Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی نوکیا نوکیا (Nokia)

    گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم‌ کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت

    *
    • Not available
    • Not available
    *
    وضعیت: اتمام موجودی
    2٬890٬000 تومان

    بررسی و مشخصات گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت

    از شروع اولین توزیع گوشی موبایل تاکنون، افراد زیادی به تهیه مدل های مختلف آن در دوره های زمانی متفاوت پرداخته اند. یکی از مدل های محبوب که مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه دارد، سری های کلاسیک دکمه ای هستند. این مدل موبایل، به دلیل ابعاد کوچک، استحکام و به طور معمول صدای بالا در هنگام برقراری تماس، بسیار کاربردی است. گروه خواهان این نوع گوشی معمولاً افرادی که کار فیزیکی سخت و پرتحرک دارند، هستند. چرا که احتمال افتادن گوشی در هنگام کار، وجود دارد.

    گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت یکی از انواع گوشی موبایل های دکمه ای است که خواهان زیادی دارد. این تلفن همراه از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می کند و فناوری های ارتباطی مانند EDGE، GPRS و بلوتوث نیز دارد. اگر شما هم به واسطه علاقه یا شرایط محیط کار، قصد خرید این محصول را دارید، تا انتهای مطلب برای معرفی کامل تر این گوشی موبایل از برند Nokia، همراه ما باشید.

    مشخصات فنی گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت 

    گوشی های همراه کلاسیک، به خصوص از برند نوکیا، از همان ابتدای تولید تاکنون توانستند طرفداران خاصی را برای خود جذب کند. گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت، قابلیت قرارگیری 2 عدد سیم کارت را به طور هم زمان دارد. نوع سیم کارت مناسب این موبایل، میکرو و در اندازه ی 15*12 میلی متر است.

    صفحه کلید

    صفحه کلید این گوشی نوکیا از نوع کلاسیک و دکمه ای است که دکمه ها نرم و کارکردی روان و بدون صدا دارند. دکمه ها هیچ گونه برجستگی ندارند و در یک سطح صاف و یکدست قرار می گیرند. فاصله میان کلیدهای فیزیکی استاندارد و در هنگام تایپ و استفاده، کاربر کاملاً راحت است.

    صفحه نمایش

    گوشی 5310 به دلیل ابعاد کوچک خود به راحتی در جیب، کیف و دست قرار می گیرد و کار با آن آسان است. اندازه صفحه نمایش 2 تا 2.4 اینچ است و رزولوشنی برابر با 320*240 پیکسل دارد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش 167 پیکسل بر اینچ است و مشخصات موجود بر روی صفحه، وضوح مطلوبی دارد. صفحه نمایش این موبایل از فناوری TFT برخوردار است که عملکرد بهتری در مقایسه با صفحه نمایش LCD، دارد. نسبت تصویر در گوشی نوکیا، برابر با 4:3 است. باوجوداینکه از صفحه نمایش باکیفیتی در این گوشی استفاده شده اما در هنگام قرارگیری در برخورد نور مستقیم خورشید، وضوح بالایی نخواهد داشت.

    حافظه

    ظرفیت حافظه داخلی موبایل Nokia 5310 برابر با 16 مگابایت است و قابلیت قرارگیری رم microSD نیز دارد. همان طور که می دانید گوش های کلاسیک با حافظه کمی تولید شده و امکان ذخیره حجم بالایی از اطلاعات را درون خود ندارند. با کمک کارت حافظه، اطلاعات بیشتری را در گوشی می توان داشت.

    دوربین

    گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت، از یک ماژول دوربین در قسمت عقب بهره مند است که عملکرد بالایی ندارد. ثبت تصاویر با دوربین گوشی، عملاً استفاده چندانی نخواهد داشت؛ زیرا کیفیت پایینی دارد. در کنار دوربین یک فلش LED، قرار دارد که وظیفه تأمین نور در هنگام عکاسی و نیز قرارگیری در مکان های تاریک را به عنوان چراغ قوه بر عهده دارد.

    پشتیبانی از ایمیل و MMS

    گوشی موبایل نوکیا 5310، از سرویس MMS و ایمیل پشتیبانی می کند و این یک مزیت مهم در این دستگاه، نسبت به سایر مدل های مشابه است. باوجود این که گوشی 5310 نوکیا از هیچ سیستم عاملی پشتیبانی نمی کند اما امکان نصب برنامه و بازی های مختلف بر روی این دستگاه وجود دارد. نصب برنامه هایی از قبیل ایمیل، پخش موزیک، MMS و بررسی وضعیت آب و هوا در این گوشی امکان پذیر است.

    پردازنده

    بر روی تلفن همراه از برند محبوب نوکیا، یک تراشه از سری MT، استفاده شده که ساخت شرکت تایوانی مدیاتک است. این تراشه ها به نسبت ابعادی که دارند، کارایی متفاوتی را نیز ارائه می کنند. تراشه ی موجود در گوشی نوکیا Mediatek MT6260A Chipset نام دارد که ابعاد آن تقریباً در حدود یک بندانگشت است. این تراشه قدرت پردازش مطلوبی را در اختیار تلفن همراه قرار می دهد؛ باوجوداینکه مدل 5310 نوکیا، از هیچ پردازنده مرکزی یا همان CPU برخوردار نیست.

    باتری

    باتری موجود در گوشی نوکیا 5310، از نوع قابل تعویض، لیتیومی و ظرفیت آن برابر با 1200 میلی آمپر است. باتری های لیتیومی علاوه بر وزن کم، خیلی سریع شارژ می شوند. ظرفیت بالای این باتری، شارژ گوشی را برای ساعت های طولانی تأمین می کند. برای این که باتری طول عمر مفید بالایی داشته باشد، آن را فقط با شارژر مخصوص گوشی، شارژ نمایید.

    عملکرد

    گوشی نوکیا از بلوتوث برخوردار است و نسخه آن نیز A2DP 3.0 است. این تلفن از رادیو FM نیز بهره می برد و امکان پخش کانال های مختلف رادیویی را برای شما دارد. شبکه ارتباطی گوشی 2G است و شبکه 2جی، برای هر دو سیم کارت از نوع GSM 900/1800 است.

    یکی دیگر از ویژگی های این گوشی، منوی فارسی آن است و افراد به راحتی امکان کار با این گوشی را دارند. درگاه ارتباطی گوشی نیز از نوع microUSB v1.1 است و شارژر به این قسمت متصل می شود.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت 

    در طراحی گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت، سعی در حفظ اصالت گوشی های کلاسیک شده است. ضمن این که نهایت ظرافت و دقت در طراحی و قرارگیری اجزای آن به خصوص دکمه های فیزیکی آن، رعایت شده و ظاهر این گوشی کلاسیک را با مدرنیته پیوند زده است.

    بدنه گوشی نوکیا از جنس پلاستیک فشرده و بادوام است که در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد. باوجود این بهتر است برای افزایش عمر مفید دستگاه، از این گوشی در شرایط عادی استفاده شود. گوشی Nokia در دو رنگ سفید و مشکی تولید و عرضه می شود.

    همان طور که پیش تر اشاره شد وزن این گوشی کم و برابر با 88.2 گرم است. ابعاد دستگاه برابر با 123.7*52.4*13.1 میلی متر است. اندازه کلی دستگاه برابر با 2.4 اینچ است. این گوشی نسبت به اکثر گوشی های موجود در بازار، وزن و ابعاد کمتری دارد و حمل آن خیلی آسان است.

    برند نوکیا

    برند نوکیا (Nokia)، از سال 1990 به صورت رسمی به تولید لوازم الکترونیکی و تجهیزات مخابرات مشغول شد. نوکیا در سال 1998 توانست گوی سبقت را از برند موتورولا گرفته و تا اواخر همین سال، نزدیک به 100 میلیون گوشی موبایل را روانه بازار کند. در آن زمان و چندین سال پیاپی پس ازآن، این برند در بین جوانان بسیار محبوب بود.

    نوکیا اولین کمپانی در سطح جهان بود که دوربین را به اجزای گوشی همراه، اضافه کرد. اولین گوشی برخوردار از تلفن همراه در سطح جهان، مدل 3650/3600 برند نوکیا بود که در آمریکای شمالی، برای اولین بار به فروش رفت. امروزه برند نوکیا در ساخت و تولید انواع گوشی موبایل و سایر گجت های هوشمند الکترونیکی، فعالیت می کند. محصولات این برند در ایران همچنان طرفداران خاص خود را دارد و یکی از محبوب ترین آن ها در آغاز فروش گوشی های نوکیا در کشور ما، گوشی های دکمه دار کوچک مدل 1100 بودند.

    جمع بندی

    امروزه یکی از نیازهای مهم افراد، ایجاد و برقراری ارتباط مستمر با دیگران است. به همین دلیل گوشی های همراه در یک دهه اخیر، بیش از پیش توسط همه ی افراد حتی خردسالان نیز استفاده می شود. یکی از مدل های همیشه پرطرفدار موبایل، گوشی های دکمه ای بودند که مخاطبان خاص خود را همیشه حفظ کرده اند. گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت، یکی از مدل های کلاسیک برند Nokia است که نسبت به قیمت خود، از امکانات و کیفیت مطلوبی برخوردار است.

    همراه عزیز، اگر به دنبال یک موبایل باکیفیت، طول عمر بالا و مقاوم در برابر ضربه هستید، تلفن همراه مدل 5310 از برند نوکیا، قطعاً رضایت شما را جلب خواهد کرد. این تلفن به عنوان یک همراه در همه لحظات شما، کنارتان خواهد بود و تماس هایی با بهترین صدا و کیفیت را برقرار خواهد کرد. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی از وبسایت ما قابل سفارش بوده و اقلام همراه آن شامل کابل USB، دفترچه راهنما و شارژر است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    TFT LCD
    اندازه صفحه نمایش
    2.4 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    TFT
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۲.۰ تا ۲.۴ اینچ, ۲.۴ تا ۲.۸ اینچ
    تراکم پیکسلی
    167 پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    240 × 320 پیکسل (QVGA)
    نسبت تصویر
    4:3
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    27.5 درصد
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    250 nits
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G
    شبکه 2G
    GSM: 850 / 900 / 1800 MHz برای هر دو سیم کارت
    فناوری‌های ارتباطی

    GSM / EDGE  / GPRS

    رادیو
    FM radio
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    16 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    microSDHC
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 ,MIDI ,AMR ,WAV

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4,3GP ,MP4 ,AVI

    قابلیت های نرم افزاری

    MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5 / دارای ابزار ها و برنامه های پش فرض 

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    ۱ ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    دوربین اول VGA از نوع واید/استاندارد (Wide)
    کیفیت فیلمبرداری
    VGA
    فلش
    دارد، دارای یک عدد LED flash
    مشخصات ظاهری
    وزن
    88.2 گرم
    ابعاد
    13.1 × 52.4 × 123.7 میلی متر
    شناسه کالا
    2800000240592
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز مینی (0.76 × 15 × 25 میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    19 مارس 2020
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد
    خروجی صدا
    استریو (دوگانه) (Dual speakers)
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری
    1200 میلی آمپر ساعت (1200 mAh)
    عمر باتری
    7 ساعت و 50 دقیقه مکالمه / میزان شارژ در حالت استندبای 22 ساعت (دو سیم‌کارت فعال) و طول عمر مفید 30 روز برای حالت استند‌بای (یک سیم‌کارت فعال)
    سایر مشخصات باتری

    باتری قابل تعویض توسط کاربر 

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    MediaTek MT6260A
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم , بلوتوث, از طریق سیم‌کارت
    رابط ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا, Bluetooth, شیار کارت حافظه, microUSB
    امکانات ارتباطی
    GPRS
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث, ۳.۵ میلی‌متر, microUSB, شیار کارت حافظه
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    نسخه 3.0 ، پشتیبانی از A2DP از نوع کم مصرف (LE)
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    عرضه در دو رنگ مشکی (Black)، سفید (White)

    مناسب برای
    مناسب تماس
    قابلیت‌های مقاومتی

    بدنه و صفحه نمایش بسیار مقاوم

    اقلام همراه

    آداپتور / کابل microUSB / دفترچه راهنما

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی و مشخصات گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت

    از شروع اولین توزیع گوشی موبایل تاکنون، افراد زیادی به تهیه مدل های مختلف آن در دوره های زمانی متفاوت پرداخته اند. یکی از مدل های محبوب که مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه دارد، سری های کلاسیک دکمه ای هستند. این مدل موبایل، به دلیل ابعاد کوچک، استحکام و به طور معمول صدای بالا در هنگام برقراری تماس، بسیار کاربردی است. گروه خواهان این نوع گوشی معمولاً افرادی که کار فیزیکی سخت و پرتحرک دارند، هستند. چرا که احتمال افتادن گوشی در هنگام کار، وجود دارد.

    گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت یکی از انواع گوشی موبایل های دکمه ای است که خواهان زیادی دارد. این تلفن همراه از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می کند و فناوری های ارتباطی مانند EDGE، GPRS و بلوتوث نیز دارد. اگر شما هم به واسطه علاقه یا شرایط محیط کار، قصد خرید این محصول را دارید، تا انتهای مطلب برای معرفی کامل تر این گوشی موبایل از برند Nokia، همراه ما باشید.

    مشخصات فنی گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت 

    گوشی های همراه کلاسیک، به خصوص از برند نوکیا، از همان ابتدای تولید تاکنون توانستند طرفداران خاصی را برای خود جذب کند. گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت، قابلیت قرارگیری 2 عدد سیم کارت را به طور هم زمان دارد. نوع سیم کارت مناسب این موبایل، میکرو و در اندازه ی 15*12 میلی متر است.

    صفحه کلید

    صفحه کلید این گوشی نوکیا از نوع کلاسیک و دکمه ای است که دکمه ها نرم و کارکردی روان و بدون صدا دارند. دکمه ها هیچ گونه برجستگی ندارند و در یک سطح صاف و یکدست قرار می گیرند. فاصله میان کلیدهای فیزیکی استاندارد و در هنگام تایپ و استفاده، کاربر کاملاً راحت است.

    صفحه نمایش

    گوشی 5310 به دلیل ابعاد کوچک خود به راحتی در جیب، کیف و دست قرار می گیرد و کار با آن آسان است. اندازه صفحه نمایش 2 تا 2.4 اینچ است و رزولوشنی برابر با 320*240 پیکسل دارد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش 167 پیکسل بر اینچ است و مشخصات موجود بر روی صفحه، وضوح مطلوبی دارد. صفحه نمایش این موبایل از فناوری TFT برخوردار است که عملکرد بهتری در مقایسه با صفحه نمایش LCD، دارد. نسبت تصویر در گوشی نوکیا، برابر با 4:3 است. باوجوداینکه از صفحه نمایش باکیفیتی در این گوشی استفاده شده اما در هنگام قرارگیری در برخورد نور مستقیم خورشید، وضوح بالایی نخواهد داشت.

    حافظه

    ظرفیت حافظه داخلی موبایل Nokia 5310 برابر با 16 مگابایت است و قابلیت قرارگیری رم microSD نیز دارد. همان طور که می دانید گوش های کلاسیک با حافظه کمی تولید شده و امکان ذخیره حجم بالایی از اطلاعات را درون خود ندارند. با کمک کارت حافظه، اطلاعات بیشتری را در گوشی می توان داشت.

    دوربین

    گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت، از یک ماژول دوربین در قسمت عقب بهره مند است که عملکرد بالایی ندارد. ثبت تصاویر با دوربین گوشی، عملاً استفاده چندانی نخواهد داشت؛ زیرا کیفیت پایینی دارد. در کنار دوربین یک فلش LED، قرار دارد که وظیفه تأمین نور در هنگام عکاسی و نیز قرارگیری در مکان های تاریک را به عنوان چراغ قوه بر عهده دارد.

    پشتیبانی از ایمیل و MMS

    گوشی موبایل نوکیا 5310، از سرویس MMS و ایمیل پشتیبانی می کند و این یک مزیت مهم در این دستگاه، نسبت به سایر مدل های مشابه است. باوجود این که گوشی 5310 نوکیا از هیچ سیستم عاملی پشتیبانی نمی کند اما امکان نصب برنامه و بازی های مختلف بر روی این دستگاه وجود دارد. نصب برنامه هایی از قبیل ایمیل، پخش موزیک، MMS و بررسی وضعیت آب و هوا در این گوشی امکان پذیر است.

    پردازنده

    بر روی تلفن همراه از برند محبوب نوکیا، یک تراشه از سری MT، استفاده شده که ساخت شرکت تایوانی مدیاتک است. این تراشه ها به نسبت ابعادی که دارند، کارایی متفاوتی را نیز ارائه می کنند. تراشه ی موجود در گوشی نوکیا Mediatek MT6260A Chipset نام دارد که ابعاد آن تقریباً در حدود یک بندانگشت است. این تراشه قدرت پردازش مطلوبی را در اختیار تلفن همراه قرار می دهد؛ باوجوداینکه مدل 5310 نوکیا، از هیچ پردازنده مرکزی یا همان CPU برخوردار نیست.

    باتری

    باتری موجود در گوشی نوکیا 5310، از نوع قابل تعویض، لیتیومی و ظرفیت آن برابر با 1200 میلی آمپر است. باتری های لیتیومی علاوه بر وزن کم، خیلی سریع شارژ می شوند. ظرفیت بالای این باتری، شارژ گوشی را برای ساعت های طولانی تأمین می کند. برای این که باتری طول عمر مفید بالایی داشته باشد، آن را فقط با شارژر مخصوص گوشی، شارژ نمایید.

    عملکرد

    گوشی نوکیا از بلوتوث برخوردار است و نسخه آن نیز A2DP 3.0 است. این تلفن از رادیو FM نیز بهره می برد و امکان پخش کانال های مختلف رادیویی را برای شما دارد. شبکه ارتباطی گوشی 2G است و شبکه 2جی، برای هر دو سیم کارت از نوع GSM 900/1800 است.

    یکی دیگر از ویژگی های این گوشی، منوی فارسی آن است و افراد به راحتی امکان کار با این گوشی را دارند. درگاه ارتباطی گوشی نیز از نوع microUSB v1.1 است و شارژر به این قسمت متصل می شود.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت 

    در طراحی گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت، سعی در حفظ اصالت گوشی های کلاسیک شده است. ضمن این که نهایت ظرافت و دقت در طراحی و قرارگیری اجزای آن به خصوص دکمه های فیزیکی آن، رعایت شده و ظاهر این گوشی کلاسیک را با مدرنیته پیوند زده است.

    بدنه گوشی نوکیا از جنس پلاستیک فشرده و بادوام است که در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد. باوجود این بهتر است برای افزایش عمر مفید دستگاه، از این گوشی در شرایط عادی استفاده شود. گوشی Nokia در دو رنگ سفید و مشکی تولید و عرضه می شود.

    همان طور که پیش تر اشاره شد وزن این گوشی کم و برابر با 88.2 گرم است. ابعاد دستگاه برابر با 123.7*52.4*13.1 میلی متر است. اندازه کلی دستگاه برابر با 2.4 اینچ است. این گوشی نسبت به اکثر گوشی های موجود در بازار، وزن و ابعاد کمتری دارد و حمل آن خیلی آسان است.

    برند نوکیا

    برند نوکیا (Nokia)، از سال 1990 به صورت رسمی به تولید لوازم الکترونیکی و تجهیزات مخابرات مشغول شد. نوکیا در سال 1998 توانست گوی سبقت را از برند موتورولا گرفته و تا اواخر همین سال، نزدیک به 100 میلیون گوشی موبایل را روانه بازار کند. در آن زمان و چندین سال پیاپی پس ازآن، این برند در بین جوانان بسیار محبوب بود.

    نوکیا اولین کمپانی در سطح جهان بود که دوربین را به اجزای گوشی همراه، اضافه کرد. اولین گوشی برخوردار از تلفن همراه در سطح جهان، مدل 3650/3600 برند نوکیا بود که در آمریکای شمالی، برای اولین بار به فروش رفت. امروزه برند نوکیا در ساخت و تولید انواع گوشی موبایل و سایر گجت های هوشمند الکترونیکی، فعالیت می کند. محصولات این برند در ایران همچنان طرفداران خاص خود را دارد و یکی از محبوب ترین آن ها در آغاز فروش گوشی های نوکیا در کشور ما، گوشی های دکمه دار کوچک مدل 1100 بودند.

    جمع بندی

    امروزه یکی از نیازهای مهم افراد، ایجاد و برقراری ارتباط مستمر با دیگران است. به همین دلیل گوشی های همراه در یک دهه اخیر، بیش از پیش توسط همه ی افراد حتی خردسالان نیز استفاده می شود. یکی از مدل های همیشه پرطرفدار موبایل، گوشی های دکمه ای بودند که مخاطبان خاص خود را همیشه حفظ کرده اند. گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 16 مگابایت و رم 8 مگابایت، یکی از مدل های کلاسیک برند Nokia است که نسبت به قیمت خود، از امکانات و کیفیت مطلوبی برخوردار است.

    همراه عزیز، اگر به دنبال یک موبایل باکیفیت، طول عمر بالا و مقاوم در برابر ضربه هستید، تلفن همراه مدل 5310 از برند نوکیا، قطعاً رضایت شما را جلب خواهد کرد. این تلفن به عنوان یک همراه در همه لحظات شما، کنارتان خواهد بود و تماس هایی با بهترین صدا و کیفیت را برقرار خواهد کرد. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی از وبسایت ما قابل سفارش بوده و اقلام همراه آن شامل کابل USB، دفترچه راهنما و شارژر است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    TFT LCD
    اندازه صفحه نمایش
    2.4 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    TFT
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۲.۰ تا ۲.۴ اینچ, ۲.۴ تا ۲.۸ اینچ
    تراکم پیکسلی
    167 پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    240 × 320 پیکسل (QVGA)
    نسبت تصویر
    4:3
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    27.5 درصد
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    250 nits
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G
    شبکه 2G
    GSM: 850 / 900 / 1800 MHz برای هر دو سیم کارت
    فناوری‌های ارتباطی

    GSM / EDGE  / GPRS

    رادیو
    FM radio
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    16 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    microSDHC
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 ,MIDI ,AMR ,WAV

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4,3GP ,MP4 ,AVI

    قابلیت های نرم افزاری

    MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5 / دارای ابزار ها و برنامه های پش فرض 

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    ۱ ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    دوربین اول VGA از نوع واید/استاندارد (Wide)
    کیفیت فیلمبرداری
    VGA
    فلش
    دارد، دارای یک عدد LED flash
    مشخصات ظاهری
    وزن
    88.2 گرم
    ابعاد
    13.1 × 52.4 × 123.7 میلی متر
    شناسه کالا
    2800000240592
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز مینی (0.76 × 15 × 25 میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    19 مارس 2020
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد
    خروجی صدا
    استریو (دوگانه) (Dual speakers)
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری
    1200 میلی آمپر ساعت (1200 mAh)
    عمر باتری
    7 ساعت و 50 دقیقه مکالمه / میزان شارژ در حالت استندبای 22 ساعت (دو سیم‌کارت فعال) و طول عمر مفید 30 روز برای حالت استند‌بای (یک سیم‌کارت فعال)
    سایر مشخصات باتری

    باتری قابل تعویض توسط کاربر 

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    MediaTek MT6260A
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم , بلوتوث, از طریق سیم‌کارت
    رابط ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا, Bluetooth, شیار کارت حافظه, microUSB
    امکانات ارتباطی
    GPRS
    درگاه های ارتباطی
    بلوتوث, ۳.۵ میلی‌متر, microUSB, شیار کارت حافظه
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    نسخه 3.0 ، پشتیبانی از A2DP از نوع کم مصرف (LE)
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    عرضه در دو رنگ مشکی (Black)، سفید (White)

    مناسب برای
    مناسب تماس
    قابلیت‌های مقاومتی

    بدنه و صفحه نمایش بسیار مقاوم

    اقلام همراه

    آداپتور / کابل microUSB / دفترچه راهنما