Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences
    گوشی ویکو ویکو (Wiko)

    گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

    *
    • Not available
    • Not available
    *
    وضعیت: اتمام موجودی
    3٬199٬000 تومان

    بررسی مشخصات گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

    در اواخر ماه می سال 2022 میلادی، کمپانی ویکو اقدام به عرضه گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت به بازار کرد. این گوشی از شبکه اینترنت 4G بهره برده و اتصال به اینترنت پرسرعت را برای شما فراهم می کند. گوشی ویکو از دوربین تک بهره برده و در کنار ماژول دوربین نیز یک فلش LED قرار دارد. گوشی ویکو t10، طراحی قاب پشت جذابی دارد و از تکسچری با حالتی برجسته و متفاوت بهره مند است.

    حافظه داخلی این موبایل از برند ویکو 64 گیگابایت و حافظه رم آن 2 گیگابایت است. همچنین امکان افزودن حافظه جانبی هم وجود دارد. به این ترتیب شما امکان ذخیره سازی میزان زیادی اطلاعات را در این گوشی دارید. صفحه نمایشگر گوشی تی 10، از نوع IPS است و قابلیت نمایش رنگ های طبیعی را برای کاربران فراهم می کند. همراه گرامی اگر قصد خرید تلفن همراه ویکو تی 10 را دارید، در ادامه برای آشنایی با مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه هوشمند، همراه ما باشید.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

    • طراحی

    برند ویکو در طراحی گوشی ویکو مدل T10 دو سیم کارت، سعی در ایجاد ظاهری متفاوت در این دستگاه داشته است. گوشی موبایل ویکو در این مدل با وزن 192 گرم و ابعادی برابر با 9*75.8*163.9 میلی متر، یکی از خوش دست ترین گوشی های ویکو است. در کنار ابعاد مناسب، طراحی پشت این گوشی از جنسی متفاوت بهره برده و همین موضوع سبب جلب توجه کاربران زیادی در سطح دنیا به این تلفن همراه شده است.

    جنس مواد استفاده شده در بدنه این دستگاه از پلاستیک بوده و صفحه نمایشگر آن شیشه ای است. در پشت گوشی علاوه بر ظاهر متفاوت بدنه، قرارگیری ماژول دوربین و فلش را به صورتی جدید و متفاوت مشاهده می کنید. دوربین و فلش در قطر یک مربع قرارگرفته اند و این مربع با کمی برجستگی از بدنه، طراحی شده است.

    در قسمت راست گوشی، کلیدهای تغییر صدا و پاور قرار داشته و دسترسی به آن ها آسان است. در قسمت چپ گوشی نیز شاهد جایگاه سیم کارت و کارت حافظه هستید. این جایگاه امکان قرارگیری دو سیم کارت را به صورت هم زمان دارد.

    • محل قرار گیری سیم کارت و درگاه USB

    محل قرارگیری سیم کارت در گوشی ویکو از نوع نانو بوده و هر دو باید به صورت نانو برش خورده باشند. برای این گوشی مانند اکثر گوشی های بازار، درگاه USB در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و در کنار آن نیز جک 3.5 میلی متری واقع است. برند ویکو این تلفن همراه را در دو رنگ مشکی و سبز طراحی کرده است.

    مشخصات فنی گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

    اگر قصد خرید گوشی ویکو t10 را دارید، در این بخش به شما مهم ترین مشخصات فنی مربوط به این گوشی هوشمند را معرفی خواهیم کرد.

    • مشخصات تراشه، پردازنده گرافیکی و مرکزی

    گوشی موبایل Wiko مدل T10، از یک تراشه به نام Mediatek MT6761 Helio A22 (12 nm) برخوردار است که به دلیل وجود این چیپست، تلفن همراه تی 10 برنامه ها را با سرعت بالایی اجرا کرده و در هنگام استفاده از اپلیکیشن های این گوشی، شما با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

    تعداد هسته های استفاده شده در پردازشگر تلفن همراه ویکو برابر با 4 و از نوع Quad-core 2.0 GHz Cortex-A53 است. برای پردازنده گرافیکی نیز از PowerVR GE8300، استفاده شده است. با وجود سه قطعه تراشه، CPU و GPU، سرعت و کیفیت اجرای برنامه ها و بازی ها در این گوشی بالا بوده و رضایت کاربران را جلب خواهد کرد.

    پس از این قطعات به سیستم عامل دستگاه می رسیم. در این گوشی از سیستم عامل اندروید 11 نسخه Go استفاده شده است. به این ترتیب امکان نصب و اجرای انواع برنامه ها در این پلتفرم وجود دارد.

    • دوربین جلو و عقب

    در گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت از دوربینی با لنز 13 مگاپیکسل استفاده شده که امکان گرفتن عکس و فیلم هایی با کیفیت مطلوب را برای کاربران فراهم می کند. با استفاده از این دوربین امکان ثبت تصاویر پانوراما و فیلم هایی با کیفیت 1080p وجود دارد. سرعت فیلم های ضبط شده با گوشی ویکو، 30 فریم بر ثانیه است.

    پس از دوربین عقب، نوبت به بررسی دوربین سلفی است که در مرکزیت قسمت بالای گوشی قرار گرفته است. این دوربین کیفیتی برابر با 5 مگاپیکسل داشته و امکان ثبت ویدئو و عکس هایی باکیفیت را برای شما فراهم کرده است.

    • صفحه نمایش

    در گوشی تی 10 از برند ویکو از پنل نمایشگر نوع IPS استفاده شده که LCD است. این ال سی دی قابلیت اجرای 16 میلیون رنگ را داشته و به دلیل همین قابلیت، رنگ تصاویر اجرا شده در این نمایشگر به رنگ های واقعی شباهت بسیاری دارد.

    ابعاد نمایشگر گوشی Wiko T10 برابر با 6.5 اینچ و 102 سانتی مترمربع است. از این 6.5 اینچ به میزان 82.1 درصد صفحه نمایشگر، در اختیار صفحه اسکرین گوشی قرار دارد. میزان رزولوشن صفحه نمایش برابر با 1600*720 پیکسل و چگالی آن معادل 270 ppi است. چگالی صفحه نمایش در واقع نشان از تراکم پیکسل در هر یک اینچ مربع دارد. هرچه میزان تراکم پیکسل در یک اینچ مربع بیشتر باشد، کیفیت نمایش تصویر در این نمایشگر بالاتر است.

    • حافظه

    تلفن همراه ویکو تی 10 از حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره برده و حافظه رم آن نیز برابر با 2 گیگابایت است. حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات کاربرد دارد و شما امکان انتقال و یا ذخیره انواع فایل های تصویری، صوتی و یا سندهای مختلف را تا حجم 64 گیگابایت دارید.

    علاوه بر حافظه داخلی برای ذخیره طولانی مدت اطلاعات، شما می توانید از یک حافظه جانبی نیز استفاده کنید. این حافظه جانبی باید از نوع MicroSDXC باشد. در این صورت امکان پشتیبانی از کارت حافظه 4 گیگابایت تا 2 ترابایت را دارد.

    حافظه رم، در واقع یک حافظه موقت است که در هنگام اجرای عملکرد یا برنامه استفاده می شود. تلفن های همراه برای اجرای هر عملکردی به میزان حافظه مشخصی نیاز دارند تا اطلاعات و دیتاهای مربوط به برنامه و دستورات را برای مدت زمانی اندک در آن ذخیره کنند. با این حافظه امکان اجرای برنامه های مختلف وجود خواهد داشت. این حافظه موقتی، RAM نام دارد.

    • باتری

    نوع باتری ها و ظرفیت آن ها در تلفن های همراه امروزی بسیار مهم است. کاربران از موبایل های هوشمند فقط برای انجام تماس یا فرستادن پیام استفاده نمی کنند و گوشی های نسل جدید درواقع مانند یک همراه همیشگی با کاربران هستند. اغلب کاربران با استفاده از گوشی های موبایل خود به ثبت تصاویر و فیلم، سرچ در اینترنت، مراجعه به شبکه های اجتماعی، کتاب خواندن، فیلم دیدن و حتی درس خواندن می پردازند.

    به این ترتیب به دلیل این که تلفن های همراه به یک عضو جدانشدنی از برنامه های روزانه افراد تبدیل شده اند، نیاز به یک باتری قوی و باکیفیت دارند تا امکان روشن ماندن تا ساعات بیشتری را داشته باشند.

    باتری استفاده شده در تلفن همراه Wiko T10 از نوع لیتیوم-یونی است و قابلیت شارژ با تراکم بالا را دارد. این نوع باتری عمر بالایی داشته و از مدار محافظ برای تنظیم ولتاژ و جریان بهره می برند. به این ترتیب امکان شارژ شدن گوشی در امنیت کامل را فراهم می کنند. باتری های لیتیوم یونی به دلیل تراکم انرژی بالا تا مدت زمان زیادی شارژ خواهند ماند.

    ظرفیت این باتری در گوشی موبایل تی 10 برابر با 5000 میلی آمپر است و تا ساعت های طولانی شارژ خواهد ماند.

    • شبکه و ارتباطات

    گوشی موبایل Wiko مدل T10 دو سیم کارت 2/64GB از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و به همین دلیل سرعت اینترنت خط این تلفن بالا است. علاوه بر نت خط، این گوشی از شبکه وای-فای و نسخه ای از نوع 802.11 b/g/n بهره مند است.

    در کنار اتصالات اینترنت، تلفن همراه ویکو در این مدل از بلوتوث نیز پشتیبانی می کند. نسخه بلوتوث این گوشی برابر با 5.0, A2DP, LE است و به همین دلیل به اکثر دستگاه های بلوتوث دار وصل می شود.

    از شبکه های ارتباطی دیگر این تلفن همراه، می توان به موقعیت یاب یا GPS اشاره کرد. این گوشی از رادیو نیز بهره برده و شبکه رادیو آن از نوع FM است.

    در کنار همه ی امکانات مذکور برای این محصول، گوشی ویکو تی 10 از شتاب سنج و سنسور مجاورت نیز برخوردار است.

    برند ویکو

    برند ویکو (Wiko) یک شرکت فرانسوی است. مالکیت این برند را کمپانی چینی تینو موبایل بر عهده دارد که از تولیدکنندگان تلفن همراه است. برند ویکو در سال 2011 افتتاح شد و تاجری فرانسوی به نام لارنت داهان آن را تأسیس کرد. دفتر مرکزی برند ویکو در شهر مارسی، در فرانسه واقع است. در سال 2013، کمپانی ویکو اقدام به تولید و عرضه 2.6 میلیون دستگاه گوشی موبایل به بازار کرد.

    عمده گوشی های عرضه شده توسط این برند در آن سال، تلفن های همراه اندروید بودند. این شرکت توانست در همان سال درمجموع 1.7 میلیون دستگاه از محصولات خود را در فرانسه بفروشد. به این ترتیب 7 درصد از سهم فروش در بازار فرانسه به شرکت ویکو رسید. در سال بعد یعنی سال 2014 میلادی، این برند محصولاتش را به بازار بریتانیا عرضه کرد و با همین روال به عرضه انواع گوشی به سایر کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی پرداخت.

    جمع بندی

    اگر قصد خرید یک تلفن همراه اندروید با رم 2 و حافظه 64 گیگابایت را دارید یکی از بهترین مدل های بازار، گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت است. تلفن همراه ویکو در این مدل از طراحی بدنه با جنسی متفاوت بهره می برد که سبب جلب توجه مخاطبان زیادی شده است.

    گوشی ویکو t10، دوربینی با کیفیت 13 مگاپیکسل، نمایشگر 6.5 اینچی، شبکه اینترنت 4G، وزن کم و برابر با 192 گرم، دو سیم کارت و با اندروید 11 طراحی، تولید و عرضه شده است. ویکو ابعاد این گوشی را طوری در نظر گرفته که خوش دست بوده و در عین حال صفحه نمایشی گسترده را در اختیار مخاطب قرار دهد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    IPS LCD
    اندازه صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    فناوری صفحه‌نمایش
    IPS
    تراکم پیکسلی
    ۲۷۰ پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    ۷۲۰×۱۶۰۰
    نسبت تصویر
    ۲۰:۹
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    ۸۲.۱
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    720 در 1600 پیکسل
    نرخ بروزرسانی
    60 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    خازنی چند لمسی (Multi Touch) قابلیت دریافت 10 لمس همزمان

    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ برای هر دو سیم‌کارت
    شبکه 3G
    HSDPA ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۷۰۰(AWS) / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰
    شبکه 4G
    ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۳, ۲۶, ۲۸, ۳۸, ۶۶
    فناوری‌های ارتباطی

    رادیو / Wi-Fi / بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    BDS
    Wi-Fi
    Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b/g/n, hotspot
    رادیو
    FM radio
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    64 گیگابایت
    حافظه RAM
    2 گیگابایت
    نوع کارت حافظه
    microSDXC (جایگاه مشترک با سیم‌کارت دوم)
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    ۵۱۲ گیگابایت
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    اندروید 11 - نسخه Go
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    شتاب‌سنج/ حسگر مجاورت/ حسگر نور محیط

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    ۱ ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    ۱۳ مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    یک حسگر دوربین با رزولوشن ۵ مگاپیکسل
    کیفیت فیلمبرداری
    ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل
    سرعت فیلمبرداری

    با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰fps)

    دوربین سلفی

    5 مگاپیکسل حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین‌ سلفی 1080p/ رزولوشن و نرخ فریم ویدئو سلفی 1080p@30fps

    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    LED فلش دارد/ قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر / دارای قابلیت Time-Laps/ حالت زیباسازی چهره / دارای حالت عکاسی حرفه ای (Pro) / قابلیت عکس برداری پانوراما

    مشخصات ظاهری
    وزن
    192 گرم
    ابعاد
    163.9 در 75.8 در 9 میلی‌متر
    جنس بدنه
    پشت پلاستیک /فریم پلاستیک
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    26 مه 2022
    مشخصات صدا
    خروجی صدا
    جک 3.5 میلی‌متری صدا
    توضیحات تکمیلی صدا

    نوع اسپیکر مونو

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری
    5000 میلی‌آمپر ساعت
    عمر باتری
    31 ساعت و 4 دقیقه
    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Mediatek MT۶۷۶۱ Helio A۲۲ Chipset
    پردازنده‌ی مرکزی
    Quad-core Cortex-A۵۳
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۲.۰ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    PowerVR GE۸۳۰۰ GPU
    مشخصات اتصال
    رابط ها
    USB Type-C
    درگاه های ارتباطی
    USB
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.0
    منبع تغذیه
    باتری
    مشخصات کلی
    مناسب برای
    مناسب عکاسی
    سایر امکانات

    ویژگی‌های کلیدی/ باتری مناسب

    قابلیت‌های ویژه

    فبلت / دارای حسگر اثر انگشت

    اقلام همراه

    دفترچه راهنما / آداپتور شارژر / کابل شارژ USB-C /سوزن خارج کردن سیم کارت

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

    در اواخر ماه می سال 2022 میلادی، کمپانی ویکو اقدام به عرضه گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت به بازار کرد. این گوشی از شبکه اینترنت 4G بهره برده و اتصال به اینترنت پرسرعت را برای شما فراهم می کند. گوشی ویکو از دوربین تک بهره برده و در کنار ماژول دوربین نیز یک فلش LED قرار دارد. گوشی ویکو t10، طراحی قاب پشت جذابی دارد و از تکسچری با حالتی برجسته و متفاوت بهره مند است.

    حافظه داخلی این موبایل از برند ویکو 64 گیگابایت و حافظه رم آن 2 گیگابایت است. همچنین امکان افزودن حافظه جانبی هم وجود دارد. به این ترتیب شما امکان ذخیره سازی میزان زیادی اطلاعات را در این گوشی دارید. صفحه نمایشگر گوشی تی 10، از نوع IPS است و قابلیت نمایش رنگ های طبیعی را برای کاربران فراهم می کند. همراه گرامی اگر قصد خرید تلفن همراه ویکو تی 10 را دارید، در ادامه برای آشنایی با مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه هوشمند، همراه ما باشید.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

    • طراحی

    برند ویکو در طراحی گوشی ویکو مدل T10 دو سیم کارت، سعی در ایجاد ظاهری متفاوت در این دستگاه داشته است. گوشی موبایل ویکو در این مدل با وزن 192 گرم و ابعادی برابر با 9*75.8*163.9 میلی متر، یکی از خوش دست ترین گوشی های ویکو است. در کنار ابعاد مناسب، طراحی پشت این گوشی از جنسی متفاوت بهره برده و همین موضوع سبب جلب توجه کاربران زیادی در سطح دنیا به این تلفن همراه شده است.

    جنس مواد استفاده شده در بدنه این دستگاه از پلاستیک بوده و صفحه نمایشگر آن شیشه ای است. در پشت گوشی علاوه بر ظاهر متفاوت بدنه، قرارگیری ماژول دوربین و فلش را به صورتی جدید و متفاوت مشاهده می کنید. دوربین و فلش در قطر یک مربع قرارگرفته اند و این مربع با کمی برجستگی از بدنه، طراحی شده است.

    در قسمت راست گوشی، کلیدهای تغییر صدا و پاور قرار داشته و دسترسی به آن ها آسان است. در قسمت چپ گوشی نیز شاهد جایگاه سیم کارت و کارت حافظه هستید. این جایگاه امکان قرارگیری دو سیم کارت را به صورت هم زمان دارد.

    • محل قرار گیری سیم کارت و درگاه USB

    محل قرارگیری سیم کارت در گوشی ویکو از نوع نانو بوده و هر دو باید به صورت نانو برش خورده باشند. برای این گوشی مانند اکثر گوشی های بازار، درگاه USB در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و در کنار آن نیز جک 3.5 میلی متری واقع است. برند ویکو این تلفن همراه را در دو رنگ مشکی و سبز طراحی کرده است.

    مشخصات فنی گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

    اگر قصد خرید گوشی ویکو t10 را دارید، در این بخش به شما مهم ترین مشخصات فنی مربوط به این گوشی هوشمند را معرفی خواهیم کرد.

    • مشخصات تراشه، پردازنده گرافیکی و مرکزی

    گوشی موبایل Wiko مدل T10، از یک تراشه به نام Mediatek MT6761 Helio A22 (12 nm) برخوردار است که به دلیل وجود این چیپست، تلفن همراه تی 10 برنامه ها را با سرعت بالایی اجرا کرده و در هنگام استفاده از اپلیکیشن های این گوشی، شما با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

    تعداد هسته های استفاده شده در پردازشگر تلفن همراه ویکو برابر با 4 و از نوع Quad-core 2.0 GHz Cortex-A53 است. برای پردازنده گرافیکی نیز از PowerVR GE8300، استفاده شده است. با وجود سه قطعه تراشه، CPU و GPU، سرعت و کیفیت اجرای برنامه ها و بازی ها در این گوشی بالا بوده و رضایت کاربران را جلب خواهد کرد.

    پس از این قطعات به سیستم عامل دستگاه می رسیم. در این گوشی از سیستم عامل اندروید 11 نسخه Go استفاده شده است. به این ترتیب امکان نصب و اجرای انواع برنامه ها در این پلتفرم وجود دارد.

    • دوربین جلو و عقب

    در گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت از دوربینی با لنز 13 مگاپیکسل استفاده شده که امکان گرفتن عکس و فیلم هایی با کیفیت مطلوب را برای کاربران فراهم می کند. با استفاده از این دوربین امکان ثبت تصاویر پانوراما و فیلم هایی با کیفیت 1080p وجود دارد. سرعت فیلم های ضبط شده با گوشی ویکو، 30 فریم بر ثانیه است.

    پس از دوربین عقب، نوبت به بررسی دوربین سلفی است که در مرکزیت قسمت بالای گوشی قرار گرفته است. این دوربین کیفیتی برابر با 5 مگاپیکسل داشته و امکان ثبت ویدئو و عکس هایی باکیفیت را برای شما فراهم کرده است.

    • صفحه نمایش

    در گوشی تی 10 از برند ویکو از پنل نمایشگر نوع IPS استفاده شده که LCD است. این ال سی دی قابلیت اجرای 16 میلیون رنگ را داشته و به دلیل همین قابلیت، رنگ تصاویر اجرا شده در این نمایشگر به رنگ های واقعی شباهت بسیاری دارد.

    ابعاد نمایشگر گوشی Wiko T10 برابر با 6.5 اینچ و 102 سانتی مترمربع است. از این 6.5 اینچ به میزان 82.1 درصد صفحه نمایشگر، در اختیار صفحه اسکرین گوشی قرار دارد. میزان رزولوشن صفحه نمایش برابر با 1600*720 پیکسل و چگالی آن معادل 270 ppi است. چگالی صفحه نمایش در واقع نشان از تراکم پیکسل در هر یک اینچ مربع دارد. هرچه میزان تراکم پیکسل در یک اینچ مربع بیشتر باشد، کیفیت نمایش تصویر در این نمایشگر بالاتر است.

    • حافظه

    تلفن همراه ویکو تی 10 از حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره برده و حافظه رم آن نیز برابر با 2 گیگابایت است. حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات کاربرد دارد و شما امکان انتقال و یا ذخیره انواع فایل های تصویری، صوتی و یا سندهای مختلف را تا حجم 64 گیگابایت دارید.

    علاوه بر حافظه داخلی برای ذخیره طولانی مدت اطلاعات، شما می توانید از یک حافظه جانبی نیز استفاده کنید. این حافظه جانبی باید از نوع MicroSDXC باشد. در این صورت امکان پشتیبانی از کارت حافظه 4 گیگابایت تا 2 ترابایت را دارد.

    حافظه رم، در واقع یک حافظه موقت است که در هنگام اجرای عملکرد یا برنامه استفاده می شود. تلفن های همراه برای اجرای هر عملکردی به میزان حافظه مشخصی نیاز دارند تا اطلاعات و دیتاهای مربوط به برنامه و دستورات را برای مدت زمانی اندک در آن ذخیره کنند. با این حافظه امکان اجرای برنامه های مختلف وجود خواهد داشت. این حافظه موقتی، RAM نام دارد.

    • باتری

    نوع باتری ها و ظرفیت آن ها در تلفن های همراه امروزی بسیار مهم است. کاربران از موبایل های هوشمند فقط برای انجام تماس یا فرستادن پیام استفاده نمی کنند و گوشی های نسل جدید درواقع مانند یک همراه همیشگی با کاربران هستند. اغلب کاربران با استفاده از گوشی های موبایل خود به ثبت تصاویر و فیلم، سرچ در اینترنت، مراجعه به شبکه های اجتماعی، کتاب خواندن، فیلم دیدن و حتی درس خواندن می پردازند.

    به این ترتیب به دلیل این که تلفن های همراه به یک عضو جدانشدنی از برنامه های روزانه افراد تبدیل شده اند، نیاز به یک باتری قوی و باکیفیت دارند تا امکان روشن ماندن تا ساعات بیشتری را داشته باشند.

    باتری استفاده شده در تلفن همراه Wiko T10 از نوع لیتیوم-یونی است و قابلیت شارژ با تراکم بالا را دارد. این نوع باتری عمر بالایی داشته و از مدار محافظ برای تنظیم ولتاژ و جریان بهره می برند. به این ترتیب امکان شارژ شدن گوشی در امنیت کامل را فراهم می کنند. باتری های لیتیوم یونی به دلیل تراکم انرژی بالا تا مدت زمان زیادی شارژ خواهند ماند.

    ظرفیت این باتری در گوشی موبایل تی 10 برابر با 5000 میلی آمپر است و تا ساعت های طولانی شارژ خواهد ماند.

    • شبکه و ارتباطات

    گوشی موبایل Wiko مدل T10 دو سیم کارت 2/64GB از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و به همین دلیل سرعت اینترنت خط این تلفن بالا است. علاوه بر نت خط، این گوشی از شبکه وای-فای و نسخه ای از نوع 802.11 b/g/n بهره مند است.

    در کنار اتصالات اینترنت، تلفن همراه ویکو در این مدل از بلوتوث نیز پشتیبانی می کند. نسخه بلوتوث این گوشی برابر با 5.0, A2DP, LE است و به همین دلیل به اکثر دستگاه های بلوتوث دار وصل می شود.

    از شبکه های ارتباطی دیگر این تلفن همراه، می توان به موقعیت یاب یا GPS اشاره کرد. این گوشی از رادیو نیز بهره برده و شبکه رادیو آن از نوع FM است.

    در کنار همه ی امکانات مذکور برای این محصول، گوشی ویکو تی 10 از شتاب سنج و سنسور مجاورت نیز برخوردار است.

    برند ویکو

    برند ویکو (Wiko) یک شرکت فرانسوی است. مالکیت این برند را کمپانی چینی تینو موبایل بر عهده دارد که از تولیدکنندگان تلفن همراه است. برند ویکو در سال 2011 افتتاح شد و تاجری فرانسوی به نام لارنت داهان آن را تأسیس کرد. دفتر مرکزی برند ویکو در شهر مارسی، در فرانسه واقع است. در سال 2013، کمپانی ویکو اقدام به تولید و عرضه 2.6 میلیون دستگاه گوشی موبایل به بازار کرد.

    عمده گوشی های عرضه شده توسط این برند در آن سال، تلفن های همراه اندروید بودند. این شرکت توانست در همان سال درمجموع 1.7 میلیون دستگاه از محصولات خود را در فرانسه بفروشد. به این ترتیب 7 درصد از سهم فروش در بازار فرانسه به شرکت ویکو رسید. در سال بعد یعنی سال 2014 میلادی، این برند محصولاتش را به بازار بریتانیا عرضه کرد و با همین روال به عرضه انواع گوشی به سایر کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی پرداخت.

    جمع بندی

    اگر قصد خرید یک تلفن همراه اندروید با رم 2 و حافظه 64 گیگابایت را دارید یکی از بهترین مدل های بازار، گوشی موبایل ویکو مدل T10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت است. تلفن همراه ویکو در این مدل از طراحی بدنه با جنسی متفاوت بهره می برد که سبب جلب توجه مخاطبان زیادی شده است.

    گوشی ویکو t10، دوربینی با کیفیت 13 مگاپیکسل، نمایشگر 6.5 اینچی، شبکه اینترنت 4G، وزن کم و برابر با 192 گرم، دو سیم کارت و با اندروید 11 طراحی، تولید و عرضه شده است. ویکو ابعاد این گوشی را طوری در نظر گرفته که خوش دست بوده و در عین حال صفحه نمایشی گسترده را در اختیار مخاطب قرار دهد.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    IPS LCD
    اندازه صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    فناوری صفحه‌نمایش
    IPS
    تراکم پیکسلی
    ۲۷۰ پیکسل بر اینچ
    رزولوشن
    ۷۲۰×۱۶۰۰
    نسبت تصویر
    ۲۰:۹
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    ۸۲.۱
    میزان روشنایی صفحه نمایش
    720 در 1600 پیکسل
    نرخ بروزرسانی
    60 هرتز
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    خازنی چند لمسی (Multi Touch) قابلیت دریافت 10 لمس همزمان

    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ برای هر دو سیم‌کارت
    شبکه 3G
    HSDPA ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۷۰۰(AWS) / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰
    شبکه 4G
    ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۳, ۲۶, ۲۸, ۳۸, ۶۶
    فناوری‌های ارتباطی

    رادیو / Wi-Fi / بلوتوث

    فن‌آوری موبایل
    BDS
    Wi-Fi
    Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b/g/n, hotspot
    رادیو
    FM radio
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    64 گیگابایت
    حافظه RAM
    2 گیگابایت
    نوع کارت حافظه
    microSDXC (جایگاه مشترک با سیم‌کارت دوم)
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    ۵۱۲ گیگابایت
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    اندروید 11 - نسخه Go
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    شتاب‌سنج/ حسگر مجاورت/ حسگر نور محیط

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    ۱ ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    ۱۳ مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    یک حسگر دوربین با رزولوشن ۵ مگاپیکسل
    کیفیت فیلمبرداری
    ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل
    سرعت فیلمبرداری

    با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰fps)

    دوربین سلفی

    5 مگاپیکسل حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین‌ سلفی 1080p/ رزولوشن و نرخ فریم ویدئو سلفی 1080p@30fps

    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    LED فلش دارد/ قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر / دارای قابلیت Time-Laps/ حالت زیباسازی چهره / دارای حالت عکاسی حرفه ای (Pro) / قابلیت عکس برداری پانوراما

    مشخصات ظاهری
    وزن
    192 گرم
    ابعاد
    163.9 در 75.8 در 9 میلی‌متر
    جنس بدنه
    پشت پلاستیک /فریم پلاستیک
    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    26 مه 2022
    مشخصات صدا
    خروجی صدا
    جک 3.5 میلی‌متری صدا
    توضیحات تکمیلی صدا

    نوع اسپیکر مونو

    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری
    5000 میلی‌آمپر ساعت
    عمر باتری
    31 ساعت و 4 دقیقه
    مشخصات پردازنده
    تراشه
    Mediatek MT۶۷۶۱ Helio A۲۲ Chipset
    پردازنده‌ی مرکزی
    Quad-core Cortex-A۵۳
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۲.۰ گیگاهرتز
    پردازنده‌ی گرافیکی
    PowerVR GE۸۳۰۰ GPU
    مشخصات اتصال
    رابط ها
    USB Type-C
    درگاه های ارتباطی
    USB
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.0
    منبع تغذیه
    باتری
    مشخصات کلی
    مناسب برای
    مناسب عکاسی
    سایر امکانات

    ویژگی‌های کلیدی/ باتری مناسب

    قابلیت‌های ویژه

    فبلت / دارای حسگر اثر انگشت

    اقلام همراه

    دفترچه راهنما / آداپتور شارژر / کابل شارژ USB-C /سوزن خارج کردن سیم کارت