Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    لوازم مکمل آشپزخانه

    دسته بندی لوازم مکمل آشپزخانه

    لوازم مکمل آشپزخانه روی سرعت بخشیدن به کارها و آسان تر کردن آن ها تاثیرگذار هستند. همچنین این دسته از لوازم خانگی تاثیر بسیاری روی زیبایی و مدرن کردن دکوراسیون شما دارند. با انتخاب مکمل هایی که تهیه یک وعده غذای لذیذ را ممکن می کنند، می توانید به گرمای آشپزخانه بیفزایید.

    لوازم آشپزخانه تا سال ها مهمان خانه شما هستند و به این زودی ها تعویض نمی شوند، بنابراین قبل از خرید این وسایل، فضای آشپزخانه، سلیقه و نیازهای خود را مدنظر قرار بدهید و آگاهانه خرید کنید.

    انواع لوازم مکمل آشپزخانه

    آشپزخانه محدود به لوازم خانگی برقی و پلاستیکی نمی شود و برای کامل شدن و راحت تر انجام دادن کارها به وسایل غیربرقی متعددی نیاز است.

    ترازوی آشپزخانه

    ترازوی آشپزخانه یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزی است که وظیفه سنجش وزن و مقیاس موادغذایی را بر عهده دارد. نسبت موادغذایی، اصل مهمی در پخت غذا ها و بخصوص شیرینی ها است که باید به آن دقت کرد. تنوع در انواع ترازوهای آشپزخانه نشان دهنده این اهمیت است.

    در حالت کلی ترازوی آشپزخانه به دو نوع ترازوی عقربه ای و ترازوی دیجیتالی تقسیم می شود.

    ترازوی عقربه ای

    این مدل ترازوها وزن را با عقربه روی یک صفحه نشان می دهند که از زمان های قدیم هم در آشپزخانه دیده می شدند. این ترازوها توانایی اندازه گیری گرم به گرم را ندارند و به همین دلیل ترازوهای خیلی دقیقی نیستند. این نوع ترازوها با نام ترازوی آنالوگ یا مکانیکی هم شناخته می شوند. قیمت ترازوهای عقربه ای مقرون به صرفه تر از نوع دیگر است.

    ترازوهای دیجیتال

    ترازوهای دیجیتال وزن موادغذایی را روی یک نمایشگر LCD یا LED نشان می دهند و دقت بالایی دارند. این ترازوها در انواع 2 تا 5 و5 تا 10 کیلوگرم تولید می شوند. ویژگی مهم ترازوهای دیجیتالی، دقت سنجش تا میزان 1 گرم است.

    صفحه گرم کن

    اگر اهل نوشیدن چای، قهوه، شیر و دم نوش های گرم هستید با صفحه گرم کننده دیگر نگران سرد شدن نوشیدنی خود نباشید. کافی است این صفحه را به برق زده و لیوان را برای چند دقیقه روی آن قرار دهید. همچنین با این صفحه می توانید بدون استفاده از کتری و قوری و فقط داخل لیوان چای دم کنید یا شیر را گرم نگه دارید. این صفحه های گرم کننده مناسب استفاده در محیط های کار، اداره و منزل است. این صفحه ها از لوله های مارپیچ فلزی تشکیل شده اند که در برخی از مدل ها، این لوله ها داخل محفظه ای مقاوم به حرارت قرار گرفته اند.

    خرید لوازم مکمل آشپزخانه

    لوازم مکمل آشپزخانه فرآیند پخت غذا و شیرینی را راحت تر، سریع تر و ایمن تر می کنند. در فروشگاه فرفره امکان خرید لوازم مکمل آشپزخانه به راحتی ممکن برای شما فراهم است. علاوه بر نقد و بررسی محصولات، امکان مقایسه آن ها نیز وجود دارد که شما را برای خریدی بهتر یاری می کند.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    ترازوی آشپزخانه میگل GKS 502

    790٬000 698٬000 تومان

    ترازوی آشپزخانه میگل مدل GKS 505

    586٬000 تومان