Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    دی لینک (D-link)

    خرید مودم دی لینک

    اینترنت ضعیف با مشکل قطعی زیاد، هر فردی که سرو کارش با اینترنت باشد را کلافه می کند. مودم های دیلینک یک بار برای همیشه شما را از این دردسرها نجات می دهند. این برند قدرتمند که چندین دهه از حضور او در بازار تجهیزات شبکه می گذرد، مودم هایی با کیفیت و استاندارد جهانی را عرضه می کند تا مردم در سرتاسر جهان از لذت اینترنت پر سرعت واقعی بهره مند شود. در این بخش با شرکت دی لینک و مودم های متنوعی که تولید کرده بیشتر آشنا می شویم.

    مودم های دیلینک با بیش از 35 سال سابقه

    شرکت دی لینک از شرکت های قدیمی در حوزه تجهیزات شبکه محسوب می شود که فعالیت خود را از سال 1986 آغاز کرد. این شرکت در ابتدای تاسیس با نام Datex Systems فعالیت می کرد و از همان ابتدا برای تولید محصولات خود روی تجهیزات شبکه تمرکز داشت. جالب است بدانید که این کمپانی اولین سیستم عامل شبکه را به بازار عرضه کرد و از آن سال ها تا به امروز، موفقیت های زیادی را از آن خود کرده است.

    دیلینک در حال حاضر یک برند جهانی است که در زمینه طراحی، توسعه و ساخت شبکه رایانه ای، سیستم های وایرلس، ارتباط دیتا و ... فعالیت می کند. این شرکت از سال 1992 نام خود را تغییر داد و با عنوان D-Link به فعالیت خود ادامه داد. این کمپانی تایوانی در سال 1994 به عنوان نخستین شرکت تولید تجهیزات شبکه در تایوان شناخته شد و بازار خود را به کشورهای دیگر نظیر سنگاپور و سپس اروپا، آمریکا و چین گسترده کرد.

    محصولات دی لینک به واسطه کیفیت بالای خود در سرتاسر جهان پذیرفته شده و مورد استقبال واقع شدند؛ تا جایی که در سال 2008 بیش از 30 درصد از سهم بازارهای جهانی متعلق به مودم ها و سایر محصولات دیلینک بود. یکی از موفق ترین محصولات این برند روتر وایرلس DIR-655 است که از استاندارد 802.11n بهره می برد و باعث محبوبیت گسترده دی لینک در سطح جهانی شد.

    در حال حاضر دیلینک D-Link در بیش از 50 کشور دنیا فعالیت داشته و محصولاتی نظیر انواع روتر، مودم، دوربین های IP و دستگاه های هوشمند خانگی را عرضه می کند.

    خرید انواع دی لینک

    مودم های دی لینک به برترین فناوری های روز مجهز هستند!

    دیلینک در حال حاضر یکی از برترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات شبکه در سرتاسر دنیاست که جدیدترین تکنولوژی ها را در مودم های خود عرضه می کند. برخی از این تکنولوژی ها که محبوبیت مودم دیلینک را دو چندان کرده شامل موارد زیر است:

    • تکنولوژی Nuclias: راهکار شبکه مبتنی بر ابر (Cloud) برای مدیریت شبکه از نقاط مختلف
    • تکنولوژی Unified Wireless: تکنولوژی مقیاس پذیر وایرلس برای شبکه های محلی
    • آنتن هوشمند: این آنتن ها به واسطه ساختار و فناوری خود از تداخل امواج جلوگیری می کنند.
    • نرم افزارهای مدیریت برای کنترل مستقل شبکه های بی سیم
    • کنترلر بی سیم برای مدیریت مرکزی انواع شبکه های متوسط و بزرگ
    • دسترسی ایمن به شبکه وایرلس با پشتیبانی از انواع پروتکل های وی پی ان

    قیمت مودم دی لینک DLink

    دیلینک شرکتی است که مودم ها و سایر محصولات خود را هم برای اهداف خانگی و هم تجاری طراحی می کند. به همین دلیل تقریبا می توان گفت با هر بودجه ای می توان یکی از انواع مودم دی لینک را خریداری کرد.

    مودم های حرفه ای این شرکت ظرفیت بیشتر و محدوده پوشش گسترده تری دارند تا اینترنت پر سرعت را در اختیار افراد بیشتری قرار دهند. قیمت این مودم ها می تواند تا 10 میلیون تومان یا بیشتر هم باشد. در مقابل مودم دیلینک خانگی با ظرفیت محدود و محدوده پوشش کوچک تر می تواند قیمتی متعادل داشته باشد. معمولا محصولات این برند بالای 500 هزارتومان قیمت دارند. با این حال برای اطلاع از قیمت روز مودم دیلینک می توانید محصولات متنوع این برند را در فروشگاه اینترنتی ما رصد کرده و بعد از مقایسه قیمت ها، بهترین انتخاب را داشته باشید.

    نکات مهم برای خرید مودم دیلینک

    از آنجایی که تنوع در مودم های دی لینک بسیار است، برای این که از خرید خود رضایت داشته باشید، نکات زیر را پیش از خرید در نظر بگیرید:

    • برای تنظیم مودم دیلینک و بهره بردن از نهایت سرعت این دستگاه، حتما سازگاری وسایلی که قرار است به مودم متصل کنید و توان آنها را بررسی کرده باشید.
    • اگر دستگاه های زیادی برای اتصال وایرلس به مودم دارید، حتما محدودیت اتصال از طریق امواج وای فای در مودم را در نظر داشته باشید.
    • پیش از خرید مودم دی لینک، سرعت مناسب خودتان را بسنجید. این مودم ها می توانند بین 400 مگابیت بر ثانیه تا 1 گیگابایت بر ثانیه سرعت داشته باشند که بالطبع روی قیمت نهایی دستگاه مودم تاثیر می گذارد.

    خرید انواع مودم دی لینک D-Link با بهترین قیمت

    مودم ها یا به بیان درست تر دستگاه های مودم-روتر دیلینک امکان اتصال انواع وسایل الکترونیک و هوشمند به اینترنت را فراهم می کنند. با خرید یک مودم Dlink می توانید تلویزیون، لپ تاپ، گوشی های موبایل، کنسول های بازی، رایانه شخصی و هر نوع وسیله هوشمند دیگری را بدون دردسر به اینترنت متصل کنید. تنظیمات مودم دیلینک کاملا ساده است و برای نصب و راه اندازی آن، مشکل خاصی نخواهید داشت. بنابراین این مودم ها یکی از بهترین انتخاب ها برای تجربه اینترنت پر سرعت و بدون قطعی هستند.

    اگر قصد خرید انواع مودم دی لینک را دارید در فروشگاه اینترنتی ما تنوعی از محصولات این برند شناخته شده را با ضمانت اصالت کالا برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    مودم روتر 4G LTE بی سیم دی لینک Cate 6 مدل DWR-M961V

    3٬720٬000 2٬963٬000 تومان

    مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New

    ناموجود

    مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

    ناموجود

    روتر دوبانده بی سیم AC1200 دی-لینک مدل DIR-822

    ناموجود

    مودم 4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932C

    ناموجود

    مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

    ناموجود

    باتری مودم دی لینک مدل DWR-930M با ظرفیت 3000mAh

    ناموجود

    مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-930M

    ناموجود

    مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 300Mbps

    ناموجود

    مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224

    ناموجود

    مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2750U

    ناموجود

    مودم 4G/LTE قابل حمل دی لینک مدل DWR-933M

    ناموجود

    مودم دی لینک D-link DSL-3882 Wireless VDSL2+ Modem Router

    ناموجود