نقد و بررسی

طولانی ترین شارژدهی گوشی های اپل، ظرفیت باتری آیفون 16 پرو مکس

در دنیای فناوری، هر سال شاهد معرفی گوشی های هوشمند جدید و پیشرفته ای هستیم که از بین آنها می توان به گوشی های برند اپل اشاره کرد. در سال جاری، برند اپل، سری گوشی های آیفون 16 را معرفی نمود که به یکی از جذاب ترین گزینه های موجود در بازار تبدیل شده است. آیفون 16 پرومکس با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و نوآورانه خود، تجربه ای بی نظیر از استفاده از فناوری را برای کاربران فراهم می کند. شارژدهی آیفون 16 پرومکس، جزو ویژگی های فوق العاده این محصول به شمار می رود. به طوری که در این مقاله به طور کامل به بررسی باتری آیفون 16 پرومکس می پردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

بهبود چشمگیر طول عمر باتری و شارژدهی آیفون 16 پرومکس

خرید گوشی اپل همیشه به شما تکنولوژی های جدیدی ارائه می دهد. گوشی آیفون 16 پرومکس با یک باتری قدرتمند لیتیوم یون 4676 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود. البته این باتری، غیرقابل تعویض است ولی به علت کیفیت بالا، کاملاً پایدار است و طول عمر بالایی دارد و می تواند تا 33 ساعت، شارژدهی داشته باشد.

این تلفن همراه، با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با سیم PD2.0 می تواند در مدت 30 دقیقه، 50 درصد از ظرفیت باتری را شارژ کند. این موضوع نشان دهنده این است که کاربران به زمان انتظار کمتری برای شارژ کردن تلفن همراه خود نیاز دارند. همچنین برای استفاده از شارژ بی سیم، در این مدل از گوشی های آیفون 16، از فناوری پیشرفته 15 وات برای MagSafe و Qi2 استفاده شده است. این فناوری به کاربران امکان می دهد تا با سرعت بالا و به راحتی، تلفن همراه خود را شارژ کنند.

از دیگر فناوری های جدیدی که در iPhone 16 Pro Max یافت می شود، امکان شارژ معکوس با سیم 4.5 وات است. از طریق این ویژگی، امکان شارژ کردن سایر دستگاه ها را با استفاده از تلفن همراه شما فراهم می شود. شارژدهی آیفون 16 پرومکس به طور فوق العاده، در کنار ویژگی های گفته شده، این محصول را به انتخابی ایده آل برای کاربرانی که به دنبال کارایی و سرعت بالا در عملکرد باتری هستند، تبدیل کرده است.

شارژدهی آیفون 16 پرومکس چگونه است؟

مدل های آیفون 16 پرومکس و 16 پرو، بیشترین طول عمر باتری و شارژدهی را نسبت به نسخه های قبلی دارند. اپل در این مدل ها، طول عمر باتری را به گونه ای افزایش داده اند که تا 10 ساعت بیشتر برای پخش محتوای صوتی و 4 ساعت بیشتر برای پخش محتوای ویدئویی می توان از تلفن همراه خود استفاده کرد. این بهبود وضعیت باتری، بسیار برای کاربرانی که به محتوای چند رسانه ای علاقه دارند، جذاب بوده است.

به طور کلی، می توان گفت در حال حاضر گوشی آیفون 16 پرومکس تا 33 ساعت پخش ویدئویی، تا 29 ساعت پخش ویدئویی آنلاین برای علاقمندان به محتوای آنلاین و تا 105 ساعت پخش صوتی برای عاشقان موزیک را پشتیبانی می کند. همه این موارد بدون نیاز به شارژ مجدد باتری خواهد بود. همچنین شما می توانید تمامی جزئیات مربوط به گوشی های آیفون 16 پرو و استاندارد را در مقاله هر آنچه باید درباره آیفون 16 و 16 پرو بدانید، بخوانید.

شارژدهی آیفون 16 پرومکس
شارژدهی آیفون 16 پرومکس چگونه است؟

مقایسه شارژدهی آیفون 16 پرومکس با مدل قبلی

باتری آیفون 15 پرومکس، در هنگام پخش ویدئو، شارژدهی 29 ساعته را ارائه می دهد. این در حالی است که عمر باتری iPhone 16 Pro Max نسبت به نسل قبلی خود، تا 4 ساعت افزایش داشته است. در واقع می توان گفت افزایش 14 درصدی شارژدهی آیفون 16 پرومکس را نسبت به پرچمدار قبلی شاهد هستیم. کمپانی اپل اعلام کرده است که این افزایش شارژدهی به لطف استفاده از باتری های بزرگتر و بهبود یافته در کنار طراحی داخلی جدید و مدیریت انرژی در سیستم عامل جدید IOS 18 بدست آمده است. البته توجه داشته باشید که این ویژگی ها، روی خرید و قیمت موبایل تأثیرگذار خواهد بود.

کلام آخر

مطابق با اطلاعات موجود و بررسی های سایت فرفره، شارژدهی آیفون 16 پرومکس نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و باتری آن دارای طول عمر بالاتر و بیشتری است. همچنین با بهبود وضعیت مصرف انرژی در این محصول مواجه هستیم. باتری iPhone 16 Pro Max، 5 درصد نسبت به سری قبلی بزرگتر است که این امر موجب می شود باتری تا 30 ساعت شارژ را در خود نگه دارد. باتری محصول در مجموع، 4676 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با در نظر گرفتن سایر روش های صرفه جویی در مصرف انرژی، طول عمر شارژ دستگاه بسیار افزایش می یابد.

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا