Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    هدفون، هدست و هندزفری

    خرید هدفون، هدست و هندزفری

    یکی از لوازم جانبی گوشی های هوشمند که هر فردی حداقل یک بار تجربه خرید آنها را داشته، انواع هدفون بی سیم یا باسیم است. هندزفری ها و هدفون ها وسایلی هستند که مکالمه، تفریح و گوش دادن به موسیقی دلخواه با جدیدترین گوشی های موبایل را ساده تر می کنند. حتی یک هدفون بی سیم ارزان قیمت هم می تواند شما را از دردسر قطع کردن موزیک در زمان تماس تلفنی نجات دهد. اما برای خرید این لوازم جانبی بد نیست نکاتی را در نظر داشته باشید؛ چرا که انتخاب بهترین هندزفری بی سیم از میان تنوع گسترده این لوازم جانبی کار ساده ای نیست!

    بهترین هدفون بی سیم مخصوص خودتان را بخرید!

    هندزفری ها و هدفون های بی سیم تنوع بسیاری دارند و می توان آنها را در شکل ها و اندازه های مختلف خریداری کرد. اما برای این که یک هدفون، دقیقا همان چیزی باشد که نیاز دارید، باید با ویژگی های هندزفری های بی سیم آشنا باشید. هدفون ها را می توان بر اساس نوع قرارگیری روی گوش تقسیم بندی کرد:

    • هدفون دورگوشی:  تمام گوش را می پوشاند و از ورود صدای محیط جلوگیری می کند. با این حال با توجه به وزن بالایش برای استفاده روزانه گزینه مناسبی نیست.
    • هدفون روگوشی: این نوع هدفون کمی از ایرفون بزرگ تر است، اما نمی تواند صدای محیط را به شکل کامل ایزوله کند. با این حال با توجه به باتری های قدرتمندی که در هدفون های آن ایر استفاده می شود، برای گوش دادن به موسیقی در طول روز مناسب هستند.
    • هدفون توگوشی: این دسته از انواع هدفون بی سیم را با نام ایرفون می شناسند که درایور صوتی آنها کاملا در گوش قرار می گیرد و برای استفاده روزانه گزینه مناسب، سبک و جمع و جوری هستند.
    • هدفون پشت گردنی: این مدل هدفون برای افراد پرمشغله یا ورزشکاران مناسب تر است. این هدفون ها از مدل های روگوشی کوچک تر بوده و برای گوش دادن به موسیقی در حین حرکت و فعالیت گزینه خوبی هستند.
    • ایرپادها: ایرپادها که برخی آنها را بهترین هندزفری بی سیم می دانند، چند سالی است که بازار خوبی را از آن خود کرده اند. ایرپادها با داشتن یک کیس شارژ، قابلیت های لمسی و امکاناتی نظیر پشتیبانی از دستیارهای صوتی و میکروفون، هر آنچه از یک هدفون وایرلس باکیفیت نیاز دارید را در اختیارتان می گذارند.

    قیمت هدفون بی سیم چقدر است؟!

    هدفون های وایرلس با توجه به این که چه امکاناتی داشته و از چه برندی باشند، قیمت متفاوتی دارند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می تواند روی قیمت این اقلام تاثیر بگذارد، طول عمر باتری آنهاست. هر چه باتری به کار رفته در هدفون قوی تر بوده و مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشد، قیمت هدفون هم بیشتر می شود.

    علاوه بر این کیفیت صدا نیز یکی از معیارهای مهمی است که در انواع هدفون بی سیم ارزان قیمت نمی توان روی آن حساب باز کرد! اگر کیفیت و شفافیت صدا برای شما اهمیت دارد، بهتر است به سراغ برندهای معتبری همچون انکر، سامسونگ، جی بی ال، اپل، شیائومی و برندهای مشابه بروید.

    امکانات اضافی هدفون های وایرلس هم می تواند قیمت آنها را افزایش دهد. مثلا امکان نویز کنسلینگ که نویزهای محیطی را به حداقل می رساند، پشتیبانی از فرمان های صوتی و لمسی که بیشتر در ایرپادها طراحی می شود، گواهینامه های مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار که اجازه پوشیدن هدفون در هر شرایطی را فراهم می کند و موارد مشابه، همگی روی قیمت هدفون بی سیم تاثیر می گذارند.

    خرید آنلاین بهترین هندزفری بی سیم و وایرلس

    اگر در فکر خرید انواع هدفون و هندزفری بی سیم هستید، حتما معیارهای مهم خودتان را بررسی کنید. مثلا اگر می خواهید از هدفون برای شرکت در جلسات آنلاین استفاده کنید، کیفیت میکروفون هدفون باید در حد قابل قبولی باشد. معمولا برای کاربری های مختلف، هدفون های بی سیم متفاوتی طراحی می شود که نیاز کابران را پاسخگو باشد. پیشنهاد ما خرید اینترنتی هدفون های وایرلس است تا بتوانید امکانات و ویژگی های محصولات متفاوت را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را با توجه به نیازهای خودتان داشته باشید.

    در فروشگاه اینترنتی ما می توانید قیمت هدفون بی سیم از برندهای مختلف را مقایسه کرده و از بین تنوعی بی نظیر از انواع هدفون ها و هندزفری های وایرلس، بهترین محصول را با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست تان برسانیم.

    تفاوت هدست و هدفون و هندزفری چیست؟

    احتمالا شما هم نام ها و اصطلاحات عجیبی را در زمان خرید وسایل گوش دادن به موسیقی شنیده باشید. نام های مختلف از هدفون، هندزفری، هدست تا ایرپاد و ایربادز و... این تجهیزات گوش دادن به موسیقی چه تفاوتی با یکدیگر دارند و چطور متوجه شویم انتخابمان درست است؟! برای اینکه بتوانیم تفاوت این گجت ها را متوجه شویم باید آنها را دسته بندی کنیم. دسته بندی کردن این تجهیزات را می توان از جنبه های مختلفی انجام داد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

    انواع ایرفون بر اساس داشتن یا نداشتن میکروفون

    در بین واژه هایی که در دنیای تجهیزات گوش دادن به موسیقی وجود دارد، «ایرفون» را تقریبا برای هر گجتی می توان به کار برد. از آنجایی که این واژه از بقیه نام ها گسترده تر است، زمانی که از آن استفاده می کنیم منظورمان انواع وسایلی است که در گوش خود می گذارید و با آن موسیقی گوش می دهید.

    اول از همه برای بررسی تفاوت هدست، هدفون و هندزفری باید به داشتن یا نداشتن میکروفون در آنها اشاره کنیم.

    هدفون

    هدفون از دو بلندگو تشکیل می شود که این دو بلندگو به صورت 2 فنجان طراحی شدند و روی گوش قرار می گیرند. هدفون ها معمولا میکروفون ندارند و در انواع مختلف، هم برای استفاده های اختصاصی و هم استفاده های معمولی طراحی می شوند.

    هدست

    بهترین تعریف برای هدست، یک هدفون مجهز به میکروفون است. پس تا همین جا متوجه شدیم یک تفاوت هدست و هدفون و هندزفری در داشتن میکروفون در هدست هاست. هدست ها ممکن است دو گوشی بزرگ داشته باشند و با ظاهر هدفون طراحی شوند یا فقط یک گوشی داشته باشند و بیشتر برای مکالمات تلفنی به کار روند.

    هندزفری

    هندزفری به انواع ایرفون های کوچکی اشاره می کند که میکروفون دارند، اما بر خلاف هدست و هدفون، با ظاهر مینیمال و جمع و جورتری طراحی می شوند تا بتوان آنها را همیشه همراه خود داشت و برای گوش دادن به موسیقی استفاده کرد.

    تفاوت انواع هدست و هدفون و هندزفری با توجه به طراحی

    معایبمزایانوع ایرفون
    استفاده طولانی مدت اذیت کننده است.حذف نویزهای محیطی و جلوگیری از نشت صدا به بیرون، مناسب فعالیت های ورزشیداخل گوشی (In-Ear)
    در جداسازی نویزهای محیطی و جلوگیری از نشت صدا خوب عمل نمی کند. مناسب فعالیت ورزشی نیست.استفاده راحت، مناسب استفاده های طولانی مدتروی گوشی (On-ear)
    معمولا بزرگ است و پرتابل محسوب نمی شود. مانند انواع هدفوناستفاده راحت، حذف نویزهای محیطی و جلوگیری از نشت صدا به بیروندور گوشی (Over-ear)
    برای فعالیت های ورزشی شدید مناسب نیست و می افتد.مناسب برای استفاده طولانی مدت و افرادی که تعریق زیادی می کنندنیمه در گوش (Half in-Ear)

    انواع لوازم گوش دادن به موسیقی با توجه به اتصال

    دومین تفاوت هدست و هدفون و هندزفری در نحوه اتصال آنها به دستگاه های مختلف است. تمام ایرفون هایی که برای گوش دادن به موسیقی طراحی می شوند، یعنی هدفون ها، هدست ها و هندزفری ها می توانند از طریق سیم به دستگاه ها متصل شوند یا فناوری های ارتباط بی سیم داشته باشند.

    اتصال با سیم

    اتصال با سیم نوع قدیمی تر اتصال تجهیزات گوش دادن به موسیقی است. این اتصال معمولا دست و پا گیر بوده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اما اتصال با سیم خیال شما را از بابت کیفیت صدای منتقل شده راحت می کند. معمولا سرعت انتقال صدا در این نوع اتصال بیشتر بوده و تاخیر ناچیز است. به همین دلیل بسیاری از انواع هدفون گیمینگ به صورت سیم دار طراحی می شوند. اتصال با سیم در این تجهیزات می تواند از طریق رابط جک 3.5 میلی متری یا اتصال USB انجام شود. البته اتصال USB بیشتر در هندزفری ها دیده می شود؛ هدفون ها و هدست ها از پورت قدیمی تر اتصال با سیم یعنی همان جک 3.5 میلی متری استفاده می کنند.

    اتصال بدون سیم

    امروزه بیشتر تجهیزات و لوازم جانبی گوشی های موبایل و کامپیوتر به صورت بی سیم طراحی می شوند تا هم ظاهر جذاب تری داشته باشند و هم استفاده از آن راحت تر باشد. انواع هدست، هندزفری، هدفون و ایربادزهای وایرلس را باید بهترین انتخاب برای افرادی معرفی می کنیم که می خواهند در زمان فعالیت های ورزشی به موسیقی گوش دهند. علاوه بر این افرادی که ساعات زیادی در روز به موسیقی گوش می دهند یا مکالمات تلفنی زیادی دارند با خرید انواع هدفون و هندزفری بلوتوثی راحت تر به امور خود می پردازند.

    اتصال بدون سیم ایرفون ها از طریق بلوتوث انجام می شود. این مدل هندزفری و هدفون ها در دل خودشان یک چیپ ست بلوتوثی دارند که با هر دستگاه دارای بلوتوثی جفت می شود. ایربادزهای جدید TWS یا True Wireless هستند. منظور از TWS این است که هیچ اتصالی بین 2 گوشی وجود ندارد. در حالی که در هندزفری های بلوتوثی گردنی یا هدفون های بلوتوثی همچنان دو گوشی با یکدیگر در اتصال هستند.

    قابلیت های ویژه در هدفون، هندزفری و هدست

    تفاوت هدست و هدفون و هندزفری می تواند به قابلیت های ویژه آنها هم مربوط باشد. امروزه فناوری های زیادی برای ساخت این محصولات به کار گرفته می شود و برندهای بزرگ در تلاش هستند تا بهترین تجربه کاربری را فراهم کند. از بین قابلیت های ویژه در انواع هندزفری، هدفون، ایربادز و هدست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    نویز کنسلینگ

    نویز کنسلینگ (Noise Cancellation) یا حذف نویز یکی از قابلیت های جدید در انواع ایرفون ها محسوب می شود. این قابلیت هم می تواند به صورت Passive باشد و هم به صورت Active. منظور از حذف نویز پسیو، طراحی ویژه هدفون یا هندزفری است تا بتواند از ورود صداهای محیطی به داخل جلوگیری کرده و صدای در حال پخش را هم به بیرون نشت ندهد.

    اما حذف نویز اکتیو یا ANC نیازمند فناوری های ویژه تری است که در هندزفری ها و ایربادزهای مجهز به میکروفون استفاده می شود. این فناوری می تواند انتقال صدا به خصوص در زمان مکالمه را کاملا شفاف تر به سرانجام برساند.

    مقاومت در برابر تعریق و پاشش آب

    یکی دیگر از ویژگی هایی که انواع هدست، هدفون و هندزفری را از یکدیگر متمایز می کند، گواهی استاندارد ضد آب است. البته ایرفون ها به صورت کامل در برابر آب مقاوم نیستند و مقاومت آنها مربوط به پاشش آب یا تعریق است. این ویژگی برای ورزشکارانی که به دنبال خرید ایربادز یا هندزفری بلوتوثی هستند اهمیت زیادی دارد. استاندارد مقاومت در برابر آب با IP و یک عدد مشخص می شود.

    انواع هدفون، هدست و هندزفری های ضدآب

    یکی از جذاب ترین و خلاقانه ترین محصولاتی که در سال های اخیر توسط برندهای صوتی و تصویری ارائه شد، هندزفری ضد آب است. این هندزفری ها بسیار کاربردی بوده و برای ورزشکاران بسیار مناسب است. علاوه بر آن این هدفون و هندزفری ها از محبوبیت زیادی نزد کاربران برخوردار هستند.

    اما علت این محبوبیت این است که افراد می توانند از این هندزفری و هدفون ها در موقعیت های مختلفی استفاده کنند. برای مثال اگر فردی هستید که عادت دارید هنگام دوییدن به موزیک گوش دهید، می توانید بدون نگرانی از خیس شدن هدفون در اثر عرق کردن، به راحتی از این هدفون ها استفاده کنید.

    همچنین می توانید از این هدفون ها حتی در استخر استفاده کنید. درست است که استفاده از هندزفری درون آب کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما این ویژگی منحصربه‌فرد می‌تواند قدرت ضد آب بودن این محصولات را به رخ بکشد. شما می توانید با استفاده از هندزفری و هدفون شنای ضد آب، به راحتی شنا کرده و همزمان به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید!

    مقاومت در برابر تعریق و پاشش آب

    اگر بخواهیم به صورت قطعی از ضدآب بودن هدفون یا هندزفری صحبت کنیم، باید بگوییم که اکثر هندزفری یا هدفون ها به صورت صددرصد ضدآب نیستند، بلکه در برابر تعریق و پاشش آب مقاوم هستند. اما این امر به چه معناست؟

    تصور کنید قصد دارید هنگام دوییدن به موسیقی گوش کنید، از آنجایی که فرد هنگام انجام فعالیت های ورزشی سنگین مانند دوییدن، عرق می کند، این تعریق در هنگام دوییدن هیچ آسیبی به هدفون و هندزفری ضد آب وارد نمی کند. علاوه بر آن اگر به صورت اتفاقی روی این هدفون ها آب بریزد، آسیبی به آنها وارد نمی شود.

    این نوع از هدفون و هندزفری ها برای ورزشکاران بسیار مهم و کاربردی است. زیرا می توانند با استفاده از این محصولات به سادگی چندین ساعت فعالیت ورزشی سنگین داشته باشند و بدون نگرانی از بابت تعریق و خراب شدن هدفون و هندزفری خود، ورزش کنند. میزان مقاومت هدفون و هندزفری ضد آب با عبارت IP و عددهای مشخصی تعیین می شود که حتما باید به آنها دقت کنید.

    درجه IP به چه معناست؟

    درجه IP یا  (Ingress Protection)  یک استاندارد بین المللی است که به معنی توان حفاظت در برابر ذرات زیر (آب و گرد و غبار) است. این عبارت حاوی دورقم است که هرکدام از آنها یک ویژگی فنی را نشان می‌دهند.

    اولین رقم از درجه IP، بیانگر میزان نفوذ ذرات ریز مثل گرد و خاک به داخل دستگاه است که عدد ۶، بالاترین درجه است. رقم دوم بیانگر میزان مقاومت دستگاه دربرابر نفوذ آب است که عدد ۸، بالاترین درجه حفاظتی در برابر آب را دارد. به عنوان مثال، درجه IP برای ایرپاد پرو اپل نسل دوم، IPX4 است که X به معنی عدم مقاومت در برابر گرد و غبار و عدد 6 مقاومت در برابر پاشش آب را نشان می‌دهد.

    هدفون های بی سیم

    هدفون های بی سیم یکی دیگر از محبوب ترین محصولات صوتی است که سهم بیشتری از فروش هر برند را به خود اختصاص داده است. هدفون بی سیم جی بی ال مدل Endurance DIVE یکی از بارزترین و پر فروش ترین محصولات است که مزیت های بسیار جذابی دارد.

    این هدفون دارای یک گیگ حافظه داخلی است و طراحی آن به گونه ای است که سیم های آن در قسمت پشت گوش و گردن قرار می گیرند، به همین سبب هنگام انجام فعالیت های ورزشی و غیره به سادگی قابل استفاده است. علاوه بر آن قابلیت اتصال به بلوتوث و خاموش یا روشن خودکار یکی دیگر از مزیت های بسیار مناسب این هدفون است.

    این هدفون در مقایسه با سایر محصولات بسیار مفید و کاربردی بوده و در رنج مناسب ترین قیمت ها قرار دارد. شما می توانید در سایت فرفره با توجه به قابلیت ها و مزیت های موردنظر خود بهترین نوع هدفون یا هندزفری ضد آب را خریداری کنید.

    قیمت هدفون های ضد آب

    قیمت هدفون های ضد آب باتوجه به قابلیت و ویژگی های آنها بسیار متنوع است. به همین سبب این دسته از محصولات جزو محبوب ترین محصولات برندهای صوتی و تصویری هستند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق هر محصول، به صفحه هر برند مراجعه کنید.

    منظور از هدفون و هندزفری پشت باز یا پشت بسته چیست؟

    یک تفاوت هدست و هدفون و هندزفری در طراحی باز یا بسته بودن پشت آنهاست. ایرفون های موجود در بازار را می توان در 2 گروه «پشت بسته» (Closed-back) و «پشت باز» (Open-back) قرار داد که هرکدام کارایی، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. منظور از هدفون یا هندزفری های پشت بسته، انواعی است که پشت آنها به کمک چرم طبیعی یا مصنوعی به صورت کامل بسته شده و از نشت صدا به بیرون و نفوذ صدا به درون جلوگیری می کنند. هدفون های پشت بسته برای افرادی که هدفون مخصوص آهنگسازی یا میکس و مستر می خواهند مناسب است؛ با این حال گوش دادن طولانی مدت موسیقی با این هدفون ها، اذیت کننده است.

    انواع هندزفری و هدفون های پشت باز همان طور که از اسمشان مشخص است با داشتن شیارهایی در بخش پشتی خود، انتقال صدا بین محیط خارجی و داخل گوش را انجام می دهند. این هدفون ها برای گوش دادن طولانی مدت موسیقی در طول روز یا انجام بازی های ویدیویی انتخاب بهتری هستند و آسیبی به گوش نمی رسانند.

    بهترین مارک هدفون و هندزفری در بازار

    برای خرید انواع هدفون، هندزفری، هدست و ایربادز باید به سراغ محصولات با کیفیت در بازار بروید. برندهای زیادی را می توان در بازار هدفون و هندزفری پیدا کرد. برخی از برندهای تقلبی و فیک، شاید هدفون و هندزفری ارزان قیمت تولید کنند، اما خرید آنها به منزله دور ریختن پول تان است! در ادامه محبوب ترین مارک های هدفون و هندزفری را به شما معرفی می کنیم.

    ایرپاد اپل

    ایرپادهای اپل همچون بسیاری از محصولات دیگر این کمپانی کیفیت فوق العاده ای دارند و می توان از آنها برای امور مختلف، از گوش دادن به موسیقی گرفته تا تولید محتوا و گیم و... استفاده کرد. در حال حاضر انواع ایرفون های اپل را می توان در 3 دسته خریداری کرد: EarPods، AirPods. 

    AirPods Max  و Earpods از انواع هندزفری های با سیم اپل هستند که گوشی های آنها به صورت نیمه در گوش قرار می گیرد. Airpods انواع ایرفون های بی سیم و بلوتوثی هستند که در چندین نسخه تولید شدند. هدفون های بزرگ اپل هم با عنوان AirPods Max عرضه می شوند.

    هدفون و ایربادز سامسونگ

    انواع هندزفری و هدفون سامسونگ را باید از محصولات پرطرفدار و محبوب بازار ایرفون ها معرفی کنیم. سامسونگ تنوع خوبی در تولید انواع ایرفون داشته و می توان مدل های مختلف هندزفری، هدفون، هدست و ایربادز را در بین محصولات این کمپانی یافت. تفاوت هدست و هدفون و هندزفری سامسونگ در نامگذاری سری های مختلف آن مشخص است:

    • انواع هدفون بزرگ فول سایز با نام Level On
    • انواع هندزفری های بلوتوثی دور گردنی با نام Level U
    • انواع هندزفری های بی سیم با نام Galaxy Buds

    هدفون، ایربادز و هندزفری شیائومی

    شیائومی محبوب ترین برند چینی در حوزه گجت های الکترونیک است که محصولات خودش را با قیمت مناسب عرضه می کند و اعتبار خوبی در بازارهای جهانی به دست آورده است. شیائومی انواع هندزفری های سیم دار و بی سیم، هدست و هدفون های فول سایز را طراحی و تولید کرده است. از بین محبوب ترین سری محصولات این برند می توانیم به Redmi Buds، Redmi Airdots، Mi True Wireless و FlipBuds Pro اشاره کنیم که هندزفری های بلوتوثی شیائومی هستند.

    هدفون و هندزفری هایلو

    هایلو در کنار مجموعه مادر خود یعنی شیائومی در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد و در سال های اخیر محصولات متنوع و با کیفیتی را روانه بازار کرده است. ایربادزهای هایلو جزو پرفروش ترین هندزفری های بی سیم در بازار ایران هستند که می توانید آنها را در سری های مختلف از جمله H، T، X، GT و MoriPods خریداری کنید.

    انواع هدفون و هندزفری انکر

    انکر نام یکی دیگر از مارک های چینی پرطرفدار و باکیفیت است که انواع لوازم جانبی موبایل از جمله هدفون، هندزفری، هدست و ایربادز هم تولید می کند. تفاوت هدست و هدفون و هندزفری های بی سیم انکر هم در نامگذاری آن هاست که از نام های زیر برای محصولات خود استفاده می کند:

    • انواع ایرفون های دور گردنی با نام SoundBuds
    • انواع ایربادزهای TWS انکر با نام Liberty
    • هدست های تک گوشی مخصوص مکالمه Mono BT

    بهترین هدفون های گیمینگ برای موبایل

    بازی هایی مانند کالاف دیوتی (Call of Duty) و پابج  (Pubg) از بازی های آنلاین و پرطرفدار گوشی موبایل در ایران هستند و گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده اند. در این بازی های آنلاین شما نیاز به هماهنگی با هم تیمی های خود دارید؛ بنابریان برای دریافت دقیق و بهتر صدای آن ها و صدای محیط بازی به یک هدفون حرفه ای نیاز دارید. به طور کلی در بازی ها به همان اندازه که داشتن یک ماوس و کیبورد خوب در روند بازی تاثیرگذار است و به شما کمک می کند، داشتن یک هدفون گیمینگ با کیفیت هم تاثیرگذار خواهد بود. به خصوص در بازی هایی مانند شوتر آنلاین، برای این که صدا را با کیفیت بالا دریافت کنید و حتی جهت صدای قدم ها را هم تشخیص بدهید یک هدفون خوب کمک زیادی خواهد کرد.

    در هنگام خرید هدفون گیمینگ باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

    همان طور که می دانید باید قبل از انتخاب و خرید هر محصول نکاتی را مدنظر قرار بدهید که بتوانید بهترین محصول را با توجه به شرایط و نیاز خود انتخاب کنید. از جمله نکات و فاکتورهایی که در زمان خرید هدفون های گیمینگ برای موبایل مهم هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    نوع اتصال هندزفری گیمینگ مهم ترین فاکتور!

    مهم ترین فاکتوری که در زمان خرید هدفون باید به آن توجه کنید نوع اتصال است. هدست های گیمینگ در دو نوع اتصال با نام های هدست های گیمینگ بی سیم و باسیم به بازار عرضه می شوند. هدفون های بی سیم و بلوتوثی از راحتی و قیمت بیشتری نسبت به نوع باسیم برخوردار هستند. برای گوشی هایی که دارای جک 3.5 میلی متری صدا هستند می توانید از هدفون های سیم دار استفاده کنید. اگر در انتخاب هدفون باسیم یا بی سیم مردد هستید، این را بدانید که هر نوع هدفون دارای نقاط ضعف و قوتی است که در ادامه آن ها را بیان کرده ایم.

    نوع هدفونمعایبنقاط قوت
    بی سیم

    1. قیمت بیشتر نسبت به هدفون های سیم دار

    2. نیاز به شارژ باتری

    1. کاربری راحت تر

    2. دست وپاگیر نبودن سیم و اتصالات

    3. زیبایی و جذابیت بیشتر

    4. امکان انجام حرکات ناگهانی در زمان انجام بازی

    سیم دار

    1. محدودیت حرکتی و دست وپاگیر بودن سیم ها و اتصالات

    2. فناوری قدیمی تر

    3. قطعی سیم ها به مرور زمان

    1. قیمت کمتر نسبت به هدفون بی سیم

    2. برخورداری از سرعت انتقال بیشتر

    3. کیفیت بیشتر صدای منتقل شده

    نوع سیستم و پلتفرم

    دومین فاکتور مهم در زمان خرید هدفون های گیمینگ برای موبایل، سیستم عامل و پلتفرمی است که از آن برای گیم استفاده می کنید. شما باید هدفونی را انتخاب کنید که در اتصال به گوشی برایتان هیچ مشکلی به وجود نیاورد.

    نوع صدای خروجی

    هدفون ها از نظر صدای خروجی به دو نوع استوریو و سوراند دسته بندی می شوند. در ادامه خصوصیات این دو دسته را بیان کرده ایم.

    هدفون های استوریو

    صدای خروجی هدفون های استوریو از دو کانال چپ و راست استخراج می شود و به همین دلیل با نام دو کاناله هم شناخته می شوند. این هدفون ها در دسته هدفون های معمولی قرار می گیرند و از قیمت کمتری هم برخوردار هستند. اگر کیفیت صدا برایتان اهمیت کمی دارد یا بودجه محدودی دارید، هدفون های استوریو را به شما توصیه می کنیم.

    هدفون های صدای سوراند (Surround)

    در هدفون های سوراند صدا از 8 کانال استخراج می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این هدفون ها با استخراج صدای چند بعدی یک صدای طبیعی و با کیفیت را ارائه می دهند. این نوع هدفون ها به افرادی که به کیفیت صدا اهمیت زیادی می دهند توصیه می شوند.

    میکروفون هدفون

    میکروفون یکی از تجهیزات مهم برای افراد گیمر است و اغلب هدفون های گیمینگ دارای میکروفون هستند. اگر از آن دسته گیمرهای علاقه مند به بازای های تیمی و گروهی هستید باید یک هدفون میکروفون دار را انتخاب کنید.

    گارانتی و ضمانت نامه

    گارانتی همراه محصول، نشان دهنده اعتبار برند تولیدکننده و کیفیت بالای محصولات آن برند است. محصولات فاقد گارانتی و ضمانت نامه معمولا کیفیت مناسبی ندارند و در صورت بروز کوچک ترین مشکلی هیچ کاری نمی توان کرد. برای خریدی هوشمندانه و بدون دغدغه بهتر است در زمان خرید یک هدفون گیمینگ به ضمانت نامه و گارانتی سلامت کالا توجه کنید.

    برند محصول

    هر برندی که محصولات با کیفیت به بازار عرضه می کند طرفدار و محبوبیت بسیار زیادی دارد و به طور کلی خوش نام است. بنابراین نام برند و شرکت تولید کننده هر محصول می تواند نشان دهنده کیفیت آن محصول باشد. هدفون های گیمینگ برای موبایل هم از آن دسته محصولاتی هستند که باید در زمان خرید به نام برند و شرکت تولیدکننده آن توجه کنید. شرکت های بسیاری در زمینه تولید هدفون های گیمینگ فعالیت می کنند که از بهترین آن ها می توان به تسکو (Tsco)، ریزر (Razer)، اونیکوما (Onikuma)، استیل سریز (SteelSeries)، لاجیکت (Logitech)، ایسوس (Asus) وغیره اشاره کرد.

    بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

    بازی های آنلاین موبایل مانند کالاف دیوتی و پابجی محبوبیت زیادی دارند و کاربران بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت خود این بازی ها را انتخاب می کنند. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که برای گوشی خود به دنبال یک هدفون گیمینگ با عملکردی فوق العاده هستید با ما همراه باشید. در ادامه به نقد و بررسی بهترین هدفون های گیمینگ برای موبایل پرداخته ایم:

    هدفون مخصوص بازی تسکو مدل TH 5151

    این محصول تسکو با هدف بازی طراحی و به بازار عرضه شده است. این هدفون 300 گرم وزن دارد و در زمانی که روی گوش قرار می گیرد فشار زیادی را به گردن وارد نمی کند. بالشتک های نرم و راحت آن از چرم مصنوعی ساخته شده و در زمان استفاده گوش را اذیت نمی کند. گوشی ها تمام سطح گوش را می پوشانند و مانع از ورود صدای مزاحم محیط اطراف می شوند. هدبند قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این هدفون به صورت زاویه دار طراحی و از مواد مرغوب و مقاوم ساخته شده است.

    اتصال این هدفون به منبع به صورت مستقیم و باسیم برقرار خواهد شد و رابط آن یک جک 3.5 میلی متری است. کابل رابط از روکش الیاف به هم بافته شده برخوردار است و مقاومت و استحکام بالایی در برابر کشیدگی و خم شدگی دارد. طول این کابل 2 متر است، بنابراین بدون محدودیت می توانید از منبع صدا فاصله بگیرید. این هدفون تسکو با امپدانس 32 اهم و پاسخ فرکانسی در محدوده 20 هرتز تا 20 هزار هرتز صدایی شفاف و بدون نویز را منتقل می کند.

    این محصول تسکو با دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند، تبلت، کنسول بازی وغیره سازگار است. هدست گیمینگ TH 5151 به یک میکروفون انعطاف پذیر تجهیز شده است که قابلیت چرخش 180 درجه برای تنظیم بهترین زاویه نزدیک به دهان را دارد. نورپردازی داخلی RGB رنگی باعث افزایش جذابیت هدفون در محیط های کم نور شده است. انرژی مورد نیاز این نورپردازی از طریق کابل USB تامین می شود. مدیریت و تنظیم میزان حجم صدا از طریق کلید فیزیکی و چرخشی روی سیم AUX انجام می پذیرد.

    هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kraken X Lite 7.1

    هدست گیمینگ باسیم Kraken X Lite 7.1 یکی از زیباترین هدست هایی محسوب می شود که این شرکت تولید کرده است و با استفاده از آن با صدایی کم نظیر می توانید تا ساعت ها مشغول بازی باشید. ظاهر آن برخلاف هدست های جدید کمی سنتی به نظر می آید. این هدست از یک شاسی پلاستیکی مشکی با طرح های زنبوری ظریف و لگوی ریزر بهره می برد. وزن این هدست به گونه ای است که در ساعت های طولانی حس خستگی را به گردن منتقل نمی کند. هدبند در قسمت بالایی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و هیچ فشاری را به سر وارد نمی کند.

    این هدست به یک میکروفون انعطاف پذیر مجهز شده است که جدا نمی شود و در صورت عدم استفاده می توانید آن را بالا ببرید که مانع دید نشود. این میکروفون امکان ضبط صدا دارد و صدا را با جزئیات و واضح ضبط می کند. اتصال هدست از طریق یک جک 3.5 میلی متری صدا صورت می گیرد و همین نحوه اتصال باعث شده با تمامی سیستم ها سازگاری داشته باشد.

    این هدست علاوه بر بازی برای گوش دادن موسیقی هم قابل استفاده است و به خوبی موسیقی های مختلف را پخش می کند. این محصول گیمینگ ریزر از فرکانس پاسخگویی 12 هرتز تا 28 کیلو هرتز و حساسیت 109 دسی بل برخوردار است. به لطف درایورهای 40 میل متری و صدای فراگیر 7.1 کاناله در محیط بازی جزئی ترین صدا را تشخیص خواهید داد. جنس پد گوشی ها از فوم و چرم است و در استفاده های طولانی مدت گوش را آزار نمی دهد.

    هدفون گیمینگ Razer Kraken V3 Pro

    هدفون Razer Kraken V3 Pro تنها هدفون گیمینگ از سری Kraken V3 است که هم قابلیت اتصال بی سیم و هم با کابل 3.5 میلی متری را دارد. بالشتک های ارگونومیک لمسی از جنس فوم و روکش دوگانه پارچه ای و چرمی تولید شده که عایق صوتی است. هدبند استیل متناسب با سر شما تنظیم می شود و هیچ فشاری را در ساعات طولانی به گردن وارد نمی کند.

    قابلیتی که این هدفون را از سایر هدفون ها متمایز می کند امکان هپتیک Haptic است. این قابلیت در حین بازی باعث می شود احساس انفجار و شلیک ها با لرزش و ویبره به کاربر منتقل شود. شما می توانید این قابلیت را در حین بازی یا گوش دادن موسیقی فعال کنید. با دانگل USB می توانید به PS4، PC و PS5 و با جک 3.5 میل متری صدا به موبایل و کنترلر X-BOX متصل شوید. میکروفون قابلیت جداسازی دارد و با فناوری Hyperclear صدای محیط را به شدت کاهش می دهد.

    خرید بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

    در این مقاله سعی کردیم نکاتی که در هنگام خرید هدفون های گیمینگ برای موبایل مهم است را بیان کنیم همچنین چند مدل از بهترین هدفون های موجود در بازار را نقد و بررسی کردیم. هندزفری گیمینگ تنها برای بازی و گیم استفاده نمی شوند بلکه به لطف میکروفون و درایوهای قوی و فوق العاده گزینه مناسبی برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی به حساب می آیند. فروشگاه آنلاین فرفره بهترین هدفون و هدست های مخصوص بازی را موجود کرده است.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

    639٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

    800٬000 748٬000 تومان

    هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

    4٬899٬000 تومان

    هدفون زیلوت مدل B570C

    879٬000 تومان

    هدفون بی سیم لنوو مدل HE05

    250٬000 153٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

    949٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

    660٬000 580٬000 تومان

    هدست بی سیم نیا مدل Q8-851S - پک اورجینال

    267٬000 تومان

    هدفون بی سیم مدل P47

    125٬000 تومان

    هدفون بی سیم بلوتوثی انکر مدل Life U2i A3213

    909٬000 تومان

    هدفون بی سیم لنوو مدل HQ08

    750٬000 610٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HE05x - اصلی

    220٬000 139٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH5370-3D

    1٬720٬000 تومان

    هدست مخصوص بازی رپو مدل H120

    529٬000 تومان

    هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2

    6٬220٬000 تومان

    هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

    1٬999٬000 2٬739٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1 ANC

    1٬840٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i

    949٬000 تومان

    هندزفری باسیم مدل L29

    43٬000 تومان

    هدفون بی سیم زیلوت مدل B570

    1٬100٬000 727٬000 تومان

    هدفون بی سیم مدل MZ-023

    299٬000 216٬000 تومان

    هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947

    3٬719٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 9300

    2٬149٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore P25i

    949٬000 تومان

    هدفون بی سیم شیائومی Glorimi مدل Buds 3

    950٬000 589٬000 تومان

    هدفون بی سیم Catear مدل P47M

    250٬000 179٬000 تومان

    هندزفری سامسونگ مدل S23

    158٬000 تومان

    هندزفری بلوتوث آنر مدل Choice Earbuds X3 Lite

    805٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life P3

    3٬319٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

    2٬789٬000 تومان

    هدفون تسکو مدل TH 5091

    139٬000 تومان

    هدفون رپو مدل H100

    409٬000 تومان

    هندزفری باسیم ریمکس مدل RM-510

    195٬000 تومان

    هندزفری آی تی اچ مدل H02

    50٬000 تومان

    هندزفری بلوتوث گردنی مگنتی پرووان مدل PHB3360

    483٬000 تومان

    هندزفری با سیم آیفون 6Hi - سفید

    79٬000 تومان

    هندزفری با سیم سامسونگ مدل S8-YSS

    89٬000 تومان

    هندزفری هیسکا مدل HK-749

    219٬000 تومان

    هدفون تسکو مدل TH 5323

    1٬186٬000 1٬130٬000 تومان

    هندزفری گردنی بی سیم مگنتی جی بی ال مدل Live 200BT

    3٬500٬000 1٬750٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی پرووان مدل PHB3270

    825٬000 تومان

    هندزفری با سیم سامسونگ مدل EHS61

    76٬000 تومان

    هدفون باسیم آی تی اچ مدل H03

    59٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی زیلوت مدل B28

    1٬150٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی انکر مدل Life P2i

    1٬179٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

    829٬000 تومان

    هندزفری تسکو مدل TH 5076

    190٬000 139٬000 تومان

    هدفون بی سیم CAT مدل MZ47

    190٬000 تومان

    هدفون بلوتوثی لنوو مدل HE05 PRO

    275٬000 تومان

    هندزفری با سیم سامسونگ مدل C550

    49٬000 تومان

    هدست تسکو مدل TH 5018

    399٬000 تومان

    هدست مخصوص بازی هیسکا مدل GHR-1

    979٬000 تومان

    هدست بی سیم کلومن مدل K10

    956٬000 تومان

    هدفون بی سیم مدل اسب تک شاخ J34

    587٬000 تومان

    هندزفری بلوتوثی ولف مدل Wolf-60

    590٬000 388٬000 تومان

    هدفون با سیم آیفون 7 مدل ORG 100%

    479٬000 تومان

    هدفون تسکو مدل TH 5071

    150٬000 119٬000 تومان

    هدفون تسکو مدل TH 5336

    911٬000 789٬000 تومان

    هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5346

    669٬000 تومان

    هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5347

    1٬499٬000 تومان