Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت، یکی از گوشی های هوشمند تاشو جدید این شرکت است که مشخصات فنی قدرتمند و ویژگی های جذابی دارد. برند سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند تاشو یک شرکت پیشگام بوده و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

    طراحی زیبا و مشابه با نسل های قبلی

    طراحی جذاب گوشی موبایل Samsung Galaxy Z Fold 12/256GB تفاوت چندانی با نسل قبل یعنی گلکسی Z Fold3 ندارد. سری گوشی های تاشو Fold سامسونگ را باید پرچمدار گوشی های تاشو این شرکت دانست. این مدل نیز یکی از گوشی های هوشمند تاشو رده بالای این شرکت محسوب می شود. به طور کلی تمامی گوشی های سری فولد از زبان طراحی یکسانی بهره مند شده اند. در حالت استاندارد صفحه ای صاف و زیبا می بینید که برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی از هیچگونه بریدگی در آن استفاده نشده است.

    سامسونگ در طراحی این گوشی، حاشیه نازک تری را برای نمایشگر نسبت به نسل قبل در نظر گرفته است و صفحه نمایش 90.9 درصد نمای جلو را اشغال می کند.

    در حالت تاشو، یک صفحه نمایش ثانویه برای این گوشی در نظر گرفته شده و برای طراحی صفحه نمایش از بریدگی Infinity O استفاده شده است. بریدگی دایره ای در قسمت بالا و وسط صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است.

    این محصول با وزن 263 گرم، بسیار سبک است و بدون شک با استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست نمی شود. ویژگی امنیتی و حسگر اثر انگشت در قاب کناری و روی دکمه پاور گوشی قرار گرفته است که نه تنها عملکرد بسیار سریعی در باز کردن قفل صفحه دارد، بلکه دسترسی به این حسگر فیزیکی در حالت تا شدن نیز بسیار راحت خواهد بود.

    صفحه نمایش با کیفیت بالا

    در حالت عادی، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت مجهز به صفحه نمایش 7.6 اینچی تاشو Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 1812*2176 پیکسل است که قادر به نمایش 373 پیکسل در هر اینچ و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. این گوشی هوشمند در حالت تاشو دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است که ابعاد بسیار مناسبی دارد و ویژگی های جذاب و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. صفحه نمایش ثانویه این گوشی با وضوح 904*2316 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X و نرخ رفرش 120 هرتز عملکرد بسیار خوب و باکیفیتی را در اختیار کاربر می گذارد.

    حداکثر روشنایی 1200 نیت در نظر گرفته شده در این صفحه نمایش، وضوح تصویر بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف ارائه می دهد. از طرفی نرخ رفرش در نظر گرفته شده نیز باعث عملکردی روان و بدون لگ می شود؛ در نتیجه شاهد عملکرد بسیار خوبی در هنگام بازی با گرافیک بالا و تماشای فیلم با کیفیت زیاد خواهید بود. این صفحه نمایش در حالت تاشو تمامی امکانات این گوشی را در اختیار شما قرار می دهد و حتی می توانید با استفاده از سنسورهای دوربین اصلی سلفی های بسیار جذاب و با کیفیتی ثبت کنید.

    لذت عکاسی با با قوی ترین سنسورها

    مهم ترین تفاوت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 12/256GB با نسل های قبلی خود، بدون شک در سنسورهای دوربین این گوشی است.

    در قاب پشتی گوشی یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع Wide به همراه یک سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابر و یک سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع Ultrawide، سنسورهای دوربین سه گانه را تشکیل می دهند. همچنین در این گوشی یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در صفحه ثانویه و یک سنسور 4 مگاپیکسلی دوربین سلفی زیر نمایشگر برای صفحه اصلی قرار گرفته است.

    سنسور 50 مگاپیکسلی تصاویری با رنگ هایی نزدیک به واقعیت ثبت می کند و جزییات را به خوبی نمایش می دهد. کنتراست جذاب، محدوده دینامیکی بسیار زیاد و نمایش جزئیات از جمله ویژگی های برجسته تصاویر خروجی ثبت شده از این سنسور هستند.

    از طرفی سنسور دوربین فوق عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل با زاویه دید 123 درجه می تواند عکس های بسیار جذابی ثبت کند. سنسورهای اصلی و تله فوتو این گوشی نیز مجهز به لرزشگیر اپتیکال یا OIS هستند که لرزش های ناخواسته در هنگام فیلم برداری و عکاسی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در نهایت شاهد خروجی تصاویر با کیفیت خواهید بود. در قسمت فیلمبرداری، سنسور دوربین اصلی می تواند با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

    صفحه نمایش اصلی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت مجهز به سنسور دوربین سلفی زیر صفحه با رزولوشن 4 مگاپیکسل است که کیفیت قابل قبولی دارد. بریدگی دایره ای در قسمت بالایی و میانی صفحه نمایش ثانویه، سنسور دوربین سلفی با وضوح 10 مگاپیکسل را در خود جای داده است که از جمله ویژگی های قدرتمند این سنسور دوربین سلفی می توان به قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت تصویر 4K و سرعت 60 فریم برثانیه اشاره کرد.

    پردازنده قدرتمند

    قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی z fold 4 نسبت به پردازنده ای که برای آن در نظر گرفته شده است، بسیار خوب به نظر می رسد. پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس، نسل اول این گوشی را همراهی می کند که انجام بازی های سنگین با گرافیک بالا را برای شما آسان می سازد. پردازنده ای با 8 هسته قوی که قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 3.19 گیگاهرتز را دارد. همچنین سه هسته با قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته اقتصادی با صرفه جویی در مصرف انرژی کمتر و قابلیت ارائه کارکرد فرکانس 1.8 گیگاهرتز، هشت هسته آن را تشکیل می دهند. این پردازنده تحت فشار کاری سنگین، دما را به خوبی کنترل می کند و عملکرد بسیار خوبی دارد.

    باتری 4400 میلی آمپر ساعت با عملکردی قدرتمند

    سامسونگ در این گوشی باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که به ازای هر 100 درصد شارژ، زمان استفاده قابل قبولی را ارائه خواهد کرد. باتری این گوشی با نسل قبل تفاوتی ندارد اما باید بدانید که با توجه به پردازنده 4 نانومتری در نظر گرفته شده، این مدل نسبت به نسل های قبلی، انرژی کمتری مصرف می کند، که به میزان زیادی بر عمر باتری برای هر 100 درصد شارژ تأثیر می گذارد.

    لازم به ذکر است که این گوشی از قلم هوشمند و بسیار کاربردی S Pen نیز پشتیبانی می کند. البته باید این قلم را به عنوان لوازم جانبی خریداری کنید که کارکردها و اپلیکیشن های بسیار جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. با خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت از همین فروشگاه اینترنتی، یکی از پرچمدارهای سامسونگ را در اختیار خواهید داشت.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    Dynamic AMOLED 2X
    اندازه صفحه نمایش
    7.6 اینچ/ صفحه دوم 6.2 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Foldable Dynamic AMOLED ۲X
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    373 پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    1812× 2176/ رزولوشن صفحه دوم 2316× 904 پیکسل
    محافظت
    Corning Gorilla Glass Victust
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    حداکثر روشنایی 1200 نیت
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    دارای صفحه نمایش تاشو/ قابلیت پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت/ رابط کاربری One Ul 4.1.1

    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G
    GSM 850/ 900/ 1800/ 1900/ CDMA800/ 1900
    شبکه 3G
    HSD PA850/ 900/ 1700 AWS/ 1900 2100CDMA 2000 1XEV- DO
    شبکه 4G
    LTE
    شبکه 5G
    SA/ NSA/ Sub 6/ mmWave
    فناوری‌های ارتباطی

    NFC/ Wi-Fi / بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    GLONASS, A-GPS, GALILEO, BDS
    Wi-Fi
    Dual- Band, Wi-Fi Direct, Wi-Fi Hotspot a/ b/ g/ n/ ac/ 6e802.11
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    256 گیگابایت
    حافظه RAM
    12 گیگابایت
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    Android 12
    حسگرها

    قطب نماCompass/ شتاب سنج Accelerometer/ ژیروسکوپ Gyro/ مجاورتProximity / فشارسنجBarometer/ اثر انگشت روی لبهFinger Print Side Mounte/ دارای سنسور ژئو مغناطیسی/ سنسور هال/ سنسور نور/ دستیار صوتی بیکسبی با پشتیبانی از زبان محاوره/  پشتیبانی از Samsung Dex حالت دسکتاپ/ پشتیبانی از Samsung Pay

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    حسگر اول با رزولوشن 50 مگاپیکسل+ حسگر دوم 12 مگاپیکسل+ حسگر سوم با 10 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    رزولوشن 10 مگاپیکسل
    کیفیت فیلمبرداری
    2160× 3840 سرعت 30 فریم بر ثانیه/ رزولوشن 1080× 1920Full HD و سرعت 60 فریم بر ثانیه/ رزولوشن 1080×1920 سرعت 240 فریم بر ثانیه/ رزولوشن 720× 1280HD و سرعت 960 فریم بر ثانیه
    دوربین سلفی

    دارد/ رزولوشن 10 مگاپیکسل گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2/ دارای یک حسگر دوربین در صفحه نمایش اصلی زیر صفحه نمایش رزولوشن 4 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8

    لرزشگیر تصویر
    لرزشگیر اپتیکال Ols HDR10+ Panorama
    فلش
    دارای فلش LED است
    فناوری فوکوس
    تشخیص فاز دو پیکسل (Dual Pixel Phase Detection)
    قابلیت‌های دوربین

    حسگر اول از نوع عریض با رزولوشن 50 مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/1.8 فاصله کانونی لنز 23 میلی متر، پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر و لرزشگیر اپتیکال OIS

    حسگر دوم از نوع فوق عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/2.2 فاصله کانونی لنز 12 میلی متر، ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر

    حسگر سوم از نوع تله فوتو با رزولوشن 10 مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/2.4 فاصله کانونی لنز 66 میلی متر، ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF، زوم 3 برابری اپتیکال و لرزشگیر اپتیکال OIS HDR10+ Panorama

    مشخصات ظاهری
    وزن
    263 گرم
    ابعاد
    155.1× 130.1× 6.3 میلی متر در حالت باز / 15.8× 67.1× 155.1 میلی متر در حالت تا شده
    جنس بدنه
    قاب پشتی از جنس شیشه، فریم از جنس آلومینیوم
    ساختار بدنه
    فریم آلومینیومی، قاب شیشه ای
    ویژگی های خاص

    مجهز به حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب

    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد، دارای بلندگو استریو
    خروجی صدا
    USB Type-C
    توضیحات تکمیلی صدا

    Bit 384 KHZ audio Tuned by AKG- 32

    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    4400 میلی آمپر ساعت
    سایر مشخصات باتری

    قابلیت شارژ سریع با قدرت 25 وات/ قابلیت شارژ وایرلس (بی سیم) با قدرت 15 وات/ قابلیت شارژ معکوس (شارژ کردن دستگاه هایی که دارای قابلیت شارژ شدن وایرلس هستند) با قدرت 4.5 وات

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1
    پردازنده‌ی مرکزی
    1X Cortex- X2+ 3X Cortex- A710+ 4X Cortex-A 510
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    3.19- 2.75- 1.8 گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno 730 GPU
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
    رابط ها
    USB, USB ۳.۲
    امکانات ارتباطی
    NFC, شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث, USB Type-C, USB, OTG
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.2
    مشخصات کلی
    مناسب برای
    مناسب برای بازی، عکاسی، عکاسی سلفی، گیمینگ
    سایر امکانات

    دارای صفحه تاشو، دارای شبکه 5G، فلش LED دارای Wi-Fi Direct, Hotspot

    سایر توضیحات

    دارای شبکه های ارتباطی NFC, Wi-Fi, , بلوتوث دارای بلوتوث با نسخه 5.2, امکان شارژ از طریق USB  دارد

    قابلیت‌های ویژه

    قابلیت حسگر اثر انگشت، ضد آب، دوربین مناسب طراحی های جذاب و خاص، دارای لرزشگیر اپتیکال OIS, دارای فناوری فوکوس، قابلیت شارژ سریع، شارژ معکوس، شارژ وایرلس دارد

    قابلیت‌های مقاومتی

     مقاوم در برابر آب است

    اقلام همراه

    دفترچه راهنما، کابل USB-C، بدون آداپتور شارژر

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت، یکی از گوشی های هوشمند تاشو جدید این شرکت است که مشخصات فنی قدرتمند و ویژگی های جذابی دارد. برند سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند تاشو یک شرکت پیشگام بوده و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

    طراحی زیبا و مشابه با نسل های قبلی

    طراحی جذاب گوشی موبایل Samsung Galaxy Z Fold 12/256GB تفاوت چندانی با نسل قبل یعنی گلکسی Z Fold3 ندارد. سری گوشی های تاشو Fold سامسونگ را باید پرچمدار گوشی های تاشو این شرکت دانست. این مدل نیز یکی از گوشی های هوشمند تاشو رده بالای این شرکت محسوب می شود. به طور کلی تمامی گوشی های سری فولد از زبان طراحی یکسانی بهره مند شده اند. در حالت استاندارد صفحه ای صاف و زیبا می بینید که برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی از هیچگونه بریدگی در آن استفاده نشده است.

    سامسونگ در طراحی این گوشی، حاشیه نازک تری را برای نمایشگر نسبت به نسل قبل در نظر گرفته است و صفحه نمایش 90.9 درصد نمای جلو را اشغال می کند.

    در حالت تاشو، یک صفحه نمایش ثانویه برای این گوشی در نظر گرفته شده و برای طراحی صفحه نمایش از بریدگی Infinity O استفاده شده است. بریدگی دایره ای در قسمت بالا و وسط صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است.

    این محصول با وزن 263 گرم، بسیار سبک است و بدون شک با استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست نمی شود. ویژگی امنیتی و حسگر اثر انگشت در قاب کناری و روی دکمه پاور گوشی قرار گرفته است که نه تنها عملکرد بسیار سریعی در باز کردن قفل صفحه دارد، بلکه دسترسی به این حسگر فیزیکی در حالت تا شدن نیز بسیار راحت خواهد بود.

    صفحه نمایش با کیفیت بالا

    در حالت عادی، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت مجهز به صفحه نمایش 7.6 اینچی تاشو Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 1812*2176 پیکسل است که قادر به نمایش 373 پیکسل در هر اینچ و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. این گوشی هوشمند در حالت تاشو دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است که ابعاد بسیار مناسبی دارد و ویژگی های جذاب و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. صفحه نمایش ثانویه این گوشی با وضوح 904*2316 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X و نرخ رفرش 120 هرتز عملکرد بسیار خوب و باکیفیتی را در اختیار کاربر می گذارد.

    حداکثر روشنایی 1200 نیت در نظر گرفته شده در این صفحه نمایش، وضوح تصویر بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف ارائه می دهد. از طرفی نرخ رفرش در نظر گرفته شده نیز باعث عملکردی روان و بدون لگ می شود؛ در نتیجه شاهد عملکرد بسیار خوبی در هنگام بازی با گرافیک بالا و تماشای فیلم با کیفیت زیاد خواهید بود. این صفحه نمایش در حالت تاشو تمامی امکانات این گوشی را در اختیار شما قرار می دهد و حتی می توانید با استفاده از سنسورهای دوربین اصلی سلفی های بسیار جذاب و با کیفیتی ثبت کنید.

    لذت عکاسی با با قوی ترین سنسورها

    مهم ترین تفاوت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 12/256GB با نسل های قبلی خود، بدون شک در سنسورهای دوربین این گوشی است.

    در قاب پشتی گوشی یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع Wide به همراه یک سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابر و یک سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع Ultrawide، سنسورهای دوربین سه گانه را تشکیل می دهند. همچنین در این گوشی یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در صفحه ثانویه و یک سنسور 4 مگاپیکسلی دوربین سلفی زیر نمایشگر برای صفحه اصلی قرار گرفته است.

    سنسور 50 مگاپیکسلی تصاویری با رنگ هایی نزدیک به واقعیت ثبت می کند و جزییات را به خوبی نمایش می دهد. کنتراست جذاب، محدوده دینامیکی بسیار زیاد و نمایش جزئیات از جمله ویژگی های برجسته تصاویر خروجی ثبت شده از این سنسور هستند.

    از طرفی سنسور دوربین فوق عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل با زاویه دید 123 درجه می تواند عکس های بسیار جذابی ثبت کند. سنسورهای اصلی و تله فوتو این گوشی نیز مجهز به لرزشگیر اپتیکال یا OIS هستند که لرزش های ناخواسته در هنگام فیلم برداری و عکاسی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در نهایت شاهد خروجی تصاویر با کیفیت خواهید بود. در قسمت فیلمبرداری، سنسور دوربین اصلی می تواند با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

    صفحه نمایش اصلی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت مجهز به سنسور دوربین سلفی زیر صفحه با رزولوشن 4 مگاپیکسل است که کیفیت قابل قبولی دارد. بریدگی دایره ای در قسمت بالایی و میانی صفحه نمایش ثانویه، سنسور دوربین سلفی با وضوح 10 مگاپیکسل را در خود جای داده است که از جمله ویژگی های قدرتمند این سنسور دوربین سلفی می توان به قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت تصویر 4K و سرعت 60 فریم برثانیه اشاره کرد.

    پردازنده قدرتمند

    قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی z fold 4 نسبت به پردازنده ای که برای آن در نظر گرفته شده است، بسیار خوب به نظر می رسد. پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس، نسل اول این گوشی را همراهی می کند که انجام بازی های سنگین با گرافیک بالا را برای شما آسان می سازد. پردازنده ای با 8 هسته قوی که قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 3.19 گیگاهرتز را دارد. همچنین سه هسته با قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته اقتصادی با صرفه جویی در مصرف انرژی کمتر و قابلیت ارائه کارکرد فرکانس 1.8 گیگاهرتز، هشت هسته آن را تشکیل می دهند. این پردازنده تحت فشار کاری سنگین، دما را به خوبی کنترل می کند و عملکرد بسیار خوبی دارد.

    باتری 4400 میلی آمپر ساعت با عملکردی قدرتمند

    سامسونگ در این گوشی باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که به ازای هر 100 درصد شارژ، زمان استفاده قابل قبولی را ارائه خواهد کرد. باتری این گوشی با نسل قبل تفاوتی ندارد اما باید بدانید که با توجه به پردازنده 4 نانومتری در نظر گرفته شده، این مدل نسبت به نسل های قبلی، انرژی کمتری مصرف می کند، که به میزان زیادی بر عمر باتری برای هر 100 درصد شارژ تأثیر می گذارد.

    لازم به ذکر است که این گوشی از قلم هوشمند و بسیار کاربردی S Pen نیز پشتیبانی می کند. البته باید این قلم را به عنوان لوازم جانبی خریداری کنید که کارکردها و اپلیکیشن های بسیار جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. با خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت از همین فروشگاه اینترنتی، یکی از پرچمدارهای سامسونگ را در اختیار خواهید داشت.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    Dynamic AMOLED 2X
    اندازه صفحه نمایش
    7.6 اینچ/ صفحه دوم 6.2 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Foldable Dynamic AMOLED ۲X
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    373 پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    1812× 2176/ رزولوشن صفحه دوم 2316× 904 پیکسل
    محافظت
    Corning Gorilla Glass Victust
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    حداکثر روشنایی 1200 نیت
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    دارای صفحه نمایش تاشو/ قابلیت پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت/ رابط کاربری One Ul 4.1.1

    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G
    GSM 850/ 900/ 1800/ 1900/ CDMA800/ 1900
    شبکه 3G
    HSD PA850/ 900/ 1700 AWS/ 1900 2100CDMA 2000 1XEV- DO
    شبکه 4G
    LTE
    شبکه 5G
    SA/ NSA/ Sub 6/ mmWave
    فناوری‌های ارتباطی

    NFC/ Wi-Fi / بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    GLONASS, A-GPS, GALILEO, BDS
    Wi-Fi
    Dual- Band, Wi-Fi Direct, Wi-Fi Hotspot a/ b/ g/ n/ ac/ 6e802.11
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    256 گیگابایت
    حافظه RAM
    12 گیگابایت
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    Android 12
    حسگرها

    قطب نماCompass/ شتاب سنج Accelerometer/ ژیروسکوپ Gyro/ مجاورتProximity / فشارسنجBarometer/ اثر انگشت روی لبهFinger Print Side Mounte/ دارای سنسور ژئو مغناطیسی/ سنسور هال/ سنسور نور/ دستیار صوتی بیکسبی با پشتیبانی از زبان محاوره/  پشتیبانی از Samsung Dex حالت دسکتاپ/ پشتیبانی از Samsung Pay

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    حسگر اول با رزولوشن 50 مگاپیکسل+ حسگر دوم 12 مگاپیکسل+ حسگر سوم با 10 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    رزولوشن 10 مگاپیکسل
    کیفیت فیلمبرداری
    2160× 3840 سرعت 30 فریم بر ثانیه/ رزولوشن 1080× 1920Full HD و سرعت 60 فریم بر ثانیه/ رزولوشن 1080×1920 سرعت 240 فریم بر ثانیه/ رزولوشن 720× 1280HD و سرعت 960 فریم بر ثانیه
    دوربین سلفی

    دارد/ رزولوشن 10 مگاپیکسل گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2/ دارای یک حسگر دوربین در صفحه نمایش اصلی زیر صفحه نمایش رزولوشن 4 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8

    لرزشگیر تصویر
    لرزشگیر اپتیکال Ols HDR10+ Panorama
    فلش
    دارای فلش LED است
    فناوری فوکوس
    تشخیص فاز دو پیکسل (Dual Pixel Phase Detection)
    قابلیت‌های دوربین

    حسگر اول از نوع عریض با رزولوشن 50 مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/1.8 فاصله کانونی لنز 23 میلی متر، پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر و لرزشگیر اپتیکال OIS

    حسگر دوم از نوع فوق عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/2.2 فاصله کانونی لنز 12 میلی متر، ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر

    حسگر سوم از نوع تله فوتو با رزولوشن 10 مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/2.4 فاصله کانونی لنز 66 میلی متر، ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF، زوم 3 برابری اپتیکال و لرزشگیر اپتیکال OIS HDR10+ Panorama

    مشخصات ظاهری
    وزن
    263 گرم
    ابعاد
    155.1× 130.1× 6.3 میلی متر در حالت باز / 15.8× 67.1× 155.1 میلی متر در حالت تا شده
    جنس بدنه
    قاب پشتی از جنس شیشه، فریم از جنس آلومینیوم
    ساختار بدنه
    فریم آلومینیومی، قاب شیشه ای
    ویژگی های خاص

    مجهز به حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب

    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد، دارای بلندگو استریو
    خروجی صدا
    USB Type-C
    توضیحات تکمیلی صدا

    Bit 384 KHZ audio Tuned by AKG- 32

    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    4400 میلی آمپر ساعت
    سایر مشخصات باتری

    قابلیت شارژ سریع با قدرت 25 وات/ قابلیت شارژ وایرلس (بی سیم) با قدرت 15 وات/ قابلیت شارژ معکوس (شارژ کردن دستگاه هایی که دارای قابلیت شارژ شدن وایرلس هستند) با قدرت 4.5 وات

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1
    پردازنده‌ی مرکزی
    1X Cortex- X2+ 3X Cortex- A710+ 4X Cortex-A 510
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    3.19- 2.75- 1.8 گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno 730 GPU
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
    رابط ها
    USB, USB ۳.۲
    امکانات ارتباطی
    NFC, شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث, USB Type-C, USB, OTG
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.2
    مشخصات کلی
    مناسب برای
    مناسب برای بازی، عکاسی، عکاسی سلفی، گیمینگ
    سایر امکانات

    دارای صفحه تاشو، دارای شبکه 5G، فلش LED دارای Wi-Fi Direct, Hotspot

    سایر توضیحات

    دارای شبکه های ارتباطی NFC, Wi-Fi, , بلوتوث دارای بلوتوث با نسخه 5.2, امکان شارژ از طریق USB  دارد

    قابلیت‌های ویژه

    قابلیت حسگر اثر انگشت، ضد آب، دوربین مناسب طراحی های جذاب و خاص، دارای لرزشگیر اپتیکال OIS, دارای فناوری فوکوس، قابلیت شارژ سریع، شارژ معکوس، شارژ وایرلس دارد

    قابلیت‌های مقاومتی

     مقاوم در برابر آب است

    اقلام همراه

    دفترچه راهنما، کابل USB-C، بدون آداپتور شارژر