آموزش و ترفند فرفره

روش های کسب درآمد از گوشی موبایل، ایده های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه

کسب درآمد از گوشی موبایل، یکی از روش های عالی برای داشتن درآمدی مازاد است که می توان در کنار شغل اصلی خود، آن را نیز ادامه داد. روش های کسب درآمد با تلفن همراه، می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد و گزینه های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با توجه به موارد گفته شده، در این مقاله به بررسی بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی می پردازیم. برای آشنایی با این روش ها، تا انتهای این مقاله از فرفره با ما همراه باشید.

مزایای کسب درآمد از گوشی

اما چرا کسب درآمد از گوشی تلفن همراه می تواند برای ما سودآور باشد؟ مزایای کسب درآمد از موبایل نسبت به سایر روش های درآمدی چیست؟ چرا این نوع روش های درآمدی در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند؟ چنانچه به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید، مزایای کسب درآمد از گوشی تلفن همراه هوشمند را در ادامه برای شما شرح داده ایم:

مزایای کسب درآمد از گوشی

1. بدون نیاز به سرمایه

از بزرگترین مزایای کسب درآمد با موبایل، عدم نیاز به سرمایه است. در اغلب روش هایی که در این حوزه معرفی می شوند، نیازی به سرمایه اولیه وجود ندارد یا اینکه سرمایه کمی برای شروع کار لازم است. به طور مثال، برای کسب درآمد از یوتیوب در ایران، تنها یک گوشی هوشمند و میکروفن مناسب، نیاز است تا بتوان از این شبکه اجتماعی محبوب، کسب درآمد داشت.

2. انعطاف پذیری کار

یکی از دلایل مهمی که افراد را به سراغ کسب درآمد از گوشی موبایل می برد، انعطاف پذیری و راحتی در این روش های درآمدی است. در این روش ها، تفاوتی ندارد که شما دانش آموز هستید یا این مدل ها را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده اید؛ کسب درآمد از گوشی بدون نیاز به سرمایه به شما امکان می دهد تا در هر زمان و مکانی، میزان درآمد خود را افزایش دهید. این موضوع، مزیتی بزرگی برای افراد با سبک زندگی مختلف است.

3. داشتن درآمد غیرفعال

در برخی از روش های کسب درآمد با تلفن همراه، مانند معامله ارزهای دیجیتال، نیاز به فعالیت مستمر خواهد بود. این در حالی است که گزینه هایی مانند تولید محتوا در یوتیوب یا استفاده از پلتفرم های گیمینگ، به شما امکان می دهد تا درآمد غیرفعال داشته باشید. درآمد غیرفعال به این معنا است که حتی وقتی شما در خواب هستید، می توانید کسب درآمد کنید.

روش های کسب درآمد با گوشی موبایل

روش های متنوعی برای کسب درآمد با گوشی موبایل وجود دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به استفاده از فضای مجازی، تولید محتوا در موضوعات مختلف، همکاری در فروش، بازی های ویدئویی و آنلاین، ساخت ویدئو در پلتفرم های اجتماعی و غیره اشاره کرد که در ادامه هر یک به تفکیک مورد بررسی قرار می گیرند.

1. کسب درآمد از یوتیوب

یکی از شغل های نسبتاً جدید و در عین حال پرطرفدار، یوتیوبری است که در صورت موفقیت در آن، می تواند درآمدی بین هزار تا 20 هزار دلار در ماه را برای شما به ارمغان آورد. برای درآمدزایی از این روش، تنها کافی است ویدئوی جذابی با موضوعات مختلف بسازید و آن را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از موضوعات متنوعی، ولاگ تهیه کنید. مقاله آشنایی با ولاگ، به طور کامل به بررسی این موضوع پرداخته است.

روش های کسب درآمد با گوشی موبایل

البته توجه داشته باشید که برای درآمدزایی از یوتیوب، باید حداقل هزار دنبال کننده در طول 12 ماه بدست آورید. همچنین ویدئوهای شما باید حداقل 4 هزار ساعت، بازدید داشته باشند. در صورتی که طی سه ماه یا 90 روز، 10 میلیون بازدید از ویدئوهای کوتاه (Short Videos) بدست آورید، امکان درآمدزایی از یوتیوب یا همان Monetize به وجود می آید.

فروشگاه اینترنتی فرفره

همچنین برای دریافت پول از یوتیوب، کاربر باید حساب Google AdSense داشته باشد. برای کاربران ایرانی که به دنبال کسب درآمد از گوشی موبایل از طریق یوتیوب هستند، باید از شرکت های واسطه برای باز کردن حساب Google AdSense کمک بگیرند. در این حالت، کاربران با پرداخت مقداری کارمزد، می توانند درآمد کانال یوتیوب خود را نقد کنند.

2. کسب درآمد از گوشی موبایل با ساخت پادکست

در صورتی که صدا و گویش روان و خوبی دارید، می توانید به سراغ ساخت پادکست بروید. البته برای کسب درآمد از پادکست، باید نگاهی بلند مدت داشته باشید. این روش، به عنوان یک روش درآمد از گوشی بدون نیاز به سرمایه شناخته می شود و تنها هزینه ای که برای بالا رفتن کیفیت پادکست می توانید داشته باشید، خرید میکروفن مناسب است.

روش های درآمدزایی از طریق پادکست شامل معرفی اسپانسر، کمک مالی از طرف طرفداران و دنبال کنندگان و فروش محصولات جانبی می شود. در واقع رایج ترین روش برای کسب درآمد پادکسترها، معرفی اسپانسر در طی تولید محتوای صوتی است. اسپانسر نیز به ازای تعداد دانلود پادکست، مبلغی را با توافق قبلی، به شما پرداخت می کند.

3. گیم های موبایلی و کسب درآمد بدون سرمایه

در دنیای امروز، بازی ها و گیم های موبایلی، گسترش زیادی در بین تمامی مردم جامعه داشته اند. همین امر می تواند فرصت مناسبی برای کسب درآمد از گوشی موبایل به وجود آورد. در صورتی که مدت زیادی را در روز صرف انجام یک یا چند بازی می کنید یا به صنعت بازی های موبایلی علاقه مند هستید، می توانید محتوای تخصصی مانند نقد و بررسی بازی ها، راهنمای مراحل، لایوهای گفتگو و غیره تولید کنید و با جذب مخاطبان، فرصت های درآمدزایی بسیاری را برای خود ایجاد نمایید.

گیم های موبایلی و کسب درآمد بدون سرمایه

همچنین مشاهده محتوای استریم (Streaming media) و پخش زنده انجام بازی موبایلی، طرفداران بسیاری دارد و برای افراد زیاد جالب است که بازی کردن دیگران را ببینند. با استریم کردن، روش های درآمدی زیادی نظیر اسپانسری، تبلیغات، فروش راهنمای بازی، درآمدزایی از یوتیوب و غیره در پیش روی شما قرار می گیرد.

فروش راهنمای بازی نیز می تواند یک روش کسب درآمد از گوشی بدون نیاز به سرمایه باشد. در صورتی که ترفندهای بازی های معروف را می دانید، می توانید این ترفندها را در قالب راهنمای بازی، به دیگر علاقمندان بفروشید. برای فروش بهتر و بیشتر راهنمای بازی، می توانید بخش فروشگاهی در وب سایت خود ایجاد کنید و فایل راهنما را به صورت PDF یا ویدئو به فروش برسانید. آموزش بازی Baby Doge را به صورت رایگان در فرفره بخوانید.

فروش اکانت بازی های معروف، یکی دیگر از روش های راحت و بی دردسر کسب درآمد از گیم های موبایلی است. بسیاری از افراد، خواهان بازی در رتبه های بالاتر و بهتر انواع بازی های متفاوت هستند. اگر اکانت بازی معروف و محبوبی دارید که رنکینگ بالایی نیز دارید، می توانید اقدام به فروش آن بکنید. همچنین کسب درآمد از طریق بازی موبایلی به صورت غیرمستقیم و از طریق جذب تبلیغات نیز امکان پذیر است.

4. درآمد از گوشی بدون نیاز به سرمایه از طریق اینستاگرام

از بهترین روش های کسب درآمد از گوشی موبایل، استفاده از اینستاگرام است. در حال حاضر، شاید محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران، همین پلتفرم باشد که با حجم بسیار مخاطبان فعال، زمین بزرگی را برای کسب درآمد از گوشی بدون نیاز به سرمایه به وجود آورد. روش های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که به شرح زیر است:

  • تبلیغات: اولین راهی شاید به ذهن همه برسد، تبلیغات از این پلفترم است. شما بعد از مدتی فعالیت و جذب مخاطبان به صفحه خود، پیشنهادات زیادی برای تبلیغ با مبالغ خوبی دریافت می کنید. شما می توانید صفحات و کسب و کارهای دیگر را در پست، استوری یا ریل های خود، تبلیغ نمایید.
  • فروشگاه اینستاگرامی و آنلاین شاپ: اگر در خانه محصول یا خدماتی تولید می کنید، می توانید به سراغ فروش در اینستاگرام بروید. همچنین اگر محصولی برای فروش ندارید، می توانید با دیگر تولیدکنندگان صحبت کنید تا محصول آن را بفروشید و سهم خود را از فروش بردارید. علاوه بر فروش اینستاگرامی، می توانید یک فروشگاه اینترنتی بسازید و لینک آن را در صفحه اینستاگرام خود بگذارید تا مخاطبان برای خرید از شما، به وب سایت مراجعه کنند.
  • ادمینی اینستاگرام: مدیریت پیج یکی از کلیدهای موفقیت در درآمدزایی اینستاگرامی است. شما می توانید با یادگیری ویرایش عکس و فیلم، الگوریتم های اینستاگرامی و کمی خلاقیت، به راحتی پا به عرصه این شغل بگذارید.
  • بلاگری: بسیاری از افراد از اتفاقات روزمره، شغل، سفرهای خود، محتوای تصویری و ویدئویی تهیه می کنند و با انتشار آن در صفحه اینستاگرام، مخاطبان را جذب کرده و بلاگر می شوند. البته بلاگری تنها برای اینستاگرام نیست و پلتفرم یوتیوب نیز می تواند بستر مناسبی برای بلاگر شدن باشد.

با داشتن بهترین گوشی برای تولید محتوا و تلاش و کوشش مستمر، می توانید به راحتی و در مدت زمان نسبتاً کمی، از صفحه اینستاگرام خود، درآمدزایی کنید.

5. افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

یکی دیگر از مدل های درآمدی از تلفن همراه، افیلیت مارکتینگ (Affiliate marketing) یا همکاری در فروش است. در این روش کسب درآمد از گوشی موبایل، شما باید لینک فروش محصول یا خدمات سایت های مختلف را دریافت کنید و آن را در معرض دید مخاطبان خود در هر پلتفرمی که دارید، بگذارید.

در حال حاضر، سایت های خارجی بسیاری به شما لینک مخصوص به خودتان را می دهند تا در پلتفرم هایی نظیر یوتیوب، تلگرام، اینستاگرام و غیره قرار دهید. در این روش درآمدی، هر زمان که مخاطبان، خرید خود را از طریق لینک سفارش شما انجام دهند، درصدی از فروش محصول یا خدمات، به شما تعلق می گیرد.

6. کسب درآمد از تلگرام

یکی دیگر از پیام رسان های محبوب در بین جامعه ایرانی، تلگرام است. برای کسب درآمد از تلگرام، شما با محدودیت های یوتیوب و اینستاگرام مواجه نخواهید بود و دست شما برای فعالیت، کمی بازتر است. شما با تأسیس کانال و گروه و فعالیت مستمر در آن، می توانید از طریق دریافت تبلیغات، مشارکت در فروش، بلاگری، تأسیس فروشگاه آنلاین و غیره، کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از تلگرام

همچنین با تأسیس کانال های خصوصی، می توانید به ازای دریافت مبلغ مشخصی به عنوان حق اشتراک، افراد را به کانال خود عضو کنید و محتوای خاصی را به آنها ارائه دهید. در صورتی که به خرید اکانت پولی این پلتفرم نیاز دارید، بهتر است به سراغ مقاله تلگرام پریمیوم بروید. در صورتی که کانال یا گروه شما، تعداد اعضا و بازدید بالایی داشته باشد، پلتفرم تلگرام در آن تبلیغاتی را نمایش می دهد و به ازای هر تبلیغ مبلغی را برای صاحبان کانال در نظر می گیرد. این روش، یک مدل کسب درآمد از گوشی موبایل به صورت غیر ریالی از تلگرام است که درآمد خوبی را نیز نصیب صاحبان کانال ها می کند.

در حال حاضر نیز، این پلتفرم، انواع بازی های مختلفی نظیر بازی همستر را برای کسب درآمد بیشتر طراحی کرده اند. شما با انجام این بازی ها، می توانید توکن بدست آمده را در صرافی های مختلف بفروشید و درآمد ارزی داشته باشید. بنابراین مانند تمامی مسیرهای درآمدزایی از گوشی موبایل که گفته شد، برای پول درآوردن از تلگرام نیز نیاز به پشتکار و استمرار خواهد بود تا کانال و گروهای خود به تعداد مخاطب و تعامل بالا رساند.

7. ارز دیجیتال برای کسب درآمد از گوشی موبایل

به تازگی، بازارهای ارزهای دیجیتال، رواج زیادی یافته است. همچنین با توجه به نوسانات قیمت دلار، ارزهای دیجیتال به یک راه مناسب برای کسب درآمد از گوشی بدون نیاز به سرمایه برای ایرانیان تبدیل شده است. شما می توانید با نوسان گیری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، به درآمد قابل توجهی در این بازار دست یابید. همچنین از طریق صرافی های معتبر ایرانی و خارجی، امکان نقد کردن حساب خود را خواهید داشت.

ارز دیجیتال برای کسب درآمد از گوشی موبایل

یک راه دیگر برای کسب درآمد از گوشی موبایل از طریق ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری بلند مدت است. بدین صورت که شما می توانید در ارزهایی نظیر بیت کوین، سرمایه گذاری کنید و در بلند مدت به سود بالایی دست یابید. البته باید توجه داشته باشید که عجولانه عمل نکنید. همچنین شما می توانید از طریق ایردراپ های مختلفی، ارز دیجیتال بدست آورید و با فروش آنها، برای خود درآمد کسب کنید. اطلاعات کامل تر از این روش را در مقاله دریافت ارز دیجیتال رایگان با Airdrop بخوانید.

سخن آخر

در دنیای امروز، کسب درآمد از گوشی موبایل یکی از مدل های درآمدزایی فوق العاده به حساب می آید که فرصت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. آزادی در عمل، انعطاف در کار، کسب درامد بدون نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی از جمله مزایایی است که می توانند بسیاری را قانع کند تا با خرید گوشی موبایل، اقدام به کسب درآمد از آن بکنند. شما می توانید در کنار گشت و گذار در اینترنت، به صورت آنلاین، درآمد نیز داشته باشید. چنانچه در این حوزه، تجربه ای دارید، خوشحال می شویم که آن را در بخش نظرات، با ما در میان بگذارید. همچنین سوالات و ابهامات خود را در رابطه با کسب درآمد از گوشی بدون نیاز به سرمایه از ما بپرسید.

رضا صنعتی

فارغ التحصیل کارشناسی کامپیوتر اما علاقه‌مند به حوزه های بازاریابی، فروش و دیجیتال مارکتینگ. 👨‍💻

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا