبع تغذیه
    باتری
    مشخصات کلی
    مناسب برای
    آقایان - بانوان
    سایر امکانات

    فناوری مکان یابی

    GPS | GLONASS | GALILEO | BeiDou (BDS) | QZSS

    سایر توضیحات

    رابط کاربری

    One UI 5.1

    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما

    کابل شارژ USB-C 

    سوزن خارج کردن سیم کارت