Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی شیائومی شیائومی (Xiaomi)

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    خرید گوشی شیائومی نوت 10 پرو 64 گیگ

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت در مارس 2021 به بازار عرضه شده و یک گوشی میان رده با ویژگی های چشمگیر محسوب می شود. لنز 108 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED این گوشی را به یک گوشی پرچم دار بسیار نزدیک کرده است. در ادامه به طور کامل با مشخصات ظاهری و فنی این موبایل آشنا خواهیم شد.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت

    طراحی شیائومی ردمی نوت 10 پرو ترکیبی عالی از ظرافت و عملکرد را به نمایش می گذارد. این دستگاه دارای پوششی براق و باریک با لبه های گرد بوده که در دست گرفتن و کار با آن را برای کاربر آسان ساخته است. نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی Super AMOLED در قسمت جلویی گوشی قرار دارد و تصاویری خیره کننده با رنگ های زنده و کنتراست واضح را به نمایش می گذارد. این نمایشگر همچنین از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند و باعث اسکرول روان و بدون تأخیر می شود.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro در قسمت پشتی به یک روکش شیشه ای جذاب مجهز شده که نمایی زیبا و عالی به دستگاه می بخشد. این قاب شیشه ای توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت شده و از دستگاه در برابر خط و خش و ریزش های جزئی محافظت می کند. این گوشی هوشمند در رنگ های جذاب متنوعی از جمله خاکستری اونیکس، آبی یخچالی و برنزی گرادیان عرضه شده و کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.

    یکی از عناصر برجسته طراحی Redmi Note 10 Pro، تنظیمات دوربین آن است. گوشی شیائومی نوت 10 پرو به چهار لنز مختلف مجهز شده که در یک ماژول مستطیل شکل در مرکز بالای پنل پشتی قرار گرفته است. این ترکیب چشمگیر دوربین، جذابیت بصری خاصی را به دستگاه بخشیده است. دوربین اصلی یک سنسور 108 مگاپیکسلی است که با یک لنز فوق عریض، یک لنز ماکرو و یک سنسور عمق ترکیب می شود.

    این گوشی هوشمند همچنین دارای حسگر اثرانگشت جانبی است که هوشمندانه با دکمه پاور ادغام شده و امکان باز کردن سریع و ایمن قفل را فراهم می کند. علاوه بر این، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت یک پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده، یک جک هدفون 3.5 میلی متری و یک بلستر IR را ارائه می کند.

    مشخصات فنی قیمت گوشی شیائومی نوت پرو 10 64 گیگ رم 6

     

    صفحه نمایش گوشی شیائومی نوت 10 پرو

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت صفحه نمایشی بزرگ و خیره کننده را عرضه داشته است. این گوشی به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده است. این صفحه نمایش از تراکم پیکسلی بالایی در حدود 395 پیکسل در هر اینچ (ppi) برخوردار بوده که در نتیجه وضوح بسیار خوبی را به نمایش مي گذارد. یکی از ویژگی های قابل توجه نمایشگر، نرخ رفرش 120 هرتزی آن است.

     این نرخ تازه سازی بالاتر، روان بودن رابط کاربری گوشی، ناوبری برنامه ها و اسکرول را افزایش می دهد و تجربه کاربری را فراگیرتر و لذت بخش تر می کند. علاوه بر این، صفحه نمایش Redmi Note 10 Pro از HDR10 پشتیبانی کرده که محدوده دینامیکی و دقت رنگ را افزایش می دهد. این قابلیت امکان تجربه تماشای زنده تر و واقعی تر هنگام تماشای محتوای HDR در پلتفرم های پشتیبانی شده را فراهم می سازد.

    عملکرد

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت عملکرد چشمگیری را در محدوده قیمتی خود ارائه می دهد. این چیپست کوالکام اسنپدراگون 732G است که یک پردازنده میان رده قدرتمند محسوب می شود. این پردازنده هشت هسته ای، عمل چندوظیفه ای روان را تضمین کرده و می تواند اکثر وظایف را به راحتی انجام دهد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro با 6 گیگابایت رم عرضه می شود که عملکرد گوشی را افزایش داده و به اجرای بهتر برنامه ها و بازی ها کمک می کند.

    از کارایی گوشی در هنگام بازی، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro ، عملکرد فوق العاده ای دارد. چیپست Snapdragon 732G با پردازنده گرافیکی Adreno 618 ترکیب می شود تا محیط بازی روان و گرافیکی همه جانبه را ارائه دهد. این گوشی می تواند بازی های گرافیکی فشرده مانند PUBG Mobile و Call of Duty Mobile را در تنظیمات بالا بدون تاخیر یا افت فریم قابل توجه اجرا کند.

    دوربین 

    گوشی شیائومی نوت 10 پرو دارای یک سیستم دوربین قدرتمند و همه کاره است که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم های خیره کننده ای بگیرند. این دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز 5 مگاپیکسلی تله ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می شود.

    ویژگی برجسته دوربین گوشی شیائومی نوت 10 پرو سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی آن است. با چنین وضوح بالایی، کاربران می توانند از عکس های خود انتظار جزئیات و وضوحی عالی داشته باشند. این ویژگی برای ثبت مناظر یا زوم کردن روی سوژه های دور بدون کاهش کیفیت تصویر کاربردی خواهد بود.

    لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، میدان دید وسیع تری را فراهم می کند و به کاربران این امکان را می دهد که در یک شات بیشتر عکس بگیرند. برای عکس های گروهی، مناظر، یا عکس از عمارت ها این لنز بسیار کاربردی است.

    لنز تله ماکرو 5 مگاپیکسلی برای سیستم دوربین این گوشی یک افزوده منحصر به فرد محسوب می شود. این لنز به کاربران امکان می دهد عکس های نزدیک خیره کننده با جزئیات عالی و عمق میدان کم بگیرند.

    سنسور عمق 2 مگاپیکسلی امکان ثبت پرتره های حرفه ای با جلوه بوکه را فراهم می سازد. این لنز سوژه را با دقت تشخیص می دهد و با محو کردن پس زمینه جلوه ای دلپذیر از عمق میدان ایجاد می کند.

    از نظر قابلیت های ویدئویی، Redmi Note 10 Pro گوشی شیائومی نوت 10 پرو می تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین از حالت های مختلف ویدیو مانند حرکت آهسته و تایم لپس نیز پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد خلاقیت خود را کشف کنند و لحظات منحصر به فردی را ثبت کنند.

    برنامه دوربین Redmi Note 10 Pro برای بهبود تجربه کاربری، چندین ویژگی و حالت های عکاسی را ارائه می دهد. این شامل تشخیص صحنه با هوش مصنوعی، حالت شب، HDR، پانوراما و موارد دیگر می شود. این ویژگی ها به گرفتن بهترین عکس در هر موقعیتی چه محیطی با نور کم یا یک منظره پر جنب و جوش کمک می کنند.

    باتری

     این مدل گوشی موبایل شیائومی مجهز به باتری قدرتمند و بادوام است. باتری این گوشی یک باتری غیرقابل تعویض لیتیومی با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت بوده و با استفاده از آن، گوشی به راحتی می تواند یک روز کامل در صورت استفاده سنگین بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد.

    این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند و شما می توانید در صورت تمام شدن باتری، به سرعت آن را شارژ کنید. علاوه بر این، عملکرد باتری توسط نرم افزار گوشی بهینه شده است. رابط MIUI شیائومی ویژگی ها و بهینه سازی های صرفه جویی انرژی متعددی را برای این گوشی موبایل ارائه می دهد که به طور هوشمندانه منابع گوشی را مدیریت کرده و تخلیه غیرضروری باتری را به حداقل می رساند.

    نرم افزار

    این مدل گوشی موبایل به یک تجربه نرم افزاری پیشرفته مجهز شده که عملکرد و قابلیت استفاده کلی دستگاه را افزایش می دهد. این سیستم عامل بر روی سیستم عامل MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود و رابط کاربری روان و کاربر پسندی را ارائه می دهد. این نرم افزار از ویژگی های مفیدی از جمله حالت شب، کشوی برنامه، ناوبری حرکتی و صفحه اصلی قابل تنظیم برخوردار است. Redmi Note 10 Pro با به روزرسانی های نرم افزاری منظم و بهینه سازی های شیائومی، عملکرد پایدار و ایمن را تضمین کرده، تجربه کاربر را بهینه می کند و آن را به انتخابی قابل اعتماد برای استفاده روزانه تبدیل کرده است.

    درباره برند

    شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که به دلیل ارائه گوشی های هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه، دستگاه های هوشمند خانگی، پوشیدنی ها، لوازم جانبی و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی از محبوبیت بالایی بهره مند شده است. شیائومی که در سال 2010 تأسیس شد، به دلیل نوآوری، طراحی شیک و محصولات مقرون به صرفه، به سرعت در سراسر جهان محبوبیت یافت. شیائومی با تمرکز شدید بر فناوری های پیشرفته، خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت فناوری معرفی کرده است و از طرفداران ویژه ای برخوردار است.

    جمع بندی و خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت

    در این مطلب به معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت پرداختیم و ویژگی های آن را با یکدیگر بررسی کردیم. همان طور که اشاره کردیم، شیائومی نوت 10 پرو یک گوشی هوشمند قدرتمند است که ویژگی های چشمگیری را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد که تصاویری صاف و رنگ های زنده را به نمایش می گذارد.

    این گوشی همچنین مجهز به یک دوربین چهارگانه، از جمله سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است که امکان عکاسی خیره کننده را فراهم می کند. شیائومی نوت 10 پرو عملکرد فوق العاده ای با پردازنده Snapdragon 732 داشته و با مجهز بودن به رم 6 گیگابایتی تجربه های چندوظیفه ای و بازی روان را میسر ساخته است. علاوه بر این، Redmi Note 10 Pro یک باتری بزرگ 5020 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی ارائه می کند که امکان استفاده طولانی تر را فراهم ساخته است. با تمام این ویژگی ها قیمت گوشی شیائومی نوت 10 پرو در رده گوشی های ارزان قیمت دسته بندی می شود.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    ۶.۶۷ اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    2400 × 1080 پیکسل
    نسبت تصویر
    ۲۰:۰۹
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه ۸۵.۶ درصد
    محافظت
    Corning Gorilla Glass ۵
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    ۱۲۰۰ نیت
    نرخ بروزرسانی
    ۱۲۰ هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    پشتیبانی از استاندارد HDR10 قابلیت دریافت چند لمس همزمان

    تعداد رنگ
    16 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    4G, 3G, 2G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    فناوری‌های ارتباطی

    NFC، Infrared ، رادیو ، Wi-Fi ، بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    GLONASS, BDS, GPS, A-GPS, GALILEO
    Wi-Fi
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    رادیو
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    64 گیگابایت
    حافظه RAM
    6 گیگابایت
    نوع کارت حافظه
    microSDXC
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    UFS 2.2
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    11
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    مجاورت (Proximity)
    اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4, H.263, H.264, 3GP, MKV, AVI, xVid, MOV, MPEG2, TS, WEBM, M4V

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    4 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    ۱۰۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    ۱۶ مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    سرعت فیلمبرداری

    30 فریم بر ثانیه

    کیفیت فیلمبرداری
    (4K (3840 * 2160), Full HD (1920 * 1080), HD (1280 * 720, (2160 * 3840) 4K
    دوربین سلفی

    دارای حسگری با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۵، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size) و سایز سنسور ۱/۳.۰۶ اینچ ( ۱/۳.۰۶ :Sensor Size ) قابلیت عکاسی Panorama فیلمبرداری با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS) فیلمبرداری با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۰۸۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@۱۲۰fps)

    لرزشگیر تصویر
    ندارد
    فلش
    LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای دوربین چهارگانه روی قاب پشتی | دوربین ۱۰۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، سایز سنسور ۱/۱.۵۲ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۵۲)، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۷ میکرومتر (۰.۷µm Pixel Size) و فوکس dual pixel PDAF - دوربین دوم از نوع (Ultrawide)، با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، سایز سنسور ۱/۴۰ اینچ (Sensor Size ۱/۴۰)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۱۸ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size) - دوربین سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ - دوربین چهارم از نوع حسگر عمق (Depth Sensor) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    مشخصات ظاهری
    وزن
    " ۱۹۳ گرم"
    ابعاد
    ۸.۱×۷۶.۵×۱۶۴ میلی‌متر
    جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
    ساختار بدنه
    قاب جلو و پشت از جنس شیشه فریم از جنس پلاستیک
    ویژگی های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز میکرو (۱۲ × ۱۵ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2021
    مشخصات صدا
    بلندگو
    استریو
    خروجی صدا
    کیفیت مطلوب
    توضیحات تکمیلی صدا

    صدای 24 بیت / 192 کیلوهرتز

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعت
    عمر باتری
    52 ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۳۳ وات (۵۹% شارژ در ۳۰ دقیقه)

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G (8 nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-core (2x2.3 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver)
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۸ - ۲.۳ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno 618
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بلوتوث
    رابط ها
    Bluetooth
    امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.1, A2DP, LE
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    خاکستری ، آبی ، برنزی

    مناسب برای
    مناسب بازی ، مناسب عکاسی
    قابلیت‌های مقاومتی

    استاندارد IP53، مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب

    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما ، شارژر ، کابل USB-C ، قاب ژله‌ای

    نظرات کاربران
    Note 10 Pro
    بسیار عالی
    هم گوشی و هم سایت فروشگاه و نیز پرسنل
    به عنوان گوشی دوم برا دخترم گرفتم که واقعا در این رنج قیمت تقریباً بینظیره
    محسن رضائی | 1402/7/4 14:27
    آیا این نظر به شما کمک کرد؟ بله خیر (0/3)
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    خرید گوشی شیائومی نوت 10 پرو 64 گیگ

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت در مارس 2021 به بازار عرضه شده و یک گوشی میان رده با ویژگی های چشمگیر محسوب می شود. لنز 108 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED این گوشی را به یک گوشی پرچم دار بسیار نزدیک کرده است. در ادامه به طور کامل با مشخصات ظاهری و فنی این موبایل آشنا خواهیم شد.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت

    طراحی شیائومی ردمی نوت 10 پرو ترکیبی عالی از ظرافت و عملکرد را به نمایش می گذارد. این دستگاه دارای پوششی براق و باریک با لبه های گرد بوده که در دست گرفتن و کار با آن را برای کاربر آسان ساخته است. نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی Super AMOLED در قسمت جلویی گوشی قرار دارد و تصاویری خیره کننده با رنگ های زنده و کنتراست واضح را به نمایش می گذارد. این نمایشگر همچنین از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند و باعث اسکرول روان و بدون تأخیر می شود.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro در قسمت پشتی به یک روکش شیشه ای جذاب مجهز شده که نمایی زیبا و عالی به دستگاه می بخشد. این قاب شیشه ای توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت شده و از دستگاه در برابر خط و خش و ریزش های جزئی محافظت می کند. این گوشی هوشمند در رنگ های جذاب متنوعی از جمله خاکستری اونیکس، آبی یخچالی و برنزی گرادیان عرضه شده و کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.

    یکی از عناصر برجسته طراحی Redmi Note 10 Pro، تنظیمات دوربین آن است. گوشی شیائومی نوت 10 پرو به چهار لنز مختلف مجهز شده که در یک ماژول مستطیل شکل در مرکز بالای پنل پشتی قرار گرفته است. این ترکیب چشمگیر دوربین، جذابیت بصری خاصی را به دستگاه بخشیده است. دوربین اصلی یک سنسور 108 مگاپیکسلی است که با یک لنز فوق عریض، یک لنز ماکرو و یک سنسور عمق ترکیب می شود.

    این گوشی هوشمند همچنین دارای حسگر اثرانگشت جانبی است که هوشمندانه با دکمه پاور ادغام شده و امکان باز کردن سریع و ایمن قفل را فراهم می کند. علاوه بر این، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت یک پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده، یک جک هدفون 3.5 میلی متری و یک بلستر IR را ارائه می کند.

    مشخصات فنی قیمت گوشی شیائومی نوت پرو 10 64 گیگ رم 6

     

    صفحه نمایش گوشی شیائومی نوت 10 پرو

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت صفحه نمایشی بزرگ و خیره کننده را عرضه داشته است. این گوشی به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده است. این صفحه نمایش از تراکم پیکسلی بالایی در حدود 395 پیکسل در هر اینچ (ppi) برخوردار بوده که در نتیجه وضوح بسیار خوبی را به نمایش مي گذارد. یکی از ویژگی های قابل توجه نمایشگر، نرخ رفرش 120 هرتزی آن است.

     این نرخ تازه سازی بالاتر، روان بودن رابط کاربری گوشی، ناوبری برنامه ها و اسکرول را افزایش می دهد و تجربه کاربری را فراگیرتر و لذت بخش تر می کند. علاوه بر این، صفحه نمایش Redmi Note 10 Pro از HDR10 پشتیبانی کرده که محدوده دینامیکی و دقت رنگ را افزایش می دهد. این قابلیت امکان تجربه تماشای زنده تر و واقعی تر هنگام تماشای محتوای HDR در پلتفرم های پشتیبانی شده را فراهم می سازد.

    عملکرد

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت عملکرد چشمگیری را در محدوده قیمتی خود ارائه می دهد. این چیپست کوالکام اسنپدراگون 732G است که یک پردازنده میان رده قدرتمند محسوب می شود. این پردازنده هشت هسته ای، عمل چندوظیفه ای روان را تضمین کرده و می تواند اکثر وظایف را به راحتی انجام دهد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro با 6 گیگابایت رم عرضه می شود که عملکرد گوشی را افزایش داده و به اجرای بهتر برنامه ها و بازی ها کمک می کند.

    از کارایی گوشی در هنگام بازی، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro ، عملکرد فوق العاده ای دارد. چیپست Snapdragon 732G با پردازنده گرافیکی Adreno 618 ترکیب می شود تا محیط بازی روان و گرافیکی همه جانبه را ارائه دهد. این گوشی می تواند بازی های گرافیکی فشرده مانند PUBG Mobile و Call of Duty Mobile را در تنظیمات بالا بدون تاخیر یا افت فریم قابل توجه اجرا کند.

    دوربین 

    گوشی شیائومی نوت 10 پرو دارای یک سیستم دوربین قدرتمند و همه کاره است که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم های خیره کننده ای بگیرند. این دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز 5 مگاپیکسلی تله ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می شود.

    ویژگی برجسته دوربین گوشی شیائومی نوت 10 پرو سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی آن است. با چنین وضوح بالایی، کاربران می توانند از عکس های خود انتظار جزئیات و وضوحی عالی داشته باشند. این ویژگی برای ثبت مناظر یا زوم کردن روی سوژه های دور بدون کاهش کیفیت تصویر کاربردی خواهد بود.

    لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، میدان دید وسیع تری را فراهم می کند و به کاربران این امکان را می دهد که در یک شات بیشتر عکس بگیرند. برای عکس های گروهی، مناظر، یا عکس از عمارت ها این لنز بسیار کاربردی است.

    لنز تله ماکرو 5 مگاپیکسلی برای سیستم دوربین این گوشی یک افزوده منحصر به فرد محسوب می شود. این لنز به کاربران امکان می دهد عکس های نزدیک خیره کننده با جزئیات عالی و عمق میدان کم بگیرند.

    سنسور عمق 2 مگاپیکسلی امکان ثبت پرتره های حرفه ای با جلوه بوکه را فراهم می سازد. این لنز سوژه را با دقت تشخیص می دهد و با محو کردن پس زمینه جلوه ای دلپذیر از عمق میدان ایجاد می کند.

    از نظر قابلیت های ویدئویی، Redmi Note 10 Pro گوشی شیائومی نوت 10 پرو می تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین از حالت های مختلف ویدیو مانند حرکت آهسته و تایم لپس نیز پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد خلاقیت خود را کشف کنند و لحظات منحصر به فردی را ثبت کنند.

    برنامه دوربین Redmi Note 10 Pro برای بهبود تجربه کاربری، چندین ویژگی و حالت های عکاسی را ارائه می دهد. این شامل تشخیص صحنه با هوش مصنوعی، حالت شب، HDR، پانوراما و موارد دیگر می شود. این ویژگی ها به گرفتن بهترین عکس در هر موقعیتی چه محیطی با نور کم یا یک منظره پر جنب و جوش کمک می کنند.

    باتری

     این مدل گوشی موبایل شیائومی مجهز به باتری قدرتمند و بادوام است. باتری این گوشی یک باتری غیرقابل تعویض لیتیومی با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت بوده و با استفاده از آن، گوشی به راحتی می تواند یک روز کامل در صورت استفاده سنگین بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد.

    این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند و شما می توانید در صورت تمام شدن باتری، به سرعت آن را شارژ کنید. علاوه بر این، عملکرد باتری توسط نرم افزار گوشی بهینه شده است. رابط MIUI شیائومی ویژگی ها و بهینه سازی های صرفه جویی انرژی متعددی را برای این گوشی موبایل ارائه می دهد که به طور هوشمندانه منابع گوشی را مدیریت کرده و تخلیه غیرضروری باتری را به حداقل می رساند.

    نرم افزار

    این مدل گوشی موبایل به یک تجربه نرم افزاری پیشرفته مجهز شده که عملکرد و قابلیت استفاده کلی دستگاه را افزایش می دهد. این سیستم عامل بر روی سیستم عامل MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود و رابط کاربری روان و کاربر پسندی را ارائه می دهد. این نرم افزار از ویژگی های مفیدی از جمله حالت شب، کشوی برنامه، ناوبری حرکتی و صفحه اصلی قابل تنظیم برخوردار است. Redmi Note 10 Pro با به روزرسانی های نرم افزاری منظم و بهینه سازی های شیائومی، عملکرد پایدار و ایمن را تضمین کرده، تجربه کاربر را بهینه می کند و آن را به انتخابی قابل اعتماد برای استفاده روزانه تبدیل کرده است.

    درباره برند

    شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که به دلیل ارائه گوشی های هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه، دستگاه های هوشمند خانگی، پوشیدنی ها، لوازم جانبی و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی از محبوبیت بالایی بهره مند شده است. شیائومی که در سال 2010 تأسیس شد، به دلیل نوآوری، طراحی شیک و محصولات مقرون به صرفه، به سرعت در سراسر جهان محبوبیت یافت. شیائومی با تمرکز شدید بر فناوری های پیشرفته، خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت فناوری معرفی کرده است و از طرفداران ویژه ای برخوردار است.

    جمع بندی و خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت

    در این مطلب به معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت پرداختیم و ویژگی های آن را با یکدیگر بررسی کردیم. همان طور که اشاره کردیم، شیائومی نوت 10 پرو یک گوشی هوشمند قدرتمند است که ویژگی های چشمگیری را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد که تصاویری صاف و رنگ های زنده را به نمایش می گذارد.

    این گوشی همچنین مجهز به یک دوربین چهارگانه، از جمله سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است که امکان عکاسی خیره کننده را فراهم می کند. شیائومی نوت 10 پرو عملکرد فوق العاده ای با پردازنده Snapdragon 732 داشته و با مجهز بودن به رم 6 گیگابایتی تجربه های چندوظیفه ای و بازی روان را میسر ساخته است. علاوه بر این، Redmi Note 10 Pro یک باتری بزرگ 5020 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی ارائه می کند که امکان استفاده طولانی تر را فراهم ساخته است. با تمام این ویژگی ها قیمت گوشی شیائومی نوت 10 پرو در رده گوشی های ارزان قیمت دسته بندی می شود.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    ۶.۶۷ اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    2400 × 1080 پیکسل
    نسبت تصویر
    ۲۰:۰۹
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه ۸۵.۶ درصد
    محافظت
    Corning Gorilla Glass ۵
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    ۱۲۰۰ نیت
    نرخ بروزرسانی
    ۱۲۰ هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    پشتیبانی از استاندارد HDR10 قابلیت دریافت چند لمس همزمان

    تعداد رنگ
    16 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    4G, 3G, 2G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    فناوری‌های ارتباطی

    NFC، Infrared ، رادیو ، Wi-Fi ، بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    GLONASS, BDS, GPS, A-GPS, GALILEO
    Wi-Fi
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    رادیو
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    64 گیگابایت
    حافظه RAM
    6 گیگابایت
    نوع کارت حافظه
    microSDXC
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    UFS 2.2
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    11
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    مجاورت (Proximity)
    اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4, H.263, H.264, 3GP, MKV, AVI, xVid, MOV, MPEG2, TS, WEBM, M4V

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    4 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    ۱۰۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    ۱۶ مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    سرعت فیلمبرداری

    30 فریم بر ثانیه

    کیفیت فیلمبرداری
    (4K (3840 * 2160), Full HD (1920 * 1080), HD (1280 * 720, (2160 * 3840) 4K
    دوربین سلفی

    دارای حسگری با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۵، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size) و سایز سنسور ۱/۳.۰۶ اینچ ( ۱/۳.۰۶ :Sensor Size ) قابلیت عکاسی Panorama فیلمبرداری با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS) فیلمبرداری با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۰۸۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@۱۲۰fps)

    لرزشگیر تصویر
    ندارد
    فلش
    LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای دوربین چهارگانه روی قاب پشتی | دوربین ۱۰۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، سایز سنسور ۱/۱.۵۲ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۵۲)، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۷ میکرومتر (۰.۷µm Pixel Size) و فوکس dual pixel PDAF - دوربین دوم از نوع (Ultrawide)، با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، سایز سنسور ۱/۴۰ اینچ (Sensor Size ۱/۴۰)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۱۸ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size) - دوربین سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ - دوربین چهارم از نوع حسگر عمق (Depth Sensor) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

    مشخصات ظاهری
    وزن
    " ۱۹۳ گرم"
    ابعاد
    ۸.۱×۷۶.۵×۱۶۴ میلی‌متر
    جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
    ساختار بدنه
    قاب جلو و پشت از جنس شیشه فریم از جنس پلاستیک
    ویژگی های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز میکرو (۱۲ × ۱۵ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2021
    مشخصات صدا
    بلندگو
    استریو
    خروجی صدا
    کیفیت مطلوب
    توضیحات تکمیلی صدا

    صدای 24 بیت / 192 کیلوهرتز

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعت
    عمر باتری
    52 ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۳۳ وات (۵۹% شارژ در ۳۰ دقیقه)

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G (8 nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-core (2x2.3 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver)
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۸ - ۲.۳ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno 618
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    بلوتوث
    رابط ها
    Bluetooth
    امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.1, A2DP, LE
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    خاکستری ، آبی ، برنزی

    مناسب برای
    مناسب بازی ، مناسب عکاسی
    قابلیت‌های مقاومتی

    استاندارد IP53، مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب

    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما ، شارژر ، کابل USB-C ، قاب ژله‌ای