آموزش و ترفند فرفره

نحوه فعال کردن تلگرام پرمیوم

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران و جهان است. تلگرام پرمیوم (Telegram premium) یک نسخه از این پیام رسان است که امکانات بیشتری را در ازای پرداخت هزینه در اختیار کاربر قرار می دهد. اما این امکانات چیست و چه کاربرانی می توانند از آن بهره مند شوند؟ در این مقاله قصد داریم تا با امکانات تلگرام در نسخه پولی آشنا شویم و ببینیم که چگونه می توانیم از ایران، تلگرام پرمیوم را فعال کنیم.

تلگرام پریمیوم چیست؟

تلگرام پریمیوم نسخه غیررایگان از این پیام رسان است که امکانات ویژه ای را به کاربران ارائه می کند. توسعه دهندگان تلگرام تا به حال از روش های درآمدزایی مانند تبلیغات برای تامین بودجه مورد نیاز خود استفاده می کردند. اما خالق تلگرام، برای اولین بار در بین پیام رسان ها، اقدام به عرضه نسخه پولی نرم افزار خود کرد.

کاربران می توانند با پرداخت هزینه اشتراک به صورت ماهیانه یا سالانه، از امکانات اضافی و گسترده آن بهره مند شوند. این هزینه اشتراک بسته به کشور محل زندگی کاربر و دیگر عوامل می تواند متغیر باشد. اولین نسخه از تلگرام پریمیوم در تیر ماه سال 1402 عرضه شده و کاربران در حال حاضر در حال استفاده از این نسخه هستند.

چگونه اکانت اینستاگرام هک شده را برگردانم؟

تفاوت تلگرام پرمیوم و تلگرام رایگان

مهم ترین تفاوت بین تلگرام پریمیوم و تلگرام رایگان، در پرداخت هزینه است. کاربران تلگرام معمولی، نیازی به پرداخت حق اشتراک ندارند. اما کاربران تلگرام Premium باید برای دریافت امکانات اضافی، هر ماه یا هر سال، مبلغی بپردازند. این امکانات در زمینه هایی مانند امکان ایجاد گروه و کانال، ارسال و دریافت پیام و چت، امکاناتی برای ارتباط صوتی و تصویری و اشتراک گذاری فایل های مختلف با حجم های بیشتر است.

این امکانات اضافی که در بخش بعدی کامل در مورد آن ها توضیح خواهیم داد، در تلگرام معمولی غیرفعال هستند.

قابلیت های تلگرام پریمیوم

تلگرام Premium امکانات گسترده ای را برای کاربران خود فراهم کرده است. این امکانات به خصوص برای افراد و کسب و کارهایی که کانال های تلگرامی را اداره می کنند، بسیار مفید است. مهم ترین ویژگی های تلگرام premium را در ادامه بررسی می کنیم:

  • تغییرات در ظاهر و محیط گرافیکی تلگرام و ایجاد امکان شخصی سازی پوسته و آیکون این اپلیکیشن
  • امکان ایجاد گروه ها و کانال های بزرگ تر با تعداد اعضای بیشتر تا 5000 نفر یکی دیگر از امکانات این نسخه تلگرام است. شما همچنین به عنوان مدیر، ابزارهای بهتری برای مدیریت گروه در اختیار خواهید داشت.
  • توانایی ارسال و دریافت فایل های بزرگ تر از دو گیگابایت، یکی دیگر از امکانات این نسخه از تلگرام است. با استفاده از تلگرام پرمیوم شما می توانید فایل هایی تا حجم 4 گیگابایت را هم ارسال و دریافت نمایید.
  • امکان دریافت و دانلود با استفاده از تلگرام با سرعت های بسیار بیشتر فراهم شده است.
  • قابلیت ایجاد گروه ها و کانال هایی با امکاناتی مانند ایجاد نظرسنجی، قفل کردن در زمان های مشخص و ایجاد پیام های خودکار
  • شما با نسخه پرمیوم تلگرام می توانید در تعداد کانال های بیشتری عضو شوید. در تلگرام معمولی شما می توانستید در 500 گروه و کانال عضو باشید؛ اما در نسخه پریمیوم شما قادر خواهید بود در 1000 کانال عضویت داشته باشید.
  • ایجاد بیوی پیشرفته تر و ایجاد 20 لینک و بیشتر در آن
  • امکان استفاده از 4 اکانت گوناگون و مدیریت آن ها در یک پلتفرم واحد
  • امکان ایجاد استوری
  • قابلیت استفاده از انیمیشن های متحرک در پروفایل
  • از بین رفتن محدودیت در ذخیره گیف و انیمیشن. در تلگرام پرمیوم کاربر می تواند تا ۴۰۰ گیف و ۱۰ مجموعه استیکر را ذخیره کند.
  • حذف تبلیغات در کانال هایی که در آن عضو هستید، یکی دیگر از قابلیت های مفید نسخه پولی تلگرام است.
  • یکی از مهم ترین مزایای تلگرام Premium این است که کاربر می تواند به راحتی ویس ها را تبدیل به متن کند.

راهنمای کامل رفع ریپورت اینستاگرام

قیمت و خرید اشتراک تلگرام پریمیوم

خرید اشتراک این نسخه از تلگرام، برای هر ماه 5 دلار و به صورت اشتراک سالیانه 40 دلار است. اما خرید اشتراک تلگرام پریمیوم به صورت مستقیم و با استفاده از شماره های ایران ممکن نیست. کاربران ایرانی باید به روش های غیرمستقیم اقدام به خرید اشتراک تلگرام Premium کنند.

چگونه تلگرام پرمیوم را فعال کنیم؟

چگونه تلگرام پرمیوم را فعال کنیم؟

همان طور که در بخش قبل گفته شد، افراد ساکن ایران، نمی توانند به صورت مستقیم اشتراک تلگرام پرمیوم را خریداری کنند. اگر به منوی تلگرام هم دقت کرده باشید، این گزینه برای کاربران ایرانی فعال نیست. اما برای استفاده از امکانات این مدل از تلگرام چه باید کرد؟

برای فعال کردن این نسخه از تلگرام از ایران، دو راه وجود دارد:

  1. راه اول این است که کاربر باید از یک شماره خارجی استفاده کند و اکانت تلگرام خود را با استفاده از آن بسازد. در این روش، فرد می تواند بعد از فعال شدن قابلیت های تلگرام نسخه پریمیموم، شماره خود را به شماره ایرانی تغییر دهد.
  2. اما راه دوم ساده تر است. در این روش، شما یک اکانت تلگرام پریمیوم را از سایت های ایرانی خریداری می کنید. در این روش، شما مدت مورد نظر برای این نسخه از تلگرام را مشخص کرده و هزینه آن را به حساب این سایت ها پرداخت می کنید. سپس شما باید آیدی یا نام کاربری تلگرام خود را هم در این سایت ها وارد کنید. پس از مدت کوتاهی نسخه پرمیوم از تلگرام بر روی این پیام رسان، فعال خواهد شد.

نصب چند واتساپ در گوشی

سخن آخر

تلگرام پرمیوم، نسخه ای از این پیام رسان است که با پرداخت هزینه فعال می شود و امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. هزینه اشتراک تلگرام Premium به صورت ماهیانه یا سالیانه توسط کاربر پرداخت می شود. امکان گذاشتن استوری، تبدیل ویس به چت نوشتاری، افزایش ظرفیت کانال ها و امکانات بیشتر برای مدیریت کانال ها و گروه ها، بخشی از امکانات تلگرام پرمیوم است. این امکانات هم برای کاربران تلگرام در گوشی هوشمند و هم PC فعال می شود. کاربران ایرانی برای خرید و فعال کردن این نسخه از تلگرام، باید از سایت های ایرانی استفاده کنند.

 

رضا صنعتی

فارغ التحصیل کارشناسی کامپیوتر اما علاقه‌مند به حوزه های بازاریابی، فروش و دیجیتال مارکتینگ. 💻👨‍💻

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا