راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین هولدر برای ماشین

هولدر گوشی ابزاری است که هنگام رانندگی، تلفن همراه را به صورت ایمن در دسترس نگه می دارد. این وسیله به شما کمک می کند با خیال آسوده رانندگی کنید. همچنین به کمک هولدر، تعامل با گوشی بسیار لذت بخش خواهد بود. با قراردادن گوشی در هولدر می توانید یک مسیریابی بی نقص را نیز تجربه کنید.

هولدرهای گوشی در انواع مختلفی طراحی می شوند. برخی از آنها به داشبورد یا دریچه کولر ماشین متصل می شوند. برخی دیگر که به آنها مگنت گفته می شود، با خاصیت آهنربایی گوشی را نگه می دارند. انتخاب نوع هولدر، به سلیقه شما و همچنین نوع ماشین و طراحی آن بستگی دارد. بعضی از هولدرها قابلیت چرخش و همچنین تغییر زاویه نیز دارند. پس از انتخاب بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود می توانید تماس بدون در دست گرفتن گوشی نیز تجربه کنید.

در این مقاله قصد داریم بهترین هولدرهای موجود برای انواع خودروهای داخلی را معرفی کنیم.

 بررسی بهترین هولدر برای ماشین های مختلف

در خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین باید به موارد زیادی دقت کنید. ابتدا به شیوه و محل نصب آن توجه کنید. در بازار نیز انواع مختلفی وجود دارند که با استفاده از مکنده یا چسب، به شیشه جلو خودرو وصل می شوند. البته سلیقه ها و کارکردها نیز متفاوت است. ممکن است برخی از آنها برای خودرو شما مناسب نباشند. اکنون با توجه به فهرستی که ارائه می دهیم، گزینه مناسب برای خودرو خود را خریداری کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین 206

به خاطر طراحی داخلی ماشین 206، نصب هولدر روی شیشه آن می تواند یک انتخاب معقول باشد. اگر نسبت به کمبود فضای داخل ماشین حساس نیستید، می توانید هولدر را به شیشه جلو متصل کنید. این هولدرها که به صورت مکشی و مکنده هستند را می توان با اندازه مناسب خریداری و متصل کرد. البته نباید از سایر قسمت های ماشین، برای نصب هولدر غافل شد.

برخی ممکن است بخواهند هولدر خود را به دریچه تهویه ماشین متصل کنند. حتی می توانید یکی از بهترین شارژر های فندکی بازار را خریداری کنید و گوشی خود را در حال رانندگی شارژ کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین سمند

با توجه به فضای داخلی مناسب این ماشین، نیاز به نصب هولدر روی شیشه جلو نیست. همچنین با در نظر گرفتن فاصله دست راننده تا قسمت داشبورد، بهترین محل برای نصب را می توان داشبورد در نظر گرفت. به راحتی می توانید هولدر مگنتی یا گیره ای خود را به داشبورد متصل کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین تیبا

یکی از ویژگی های مهم که همیشه باید به آن دقت کرد، نوع طراحی داشبورد است. طراحی داشبورد ماشین تیبا به گونه ای است که می توان از هولدرهای مگنتی برای آن استفاده کرد. اگر هم به این نوع هولدر علاقه ندارید، یک هولدر گیره ای مناسب برای داشبورد خود تهیه کنید. هولدرهای گیره ای نیز با توجه به طراحی خاص خود، امکان تغییر زاویه را دارند. همچنین می توانید با خرید شارژر فندکی از بهترین برندهای لوازم جانبی موبایل، گوشی خود را نیز به شارژر متصل کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ال 90

در خودرو ال 90 می توان از بهترین پایه نگهدارنده گوشی موبایل در قسمت های مختلف استفاده کرد. می توانید هولدر مکنده خود را به شیشه جلو متصل کنید. در این صورت نیز راننده، دید بسیار مناسبی نسبت به بیرون دارد. البته هولدر مگنت هم گزینه مناسبی است که این موضوع نیز به سلیقه شما بستگی دارد. گفتنی است که طراحی دریچه های کولر این خودرو به شکلی است که امکان نصب هولدر گیره ای را بسیار سخت می کند.

بهترین هولدر برای 405

در خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین 405، گزینه های متنوعی پیش روی شما است. فضای مناسب اتاق این خودرو، آن را به یک گزینه مطلوب برای همه هولدرها تبدیل کرده است. شما می توانید هولدر گیره ای را در دریچه کولر ماشین متصل کنید. اگر به هولدر مگنت علاقه دارید، آن را در جای مناسبی از داشبورد متصل کنید.

فروشگاه اینترنتی فرفره

در نهایت اگر می خواهید هولدر را به شیشه متصل کنید، می توانید نوع چسبی را انتخاب کنید. البته دقت کنید ممکن است بعد از کندن هولدر، جای چسب آن روی شیشه یا داشبورد باقی بماند.

بهترین هولدر برای کوییک

به دلیل نزدیک بودن فاصله شیشه جلو به داشبورد، هولدر شیشه ای گزینه مناسبی برای این خودرو نیست. بهترین انتخاب می تواند هولدر دریچه ای باشد. در این صورت دید بهتری به بیرون دارید و همزمان می توانید تعامل بهتری با گوشی داشته باشید. راننده می تواند از این مزیت برای شارژ گوشی از طریق اتصال فندک ماشین استفاده کند.

بهترین هولدر برای ساینا

در خودرو ساینا نیز امکان استفاده از هولدرهای مختلف وجود دارد. اما ممکن است هولدر شیشه ای، مانع دید کامل راننده به بیرون شود. می توانید با اتصال هولدر مگنت فضای کمی را به این قطعه اختصاص دهید. اما به طور کلی می توان نوع دریچه ای را بهترین هولدر موبایل برای ماشین ساینا درنظر گرفت.

بهترین هولدر برای برلیانس

خوشبختانه طراحی خودرو برلیانس به شیوه ای است که دست شما را برای انتخاب هولدر باز گذاشته است. راننده می تواند هر نوع هولدر را بدون نگرانی از اشغال فضای ماشین متصل کند. همزمان می توانید با خرید یک مبدل و اتصال آن به پورت فندک ماشین، از شارژکردن گوشی نیز لذت ببرید. در صورتی که تمایل دارید، می توانید هولدر را به شیشه جلو متصل کنید. این اتصال دید راننده را مختل نخواهد کرد.

بهترین هولدر برای شاهین

حتما به فضای خالی مناسب در قسمت داشبورد خودرو شاهین دقت کردید. این فضا بهترین مکان برای نصب هولدر است. با نصب هولدر مکنده در این قسمت، تعامل شما با گوشی بسیار لذت بخش می شود. البته طراحی این خودرو طوری است که امکان نصب هولدر به شیشه جلو نیز وجود دارد. استفاده از هولدر مکنده یا چسبی روی شیشه، مانع دید راننده نمی شود. البته برخی کاربران برای آسان نمودن اتصال شارژر فندکی به گوشی، از هولدر دریچه ای استفاده می کنند.

بهترین هولدر برای تارا

روی داشبورد ماشین تارا، فضای مناسبی برای نصب هولدر وجود دارد. شما می توانید بهترین هولدر موبایل برای ماشین را خریداری و آن را روی داشبورد بچسبانید. ناگفته نماند کاربر می تواند هولدرهای مکنده را روی داشبورد جابه جا و محکم کند.

بهترین هولدر برای دنا

طراحی این خودرو به گونه ای بوده که داشبورد آن برای نگهداری هولدر بسیار مناسب است. در این فضای مناسب، می توان یک هولدر چسبی، مکند یا گیره ای متصل کرد. همزمان می توانید گوشی خود را در این هولدر قرار دهید و از مسیریابی استفاده کنید. همچنین اگر گوشی شما از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند، می توانید با خرید بهترین شارژر وایرلس از این قابلیت گوشی بهره مند شوید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین
بررسی بهترین هولدر برای ماشین های مختلف

هولدر گوشی چی بخریم؟

به دلیل تنوع هولدرهای نگهدارنده گوشی، انتخاب یک هولدر مناسب سخت است. در صورتی که هولدر مدنظر کیفیت مناسبی نداشته باشد، مشکلات زیادی را ایجاد می کند. ممکن است هولدر کج شود یا توان نگهداری آن کاسته شود. در ادامه قصد داریم چند هولدر باکیفیت را معرفی کنیم.

هولدر گوشی موبایل فیلیپس مدل DLK1412AB

هولدر فیلیپس مدل DLK1412AB از نوع ثابت است که می توانید آن را در دریچه کولر ماشین نگه دارید. اگر کیفیت را امری مهم می دانید، این هولدر فیلیپس یک گزینه مناسب است. کاربر می تواند از این هولدر در موارد دیگر نیز استفاده کند. فقط کافی است جایی برای گیرکردن اتصال این هولدر پیدا کنید. حتی می توانید مگ سیف اپل را به رابط شارژر فندکی ماشین متصل کنید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایه دار نیتو مدل NH42

اگر ماشین شما داشبورد بزرگی دارد و می توانید یک هولدر مکنده روی آن نصب کنید. هولدر پایه دار NH42 یک گزینه مناسب است. شما می توانید طول دسته نگهدارنده گوشی را نیز تنظیم کنید. همچنین امکان چرخش گوشی نیز در این مدل نیتو وجود دارد. فقط کافی است مدل موردنظر را در فروشگاه فرفره جستجو کرده و خرید خود را نهایی کنید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایه دار ترانیو مدل T-Z17

اگر به دنبال یک هولدر مکنده باکیفیت هستید، مدل T-Z17یک گزینه مناسب برای شما است. این هولدر مکنده ترانیو را روی داشبورد متصل کنید و از تعامل با گوشی خود لذت ببرید. این مدل طوری طراحی شده است که کمترین فضا را اشغال می کند.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین
پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایه دار ترانیو مدل T-Z17

 نتیجه

در این مقاله انواع ماشین ها و همچنین هولدرهای مناسب آنها را بررسی کردیم. اکنون دیگر می دانید هولدر مورد نظر را در چه قسمتی از ماشین خود متصل کنید. طراحی برخی ماشین ها به گونه ای است که نصب هولدر در دریچه کولر بهترین گزینه است. این در حالی است که در خودروهای دیگر، داشبورد بهترین محل برای قرار دادن هولدر است.

این مسئله برای رانندگان اسنپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما راننده تاکسی اینترنتی هستید، خرید بهترین گوشی برای کار در اسنپ را نیز در نظر داشته باشید.

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا