آموزش و ترفند فرفره

آموزش دانلود آهنگ از ساندکلود در اندروید و آیفون

دانلود از SoundCloud

در بسیاری از سکانس های شاخص سینما، هیچ دیالوگی رد و بدل نمی شود و موسیقی است که شاهکار می سازد. موسیقی احساسات را به بهترین شکل بیان می کند. به دلیل ابهامی که دارد، برداشت های متفاوتی از آن می شود. همین موضوع جذابیت آن را دو چندان می کند.

ممکن است شما هم بهترین و بدترین لحظه های زندگی خود را با موسیقی سپری کرده باشید. همین موسیقی می تواند جای خالی یک همنشین را پر کند. پژوهش ها نیز از تأثیر موسیقی بر آرام کردن الگوهای فکری انسان پرده برداشته اند. خوشبختانه روش های زیادی برای دسترسی به دنیای موسیقی وجود دارد.

یکی از پلتفرم هایی که در حال حاضر محبوبیت فراوانی دارد، ساندکلود است. این پلتفرم ارتباط شما با سایر کاربران علاقه مند به موسیقی را برقرار می کند. به راحتی می توانید نظر خود را درباره موسیقی مورد نظر بنویسید. حتماً می دانید که ساندکلود به ارتباط اینترنتی نیاز دارد. به همین دلیل برخی کاربران، به دنبال روش هایی برای دانلود از ساندکلود هستند. در ادامه تلاش کردیم با ارائه چندین روش مختلف، این دغدغه کاربران را رفع کنیم.

ساندکلود (SoundCloud) چیست؟

ساندکلود یک پلتفرم رایگان پخش صوتی آنلاین است که در سال 2007 تأسیس شد. دو کارآفرین سوئدی که به موسیقی بسیار علاقه مند بودند، این پلتفرم را توسعه دادند. در ابتدا تعداد کمی از نوازندگان، موسیقی های خود را در ساندکلود به اشتراک گذاشتند. رفته رفته این پلتفرم به ابزاری برای نوازندگان مستقل تبدیل شد. دیگر اهالی موسیقی مجبور نبودند آثار خود را به قیمت ارزان در اختیار واسطه ها قرار دهند.

ویژگی های SoundCloud

با زیاد شدن تعداد مخاطبان ساندکلود، ابزارهای جدید به آن اضافه شد. امکان ساخت پلی لیست، نظر دادن، اشتراک گذاری پلی لیست، پسند کردن موسیقی، امکان دنبال کردن اشخاص و.. به آن اضافه شد. این ابزارهای تعاملی سبب شد، آرتیست ها به سلیقه مخاطب خود پی ببرند. مخاطب خود را بشناسند و بدانند موسیقی آن ها توسط چه کسانی شنیده می شود.

جالب است بدانید برخی کاربران اقدام به ساخت آهنگ با هوش مصنوعی کرده اند؛ سپس موسیقی تولید شده را در ساندکلود آپلود نموده اند. برخی از کاربران کامپیوترهای شخصی برای دانلود از SoundCloud از برخی وب سایت ها استفاده می کنند. در ادامه به این وب سایت ها نیز اشاره می کنیم.

آیا روشی برای دانلود آهنگ از ساندکلود وجود دارد؟

خوشبختانه توسعه دهندگان Soundcloud، روشی را برای دانلود موسیقی از این پلتفرم در نظر گرفته اند. این روش دانلود از ساندکلود، منوط به اجازه شخصی است که موسیقی را آپلود کرده است. اگر این گزینه برای شما فعال نبود، با سایر روش هایی که در این مقاله گفته می شود، موسیقی مورد نظر را دانلود کنید. بدیهی است که استفاده از این روش ها برای دانلود موزیک هایی که حق کپی رایت را نقض می کنند، توصیه نمی شود.

روش مستقیم دانلود از برنامه SoundCloud

در روش اول امکان دانلود از طریق وب سایت و اپ رسمی ساندکلود وجود دارد. وارد وب سایت یا اپ ساندکلود شوید. با یکی از روش های ممکن عضو شوید. موسیقی خود را جستجو کرده و در قسمت نام آهنگ روی علامت سه نقطه کلیک کنید. اگر آرتیست، امکان دانلود از ساندکلود را فعال کرده باشد، این گزینه را مشاهده خواهید کرد. روی Download کلیک کرده تا موسیقی بارگیری شود.

بهترین سایت های دانلود آهنگ از ساندکلود

گاهی اوقات با یک موسیقی رو به رو می شویم که امکان دانلود از ساندکلود برای آن غیر فعال است. در این حالت، وب سایت هایی برای بارگیری آن موسیقی وجود دارند. وارد ساندکلود شوید. در پایین موسیقی مورد نظر، روی گزینه Copy Link کلیک کنید. حال لینک کپی شده را در هر یک از وب سایت هایی که در ادامه معرفی می شوند، بچسبانید.

وب سایت klickaud

کار وب سایت klickaud بسیار ساده است. در صفحه این وب سایت یک محل برای قرار دادن لینک آهنگ وجود دارد. لینک موسیقی ساندکلود را در آنجا کپی کنید و روی گزینه Convert ضربه بزنید.

فروشگاه اینترنتی فرفره

کمی صبر کنید تا با صفحه جدید رو به رو شوید. در صفحه جدید روی گزینه DOWNLOAD THE SONG کلیک کنید تا موسیقی دانلود شود.

وب سایت CloudMP3

این وب سایت که برای دانلود از ساندکلود استفاده می شود، رابط کاربری ساده ای دارد. ابتدا لینک موزیک مورد نظر را از Soundcloud بردارید. وارد وب سایت CloudMP3 شوید. در کادر وسط لینک مورد نظر را کپی کرده و روی علامت ذره بین کلیک کنید. فهرستی از موسیقی ها به شما عرضه می شود که در صدر آن ها، موسیقی مورد نظر قرار دارد. روی گزینه Download کلیک کنید تا موزیک دانلود شود.

دانلود موسیقی از SoundCloud با افزونه مرورگر

در روش دیگر برای دانلود از ساندکلود می توانید از مرورگر کروم استفاده کنید. در وب استور کروم، عبارت SaveFrom.net helper را نوشته و افزونه را نصب کنید.

روی این افزونه کلیک راست کرده و آن را به جستجوگر خود پین کنید.

روی افزونه کلیک کرده و گزینه Go to SaveFrom.net را انتخاب کنید. در صفحه جدید که باز می شود، یک کادر مستطیل شکل می بینید. لینک مربوط به موسیقی ساندکلود را در این کادر چسبانده؛ سپس روی Download کلیک کنید. صبر کنید تا پردازش انجام شود و کادر صورتی رنگ نمایان شود. روی گزینه Download mp3 کلیک کنید تا دانلود از ساندکلود آغاز شود.

در صورتی که دانلود آغاز نشد و به صفحه دیگری هدایت شدید، صفحه جدید را ببندید. به همان صفحه قبلی بازگردید و مشاهده می کنید که موسیقی پخش می شود. روی علامت سه نقطه کلیک کرده و گزینه Download را انتخاب کنید. از موسیقی دانلود شده لذت ببرید. جالب است بدانید کاربر می تواند در کادر این افزونه، لینک مربوط به ویدیوهای یوتیوب را نیز وارد کرده و آن ها را با کیفیت 720p دانلود کند.

بهترین ربات های تلگرام برای دانلود موزیک از SoundCloud

در روش دیگر می توان از ربات های تلگرام برای دانلود از ساندکلود استفاده کرد. نام ربات scdltestbot را در قسمت جستجوی تلگرام وارد کنید. در قسمت تایپ، لینک موسیقی را بچسبانید. سپس یک پیام از ربات مبنی بر صبر کردن دریافت می کنید. بعد از چند ثانیه، با فهرستی از موسیقی ها، که شامل همان موسیقی و ریمیکس های آن است، رو به رو می شوید. به راحتی می توانید هر کدام از موزیک ها را دانلود کنید.

انواع راه های دانلود آهنگ از ساندکلود با گوشی اندروید

کاربران اندروید می توانند برای دانلود از ساندکلود، از بات تلگرام که معرفی کردیم استفاده کنند. همچنین می توانید از وب سایت های معرفی شده نیز بهره ببرید. اگر موفق به دانلود موسیقی محبوب خود نشدید، از اپ SoundLoader MP3 Downloader استفاده کنید. این اپ قطعاً شما را ناامید نخواهد کرد.

اپ SoundLoader MP3 Downloader

اپ Soundloader را روی گوشی اندروید خود نصب کنید. رابط کاربری این اپ بسیار ساده است. ابتدا لینک موسیقی را کپی کنید. وارد اپ شده، در کادر مربوطه، لینک مورد نظر را بچسبانید. کمی صبر کنید تا دانلود از ساندکلود انجام شود. پس از دانلود، موزیک در قسمت پایین نمایش داده می شود. از همان قسمت می توان موسیقی را پخش کرد. برای دسترسی به فایل موزیک، به پوشه دانلود گوشی مراجعه کنید.

بهترین روش های دانلود آهنگ از ساندکلود با گوشی آیفون

کاربر گوشی آیفون می تواند از ربات تلگرامی و سایت های معرفی شده در این مقاله استفاده کند. اگر نتیجه دلخواه به دست نیامد، از شورت کات های آیفون استفاده کنید. روی لینک شورت کات Soundcloud Downloader ضربه بزنید. روی گزینه Get Shortcut کلیک کنید.

پس از اضافه شدن شورتکات به گوشی، اپ ساندکلود را باز کنید. موسیقی خود را پیدا کرده و علامت سه نقطه کنار آن را لمس کنید. روی گزینه More ضربه زده و سپس Soundcloud Downloader را انتخاب کنید. در نهایت برای دانلود از ساندکلود، محل ذخیره سازی فایل را مشخص کنید.

 انتقال آهنگ ها از Soundcloud به Spotify

در ابتدا به خاطر داشته باشید که همه موسیقی ها در دو پلتفرم وجود ندارند. بنابراین امکان انتقال همه موسیقی ها وجود ندارد. نکته دوم این است که بیشتر این سرویس ها اشتراکی هستند و کاربر موظف است هزینه ای را پرداخت کند. در ادامه روشی را ارائه می دهیم که برای انتقال یک یا چند موسیقی، نیاز به پرداخت هزینه نیست. اما در صورتی که می خواهید پلی لیست های بزرگ را انتقال دهید، باید یکی از طرح های اشتراک ماهیانه را فعال کنید.

وارد وب سایت Sounddiz شوید. با حساب Gmail ثبت نام کنید. در وسط صفحه روی گزینه lets go کلیک کنید. در صفحه بعد فهرستی از استریمر ها را مشاهده می کنید. ساندکلود را پیدا کنید و روی گزینه Connect آن کلیک کنید. برای دانلود از ساندکلود به حساب خود در این پلتفرم متصل شوید. مراحل گفته شده را برای اسپاتیفای نیز انجام دهید. همانطور که مشاهده می کنید، هر دو حساب ساندکلود و اسپاتیفای به این وب سایت لینک شده اند.

اگر روی آیکون ساندکلود کلیک کنید، با گزینه های پلی لیست، آرتیست و موسیقی مواجه می شوید. جالب است بدانید یک آیکون برای تازه سازی وضعیت پلی لیست ها نیز وجود دارد. اگر در ساندکلود تغییری اعمال کردید، با کلیک روی این گزینه، این تغییر نیز در این برنامه اعمال می شود.

روی پلی لیست خود کلیک کنید. علامت چک موسیقی مورد نظر را فعال کرده و روی سه نقطه ضربه بزنید؛ سپس روی گزینه Add to playlist کلیک کنید.

در کادر جدید، پلی لیست مقصد که مربوط به اسپاتیفای است را انتخاب کنید. روی Confirm and Continue کلیک کنید تا انتقال موسیقی از ساندکلود به اسپاتیفای انجام شود.

در آخر موسیقی روح زندگی است

پلتفرم ساندکلود، منبعی از موسیقی های جذاب را در اختیار کاربران قرار داده است. این پلتفرم به لطف رابط کاربری ساده و تعاملی آن، بسیار محبوب شده است. کاربر می تواند در حین گوش دادن به موسیقی نیز از نظرات سایر افراد آگاه شود. این پلتفرم برای افراد حرفه ای، نیمه حرفه ای و کسانی که صرفاً به ساخت موسیقی علاقه دارند، بسیار مناسب است.

برخی کاربران نیز ترجیح می دهند موسیقی های این پلتفرم را روی حافظه گوشی خود ذخیره کنند. با روش های گفته شده، کاربر می تواند برای دانلود از ساندکلود اقدام کند. این روش ها شامل دانلود از وب سایت، ربات تلگرام، اپ های مخصوص اندروید و آیفون هستند. با هر کدام از روش ها دانلود کنید. اگر کیفیت فایل دانلود شده مناسب نبود، می توانید با روش حذف نویز با AI کیفیت موسیقی را افزایش دهید. در نهایت از پخش موسیقی با پلیر گوشی خود لذت ببرید.

غزل وثیق

کارشناس IT و فعال در حوزه SEO که این گوشه کنارا به UI ,UX و طراحی هم علاقه دارم 😎😉

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا