Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    تی پی لینک (Tp-link)

    خرید مودم تی پی لینک

    مودم تی پی لینک TP-Link دستگاهی است که امکان اتصال به اینترنت پر سرعت را در اقصی نقاط کشور فراهم می کند. امروزه تقریبا تمام امور افراد در تمامی سنین در بستر اینترنت دنبال می شود؛ فرقی نمی کند بخواهید در کلاس آنلاین شرکت کنید یا کارهای اداری را دنبال کنید؛ اینترنت پر سرعت و بدون قطعی، چیزی است که برای هر محیطی، چه خانه و چه محیط های تجاری و اداری، ضروری است. برای تجربه اینترنت پر سرعت، قدم اول خرید مودمی است که بتواند بدون مشکل از ارتباط ما با دنیای اینترنت پشتیبانی کند. مودم وایرلس تی پی لینک همان چیزی است که این امکان را فراهم خواهد کرد. برای خرید مودم های این برند و انتخاب مدلی که متناسب با نیازهای شما باشد، در ادامه همراه ما باشید.

    تی پی لینک TP-Link با مودم های 25 ساله!

    کمپانی تی پی لینک در سال 1996 توسط دو برادر چینی تاسیس شد. ژائو جیازینگ (Zhao Jiaxing) و ژائو جیانجون (Zhao Jianjun) با تاسیس و راه اندازی کمپانی خود در فکر طراحی و تولید انواع کارت شبکه بودند. نام این کمپانی نیز مخفف عبارت Twisted Pair به معنای یک جفت به هم پیچیده است که نمونه آن را می توان در کابل شبکه دید.

    این کمپانی بعد از تاسیس خود توانست سهم بازار گسترده ای از کشور چین را از آن خود کند. بعدها تی پی لینک به عنوان سومین برند شناخته شده تجهیزات شبکه در دنیا معرفی شد. در حال حاضر این کمپانی در بیش از 120 کشور دنیا نمایندگی داشته و محصولات خود را به سرتاسر جهان عرضه می کند. انواع مودم TP-Link با مودم های برندهای آمریکایی رقابت جدی دارند و بزرگ ترین شعب این کمپانی در کشورهای اسپانیا، آمریکا، هند و ایتالیا واقع شده است.

    انواع محصولات برند تی پی لینک TP-Link

    مودم وایرلس تی پی لینک تنها یکی از محصولات این برند شناخته شده محسوب می شود. کمپانی TP-Link در حال حاضر انواع محصولات و تجهیزات شبکه را طراحی و تولید می کند که معروف ترین آنها موارد زیر هستند:

    • سوییچ
    • آداپتور شبکه
    • ماژول های وایرلس
    • تجهیزات PoE
    • روتر سیمی و وایرلس
    • انواع مودم
    • دوربین های تحت شبکه

    مودم تی پی لینک پرفروش ترین محصول این کمپانی است. البته این شرکت در سال های اخیر به توسعه محصولات خود روی آورده و فعالیتش را در زمینه طراحی و تولید گوشی های هوشمند نیز آغاز کرده است. تجهیزات شبکه TP-Link را می توان در سه دسته زیر تقسیم بندی کرد:

    • تجهیزات شبکه مربوط به اهداف و کالاهای خانگی
    • تجهیزات شبکه مربوط به اهداف و کالاهای تجاری و اداری
    • محصولات مخصوص شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت

    انواع مودم تی پی لینک TP-Link

    این برند مودم های مختلفی دارد که هر کدام از آنها کارایی خاص خودشان را دارند. مودم های وایرلس یا وای فای محبوب ترین نوع مودم های تی پی لینک هستند. انواع مودم های این کمپانی را می توان از نظر نوع اتصال در دسته بندی های زیر قرار داد:

    • انواع مودم های پرتابل سیمکارت خور
    • مودم های وای فای با 1، 2، 3 و 4 آنتن
    • مودم LTE
    • مودم های وای فای دارای پورت LAN
    • مودم با اتصال سیمی Wired
    • مودم های وایرلس
    • مودم های ADSL
    • مودم پاوربانک

    کدام مدل مودم TP-Link مناسب شماست؟!

    مودم های این برند در تنوع خوبی طراحی و تولید می شوند تا کاربران برای اهداف گوناگون بتوانند با بودجه ای مناسب، بهترین مدل مودم را انتخاب کنند. برای خرید مودم تی پی لینک بهتر است به موارد زیر دقت داشته باشید:

    • نوع مودم و نحوه اتصال (آیا می خواهید از اتصال اینترنت در مکانی ثابت استفاده کنید یا مودم پرتابل و قابل حمل مناسب شماست؟)
    • قدرت آنتن دهی مودم (قدرت آنتن دهی با توجه به مختصات جغرافیایی و موانع موجود در محیط متغیر خواهد بود.)
    • استفاده در محیط کوچک یا بزرگ (برای محیط های کوچک از جمله مصارف خانگی، مودم هایی که شعاع آنتن دهی زیادی ندارند، مناسب تر هستند.)
    • مشخصات مودم

    تی پی لینک در سری مودم های متفاوت خود امکانات خاصی قرار می دهد. به عنوان مثال یکی از سری های حرفه ای این برند، سری Archer است که مودم های این سری در میان گیمرها محبوبیت بیشتری دارند. تنوع در میان مودم های تی پی لینک فراوان است. محبوب ترین مدل ها روترهای دو بانده، سه بانده و گیگابیتی هستند که می توانید پیش از خرید مشخصات آنها را بررسی کرده و بهترین مدل را انتخاب کنید.

    مزایای خرید مودم TP-Link

    برند تی پی لینک از برندهای شناخته شده و مطمئن در حوزه تجهیزات شبکه محسوب می شود که بیش از دو دهه از فعالیت آن می گذرد. این برند مطمئن در کشورهای بزرگ دنیا نمایندگی داشته و محصولاتی با کیفیت و استانداردهای جهانی را طراحی و تولید می کند.

    از طرف دیگر راه اندازی مودم تی پی لینک کاملا ساده و بدون دردسر است. تنوعی که در میان محصولات این برند دیده می شود نیز خرید و انتخاب بهترین مدل متناسب با نیاز کاربران را رفع کرده است. در نهایت مودم های برند TP-Link معمولا با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می شوند و نگرانی از بابت خرابی آنها وجود ندارد.

    خرید انواع مودم های تی پی لینک TP-Link با بهترین قیمت

    مودم های TP-Link دستگاه هایی هستند که امتحان خودشان را پس دادند و می توان بدون نگرانی از اتصال و نصب، آنها را خریداری کرد. انواع مودم وایرلس تی پی لینک با مشخصات مختلف و تنوع بسیار در فروشگاه اینترنتی ما فراهم است. این فروشگاه تمام محصولات با برند تی پی لینک را با ضمانت اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار داده و می توانید مودم های این برند را با قیمت های استثنایی از ما خریداری کنید.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960-v1.20

    1٬400٬000 1٬679٬000 تومان

    مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V1

    ناموجود

    مودم روتر VDSL/ADSL بی‌سیم 300Mbps تی پی-لینک مدل TD-W9970

    ناموجود

    کارت شبکه بیث سیم تی پی لینک مدل TL-WN821N

    ناموجود

    کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک مدل TL-WN725N

    ناموجود

    مودم روتر بی سیم 4G LTE تی پی-لینک مدل Archer MR200/AC750_Ver- 4

    ناموجود

    مودم 4G قابل حمل تی پی-لینک مدل M7000

    ناموجود

    روتر تی پی لینک (Tp-link) بی سیم AC1200 Wi-Fi 300Mbps مدل Archer C50

    ناموجود

    مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR100

    ناموجود