Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی سامسونگ سامسونگ (Samsung)

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    در سال های اخیر گوشی های هوشمند سامسونگ محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده اند. گوشی های سری A یکی از بهترین نمونه های تولیدشده توسط شرکت سامسونگ است که علاوه بر قیمت مناسب، مشخصات قابل توجهی هم دارند. نسل جدید گوشی های سری A شرکت سامسونگ که در سال 2021 معرفی شدند دارای طراحی جدیدی متمایز از نسل های پیشین خود هستند.

     ما در این مقاله تمام ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را بررسی می کنیم و امکاناتی که این گوشی سامسونگ در اختیار کاربران قرار می دهد را می بینیم.

    طراحی و کیفیت ساخت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت از یک بدنه کاملا پلاستیکی ساخته شده که پوشش مات و لبه های انحنادار این گوشی حس خوبی را به کاربران منتقل می کند.

    سامسونگ این گوشی را در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش روانه بازار کرده است. در پنل جلو با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی روبه رو هستیم که 84 درصد پنل را به خود اختصاص داده است. در بالا و وسط صفحه نمایش دوربین سلفی به شکل U قرار دارد.

    کلیدهای فیزیکی کنترل صدا و پاور در لبه گوشی قرار دارند و دسترسی به آن ها بسیار راحت است. در لبه دیگر، درگاه سیم کارت قرار دارد که به صورت همزمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه Micro SD پشتیبانی می کند. اسپیکر، میکروفون و جک 3.5 میلی متر صدا را در لبه پایینی گوشی و میکروفون ثانویه را در قسمت بالایی گوشی می توانید ببینید. ابعاد این گوشی 8.4x73.6x158.9 میلی متر و وزن آن 184 گرم است که نسبتا سبک محسوب می شود.

    صفحه نمایش

    سامسونگ این گوشی را به یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد تجهیز کرده که 2400×1080 پیکسل رزولوشن و در هر اینچ 411 پیکسل تراکم دارد. نمایشگر این محصول نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز و 800 نیت روشنایی دارد که یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است. روشنایی 800 نیت این امکان را به شما می دهد که در روشنایی و نور زیاد بتوانید صفحه نمایش را با جزئیات دقیق تر مشاهده کنید.

    خوشبختانه این صفحه نمایش استاندارد Eye Comfort Shield دارد که با کاهش نور آبی و مضر، از چشمان شما محافظت می کند. صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy A32 در برابر خط و خش مقاوم است.

    نرم افزار

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS با اندروید 11 به فروش می رسد که با آپدیت های جدید از طرف شرکت سامسونگ به نسخه های بالاتر هم ارتقا پیدا می کند. سامسونگ این گوشی را به جدیدترین رابط کاربری One UI 3.1 مجهز کرده است، این رابط کاربری به شما این امکان را می دهد که گوشی همراهتان را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید.

    سخت افزار

    توان پردازشی این گوشی، توسط چیپست Helio G80 تامین می شود و دو هسته پردازشگر Cortex-A75 با فرکانس 2 گیگاهرتز و 6 هسته پردازشگر Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 با فرکانس 90 گیگاهرتز باعث شده تا این گوشی هوشمند به خوبی از عهده اجرای بازی های سنگین و کارهای گرافیکی برآید.

    رم 6 گیگابایتی در گوشی Galaxy A32 به شما این امکان را می دهد تا همزمان برنامه های بیشتری را بدون کندی یا افت سرعت باز کنید. ظرفیت 128 گیگابایت، فضای خوبی برای ذخیره سازی فایل های مورد علاقه شما است. شما همچنین می توانید با استفاده از یک کارت حافظه Micro SD، حافظه این گوشی را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

    راه های ارتباطی که این محصول در اختیار کاربران قرارداده NFC، Wifi 5 و بلوتوث نسخه 5 است. سامسونگ در گوشی Galaxy A32 حسگر اثرانگشت قرارداده که این سنسور از نوع اپتیکال است و در کمترین زمان اثر انگشت را شناسایی و قفل را باز می کند.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 به لطف دوربین سلفی، از سیستم تشخیص چهره برخوردار است. پردازنده مرکزی، OCTA-CORE هشت هسته ای با دو پردازنده است که عملکرد قابل قبولی به این گوشی بخشیده است.

    باتری

    گوشی Galaxy A32 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از نوع لیتیوم پلیمری است. هوش مصنوعی می تواند با شناسایی عادات شما در استفاده از تلفن همراه، مصرف انرژی را تنظیم و بهینه کند. این مژده را می دهیم که ظرفیت بالای باتری باعث می شود به طور میانگین ظرف مدت یک روز کامل، دغدغه شارژ مجدد را نداشته باشید. از مزایای این گوشی سامسونگ شارژ سریع 15 ولت است که در زمان 2 ساعت و 20 دقیقه، گوشی را 100 درصد شارژ می کند.

    دوربین

    سامسونگ چیدمان دوربین ها را در این مدل تغییر داده و خبری از بیرون زدگی دوربین ها نیست و هر دوربین به صورت جداگانه در قاب پشتی قرار گرفته است. دوربین اول ۶۴ مگاپیکسل رزولوشن و فوکوس خودکار دارد که می تواند عکس هایی بسیار با کیفیت را به ثبت برساند. دوربین دوم رزولوشن 8 مگاپیکسل دارد که امکان ثبت عکس های 123 درجه را به شما می دهد. دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق وظیفه ثبت عکس های ماکرو و پرتره را دارند.

    دوربین اصلی در حضور نور خورشید می تواند عکس هایی با وضوح و جزئیات بالا به ثبت برساند. شما می توانید با استفاده از حالت Night Mode از سوژه های خود در نور کم هم عکس بگیرید. دوربین ماکرو امکان ثبت تصویر در فاصله ای نزدیک به سوژه را دارد و عکس های گرفته شده از جزئیات بیشتری برخوردار است. دوربین 5 مگاپیکسلی عمق سنج به شما کمک می کند که با یک لمس ساده پس زمینه را محو و از سوژه جدا کنید و عکس های پرتره بگیرید.

    با این دوربین می توانید فیلم هایی با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. خوشبختانه در گوشی Galaxy A32 لرزه گیر دیجیتال وجود دارد که کمک می کند لحظات زیبای زندگی خود را بهتر ثبت کنید. دوربین سلفی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که می تواند عکس های با کیفیتی ثبت کند. وجود فناوری HDR باعث شده تا شاهد حضور دامنه ای از رنگ ها باشیم که به واقعیت نزدیک تر است.

    در آخر

    به طور کلی قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به عنوان یک گوشی میان رده ایده آل با قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری کاربردی بسیار مناسب است. خرید این گوشی از این وبسایت به ساده ترین شکل انجام می شود و کالا درب منزل به شما تحویل داده می شود. اگر برای سفارش گذاری یا هر مورد دیگری سوالی دارید، همین حالا پاسخ تمام سوالات خود را از مشاوران ما بخواهید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    Super AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    6.4 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Super AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    411 پیکسل بر هر اینچ
    رزولوشن
    1080 × 2400 پیکسل
    نسبت تصویر
    20:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    84.9 درصد
    محافظت
    مقاوم در برابر خط و خش و شکستن و Corning Gorilla Glass 5
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    800نیت
    نرخ بروزرسانی
    90هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

     

    قابلیت دریافت تا 10 لمس همزمان

    تعداد رنگ
    16 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 4G, 3G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    LTE band
    فناوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi , بلوتوث , NFC , OTG

    فن‌آوری موبایل
    BDS, GPS, GLONASS, GALILEO
    Wi-Fi
    دارد
    رادیو
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    6 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    eMMC 5.1
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

     

    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    مجاورت (Proximity)
    ژیروسکوپ (Gyro)
    تشخیص آهنربا (Hall)
    اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    ندارد, دارد
    فرمت های پخش موسیقی

     

    AAC , AAC+ , eAAC+ , AMR , MID , WMA , OTA, PCM , OGG , FLAC , XMF , MXMF , RTTTL , RTX , IMY - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز

    به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند

    فرمت های پخش ویدئو

     

    MP4 , H.263 , H.264 , 3GP , MKV , AVI , xVid , MOV , MPEG2 , TS , WEBM , M4V - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار

    مخصوص به خود را داشته باشند

    قابلیت های نرم افزاری

     

    MMS , ایمیل , مرورگر HTML5 , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس , قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF برنامه ویرایش عکس , سرویس‌های گوگل شامل

    Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube , قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    4 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    20 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    کیفیت فیلمبرداری
    رزولوشن 1080 × 1920
    سرعت فیلمبرداری

    سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه

    دوربین سلفی

     

    حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 20 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 فیلمبرداری: رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه

    (1080p@30FPS)

    لرزشگیر تصویر
    ندارد
    فلش
    LED
    قابلیت‌های دوربین

     

    حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 64 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm) حسگر چهارم از نوع

    عمق (depth) با رزولوشن 5 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 حسگر دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و

    ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size)، زاویه دید ۱۲۳ درجه حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن 5 مگاپیکسل، دریچه‌ی

    دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک PDAF

    مشخصات ظاهری
    وزن
    184 گرم
    جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
    ساختار بدنه
    جلو شیشه‌ای (Gorilla Glass 5) و پشت و فریم پلاستیکی
    شناسه کالا
    2800000979126
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2021
    مشخصات صدا
    بلندگو
    مونو
    خروجی صدا
    کیفیت مطلوب
    توضیحات تکمیلی صدا

     

    قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)

    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری
    138 ساعت اماده به کار
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

     

    فناوری شارژ سریع 15W

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Mediatek Helio G80 (12 nm) Chipset
    پردازنده‌ی مرکزی
    Dual-Core Cortex-A76 & Hexa-Core Cortex-A55
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    2.0 و 1.8 گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G52 2EEMC2 GPU
    مشخصات اتصال
    امکانات ارتباطی
    OTG, GPRS, شبکه بی‌سیم (Wi-Fi), NFC
    درگاه های ارتباطی
    USB Type-C ۲.۰
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.0
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

     

    مشکی، سفید، آبی و بنفش

    سایر امکانات

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی

    سایر توضیحات

    پشتیبانی از رابط کاربری One UI 3.1

    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما , کابل USB , شارژر

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    در سال های اخیر گوشی های هوشمند سامسونگ محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده اند. گوشی های سری A یکی از بهترین نمونه های تولیدشده توسط شرکت سامسونگ است که علاوه بر قیمت مناسب، مشخصات قابل توجهی هم دارند. نسل جدید گوشی های سری A شرکت سامسونگ که در سال 2021 معرفی شدند دارای طراحی جدیدی متمایز از نسل های پیشین خود هستند.

     ما در این مقاله تمام ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را بررسی می کنیم و امکاناتی که این گوشی سامسونگ در اختیار کاربران قرار می دهد را می بینیم.

    طراحی و کیفیت ساخت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت از یک بدنه کاملا پلاستیکی ساخته شده که پوشش مات و لبه های انحنادار این گوشی حس خوبی را به کاربران منتقل می کند.

    سامسونگ این گوشی را در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش روانه بازار کرده است. در پنل جلو با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی روبه رو هستیم که 84 درصد پنل را به خود اختصاص داده است. در بالا و وسط صفحه نمایش دوربین سلفی به شکل U قرار دارد.

    کلیدهای فیزیکی کنترل صدا و پاور در لبه گوشی قرار دارند و دسترسی به آن ها بسیار راحت است. در لبه دیگر، درگاه سیم کارت قرار دارد که به صورت همزمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه Micro SD پشتیبانی می کند. اسپیکر، میکروفون و جک 3.5 میلی متر صدا را در لبه پایینی گوشی و میکروفون ثانویه را در قسمت بالایی گوشی می توانید ببینید. ابعاد این گوشی 8.4x73.6x158.9 میلی متر و وزن آن 184 گرم است که نسبتا سبک محسوب می شود.

    صفحه نمایش

    سامسونگ این گوشی را به یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد تجهیز کرده که 2400×1080 پیکسل رزولوشن و در هر اینچ 411 پیکسل تراکم دارد. نمایشگر این محصول نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز و 800 نیت روشنایی دارد که یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است. روشنایی 800 نیت این امکان را به شما می دهد که در روشنایی و نور زیاد بتوانید صفحه نمایش را با جزئیات دقیق تر مشاهده کنید.

    خوشبختانه این صفحه نمایش استاندارد Eye Comfort Shield دارد که با کاهش نور آبی و مضر، از چشمان شما محافظت می کند. صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy A32 در برابر خط و خش مقاوم است.

    نرم افزار

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS با اندروید 11 به فروش می رسد که با آپدیت های جدید از طرف شرکت سامسونگ به نسخه های بالاتر هم ارتقا پیدا می کند. سامسونگ این گوشی را به جدیدترین رابط کاربری One UI 3.1 مجهز کرده است، این رابط کاربری به شما این امکان را می دهد که گوشی همراهتان را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید.

    سخت افزار

    توان پردازشی این گوشی، توسط چیپست Helio G80 تامین می شود و دو هسته پردازشگر Cortex-A75 با فرکانس 2 گیگاهرتز و 6 هسته پردازشگر Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 با فرکانس 90 گیگاهرتز باعث شده تا این گوشی هوشمند به خوبی از عهده اجرای بازی های سنگین و کارهای گرافیکی برآید.

    رم 6 گیگابایتی در گوشی Galaxy A32 به شما این امکان را می دهد تا همزمان برنامه های بیشتری را بدون کندی یا افت سرعت باز کنید. ظرفیت 128 گیگابایت، فضای خوبی برای ذخیره سازی فایل های مورد علاقه شما است. شما همچنین می توانید با استفاده از یک کارت حافظه Micro SD، حافظه این گوشی را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

    راه های ارتباطی که این محصول در اختیار کاربران قرارداده NFC، Wifi 5 و بلوتوث نسخه 5 است. سامسونگ در گوشی Galaxy A32 حسگر اثرانگشت قرارداده که این سنسور از نوع اپتیکال است و در کمترین زمان اثر انگشت را شناسایی و قفل را باز می کند.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 به لطف دوربین سلفی، از سیستم تشخیص چهره برخوردار است. پردازنده مرکزی، OCTA-CORE هشت هسته ای با دو پردازنده است که عملکرد قابل قبولی به این گوشی بخشیده است.

    باتری

    گوشی Galaxy A32 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از نوع لیتیوم پلیمری است. هوش مصنوعی می تواند با شناسایی عادات شما در استفاده از تلفن همراه، مصرف انرژی را تنظیم و بهینه کند. این مژده را می دهیم که ظرفیت بالای باتری باعث می شود به طور میانگین ظرف مدت یک روز کامل، دغدغه شارژ مجدد را نداشته باشید. از مزایای این گوشی سامسونگ شارژ سریع 15 ولت است که در زمان 2 ساعت و 20 دقیقه، گوشی را 100 درصد شارژ می کند.

    دوربین

    سامسونگ چیدمان دوربین ها را در این مدل تغییر داده و خبری از بیرون زدگی دوربین ها نیست و هر دوربین به صورت جداگانه در قاب پشتی قرار گرفته است. دوربین اول ۶۴ مگاپیکسل رزولوشن و فوکوس خودکار دارد که می تواند عکس هایی بسیار با کیفیت را به ثبت برساند. دوربین دوم رزولوشن 8 مگاپیکسل دارد که امکان ثبت عکس های 123 درجه را به شما می دهد. دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق وظیفه ثبت عکس های ماکرو و پرتره را دارند.

    دوربین اصلی در حضور نور خورشید می تواند عکس هایی با وضوح و جزئیات بالا به ثبت برساند. شما می توانید با استفاده از حالت Night Mode از سوژه های خود در نور کم هم عکس بگیرید. دوربین ماکرو امکان ثبت تصویر در فاصله ای نزدیک به سوژه را دارد و عکس های گرفته شده از جزئیات بیشتری برخوردار است. دوربین 5 مگاپیکسلی عمق سنج به شما کمک می کند که با یک لمس ساده پس زمینه را محو و از سوژه جدا کنید و عکس های پرتره بگیرید.

    با این دوربین می توانید فیلم هایی با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. خوشبختانه در گوشی Galaxy A32 لرزه گیر دیجیتال وجود دارد که کمک می کند لحظات زیبای زندگی خود را بهتر ثبت کنید. دوربین سلفی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که می تواند عکس های با کیفیتی ثبت کند. وجود فناوری HDR باعث شده تا شاهد حضور دامنه ای از رنگ ها باشیم که به واقعیت نزدیک تر است.

    در آخر

    به طور کلی قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به عنوان یک گوشی میان رده ایده آل با قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری کاربردی بسیار مناسب است. خرید این گوشی از این وبسایت به ساده ترین شکل انجام می شود و کالا درب منزل به شما تحویل داده می شود. اگر برای سفارش گذاری یا هر مورد دیگری سوالی دارید، همین حالا پاسخ تمام سوالات خود را از مشاوران ما بخواهید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    Super AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    6.4 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    Super AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    411 پیکسل بر هر اینچ
    رزولوشن
    1080 × 2400 پیکسل
    نسبت تصویر
    20:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    84.9 درصد
    محافظت
    مقاوم در برابر خط و خش و شکستن و Corning Gorilla Glass 5
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    800نیت
    نرخ بروزرسانی
    90هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

     

    قابلیت دریافت تا 10 لمس همزمان

    تعداد رنگ
    16 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 4G, 3G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    LTE band
    فناوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi , بلوتوث , NFC , OTG

    فن‌آوری موبایل
    BDS, GPS, GLONASS, GALILEO
    Wi-Fi
    دارد
    رادیو
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    6 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    eMMC 5.1
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

     

    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    مجاورت (Proximity)
    ژیروسکوپ (Gyro)
    تشخیص آهنربا (Hall)
    اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    ندارد, دارد
    فرمت های پخش موسیقی

     

    AAC , AAC+ , eAAC+ , AMR , MID , WMA , OTA, PCM , OGG , FLAC , XMF , MXMF , RTTTL , RTX , IMY - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز

    به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند

    فرمت های پخش ویدئو

     

    MP4 , H.263 , H.264 , 3GP , MKV , AVI , xVid , MOV , MPEG2 , TS , WEBM , M4V - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار

    مخصوص به خود را داشته باشند

    قابلیت های نرم افزاری

     

    MMS , ایمیل , مرورگر HTML5 , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس , قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF برنامه ویرایش عکس , سرویس‌های گوگل شامل

    Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube , قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    4 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    20 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    کیفیت فیلمبرداری
    رزولوشن 1080 × 1920
    سرعت فیلمبرداری

    سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه

    دوربین سلفی

     

    حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 20 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 فیلمبرداری: رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه

    (1080p@30FPS)

    لرزشگیر تصویر
    ندارد
    فلش
    LED
    قابلیت‌های دوربین

     

    حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 64 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm) حسگر چهارم از نوع

    عمق (depth) با رزولوشن 5 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 حسگر دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و

    ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size)، زاویه دید ۱۲۳ درجه حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن 5 مگاپیکسل، دریچه‌ی

    دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک PDAF

    مشخصات ظاهری
    وزن
    184 گرم
    جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
    ساختار بدنه
    جلو شیشه‌ای (Gorilla Glass 5) و پشت و فریم پلاستیکی
    شناسه کالا
    2800000979126
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2021
    مشخصات صدا
    بلندگو
    مونو
    خروجی صدا
    کیفیت مطلوب
    توضیحات تکمیلی صدا

     

    قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)

    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی آمپر ساعت
    عمر باتری
    138 ساعت اماده به کار
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

     

    فناوری شارژ سریع 15W

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Mediatek Helio G80 (12 nm) Chipset
    پردازنده‌ی مرکزی
    Dual-Core Cortex-A76 & Hexa-Core Cortex-A55
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    2.0 و 1.8 گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Mali-G52 2EEMC2 GPU
    مشخصات اتصال
    امکانات ارتباطی
    OTG, GPRS, شبکه بی‌سیم (Wi-Fi), NFC
    درگاه های ارتباطی
    USB Type-C ۲.۰
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.0
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

     

    مشکی، سفید، آبی و بنفش

    سایر امکانات

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی

    سایر توضیحات

    پشتیبانی از رابط کاربری One UI 3.1

    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما , کابل USB , شارژر