Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    میکروفون حرفه‌ای

    میکروفون حرفه ای

    اگر قصد تولید محتوا و کسب درآمد از شبکه های اجتماعی یا تولید پادکست های آموزشی را دارید، داشتن یک میکروفون حرفه ای، الزامی است. تولید محتواهای بی کیفیت به مرور زمان مخاطبان شما را کاهش می دهد. برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی و هرگونه ضبط صدا به یک میکروفون با کیفیت برای انتقال شفاف محتواهای صوتی نیاز دارید.

    امیل برلینر (Emile Berliner) با اختراع میکروفون، به افرادی که در زمینه صدا فعالیت می کنند، خدمت بزرگی کرده است. میکروفونی که وی اختراع کرد، برای انتقال صدا از پشت تلفن بود اما روزبه روز پای این وسیله به عرصه های مختلف مخصوصا سینماها که پیش از آن صامت بود، باز شد. ما با درک اهمیت این موضوع، بهترین های میکروفون ها را برای شما گردآوری کردیم.

    انواع میکروفون

    میکروفون های حرفه ای در طیف وسیعی از برندها و نام های مختلف در بازار وجود دارند. میکروفون ها بر اساس کارایی که دارند به دسته های زیر تقسیم می شوند:

    میکروفون ضبط صدا

    این میکروفون ها علاه بر انتقال صدا، مسئولیت ضبط آن را نیز بر عهده دارند و صوت را به صورت الکترونیکی حفظ می کنند. میکروفون هایی که قابلیت ضبط صدا دارند جزو ادوات صدابرداری هم تقسیم می شوند.

    میکروفون یقه ایی

    میکروفون یقه ای یکی از پرطرفدارترین نوع میکروفون حرفه ای است زیرا به افراد آزادی بیشتری برای حرکت می دهند. به طور مثال در حین اجرای برنامه به خصوص در اجرای تئاتر برای افرادی که صدای آرام تری دارند از این نوع میکروفون ها وصل می کنند. یکی از اصلی ترین کاربردهای میکروفون های یقه ای در سینما و تلوزیون است و مجری برنامه های تلویزیونی برای بهتر شنیده شدن صدایشان مجبورند از تجهیزات و میکروفون هایی استفاده کنند که سیم نداشته باشد و در طول برنامه های زنده مشکلی نظیر قطع صدا اتفاق نیوفتد. نحوه نصب این میکروفون بسیار ساده است و در تمام جهت ها می تواند صدایی با کیفیت ضبط کند. کوچک بودن این میکروفون ها به مخفی شدن شان کمک می کند و به همین دلیل زیبایی ظاهری را برهم نمی زند. میکروفون یقه ای گرین مدل GNWIRTYCBK و میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 A20 دو مدل از میکروفون های یقه ای هستند که در ادامه به بررسی مشخصات آن ها پرداخته ایم.

    میکروفون یقه ای گرین مدل GNWIRTYCBK

    میکروفون مدل GNWIRTYCBK سازگار با سیستم عامل های اندروید وiOS است و برای ضبط صدا به هیچ اپلیکیشنی نیاز ندارد. کابل لایتنینگی که همراه محصول وجود دارد برای اتصال به گوشی های آیفون است. ابعاد میکروفون 27.5*60*62.5 میلی متر است که تنها 15 گرم وزن دارد.

    ابعاد کوچک میکروفون باعث استفاده ساده و راحت شده است. به خاطر سیستم حذف نویز هوشمند، می توانید از آن در محیط های پر سروصدا و شلوغ هم استفاده کنید. ظرفیت باتری 80 میلی آمپر ساعت است که در هر بار شارژ کامل 5 تا 6 ساعت دوام دارد. این محصول دارای دو قسمت است که بخش اول از طریق رابط تایپ سی به گوشی و بخش میکروفون به لباس فرد صحبت کننده متصل می شود.

    میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 A20

    میکروفون BY-M1 A20 یک میکروفون همه کاره است که برای استفاده روی دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری، موبایل و تبلت ها مناسب است. طول سیم 6 متری امکان صدابرداری از سوژه های دور را به کاربران می دهد. در اواسط کابل یک کنترل از راه دوری تعبیه شده که با آن می توان میکروفون را خاموش یا روشن کرد. این میکروفون از نوع کندانسر الکترونیکی است که با یک جک 3.5 میلی متری به سیستم و گوشی وصل می شود. ابعاد میکروفون 15*15 میلی متر است که 112 گرم وزن دارد.

    میکروفون شادگان

    میکروفن های شادگان که به نام میکروفون شات گان هم شناخته می شود، به دلیل دقت بالا در شناخت نت ها، مناسب ضبط و پخش صدا در محیط های شلوغ مانند خیابان است. این نوع میکروفون ها، صدا را از روبرو می گیرند و نسبت به صداهای اطراف بی اهمیت هستند. کاربرد آن ها بیشتر در طبیعت، برای ضبط صدای پرندگان، ضبط صدای صحبت ها و سخنرانی ها است. فاصله موثر میکروفون شادگان با سوژه حداکثر 3 متر است بنابراین برای بالابردن کیفیت صدای خروجی تا می توانید به سوژه نزدیک شوید.

    میکروفون گیمینگ

    گیمرها علاوه بر سیستم حرفه ای، موس و کیبورد به یک میکروفون حرفه ای هم نیاز دارند. میکروفون های گیمینگ، صداهای اضافه و آزاردهنده محیط را حذف می کنند. به طور کلی یکی از ویژگی های اصلی میکروفون های گیمینگ حذف نویز ها و ضبط صدایی واضح در ویدیوها است. همچنین برخی از انواع میکروفون های گیمینگ قابلیت از بین بردن لرزش در استریم را دارند.

    میکروفون موبایل

    با افزایش روزبروز کسب وکارهای اینترنتی و رواج تولید محتوا در برنامه های موبایل، استفاده از میکروفون حرفه ای مخصوص موبایل هم بیشتر شده است. میکروفون های سازگار با سیستم های اندرویدی و ios در مدل های مختلفی تولید شده اند. اگر به دنبال تولید محتوا و ضبط ویدیو با موبایل خود هستید، باید بدانید که میکروفون گوشی ها کیفیت خیلی مناسبی ندارند و برای تولید یک محتوای با کیفیت حتما باید به فکر تهیه یک میکروفون مخصوص موبایل باشید. بیشتر این میکروفون ها قابلیت اتصال به یقه و پوشش 360 درجه دارند. از مهم ترین مزیت این میکروفون ها این است که بدون نیاز به تغییرات در تنظیمات گوشی خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

    میکروفن های دستی

    میکروفون های دستی در دو دسته میکروفون های سیم دار و میکروفون های بی سیم قرار می گیرند. این میکروفون ها به دلیل انتقال حس بهتر، در اجراهای زنده، سخنرانی ها و کنسرت ها استفاده می شوند. میکروفون های دستی با حذف نویزهای اضافی محیط، باعث انتقال بهتر صدای کاربر می شوند.

    میکروفون بی سیم

    میکروفون های بی سیم، همانطوری که از نامشان پیدا است، فاقد سیم هستند و به همین دلیل استفاده از آن ها راحت تر است و کاربر می تواند در هر جهتی که بخواهد، حرکت کند. اجرا در صحنه با این میکروفو ن ها بسیار راحت خواهد بود.

    میکروفون با سیم

    میکروفون های سیم دار با یک سیم به دستگاه گیرنده خود وصل می شوند. در زمان استفاده از این نوع میکروفون ها امکان جابه جایی کاربر در صحنه محدود می شود. از جمله مزایای این نوع میکروفون ها می توان به هزینه کم، مقاومت بالا در برابر ضربه و تولید صدایی رسا و واضح اشاره کرد.

    میکروفون رومیزی

    میکروفون های رومیزی مانند سایر میکروفون ها امکان انتقال صدایی واضح و با کیفیت را دارند. این نوع میکروفون ها روزبروز پیشرفت می کنند و به امکاناتی مانند دوربین، نمایشگر و غیره مجهز می شوند. سازگاری با ویندوز باعث شده که از این نوع میکروفون ها برای کنفرانس و جلسات آنلاین استفاده کنند.

    میکروفون سینمایی

    برای تولیدات سینما، وضوح صدا و تصویر انتقالی به بیننده اهمیت زیادی دارد و تولیدکنندگان برای از دست ندادن مخاطبین خود علاوه بر دوربین های با کیفیت به یک میکروفون حرفه ای هم نیاز دارند. این میکروفون ها امکان تمرکز روی یک صدا را دارند.

    میکروفون استودیویی

    میکروفون های استودیویی باید بتوانند صدای هر ساز را به بهترین شکل ضبط کنند و به گوش برسانند. قبل از خرید این نوع میکروفون ها باید استفاده ای که می خواهید از آن داشته باشید را مشخص کنید. میکروفون های استودیویی با کاربردهایی مثل خوانندگی، بلندکردن صدای سازها و غیره متناسب با محیط به کارگیری تولید می شوند. این میکروفون ها به دو نوع داینامیکی و کاندنسر تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. میکروفون های کاندنسر در زمینه ضبط صدا عملکرد قوی تری و میکروفون های داینامیکی در برابر آسیب های خارجی و ضربه دوام بالاتری دارند. بهترین نوع میکروفون های خوانندگی نوع خازنی آن است که به ریزترین صداهای ساتع شده از حنجره هم واکنش نشان داده و آن را منتشر می کنند.

    خرید میکروفون

    اگر قصد خرید یک میکروفون حرفه ای را دارید قبل از خرید بهتر است نکاتی را مد نظر قرار بدهید تا انتخابی آگاهانه متناسب با نیازتان داشته باشید. اگر در زمان استفاده از میکروفون تحرک زیادی دارید، بهتر است نوع بی سیم را تهیه کنید در غیر اینصورت برای کاهش هزینه های خود می توانید نوع سیم دار آن را بخرید. در حین خرید میکروفون به میزان حساسیت میکروفون ها هم توجه کنید چرا که ممکن است خروجی، یک صدای بی کیفیت باشد. شما می توانید با مطالعه نقد، بررسی و مشخصات محصولات مختلف در این سایت فروشگاهی، آن ها را با هم مقایسه و مناسب ترین محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    میکروفن بی سیم تسکو مدل TMIC 5500

    730٬000 تومان

    میکروفن رومیزی ینمای مدل Y20

    685٬000 تومان

    میکروفن بی سیم مدل دو کانال مدل SK750 Z2

    2٬850٬000 تومان

    میکروفن کندانسر ماونو مدل PM461TR

    1٬850٬000 تومان

    میکروفون یقه ای بی سیم مدل K8

    610٬000 تومان

    میکروفون یقه ای بی سیم مدل K9

    710٬000 تومان

    میکروفون یقه ای بی سیم مدل K10

    1٬750٬000 تومان

    میکروفون یقه ای بی سیم مدل boss J15

    1٬550٬000 تومان

    میکروفون بی سیم حرفه ای مدل K60

    1٬300٬000 تومان

    میکروفون بی سیم Lightning مدل K9

    410٬000 تومان

    میکروفن بی سیم بویا مدل BY-V2

    3٬150٬000 تومان

    میکروفون یقه ای مدل SX31

    1٬239٬000 تومان

    میکروفون یقه ای Type-C گرین لاین مدل GN3WIRMICPBK

    859٬000 تومان

    میکروفون استودیویی مدل SF-910

    ناموجود

    میکروفون بی سیم لایتنینگ تسکو مدل TMIC5001

    ناموجود

    میکروفن کندانسر ماونو مدل AU-PM422

    ناموجود

    میکروفن یقه‌ای Type-C و Lightning گرین لاین مدل GN2IN1MIC360D

    ناموجود

    میکروفن یقه‌ای Type-C گرین لاین مدل GN2IN1DDNTCBK

    ناموجود

    میکروفون استودیویی یانمای مدل SF-900 Plus

    ناموجود

    میکروفن یقه‌ای بی سیم زئوس Type-C / Lightning

    ناموجود

    میکروفن بی سیم بویا مدل BY-V1

    ناموجود

    میکروفون یقه ای گرین لاین مدل GNWIRLGTBK

    ناموجود

    میکروفون یقه ای گرین لاین مدل GN2WMICLGBK 2IN1

    ناموجود

    میکروفون یقه ای گرین لاین Lion مدل GN2WMICTYCBK 2IN1

    ناموجود

    میکروفون یقه ای NITU Lightning مدل NM03

    ناموجود

    میکروفون یقه ای پرووان مدل PMR701

    ناموجود

    میکروفون رومیزی مدل SF-666

    ناموجود

    میکروفون یقه ای جک 3.5 میلیمتری نیتو مدل NM01

    ناموجود

    میکروفن کندانسر ریزر مدل Seiren mini

    ناموجود

    میکروفن یقه ای اورجینال بویا مدل BY-M1

    ناموجود

    میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1S

    ناموجود

    میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1

    ناموجود

    میکروفن بی سیم بویا مدل BY-V20

    ناموجود

    میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro

    ناموجود

    میکروفن کندانسر پرودو مدل PDX518-BK

    ناموجود

    میکروفون یقه ای Lightning گرین لاین مدل GNWIRLGTBK

    ناموجود

    میکروفن یقه‌ای Type-C گرین لاین مدل GN2WMICTYCBK

    ناموجود

    میکروفن یقه‌ای Lightning گرین لاین مدل GN2WMICLGBK

    ناموجود

    میکروفن یقه‌ای Lightning گرین لاین مدل GN2IN1DDMLTBK

    ناموجود

    میکروفن بی سیم مدل SK750 Z1

    ناموجود

    میکروفن بی سیم بویا مدل BY-V10

    ناموجود

    میکروفن یقه‌ای Type-C / Lightning گرین لاین مدل GNSOLOWMICBK

    ناموجود