Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    گلس گوشی سامسونگ

    خرید گلس گوشی سامسونگ

    گوشی های سامسونگ از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین گوشی های هوشمند در بازار هستند که با طراحی زیبا، کیفیت بالا و امکانات فراوان، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اند اما یکی از مهم ترین قسمت های گوشی های سامسونگ، صفحه نمایش آن ها است که نه تنها برای نمایش تصاویر و ویدیوها، بلکه برای کاربردهای دیگر مانند بازی، مطالعه و نوشتن نیز بسیار مهم است. بنابراین حفاظت از صفحه نمایش گوشی سامسونگ یک امر ضروری است که نباید از آن غافل شد. برای حفاظت از صفحه نمایش این گوشی، بهترین راه استفاده از گلس گوشی موبایل سامسونگ است که به راحتی روی صفحه نمایش قرار می گیرد و آن را در برابر خط و خش، شکستگی، ضربه و لکه مقاوم می کند.

    اما با توجه به تنوع بالای گلس های مخصوص گوشی سامسونگ در بازار، انتخاب بهترین محافظ صفحه نمایش سامسونگ ممکن است کار دشواری باشد. در این بخش قصد داریم به شما در این زمینه کمک کنیم و با معرفی انواع گلس های مخصوص گوشی سامسونگ و مزایا و معایب آن ها، شما را در خرید بهترین گلس برای گوشی سامسونگ راهنمایی کنیم.

    بهترین گلس گوشی سامسونگ

    برای انتخاب بهترین محافظ صفحه نمایش سامسونگ باید به چند عامل توجه کنید. اول از همه سازگاری با مدل گوشی را باید در نظر داشته باشید. بعضی از گلس ها فقط برای مدل های خاصی از گوشی های سامسونگ طراحی شده اند و روی دستگاه های دیگر نمی توانید آن ها را نصب کنید. برای مثال اگر شما گوشی سامسونگ S21 دارید، باید گلس مخصوص آن را تهیه کنید.

    دومین عامل، کیفیت و مقاومت گلس است. گلس ها از جنس شیشه، سرامیک، پلاستیک و ... ساخته می شوند که در برابر ضربه، خط و خش، حرارت و رطوبت مقاومت های مختلفی دارند. بعضی از گلس ها دارای لایه ضد باکتری، ضد جذب اثر انگشت و ضد بازتاب نور هستند که باعث بهبود تجربه کاربران می شوند. سومین عامل، ضخامت و شفافیت گلس است. بعضی از گلس ها بسیار نازک هستند و تاثیر کمی روی حساسیت لمس صفحه نمایش دارند. بعضی هم بسیار شفاف هستند و رنگ ها و تصاویر را با کمترین تغییر نشان می دهند.

    انواع گلس گوشی سامسونگ

    با توجه به نوع جنس، شکل و قابلیت های مختلف، محافظ صفحه نمایش گوشی سامسونگ را می توان به چند دسته تقسیم کرد. در این بخش به معرفی و بررسی آن ها می پردازیم.

    محافظ صفحه نمایش شیشه ای

    این نوع گلس از جنس شیشه سخت ساخته شده که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم هستند. این گلس ها دارای لایه ضد باکتری، ضد جذب اثر انگشت و ضد بازتاب نور هستند و شفافیت بالایی دارند. این گلس ها معمولا برای گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش منحنی مناسب نیستند و ممکن است حاشیه های صفحه را پوشش ندهند. همچنین این گلس ها در صورت شکستگی ممکن است تکه تکه شوند و به دست کاربر آسیب برسانند.

    گلس گوشی موبایل سامسونگ

    محافظ صفحه نمایش سرامیکی

    این نوع گلس گوشی موبایل سامسونگ از جنس سرامیک سخت شده تولید می شود که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد. این گلس ها هم لایه ضد باکتری، ضد جذب اثر انگشت و ضد بازتاب نور داشته و شفافیت خوبی دارند. این گلس ها برای گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش منحنی مناسب هستند و حاشیه های صفحه را کاملا پوشش می دهند. همچنین این گلس ها در صورت شکستن تکه تکه نمی شوند و آسیبی نخواهند داشت.

    محافظ صفحه نمایش مات (حریم شخصی)

    این نوع گلس از جنس پلاستیک سخت با مقاومت کمتری در برابر ضربه و خط و خش می باشد. این گلس ها دارای لایه مات هستند که باعث می شود صفحه نمایش فقط از زاویه مستقیم قابل دیدن باشد و از زوایای دیگر تیره و کدر به نظر برسد. این گلس ها برای کاربرانی که به حریم شخصی خود اهمیت می دهند و دوست ندارند افراد نزدیک به آن ها امکان دیدن صفحه نمایش گوشی را داشته باشند، مناسب است. این گلس ها برای گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش منحنی مناسب نیستند و ممکن است حاشیه های صفحه را پوشش ندهند. همچنین این گلس ها باعث کاهش روشنایی صفحه نمایش گوشی می شوند.

    محافظ صفحه نمایش نانو یا گلس نانو

    این نوع محافظ صفحه نمایش از جنس پلاستیک است که به صورت مایع روی صفحه نمایش ریخته می شود و پس از خشک شدن، لایه ای شفاف و مقاوم را روی نمایشگر ایجاد می کند. این لایه باعث جلوگیری از خط و خش، لکه و جذب اثر انگشت روی صفحه نمایش می شود. همچنین این لایه به دلیل باریک بودن، تاثیر منفی روی حساسیت لمسی و روشنایی صفحه نمایش ندارد. برخلاف انواع دیگر گلس ها، این لایه قابل خارج کردن نبوده و برای تعویض آن باید صفحه نمایش را عوض کنید.

    گلس موبایل سامسونگ سه بعدی

    این نوع گلس گوشی سامسونگ از جنس شیشه است که به صورت کاملا منطبق با شکل و سایز صفحه نمایش طراحی می شود. این لایه شفاف و صاف است و از خط و خش، شکستگی و ترکیدگی صفحه نمایش در صورت ضربه جلوگیری می کند. این لایه همچنین دارای لبه های گرد است که باعث می شود گوشه های صفحه نمایش نیز محافظت شوند. این لایه به دلیل داشتن ضخامت بیشتر از سایر انواع گلس، ممکن است تاثیر منفی روی حساسیت لمسی و روشنایی صفحه نمایش داشته باشد.

    اهمیت استفاده از محافظ صفحه نمایش برای گوشی سامسونگ

    صفحه نمایش گوشی سامسونگ معمولا از جنس شیشه سخت شده (Gorilla Glass) ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. اما این به این معنی نیست که صفحه نمایش ضد ضربه و شکست است. در صورت برخورد با سطوح تیز و سخت، امکان شکستن یا ترک برداشتن صفحه نمایش وجود دارد. همچنین در معرض نور خورشید، آب، گرد و غبار و اثر انگشت، صفحه نمایش ممکن است کثیف و کدر شود.

    برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است از یک محافظ صفحه نمایش (Glass) برای گوشی سامسونگ استفاده کنید. محافظ صفحه نمایش یک لایه شفاف و باریک از شیشه یا پلاستیک است که روی صفحه نمایش چسبانده می شود و باعث می شود که صفحه نمایش در برابر ضربات، خط و خش، آب و خاک و اثر انگشت مقاوم باشد. همچنین بعضی از محافظ های صفحه نمایش دارای خاصیت حریم شخصی (Privacy) هستند که باعث می شود فقط شخصی که روبروی گوشی قرار دارد، بتواند صفحه را ببیند و دید دیگران را محدود کند.

    محافظ صفحه نمایش گوشی سامسونگ

    قیمت محافظ صفحه نمایش سامسونگ

    قیمت گلس گوشی سامسونگ تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. عوامل موثر روی قیمت این کالا عبارتند از:

    • جنس و کیفیت ماده سازنده: محافظ های صفحه نمایش از جنس شیشه یا پلاستیک هستند. محافظ های شیشه ای معمولا گران تر از پلاستیکی هستند، زیرا سخت تر و مقاوم تر هستند اما پلاستیکی ها نیز دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس کیفیت و ضخامت قیمت های متفاوتی دارند.
    • نوع و مدل گوشی: محافظ های صفحه نمایش برای هر نوع و مدل گوشی سامسونگ طراحی و ساخته می شوند. بنابراین قیمت آن ها بر اساس ابعاد، شکل و قابلیت های صفحه نمایش گوشی تعیین می شود. مثلا محافظ های صفحه نمایش برای گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش خمیده (Curved) گران تر از گوشی های با صفحه نمایش صاف هستند.
    • خصوصیات و قابلیت های اضافی: بعضی از محافظ های صفحه نمایش دارای خصوصیات و قابلیت های اضافی هستند که باعث افزایش قیمت آن ها می شود. مثلا محافظ های حریم شخصی، مات، ضد باکتری، ضد جذب چربی، ضد انعکاس و ضد تابش نور خورشید انواع مختلفی از گلس های گوشی موبایل هستند.

    بر اساس این عوامل، قیمت محافظ صفحه نمایش سامسونگ در بازار متغیر است و بین چند هزار تا چند صد هزار تومان خواهد بود.

    خرید انواع گلس مخصوص گوشی سامسونگ با بهترین قیمت در فروشگاه فرفره

    اگر به دنبال خرید گلس گوشی سامسونگ با بهترین قیمت و کیفیت هستید، فروشگاه اینترنتی فرفره در اختیار شما است. در فروشگاه فرفره انواع گلس شیشه ای، گلس سرامیکی، گلس مات، گلس نانو و ... مخصوص گوشی های سامسونگ را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی با بهترین قیمت بازار برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. شما می توانید با مقایسه قیمت و خصوصیات محافظ صفحه نمایش سامسونگ، گلس مناسب گوشی خود را از فروشگاه فرفره خریداری کنید. با خرید از فروشگاه فرفره از بهترین قیمت ها و کیفیت برتر محافظ صفحه نمایش برخوردار خواهید شد و دیگر لازم نیست نگران نمایشگر گوشی موبایل خود باشید.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    گلس گوشی Samsung Galaxy A34 - Full Cover Anti Static

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Samsung A54 برای Full Cover Super D

    75٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Anti Static برای Samsung M13 / F13 / M02 / M02S / M12 / F12 / A12 / A02 / A02S / A03S / A03 Core / A32-5G / A13 / A23 / A04S

    67٬000 49٬000 تومان

    گلس گوشی درجه یک Full Cover AntiStatic OG ESD - Pure King Kong برای Samsung A15/A25/A24/M34

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Samsung Galaxy A24 برای Full Cover Anti Static

    45٬000 تومان

    گلس گوشی شیشه ای آنتی استاتیک Full Cover Super S-OG برای Galaxy A54

    49٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Anti Static برای Samsung A22-5G/F42-5G/A14

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover 21D برای Samsung M13 / F13 / M02 / M02S / M12 / F12 / A12 / A02 / A32-5G / A13 / A04 / A02S / A23 / A03 / A03s / A03 core / A13-5G / A04S

    29٬000 تومان

    گلس گوشی درجه یک Full Cover AntiStatic OG ESD - Pure King Kong برای Samsung A14/A05/A05S/M14/F14/A22 5G

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Super برای Samsung A14-5G / A22-5G

    43٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Super D Mietubl برای Samsung Galaxy S21 Plus

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Polymer nano (New) برای Samsung S23 Ultra

    49٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Anti Static برای Galaxy A54

    59٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover 21D برای Samsung Galaxy A54 / S23 FE

    39٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover OG برای Samsung A51 / A52 / A53 / S20FE / A52S

    75٬000 تومان

    گلس گوشی درجه یک Full Cover AntiStatic OG ESD - Pure King Kong برای Samsung A35 / A34

    45٬000 تومان

    گلس گوشی درجه یک Full Cover AntiStatic OG ESD - Pure King Kong برای Samsung A54/S23 FE

    45٬000 تومان

    گلس گوشی UV مدل (New Packing) برای Samsung Galaxy S20 Ultra

    75٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover ESD Mountain Mietubl برای Samsung A14 / M14 / F14 / A22 5G / Xiaomi Poco M6

    45٬000 تومان

    گلس گوشی SuperD Full Cover برای Samsung F62/M62/M51/Note 10 lite/S10 Lite/A71

    49٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover ESD Anti Satic - Weva برای Samsung A54 / S23 FE

    78٬000 تومان

    گلس گوشی Anti Static - ESD Bullfight برای Samsung A14 / A05 / A05S / M14 / F14 / A22 5G

    85٬000 تومان

    گلس گوشی آنتی استاتیک Super S برای Samsung A14-5G / A22-5G

    45٬000 تومان

    گلس گوشی آنتی استاتیک Super S برای Xiaomi Redmi Note 9 / Mi 11 Lite / Samsung M11 / A11 / Huawei Nova 8i / Honor 50 Lite

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Super Anti Static - ESD Lion برای Samsung Galaxy A54

    78٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Anti Static برای Samsung A71 / A81 / A91 / F62 / M62 / M51 / S10 Lite / Note 10 Lite

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Privacy برای Samsung M21 / M30 / M31 / M50 / M30S / A20 / A30 / A50 / A50S / A30s

    49٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Anti Static برای Samsung A70 / A70S / A42

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Esd - Phonex برای Samsung Galaxy S22 Ultra / S23 Ultra

    645٬000 تومان

    گلس گوشی خم فول چسب Full Cover J.C.COMM درجه یک برای Samsung S22 Ultra

    165٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover OG - Privacy Anti Static برای Samsung A51 / A52 / A52S / A53 / S20 FE

    60٬000 تومان

    گلس گوشی خم فول چسب Full Cover J.C.COMM درجه یک برای Samsung Note20 Ultra

    165٬000 تومان

    گلس گوشی شیشه ای خم فول چسب نازک Full Cover J.C.COMM برای Samsung S24 Ultra

    169٬000 تومان

    گلس گوشی Anti Static -ESD Bjlm برای Samsung A54/S23 FE

    39٬000 تومان

    گلس گوشی UV برای (New Packing) Samsung Galaxy Note 8/Galaxy Note 9

    69٬000 تومان

    محافظ لنز رینگی اورجینال برای Samsung Galaxy A34

    53٬000 تومان

    گلس گوشی UV J.C.COM برای Samsung S22 Plus

    65٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Super D Mietubl-ESD برای Samsung S21 FE

    63٬000 تومان

    گلس گوشی Anti Static - ESD TEMPERED برای Samsung A21S/A21

    55٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover 9D برای Samsung A34

    35٬000 تومان

    گلس گوشی HD MAX برای Samsung Galaxy A34

    35٬000 تومان

    گلس گوشی آنتی استاتیک Super S برای Xiaomi Poco C31 / Redmi 10A / Samsung A42 / A70

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Privacy Anti Static برای Samsung A21 / A21S

    49٬000 تومان

    گلس گوشی Full 21D برای A20 / A30 / A30S / A50 / A50S / M31 / M50 / M30 / Note 8T

    29٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover ESD Mountain Mietubl برای Samsung A54 / S23 FE

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Privacy برای Samsung A20s

    45٬000 تومان

    گلس گوشی آنتی استاتیک مات Full Cover Super S-OG برای Samsung A20 / A30 / A30S / A50 / A50S / M30S / M30 / M50 / M51 / M31 / M21S / M21

    49٬000 تومان

    گلس گوشی شیشه ای خم فول چسب نازک Full Cover برای Samsung S24 Ultra

    146٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Polymer nano برای Samsung S20

    59٬000 تومان

    محافظ لنز رینگی اورجینال برای Samsung Galaxy A24

    51٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Anti Static برای Samsung S21FE

    45٬000 تومان

    گلس گوشی Samsung A6 /A8 / J6 - 2018 - Full 21D

    42٬000 تومان

    محافظ لنز رینگی اورجینال برای Samsung A14 / A34

    54٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Super D برای Samsung A34

    62٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Polymer nano Privacy برای Samsung Note10

    89٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover Super D برای Samsung A70 / A70S / A40 / A42-5G / M42-5G / Xiaomi Redmi 10A

    63٬000 تومان

    گلس گوشی Full Cover OG - Privacy Anti Static برای Samsung A10 / A10S / M10 / M10S / Redmi 8 / Redmi 8A

    77٬000 تومان