راهنمای خرید

معرفی بهترین مارک قهوه ساز موجود در بازار

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های بشر در کل دنیا است. مزایای متعدد دانه های این گیاه به علاوه طعم و عطر فوق العاده آن سبب شده تا استقبال از این نوشیدنی روزبه روز با افزایش گسترده ای مواجه شود. افرادی که علاقه مند به مصرف قهوه هستند یا به نوشیدن آن عادت دارند، اقدام به خرید دستگاه قهوه ساز در خانه و محل کار خود می کنند. انتخاب بهترین مارک قهوه ساز می تواند برای بسیاری از افراد چالش بزرگی به حساب بیاید. در این مقاله قصد داریم به منظور راهنمایی شما عزیزان در مورد معرفی چند نمونه از دستگاه های قهوه ساز باکیفیت صحبت کنیم.

در ادامه چنانچه علاقه مند به کسب اطلاع درمورد تفاوت محبوب ترین انواع قهوه هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله مقایسه تفاوت های قهوه عربیکا و روبوستا را مطالعه کنید.

7 تا از بهترین برندهای دستگاه قهوه ساز

این روزها با وجود محبوبیت و استقبال بالای افراد از دستگاه های قهوه ساز، برندهای مختلف لوازم خانگی اقدام به تولید انواع مختلف این دستگاه کرده اند. انتخاب محصول مناسب از میان انبوه برندهای موجود در بازار می تواند کمی دشوار و چالش برانگیز باشد. چنانچه تصمیمی برای تهیه قهوه ساز ندارید، مطالعه مقاله درست کردن قهوه بدون قهوه ساز می تواند برای شما مفید باشد. در ادامه این قسمت به چند نمونه از بهترین دستگاه های قهوه ساز اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید قیمت های ذکر شده برای هر محصول مربوط به زمان نگارش این مقاله یعنی مرداد ماه 1403 می شود.

قهوه ساز تکنو مدل Te-825

اگر به دنبال خرید یک قهوه ساز باکیفیت با کارایی بالا برای منزل با محل کار خود هستید، دستگاه تکنو (Techno) مدل Te-825می تواند گزینه مناسبی برای شما به نظر برسد. وزن این دستگاه 2.15 کیلوگرم و ابعاد آن 36* 50 * 27 سانتی متر است. ظرفیت 1 لیتری این قهوه ساز آن را به یکی از دستگاه های مناسب برای مهمانی و محل کار تبدیل کرده است. به بیان دیگر حدود 12 فنجان قهوه را می توان با استفاده از این دستگاه تهیه کرد.

نکته جالب اینکه Te-825 مجهز به صفحه گرم نگه دارنده قهوه است. نحوه استفاده از این دستگاه تکنو پیچیدگی خاصی نداشته و به راحتی انجام می شود. با خرید این قهوه ساز باکیفیت می توانید در مدت زمانی کوتاه قهوه باکیفیت تهیه و سرو کنید. قیمت این دستگاه هم اکنون در سایت فرفره 3٬730٬000 تومان است.

قهوه ساز فلاویا مدل FL-200

دستگاه فلاویا (Flavia) مدل FL-200 یک قهوه ساز شکیل و جمع و جور از برندی معتبر است. فلاویا یکی از برندهای محبوب و نسبتا تازه کار ایرانی به حساب می آید. نمی توان از این محصول به عنوان بهترین مارک قهوه ساز نام برد؛ اما می توان آن را محصولی باکیفیت و مرغوب برای مصرف شخصی دانست.

وزن محدود یک کیلوگرمی و ابعاد جمع و جور ۲۰*۱۵*۲۰ سانتی متری این دستگاه آن را به یکی از گزینه های مناسب برای استفاده شخصی و خانواده های کوچک تبدیل کرده است. توان مصرفی FL-200 بسیار مناسب بوده و حدود 400 وات در نظر گرفته می شود؛ بنابراین مصرف برق بسیار محدودی دارد.

فیلتر قابل شستشوی این دستگاه را می توان یکی دیگر از نقاط قوت آن به حساب آورد؛ چرا که در این شرایط نیازی به تعویض مکرر فیلتر نخواهید داشت. طراحی مینیمال و شکیل این دستگاه متناسب با سلیقه های مختلف درنظر گرفته شده است. شما می توانید با پرداخت تنها 513 هزار تومان صاحب این قهوه ساز کاربردی و جمع و جور شوید.

بهترین مارک قهوه ساز
قهوه ساز فلاویا مدل FL-200

قهوه ساز تفال مدل CM820BTR – 12

اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید قهوه سازی لاکچری با قابلیت های هوشمند را دارید، قهوه ساز تفال (Tefal) مدل CM820BTR – 12 یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به حساب می آید. ویژگی های این محصول تفال سبب شده تا برخی از افراد از آن به عنوان بهترین مارک قهوه ساز یاد کنند. این دستگاه به صورت اختصاصی برای تهیه قهوه ترک درنظر گرفته شده است. جالب است بدانید که این قهوه ساز از قابلیت های هوشمند متعددی بهره مند است.

حسگر تشخیص جوش را می توان یکی از قابلیت های ویژه آن به شمار آورد. به کمک این ویژگی کاربران از زمان جوش قهوه از طریق آلارم مطلع خواهند شد. حسگر هوشمند این دستگاه نیز مانع از سر ریز شدن قهوه در زمان آماده سازی می شود. از دیگر قابلیت های CM820BTR – 12 می توان به دکمه هوشمند تاچ و خاموش شدن اتوماتیک آن اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی فرفره

با وجود این تفاسیر اگر علاقه مند به خرید این دستگاه شدید، می توانید آن را با قیمت 3٬900٬000 تومان از سایت فرفره تهیه کنید.

ست قهوه ساز گرین لاین مدل G-90 GNG90COFFBK

اگر در دسته افرادی هستید که به سرو قهوه به صورت روزانه در هر شرایطی حتی در سفر عادت دارید، ست قهوه ساز گرین لاین (Greenlion) می تواند به عنوان نمونه ای از بهترین مارک قهوه ساز برای شما درنظر گرفته شود. این ست 9 تکه هر آن چیزی که شما برای تهیه یک قهوه باکیفیت نیاز خواهید داشت را به خوبی فرهم کرده است. محتویات این محصول شامل موارد زیر می شود:

  • کتری 850 میلی لیتری با دماسنج
  • ست قهوه 9 در 1
  • آسیاب دستی شیشه ای
  • جعبه مسافرتی کربن
  • فیلتر کاغذی 40 عدد
  • قطره چکان سرامیکی
  • سرور سرامیک
  • لیوان شیشه ای *2
  • ترازو قهوه

ست قهوه ساز گرین لاین مدل G-90 GNG90COFFBK را می توانید هم به عنوان یک دستگاه قهوه ساز حرفه ای خانگی و هم به عنوان محصولی کاربردی در کافه و رستوران ها تهیه کنید. قیمت این محصول هم اکنون در سایت فرفره حدود 4٬420٬000 است. اگر قصد خرید اسپرسوساز برای منزل یا محل کار خود را دارید، مطالعه مقاله بهترین اسپرسوسازهای خانگی می تواند برای شما مفید باشد.

ست قهوه ساز گرین لاین مدل G-50 GNG50COFFST

ست قهوه ساز گرین لاین مدل G-50 GNG50COFFST مجموعه ای کامل و کاربردی بوده که می توان به وسیله آن انواع مختلف قهوه را به راحتی تهیه و سرو کرد. این دستگاه دارای قطعات مختلفی از جمله اقلام همراه 2 عدد فنجان شیشه ای، کتری قهوه، آسیاب دستی شیشه ای، جعبه مسافرتی، ترازو، قطره چکان سرامیک، قطره چکان شیشه ای و سرور شیشه ای است. وجود این قطعات در کنار یک دیگر تهیه یک قهوه باکیفیت در مدت زمانی کوتاه را برای شما فراهم می کند.

متریال استفاده شده در این ست از مواد مرغوب بوده که این مسئله دوام و کارایی بیشتر محصول را به دنبال خواهد داشت. نکته دیگر اینکه با خرید این محصول می توانید کلیه فرایند تهیه قهوه از آسیاب دانه ها گرفته تا دم کردن نهایی را خودتان انجام دهید. اگر علاقه زیادی به آماده سازی کلیه مراحل آماده سازی قهوه دارید، این دستگاه نمونه ای از بهترین مارک قهوه ساز برای شما به حساب می آید.

وجود 40 فیلتر کاغذی در G-50 GNG50COFFST قهوه ای باکیفیت با کمترین میزان رسوب را به شما ارائه خواهد داد. با پرداخت 3٬730٬000 تومان می توانید این سته چند تکه کاربردی را از مجموعه فرفره تهیه کنید. نکته دیگر اینکه این ست مناسب برای مصارف خانگی و کافه رستوران های کوچک و جمع و جور است.

دستگاه قهوه ساز لپرسو مدل LPCMDGBK ظرفیت 1.25 لیتر

لپرسو (LePresso) نام یک برند چینی بوده که با تولید لوازم خانگی باکیفیت و قیمت مناسب محبوبیت ویژه ای را در بازار پیدا کرده است. دستگاه قهوه ساز لپرسو مدل LPCMDGBK یکی از قهوه سازهای باکیفیت این برند به حساب می آید. قابلیت های متعدد این دستگاه آن را به یکی از گزینه های مناسب برای مصرف خانگی و محل کار تبدیل کرده است. ابعاد 273 × 183 × 250 میلی متری و وزن 1800 گرمی آن این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی آن را در هر جایی از آشپزخانه قرار دهید.

در قسمت جلو دستگاه شما با مجموعه ای از دکمه ها تحت عنوان کنترل پنل مواجه خواهید شد. شما می توانید بسته به سلیقه خود، فرایند تهیه قهوه را مدیریت کنید. بهترین مارک قهوه ساز محصولی است که علاوه بر ویژگی های فنی، طراحی کاربر پسندی داشته باشد. طراحی شکیل این محصول نقش مؤثری در زیباسازی آشپزخانه شما ایفا می کند.

نکته دیگر اینکه این دستگاه مجهز به فیلتر دائمی است. این ویژگی به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد. از دیگر ویژگی های جالب این دستگاه، ظرفیت بالای آن است. در حقیقت شما امکان دم کردن میزان قابل توجهی از قهوه در یک وعده را خواهید داشت. به طور کلی این دستگاه برای خانواده های پرجمعیت و کافه ها انتخاب مناسبی در نظر گرفته می شود. قیمت این محصول به صورت حدودی 2،800،000 هزار تومان است.

بهترین مارک قهوه ساز
قهوه ساز ناسا الکتریک مدل NS-517

ناسا الکتریک (Nasa Electric) یکی از برندهای معتبر لوازم خانگی ایرانی است که در زمینه تولید انواع قهوه ساز نیز فعالیت می کند. قهوه ساز مدل NS-517 یکی از مدل های محبوب و باکیفیت این برند به حساب می آید. یکی از اصلی ترین ویژگی های این محصول را می توان ظرفیت بالای 1.7 لیتری آن دانست. این مسئله قهوه ساز NS517 را به یکی از چند نمونه بهترین مارک قهوه ساز برای کافی شاپ و رستوران تبدیل کرده است.

مشخصات ظاهری این محصول به صورت حرفه ای طراحی شده به صورتی که با هر سلیقه ای سازگار است. بدنه این قهوه ساز به صورت ضد زنگ طراحی شده است؛ به همین دلیل می توانید آن را به راحتی با آب و شوینده تمیز کنید. فیلتر استیل ضد زنگ و دائمی این محصول شما را از تعویض مداوم فیلتر بی نیاز می سازد.

صفحه نمایش LED دستگاه زمان باقی مانده آماده شدن قهوه را به شما نمایش می دهد. 4 دکمه در زیر صفحه نمایش مربوط به خاموش و روشن کردن دستگاه و تنظیم سایر قالیت های آن می شود. ترموستات به کار رفته در NS517 از سرد شدن ناگهانی قهوه جلوگیری می کند. قسمت فروش این محصول به صورت حدودی 2،700،000 هزار تومان است.

سخن پایانی

در این مقاله درباره برندهای مختلف دستگاه های قهوه ساز و ویژگی های آنها با شما صحبت کردیم. با توجه به موارد گفته شده، شما می توانید بهترین مارک قهوه ساز را بسته به نیاز، سلیقه و بودجه خود تهیه کنید. با جستجو و کلیک روی هرکدام از محصولات می توانید درخصوص مشخصات کامل آن اطلاعات لازم را کسب کنید. پس از تصمیم گیری، تنها با چند کلیک می توانید سفارش خود را ثبت کرده و آن را ظرف چند روز کاری درب منزل خود تحویل بگیرید. چنانچه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع دستگاه های قهوه ساز هستید، می توانید مقاله استفاده از قهوه ساز دستی و برقی را مطالعه کنید.

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا