آموزش و ترفند فرفره

آموزش روش های تبدیل ایموجی اندروید به آیفون

در ارتباطات مجازی ایموجی ها نقش مهمی در انتقال پیام و احساس ما به دیگران ایفا می کنند. این شکلک های بامزه و دوست داشتنی در گوشی های اندروید و آیفون یکسان نیستند. بسیاری از کاربران اندروید به دنبال تبدیل ایموجی اندروید به آیفون هستند. چراکه iOS آنها را به شکل حرفه ای و متنوع تری به کاربران ارائه می کند. تبدیل ایموجی اندروید به iOS از طریق روش های مختلفی انجام می شود. در این مقاله قصد داریم درباره روش های مختلفی که برای دسترسی به این شکلک های بامزه در گوشی های اندروید استفاده می شود، با شما صحبت کنیم.

ساده ترین روش های تغییر ایموجی سامسونگ به iOS

در ارتباطات انسانی ما برای درک یک مفهوم از ترکیبی از رفتار، گفتار، زبان بدن و حالت چهره استفاده می کنیم. حال زمانی که ارتباط ما با دیگران به صورت مجازی و در قالب نوشتار است، درک ما از مفهوم پیام تنها به نوشتار محدود می شود. در این شرایط استفاده از ایموجی ها کمک می کند تا پیام و احساسات خود را با سایر افراد به شکل شفاف تری به اشتراک بگذاریم.

به طور کلی ایموجی های iOS مانند سایر ویژگی های آن یک قدم از ایموجی های اندروید جلوتر است. ظرافت، توجه به جزئیات، تنوع بیشتر و غیره در ایموجی های آیفون به شکل حرفه ای تری در نظر گرفته شده اند. بسیاری از افراد به دنبال تبدیل ایموجی اندروید به آیفون هستند. روش های متعددی برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا ما به یکی از ساده ترین روش ها برای تبدیل ایموجی اندروید به iOS اشاره خواهیم کرد.

برنامه های تبدیل ایموجی سامسونگ به iOS و آیفون

به طور کلی برنامه های متعددی برای تغییر ایموجی سامسونگ به آیفون مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این متن به چند نمونه از محبوب ترین این برنامه ها اشاره خواهیم کرد. چنانچه تسلط شما روی زبان انگلیسی محدود است، لازم است در ابتدای کار زبان گوشی را تغییر دهید. به این منظور مقاله فارسی کردن گوشی سامسونگ می تواند برای شما مفید واقع شود.

استفاده از اپلیکیشن ها برای تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت

ممکن است برخی از کاربرانی که دسترسی روت به گوشی خود ندارند، نگران تغییر ایموجی ها در سطح سیستم خود باشند. به طور کلی در چنین شرایطی امکان انجام این کار در سطح سیستم وجود ندارد. البته جای نگرانی نیست! راه حل های متعددی برای تبدیل ایموجی اندروید به iOS وجود دارد. در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.

نصب کیبورد ایموجی

در روش اول برای تبدیل ایموجی اندروید به آیفون، کافی است سری به برنامه گوگل پلی بزنید. برنامه های کیبورد ایموجی متنوعی در گوگل پلی در دسترس شما قرار داده می شود که شباهت ایموجی آنها با آیفون بیش از 90 درصد است. ممکن است شما برای انتخاب برنامه موردنظر خود از گوگل پلی سردرگم شوید. برای انتخاب بهتر می توانید تصاویر پیوست شده در صفحه را مشاهده کرده و امتیاز و نظرات کاربران به هر برنامه را بررسی کنید.

نصب اپلیکیشن

چنانچه گوشی سامسونگ شما امکان تغییر فونت پیش فرض را برای کاربران مهیا کرده باشد، می توانید از این روش برای تبدیل ایموجی اندروید به آیفون استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گوشی سامسونگ، مقاله تنظیمات گوشی سامسونگ را مطالعه کنید. به طورکلی برنامه های متعددی برای تغییر ایموجی طراحی شده اند و در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارند. شما می توانید از میان برنامه های موجود بهترین آن را دانلود و نصب کنید. در ادامه برای راهنمایی شما عزیزان به چند نمونه از محبوب ترین این اپلیکیشن ها اشاره خواهیم کرد.

  • Emoji Font 3(توجه داشته باشید که امکان نصب این برنامه به صورت مستقیم از گوگل پلی وجود ندارد. به منظور دانلود این برنامه بایستی به یکی از فروشگاه های شخص ثالث مراجعه کنید.)
  • Emoji Font for FlipFont 10
  • ۳ zFont

تغییر اجباری فونت به وسیله iFont

سومین روش برای تبدیل ایموجی اندروید به iOS بدون روت، استفاده از iFont است. چنانچه گوشی سامسونگ شما اجازه تغییر فونت را برای کاربر فراهم نکرده باشد، بایستی از این روش به ایموجی های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنید. در این شرایط iFont به شما امکان می دهد بدون دسترسی به روت فونت دستگاه خود را تغییر داده و ایموجی آیفون برای سامسونگ را دریافت کنید.

تبدیل ایموجی اندروید به آیفون
تغییر ایموجی سامسونگ به آیفون

روش های تبدیل ایموجی شیائومی به آیفون

اگر به دنبال تبدیل ایموجی اندروید به iOS در گوشی شیائومی آن هم بدون نصب اپلیکیشن هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. جالب است بدانید تنها با انجام تنظیمات ساده ای می توانید ایموجی های خود را به آیفون تبدیل کنید. برای این کار تنها لازم است منطقه گوشی را تغییر داده و به فروشگاه تم اپل دسترسی پیدا کنید.

در اولین مرحله برای تبدیل ایموجی اندروید به آیفون به قسمت تنظیمات گوشی شیائومی خود بروید و General Setting را انتخاب کنید. حال برای تغییر منطقه گوشی کافی است از قسمت Region روی گزینه India بزنید. پس از انتخاب کشور هند به عنوان منطقه مکانی، در مرحله بعد بایستی به فروشگاه تم های شیائومی بروید.

فروشگاه اینترنتی فرفره

با وارد شدن به قسمت Themes در قسمت کادر جستجو عبارت Ios v14 emojib را تایپ کرده و آن را به صورت رایگان دانلود کنید. پس از دانلود این برنامه پیامی بر صفحه گوشی شما مبنی بر ری استارت و راه اندازی مجدد گوشی ظاهر می شود. پس از انجام این کار ایموجی ها روی تلفن همراه شما نصب خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد گوشی شیائومی، مقاله تنظیمات گوشی شیائومی را مطالعه کنید. در ادامه به سایر روش های تغییر ایموجی شیائومی به آیفون اشاره خواهیم کرد.

تغییر ایموجی در سراسر رابط کاربری با دسترسی روت

لازم است بدانید که تبدیل ایموجی اندروید به آیفون وابسته به دسترسی روت است. اگر گوشی شما روت شده باشد، برای دسترسی به ایموجی های آیفون می توانید از چند برنامه استفاده کنید. در ادامه به دو نمونه از این برنامه ها اشاره خواهیم کرد.

·       استفاده از Magisk Modules

یکی از مفیدترین برنامه ها برای تبدیل ایموجی اندروید به آیفون، Magisk Manager است. برای نصب و استفاده از این برنامه روت شدن گوشی شما ضروری است. در صورت روت بودن گوشی خود می توانید آخرین نسخه این برنامه را به راحتی دانلود و نصب کنید. پس از نصب این اپلیکیشن، ماژول Magisk Emoji iOS را دانلود کنید. در مرحله بعد فایلی به نام emoji.zip دانلود خواهد شد. پس از طی شدن این مراحل صفحه ای باز خواهد شد که از شما می خواهد گوشی خود را ریست کنید. با راه اندازی مجدد گوشی می توانید به ایموجی های آیفون دسترسی پیدا کنید.

تبدیل ایموجی اندروید به ios
تبدیل ایموجی اندروید به آیفون با Magisk Manager

·       اپلیکیشن Emoji Replacer

این برنامه امکان استفاده از ایموجی های آیفون را برای گوشی های هوشمند روت شده فراهم می کند. نکته مهم اینکه امکان دانلود Emoji Replacer به صورت مستقیم از گوگل پلی وجود ندارد. با این وجود شما می توانید نسخه جدید این برنامه را در کانال های معتبر تلگرام بیابید.

برنامه ها و روش های تغییر ایموجی شیائومی به آیفون

روش دیگری که می توانید از طریق آن روی گوشی شیائومی، تبدیل ایموجی اندروید به iOS را انجام دهید، نصب اپلیکیشن های شخص ثالث است. این برنامه ها را می توانید از گوگل پلی به راحتی دانلود و نصب کنید. مزیت نصب این برنامه ها این است که دیگر نیازی به تغییر منطقه مکانی نخواهید داشت. اگر علاقه مند استفاده از ایموجی های آیفون توسط اپلیکیشن های ویژه هستید، اسامی این برنامه ها را در ذهن بسپارید:

· Kika Keyboard- Emoji Keboard

یکی از کاربردی ترین برنامه هایی که می توانید از آن برای تبدیل ایموجی اندروید به iOS استفاده کنید، Kika Keyboard- Emoji Keboard است. این برنامه که به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار می گیرد. جالب است بدانید، با نصب این برنامه به حدود 5 هزار ایموجی، استیکر و گیفت متحرک دسترسی پیدا خواهید کرد.

· Facemoji Emoji Keyboard&Fonts

دومین برنامه ای که می توانید از آن برای تبدیل ایموجی اندروید به آیفون در گوشی شیائومی استفاده کنید، Facemoji Emoji Keyboard&Fonts است. با نصب این برنامه نیز می توانید به حدود دو هزار ایموجی مختلف دسترسی پیدا کنید. ازجمله مزیت های ویژه این برنامه این است که می توانید صفحه کلید خود را با فونت های مختلف و جذاب شخصی سازی کنید. کاربران علاوه بر دسترسی به فونت های مختلف، به بیش از 150 تم صفحه کلید دسترسی پیدا کنند.

· Zomj: Emoji Keyboard 2021

ازجمله محبوب ترین و شناخته شده ترین برنامه ها برای تغییر ایموجی شیائومی به آیفون Zomj است. این برنامه حدود 100 هزار ایموجی، گیفت، فونت و غیره را در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله قابلیت های ویژه این برنامه این است که می توانید افکت های نئونی صفحه کلید خود را با ایموجی های آیفون ترکیب کرده و آیکون های خلاقانه ای را طراحی کنید.

برای نصب این برنامه بایستی نسخه اندروید شما 5 یا بالاتر از آن باشد. نکته دیگر اینکه Zomj هر چند وقت یکبار ایموجی های آیفون را بروزرسانی می کند. در این شرایط شما به جدیدترین ایموجی های موردعلاقه خود دسترسی خواهید داشت.

سخن پایانی

در این مقاله درباره تبدیل ایموجی اندروید به iOS با شما صحبت کردیم. با توجه به موارد گفته شده، شما می توانید بسته به مدل گوشی و دسترسی و عدم دسترسی آن به روت، روش های مختلفی را برای تبدیل ایموجی انتخاب کنید. چنانچه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلفن همراه هستید، مطالعه مقاله  را به هیچ عنوان از دست ندهید.

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا