Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    وسترن دیجیتال (Western Digital)

    درباره ی برند وسترن دیجیتال (Western Digital)

    یکی از شناخته شده ترین برندها در بازار تجهیزات ذخیره سازی، وسترن دیجیتال است که با بیش از ۵۰ سال سابقه در بازار، محصولات متنوع و باکیفیتی را برای ذخیره سازی اطلاعات طراحی و تولید می کند. شرکت وسترن دیجیتال در زمینه ساخت تراشه و چیپ های قدرتمند کامپیوتری بسیار تجربه خوبی دارد و از شرکت های بزرگ تولیدات این محصولات در جهان به شمار می رود. این برند را با هاردهای رنگی آن می شناسند که هر کدام از این رنگ ها، کارایی خاصی داشته و قیمت متفاوتی دارند. در این بخش با این برند و محصولات آن بیشتر آشنا می شویم. 

    برند وسترن دیجیتال ساخت کجاست؟

    وسترن دیجیتال یک کمپانی به نام آمریکایی است که در 23 آوریل 1970 فعالیت خود را با نام General Digital آغاز کرد. موسس این کمپانی، آلوین بی فبلپس، کارمند سابق کمپانی موتورولا بود. یک سال پس از تاسیس این کمپانی نام آن به Western Digital تغییر کرد و فعالیت آن روی طراحی و تولید تراشه های نیمه هادی ماشین حساب متمرکز شد تا جایی که برند وسترن دیجیتال تبدیل به بزرگ ترین سازنده تراشه ماشین حساب در جهان شد.

    این شرکت در سال 1976 در پی بحران نفتی و تنها گذاشتن از طرف شرکت های سهامدار مانند امرسون الکتریک در این کمپانی، دچار ورشکستگی شد. اما طولی نکشید که توانست با شروع تولید محصولاتی از قبیل پردازنده های چند هسته ایی و تراشه های قوی کامپیوتری، جای خود را در بازار جهانی پیدا و باز کند. شرکت وسترن دیجیتال (Western Digital) با شروع به تولید حافظه های داخلی و خارجی توانست رقبا را در دهه 1980 کنار بزند و اوایل همین سال ها با شرکت IBM که غول ساخت برد و تراشه های کامپیوتری است، قراردادی بسیار قوی جهت ساخت هارد دیسک بست. این قرار داد در سال 1983 انجام شد و باعث رشد بسیار سریع و قوی وسترن دیجیتال در بازار این نوع محصولات شد.

    از ابتدای دهه 1980 شرکت وسترن دیجیتال هر ساله قرار دادهای بسیار زیادی با دیگر شرکت ها جهت تنوع و تولید بهتر محصولات می بست که این باعث رشد سریع این شرکت و جبران ورشکستگی آن می شد.

    محصولات برند وسترن دیجیتال Western Digital

    در حال حاضر کمپانی وسترن دیجیتال یا به اختصار WD بزرگ ترین تولید کننده انواع هارد دیسک در جهان است. کمتر کسی است که نام این برند را در زمینه محصولات ذخیره سازی نشنیده باشد. محصولات این برند را به طور کلی می توان در دو دسته قرار داد:

    وسترن دیجیتال برای مصرف کنندگان و گروه های مختلف، محصولات خاصی را تولید می کند که دقیقا متناسب با نیاز آن ها باشد. در این بخش معروف ترین و پرفروش ترین سری هاردهای این برند را معرفی می کنیم.

    انواع هارد اکسترنال وسترن دیجیتال سری مای پاسپورت (My Passport)

    یکی از محبوب ترین هاردهای اکسترنال در بازار ایران، هاردهای مای پاسپورت هستند که در عین داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند. این هاردها امکان رمزگذاری پیشرفته 256 بیتی AES داشته و از بالاترین امنیت برخوردار هستند. هاردهای My Passport همان طور که از نامشان پیداست، طراحی جمع و جور و قابل حملی دارند و با هر نوع سیستم عاملی سازگار هستند. این هاردها را می توانید در ظرفیت های مختلف از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید.

    وسترن دیجیتال و حافظه جانبی

    از سال 1990 وسترن دیجیتال (Western Digital) شروع به ساخت هارد دیسک های نوری داخلی و خارجی کرد و توانست تا ابتدای سال 2000 رقیبی بسیار جدی در این حوزه شود. در همین سال ها شروع به تولید هارد دیسک هایی با حجم بسیار کرد و خیلی سریع توانست با استقبال خوبی از طرف خریداران روبه رو شود.

    شرکت وسترن دیجیتال در سال 2004 لوگوی خود را با لوگویی که حالا با اوشناخته می شود، تغییر داد. این کمپانی تا سال 2008 توانست هارد دیسک های 500 گیگابایتی به بازار ارائه دهد اما ناگهان در سال 2009 برای اولین بار در جهان هارد دیسک های یک ترابایتی را تولید کرد و حجم فروش بسیار زیادی را از آن خود کرد. در سال 2011 شرکت معروف هیتاچی نیز به وسترن دیجیتال پیوست و توانست در دو سال بعد هارد دیسک های رنگی را وارد بازار کند.

    از جمله تولیدات وسترن دیجیتال (Western Digital) می توان به هارد دیسک های اینترنال 6 رنگ نام برد که این رنگها عبارتند از آبی، سبز، مشکی، قرمز، بنفش و طلایی. هر رنگ محصول توانایی خاصی در ذخیره و دسترسی به اطلاعات دارد. این نوع هارد دیسک ها با حجم ها و سرعت های متفاوت در خواندن اطلاعات بسیار دقیق و قوی هستند

    انواع هارد دیسک وسترن دیجیتال

    هاردهای اینترنال WD با رنگ های مختلفی طراحی می شوند تا افراد بتوانند با توجه به نیاز خود، بهترین مدل و بهترین محصول را انتخاب کنند. در این بخش نگاهی کوتاه به انواع هارد دیسک های رنگی برند وسترن دیجیتال می اندازیم.

    خرید هارد وسترن سبز

    این هاردها برای ذخیره اطلاعات حجیم بهترین گزینه هستند و مصرف بهینه ای دارند. اگر می خواهید یک آرشیو از فیلم ها و موسیقی های مختلف داشته باشید، انواع هارد دیسک سبز وسترن را خریداری کنید. از طرف دیگر حواستان باشد این هاردها سرعت پردازش پایینی دارند و برای نصب و راه اندازی ویندوز یا نرم افزارهای سنگین مناسب نیستند.

    خرید هارد وسترن دیجیتال آبی

    هارد دیسک های آبی وسترن دیجیتال بهترین انتخاب برای مصارف عمومی و کامپیوترهای خانگی و اداری هستند. این هاردها در کنار قیمت مقرون به صرفه خود، سرعت پردازشی مناسبی داشته و عملکرد بهتری از هاردهای سبز وسترن دارند. معمولا لپ تاپ ها، کامپیوترهای خانگی و کنسول های بازی در کنار هارد آبی وسترن راه اندازی می شوند.

    خرید هارد وسترن بنفش

    این هارد برای استفاده در سیستم های حفاظتی طراحی شده است. اگر به دنبال تجهیزات ذخیره سازی در کنار دوربین های مدار بسته هستید و می خواهید هیچ اطلاعاتی را در طول شبانه روز از دست ندهید، خرید هارد وسترن دیجیتال بنفش را به شما پیشنهاد می دهیم.

    خرید هارد قرمز وسترن دیجیتال

    این هاردها برای استفاده در شبکه طراحی شده اند و می توانند به شکل شبانه روزی بدون این که افتی در عملکرد آن ها دیده شود، کار کنند.

    خرید هارد وسترن گیمینگ مشکی

    رنگ مشکی در محصولات برند وسترن دیجیتال نماد عملکرد خوب و کالایی لوکس است. این هاردها در دسته تجهیزات High performance قرار می گیرند و برای اجرای بازی های ویدیویی، نرم افزارهای سنگین و محاسباتی و موارد مشابه، بهترین انتخاب هستند.

    خرید هارد وسترن طلایی

    این نوع هاردهای اینترنال وسترن دیجیتال برای استفاده در دیتا سنتر طراحی شده اند و می توانند سرعت بالا، امنیت فوق العاده، دقت بی نظیر و لرزش کم را در مراکز داده فراهم کنند.

    خرید انواع هارد وسترن دیجیتال با بهترین قیمت

    برند وسترن دیجیتال WESTERN DIGITAL، برندی آشنا در زمینه تجهیزات ذخیره سازی است که با توجه به سابقه حضور و محصولات بی نظیرش می توان با خیال راحت به آن اعتماد کرد. در این بخش دیدیم وسترن دیجیتال ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد. برای خرید انواع هارد اکسترنال وسترن و هارد دیسک های این برند، تنوعی فوق العاده از محصولات WD در فروشگاه اینترنتی ما برای شما فراهم شده است. هارد وسترن را با ضمانت اصالت کالا از ما تهیه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    قاب هارد اکسترنال وسترن مدل WD ELEMENTS مناسب برای هارد دیسک و حافظه اس اس دی 2.5 اینچی

    300٬000 تومان

    هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 5 ترابایت

    ناموجود

    هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 2 ترابایت

    ناموجود

    هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 1 ترابایت

    ناموجود

    هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 1 ترابایت - New Face

    ناموجود

    هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 4 ترابایت

    ناموجود

    حافظه SSD اکسترنال وسترن دیجیتال مدل ELEMENTS SE ظرفیت 1 ترابایت

    ناموجود

    هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Blue WD10EZEX ظرفیت 1 ترابایت

    ناموجود

    هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 1 ترابایت

    ناموجود

    هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYvg0010BBK-WESN ظرفیت 1 ترابایت

    ناموجود

    هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال ظرفیت 1 ترابایت مدل WD Purple-WD10PURZ

    ناموجود

    حافظه SSD وسترن دیجیتال مدل GREEN WDS480G2G0A ظرفیت 480 گیگابایت

    ناموجود