Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    Close
    Filter by Clear All
    ویژگی ها:

    کابل و مبدل

    کابل و مبدل گوشی جزو پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شود که هر فردی حداقل یک بار به سراغ خرید این نوع تجهیزات جانبی رفته است. با خرید کابل شارژ و انتقال دیتا برای گوشی های موبایل و تبلت ها می توان آنها را شارژ کرد یا اطلاعات موجود در این دستگاه ها را به سیستم های کامپیوتری انتقال داد. البته کابل ها و مبدل ها به جز شارژ، برای پخش صدا و تصویر یا استفاده از اطلاعات موجود روی حافظه های جانبی هم کاربرد دارند. در این بخش با انواع کابل های پرکاربرد گوشی های موبایل آشنا می شویم و شما را برای خرید آنها راهنمایی می کنیم.

    کابل و مبدل گوشی چیست و چه کاربردی دارد؟

    کابل تبدیل یا مبدل، وسیله ای است که اجازه انتقال جریان الکتریسیته یا جریان دیتا را بین دو دستگاه فراهم می کند. کابل ها لوازم جانبی ضروری در کنار هر گجتی هستند که با باتری کار می کنند. پس به جز موبایل و تبلت ها، کابل های تبدیل در کنار انواع اسپیکر بلوتوثی، هندزفری ها و هدفون های وایرلس، ساعت های هوشمند، پاوربانک ها و گجت های مشابه کاربردی هستند.

    هر کابل تبدیل یا مبدل یک ورودی و یک خروجی دارد که به آن یا رابط می گویند. یک طرف کابل یا مبدل به گوشی موبایل، تبلت یا هر دستگاه دیگری که دارید متصل می شود. طرف دیگر کابل به آداپتور، سیستم کامپیوتری، نمایشگر یا سیستم های پخش صوت وصل می شود. کاربرد کابل های تبدیل با توجه به نوع رابط آنها متفاوت است. در ادامه با انواع کابل ها و رابط های آنها آشنا می شویم.

    آشنایی با انواع کابل و مبدل موبایل

    انواع کابل شارژ و انتقال دیتا را می توان با توجه به نوع رابط آنها دسته بندی کرد. برای خرید کابل شارژ و سایر مبدل ها باید با توجه به نوع رابط دستگاه های خودتان، این لوازم جانبی را خریداری کنید.

    کابل USB به microUSB

    یکی از رایج ترین کابل های تبدیل، کابل USB به میکرو USB است که در بسیاری از گوشی های موبایل و تبلت های قدیمی دیده می شد. رابط میکرو یو اس بی در بسیاری از گجت های هوشمند مثل اسپیکرهای بلوتوثی، هندزفری، هدفون و ایرپادزهای وایرلس، پاور بانک ها و ساعت های هوشمند به کار می رود و برای شارژ این دستگاه ها لازم است کابل یا مبدل USB به micro USB خریداری کنید.

    مبدل USB به Type C

    رابط تایپ C یکی از رابط های جدیدی است که در بسیاری از گوشی های موبایل اندرویدی استفاده می شود. برخی از گجت های جدید مثل ایرپادها و اسپیکرهای بلوتوثی هم رابط Type-C دارند. برای شارژ این دستگاه ها یا انتقال اطلاعات بین گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خودتان باید یک کابل تبدیل USB به تایپ C خریداری کنید.

    مبدل USB به لایتنینگ

    در گوشی های آیفون، آپیدها و سایر محصولات کمپانی اپل از رابط لایتنینگ استفاده می شود. برای شارژ این دستگاه ها یا اتصال آیفون به لپ تاپ و سیستم کامپیوتری باید به فکر خرید کابل لایتنینگ باشید.

    انواع کابل AUX

    کابل و مبدل AUX کابلی است که دو طرف آن به رابط جک 3.5 میلی متری مجهز شده و برای پخش صدا کاربرد دارد. از این کابل برای اتصال گوشی موبایل یا تبلت به هر نوع اسپیکر یا ضبط ماشین استفاده می شود.

    انواع کابل MHL و HDMI

    اگر می خواهید گوشی موبایل خودتان را به یک نمایشگر بزرگ تر مثل تلویزیون یا مانیتور متصل کنید، به کابل های HDMI نیاز دارید که کارشان انتقال دیتا از نوع تصویر است. یک طرف این کابل رابط HDMI قرار دارد و طرف دیگر آن را باید با توجه به پورت گوشی موبایل یا تبلت خودتان انتخاب کنید.

    مبدل OTG

    بسیاری از گوشی های موبایل و تبلت ها به کاربران اجازه می دهند حافظه خارجی جانبی مثل انواع فلش مموری یا هاردهای اکسترنال را به گوشی متصل کرده و اطلاعات آنها را استفاده کنند یا اطلاعات روی گوشی را به حافظه جانبی منتقل کنند. برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال به گوشی موبایل خود اول باید به فکر خرید مبدل OTG باشید. البته باید مطمئن شوید که گوشی موبایل شما از کابل OTG پشتیبانی می کند.

    انواع مبدل USB

    کابل ها و مبدل های گوشی موبایل به موارد بالا محدود نمی شود. می توانید انواع کابل های تبدیل لایتنینگ به میکرو USB یا تایپ C به AUX و ... را هم خریداری کنید. کابل ها و مبدل ها، پورت های روی دستگاه های متفاوت را به یکدیگر مرتبط می کنند. بسیاری از کابل های شارژ و انتقال دیتا با چند رابط یا پورت طراحی شده اند تا با خرید یک کابل بتوانید از کابل در کنار انواع دستگاه ها استفاده کنید.

    نکات مهم برای خرید کابل شارژ و انواع مبدل

    شاید تصور کنید خرید کابل و مبدل اهمیت زیادی ندارد و هر کابلی می تواند برای شارژ گوشی موبایل یا اتصال آن به لپ تاپ و کامپیوتر استفاده شود. در حالی که استفاده از کابل شارژ ارزان و بی کیفیت می تواند آسیب جدی به باتری دستگاه های هوشمند شما وارد کند. پس نکات زیر را برای خرید این لوازم جانبی موبایل در نظر داشته باشید.

    نوع مبدل و کابل

    پیش از هر چیز نوع مبدل و کابلی که نیاز دارید را با توجه به پورت دستگاه های خودتان انتخاب کنید. اگر گوشی آیفون دارید، رابط کابل باید از نوع لایتنینگ باشد؛ اگر گوشی اندرویدی دارید با توجه به پورت گوشی به سراغ کابل شارژ و انتقال دیتا بروید. به طور کلی با توجه به 2 دستگاهی که قرار است آنها را به یکدیگر متصل کنید باید نوع کابل تبدیل را انتخاب کنید.

    کیفیت ساخت

    کیفیت کابل شارژ تاثیر مستقیم روی سلامت باتری دستگاه های هوشمند و همچنین سرعت انتقال دیتا دارد. کابل شارژ فیک و تقلبی علاوه بر این که مدت زمان انتظار برای شارژ شدن دستگاه ها را بیشتر می کند، در دراز مدت تاثیرات مخربی روی دستگاه ها دارد.

    طول کابل

    طول کابل یکی از نکات مهم در زمان خرید این لوازم جانبی موبایل است. اگر طول کابل خیلی کوتاه باشد، برای استفاده از آن همیشه دردسر محدودیت فاصله را خواهید داشت. از طرف دیگر کابل هایی که خیلی بلند باشند هم دست و پاگیر هستند. کابل های تبدیل را می توانید در اندازه های 5 سانتی متر تا چند متر خریداری کنید. پس با توجه به نیاز خود به سراغ انتخاب کابل و مبدل مناسب باشید.

    شدت جریان خروجی

    یکی از نکات مهم برای انتخاب کابل تبدیل باکیفیت توجه به شدت جریان خروجی در آن است. شدت جریان و ولتاژ خروجی کابل باید با باتری دستگاه شما سازگاری داشته باشد تا آسیبی به باتری نرساند. معمولا در گوشی های موبایل این شدت جریان 2 آمپر است؛ اما در دستگاه های هوشمند دیگر شدت جریان مناسب می تواند متفاوت باشد.

    قابلیت های مختلف کابل تبدیل

    برخی از کابل ها و مبدل ها به صورت چند کاره طراحی می شوند و به جای یک رابط، چند نوع رابط دارند. مثلا یک طرف کابل به رابط USB مجهز است و طرف دیگر آن هر سه نوع رابط تایپ C، میکرو USB و لایتنینگ را دارد. اگر دستگاه های مختلفی دارید، خرید این نوع کابل های تبدیل انتخاب بهتری برای شماست. علاوه بر این برخی از کابل های تبدیل از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند. اگر گوشی موبایل شما به آداپتور مجهز به فناوری فست شارژ متصل می شود، برای خرید کابل شارژ هم باید به سراغ مدل هایی بروید که از این فناوری پشتیبانی می کنند.

    بهترین مارک کابل شارژ و مبدل گوشی موبایل

    برند کابل و مبدل می تواند کیفیت این لوازم جانبی را نشان دهد. پس بهتر است به سراغ بهترین مارک کابل تبدیل بروید تا خیالتان از بابت کیفیت و سرعت انتقال دیتا و شارژ راحت باشد. از بین برندهای موجود در بازار محصولات شیائومی، تسکو، انکر، باسئوس، ارلدام، یسیدو و برندهای مشابه امتحان خودشان را پس داده اند.

    چرا خرید کابل شارژ و انتقال دیتا با کیفیت اهمیت دارد؟

    کابل شارژ مهم ترین وسیله جانبی است که در کنار گوشی موبایل، تبلت و دستگاه های هوشمند خودتان استفاده می کنید. با خرید کابل شارژ ارزان و بی کیفیت پیش از هر چیزی به باتری دستگاه های خودتان آسیب می رسانید؛ زیرا ولتاژ و شدت جریان بهینه به باتری نمی رسد و باعث می شود باتری در دراز مدت ظرفیت خودش را از دست بدهد.

    علاوه بر این کابل ها و مبدل های انتقال دیتا اگر کیفیت مناسب نداشته باشند، سرعت انتقال اطلاعات پایینی دارند و ممکن است برای انتقال یک فایل از گوشی موبایل به لپ تاپ، بیش از اندازه منتظر بمانید.
    کابل شارژ فیک و تقلبی حتی ممکن است به درستی وارد سوکت یا پورت گوشی موبایل شما نشده و به قطعات داخلی سوکت دستگاه ها صدمه بزند یا مدام قطع و وصل باشد. پس شاید برای خرید کابل تبدیل باکیفیت کمی بیشتر هزینه کنید، اما ارزشش را دارد.

    خرید انواع کابل شارژ و مبدل گوشی موبایل با بهترین قیمت

    در فروشگاه اینترنتی ما می توانید انواع کابل و مبدل برای گوشی های موبایل و دستگاه های هوشمند را از بهترین برندها خریداری کنید. برای خرید کابل شارژ تایپ C، لایتنینگ، میکرو USB و انواع مبدل های مختلف گوشی های موبایل کافی است قیمت ها در فروشگاه ما مقایسه کرده و با توجه به نیاز خودتان، بهترین محصول را سفارش دهید. تمامی کالاها در فروشگاه اینترنتی ما با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رسند و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهند رسید.

    نمایش به صورت
    Filters
    جدول لیست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش
    در صفحه

    کابل تبدیل USB به USB-C تسکو مدل TC C205 طول 1 متر

    78٬000 تومان

    مبدل USB به لایتینینگ مک دودو مدل OT-8600

    227٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ انکر مدل A8121 PowerLine Plus طول 0.9 متر

    269٬000 تومان

    مبدل Type-C به USB باسئوس مدل CAAOTG-01

    130٬000 124٬000 تومان

    کابل USB-C به لایتنینگ اپل مدل A2561

    460٬000 430٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C تسکو مدل TCC 351 طول 1 متر

    78٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ انکر مدل A8111 PowerLine به طول 90 سانتی متر

    241٬000 تومان

    کابل تبدیلUSBبه USB-C فست شارژ تسکو مدل TC C 701

    63٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به microUSB مدل V3 طول 1 متر

    27٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C مستر فست شارژ مدل UCC-2 طول 1 متر

    92٬000 تومان

    مبدل USB-C به جک 3.5 میلیمتری - DST

    59٬000 تومان

    کابل تبدیل سه کاره پرووان مدل PCC108R

    219٬000 تومان

    تبدیل OTG اندرویدی هیسکا مدل 02

    40٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به Micro-USB تسکو مدل TC 50 طول 0.9 متر

    68٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به سوزنی درشت طول 1 متر

    24٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به Micro-USB تسکو مدل TC A104 طول 1 متر

    74٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به microUSB انکر مدل A8133 PowerLine طول 1.8 متر

    198٬000 تومان

    کابل AUX ارلدام مدل ET-AUX15

    48٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به micro-USB اف اس پی مدل C-50 طول 1 متر

    33٬000 تومان

    سری مگنتی اندروید ترانیوو

    20٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ وریتی مدل CB3125

    16٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C تسکو مدل TC-C183

    75٬000 تومان

    کابل شارژ Type C تسکو مدل TC-C170

    69٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ بیاند مدل BA-315 طول 2 متر

    86٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به micro-USB مستر مدل UCM-2 طول 1 متر

    70٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C پرووان مدل PCC240C طول 1 متر

    110٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ اپل طول 1 متر اورجینال

    195٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به Lightning میلر مدل CA-1156 طول 3 متر

    76٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ تسکو مدل TCI 450 طول 1 متر

    89٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به microUSB کلومن مدل KD-44 طول 1 متر

    136٬000 تومان

    کابل تبدیل PD فست شارژ USB-C بهUSB-C سامسونگ

    105٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C به طول 1متر مناسب برای گوشی های سامسونگ S8

    39٬000 تومان

    کابل شارژ پاوربانک اندروید شیاومی

    15٬000 تومان

    کابل تبدیل 1.1 متری فست Type-C چرلو

    69٬000 تومان

    کابل شارژ شیائومی Type-C مدل M11-PD

    87٬000 تومان

    کابل تبدیل USB-C به USB-C ترانیو مدل T-S19 C طول 1 متر

    128٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C تسکو مدل TC MC76 طول0.2 متر

    68٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به Micro-USB تسکو مدل TC A169

    64٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C سامسونگ مدل S10 ORG طول 1 متر (پک دار)

    110٬000 تومان

    کابل تبدیل لایتنینگ فست شارژ تسکو مدل TC MI76

    63٬000 تومان

    تبدیل OTG اندرویدی پرووان مدل PCO01

    34٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به Micro-USB نیتو مدل UC041 طول 1 متر

    64٬000 تومان

    کابل شارژ تبدیل USB به Type-C / MicroUSB / لایتنینگ پرووان مدل PCC280

    169٬000 تومان

    تبدیل Type-C به USB ارلدام مدل ET-OT64

    109٬000 تومان

    کابل فست شارژ اندروید چرلو مدل CH-V809 به طول 1.1 متر

    40٬000 تومان

    کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C ویوو مدل ED-103 طول 1.2 متر

    280٬000 248٬000 تومان

    کابل تبدیل PD و فست چهار کاره هیسکا مدل LX-30

    510٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به micro USB مکس مدل M4 طول 1 متر

    69٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ انکر مدل A8813 طول 1.8 متر

    339٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به Lightning ترانیو مدل X4-I طول 1.5 متر

    99٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C بیسوس مدل CATMBJ-01 طول 0.23 متر

    135٬000 تومان

    کابل تبدیل فست پاوربانک اندروید هیسکا مدل LX-1020

    95٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به microUSB تسکو مدل TC A170 طول 1 متر

    69٬000 تومان

    کابل AUX تسکو مدل TC86

    68٬000 تومان

    کابل USB به microUSB تسکو مدل TC A183

    86٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C تسکو مدل TC C169 طول 1 متر

    39٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به USB-C نیتو مدل UC080 طول 1 متر

    87٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به Lightning کلومن مدل KD-59 طول 1 متر

    46٬000 تومان

    کابل تبدیل USB به لایتنینگ کلومن مدل KD-34 طول 1 متر

    74٬000 تومان

    مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون اپل - اصلی

    348٬000 تومان