Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی شیائومی شیائومی (Xiaomi)

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    شیائومی یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در بازار گوشی هوشمند است که با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، جای خود را در دل کاربران باز کرده است. این شرکت در فوریه 2023، مدل جدیدی را با نام گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G به بازار عرضه کرده است که قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارد و با مشخصات فنی قوی و طراحی زیبا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این بخش قصد داریم به نقد و بررسی این گوشی بپردازیم و نقاط قوت و ضعف آن را مورد تحلیل قرار دهیم. اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی موبایل جدید هستید، با ما همراه باشید تا با قیمت گوشی پوکو X5 پرو 256 گیگ و مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید.

    طراحی ظاهری گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

    پوکو X5 پرو از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه و نزدیک به گوشی Redmi note 12 Pro است که یکی دیگر از محصولات شیائومی است. بدنه و فریم این گوشی از پلاستیک مستحکم ساخته شده که در کنار پایین آوردن قیمت نهایی، جذابیت ظاهری گوشی را نیز حفظ کرده است. در بخش پشتی این گوشی، ماژول دوربین با یک بخش مستطیلی به شکل کامل جدا شده و ظاهری جذاب، مدرن و جوان پسند به این گوشی داده است.

    3 لنز به همراه یک فلش LED، دوربین سه گانه پشت قاب گوشی را تشکیل می دهند که نام POCO به شکل بزرگ در کنار آنها درج شده است. لبه های گوشی نیز خمیدگی کمتری نسبت به مدل های قبلی پوکو دارند که این طراحی باعث شده نماینده جدید گیمینگ شیائومی، خوش دست و جذاب تر به نظر برسد.

    در بخش جلویی این گوشی نمایشگر بزرگ آن را می بینیم که حاشیه های کاملا ظریفی دارد. لنز سلفی نیز در بالا و مرکز صفحه نمایش قرار گرفته است. در لبه سمت راست گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دکمه تنظیم ولوم و دکمه پاور (ادغام شده با سنسور اثر انگشت) قرار دارند. این دکمه ها با کیفیت خوبی ساخته شده اند و با فشار ملایم واکنش نشان می دهند. ادغام سنسور اثر انگشت با دکمه پاور نیز مزیت و عیب خودش را دارد. مزیت آن این است که کاربر نیازی به جستجوی سنسور در پشت یا زیر صفحه نمایش ندارد و به راحتی می تواند گوشی را باز کند. عیب آن این است که کاربر ممکن است به اشتباه دکمه پاور را فشار دهد و گوشی را خاموش یا روشن کند.

    در لبه بالای گوشی اسپیکر، جک 3.5 میلی متری صدا برای اتصال هندزفری، میکروفون و فرستنده مادون قرمز و در لبه پایین اسپیکر دوم، پورت تایپ C، میکروفون و درگاه سیم کارت قرار دارند. درگاه سیم کارت در این گوشی فقط از 2 سیم کارت نانو پشتیبانی می کند و فضایی برای قرار دادن کارت حافظه جانبی در آن وجود ندارد.

    این گوشی با ابعاد 162.9 در 76 در 7.9 میلی متر و وزن 181 گرم، برای استفاده آقایان و بانوان مناسب است و می توانید آن را در رنگ بندی متنوع مشکی، زرد و آبی تهیه کنید. رنگ زرد گوشی تفاوت های جزئی در طراحی ظاهری خود دارد که آن را جذاب تر کرده است. مثلا دکمه پاور در این نسخه با رنگ زرد طراحی شده و جذابیت ظاهر گوشی را دو چندان کرده است.

    صفحه نمایش Poco X5 Pro شیائومی

    صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G از نوع AMOLED است که به معنای داشتن رنگ های زنده و کنتراست بالاست. این صفحه نمایش از رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ برخوردار است که باعث شفافیت و وضوح تصاویر می شود. اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچ است که مناسب برای تماشای فیلم، بازی و مطالعه خواهد بود.

    صفحه نمایش این گوشی گیمینگ شیائومی از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند که برای گیمرها خبر خوبی است. این ویژگی برای بازی های سنگین و فعالیت های چند رسانه ای بسیار مفید است. در ضمن این گوشی از استانداردهای HDR10+ و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می کند که به بهبود رنگ ها، روشنایی و جزئیات تصاویر کمک می کند.

    دوربین ها در پوکو ایکس 5 پرو

    گوشی موبایل شیائومی پوکو X5 Pro 5G دارای 3 دوربین در عقب و یک دوربین سلفی است که به بررسی مشخصات آنها می پردازیم:

    • دوربین واید/استاندارد: این دوربین با رزولوشن 108 مگاپیکسل و سایز سنسور 1/1.52 اینچ، تصاویر باکیفیت و جزئیات خوب را ثبت می کند. این دوربین از فناوری Pixel Binning استفاده می کند که با ترکیب چهار پیکسل به یک پیکسل، تصاویر با رزولوشن 27 مگاپیکسل و نوردهی بهتر را ارائه می دهد. این دوربین همچنین قابلیت فوکوس خودکار لیزری، فلاش LED ،HDR و پانوراما را نیز دارد. قابلیت فیلم برداری 4K و 1080p نیز در این لنز تعبیه شده است.
    • دوربین اولتراواید: این دوربین با رزولوشن 8 مگاپیکسل و زاویه دید 120 درجه، تصاویر با دامنه بزرگ تر و منظره های عریض را ثبت می کند. این دوربین مناسب برای عکاسی از مناظر طبیعی، ساختمان ها و... است. این دوربین نیز قابلیت HDR و پانوراما را دارد.
    • دوربین ماکرو: این دوربین با رزولوشن 2 مگاپیکسل و فاصله فوکوس 4 سانتی متر، سوژه های نزدیک و جزئیات ریز را ثبت می کند. این دوربین مناسب برای عکاسی از جانوران کوچک، گل ها، سکه ها و سایر اشیای کوچک است.
    • دوربین سلفی: این دوربین واید با رزولوشن 16 مگاپیکسل و سایز سنسور 1/3.06 اینچ، تصاویر سلفی با کیفیت خوب و رنگ های طبیعی را ثبت می کند. این دوربین قابلیت فلاش صفحه نمایش، HDR و فوکوس خودکار را نیز دارد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G با دوربین های خود، عملکرد عالی در عکاسی در شرایط مختلف نور را نشان می دهد. این گوشی یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به عکاسی موبایل است.

    عملکرد پردازشی پوکو X5 Pro 5G

    نماینده جدید گیمینگ پوکو از چیپ ست Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G بهره می برد که یکی از پرقدرت ترین چیپ ست های میان رده با پشتیبانی از شبکه 5G است. این پردازنده با فناوری 6 نانومتری ساخته شده و دارای 8 هسته پردازنده است که به شرح زیر تقسیم بندی شده اند:

    • 1 هسته 2.4 گیگاهرتز Cortex-A78
    • 3 هسته 2.2 گیگاهرتز Cortex-A78
    • 4 هسته 1.9 گیگاهرتز Cortex-A55

    این چیپ ست همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno 642L است که قادر به اجرای بازی های سنگین و نمایش تصاویر با کیفیت بالاست. برای مقایسه، پردازنده اسنپدراگون 778G در بنچمارک AnTuTu نمره ای حدود 530 هزار و در بنچمارک Geekbench نمره ای حدود 800 در تست تک هسته ای و حدود 3000 در تست چند هسته ای کسب کرده است. این نتایج نشان می دهند که این چیپ ست رقیب قدرتمندی برای سایر چیپ ست های موجود در بازار است.

    این گوشی شیائومی با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه شده که حافظه آن از نوع UFS 2.2 است و سرعت بالایی برای خواندن و نوشتن داده ها فراهم می کند. با توجه به این مشخصات، می توان گفت که این گوشی قادر به اجرای همزمان برنامه ها و بازی های مختلف با سرعت بالاست.

    این گوشی پوکو با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 14 مخصوص POCO راهی بازار شده که از نظر عملکرد نرم افزاری، نمره قابل قبولی را می گیرد.

    باتری پوکو X5 پرو

    یکی از ویژگی های مهم گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G، باتری آن است. این گوشی دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که می تواند تا 11 ساعت ویدیو پخش کند و تا 18 ساعت مکالمه انجام دهد. باتری این گوشی همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات را دارد که می تواند در کمتر از 40 دقیقه باتری را از صفر تا 100 درصد شارژ کند. این نوع شارژ سریع باعث می شود که کاربران نگران تمام شدن باتری نباشند و همیشه از عملکرد بالای گوشی لذت ببرند. باتری این گوشی همچنین دارای حفاظت های لازم برای جلوگیری از افزایش دما، اتلاف انرژی و آسیب به سخت افزار است.

    شارژ معکوس 5 وات، پشتیبانی از فناوری Power Delivery 3 و Quick Charge 4 نیز از دیگر ویژگی های باتری قدرتمند این گوشی شیائومی هستند.

    گوشی شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G ارزش خرید دارد؟

    اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه می گردید که برای پردازش بازی و برنامه های مختلف، قدرت لازم را داشته باشد و بتوانید ساعات زیادی در طول روز از آن استفاده کنید، X5 Pro پوکو یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. مزایای این گوشی را می توان در موارد زیر دید:

    • طراحی جذاب و مدرن با بدنه مقاوم و رنگ بندی زیبا
    • صفحه نمایش OLED با کیفیت بالا و نرخ به روزرسانی 120 هرتز
    • دوربین اصلی با حسگر Sony و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K
    • پردازنده قوی Snapdragon 778G با حافظه ی رم 8 گیگابایتی
    • باتری با ظرفیت بالا و شارژ سریع 67 واتی
    • امکان پشتیبانی از شبکه 5G و اتصالات پیشرفته دیگر

    درباره برند شیائومی Xiaomi

    شیائومی Xiaomi یک شرکت چینی است که در زمینه تولید و فروش محصولات الکترونیکی فعالیت می کند. این شرکت در سال 2010 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند، هدفون، اسپیکر و دستگاه های خانگی هوشمند در جهان تبدیل شده است. شیائومی Xiaomi با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، سعی دارد نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده کند. این شرکت همچنین به دلیل استفاده از رابط کاربری MIUI که بر پایه اندروید ساخته شده، محبوبیت زیادی را در بین کاربران اندرویدی به دست آورده است.

    خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G با بهترین قیمت

    گوشی شیائومی پوکو Poco X5 Pro 5G با طراحی ظاهری مدرن، صفحه نمایش فوق العاده، دوربین های باکیفیت، پردازنده قوی و باتری با ظرفیت بالا، یک گزینه مناسب و قدرتمند برای کاربران است. با توجه به امکانات و قیمت مناسب این گوشی، می توان آن را به عنوان یک انتخاب ارزشمند در بازار موبایل معرفی کرد. برای خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G، فروشگاه اینترنتی فرفره در اختیار شماست. با بررسی مشخصات و قیمت گوشی پوکو X5 پرو 256 گیگ، این گوشی موبایل را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    6.67 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن
    1080 × 2400 پیکسل
    نسبت تصویر
     20:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    درصد86.8
    محافظت
    Corning Gorilla Glass 5
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    900 نیت
    نرخ بروزرسانی
    120 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    HDR10+ دالبی ویژن

    تعداد رنگ
    1 میلیارد رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    شبکه 5G
    1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA/Sub6
    فناوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi ، بلوتوث

    Wi-Fi
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct
    رادیو
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    256 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    ندارد
    استاندارد کارت حافظه
    UFS 2.2
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    مجاورت (Proximity)
    اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)

    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4, H.263, H.264, 3GP, MKV, AVI, xVid, MOV, MPEG2, TS, WEBM, M4V

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    2 + 8 + 108 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    16 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    کیفیت فیلمبرداری
    رزولوشن(3840 × 2160) 4K رزولوشن (1080 × 1920) Full HD
    سرعت فیلمبرداری

    120/60/30 فریم بر ثانیه

    دوربین سلفی

    یک دوربین در قسمت جلویی | حسگر با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) و دریچه دیافراگم f/۲.۴، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۳.۰۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۰۶ Inch) / فیلمبرداری: ۱۰۸۰p@۳۰/۶۰fps

    لرزشگیر تصویر
    ندارد
    فلش
    LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای ۳ حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۰۸+۸+۲ مگاپیکسل / - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۷ میکرومتر (۰.۷µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۱.۵۲ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۵۲ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF / - حسگر دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۲۰ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۴ اینچ (Sensor Size ۱/۴ Inch) / - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ / قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) / قابلیت عکاسی HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    181 گرم
    ابعاد
    7.9 × 76 × 162.9 میلی‌متر
    جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
    ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه (محافط صفحه‌نمایش Gorilla Glass ۵) / قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
    ویژگی های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2023
    مشخصات صدا
    بلندگو
    استریو (دوگانه)
    خروجی صدا
    کیفیت مطلوب
    توضیحات تکمیلی صدا

    صدای 24 بیت / 192 کیلوهرتز

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی‌آمپر ساعت
    عمر باتری
    113 ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    پشتیبانی از فناوری Power Delivery 3، پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4 شارژ معکوس 5 وات ، قابلیت شارژ سریع با توان ۶۷ وات

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-core (1x2.4 GHz Cortex-A78 & 3x2.2 GHz Cortex-A78 & 4x1.9 GHz Cortex-A55)
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۹ - ۲.۲ - ۲.۴ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno 642L
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    از طریق سیم‌کارت
    رابط ها
    USB Type-C
    درگاه های ارتباطی
    USB Type-C
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    ۵.۲, A۲DP, LE
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    مشکی ، آبی، زرد

    مناسب برای
    مناسب عکاسی ، مناسب عکاسی سلفی
    قابلیت‌های مقاومتی

    گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب

    اقلام همراه

    آداپتور شارژر , دفترچه راهنما , کابل USB Type C , سوزن خارج کردن سیم کارت

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    شیائومی یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در بازار گوشی هوشمند است که با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، جای خود را در دل کاربران باز کرده است. این شرکت در فوریه 2023، مدل جدیدی را با نام گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G به بازار عرضه کرده است که قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارد و با مشخصات فنی قوی و طراحی زیبا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این بخش قصد داریم به نقد و بررسی این گوشی بپردازیم و نقاط قوت و ضعف آن را مورد تحلیل قرار دهیم. اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی موبایل جدید هستید، با ما همراه باشید تا با قیمت گوشی پوکو X5 پرو 256 گیگ و مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید.

    طراحی ظاهری گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

    پوکو X5 پرو از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه و نزدیک به گوشی Redmi note 12 Pro است که یکی دیگر از محصولات شیائومی است. بدنه و فریم این گوشی از پلاستیک مستحکم ساخته شده که در کنار پایین آوردن قیمت نهایی، جذابیت ظاهری گوشی را نیز حفظ کرده است. در بخش پشتی این گوشی، ماژول دوربین با یک بخش مستطیلی به شکل کامل جدا شده و ظاهری جذاب، مدرن و جوان پسند به این گوشی داده است.

    3 لنز به همراه یک فلش LED، دوربین سه گانه پشت قاب گوشی را تشکیل می دهند که نام POCO به شکل بزرگ در کنار آنها درج شده است. لبه های گوشی نیز خمیدگی کمتری نسبت به مدل های قبلی پوکو دارند که این طراحی باعث شده نماینده جدید گیمینگ شیائومی، خوش دست و جذاب تر به نظر برسد.

    در بخش جلویی این گوشی نمایشگر بزرگ آن را می بینیم که حاشیه های کاملا ظریفی دارد. لنز سلفی نیز در بالا و مرکز صفحه نمایش قرار گرفته است. در لبه سمت راست گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دکمه تنظیم ولوم و دکمه پاور (ادغام شده با سنسور اثر انگشت) قرار دارند. این دکمه ها با کیفیت خوبی ساخته شده اند و با فشار ملایم واکنش نشان می دهند. ادغام سنسور اثر انگشت با دکمه پاور نیز مزیت و عیب خودش را دارد. مزیت آن این است که کاربر نیازی به جستجوی سنسور در پشت یا زیر صفحه نمایش ندارد و به راحتی می تواند گوشی را باز کند. عیب آن این است که کاربر ممکن است به اشتباه دکمه پاور را فشار دهد و گوشی را خاموش یا روشن کند.

    در لبه بالای گوشی اسپیکر، جک 3.5 میلی متری صدا برای اتصال هندزفری، میکروفون و فرستنده مادون قرمز و در لبه پایین اسپیکر دوم، پورت تایپ C، میکروفون و درگاه سیم کارت قرار دارند. درگاه سیم کارت در این گوشی فقط از 2 سیم کارت نانو پشتیبانی می کند و فضایی برای قرار دادن کارت حافظه جانبی در آن وجود ندارد.

    این گوشی با ابعاد 162.9 در 76 در 7.9 میلی متر و وزن 181 گرم، برای استفاده آقایان و بانوان مناسب است و می توانید آن را در رنگ بندی متنوع مشکی، زرد و آبی تهیه کنید. رنگ زرد گوشی تفاوت های جزئی در طراحی ظاهری خود دارد که آن را جذاب تر کرده است. مثلا دکمه پاور در این نسخه با رنگ زرد طراحی شده و جذابیت ظاهر گوشی را دو چندان کرده است.

    صفحه نمایش Poco X5 Pro شیائومی

    صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G از نوع AMOLED است که به معنای داشتن رنگ های زنده و کنتراست بالاست. این صفحه نمایش از رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ برخوردار است که باعث شفافیت و وضوح تصاویر می شود. اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچ است که مناسب برای تماشای فیلم، بازی و مطالعه خواهد بود.

    صفحه نمایش این گوشی گیمینگ شیائومی از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند که برای گیمرها خبر خوبی است. این ویژگی برای بازی های سنگین و فعالیت های چند رسانه ای بسیار مفید است. در ضمن این گوشی از استانداردهای HDR10+ و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می کند که به بهبود رنگ ها، روشنایی و جزئیات تصاویر کمک می کند.

    دوربین ها در پوکو ایکس 5 پرو

    گوشی موبایل شیائومی پوکو X5 Pro 5G دارای 3 دوربین در عقب و یک دوربین سلفی است که به بررسی مشخصات آنها می پردازیم:

    • دوربین واید/استاندارد: این دوربین با رزولوشن 108 مگاپیکسل و سایز سنسور 1/1.52 اینچ، تصاویر باکیفیت و جزئیات خوب را ثبت می کند. این دوربین از فناوری Pixel Binning استفاده می کند که با ترکیب چهار پیکسل به یک پیکسل، تصاویر با رزولوشن 27 مگاپیکسل و نوردهی بهتر را ارائه می دهد. این دوربین همچنین قابلیت فوکوس خودکار لیزری، فلاش LED ،HDR و پانوراما را نیز دارد. قابلیت فیلم برداری 4K و 1080p نیز در این لنز تعبیه شده است.
    • دوربین اولتراواید: این دوربین با رزولوشن 8 مگاپیکسل و زاویه دید 120 درجه، تصاویر با دامنه بزرگ تر و منظره های عریض را ثبت می کند. این دوربین مناسب برای عکاسی از مناظر طبیعی، ساختمان ها و... است. این دوربین نیز قابلیت HDR و پانوراما را دارد.
    • دوربین ماکرو: این دوربین با رزولوشن 2 مگاپیکسل و فاصله فوکوس 4 سانتی متر، سوژه های نزدیک و جزئیات ریز را ثبت می کند. این دوربین مناسب برای عکاسی از جانوران کوچک، گل ها، سکه ها و سایر اشیای کوچک است.
    • دوربین سلفی: این دوربین واید با رزولوشن 16 مگاپیکسل و سایز سنسور 1/3.06 اینچ، تصاویر سلفی با کیفیت خوب و رنگ های طبیعی را ثبت می کند. این دوربین قابلیت فلاش صفحه نمایش، HDR و فوکوس خودکار را نیز دارد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G با دوربین های خود، عملکرد عالی در عکاسی در شرایط مختلف نور را نشان می دهد. این گوشی یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به عکاسی موبایل است.

    عملکرد پردازشی پوکو X5 Pro 5G

    نماینده جدید گیمینگ پوکو از چیپ ست Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G بهره می برد که یکی از پرقدرت ترین چیپ ست های میان رده با پشتیبانی از شبکه 5G است. این پردازنده با فناوری 6 نانومتری ساخته شده و دارای 8 هسته پردازنده است که به شرح زیر تقسیم بندی شده اند:

    • 1 هسته 2.4 گیگاهرتز Cortex-A78
    • 3 هسته 2.2 گیگاهرتز Cortex-A78
    • 4 هسته 1.9 گیگاهرتز Cortex-A55

    این چیپ ست همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno 642L است که قادر به اجرای بازی های سنگین و نمایش تصاویر با کیفیت بالاست. برای مقایسه، پردازنده اسنپدراگون 778G در بنچمارک AnTuTu نمره ای حدود 530 هزار و در بنچمارک Geekbench نمره ای حدود 800 در تست تک هسته ای و حدود 3000 در تست چند هسته ای کسب کرده است. این نتایج نشان می دهند که این چیپ ست رقیب قدرتمندی برای سایر چیپ ست های موجود در بازار است.

    این گوشی شیائومی با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه شده که حافظه آن از نوع UFS 2.2 است و سرعت بالایی برای خواندن و نوشتن داده ها فراهم می کند. با توجه به این مشخصات، می توان گفت که این گوشی قادر به اجرای همزمان برنامه ها و بازی های مختلف با سرعت بالاست.

    این گوشی پوکو با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 14 مخصوص POCO راهی بازار شده که از نظر عملکرد نرم افزاری، نمره قابل قبولی را می گیرد.

    باتری پوکو X5 پرو

    یکی از ویژگی های مهم گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G، باتری آن است. این گوشی دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که می تواند تا 11 ساعت ویدیو پخش کند و تا 18 ساعت مکالمه انجام دهد. باتری این گوشی همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات را دارد که می تواند در کمتر از 40 دقیقه باتری را از صفر تا 100 درصد شارژ کند. این نوع شارژ سریع باعث می شود که کاربران نگران تمام شدن باتری نباشند و همیشه از عملکرد بالای گوشی لذت ببرند. باتری این گوشی همچنین دارای حفاظت های لازم برای جلوگیری از افزایش دما، اتلاف انرژی و آسیب به سخت افزار است.

    شارژ معکوس 5 وات، پشتیبانی از فناوری Power Delivery 3 و Quick Charge 4 نیز از دیگر ویژگی های باتری قدرتمند این گوشی شیائومی هستند.

    گوشی شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G ارزش خرید دارد؟

    اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه می گردید که برای پردازش بازی و برنامه های مختلف، قدرت لازم را داشته باشد و بتوانید ساعات زیادی در طول روز از آن استفاده کنید، X5 Pro پوکو یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. مزایای این گوشی را می توان در موارد زیر دید:

    • طراحی جذاب و مدرن با بدنه مقاوم و رنگ بندی زیبا
    • صفحه نمایش OLED با کیفیت بالا و نرخ به روزرسانی 120 هرتز
    • دوربین اصلی با حسگر Sony و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K
    • پردازنده قوی Snapdragon 778G با حافظه ی رم 8 گیگابایتی
    • باتری با ظرفیت بالا و شارژ سریع 67 واتی
    • امکان پشتیبانی از شبکه 5G و اتصالات پیشرفته دیگر

    درباره برند شیائومی Xiaomi

    شیائومی Xiaomi یک شرکت چینی است که در زمینه تولید و فروش محصولات الکترونیکی فعالیت می کند. این شرکت در سال 2010 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند، هدفون، اسپیکر و دستگاه های خانگی هوشمند در جهان تبدیل شده است. شیائومی Xiaomi با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، سعی دارد نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده کند. این شرکت همچنین به دلیل استفاده از رابط کاربری MIUI که بر پایه اندروید ساخته شده، محبوبیت زیادی را در بین کاربران اندرویدی به دست آورده است.

    خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G با بهترین قیمت

    گوشی شیائومی پوکو Poco X5 Pro 5G با طراحی ظاهری مدرن، صفحه نمایش فوق العاده، دوربین های باکیفیت، پردازنده قوی و باتری با ظرفیت بالا، یک گزینه مناسب و قدرتمند برای کاربران است. با توجه به امکانات و قیمت مناسب این گوشی، می توان آن را به عنوان یک انتخاب ارزشمند در بازار موبایل معرفی کرد. برای خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G، فروشگاه اینترنتی فرفره در اختیار شماست. با بررسی مشخصات و قیمت گوشی پوکو X5 پرو 256 گیگ، این گوشی موبایل را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    AMOLED
    اندازه صفحه نمایش
    6.67 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    AMOLED
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن
    1080 × 2400 پیکسل
    نسبت تصویر
     20:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    درصد86.8
    محافظت
    Corning Gorilla Glass 5
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    900 نیت
    نرخ بروزرسانی
    120 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    HDR10+ دالبی ویژن

    تعداد رنگ
    1 میلیارد رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G
    41 ,40 ,38 ,28 ,20 ,8 ,7 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1
    شبکه 5G
    1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA/Sub6
    فناوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi ، بلوتوث

    Wi-Fi
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct
    رادیو
    دارد
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    256 گیگابایت
    حافظه RAM
    8 گیگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه
    ندارد
    استاندارد کارت حافظه
    UFS 2.2
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    12
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    قطب‌نما (Compass)
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    مجاورت (Proximity)
    اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)

    فرمت های پخش موسیقی

    MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

    فرمت های پخش ویدئو

    MP4, H.263, H.264, 3GP, MKV, AVI, xVid, MOV, MPEG2, TS, WEBM, M4V

    قابلیت های نرم افزاری

    IM, MMS, Push Mail, SMS, ایمیل, برنامه ویرایش عکس و فیلم, پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی, دارای بازی‌های پیش فرض, سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube, قابلیت یادداشت صوتی (Voice memo), مرورگر HTML5, نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, نمایش فایل های متنی PDF

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    2 + 8 + 108 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    16 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    کیفیت فیلمبرداری
    رزولوشن(3840 × 2160) 4K رزولوشن (1080 × 1920) Full HD
    سرعت فیلمبرداری

    120/60/30 فریم بر ثانیه

    دوربین سلفی

    یک دوربین در قسمت جلویی | حسگر با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) و دریچه دیافراگم f/۲.۴، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۳.۰۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۰۶ Inch) / فیلمبرداری: ۱۰۸۰p@۳۰/۶۰fps

    لرزشگیر تصویر
    ندارد
    فلش
    LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای ۳ حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۰۸+۸+۲ مگاپیکسل / - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۷ میکرومتر (۰.۷µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۱.۵۲ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۵۲ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF / - حسگر دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۲۰ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۴ اینچ (Sensor Size ۱/۴ Inch) / - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ / قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) / قابلیت عکاسی HDR

    مشخصات ظاهری
    وزن
    181 گرم
    ابعاد
    7.9 × 76 × 162.9 میلی‌متر
    جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
    ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه (محافط صفحه‌نمایش Gorilla Glass ۵) / قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
    ویژگی های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    2023
    مشخصات صدا
    بلندگو
    استریو (دوگانه)
    خروجی صدا
    کیفیت مطلوب
    توضیحات تکمیلی صدا

    صدای 24 بیت / 192 کیلوهرتز

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری
    5000 میلی‌آمپر ساعت
    عمر باتری
    113 ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    سایر مشخصات باتری

    پشتیبانی از فناوری Power Delivery 3، پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4 شارژ معکوس 5 وات ، قابلیت شارژ سریع با توان ۶۷ وات

    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-core (1x2.4 GHz Cortex-A78 & 3x2.2 GHz Cortex-A78 & 4x1.9 GHz Cortex-A55)
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۹ - ۲.۲ - ۲.۴ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    Adreno 642L
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    از طریق سیم‌کارت
    رابط ها
    USB Type-C
    درگاه های ارتباطی
    USB Type-C
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    ۵.۲, A۲DP, LE
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    مشکی ، آبی، زرد

    مناسب برای
    مناسب عکاسی ، مناسب عکاسی سلفی
    قابلیت‌های مقاومتی

    گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب

    اقلام همراه

    آداپتور شارژر , دفترچه راهنما , کابل USB Type C , سوزن خارج کردن سیم کارت