راهنمای خرید گوشی

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای تولید کننده گوشی موبایل در جهان بوده که هر کدام از محصولات خود را به طور اختصاصی برای هدف خاصی در نظر گرفته است. در ادامه این مطلب از میان بهترین گوشی های موبایل سامسونگ به سراغ معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ می رویم و مشخصات هر کدام را به طور کامل بررسی می کنیم. برند سامسونگ به دلیل داشتن تنوع در محصولات خود، گزینه های گیمینگ را در هر رده قیمتی ارائه داده تا کاربران بتوانند با توجه به بودجه خود گزینه مناسب را انتخاب کنند.

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

برای انتخاب بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ باید به سراغ گزینه هایی برویم که از نظر پردازنده و میزان رم و همچنین صفحه نمایش قدرتمند هستند. عملکرد پردازنده در اجرای بازی، مدیریت باتری و دمای گوشی و همچنین عملکرد صفحه نمایش در اجرای روان و بدون تأخیر بازی ها می توانند تعیین کننده یک گزینه مناسب برای گیمینگ باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5

یکی از بهترین گزینه های در حال حاضر برای گیمینگ به طور قطع گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 است. این گوشی موبایل به پردازنده قدرتمند Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده و عملکردی قوی در اجرای انواع برنامه ها و بازی های حرفه ای دارد. حافظه رم 12 گیگابایتی نیز فرایند اجرای بازی ها را بهبود بخشیده است. این پردازنده در کنترل دما و پایداری عملکرد بسیار عالی داشته و دیرتر از تراشه های میان رده داغ می شود.

این گوشی همچنین به یک صفحه نمایش 7.6 اینچی از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X مجهز شده که تجربه تماشای فراگیر را برای شما به ارمغان می آورد. نرخ تازه سازی 120 هرتزی نیز به اجرای روان و بدون تاخیر بازی ها کمک کرده است. این گوشی هوشمند به یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. فقط با 30 دقیقه اتصال به شارژ 50 درصد ظرفیت باتری کامل می شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4

یکی دیگر از گوشی های ایده آل برای گیمینگ مجدد از سری گلکسی Z بوده که با عنوان گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 به بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش تاشو Foldable Dynamic AMOLED 2X بهره مند شده و با رزولوشن 1812 در 2176 کیفیت خارق العاده ای را به نمایش می گذارد. ابعاد 7.6 اینچی صفحه نمایش تجربه تماشای فراگیر را هنگام اجرای انواع بازی برای شما به ارمغان می آورد.

در ساخت این گوشی از پردازنده قدرتمند Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده شده که همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 730 عملکردی قدرتمند در اجرای بازی ها را ارائه می دهد. این گوشی موبایل نیز به یک رم 12 گیگابایتی مجهز شده که آن را برای گیمینگ ایده آل می سازد. همچنین دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده که امکان نصب بازی های مختلف را برای شما فراهم می سازد. این گوشی موبایل به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعت مجهز شده و از شارژ سریع با قدرت 25 وات نیز پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Zfold5

بهترین گوشی میان رده گیمینگ سامسونگ

برند سامسونگ برای کاربرانی با بودجه محدود گزینه های اقتصادی و میان رده را ارائه کرده تا همه کاربران بتوانند از مزایای یک گوشی گیمینگ بهره مند شوند. در ادامه به طور کامل با بهترین گوشی های میان رده گیمینگ سامسونگ آشنا خواهیم شد.

بهترین گوشی میان گیمینگ سامسونگ در رده قیمتی بین 6 الی 15 میلیون تومان قرار می گیرد. هر چه قیمت افزایش پیدا کند، به تبع آن قابلیت های بیشتری اضافه می شود. اما به طور کلی در همه گوشی های میان رده از باتری های قدرتمند استفاده شده که یکی از مهم ترین شاخص ها برای گیمینگ محسوب می شود. مجهز بودن به صفحه نمایش بزرگ، پشیبانی از فناوری 5G، قابلیت شارژ سریع و قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی نیز در اکثر گوشی های میان رده سامسونگ در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F54 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F54 5G یکی از گوشی های هوشمند میان رده برند سامسونگ بوده که با ویژگی های کاربردی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این گوشی طراحی ساده و مینیمالی دارد و حس خوبی را در دست القا می کند. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED plus مجهز بوده که وضوح تصویر بالا و جزئیات دقیق رنگ را به نمایش می گذارد. نقطه قوت دیگر این صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز آن بوده که اجرای بدون تاخیر بازی های آنلاین و پیمایش در منوها را برای شما به ارمغان می آورد.

قلب تپنده این گوشی موبایل تراشه Samsung Exynos 1380 بوده که به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نقش خود را در اجرای سریع برنامه ها به خوبی ایفا می کند. در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک ماژول دوربین سه گانه تعبیه شده که شامل لنز 108 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو می شود. لنز اصلی از قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال برخوردار بوده و تصاویر را در نور روز با جزئیات بسیار بالا به ثبت می رساند. این دوربین همچنین از حداکثر کیفیت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. انرژی این گوشی هوشمند از طریق یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری 5G و دو سیم کارت از مزایای دیگر گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F54 5G به شمار می رود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

در نگاه اول زیبایی و ظرافت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این گوشی موبایل در چهار رنگ متنوع ارائه شده و همه سلایق را در بر می گیرد. صفحه نمایش این گوشی با ابعاد 6.4 اینچ توسط گوریلا گلاس 5 محافظت شده و با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار بوده و به همین دلیل کمترین تاخیر را هنگام اجرای بازی های آنلاین یا پیمایش در منوها به همراه دارد. این گوشی موبایل به تراشه ای قدرتمند مجهز شده و با دو ترکیب رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی ارائه شده است.

تراشه این گوشی برای اجرای انواع برنامه های کاربردی ایده آل خواهد بود. این گوشی همچنین در دو نسخه ارائه شده که یکی از آنها به حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دیگری به حافظه 256 گیگابایتی مجهز شده است. کاربر می تواند در صورت نیاز فضای ذخیره سازی گوشی را تا سقف یک ترابایت افزایش دهد. این گوشی موبایل مجهز به لنز اصلی 50 مگاپیکسل بوده که به عنوان یک گوشی میان رده عملکرد رضایت بخشی را ارائه می دهد. در کنار این لنز یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. لنز سلفی این دوربین 32 مگاپیکسل بوده و از کیفیت فیلمبرداری 4K نیز پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین به یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 25 واتی نیز بهره مند شده است. مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، اسپیکر استریو و پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G از مزایای دیگر این گوشی هوشمند به شمار می رود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

در میان بهترین گوشی میان رده گیمینگ سامسونگ نام گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G نیز می درخشد. این گوشی موبایل در مارس 2023 به بازار عرضه شده و یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ به شمار می رود. این گوشی هوشمند در چهار رنگ متنوع ارائه شده و از طراحی زیبا و جذابی برخوردار است. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده که به دلیل داشتن نرخ تازه سازی 120 هرتز گزینه مناسبی برای گیمینگ به شمار می رود. با این نرخ تازه سازی کاربران هنگام اجرای بازی های آنلاین کمترین نرخ تاخیر و لگ را تجربه خواهند کرد.

این گوشی هوشمند همچنین به پردازنده MediaTek MT6877V Dimensity 1080 بوده که در اجرای بازی های سبک و نیمه سنگین عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این گوشی همچنین با دو ترکیب رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی ارائه شده که عملکرد گوشی را در اجرای بازی ها بهبود می بخشد. یک حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این گوشی هوشمند را برای گیمینگ مناسب می سازد، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن است. این باتری گوشی شما را تا ساعت ها از شارژ مجدد بی نیاز کرده و در صورت اتمام شارژ با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در کمترین زمان ممکن انرژی را به گوشی شما برمی گرداند. همچنین مجهز به یک اسپیکر استریو بوده که هنگام بازی پخش صدای خوبی را ارائه می دهد. پشتیبانی از فناوری 5G نیز سرعت اجرای بازی های آنلاین را برای شما بهینه تر کرده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

اگر تا زیر سقف 10 میلیون تومان به دنبال بهترین گوشی میان رده گیمینگ سامسونگ هستید، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده و با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل کیفیت خوبی را هنگام انجام بازی ها به نمایش می گذارد. نرخ تازه سازی این صفحه نمایش 90 هرتز است. در نتیجه هنگام اجرای بازی های آنلاین و پیمایش در منوهای مختلف کمترین تاخیر را تجربه خواهید کرد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت بوده که آن را برای برای بازی های مختلف در نور روز نیز مناسب می سازد.

قلب تپنده این گوشی موبایل تراشه MediaTek MT8781 Helio G99 بوده که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 برای اجرای انواع بازی های آنلاین و آفلاین ایده آل خواهد بود. این گوشی همچنین با سه ترکیب رم 4 گیگابایتی، شش گیگابایتی و 8 گیگابایتی ارائه شده که نسخه 8 گیگابایتی آن بهترین گزینه برای گیمینگ خواهد بود. حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت بوده که در صورت نیاز می توان از طریق کارت حافظه آن را افزایش داد. بر روی پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین سه گانه تعبیه شده که شامل لنز 50 مگاپیکسلی، لنز 5 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی می شود. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 همچنین به یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که بیشترین طول عمر را هنگام بازی ارائه می دهد. علاوه بر این، از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23

یکی دیگر از گوشی هایی که در میان بهترین گوشی میان رده گیمینگ سامسونگ قرار می گیرد، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 است. این گوشی هوشمند طراحی ظریفی داشته و به دلیل وزن سبک هنگام قرار گرفتن در دست به مدت طولانی احساس خستگی ایجاد نمی کند. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع PLS LCD مجهز شده که کیفیت خوبی را هنگام تماشای انواع محتوای ویدیویی و بازی های آنلاین به تصویر می کشد. این صفحه نمایش به نرخ تازه سازی 90 هرتز مجهز شده که کمترین تاخیر را هنگام اجرای بازی های آنلاین یا پیمایش در منوها به همراه دارد.

پردازنده این گوشی موبایل Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G بوده که آن را برای اجرای بازی های سبک و نیمه سنگین مناسب می سازد. همچنین دارای حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که در صورت نیاز می توانید ترکیب آنها را تغییر دهید. قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی از طریق کارت حافظه نیز فراهم شده است. این گوشی موبایل همچنین به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که هنگام بازی ساعت ها شما را از شارژ مجدد بی نیاز می کند. همچنین به شارژ سریع 25 واتی مجهز شده که در کمترین زمان ممکن گوشی شما را شارژ می کند. پشتیبانی از جک سه و نیم میلیمتری، مجهز بودن به حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از فناوری ارتباطی LTE از مزایای دیگر این گوشی به شمار می رود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M14 5G

این گوشی موبایل نیز جزء بهترین گوشی میان رده گیمینگ قرار می گیرد و با توجه به قیمت خود مشخصات خوبی را به کاربران ارائه می دهد. این گوشی موبایل فقط 206 گرم وزن داشته و هنگام قرارگیری در دست به مدت طولانی، باعث آزردگی و خستگی نمی شود. این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع PLS LCD مجهز بوده که با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل کیفیت خوبی را هنگام اجرای بازی ارائه داده و گیمینگ را به تجربه ای لذت بخش تبدیل می کند. همچنین دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز بوده که هنگام بازی های آنلاین و پیمایش در منوها کمترین تاخیر را به همراه دارد. این گوشی هوشمند به تراشه Samsung Exynos 1330 مجهز شده که با فرایند 5 نانومتری ساخته شده است. این پردازنده به خوبی از پس اجراهای سبک و بازی های نیمه سنگین بر می آید. این گوشی موبایل به یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی مجهز شده که کاربران می توانند در صورت نیاز فضای ذخیره سازی را از طریق کارت حافظه افزایش دهند.

 یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند باتری آن است.. این گوشی به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می کند. با این باتری قدرتمند هنگام اجرای بازی تا ساعت ها از شارژ مجدد بی نیاز خواهید شد. پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G نیز اتصال سریع و پایدار شما به اینترنت را برقرار ساخته و اجرای بازی های آنلاین را برای شما آسان تر می سازد. پشتیبانی از دو سیم کارت، مجهز بودن به حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری از مزایای دیگر این گوشی هوشمند به شمار می رود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G نیز به دلیل مجهز بودن به باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت به همراه پردازنده قوی 8 هسته ای در رده بهترین گوشی میان رده گیمینگ سامسونگ قرار می گیرد. این گوشی موبایل با ضخامت 9.4 میلیمتری و وزن 206 گرمی احساس خوبی را در دست ایجاد کرده و یک گوشی ظریف با کاربری بسیار آسان است. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع IPS LCD مجهز بوده که کیفیت خوبی را با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل به تصویر می کشد. حداکثر نرخ تازه سازی این صفحه نمایش 90 هرتز بوده که برای اجرای بازی های آنلاین ایده آل به نظر می رسد.

این گوشی هوشمند به پردازنده اختصاصی Samsung Exynos 1330 مجهز شده که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP2 برای اجرای بازی های سبک و نیمه سنگین مناسب خواهد بود. اگر بودجه محدودی دارید، این گوشی با قیمت زیر 10 میلیون تومان گزینه ایده آلی برای گیمینگ محسوب می شود. این گوشی هوشمند با دو رم 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی ارائه شده و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است. امکان ارتقا حافظه نیز در صورت تمایل وجود خواهد داشت. انرژی این گوشی هوشمند از طریق یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت تامین شده که از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می کند. طبیعتاً داشتن یک باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع یکی از اولویت های اصلی برای کاربری گیمینگ خواهد بود. این گوشی موبایل همچنین از جک سه و نیم میلیمتری پشتیبانی کرده که با اتصال هدفون به آن می توانید تجربه لذت بخش تری را حین بازی داشته باشید. پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G نیز امکان اتصال سریع تر به اینترنت و تجربه بهتر بازی های آنلاین را فراهم ساخته است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 از طراحی ظریفی برخوردار بوده و در چهار رنگ متنوع به کاربران ارائه شده است. یکی از ویژگی هایی که این گوشی هوشمند را برای گیمینگ مناسب می سازد، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن است. بدون شک برای انجام بازی بی وقفه به یک باتری قوی با پشتیبانی از شارژ سریع نیاز خواهید داشت که این گوشی به خوبی این قابلیت ها را ارائه می دهد. این گوشی همچنین به یک صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی مجهز شده که با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد.

با توجه به قیمت این گوشی از نظر پردازنده و رم عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این گوشی به یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده که برای اجرای بازی های محبوب و نیمه سنگین ایده آل خواهد بود. هرچند برای اجرای بازی های سنگین مانند کال اف دیوتی موبایل با چالش مواجه می شود. با این حال نمی توان از این گوشی انتظارات یک گوشی پرچمدار را داشت. این گوشی هوشمند همچنین به یک لنز 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 5 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا 7 میلیون

حتی تا سقف 7 میلیون تومان نیز می توان بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را معرفی کرد. همان طور که گفتیم، سامسونگ در هر رده قیمتی ویژگی های اختصاصی را در نظر گرفته است. با این رده قیمتی می توانید همچنان از صفحه نمایش های قدرتمند با نرخ تازه سازی 90 هرتز و باتری های قدرتمند بهره مند شوید. ویژگی هایی که هر دو برای گیمینگ حائز اهمیت خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 به دلیل داشتن رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی بهترین گوشی سامسونگ برای بازی در این رده قیمتی محسوب می شود. نرخ تازه سازی 90 هرتزی صفحه نمایش این گوشی عملکرد روان و بدون تاخیر را هنگام اجرای بازی های مختلف به شما ارائه می دهد. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل مجهز شده و کیفیت خوبی را به نمایش می گذارد. این گوشی موبایل همچنین به یک پردازنده مناسب مجهز شده که به همراه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عملکرد خوبی را برای اجرای بازی های مختلف ارائه می دهد.

ظرفیت حافظه داخلی نیز تا حداکثر یک ترابایت قابل افزایش خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت مجهز بوده که برای گیمرها گزینه ایده آلی به شمار می رود. این باتری از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی کرده و در صورت اتمام شارژ حین بازی به سرعت گوشی شما را شارژ می کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M14 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M14 5G نیز به دلیل داشتن رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای اجرای بازی های مختلف گزینه مناسبی محسوب می شود. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع pls مجهز شده و وضوح رنگی خوبی را ارائه می دهد. همچنین به دلیل داشتن نرخ به روز رسانی 90 هرتز باتری قدرتمند عملکردی روان و بدون تاخیر را برای شما به ارمغان می آورد. حافظه داخلی این گوشی هوشمند 128 گیگابایت بوده و تا یک ترابایت قابلیت ارتقا دارد. به همین دلیل برای نصب بازی ها با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. همچنین به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 6000 میلی آمپر مجهز شده و از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می کند.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا 8 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در این رده قیمتی را می توان در سری A سامسونگ مشاهده کرد. دو نمونه ایده آل که با صفحه نمایش بزرگ و رم 6 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

گلکسی A24 سامسونگ نسخه 5G

اگر تا بازه قیمتی 8 میلیون تومان به دنبال یک گوشی مناسب برای گیمینگ هستید، گلکسی A24 سامسونگ نسخه 5G یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ برای شما خواهد بود. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که در مرحله اول انواع بازی ها را با وضوح فول اچ دی به نمایش می گذارد. علاوه بر این، به نرخ تازه سازی 90 هرتز مجهز شده که در نتیجه هنگام اجرای بازی های گوناگون هیچگونه لگ و تاخیری را تجربه نخواهید کرد. این گوشی موبایل همچنین به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده که در صورت اتمام شارژ می تواند از طریق پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی به صد در صد ظرفیت خود بازگردد. علاوه بر این، گلکسی A24 سامسونگ نسخه 5G مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی بوده که برای اجرای برنامه ها و بازی های مختلف عملکرد قابل قبولی خواهد داشت.

گلکسی A14 سامسونگ 5G

گلکسی A14 سامسونگ 5G نیز می تواند در این رده قیمتی انتخاب ایده آلی به نظر برسد. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش بزرگ از نوع PLC LCD مجهز شده که با کیفیت FULLHD + وضوح خوبی را به تصویر می کشد. این گوشی هوشمند به تراشه Dimensity 700 مدیاتک مجهز بوده و با ترکیب رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای گیمینگ مناسب خواهد بود. البته در برخی نسخه های این برند از تراشه Exynos 1330 نیز استفاده شده است. یکی دیگر از ویژگی هایی که برای گیمرها حائز اهمیت بوده ظرفیت باتری است. این گوشی موبایل به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی مجهز بوده و هنگام اجرای بازی های مختلف طول عمر خوبی را ارائه خواهد داد.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا 15 میلیون

در این مرحله دستتان کمی در انتخاب گوشی بازتر خواهد شد و کم کم می توانید از بین گزینه های میان رده سامسونگ انتخاب کنید. نرخ تازه سازی در گوشی های سامسونگ در این رده قیمتی افزایش پیدا کرده و باتری ها نیز قدرتمندتر شده اند. همچنین پردازنده های به کار رفته در این گوشی ها از قدرت بالاتری برخوردار بوده و تجربه بهتری را هنگام بازی ارائه می دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 به پردازنده قدرتمند Samsung Exynos 1380 مجهز شده و همراه با گرافیک Mali-G68 MP5 عمکرد خوبی را برای اجرای انواع بازی ها ارائه می دهد. از طرف دیگر به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که با کیفیت فول اچ دی پلاس وضوح تصویر بسیار خوبی را نمایش می دهد. این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار بوده و به همین دلیل هنگام اجرای بازی های آنلاین و آفلاین یا پیمایش در منوها هیچ نوع لگ یا تاخیری را تجربه نخواهید کرد.

این گوشی موبایل همچنین به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت بوده و به همین دلیل می توانید حتی در نور روز نیز انواع بازی ها را با وضوحی عالی انجام دهید. این گوشی موبایل به همراه دو رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی ارائه شده که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید قابلیت ارتقا حافظه نیز امکان نصب بازی های بیشتر را برای کاربر فراهم ساخته است.

گوشی موبایل گلکسی A54
گوشی موبایل گلکسی A54

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F54 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F54 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED Plus بوده که نسبت به گزینه قبلی از صفحه نمایش بزرگ تر و کیفیت بالاتری برخوردار است. در نتیجه تجربه هیجان انگیزتری را هنگام بازی به شما ارائه می دهد. گوشی موبایل به پردازنده Samsung Exynos 1380 مجهز شده که دقیقاً همان پردازنده به کار رفته در گوشی موبایل گلکسی a54 سامسونگ است. از نظر حافظه نیز به یک رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی مجهز شده و فضای خوبی را برای اجرای بازی فراهم می سازد. قابلیت افزایش حافظه نیز در این گوشی امکان پذیر شده است. این گوشی موبایل به یک باتری لیتیوم پلیمری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که ساعت ها شما را از شارژ مجدد بی نیاز می کند. همچنین از شارژ سریع نیز پشتیبانی کرده و در کمترین زمان ممکن گوشی شما را شارژ می کند.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا 20 میلیون

اگر می خواهید تا سقف 20 میلیون تومان هزینه کنید، بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ برای شما گوشی Galaxy S20 FE 5G سامسونگ و گوشی گلکسی A73 سامسونگ 5G خواهد بود. دو گوشی از دو سری متفات A و S که هر دو ویژگی های قابل توجهی را برای گیمینگ ارائه می دهند.

گوشی موبایل Galaxy S21 FE 5G سامسونگ

گوشی موبایل به پردازنده Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 5G مجهز شده که با فرایند ساخت 7 نانومتری ساخته شده است. این پردازنده به همراه رم 8 گیگابایت عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی های سنگین و حرفه ای خواهد داشت. همچنین دارای دو حافظه مختلف از جمله 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی بوده که می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قابلیت ارتقا حافظه در این گوشی تا سقف 1 ترابایت امکان پذیر خواهد بود. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که برای گیمینگ کیفیت بسیار بالایی را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده و بدون هیچگونه تاخیر بازی های آنلاین یا آفلاین را اجرا می کند.

گوشی گلکسی A73 سامسونگ 5G

گوشی گلکسی A73 سامسونگ 5G نسبت به گزینه قبلی از صفحه نمایش بزرگتری بهره مند شده است. یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED Plus که با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل لذت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد. همچنین دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده که امکان اجرای بدون تأخیر و پاسخگوی بازی ها را برای شما فراهم می سازد. این گوشی موبایل به پردازنده Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G مجهز شده و همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 642L و رم 8 گیگابایتی بهترین عملکرد را برای اجرای بازی های سنگین و حرفه ای ارائه می دهد. این گوشی موبایل با دو حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه شده و تا یک ترابایت قابلیت افزایش حافظه دارد. همچنین به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ سری A

گوشی های موبایل سری A سامسونگ در دسته گوشی های میان رده این برند قرار می گیرند و از قیمت مناسب تری نسبت به سری S یا گلکسی برخوردار هستند. گوشی سامسونگ برای بازی در این سری گوشی گلکسی A52 سامسونگ 5G بوده که در ادامه به مشخصات آن می پردازیم.

گوشی گلکسی A52 سامسونگ 5G

گوشی گلکسی A52 سامسونگ 5G در مارس 2021 عرضه شده و در حال حاضر بهترین گوشی گیمینگ در سری a محسوب می شود. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل وضوح رنگی و کنتراست خوبی را به نمایش می گذارد. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده که تجربه کابری پاسخگویی بدون تاخیر را هنگام بازی فراهم می سازد. این گوشی به تراشه Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G مجهز شده و به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 619 عملکرد خوبی را ارائه می دهد. رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز به اجرای بهتر بازی ها کمک کرده است. همچنین کاربران می توانند حافظه این گوشی موبایل را تا سقف یک ترابایت افزایش دهند. این گوشی موبایل به باتری 4500 میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می کند.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ پرداختیم و بهترین گزینه ها را در هر رده قیمتی بررسی کردیم. همان طور که در ابتدا گفتیم، برند سامسونگ به دلیل ارائه گوشی های متنوع در بازه های قیمتی مختلف برای هر کاربر با هر نوع بودجه ای گزینه مناسبی را طراحی کرده است. بنابراین اگر به بازی از طریق گوشی علاقه مند هستید، می توانید با خیال راحت با هر نوع بودجه ای گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

غزل وثیق

کارشناس IT و فعال در حوزه SEO که این گوشه کنارا به UI ,UX و طراحی هم علاقه دارم 😎😉

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا