Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    لوازم جانبی موبایل

    برای استفاده از تمام امکانات موبایل یا حتی اضافه کردن امکانات جدید به یک گجت هوشمند، خرید لوازم جانبی موبایل ضروری است. به عنوان مثال با خرید مچ بند هوشمند در کنار گوشی موبایل خود، می توانید امکانات پایش سلامتی و رصد فعالیت های ورزشی را به گوشی خودتان اضافه کنید. علاوه بر این تجهیزات جانبی موبایل استفاده از این گجت ها را ساده تر و لذت بخش تر می کنند. در این بخش با انواع این تجهیزات و کاربرد آنها بیشتر آشنا می شویم.

    لوازم جانبی موبایل چیست؟

    لوازم جانبی گوشی های هوشمند یا Cell Phone Accessories به هر وسیله ای گفته می شود که در کنار گوشی موبایل استفاده می کنید. این وسیله معمولا یک قابلیت جدید را به همراه می آورد تا استفاده از موبایل ساده تر، جذاب تر و لذت بخش تر باشد. لوازم جانبی موبایل می تواند از کیف و قاب گوشی گرفته تا انواع کابل های شارژ و مبدل و پاور بانک متنوع باشند.

    اهمیت استفاده از لوازم جانبی موبایل

    لوازم یا تجهیزات جانبی موبایل به این دلیل طراحی شده اند تا تجربه ما در زمان استفاده از گجت ها بهبود پیدا کند. در واقع با خرید لوازم جانبی می توانیم تجربه کاربری جدیدی داشته باشیم. مثلا بدون داشتن یک هندزفری یا ایربادز، گوش دادن به موسیقی در زمان فعالیت های ورزشی یا زمان هایی که از وسایل حمل و نقل استفاده می کنیم، شدنی نیست. اما همین وسیله به ظاهر کوچک به ما اجازه می دهد از گوشی موبایل استفاده بیشتری کنیم و لذت بیشتری را هم تجربه کنیم. لوازم جانبی می توانند تجربه های جدیدی را فراهم کنند یا سطح ایمنی و امنیت گوشی موبایل را ارتقا بخشند.

    اهمیت کیفیت در لوازم جانبی موبایل

    در بازار تجهیزات جانبی گوشی های موبایل و تبلت، برندهای بسیاری فعالیت دارند که شاید نیمی از آنها اعتبار نداشته باشند. معمولا افراد برای خرید گوشی موبایل هزینه می کنند و زمانی که نوبت به خرید لوازم جانبی می رسد، توجهی به کیفیت ندارند و فقط به سراغ لوازم جانبی ارزان قیمت می روند. این در حالی است که استفاده از لوازم جانبی بی کیفیت می تواند روی عملکرد گوشی موبایل شما تاثیر منفی بگذارد و عمر آن را کوتاه کند. بنابراین توصیه می کنیم از لوازم جانبی اورجینال و باکیفیت که محصول برندهای معتبر و خوش نام بازار است استفاده کنید تا سلامت گوشی موبایل و تبلت شما به خطر نیفتد.

    لیست لوازم جانبی موبایل برای مغازه

    لوازم و تجهیزات جانبی موبایل تنوع زیادی دارند و تقریبا برای هر چیزی یا هر کاری می توانید یک وسیله منحصر به فرد و جذاب پیدا کنید. مثلا اگر در فکر تولید محتوا با گوشی هستید، یک رینگ لایت گیره ای که بالای موبایل نصب می شود، نور ویدیوهای شما را مناسب می کند. در ادامه به محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی گوشی موبایل اشاره می کنیم و انواع مختلف آنها را می شناسیم.

    1. انواع شارژر تبلت و موبایل

    شارژر گوشی های موبایل یکی از ضروری ترین لوازم جانبی این گجت ها محسوب می شود. بسیاری از برندهای دنیای موبایل، محصولات خودشان را به همراه شارژر اورجینال به فروش می رسانند. اما برندهایی مثل اپل و برخی از مدل های سامسونگ بدون شارژر به فروش می رسند و اولین چیزی که باید در کنار این کالاها خریداری کنید، شارژر است.

    البته دنیای شارژرهای موبایل هم به سادگی گذشته نیست و می توانید انواع شارژرهای دیواری یا وایرلس را برای گوشی موبایل خود خریداری کنید. شارژرهای دیواری همان آداپتورهایی هستند که از گذشته در بازار بودند و امروزه می توان آنها را با پشتیبانی از فناوری فست شارژ (شارژ سریع) خریداری کرد. شارژرهای وایرلس یا بی سیم که به شارژرهای مگنتی یا مغناطیسی هم معروفند، در کنار گوشی های موبایل دارای استاندارد Qi به خوبی کار می کنند. این شارژرها دردسر سیم و اتصال درست به پورت گوشی موبایل را ندارند و می توان در زمان شارژ شدن گوشی با آنها، از گوشی موبایل استفاده کرد.

    یکی دیگر از شارژرهایی که در بین لوازم جانبی موبایل وجود دارد، شارژرهای فندکی هستند. این شارژرها برای استفاده در اتومبیل ها طراحی شدند و اگر اهل سفرهای جاده ای هستید داشتن یکی از آنها نگرانی تان را از تخلیه باتری گوشی برطرف می کند.

    2. هولدر و پایه نگهدارنده گوشی

    در بین تجهیزات جانبی موبایل، پایه های نگهدارنده یا همان هولدرها یکی از محبوب ترین لوازم به حساب می آیند. پایه های نگهدارنده گوشی در موارد بسیاری کاربرد دارند و در تنوع فوق العاده ای طراحی می شوند. هولدر موبایل برای آنهایی که می خواهند در اتومبیل از گوشی خودشان استفاده کنند، در جلسات آنلاین کاری شرکت کنند، تولید محتوای ویدیویی انجام دهند، عکاسی و فیلم برداری کنند، خاطرات خانوادگی را ثبت کنند و... یک وسیله ضروری است.

    در بین پایه های نگهدارنده موبایل با توجه به نیازی که دارید می توانید به سراغ خرید انواع مونوپاد، سه پایه موبایل، پایه نگهدارنده رومیزی، هولدر گیره ای ماشین یا انواع گیمبال حرفه ای بروید.

    3. انواع کابل و مبدل گوشی موبایل

    در لیست لوازم جانبی موبایل برای مغازه انواع کابل ها و مبدل ها همیشه جایگاه خاصی دارد. کابل های شارژ معمولا بعد از گذشت چند ماه در اثر استفاده نادرست دچار قطعی یا خرابی می شوند و راه حل، خرید یک کابل شارژ جدید است.

    کابل های شارژ را می توان با توجه به اینکه با چه پورتی طراحی شدند، دسته بندی کرد. گوشی های موبایل قدیمی با کابل شارژ میکرو USB شارژ می شوند. انواع گوشی های اندرویدی جدیدتر از کابل شارژ تایپ C استفاده می کنند و گوشی های برند اپل همگی با کابل شارژ لایتنینگ شارژ می شوند. البته برخی از کابل های شارژ با سری ها یا پورت های متنوعی طراحی می شوند تا بتوانید تمامی دستگاه های خودتان را تنها با یک کابل شارژ کنید.

    به جز کابل های شارژ، انواع کابل های مبدل هم در زمان استفاده از گوشی های موبایل کاربردی هستند. از بین کاربردی ترین مبدل ها باید به کابل مبدل تایپ C به AUX، مبدل MicroUSB به USB-C، مبدل OTG و کابل تبدیل USB به لایتنینگ اشاره کرد.

    4. ساعت و بند هوشمند

    ساعت ها و مچ بندهای هوشمند از مدرن ترین لوازم و تجهیزات جانبی گوشی های موبایل محسوب می شوند. به لطف طراحی این گجت ها، گوشی های موبایل به امکانات بیشتری مجهز می شوند و می توانند به جز وسیله ای برای ارتباط، در بهبود سبک زندگی هم نقش داشته باشند. برندهایی که گوشی موبایل تولید می کنند، انواع ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند نیز طراحی کردند. از بین آنها می توان به سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و... اشاره کرد.

    5. انواع هدفون، هدست و هندزفری

    هندزفری، هدفون و هدست ها همیشه جزو لوازم جانبی موبایل بوده اند و به تازگی انواع ایربادز و ایرپاد هم به این تنوع اضافه شده است. در بین تجهیزات گوشی موبایل، این وسایل که گوش دادن به موسیقی را در هر شرایطی امکان پذیر می کنند، وسیله ای جدانشدنی از گوشی های موبایل هستند.

    خوشبختانه تنوع محصولاتی که در این دسته قرار می گیرند کاملا بالاست و می توان با توجه به بودجه و نیاز، بهترین انتخاب را داشت. تنوعی که در تجهیزات مربوط به گوش دادن موسیقی است فقط به شکل ظاهری محدود نمی شود. می توانید انواع هدفون، هندزفری و ایرفون را با اتصال سیم دار یا بی سیم و بلوتوثی خریداری کنید. ایربادزهایی که اخیرا در بازار محبوب شدند نیز با داشتن باتری قدرتمند و کیس شارژ، چندین و چند ساعت گوش دادن به موسیقی را امکان پذیر می کنند و درگیری همیشگی با سیم های پیچ خورده هندزفری ها را به فراموشی می سپارند!

    6. پاوربانک یا شارژر همراه

    با وجود پاور بانک ها دیگر لازم نیست نگران باتری اندک گوشی موبایل خودتان باشید. شارژرهای همراه با ظرفیت های مختلفی طراحی می شوند و می توانند تا چندین بار شارژ گوشی موبایل شما را بر عهده بگیرند. پاوربانک های معمولی یک پورت شارژ دارند و با ظرفیت کمتری طراحی می شوند. اما در بین انواع پاوربانک حرفه ای و باکیفیت می توانید مدل هایی را پیدا کنید که از شارژ همزمان چند دستگاه پشتیبانی کرده و با ظرفیت بالای خود، چندین بار دستگاه های مختلف را فول شارژ می کنند.

    شیائومی، سامسونگ، تسکو، انکر، کملیون، پرودا، دبلیو کی دیزاین و... بهترین مارک پاوربانک در بازار ایران محسوب می شوند.

    7. کیف، کاور و قاب گوشی

    در بین لوازم جانبی موبایل انواع کاور و قاب گوشی ها هم محبوبیت زیادی دارند. کاورها در تنوع زیادی طراحی می شوند و به جز بالا بردن ایمنی و محافظت از گوشی موبایل، در زیباتر به نظر رسیدن این گجت ها هم نقش پررنگی بازی می کنند. کاور و قاب گوشی در انواع سیلیکونی، ژله ای، کربنی و ضد ضربه با طرح ها و رنگ های مختلف که هر سلیقه ای را پوشش می دهد، قابل خریداری هستند.

    8. انواع تجهیزات جانبی دوربین موبایل

    از تجهیزات جذاب گوشی های موبایل که عکاسی و فیلم برداری با این گجت ها را لذت بخش تر می کند، باید به لوازمی اشاره کنیم که مخصوص دوربین های موبایل طراحی می شوند. از آنجایی که لنز دوربین گوشی های جدید ارتقای زیادی نسبت به مدل های قدیمی داشته، بسیاری از افراد با گوشی موبایل خود مشغول طراحی و تولید انواع ویدیو و فیلم های کوتاه هستند. برای اینکه با دوربین گوشی خود همچون سینمایی ها، محتواهایی خلاقانه و جذاب تولید کنید، لوازمی مثل لنزهای مخصوص دوربین موبایل به کارتان می آیند. لنزهای گیره ای مختلفی برای گوشی های موبایل طراحی شدند که می توانید با اتصال آنها به گوشی، دنیا را از دریچه ای جدید به نمایش بگذارید.

    علاوه بر این انواع تجهیزات نورپردازی با گوشی موبایل نیز از لوازم جانبی پرطرفداری هستند که این روزها به داد تولیدکنندگان محتوا رسیدند. انواع فلش های LED و رینگ لایت های گیره ای کوچک که به بالای گوشی موبایل متصل می شوند، این گجت ساده را تبدیل به یک دوربین حرفه ای برای خلق محتواهای نو می کنند.

    9. محافظ صفحه نمایش و محافظ لنز موبایل

    از دیگر لوازم جانبی موبایل که در محافظت از این گجت ها نقش دارد، باید به گلس نمایشگر و گلس لنز موبایل اشاره کنیم. در دنیای گلس های محافظ موبایل هم تنوع خوبی به چشم می خورد و می توانید با توجه به سلیقه خودتان انواع گلس های مات یا براق را خریداری کنید. علاوه بر این گلس های مخصوصی با نام گلس سکوریتی هم در بین این دسته از تجهیزات جانبی موبایل وجود دارد. با خرید گلس سکوریتی دیگر نگران سرک کشیدن اطرافیان در مترو و اتوبوس و سایر فضاهای عمومی نخواهید بود! زیرا صفحه نمایش فقط در روبروی آن قابل دیدن است.

    محافظ لنز هم یکی دیگر از تجهیزاتی است که این روزها ضرورت استفاده از آن بیشتر احساس می شود. با وجود ماژول دوربین در گوشی های موبایل جدید که به صورت برجسته طراحی می شود، لنزها اولین جایی هستند که با سقوط گوشی از دستتان آسیب خواهند دید.

    10. کارت حافظه یا مموری کارت

    کارت های حافظه یا مموری کارت micro SD را هم باید در لیست تجهیزات جانبی موبایل قرار دهیم. بسیاری از گوشی های موبایل از حافظه جانبی پشتیبانی می کنند و افرادی که نیاز به ارتقای حافظه داخلی گوشی موبایل خود دارند، به سراغ خرید مموری کارت می روند. در بین این محصولات برندهایی همچون سن دیسک، سامسونگ، فیلیپس و لکسار بهترین مارک مموری کارت محسوب می شوند.

    11. انواع قلم لمسی و کیبورد جانبی

    در انتهای لیست لوازم جانبی موبایل برای مغازه به انواع قلم لمسی یا استایلوس و کیبوردهای جانبی برای تبلت ها می رسیم. شاید این لوازم جانبی به اندازه انواع بالاتر محبوب و پرفروش نباشند، اما برای افرادی که از تبلت یا گوشی های موبایل با نمایشگر بزرگ استفاده می کنند، قلم لمسی و کیبورد می تواند کاملا ضروری باشد. به خصوص افرادی که با تبلت یا گوشی موبایل خود محتواهای بصری یا نقاشی دیجیتالی طراحی می کنند.

    خرید انواع لوازم جانبی موبایل

    برای خرید لوازم جانبی موبایل سامسونگ، شیائومی، اپل و هر برند دیگری به جای زیر و رو کردن بازارها، فروشگاه های اینترنتی را انتخاب کنید. در میان فروشگاه های اینترنتی، ما با داشتن نماد اعتماد الکترونیک، یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد است که انواع تجهیزات جانبی گوشی موبایل را با ضمانت کیفیت و اصالت کالا به فروش می رساند.

    ما در ما تمامی کالاهای معرفی شده در لیست لوازم جانبی موبایل برای مغازه را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار داده ایم و با ثبت سفارش از سایت ما، در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش تان را به دست تان می رسانیم.

    بهترین برند لوازم جانبی موبایل

    از آنجایی که لوازم جانبی موبایل بسیار متنوع و گسترده هستند، انتخاب بهترین برند لوازم جانبی موبایل کار مشکلی است و نمی توان تنها یک برند را به عنوان بهترین معرفی کرد. برای مثال ممکن است برندی در تولید گلس بهترین عملکرد را داشته باشد و برندی در تولید هندزفری. بنابراین بهترین راه برای بررسی برندهای مختلف، ارزیابی آنها در دسته بندی های جداگانه است.

    در ادامه مهم ترین و رایج ترین انواع لوازم جانبی تلفن همراه را آورده ایم و به معرفی بهترین برندهایی که در آن حوزه ها فعالیت می کنند پرداخته ایم. نکته حائز اهمیت این است که باید توجه داشته باشید بهترین برند معرفی شده در حوزه ای خاص سال ها است که در آن حوزه عملکرد خوبی داشته است و پیش بینی می شود که در آینده نیز این عملکرد خوب را حفظ کند.

    بهترین برند گلس

    لقب بهترین برند لوازم جانبی موبایل را در بخش گلس و محافظ صفحه نمی توان تنها به یک شرکت تخصیص داد. بسته به نیازهای کاربران و نوع گوشی است که می توان بهترین گلس را انتخاب کرد. برای مثال یکی از ابعادی که در انتخاب گلس هایی با ظاهر متفاوت تأثیر دارد محل قرارگیری حسگر مجاورت گوشی است. در کل اگر حسگر مجاورت گوشی شما از نوع مجازی باشد بهتر است که گلس در آن بخش منفذی کوچک داشته باشد. در ادامه برندهای مختلف و بخش هایی را که در آن بهترین عملکرد را دارند معرفی کرده ایم.

    •  گلس Omoto

    گلس های شرکت Omoto بیش از هرچیز در مقاومت نسبت به خط و خش شهرت پیدا کرده اند. تکنولوژی به کار رفته در گلس های این شرکت طوری است که سختی فیزیکی آنها را به حداکثر رسانده و در برابر خراشیدگی با اکثر فلزات مقاوم کرده است.

    • گلس RhinoShield

    یکی از کاربردهای بسیاری از انواع لوازم جانبی موبایل محافظت از گوشی است. گلس های شرکت RhinoShield نیز از همین دسته هستند و می توانند به خوبی از صفحه نمایش گوشی شما محافظت کنند. این گلس ها بیش از هرچیزی در برابر ضربه مقاومت دارند. با نصب این گلس ها بر روی گوشی خود می توانید تا حد زیادی نگرانی های خود نسبت به افتادن گوشی بر روی زمین را برطرف کنید. نکته جالب توجه در رابطه با مقاومت بالای این گلس ها در این است که آنها نه تنها خود در برابر ضربه آسیب پذیری پایینی دارند بلکه با دفع انرژی ضربه از آسیب به صفحه نمایش گوشی نیز جلوگیری می کنند.

    • گلس Tech21

    شاید بتوان جذاب ترین ویژگی یک نمونه از لوازم جانبی موبایل را مقاومت آن در برابر کهنگی دانست. خش هایی که روی  گلس های برند Tech21 ایجاد می شود به تدریج بهبود می یاد. از طرفی در ساخت گلس های این برند از تکنولوژي شیشه های ضدگلوله استفاده شده است. در نتیجه نیازی نیست نگران خش افتادن آنها باشید.

    بهترین برند کاور گوشی

    کاور را می توان ضروری ترین لوازم جانبی موبایل به حساب آورد. بدنه گوشی هرقدر که مقاوم باشد باز می تواند در اثر ضربه ای ساده نیز آسیب ببیند. بدرتر این که این ضربه می تواند به بخش های داخلی گوشی نیز آسیب جدی و جبران ناپذیری وارد کند. درنتیجه استفاده از کاوری که بتواند به خوبی از گوشی محافظت کند می تواند از خسارت های محتمل بسیاری جلوگیری کند.

    کاور گوشی علاوه بر مقاومت و ضربه گیری بالا باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشد. یک گلس باکیفیت باید وزن سبکی داشته باشد تا استفاده از گوشی را با دشواری مواجه نکند. از طرفی کاورها باید کیفیت ساخت بالایی داشته باشند تا به مرور زمان رنگ خود را از دست ندهند و زیبایی خود را حفظ کنند. در ادامه چندی از بهترین برندهای کاور گوشی موبایل را معرفی کرده ایم.

    • کاور گوشی باسئوس

    بسیاری از افراد به ظاهر انواع مختلف لازم جانبی موبایل به اندازه کارایی و کیفیت آن اهمیت می دهند. یکی از بخش هایی که معمولا مشتریان لوازم جانبی بیشترین اهمیت را به ظاهر می دهند در انتخاب کاور است. کاورهای گوشی شرکت باسئوس از ترکیب پلاستیک و چرم ساخته شده اند و ظاهری منحصربه فرد دارند. از دیگر مزیت های این کاورها می توان به انعطاف پذیری بالای آنها اشاره کرد. این قاب ها در برابر رد اثرانگشت نیز مقاومت دارند.

    • کاور گوشی تاپیکس

    یکی از معیارها در انتخاب لوازم جانبی موبایل در این است که آن وسیله زیبایی گوشی را بیشتر کند. در مواردی نیز افراد ترجیح می دهند که که آن وسیله تا حد امکان زیبایی و طراحی خود گوشی را به نمایش بگذارد. با استفاده از کاورهای شفاف می توان تا حد زیادی ظرافت و زیبایی خود گوشی را به نمایش گذاشت. اما از نظر برخی این نوع گلس ها بیش از حد ساده هستند.

    شرکت تاپیکس توانسته با خلاقیت و نوآوری دو نوع کاور تیره و شفاف را با یکدیگر ترکیب کرده و محصولی متفاوت را روانه بازار کند. گلس های تاپیکس از ترکیب پلاستیک نرم، پلاستیک سخت و سیلیکون ساخته شده اند و در کنار زیبایی مقاومت بالایی دارند.

    • کاور گوشی نیلکین

    می توان بهترین برند لوازم جانبی موبایل را گزینه ای دانست که در کنار زیبایی نیازهای کاربران را نیز به بهترین شکل ممکن برطرف کند. کاورهای نیلکین با ظاهر ماتی که دارند می توانند ظاهر بسیار جذابی به گوشی بدهند. از طرفی جنس آنها طوری است که حداقل اصطکاک را با سطوح داشته باشد.

    بهترین برند ایرفون

    گاهی اوقات می توان به راحتی بهترین لوازم جانبی موبایل را پیدا کرد و در نهایت این میزان بودجه است که بر روی انتخاب ها تاثیر می گذارد. در بخش  ایرفون می توان اپل را بهترین برند به حساب آورد. نمونه  ایرفون هایی که از این شرکت در بازار وجود دارند در حال حاضر بی رقیب هستند.

    بهترین برند پایه نگهدارنده

    پایه نگهدارنده نوعی از لوازم جانبی موبایل است که برای حفظ حالت گوشی در حالتی ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. از این پایه ها برای عکس برداری و فیلم برداری و تماشای ویدئو استفاده می شود. به طور کلی ویژگی یک پایه نگهدارنده خوب شامل سه مورد می شود که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

    اول این که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را داشته باشد در صورتی که قصد جداکردن گوشی از هولدر را داشته باشید این کار را به آسانی انجام دهید و دوم این که هولدر باید بتواند به خوبی حالت گوشی را حفظ کند. اگرچه این بخش جزو مواردی است که نمی توان به راحتی بهترین را در ان تعیین کرد ما چند برند را معرفی کرده ایم. یسیدو، باسئوس، وریتی و تسکو ازجمله بهترین ها در این حوزه هستند.

    می دانیم که با پیشرفت تکنولوژي تلفن های همراه قیمت آنها نیز به نسبت افزایش یافته است. از آنجایی که بخش عمده لوازم جانبی های موبایل کاربرد حفاظتی دارند استفاده از آنها تا حد زیادی از بخشی از سرمایه و اطلاعات شما محافظت می کند.

    از طرفی می دانیم که برخی از لوازم  جانبی ها کاربردی تکمیلی برای گوشی ها دارند و در نتیجه استفاده از آنها می تواند تجربه کاربری ما از گوشی را راحت تر و لذت بخش تر کند. امروزه شاهد پیشرفت لحظه ای انواع برند لوازم جانبی موبایل هستیم و می دانیم که این ابزارها در آینده ابعادی بسیار کاربردی تر پیدا خواهند کرد. پس خوب است که در تمام بخش ها بهترین ها را شناسایی کنیم تا در هنگام نیاز بهترین را به دست آوریم. برای آشنایی با انواع لوازم جانبی موبایل می توانید در فرفره به جستجو بپردازید.

    لوازم جانبی موبایل ایسوس

    ایسوس یکی از برندهای پرطرفدار در دنیای گجت های الکترونیک است که گوشی های موبایل متنوعی را طراحی و تولید کرده است. هرچند این روزها تنوع گوشی های موبایل ایسوس به اندازه یک دهه گذشته نیست، اما از آنجایی که گوشی های موبایل این برند دوام بالایی دارند، همچنان افراد به دنبال خرید لوازم جانبی ایسوس هستند و گوشی موبایل چندین ساله خودشان را استفاده می کنند. البته فعالیت برند ایسوس در طراحی و تولید گوشی موبایل متوقف نشده و این برند گوشی های موبایل خودش را در دو سری Zenfone و ROG تولید می کند. لوازم جانبی گوشی های ایسوس برای محافظت از این گجت ها ضروری هستند. در فروشگاه اینترنتی ما می توانید انواع لوازم جانبی برای این گوشی ها را خریداری کنید. در ادامه با انواع لوازم جانبی گوشی ایسوس و ضروری ترین تجهیزات جانبی در این گوشی های موبایل آشنا می شویم.

    لوازم جانبی گوشی ایسوس زنفون 2 | Asus Zenfone 2

    اگر از گوشی های ایسوس استفاده می کنید، خرید تجهیزات جانبی محافظ برای این گوشی ها از هر چیزی ضروری تر است. برای محافظت از گوشی موبایل خود نیاز به محافظ صفحه نمایش و قاب یا کاور گوشی دارید. انواع گلس محافظ صفحه نمایش با اندازه های استاندارد و مشخص گوشی های ایسوس در فروشگاه اینترنتی ما در اختیار شماست. گلس ایسوس زنفون 2 شفاف از نمایشگر این گوشی موبایل در برابر ضربه و سقوط محافظت می کند و امنیت بیشتری را برای گوشی موبایل شما فراهم می آورد.

    انواع قاب گوشی از دیگر لوازم جانبی موبایل ایسوس است که می توانید آنها را در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف سفارش دهید. قاب و کاور گوشی موبایل می تواند لبه های گوشی را در زمان سقوط حفظ کند و از وارد شدن آسیب به قطعات داخلی گوشی موبایل جلوگیری کند. قاب های سیلیکونی یکی از نرم ترین قاب ها هستند که در کنار طراحی ظاهری جذاب، مقاومت بالایی دارند و می توانید آنها را برای گوشی ایسوس خریداری کنید. انواع قاب های دیگر از جمله قاب چرمی، قاب ژله ای، قاب طرح دار و قاب شفاف نیز برای گوشی های ایسوس موجود است.

    لوازم جانبی ایسوس زنفون 3 | Asus Zenfone 3

    این گوشی موبایل هم لوازم جانبی متنوعی دارد که می توانید با خرید آنها، از ایسوس زنفون 3 خود محافظت کنید. یکی از تجهیزات جانبی گوشی های ایسوس، درب پشتی آنهاست که قابل جدا شدن بوده و ممکن است به هر دلیلی آسیب ببیند. علاوه بر این باتری گوشی های ایسوس زنفون 2 و زنفون 3 و سایر مدل های قدیمی تر زنفون نیز جدا شدنی است و بعد از مدت زمانی، نیاز به تعویض آنها خواهید داشت. باتری اورجینال گوشی ایسوس با ظرفیت های متنوع و مخصوص مدل های مختلف ایسوس برای خرید موجود است.

    آداپتور مخصوص شارژ گوشی های ایسوس یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل ایسوس است که با مشخصات فنی خاصی طراحی شده تا باتری این گوشی ها دچار آسیب نشود. از آنجایی که باتری گوشی ایسوس زنفون 2 و زنفون 3 از قابلیت شارژ سریع (Fast Charge) پشتیبانی نمی کند، باید آنها را با آداپتور مخصوص به خودشان شارژ کرد.

    لوازم جانبی گوشی ایسوس زنفون سلفی | Asus Zenfone Selfie

    برای گوشی های ایسوس می توانید انواع هندزفری ها و هدفون های سیم دار یا بلوتوثی را خریداری کنید. این گوشی های موبایل به بلوتوث مجهز هستند و انواع ایرپادز و هدست های گردنی بلوتوثی را می توانید به آنها متصل کنید. هندزفری های مجهز به رابط جک 3.5 میلی متری هم از دیگر لوازم جانبی ایسوس محسوب می شوند که برای استفاده از گوشی موبایل به آنها نیاز پیدا می کنید.

    یکی از تجهیزات جانبی پرطرفدار برای گوشی ایسوس زنفون سلفی، زنفون 2، زنفون 3، زنفون 5 و مدل های مشابه، انواع کابل های شارژ و انتقال دیتا هستند. کابل مبدل USB به microUSB در این گوشی ها عمر زیادی ندارد و در صورت کشیدگی یا ضربه، ممکن است کارایی خودش را از دست بدهد. برای شارژ گوشی ایسوس خود می توانید خرید انواع کابل شارژ میکرو USB را از فروشگاه اینترنتی ما دنبال کنید.

    لوازم جانبی موبایل ایسوس زنفون 5 | Asus Zenfone 5

    برای گوشی های موبایل Asus خرید انواع پایه نگهدارنده و هولدر از ضروری ترین لوازم جانبی ایسوس است. پایه های نگهدارنده برای ثابت کردن گوشی موبایل روی سطوح مختلف، زمانی که قصد عکاسی و فیلم برداری را دارید به کارتان می آیند. علاوه بر این انواع هولدر گوشی ایسوس به شما اجازه می دهد از گوشی موبایل خودتان در اتومبیل استفاده کنید. پایه های نگهدارنده تنوع زیادی دارند که می توانید در فروشگاه اینترنتی ما انواع آنها را بررسی کرده و برای گوشی موبایل ایسوس خود خریداری کنید.

    انواع مبدل OTG برای موبایل ایسوس

    گوشی های زنفون ایسوس و گوشی های سری ROG از اتصال فلش مموری پشتیبانی می کنند و می توانید با خرید یک مبدل OTG انواع فلش مموری را به این گوشی های موبایل متصل کنید. مبدل OTG به micro USB امکان استفاده از اطلاعات ذخیره شده روی حافظه های جانبی از جمله فلش مموری را به شما می دهد. برای خرید این لوازم جانبی گوشی ایسوس می توانید در بخش لوازم جانبی فروشگاه اینترنتی ما جستجو کنید.

    لوازم جانبی ایسوس مکس پلاس

    برای گوشی های موبایل Max+ ایسوس می توانید انواع قاب و کاور، محافظ صفحه نمایش و گلس های مختلف، محافظ لنز، کیف های چرمی، هندزفری و هدست، شارژر، پاور بانک و انواع لوازم جانبی را خریداری کنید. نکته مهم برای خرید لوازم جانبی موبایل ایسوس توجه به کیفیت و اصالت آنهاست. در فروشگاه ما تمامی محصولات با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به فروش می رسند. در نتیجه می توانید تمام تجهیزات جانبی گوشی موبایل خودتان را با کیفیت اورجینال خریداری کنید.

    لوازم جانبی گوشی ایسوس با بهترین قیمت

    در زمان خرید لوازم جانبی برای موبایل ایسوس، قیمت همیشه مهم بوده و افراد به دنبال تجهیزات با کیفیت و مقرون به صرفه هستند. البته قیمت می تواند به نوعی نشان دهنده کیفیت لوازم جانبی باشد و نباید با خرید لوازم جانبی ارزان انتظار کیفیت بالایی داشته باشید. اما با جستجو در فروشگاه های اینترنتی می توان قیمت منصفانه را پیدا کرد. در فروشگاه اینترنتی ما لوازم جانبی انواع گوشی های موبایل از جمله گوشی های ایسوس مثل زنفون 2، زنفون 3، زنفون 5، زنفون Go و مدل های مشابه را می توانید با قیمتی معقول و مقرون به صرفه خریداری کنید. قیمت لوازم جانبی موبایل ایسوس در فروشگاه ما، کیفیت اورجینال آنها را هم نشان می دهد. پس می توانید بدون نگرانی از کیفیت، این لوازم جانبی را با قیمت مناسب خریداری کرده و در زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

    634٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

    800٬000 730٬000 تومان

    شارژر دیواری 25 وات دو پین سامسونگ مدل EP-TA800

    519٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods

    762٬000 تومان

    هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

    4٬899٬000 تومان

    هدفون زیلوت مدل B570C

    879٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

    1٬565٬000 تومان

    ساعت هوشمند گلوریمی مدل Glorimi M2

    2٬650٬000 2٬440٬000 تومان

    هدفون بی سیم لنوو مدل HE05

    250٬000 155٬000 تومان

    ساعت هوشمند شیائومی میبرو Watch Lite2 مدل XPAW011

    2٬280٬000 2٬299٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

    660٬000 570٬000 تومان

    هدست بی سیم نیا مدل Q8-851S - پک اورجینال

    267٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

    949٬000 تومان

    شارژر همراه انکر مدل A1363 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

    1٬259٬000 تومان

    هدفون بی سیم بلوتوثی انکر مدل Life U2i A3213

    909٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

    1٬281٬000 تومان

    هدفون بی سیم لنوو مدل HQ08

    750٬000 595٬000 تومان

    هدفون بی سیم مدل P47

    125٬000 تومان

    ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 40mm

    6٬069٬000 تومان

    تبدیل OTG Type-C سامسونگ

    26٬500 تومان

    ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1

    2٬359٬000 2٬130٬000 تومان

    پاوربانک بی سیم انکر مدل A1611 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

    1٬429٬000 تومان

    ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

    8٬339٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH5370-3D

    1٬720٬000 تومان

    ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic 47mm

    13٬439٬000 تومان

    کاور ایرفون سیلیکونی Haylou T15

    75٬000 تومان

    ساعت هوشمند امیزفیت BIP 5 مدل A2215

    3٬500٬000 2٬900٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HE05x - اصلی

    220٬000 135٬000 تومان

    ساعت هوشمند شیائومی MI Band 8 Global

    1٬710٬000 تومان

    ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 مدل M2216W1

    3٬940٬000 تومان

    هدست مخصوص بازی رپو مدل H120

    505٬000 تومان

    مبدل OTG سامسونگ مدل Type-c

    38٬000 تومان

    ساعت هوشمند کیسلکت مدل CALLING WATCH Kr

    1٬339٬000 تومان

    هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2

    6٬179٬000 تومان

    ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E

    2٬410٬000 1٬989٬000 تومان

    کاور ایرفون سیلیکونی Haylou X1 Pro

    75٬000 تومان

    مبدل USB به لایتینینگ مک دودو مدل OT-8600

    207٬000 تومان

    ساعت هوشمند اپل واچ مدل SE 2023 Aluminum Case 40mm

    13٬749٬000 تومان

    ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 مدل 45mm Aluminum Case with Sport silicone Band

    17٬990٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C ترانیو مدل T-S15C طول 1 متر

    90٬000 تومان

    شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA800

    347٬000 تومان

    ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 44mm

    9٬999٬000 تومان

    ساعت هوشمند میبرو مدل GS Pro

    3٬650٬000 3٬225٬000 تومان

    پاوربانک مک دودو مدل MC-7161 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

    1٬359٬000 تومان

    شارژر دیواری اپل 20 وات ZEA (سفارش امارات)

    682٬000 تومان

    سکه فلزی هولدر موبایل پایونیر مدل HA-01

    24٬000 تومان

    شارژر دیواری 45 وات سامسونگ مدل EP-TA845 سه پین به همراه کابل تبدیل USB-C

    978٬000 تومان

    پایه نگهدارنده گوشی موبایل آینوبن مدل iMag Window

    258٬000 تومان

    هندزفری بی سیم انکر مدل R50i A3949H11

    879٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1 ANC

    1٬819٬000 تومان

    ساعت هوشمند اپل واچ مدل SE 2023 Aluminum Case 44mm

    15٬249٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ انکر مدل A8121 PowerLine Plus طول 0.9 متر

    269٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ انکر مدل A8823 طول 1.8 متر

    339٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i

    949٬000 تومان

    ساعت هوشمند هاینو تکو مدل X8 UNIQUE COMBINATION به همراه ایرپاد و پاور بانک

    1٬929٬000 تومان

    ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

    13٬229٬000 تومان

    شارژر دیواری تسکو مدل TTC65 به همراه کابل تبدیل USB-C

    279٬000 تومان

    هندزفری باسیم مدل L29

    43٬000 تومان

    شارژر دیواری 45 وات سامسونگ مدل EP-TA4510 به همراه کابل تبدیل USB-C دو پین

    1٬239٬000 تومان

    کابل OTG MicroUSB نیتو مدل NT-CN20

    65٬000 تومان