Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    ساعت هوشمند امیزفیت (Amazfit)

    ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی و مشخصات ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

    برند امیزفیت در ساخت ساعت های هوشمند اقتصادی شهرت زیادی به دست آورده و سخت افزارهای خوش ساخت و نرم افزارهای پیچیده داخل آن ها را با قیمتی کمتر از رقبا به بازارعرضه می کند. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro با داشتن صفحه نمایش لمسی مربعی و دارای انحنا در نگاه اول شما را به یاد اپل واچ می اندازد. اما چیزی که این ساعت را ویژه می کند، قیمت بسیار ارزان آن است که حدوداً یک دهم قیمت یک اپل واچ می شود. با این حال عملکرد و قابلیت های این ساعت هوشمند شما را شگفت زده خواهد کرد. در ادامه با ویژگی های فنی و ظاهری این ساعت آشنا خواهیم شد.

    قابلیت های رابطه کاربری ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro :

    • سلامت و تناسب اندام
    • مجهز به GPS
    • پشتیبانی از 60 حالت ورزشی
    • کنترل ۲۴ ساعته اکسیژن، خون و ضربان قلب

    ویژگی های فنی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

    • رابطه کاربری

    ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 Pro با تلفن های هوشمند اندروید و IOS همگام سازی می شود و از طریق نصب نرم افزار Zepp می توانید تمام فعالیت هایی که با استفاده از ساعت هوشمند خود انجام می دهید، بر روی گوشی موبایل پیگیری کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید داده های دریافتی را با Google Fit و Strava به اشتراک بگذارید.

    این ساعت از چندین قابلیت مختلف برخوردار بوده که روند هوشمند زندگی شما را آسان تر می کند. پس از همگام سازی این ساعت با گوشی موبایل، تمامی تماس های دریافتی و پیامک ها بر روی ساعت نیز نمایش داده می شود. در صورت تمایل می توانید لیست شبکه های اجتماعی دلخواه خود را نیز در نرم افزار اضافه کنید، تا پیام های مربوط به آن را بر روی ساعت دریافت نمایید. همچنین این ساعت دارای گزینه «پیدا کردن تلفن همراه» است که در صورت گم کردن گوشی موبایل خود، می توانید با فعال کردن آن، گوشی خود را پیدا کنید.

    از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 pro می توان به گزینه «لیست کارهای روزانه» اشاره کرد. شما می توانید لیست کارهایی که باید انجام دهید را درون نرم افزار وارد کرده و بر روی ساعت، آن ها را پیگیری نمایید. نمایش ساعت، آب و هوا، کرنومتر، زمان سنج، یادآور و شاتر دوربین از امکانات ساده این ساعت محسوب می شود.

    صفحه نمایش اصلی ساعت دارای عکس صفحات بسیار زیادی است، اما فقط دو مدل را می توانید بر روی ساعت ذخیره کنید. هر مدل نیز از قابلیت سفارشی سازی برخوردار بوده تا بتواند بهتر با نیازهای شما سازگار شود. بر روی صفحه نمایش می توانید از تصاویر گالری خود نیز استفاده کنید. برخی از واچ فیس ها از طریق به روز رسانی اضافه می شوند.

    • سلامت و تناسب اندام

    همان طور که از نام برند امیزفیت مشخص است، به جرئت می توان گفت که ساعت های هوشمند این برند برای انجام فعالیت های ورزشی ایده آل هستند. البته نمی توان آن را با قابلیت های برندهای گران قیمت تر مقایسه کرد، اما از لحاظ ورزشی و تناسب اندام عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد.

    ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro مجهز به یک GPS دقیق بوده که بر اساس معیارهای ورزشی بخصوص دویدن و پیاده روی طراحی شده است. GPS این ساعت می تواند به طور خودکار به چهار سیستم ماهواره ای در یک زمان متصل شود؛ البته اتصالات ماهواره ای خاص ممکن است به موقعیت مکانی شما بستگی داشته باشد. اما این ساعت فقط برای دوندگان طراحی نشده، بلکه از 61 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند که شامل ورزش هایی همچون دوچرخه سواری، شنا، اسکیت و ورزش های سالنی می شود. در تمامی این حالت های ورزشی ضربان قلب نیز اندازه گیری شده و کاربر می تواند به صوت زنده آن را بر روی ساعت خود تماشا کند.

    یک صفحه نمایش مخصوص به همراه منوی تاریخچه تمرین، برای پیگیری تمرینات ورزشی در نظر گرفته شده است و کاربر می تواند پس از هر ورزش تاریخچه فعالیت های خود را با جزئیات کامل بر روی آن مشاهده کند. مطالعه تناسب اندام HUNT نشان می دهد افرادی که نمره PAI 100 یا بالاتر دارند، کمتر در معرض خطر فشار خون، بیماری قلبی و دیابت نوع 2 هستند.

    همچنین این ساعت مجهز به سنسور سنجش اکسیژن خون و شتاب سنج بوده که حین انجام فعالیت های ورزشی بسیار کاربردی خواهد بود. نکته قابل توجه در این ساعت این است که برای فعالیت های ورزشی، دویدن و تردمیل می توانید یک هدف انتخاب کنید و با شروع تایمر به سمت هدف پیش بروید.

    با استفاده از ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro می توانید میزان استرس خود را در طول روز نظارت کنید. اگر در طول روز احساس اضطراب و کلافگی داشتید، کافی است با استفاده از برنامه تنفس این ساعت، خود را آرام کنید. بانوان عزیز همچنین می توانند دوره ماهیانه خود را با استفاده از این ساعت پیگیری کنند و نسبت به شروع دقیق دوره خود آگاهی بیشتری داشته باشند.

    ساعت هوشمند Bip 3 Pro هنگام استراحت، کیفیت خواب شما را بررسی کرده و اطلاعات دقیق آن را بر روی نرم افزار Zepp نمایش می دهد. با ورود به بخش خواب می توانید زمانی که خواب عمیق یا سبک داشتید را مشاهده کنید. همچنین میزان ضربان قلب، اکسیژن خون و فعالیت های ورزشی در بازه های زمانی مختلف در نرم افزار قرار گرفته است.

    • عمر باتری

    این ساعت مجهز به یک باتری 280 میلی آمپر ساعت است که عمر آن در حالت عادی 14 روز و در صورت استفاده زیاد 7 روز دوام می آورد؛ اما به طور کلی عمر باتری ممکن است با توجه به تنظیمات، شرایط عملکرد و سایر عوامل متفاوت باشد. اگر می خواهید باتری انرژی کمتری مصرف کند، می توانید برخی ویژگی ها مانند ردیابی خواب پیشرفته، ردیابی استرس در تمام روز یا نمونه برداری از داده های ضربان قلب به صورت مداوم را غیر فعال نمایید.

    اگر برای دویدن از GPS استفاده می کنید، 30 الی 40 دقیقه از ظرفیت باتری را کاهش می دهد. این ساعت هیچ نوع حالت صرفه جویی در انرژی را ارائه نمی دهد و فقط باید به صورت دستی برخی گزینه ها را غیرفعال کنید. شارژ این ساعت از طریق یک شارژ مغناطیسی انجام شده و پس از اتصال به شارژر، این ساعت ظرف مدت 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

    ویژگی های ظاهری ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

    ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro از یک قاب مربعی زیبا برخوردار بوده و مجهز به یک صفحه نمایش لمسی است. بر روی این ساعت یک قاب 44 میلی متری با روکش مات کشیده شده که در سه رنگ مشکی، کرم و صورتی ارائه مي شود. این قاب به یک بند سیلیکونی 20 میلی متری متصل شده که از طریق مکانیزم پین به راحتی از قاب جدا می شود. این بند سیلیکونی از بافت نرم و لطیفی برخوردار بوده و حین ورزش در آب یا در خشکی، مشکلی ایجاد نمی کند.

    این ساعت مجهز به یک صفحه نمایش 1.69 اینچی است که با وضوح 240*280 TFT کیفیت خوبی را ارائه می دهد. اگرچه این صفحه نمایش مانند ساعت های گران قیمت از نوع Amoled ساخته نشده؛ اما نسبت به Amazfit Bip از وضوح رنگ و کیفیت بیشتری برخوردار است. این ساعت میزان روشنایی قابل قبولی دارد و در داخل و خارج خانه عملکرد خوبی را نشان می دهد.

    ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro دارای استاندارد 5ATM بوده و در برابر آب مقاوم است. این استاندارد به شما اجازه می دهد تا به عمق 50 متری آب بروید و از شنا و غواصی لذت ببرید. اگرچه توصیه می کنیم زمانی که دوش آب گرم می گیرید یا به سونا می روید، ساعت را بردارید، زیرا بخار زیاد می تواند بر روی مواد سازنده ساعت تأثیر بگذارد و در آینده آن را کمتر در برابر آب مقاوم کند. همچنین هنگام شنا، ساعت را با بند چرمی یا فلزی نپوشید و ترجیحاً از یک بند سیلیکونی یا بندی با جنس مناسب تر استفاده کنید.

    معرفی برند امیزفیت

    برند امیزفیت یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی است که محصولات آن توسط شرکت Zepp Health ساخته می شود. این برند از سال 2015 فعالیت خود را آغاز نموده و همان طور که از نامش مشخص است محصولات مربوط به تجهیزات سلامتی و ورزش و همچنین ساعت های هوشمند را به بازار عرضه می کند.

    این برند تاکنون محصولات باکیفیت زیادی را در حوزه سلامت و ورزش تولید کرده و هدف اصلی آن ارائه محصولات با قیمت گذاری مناسب و جلب رضایت کاربران است. این برند همواره در تلاش بوده تا سلامتی را با تکنولوژی ترکیب کند و بتواند بهترین محصولات را ارائه دهد. محصولات این برند شامل مچ بند، ساعت هوشمند، هندزفری، تجهیزات تناسب اندام و لوازم جانبی می شود.

    چرا ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro را بخریم؟

    ساعت هوشمند Bip 3 Pro یک ساعت حرفه ای و هوشمند بوده که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به اپل واچ دارد. با توجه به قابلیت های اشاره شده از جمله سنسور تشخیص ضربان قلب، میزان استرس، اکسیژن خون، توانایی در تشخیص کیفیت خواب، پشتیبانی از 61 حرکت ورزشی، مقاوم در برابر آب، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، این محصول انتظارات شما را از یک ساعت هوشمند برآورده می سازد. این ساعت هوشمند با توجه به قیمت مناسب آن، امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد و به خوبی می تواند با ساعت های کمی گران قیمت تر رقابت کند. این محصول از وبسایت ما با قیمتی مناسب قابل خریداری است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    ۹.۶۵ × ۳۶.۴۹ × ۴۴.۱۲ میلی متر
    وزن
    ۳۲.۲ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    روزمره، ورزشی
    فرم صفحه
    مستطیل
    جنس بدنه
    پلاستیک
    توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم
    جنس بند
    سیلیکون
    نوع قفل بند
    سگکی ساده
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۲۸۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    TFT
    اندازه صفحه نمایش
    ۱.۶۹ اینچ
    رزولوشن صفحه نمایش
    ۲۴۰ × ۲۸۰ پیکسل
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۲۱۸ پیکسل در هر اینچ
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی
    سازگار با
    سازگار با گوشی های اندروید ۷.۰ و iOS ۱۲ به بالا
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    سایر مشخصات سخت افزاری

    صفحه نمایش رنگی

     

    صفحه نمایش لمسی

    اتصالات
    Bluetooth
    حس گرها
    سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، قطب نما (Compass)
    منبع شارژ
    شارژر مگنتی
    قابلیت های ویژه

    طول عمر باتری در حالت استفاده معمولی تا ۱۴ روز و استفاده سنگین تا ۷ روز
    نمایش وضعیت آب و هوا
    قابلیت کنترل موسیقی
    نمایش پیام‌ ها و تماس‌ های دریافتی
    قابلیت اندازه‌ گیری اکسیژن خون
    قابلیت نظارت بر استرس و کیفیت خواب
    دارای ۶۱ حالت ورزشی

    سیستم عامل
    Amazon Fire OS
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی
    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی و مشخصات ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

    برند امیزفیت در ساخت ساعت های هوشمند اقتصادی شهرت زیادی به دست آورده و سخت افزارهای خوش ساخت و نرم افزارهای پیچیده داخل آن ها را با قیمتی کمتر از رقبا به بازارعرضه می کند. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro با داشتن صفحه نمایش لمسی مربعی و دارای انحنا در نگاه اول شما را به یاد اپل واچ می اندازد. اما چیزی که این ساعت را ویژه می کند، قیمت بسیار ارزان آن است که حدوداً یک دهم قیمت یک اپل واچ می شود. با این حال عملکرد و قابلیت های این ساعت هوشمند شما را شگفت زده خواهد کرد. در ادامه با ویژگی های فنی و ظاهری این ساعت آشنا خواهیم شد.

    قابلیت های رابطه کاربری ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro :

    • سلامت و تناسب اندام
    • مجهز به GPS
    • پشتیبانی از 60 حالت ورزشی
    • کنترل ۲۴ ساعته اکسیژن، خون و ضربان قلب

    ویژگی های فنی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

    • رابطه کاربری

    ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 Pro با تلفن های هوشمند اندروید و IOS همگام سازی می شود و از طریق نصب نرم افزار Zepp می توانید تمام فعالیت هایی که با استفاده از ساعت هوشمند خود انجام می دهید، بر روی گوشی موبایل پیگیری کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید داده های دریافتی را با Google Fit و Strava به اشتراک بگذارید.

    این ساعت از چندین قابلیت مختلف برخوردار بوده که روند هوشمند زندگی شما را آسان تر می کند. پس از همگام سازی این ساعت با گوشی موبایل، تمامی تماس های دریافتی و پیامک ها بر روی ساعت نیز نمایش داده می شود. در صورت تمایل می توانید لیست شبکه های اجتماعی دلخواه خود را نیز در نرم افزار اضافه کنید، تا پیام های مربوط به آن را بر روی ساعت دریافت نمایید. همچنین این ساعت دارای گزینه «پیدا کردن تلفن همراه» است که در صورت گم کردن گوشی موبایل خود، می توانید با فعال کردن آن، گوشی خود را پیدا کنید.

    از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 pro می توان به گزینه «لیست کارهای روزانه» اشاره کرد. شما می توانید لیست کارهایی که باید انجام دهید را درون نرم افزار وارد کرده و بر روی ساعت، آن ها را پیگیری نمایید. نمایش ساعت، آب و هوا، کرنومتر، زمان سنج، یادآور و شاتر دوربین از امکانات ساده این ساعت محسوب می شود.

    صفحه نمایش اصلی ساعت دارای عکس صفحات بسیار زیادی است، اما فقط دو مدل را می توانید بر روی ساعت ذخیره کنید. هر مدل نیز از قابلیت سفارشی سازی برخوردار بوده تا بتواند بهتر با نیازهای شما سازگار شود. بر روی صفحه نمایش می توانید از تصاویر گالری خود نیز استفاده کنید. برخی از واچ فیس ها از طریق به روز رسانی اضافه می شوند.

    • سلامت و تناسب اندام

    همان طور که از نام برند امیزفیت مشخص است، به جرئت می توان گفت که ساعت های هوشمند این برند برای انجام فعالیت های ورزشی ایده آل هستند. البته نمی توان آن را با قابلیت های برندهای گران قیمت تر مقایسه کرد، اما از لحاظ ورزشی و تناسب اندام عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد.

    ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro مجهز به یک GPS دقیق بوده که بر اساس معیارهای ورزشی بخصوص دویدن و پیاده روی طراحی شده است. GPS این ساعت می تواند به طور خودکار به چهار سیستم ماهواره ای در یک زمان متصل شود؛ البته اتصالات ماهواره ای خاص ممکن است به موقعیت مکانی شما بستگی داشته باشد. اما این ساعت فقط برای دوندگان طراحی نشده، بلکه از 61 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند که شامل ورزش هایی همچون دوچرخه سواری، شنا، اسکیت و ورزش های سالنی می شود. در تمامی این حالت های ورزشی ضربان قلب نیز اندازه گیری شده و کاربر می تواند به صوت زنده آن را بر روی ساعت خود تماشا کند.

    یک صفحه نمایش مخصوص به همراه منوی تاریخچه تمرین، برای پیگیری تمرینات ورزشی در نظر گرفته شده است و کاربر می تواند پس از هر ورزش تاریخچه فعالیت های خود را با جزئیات کامل بر روی آن مشاهده کند. مطالعه تناسب اندام HUNT نشان می دهد افرادی که نمره PAI 100 یا بالاتر دارند، کمتر در معرض خطر فشار خون، بیماری قلبی و دیابت نوع 2 هستند.

    همچنین این ساعت مجهز به سنسور سنجش اکسیژن خون و شتاب سنج بوده که حین انجام فعالیت های ورزشی بسیار کاربردی خواهد بود. نکته قابل توجه در این ساعت این است که برای فعالیت های ورزشی، دویدن و تردمیل می توانید یک هدف انتخاب کنید و با شروع تایمر به سمت هدف پیش بروید.

    با استفاده از ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro می توانید میزان استرس خود را در طول روز نظارت کنید. اگر در طول روز احساس اضطراب و کلافگی داشتید، کافی است با استفاده از برنامه تنفس این ساعت، خود را آرام کنید. بانوان عزیز همچنین می توانند دوره ماهیانه خود را با استفاده از این ساعت پیگیری کنند و نسبت به شروع دقیق دوره خود آگاهی بیشتری داشته باشند.

    ساعت هوشمند Bip 3 Pro هنگام استراحت، کیفیت خواب شما را بررسی کرده و اطلاعات دقیق آن را بر روی نرم افزار Zepp نمایش می دهد. با ورود به بخش خواب می توانید زمانی که خواب عمیق یا سبک داشتید را مشاهده کنید. همچنین میزان ضربان قلب، اکسیژن خون و فعالیت های ورزشی در بازه های زمانی مختلف در نرم افزار قرار گرفته است.

    • عمر باتری

    این ساعت مجهز به یک باتری 280 میلی آمپر ساعت است که عمر آن در حالت عادی 14 روز و در صورت استفاده زیاد 7 روز دوام می آورد؛ اما به طور کلی عمر باتری ممکن است با توجه به تنظیمات، شرایط عملکرد و سایر عوامل متفاوت باشد. اگر می خواهید باتری انرژی کمتری مصرف کند، می توانید برخی ویژگی ها مانند ردیابی خواب پیشرفته، ردیابی استرس در تمام روز یا نمونه برداری از داده های ضربان قلب به صورت مداوم را غیر فعال نمایید.

    اگر برای دویدن از GPS استفاده می کنید، 30 الی 40 دقیقه از ظرفیت باتری را کاهش می دهد. این ساعت هیچ نوع حالت صرفه جویی در انرژی را ارائه نمی دهد و فقط باید به صورت دستی برخی گزینه ها را غیرفعال کنید. شارژ این ساعت از طریق یک شارژ مغناطیسی انجام شده و پس از اتصال به شارژر، این ساعت ظرف مدت 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

    ویژگی های ظاهری ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

    ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro از یک قاب مربعی زیبا برخوردار بوده و مجهز به یک صفحه نمایش لمسی است. بر روی این ساعت یک قاب 44 میلی متری با روکش مات کشیده شده که در سه رنگ مشکی، کرم و صورتی ارائه مي شود. این قاب به یک بند سیلیکونی 20 میلی متری متصل شده که از طریق مکانیزم پین به راحتی از قاب جدا می شود. این بند سیلیکونی از بافت نرم و لطیفی برخوردار بوده و حین ورزش در آب یا در خشکی، مشکلی ایجاد نمی کند.

    این ساعت مجهز به یک صفحه نمایش 1.69 اینچی است که با وضوح 240*280 TFT کیفیت خوبی را ارائه می دهد. اگرچه این صفحه نمایش مانند ساعت های گران قیمت از نوع Amoled ساخته نشده؛ اما نسبت به Amazfit Bip از وضوح رنگ و کیفیت بیشتری برخوردار است. این ساعت میزان روشنایی قابل قبولی دارد و در داخل و خارج خانه عملکرد خوبی را نشان می دهد.

    ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro دارای استاندارد 5ATM بوده و در برابر آب مقاوم است. این استاندارد به شما اجازه می دهد تا به عمق 50 متری آب بروید و از شنا و غواصی لذت ببرید. اگرچه توصیه می کنیم زمانی که دوش آب گرم می گیرید یا به سونا می روید، ساعت را بردارید، زیرا بخار زیاد می تواند بر روی مواد سازنده ساعت تأثیر بگذارد و در آینده آن را کمتر در برابر آب مقاوم کند. همچنین هنگام شنا، ساعت را با بند چرمی یا فلزی نپوشید و ترجیحاً از یک بند سیلیکونی یا بندی با جنس مناسب تر استفاده کنید.

    معرفی برند امیزفیت

    برند امیزفیت یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی است که محصولات آن توسط شرکت Zepp Health ساخته می شود. این برند از سال 2015 فعالیت خود را آغاز نموده و همان طور که از نامش مشخص است محصولات مربوط به تجهیزات سلامتی و ورزش و همچنین ساعت های هوشمند را به بازار عرضه می کند.

    این برند تاکنون محصولات باکیفیت زیادی را در حوزه سلامت و ورزش تولید کرده و هدف اصلی آن ارائه محصولات با قیمت گذاری مناسب و جلب رضایت کاربران است. این برند همواره در تلاش بوده تا سلامتی را با تکنولوژی ترکیب کند و بتواند بهترین محصولات را ارائه دهد. محصولات این برند شامل مچ بند، ساعت هوشمند، هندزفری، تجهیزات تناسب اندام و لوازم جانبی می شود.

    چرا ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro را بخریم؟

    ساعت هوشمند Bip 3 Pro یک ساعت حرفه ای و هوشمند بوده که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به اپل واچ دارد. با توجه به قابلیت های اشاره شده از جمله سنسور تشخیص ضربان قلب، میزان استرس، اکسیژن خون، توانایی در تشخیص کیفیت خواب، پشتیبانی از 61 حرکت ورزشی، مقاوم در برابر آب، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، این محصول انتظارات شما را از یک ساعت هوشمند برآورده می سازد. این ساعت هوشمند با توجه به قیمت مناسب آن، امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد و به خوبی می تواند با ساعت های کمی گران قیمت تر رقابت کند. این محصول از وبسایت ما با قیمتی مناسب قابل خریداری است.

    مشخصات محصولات
    مشخصات کلی
    ابعاد قاب
    ۹.۶۵ × ۳۶.۴۹ × ۴۴.۱۲ میلی متر
    وزن
    ۳۲.۲ گرم
    مناسب برای
    آقایان و بانوان
    نوع کاربری
    روزمره، ورزشی
    فرم صفحه
    مستطیل
    جنس بدنه
    پلاستیک
    توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم
    جنس بند
    سیلیکون
    نوع قفل بند
    سگکی ساده
    مشخصات فنی
    ظرفیت باتری
    ۲۸۰ میلی آمپر ساعت
    نوع صفحه نمایش
    TFT
    اندازه صفحه نمایش
    ۱.۶۹ اینچ
    رزولوشن صفحه نمایش
    ۲۴۰ × ۲۸۰ پیکسل
    تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۲۱۸ پیکسل در هر اینچ
    سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی
    سازگار با
    سازگار با گوشی های اندروید ۷.۰ و iOS ۱۲ به بالا
    فناوری های مکان یابی
    GPS
    سایر مشخصات سخت افزاری

    صفحه نمایش رنگی

     

    صفحه نمایش لمسی

    اتصالات
    Bluetooth
    حس گرها
    سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، قطب نما (Compass)
    منبع شارژ
    شارژر مگنتی
    قابلیت های ویژه

    طول عمر باتری در حالت استفاده معمولی تا ۱۴ روز و استفاده سنگین تا ۷ روز
    نمایش وضعیت آب و هوا
    قابلیت کنترل موسیقی
    نمایش پیام‌ ها و تماس‌ های دریافتی
    قابلیت اندازه‌ گیری اکسیژن خون
    قابلیت نظارت بر استرس و کیفیت خواب
    دارای ۶۱ حالت ورزشی

    سیستم عامل
    Amazon Fire OS
    زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی