Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    ام اس آی (MSI)

    برند ام اس آی

    برند ام اس ای در میان افرادی که از محصولات دیجیتالی استفاده می کنند، مخصوصا گیمرها جایگاه ویژه ای دارد. بسیاری از فعالیت های این برند روی طراحی و تولید محصولات گیمینگ تمرکز دارد. همچنین این شرکت یکی از پیشگامان تولید لپ تاپ های گیمینگ است.

    در سال 2015 شرکت MSI با شرکت Tobii که در زمینه تجهیزات ردیابی چشم فعالیت می کند، پروژه تولید لپ تاپ های گیمینگ مجهز به سیستم ردیابی چشم را آغاز کرد. این شرکت قدرتمند با شرکت های تولید میکروچیپ مانند اینتل و ان ویدیا هم همکاری دارد.. با ما همراه باشید تا با برند MSI و محصولات آن آشنا شوید.

    شروع برند ام اس آی

    شرکت ام اس ای در سال 1986 توسط 5 نفر از کارکنان سابق شرکت سونی که تعدیل نیرو شده بودند؛ تاسیس شد. برند Micro Star International که امروزه با نام MSI شناخته می شود؛ در شهر نیوتایپه کشور تایوان کار خود را با تولید یک مادربرد با پردازنده Intel Pentium II آغاز کرد. برای تولید این محصول تکنولوژی MMX اینتل را با یک کارت گرافیک ترکیب کرده بودند. امروزه محصولات بی رقیب MSI به 120 کشور در سراسر دنیا صادر می شود.

    فعالیت های جهانی ام اس آی

    شرکت MSI به علت انجام فعالیت های پاک و دوستدار محیط زیست در سال 1999 گواهی Iso 14002:1996 را از سوی سازمان جهانی استاندارد کسب کرد. در سال 2009 مجله Commonwealth این شرکت را به عنوان یکی از 50 شرکت برتر در زمینه امور شهروندی معرفی و در سال 2013 جایزه بهترین برند سبز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را دریافت کرد. MSI در سال 2011 در میان شرکت های مدعی تکنولوژی، رتبه دهم قدرتمند جهانی را کسب کرد.

    محصولات برند ام اس آی

    اولین محصولی که برند ام اس ای به دنیای دیجیتال عرضه کرد؛ مادربورد بود. این شرکت با هدف تبدیل شدن به برند اول صنعت گیمینگ در جهان، به طراحی و تولید محصولات دیجیتال مشغول است. تولیدات MSI را می توان در دسته های زیر معرفی کرد:

    لپ تاپ MSI

    لپ تاپ های این برند در سه گروه گیمینگ، تولید محتوا و تجاری دسته بندی می شوند. همان طور که گفتیم تمرکز اصلی این برند روی محصولات گیمینگ است و بنابراین جای تعجبی ندارد که 9 سری لپ تاپ گیمینگ تولید کرده است. در میان این لپ تاپ های گیمینگ، سری Titan، Creator و Work Station به خاطر پردازنده های مرکزی و گرافیکی قدرتمند به شهرت های جهانی رسیده اند. این لپ تاپ ها قدرت اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی و تدوین را دارند.

    سیستم های خانگی MSI

    سیستم های خانگی یا کامپیتورهای رومیزی برند ام اس ای به چهار دسته گیمینگ، تولید محتوا، تجاری و همه کاره (All In One) تقسیم می شوند. 6 سری کامپیوتر گیمینگ MSI در بازار موجود است که سری های Aegis و Infinite از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. کامپیوترهای همه کاره ام اس ای هم بسیار پرطرفدار هستند. سرعت بالا در پردازش اطلاعات، ظرفیت رم 4 تا 16 گیگابایتی، صفحه نمایش با زاویه دید عریض، امکان نصب کنسول های بازی، کاهش 30 درصدی مصرف برق و پورت های پر سرعت از ویژگی های کامپیوترهای همه کاره این شرکت است.

    مانیتور MSI

    برند ام اس ای مانیتورهای با کیفیتی در چهار گروه گیمینگ، تولید محتوا، تجاری و پرتابل تولید کرده است. مانیتورهای پرتابل، مانیتورهای قابل حمل این برند هستند. MSI برای اشخاصی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند؛ دو سری مانیتور Creator و Prestige را طراحی کرده که به خاطر عرض زیادشان افراد را از استفاده همزمان دو مانیتور بی نیاز کرده است. در حال حاضر مانیتورهای سری اپتیکس یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار مانیتور هستند. در ادامه مشخصات دو مدل از مانیتورهای حرفه ای این برند را بررسی می کنیم.

     مانیتور ام اس ای مدل Modern MD271PW

    این روزها افراد وقت بسیاری را پشت مانیتورها می گذرانند و تماشای فیلم، جستجو در صفحات وب و انجام بازی را از طریق مانیتورها انجام می دهند. مانیتور Modern MD271PW به صورت ارگونومیک طراحی شده است و با حالت تطبیقی که دارد فشار وارده به بدن کاربر را کاهش می دهد. این محصول ام اس ای دارای یک پنل IPS و نور پس زمینه LED است که تصویری با رزولوشن 1920*1080 ارائه می دهد. نسبت تصویر این مانیتور 16:7 است که جزء تصویرهای عریض محسوب می شود.

    ورودی این مانیتور یک پورت HDMI است که کارت های گرافیکی از این درگاه متصل می شوند. صفحه مات مانیتور Modern MD271PW مانع از بازتاب نور به چشم کاربر می شود و برای کارهای طراحی و ادیت مناسب است. قابلیت چرخش 90 درجه مناسب افرادی است که کدنویسی انجام می دهند. سایز این صفحه نمایش 27 اینچ است و 5800 گرم وزن دارد. تامین برق مورد نیاز مانیتور از طریق یک آداپتور انجام می شود. 5 میلی ثانیه زمان پاسخگویی و قابلیت تشخیص 16.7 میلیون رنگ از مشخصات این مانیتور است.

    مانیتور ام اس آی مدل Optix MAG273

    در زمان بازی، مهم ترین اصل، سرعت است. وضوح، تراکم پیکسل و کنتراست روی کیفیت تصویر تاثیر می گذارند اما کاربران حرفه ای محصولات دیجیتال به نرخ بالای فریم و واکنش فوری مانیتور نیاز دارند. مانیتور ام اس آی مدل Optix MAG273 یک انتخاب جذاب برای گیمرهایی است که خواهان یک مانیتور با کیفیت به همراه قیمت به صرفه هستند.

    وضوح تصویر 1080 پیکسل، سایز 27 اینچی از نوع IPS، نرخ تازه سازی 144 هرتز، رنگ های گسترده و دارابودن HDR از ویژگی های Optix MAG273 است. گستره رنگی در این مانیتور به نسبت سایر مانیتورها بیشتر است و تصاویر، کیفیت و جزئیات بیشتری دارند. این مانیتور مجهز به اولین تیونر رنگ سیاه است و این یعنی با برجسته سازی رنگ سیاه به شما کمک می کند که در صورت کم بودن مقدار روشنایی مانیتور، جزئیات را به خوبی مشاهده کنید.

    رزولوشن نمایشگر 1920*1080 با نرخ بازیابی 144 هرتز و زمان پاسخگویی کمتر از 1 میلی ثانیه است. تکنولوژی FreeSync، بازی ها را روان تر ارائه می دهد که با فریم ریت خروجی کارت گرافیک به راحتی هماهنگ می شود.

    هدست MSI

    اگر اهل گیم و بازی باشید؛ می دانید که علاوه بر ماوس و مانیتور حرفه ای، داشتن یک هدست گیمینگ تاثیر زیادی روی عملکرد شما در حین بازی دارد. برند MSI هدست های گیمینگ خود را با هدف ارائه صدای با کیفیت در حین بازی های آنلاین، تولید و روانه بازار کرده است. هدست گیمینگ ام اس ای محصولی حرفه ای است که از درگاه USB به سیستم شما وصل می شود. در ادامه هدست مخصوص بازی ام اس آی مدل DS502 را به عنوان یک هدست حرفه ای معرفی کرده ایم.

    هدست بازی ام اس آی مدل DS502

    هدست DS502 یک میکروفون متصل به کاپ صدا دارد که می توان محل قرارگیری آن را تغییر داد. استفاده از USB به جای جک، باعث انتقال صدایی شفاف و بدون نویز شده است. طرح اژدهای قرمز روی درایورها که هنگام اتصال به سیستم روشن می شود؛ به جذابیت محصول افزوده است. درایورها با قطر 40 میلی متر دارای پوششی از جنس چرم مصنوعی هستند که در استفاده های طولانی مدت حس خستگی را به گوش ها منتقل نمی کنند. مهم ترین مزیت این هدست قابلیت ویبره روی درایورها است که در طول بازی، هیجان بیشتری را به افراد منتقل می کند. روی کابل 2 متری این هدست یک پنل کنترل صدا وجود دارد که از آن می توان برای کم و زیاد کردن صدا و فعال کردن میکروفون استفاده کرد.

    کارت گرافیک MSI

    یکی از تخصص های اصلی برند ام اس ای طراحی و تولید کارت گرافیک های حرفه ای برای اجرای بازی های سنگین است. این برند هم از پردازنده های NVIDIA Geforce و هم از AMD Radeon استفاده می کند. کیفیت کارت گرافیک های MSI به حدی بالا است که فقط برندهایی مثل ایسوس و گیگابایت یارای رقابت با آن را دارند.

    مادربرد

    مادربردها، قدیمی ترین محصولاتی هستند که شرکت ام اس ای تولید می کند و همیشه تلاش ویژه ای برای ارتقا سطح کیفی این محصولات دارد. مادربردهای این برند در سه گروه گیمینگ، تولید محتوا و حرفه ای دسته بندی می شوند و جزء محصولات رده بالا به حساب می آیند.

    تجهیزات کیس

    برند ام اس ای فعالیت زیادی در زمینه تجهیزات کامپیوتر و کیس انجام داده است. محصولات این برند در زمینه تجهیزات کامپیوتر در 8 گروه حافظه ذخیره سازی، کیس های گیمینگ، کیس های تولید محتوا، تجهیزات خنک کننده، پاور، مادربورد، کارت گرافیک و تجهیزات کیس دسته بندی می شوند. شرکت ام اس ای کیس های خود را در سه دسته MPG و MAG تولید می کند که از نظر کیفیت هم رده محصولات شرکت ASUS است.

    جمع بندی

    ام اس ای برندی حدودا 35 ساله است که می توان گفت جامعه اصلی هدف آن گیمرها هستند و برای بازی ها، محصولات دیجیتالی قدرتمند با قیمت های به صرفه تولید می کند. همچنین این برند محصولاتی را برای تولید محتوا و ادیت تصاویر تولید کرده است که با برندهای مطرح در بازار قابل رقابت است.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    ماوس ام اس آی مدل CLUTCH GM30

    ناموجود

    هدفون مخصوص بازی ام اس آی مدل DS502

    ناموجود

    ماوس پد مخصوص بازی ام اس آی مدل AGILITY GD70

    ناموجود

    ماوس پد مخصوص بازی ام اس آی مدل GD21

    ناموجود

    منبع تغذیه کامپیوتر ام اس آی مدل MPG A1000G

    ناموجود

    کیبورد مخصوص بازی ام اس آی مدل VIGOR GK30

    ناموجود

    ماوس مخصوص بازی ام اس آی مدل Clutch GM50

    ناموجود

    ماوس ام اس آی مدل Clutch GM20 Elite

    ناموجود

    ماوس بی سیم مخصوص بازی ام اس آی مدل CLUTCH GM41

    ناموجود

    هدست مخصوص بازی ام اس آی مدل IMMERSE GH61

    ناموجود

    هدست مخصوص بازی ام اس آی مدل IMMERSE GH20

    ناموجود