Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences

    پارت الکتریک (Part Electric)

    برند پارت الکتریک

    شرکت پارت الکتریک یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت هایی است که در صنعت الکتریکی ایران فعالیت می کند. این شرکت در سال 1364 به منظور تولید محصولات الکتریکی شروع به فعالیت کرد. امروزه با گذشت بیش از ۳۵ سال، این مجموعه با صدها کارمند در فضایی به مساحت 10 هزار متر مربع به فعالیت خود ادامه می دهد.

    این شرکت به دلیل استفاده از آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد، روش های نوین تولید، تاکید بر کیفیت و دوام و نیروهای مجرب توانسته است به عنوان یک برند ملی شناخته شود. همچنین به علت تولید محصولات باکیفیت، استاندارد و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های جهان، موفق به کسب گواهی کیفیت اروپا و لوح طلایی بهترین واحد کیفی در سال های 1391 و 1392 شده است.

    مهم ترین ویژگی محصولات باکیفیت پارت الکتریک، مغزی های ساخته شده از جنس پلی کربنات عایق در برابر حرارت، بدنه مقاوم از جنس پی وی سی و شاخک های برنجی با توان انتقال جریان 240 ولت و شدت 16 آمپر است.

    برند پارت الکتریک

    محصولات شرکت پارت الکتریک

    شرکت پارت الکتریک طی سال های گذشته بیش از 50 میلیون کالا تولید کرده است که در کشور ایران و کشورهای خاورمیانه توزیع می شوند. این مجموعه بیش از 150 نوع محصول خانگی و صنعتی را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. از متداول ترین محصولات پارت الکتریک که تقاضا برای آن ها بسیار زیاد است، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    کلید و پریز خانگی و صنعتی

    پارت کلید و پریزهای خود را در مدل های متنوعی به بازار عرضه کرده است که تمامی نیازها و سلایق افراد مختلف را تحت پوشش قرار می دهد. این محصولات به صورت عمده به دو گروه روکار و توکار تقسیم می شوند که مدل های روکار و بارانی اغلب در محیط های صنعتی و شرایط سخت و مدل های توکار برای منازل مورد استفاده قرار می گیرند.

    کلید و پریز خانگی و صنعتی

    انواع هواکش و تهویه هوا

    در زمان کرونا به موضوع گردش هوا بیش از گذشته توجه شد و تقاضا برای محصولات تهویه هوا افزایش پیدا کرد. پارت الکتریک این محصولات را در مدل های متنوع و گوناگون تولید می کند. اغلب هواکش های دارای سایز کوچک برای مصارف خانگی خریداری و در سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شوند. مدل های بزرگ تر و قدرتمندتر برای سوله های بزرگ و کارخانه ها تهیه می شوند.

    محافظ برق و ولتاژ

    با افزایش قیمت لوازم خانگی در کشور، لازم است از این لوازم در برابر نوسانات برقی محافظت کنیم. محافظ برق تنوع بسیار بالایی دارد که می توانید بر اساس نیاز خود از بین آن ها انتخاب کنید. تفاوت این مدل ها در تحمل شدت جریان، تعداد خروجی ها و مدت زمان تاخیر است. استفاده از محافظ برق برای یخچال و فریزر، لوازم صوتی و تصویری، کولر گازی و پکیج الزامی است.

    محافظ برق وسیله ای است که در زمان افزایش یا کاهش ناگهانی ولتاژ و نوسانات برقی از برد برق جدا می شود و مانع از آسیب دیدن لوازم برقی متصل می شود. محافظ برق به محض روشن شدن، با تاخیر کوتاهی به وسایل برقی متصل می شود؛ این تاخیر برای رسیدن به ولتاژ مورد نیاز است. در ادامه تعدادی از بهترین محافظ های برق پارت الکتریک را بررسی کرده ایم.

    محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل 8787

    محافظ ولتاژ مدل 8787 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است که مقاومت مناسبی در برابر ضربه، فشار و نفوذ رطوبت دارد. کابل بلند این امکان را فراهم می کند که در هر فاصله ای از پریز برق بتوانید از لوازم برقی خود استفاده کنید.

    این کابل منعطف با طول 1.8 متر از روکشی مقاوم بهره می برد که در برابر کشیدگی و پارگی مقاومت بالایی دارد. در زمانی که نمی خواهید جریان برق وصل باشد فقط کافی است دکمه پاور را بزنید. روی محافظ سه چراغ LED به رنگ قرمز، سبز و زرد مشاهده می شود که وضعیت اتصال به برق را نشان می دهند. این محافظ دارای 5 دقیقه تاخیر است. محافظ مدل 8787 دارای 2 پریز معمولی در زاویه 45 درجه است که بدون مشکل می توانید انواع دو شاخه را به آن وصل کنید. عوامل بسیاری مانند اشکال و خطا در برق رسانی، حوادث طبیعی مانند رعد و برق و مصرف بیش از حد برق می تواند باعث تغییر ولتاژ برق شود.

    محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل 8787

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE8791

    این محافظ 4 خانه دارای اتصال به زمین و قفل کودک است که برای انواع لوازم خانگی، صوتی و تصویری به عنوان محافظ ولتاژ عمل می کند. ابعاد این محصول پارت الکتریک 185*125*450 میلی متر و وزن آن 750 گرم است.

    برای ساخت آن از مغزی پلی آمید و پلاستیک باکیفیت استفاده کرده اند که در برابر رطوبت و ضربه نقش یک عایق ایمنی را برعهده دارد. روی محافظ 4 پورت خروجی دیده می شود که هر کدام به یک مغزی سرامیکی جداگانه تجهیز شده اند.

    پریز ها ظاهری قرینه و زاویه 45 درجه رو به بیرون دارند که باعث می شود به راحتی بتوانید از هر 4 پریز به صورت همزمان استفاده کنید. این محافظ در صورتی که جریان برق بیش از 250 ولت یا کمتر از 170 ولت شود با قطع اتصال برق مانع از آسیب های احتمالی به لوازم برقی می شود. سه چراغ LED روی محصول، وضعیت اتصال به برق را نشان می دهند که چراغ سبز در حالت نرمال و برقراری جریان ایمن برق، چراغ زرد در زمان تاخیر و چراغ قرمز در زمان افت یا افزایش ولتاژ روشن می شود. طول کابل 1.8 متر است و بنابراین نگران فاصله لوازم برقی از پریز برق نباشید.

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE8791

    مزایای استفاده از محافظ پارت الکتریک

    نوسانات برق و قطع و وصل های ناگهانی و پی درپی از عمده دلایلی است که استفاده از محافظ برق را واجب می کند. محافظ برق مانع از خرابی وسایل برقی مانند یخچال، فریزر، تلویزیون، رایانه و افزایش عمر مفید آن ها می شود. با خرید محافظ برق پارت الکتریک می توانید با هزینه بسیار کمی ایمنی و سلامت لوازم برقی خود را تضمین و از خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

    رابط و چند راهی خانگی

    ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که تمام پریزهای خانه با لوازم برقی پر شده باشند و پریز کافی برای شارژر موبایل در اختیار نداشته باشید. همچنین برخی لوازم برقی به دو یا چند پریز برق برای تامین انرژی نیاز دارند و شما برای استفاده از آ ن ها باید به بیش از یک پریز دسترسی داشته باشید.

    چندراهی ها کمک زیادی به آراستگی و نظم فضا در خانه ها و محیط های اداری می کنند. برخی از چندراهی های پارت الکتریک به کابل ارت یا اتصال به زمین تجهیز شده اند که آسیب های احتمالی به لوازم برقی و برق گرفتگی را کاهش می دهند.

    چند راهی برق پارت الکتریک با کابل 3 متر مدل PE551

    چندراهی مدل PE551 برای تامین برق همزمان چند دستگاه الکتریکی و شارژ گوشی های هوشمند کاربرد دارد. ابعاد این محصول 70*40*360 میلی متر با وزن 450 گرم است. این چندراهی دارای 5 پورت خروجی برق است که دارای محافظ کودک، کابل اتصال به زمین، کلید فیوز و محافظ داخلی است. این چندراهی در برابر ضربه، نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. دارای کابل سه متری منعطف از جنس TPE است که در برابر کشیدگی و پارگی مقاوم است. برای ساخت مغزی های داخلی پریزها به جهت کارایی بهتر از سرامیک استفاده کرده اند.

    چند راهی برق پارت الکتریک با کابل 3 متر مدل PE551

    چند راهی برق 9 خانه پارت الکتریک کد PE5142

    چندراهی PE5142 دارای ابعاد 19*7*8 میلی متر و وزن 600 گرم است. 9 خروجی جریان برق دارای حداکثر توان 16 آمپر و حداقل ولتاژ 250 ولت است.

    بدنه چندراهی از پلاستک مرغوب و مقاوم در برابر ضربه و رطوبت ساخته شده است. برای قطع اتصال لوازم برقی نیازی به کشیدن آن ها نیست و کافی است کلید پاور را بزنید تا جریان برق قطع شود. این محصول با 9 خروجی، محصولی مناسب برای فضاهایی است که به تعداد زیادی پریز نیاز است. 6 پریز مجهز به ارت در دو سمت و 3 پریز معمولی در بالای محصول قرار دارند. این خروجی ها زاویه 45 درجه نسبت به هم دارند و اتصال همزمان چند دستگاه به چندراهی را ساده کرده اند.

    چند راهی برق 9 خانه پارت الکتریک کد PE5142

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE2200

    چندراهی PE2200 بدون کابل و به صورت مستقیم به پریز برق متصل می شود. این چندراهی برای مواقعی کاربرد دارد که چند لوازم برقی به یک پریز نزدیک هستند. ابعاد این محصول 45*30*130 میلی متر است که تنها 150 گرم وزن دارد. سه خروجی برق دارای ولتاژ 250 ولت و جریان ورودی 15 آمپر هستند. برای ساخت بدنه از پلاستیک مقاوم سفید رنگ بهره برده اند که در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE2200

    تفاوت محافظ برق و چند راهی

    برخی مردم معتقدند محافظ برق همان چند راهی است اما در واقع این دو محصول تفاوت بسیار زیادی با هم دارند. محافظ ولتاژ نقش بسیار مهمی در نگهداری لوازم برقی ایفا می کند. از وظایف اصلی محافظ برق، شناسایی ولتاژ اضافه و هدایت آن به سیم ارت یا سیم اتصال به زمین است. تمامی محافظ ها باید به سیم ارت مجهز باشند.

    خرید محصولات پارت الکتریک

    شرکت پارت الکتریک با سال ها پشتکار و تلاش، به یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های لوازم الکتریکی در ایران تبدیل شده است. این شرکت رقابت تنگاتنگی با محصولات خارجی دارد و توانسته نیاز کشور را در زمینه محصولات الکتریکی پاسخ دهد. محصولات پارت الکتریک دارای یک سال گارانتی تعویض هستند و در صورت هر گونه خرابی تعمیر نمی شوند، بلکه با محصول جدید تعویض خواهند شد. فروشگاه آنلاین ما محافظ و چندراهی های پارت الکترونیک را عرضه می کند. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با تضمین اصالت و بهترین قیمت ارائه می دهد.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    پریز سه فاز پارت الکتریک مدل بارانی PE357

    49٬000 تومان

    قاب پارت الکتریک مدل آذین PE6516

    47٬000 تومان

    چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE2204 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    محافظ نوسان برق پارت الکتریک مدل PE5137

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک با کابل 3 متر مدل شهاب PE2024

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک با کابل 5 متر مدل PE650

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE8791 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک با کابل 5 متر مدل PE659

    ناموجود

    محافظ و چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE2160 به طول 5 متر

    ناموجود

    محافظ نوسان برق پارت الکتریک مدل PE689

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE850 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک با کابل 3 متر مدل PE7381

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE652 به طول 3 متر

    ناموجود

    چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک کد PE21604 به طول 5 متر

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک مدل شهاب (بدون ارت)

    ناموجود

    محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل PE5143 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل PE8792 به طول 3 متر

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE551 به طول 3 متر

    ناموجود

    چند راهی برق و محافظ پارت الکتریک کد 20607 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE-8762 به طول 5 متر

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE648 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE657 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE981 به طول 3 متر

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE2200

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE8760 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE651 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک با کابل1.8 متر کد 2266

    ناموجود

    محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل PE8790 به طول 5 متر

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE587 به طول 5 متر

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE658 به طول 3 متر

    ناموجود

    چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE904 به طول 5 متر

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE676 به طول 5 متر

    ناموجود

    محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل PE8789 به طول 3 متر

    ناموجود

    مکانیزم سه پل پارت الکتریک مدل آذین PE4013

    ناموجود

    چندراهی برق پارت الکتریک مدل 0682 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE1015 به طول 3 متر

    ناموجود

    چند راهی برق پارت الکتریک مدل PE789 به طول 5 متر

    ناموجود

    چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE767 به طول 1.8 متر

    ناموجود

    چند راهی برق کلید دار ارت دار 4 خانه 3 متری پارت الکتریک

    ناموجود

    هواکش سایز 10 پارت الکتریک مدل PE5510

    ناموجود

    هواکش سایز 10پارت الکتریک مدل PE5515

    ناموجود

    مکانیزم کلید ملودی پارت الکتریک مدل آذین PE4009

    ناموجود

    مکانیزم پریز انتن پارت الکتریک مدل آذین PE4025

    ناموجود

    مکانیزم پورت شبکه پارت الکتریک مدل آذین PE4029

    ناموجود

    مکانیزم کلید کراکس پارت الکتریک مدل آذین PE4008

    ناموجود

    مکانیزم تلفن دو سوکت پارت الکتریک مدل آذین PE4027

    ناموجود

    مکانیزم کولر پارت الکتریک مدل آذین PE4020

    ناموجود

    مکانیزم تبدیل پارت الکتریک مدل آذین PE4016

    ناموجود

    مکانیزم کلید دیمر پارت الکتریک مدل آذین PE4144

    ناموجود

    مکانیزم کلید زنگ پارت الکتریک مدل آذین PE4014

    ناموجود

    مکانیزم راه پله پارت الکتریک مدل آذین PE4015

    ناموجود

    مکانیزم کلید تک پل پارت الکتریک مدل آذین PE4011

    ناموجود

    مکانیزم دو پل پارت الکتریک مدل آذین PE4012

    ناموجود

    مکانیزم پربز ارت دار با مغزی سرامیکی پارت الکتریک مدل آذین PE4024

    ناموجود

    مکانیزم پریز درب دار با قاب کودک پارت الکتریک مدل آذین PE74107

    ناموجود

    مکانیزم پریز ارتدار درب دار با قفل کودک پارت الکتریک مدل آذین PE4108

    ناموجود

    مکانیزم پریز ارت دار سفید با مغزی پلی کربنات پارت الکتریک مدل آذین PE4022

    ناموجود

    مکانیزم پریز بدون ارت با مغزی سرامیکی پارت الکتریک مدل آذین PE4023

    ناموجود

    مکانیزم کلید پریز جور با مغزی سرامیکی پارت الکتریک مدل آذین PE4040

    ناموجود

    مکانیزم کلید پریز جور با مغزی پلی کربنات پارت الکتریک مدل آذین PE4039

    ناموجود