Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی سامسونگ سامسونگ (Samsung)

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت تنها یک گوشی تلفن همراه نیست. این گوشی با دوربین خارق العاده، کیفیت صدا و تصویر مثال زدنی، مقاومت بالا و طراحی مینیمال خود به سادگی می تواند همان گوشی تلفن همراهی باشد که مدت هاست به دنبال آن بوده اید. برای آشنایی بیشتر از Galaxy A72 با ما همراه باشید.

    معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    کمپانی سامسونگ در 17 مارچ 2021 از محصول میان رده سری A خود از نسل Galaxy با عنوان A72 پرده برداری کرد.  سامسونگ پیش از این در سال 2019 مدل 71 از سری A را عرضه کرده بود که با استقبال طرفدارانش در بازار ایران روبرو شد. با این حال در A72 سعی کرده است تا عملکرد نسل قبلی را ارتقاء ببخشد و رضایتمندی بیشتری در میان طرفدارانش بدست آورد.

    بررسی صفحه نمایش فوق العاده و وضوح دید عالی حتی در نور روز

    نمایشگر 6.7 اینچی از نسل Infinity-O با شفافیت 800 نیت بر متر مربع که با کیفیت قابل قبول خود مشاهده تصویر صفحه نمایش را حتی در نور روز هم ممکن می کند. اگر در تنظیمات گوشی موبایل حالت تطبیقی روشنایی صفحه نمایشگر را فعال کنید، در محیط های باز که صفحه نمایشگر گوشی در معرض تابش شدید نور خورشید تا 20000 لوکس قرار می گیرد هم به وضوح قادر به مشاهده صفحه نمایش گوشی خواهید بود.

    سنسور تشخیص شدت نور محیط

    شدت نور توسط سنسور روشنایی گوشی تشخیص داده می شود، اندازه گیری شدت نور در سنسور (Galaxy A72 (SM-A725 با توجه به زاویه نور محیط متفاوت است. این سنسور برای تشخیص دقیق تر و محافظت از چشم کاربر بر طبق گواهی نامه SGS (گواهی مراقبت از چشم) عمل می کند.

    قابلیت Infinity-O

    قابلیت Infinity-O مقدار شدت نور محیط را از سنسور دریافت می کند و آن را به 800 نیت می رساند تا روشنایی صفحه نمایشگر به وضوح و کیفیت مطلوب برسد تا کاربر قادر باشد در همه محیط ها و با هر شدت نور از صفحه نمایشگر خود حداکثر استفاده را ببرد.

    قابلیت Eye Comfort Shield 2 و Real Smooth FHD+ Super AMOLED

    قابلیت Eye Comfort Shield 2 باعث می شود تا نور آبی در روز برای وضوع بیشتر تصویر کاهش یابد. از دیگر شاخصه های این صفحه نمایشگر Real Smooth FHD+ Super AMOLED است و این قابلیت موجب می شود تا کاربر حتی در زمان اجرای بازی ها و یا اسکرول در صفحه نمایشگر هم از وضوحی بالایی بهره مند شود.

    اندازه صفحه نمایشگر 

    اندازه صفحه نمایشگر در گوشی های لبه گرد 6/6 اینچ و در گوشی های با لبه های قائم 7/6 اینچ است که البته علت اینکه در گوشی های لبه گرد، اینچ صفحه نمایشگر کمتر است بخاطر لبه های گرد و سوراخ دوربین سلفی آن هاست.

    دوربین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    دوربین 12 مگاپیکسلی شفاف و باکیفیت و البته فوق عریض که زاویه دید دوربین را به 123 درجه و همانند زاویه دید چشم هایتان گسترش می دهد. برای زوایای بسته با دوربین 64 مگاپیکسلی از تصاویر لذت ببرید و در پایان با دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو از 3 برابر تا 30 برابر روی سوژه زوم کنید.

    زوم اپتیکال دوربین اصلی تا 3 برابر و زوم فضایی آن تا 30 برابر گردیده است. همچنین قابلیت OIS در دوربین A72 این امکان را فراهم می کند تا با عکس ها و ویدیوهای تار خداحافظی کنید و دیگر نگران لرزش دست در زمان ثبت عکس ها و فیلمهای تان نباشید. حتی در مکان هایی که نور محیط کم است دوربین نور بیشتری جذب می کند تا نور عکس ها را روشن تر کند.

    دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو که جزئیات ریز و ظریف سوژه را با کیفیت عالی و به صورت یک بوکه طبیعی به نمایش می گذارد و آن را از پس زمینه متمایز می کند. بوکه یکی از انواع افکت های عکاسی است. تو این تکنیک نورهایی که در پس زمینه و خارج از فوکوس قرار دارند به شکل دایره یا مربعی نشان داده می شوند.

    دوربین جلو با وضوح عالی و سلفی های فوق العاده

    با دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی Galaxy A72 در روشنایی روز از سلفی های شفاف و وضوح عالی لذت ببرید و با بوکه کردن، تصاویر پس زمینه را محو کنید و از این جلوه خارق العاده نهایت لذت ببرید.

    صدای عالی و استریو

    دو بلندگو در بالا و پایین گوشی این امکان را به شما می دهد تا با حداکثر لذت، موسیقی، فیلم و بازی ها را با کیفیت جذاب استریو گوش دهید.

    طراحی قاب گوشی

    در طراحی مینیمال قاب پشتی Galaxy A72 یک منحنی راحت و عالی برای یکپارچگی محفظه دوربین با روکش مات در نظر گرفته شده است که هم ظاهری زیبا به قاب پشتی می دهد و هم کاربر از به دست گرفتن گوشی حس بهتری خواهد داشت.

     Galaxy A72 در چهار رنگ خاص به بازار عرضه شده است (مشکی، بنفش، آبی و سفید).

    مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار

    Galaxy A72 در مقابل گرد و غبار و تا عمق 1 متری زیر آبهای شیرین (برای استفاده در آب های شور توصیه نمی شود) تا حدود 30 دقیقه با IP67 مقاوم است. پس اگر گوشی تان در معرض رطوبت قرار گرفت بدون نگرانی آن را خشک کنید و مورد استفاده قرار دهید.

    در صورتی که مایعات شیرین روی گوشی شما ریخت، لطفا گوشی را ریز آب بگیرید و به آرامی کلیدهای کناری را فشار دهید تا مواد قندی از آنها خارج شود. لازم است بدانید که سری A72 فقط در مقابل فشار آب کم مقاوم است و به هیج وجه نباید با فشار آب زیاد مانند شیر آب و یا دوش حمام آن را بشویید چون ممکن است به دستگاه آسیب برسد.

    باتری با بازدهی شگفت انگیز تا دو روز

    A72 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود زمان کافی را برای انجام کارهای روزمره به شما میدهد، پخش محتواهای تصویری و صوتی، بازی، اشترک گذاری محتواها و موارد دیگر. هوش مصنوعی با اسکن فعالیت ها و عادات روزمره شما انرژی را مدیریت می کند و توان باتری را برای زمان بیشتری تنظیم می کند. با شارژر Super Fast 25w خود در سریع ترین زمان ممکن به حداکثر قدرت می رسد و با تمام توان آماده انجام وظیفه می شود.

    عملکرد عالی برای اجرای برنامه ها با پردازنده قوی

    با گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دیگر نگران اجرای همزمان چند برنامه نیستید. پردازنده 8 هسته ای آن و همچنین با بهره گیری از رم 8 گیگابایتی، در بهترین حالت برنامه ها را اجرا می کند و شما دیگر نگران برنامه های باز در حال اجرا در پس زمینه گوشی خود نیستید.

    256 گیگابایت حافظه داخلی خیال شما رادر ذخیره داده ها راحت می کند و دیگر نگران حذف برنامه های غیرضروری خود نخواهید بود. برای آن دسته از کاربرانی هم که علاقه شدیدی به دانلود برنامه ، موسیقی و فیلم دارند امکان اضافه کردن حافظه تا 1 ترابایت از طریق Micro SD فراهم شده است.

    Game Booster

    با Game Booster بازی ها را با حداکثر عمکرد و گرافیک عالی و کیفیت واقعی تجربه کنید.

    Samsung Knox

    یک محافظ اختصاصی از کمپانی سامسونگ است و در سخت افزار و نرم افزار گوشی نصب شده است و از ابتدای در دست گرفتن A72 گوشی شما در امنیت کامل در اختیار شماست. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با دارا بودن امنیت چند لایه از مهم ترین اطلاعات تان در برابر هر نوع بدافزار مخرب حفاظت می کند.

    حسگر اثر انگشت

    در A72 قابلیت حسگر اثرانگشت به شما حس آرامش و امنیت بیشتری می دهد و دسترسی آسان به قفل صفحه را ممکن می کند. از میان امکانات احراز هویت بیومتریگ گوشی تان، سنسور screen fingerprint بهترین روش برای احراز هویت است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    اندازه صفحه نمایش
    ۶.۷ اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Super AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    ۳۹۴ پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
    نسبت تصویر
    ۲۰:۹
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    ۸۴.۱
    محافظت
    Corning Gorilla Glass ۵
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    800 نیت
    نرخ بروزرسانی
    120 هرتز
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ - SIM ۱ & SIM ۲ (dual-SIM) برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G
    HSDPA ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰ HSPA با سرعت دانلود ۴۲.۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه
    شبکه 4G
    LTE band
    فناوری‌های ارتباطی

       GPRS / OTG / Wi-Fi / بلوتوث  

    Wi-Fi
    Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac/۶ dual-band Wi-Fi Direct hotspot
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    حسگرها

    اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)

     ژیروسکوپ (Gyro)

     شتاب‌سنج (Accelerometer)

     قطب‌نما (Compass)

     مجاورت (Proximity)   

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    4 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    32 مگاپیکسل
    سرعت فیلمبرداری

    سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS)

    کیفیت فیلمبرداری
    رزولوشن ۴K
    دوربین سلفی

    - سنسور از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، اندازه سنسور ۱/۲.۸ اینچ، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size) قابلیت عکاسی HDR خودکار فیلمبرداری - رزولوشن ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) - رزولوشن ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)

    فلش
    LED
    قابلیت‌های دوربین

    دارای چهار سنسور دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۶۴، ۸، ۱۲ و ۵ مگاپیکسل - سنسور اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، اندازه سنسور ۱/۱.۷X اینچ (Sensor Size ۱/۱.۷X Inch)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر OIS - سنسور دوم از نوع تله‌فوتو (telephoto) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴, ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size), سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر OIS و زوم اپتیکال ۳ برابر - سنسور سوم از نوع از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۲۳ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size) - سنسور چهارم ماکرو (macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    ۲۰۳ گرم
    ابعاد
    ۱۶۵x۷۷.۴x۸.۴ میلی‌متر
    جنس بدنه
    پلاستیک
    ساختار بدنه
    پلاستیک و شیشه قاب پشتی ساخته شده از پلاستیک دارای گواهینامه IP۶۷ مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱ متر و به مدت ۳۰ دقیقه کاربرد شیار دوم برای استفاده سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه‌ جانبی
    ویژگی های خاص

     مجهز به حس‌گر اثرانگشت  

    مقاوم در برابر آب

     مناسب عکاسی

     مناسب عکاسی سلفی

    شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۶۶۳۴۱۴
    مشخصات فنی
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    17 مارس 2021
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی امپر ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm SM۷۱۲۵ Snapdragon ۷۲۰G (۸ nm) Chipset
    پردازنده‌ی مرکزی
    Dual-Core Kryo ۴۶۵ Gold & Hexa-Core Kryo ۴۶۵ Silver CPU
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۲.۳ و ۱.۸۰ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno ۶۱۸ GPU
    مشخصات اتصال
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    نسخه ۵.۰
    مشخصات کلی
    قابلیت‌های ویژه

       حسگر اثر انگشت

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت تنها یک گوشی تلفن همراه نیست. این گوشی با دوربین خارق العاده، کیفیت صدا و تصویر مثال زدنی، مقاومت بالا و طراحی مینیمال خود به سادگی می تواند همان گوشی تلفن همراهی باشد که مدت هاست به دنبال آن بوده اید. برای آشنایی بیشتر از Galaxy A72 با ما همراه باشید.

    معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    کمپانی سامسونگ در 17 مارچ 2021 از محصول میان رده سری A خود از نسل Galaxy با عنوان A72 پرده برداری کرد.  سامسونگ پیش از این در سال 2019 مدل 71 از سری A را عرضه کرده بود که با استقبال طرفدارانش در بازار ایران روبرو شد. با این حال در A72 سعی کرده است تا عملکرد نسل قبلی را ارتقاء ببخشد و رضایتمندی بیشتری در میان طرفدارانش بدست آورد.

    بررسی صفحه نمایش فوق العاده و وضوح دید عالی حتی در نور روز

    نمایشگر 6.7 اینچی از نسل Infinity-O با شفافیت 800 نیت بر متر مربع که با کیفیت قابل قبول خود مشاهده تصویر صفحه نمایش را حتی در نور روز هم ممکن می کند. اگر در تنظیمات گوشی موبایل حالت تطبیقی روشنایی صفحه نمایشگر را فعال کنید، در محیط های باز که صفحه نمایشگر گوشی در معرض تابش شدید نور خورشید تا 20000 لوکس قرار می گیرد هم به وضوح قادر به مشاهده صفحه نمایش گوشی خواهید بود.

    سنسور تشخیص شدت نور محیط

    شدت نور توسط سنسور روشنایی گوشی تشخیص داده می شود، اندازه گیری شدت نور در سنسور (Galaxy A72 (SM-A725 با توجه به زاویه نور محیط متفاوت است. این سنسور برای تشخیص دقیق تر و محافظت از چشم کاربر بر طبق گواهی نامه SGS (گواهی مراقبت از چشم) عمل می کند.

    قابلیت Infinity-O

    قابلیت Infinity-O مقدار شدت نور محیط را از سنسور دریافت می کند و آن را به 800 نیت می رساند تا روشنایی صفحه نمایشگر به وضوح و کیفیت مطلوب برسد تا کاربر قادر باشد در همه محیط ها و با هر شدت نور از صفحه نمایشگر خود حداکثر استفاده را ببرد.

    قابلیت Eye Comfort Shield 2 و Real Smooth FHD+ Super AMOLED

    قابلیت Eye Comfort Shield 2 باعث می شود تا نور آبی در روز برای وضوع بیشتر تصویر کاهش یابد. از دیگر شاخصه های این صفحه نمایشگر Real Smooth FHD+ Super AMOLED است و این قابلیت موجب می شود تا کاربر حتی در زمان اجرای بازی ها و یا اسکرول در صفحه نمایشگر هم از وضوحی بالایی بهره مند شود.

    اندازه صفحه نمایشگر 

    اندازه صفحه نمایشگر در گوشی های لبه گرد 6/6 اینچ و در گوشی های با لبه های قائم 7/6 اینچ است که البته علت اینکه در گوشی های لبه گرد، اینچ صفحه نمایشگر کمتر است بخاطر لبه های گرد و سوراخ دوربین سلفی آن هاست.

    دوربین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    دوربین 12 مگاپیکسلی شفاف و باکیفیت و البته فوق عریض که زاویه دید دوربین را به 123 درجه و همانند زاویه دید چشم هایتان گسترش می دهد. برای زوایای بسته با دوربین 64 مگاپیکسلی از تصاویر لذت ببرید و در پایان با دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو از 3 برابر تا 30 برابر روی سوژه زوم کنید.

    زوم اپتیکال دوربین اصلی تا 3 برابر و زوم فضایی آن تا 30 برابر گردیده است. همچنین قابلیت OIS در دوربین A72 این امکان را فراهم می کند تا با عکس ها و ویدیوهای تار خداحافظی کنید و دیگر نگران لرزش دست در زمان ثبت عکس ها و فیلمهای تان نباشید. حتی در مکان هایی که نور محیط کم است دوربین نور بیشتری جذب می کند تا نور عکس ها را روشن تر کند.

    دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو که جزئیات ریز و ظریف سوژه را با کیفیت عالی و به صورت یک بوکه طبیعی به نمایش می گذارد و آن را از پس زمینه متمایز می کند. بوکه یکی از انواع افکت های عکاسی است. تو این تکنیک نورهایی که در پس زمینه و خارج از فوکوس قرار دارند به شکل دایره یا مربعی نشان داده می شوند.

    دوربین جلو با وضوح عالی و سلفی های فوق العاده

    با دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی Galaxy A72 در روشنایی روز از سلفی های شفاف و وضوح عالی لذت ببرید و با بوکه کردن، تصاویر پس زمینه را محو کنید و از این جلوه خارق العاده نهایت لذت ببرید.

    صدای عالی و استریو

    دو بلندگو در بالا و پایین گوشی این امکان را به شما می دهد تا با حداکثر لذت، موسیقی، فیلم و بازی ها را با کیفیت جذاب استریو گوش دهید.

    طراحی قاب گوشی

    در طراحی مینیمال قاب پشتی Galaxy A72 یک منحنی راحت و عالی برای یکپارچگی محفظه دوربین با روکش مات در نظر گرفته شده است که هم ظاهری زیبا به قاب پشتی می دهد و هم کاربر از به دست گرفتن گوشی حس بهتری خواهد داشت.

     Galaxy A72 در چهار رنگ خاص به بازار عرضه شده است (مشکی، بنفش، آبی و سفید).

    مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار

    Galaxy A72 در مقابل گرد و غبار و تا عمق 1 متری زیر آبهای شیرین (برای استفاده در آب های شور توصیه نمی شود) تا حدود 30 دقیقه با IP67 مقاوم است. پس اگر گوشی تان در معرض رطوبت قرار گرفت بدون نگرانی آن را خشک کنید و مورد استفاده قرار دهید.

    در صورتی که مایعات شیرین روی گوشی شما ریخت، لطفا گوشی را ریز آب بگیرید و به آرامی کلیدهای کناری را فشار دهید تا مواد قندی از آنها خارج شود. لازم است بدانید که سری A72 فقط در مقابل فشار آب کم مقاوم است و به هیج وجه نباید با فشار آب زیاد مانند شیر آب و یا دوش حمام آن را بشویید چون ممکن است به دستگاه آسیب برسد.

    باتری با بازدهی شگفت انگیز تا دو روز

    A72 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود زمان کافی را برای انجام کارهای روزمره به شما میدهد، پخش محتواهای تصویری و صوتی، بازی، اشترک گذاری محتواها و موارد دیگر. هوش مصنوعی با اسکن فعالیت ها و عادات روزمره شما انرژی را مدیریت می کند و توان باتری را برای زمان بیشتری تنظیم می کند. با شارژر Super Fast 25w خود در سریع ترین زمان ممکن به حداکثر قدرت می رسد و با تمام توان آماده انجام وظیفه می شود.

    عملکرد عالی برای اجرای برنامه ها با پردازنده قوی

    با گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دیگر نگران اجرای همزمان چند برنامه نیستید. پردازنده 8 هسته ای آن و همچنین با بهره گیری از رم 8 گیگابایتی، در بهترین حالت برنامه ها را اجرا می کند و شما دیگر نگران برنامه های باز در حال اجرا در پس زمینه گوشی خود نیستید.

    256 گیگابایت حافظه داخلی خیال شما رادر ذخیره داده ها راحت می کند و دیگر نگران حذف برنامه های غیرضروری خود نخواهید بود. برای آن دسته از کاربرانی هم که علاقه شدیدی به دانلود برنامه ، موسیقی و فیلم دارند امکان اضافه کردن حافظه تا 1 ترابایت از طریق Micro SD فراهم شده است.

    Game Booster

    با Game Booster بازی ها را با حداکثر عمکرد و گرافیک عالی و کیفیت واقعی تجربه کنید.

    Samsung Knox

    یک محافظ اختصاصی از کمپانی سامسونگ است و در سخت افزار و نرم افزار گوشی نصب شده است و از ابتدای در دست گرفتن A72 گوشی شما در امنیت کامل در اختیار شماست. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 SM-A725F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با دارا بودن امنیت چند لایه از مهم ترین اطلاعات تان در برابر هر نوع بدافزار مخرب حفاظت می کند.

    حسگر اثر انگشت

    در A72 قابلیت حسگر اثرانگشت به شما حس آرامش و امنیت بیشتری می دهد و دسترسی آسان به قفل صفحه را ممکن می کند. از میان امکانات احراز هویت بیومتریگ گوشی تان، سنسور screen fingerprint بهترین روش برای احراز هویت است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    اندازه صفحه نمایش
    ۶.۷ اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Super AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    ۳۹۴ پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
    نسبت تصویر
    ۲۰:۹
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    ۸۴.۱
    محافظت
    Corning Gorilla Glass ۵
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    800 نیت
    نرخ بروزرسانی
    120 هرتز
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ - SIM ۱ & SIM ۲ (dual-SIM) برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G
    HSDPA ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰ HSPA با سرعت دانلود ۴۲.۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه
    شبکه 4G
    LTE band
    فناوری‌های ارتباطی

       GPRS / OTG / Wi-Fi / بلوتوث  

    Wi-Fi
    Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac/۶ dual-band Wi-Fi Direct hotspot
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    حسگرها

    اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)

     ژیروسکوپ (Gyro)

     شتاب‌سنج (Accelerometer)

     قطب‌نما (Compass)

     مجاورت (Proximity)   

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    4 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    32 مگاپیکسل
    سرعت فیلمبرداری

    سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS)

    کیفیت فیلمبرداری
    رزولوشن ۴K
    دوربین سلفی

    - سنسور از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، اندازه سنسور ۱/۲.۸ اینچ، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size) قابلیت عکاسی HDR خودکار فیلمبرداری - رزولوشن ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) - رزولوشن ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)

    فلش
    LED
    قابلیت‌های دوربین

    دارای چهار سنسور دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۶۴، ۸، ۱۲ و ۵ مگاپیکسل - سنسور اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، اندازه سنسور ۱/۱.۷X اینچ (Sensor Size ۱/۱.۷X Inch)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر OIS - سنسور دوم از نوع تله‌فوتو (telephoto) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴, ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size), سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر OIS و زوم اپتیکال ۳ برابر - سنسور سوم از نوع از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۲۳ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size) - سنسور چهارم ماکرو (macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    ۲۰۳ گرم
    ابعاد
    ۱۶۵x۷۷.۴x۸.۴ میلی‌متر
    جنس بدنه
    پلاستیک
    ساختار بدنه
    پلاستیک و شیشه قاب پشتی ساخته شده از پلاستیک دارای گواهینامه IP۶۷ مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱ متر و به مدت ۳۰ دقیقه کاربرد شیار دوم برای استفاده سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه‌ جانبی
    ویژگی های خاص

     مجهز به حس‌گر اثرانگشت  

    مقاوم در برابر آب

     مناسب عکاسی

     مناسب عکاسی سلفی

    شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۶۶۳۴۱۴
    مشخصات فنی
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    17 مارس 2021
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی امپر ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm SM۷۱۲۵ Snapdragon ۷۲۰G (۸ nm) Chipset
    پردازنده‌ی مرکزی
    Dual-Core Kryo ۴۶۵ Gold & Hexa-Core Kryo ۴۶۵ Silver CPU
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۲.۳ و ۱.۸۰ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno ۶۱۸ GPU
    مشخصات اتصال
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    نسخه ۵.۰
    مشخصات کلی
    قابلیت‌های ویژه

       حسگر اثر انگشت