راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین جارو برقی پارس خزر

برند پارس خزر یکی از بهترین برند ها در تولیدات جاروبرقی است. جاروبرقی های پارس خزر از نظر کیفیت و کارایی با نمونه های مشابه خارجی برابری می کنند. تمام جاروبرقی های این برند کیفیت مناسبی دارند. دوام و کارایی آنها نیز سال هاست ثابت شده است. با توجه به قیمت و کارایی مورد نظر شما، باید بتوانید بهترین جارو برقی پارس خزر که مناسب شماست را خریداری کنید.

جاروبرقی های پارس خزر طراحی های منحصر به فرد، ساده و زیبایی دارند. فناوری های نوینی که در آنها برای مسائل مختلف به کار رفته است، محبوبیت زیادی را در میان کاربرانش ایجاد کرده است. جاروبرقی های پارس خزر در مدل و رنگ های مختلف تولید می شوند.

نکات مهم هنگام خرید بهترین جارو برقی پارس خزر

برای خرید جاروبرقی پارس خزر باید به نکات زیر توجه کنید:

بودجه و قیمت

بهتر است ابتدا جاروبرقی هایی را بررسی کنید که به بودجه شما نزدیک تر هستند. سپس از بین مدل های مختلف در بازه ای که برای قیمت در نظر دارید، بهترین جارو برقی پارس خزر را انتخاب کنید. البته اگر به جاروهای دیگری علاقه مند هستید، بهترین جاروبرقی رباتیک نیز گزینه ی مناسبی برای شماست.

مرکز خرید معتبر

برای خرید بهترین جارو برقی پارس خزر حتماً از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر اقدام کنید و از سایت ها یا فروشگاه هایی که اطمینان و اعتباری ندارند، خرید نکنید.

نظرات کاربران

هر مدل از جاروبرقی پارس خزر را در نظر دارید، قبل از خرید نظرات کاربران در مورد آن را بخوانید. تجربه استفاده کنندگان قبلی، شما را در انتخاب بهترین جارو برقی پارس خزر یاری می کند.

توان دستگاه

توان دستگاه ها روی جعبه محصول نوشته شده است. جاروبرقی های پارس خزر به طور معمول بین 2000 تا 2500 وات توان دارند. هر چقدر میزان توان دستگاه بیشتر باشد قدرت بیشتری نیز دارد. توان دستگاه روی مکش آن نیز تأثیرگذار است.

وزن و ابعاد جاروبرقی

وزن جاروبرقی با توجه به موتور بکار رفته در آن، جنس بدنه، توان موتور و سایر تجهیزات کاهش و افزایش پیدا می کند. اگر جارو برقی را برای محیط های بزرگ یا پله دار می خرید بهتر است وزن آن سبک باشد تا در جابجایی دچار مشکل نشوید. اگر جاروبرقی را برای افراد مسن می خرید، توصیه ی ما به شما خرید جاروبرقی های سبک و کوچکتر از برند پارس خزر است. به طور کلی اگر به دنبال جاروهای سبک و جمع و جور هستید، انواع جارو شارژی بلک اند دکر نیز انتخاب های بسیار مناسبی هستند.

نوع مکش

ثابت یا متغیر بودن نوع مکش برای جاروبرقی ها مهم است. برخی جاروبرقی های پارس خزر این امکان را به شما می دهند تا بتوانید درجه ی مکش را کم و زیاد کنید.

نوع فیلتر بکار رفته

در جاروبرقی های کیسه دار فیلتر Hepa استفاده می شود. کار اصلی این فیلترها تصفیه هوای ورودی به موتور جاروبرقی است؛ هر میزان که لایه های فیلتر بیشتر باشد، این عمل بهتر اتفاق میفتد. فیلتر های Hepa آنتی باکتریال هستند و وجود فیلتر هنگام ترکیدن یا سرریز کردن کیسه ی جاروبرقی از ورود گرد و غبار و آلاینده به موتور جلوگیری می کند.

فروشگاه اینترنتی فرفره

میزان صدای تولیدی

صدای جاروبرقی می تواند کمی آزاردهنده باشد. امروزه به کمک فناوری های مختلف سعی تولید کنندگان بر کم کردن صدای جاروبرقی بدون افت مکش آن است. پارس خزر نیز در برخی از جاروبرقی های خود به این مسئله توجه ویژه ای داشته و آنها را از این فناوری بهره مند ساخته است.

کیسه جاروبرقی و ظرفیت آن

جاروبرقی های پارس خزر همانند مدل های دیگر جاروبرقی در دو مدل کیسه دار و بدون کیسه تولید می شوند. با توجه به نیاز خودتان یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. ظرفیت کیسه ها نیز مهم است چون به هر میزان که این ظرفیت کمتر باشد، در مدت زمان کوتاهتری باید آن را تعویض کنید.

طول کابل

کابل برق باید طول متوسطی داشته باشد. طول 8 یا 9 متر، میزان مناسبی است. طول کابل از این جهت اهمیت دارد که در مکان های بزرگتر لازم نیست مدام دستگاه را به پریز دیگری متصل کنید. اگر محیط مورد نظر شما پریز برق ندارد یا احتیاج به سه راهی برای وصل جاروبرقی دارید پیشنهاد ما بهترین جارو شارژی موجود در بازار است تا به شکل مداوم نیازی به برق نداشته باشید.

میزان مصرف انرژی

برچسب مصرف انرژی یکی از بخش های مهمی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. بیشترین مصرف انرژی G و کمترین آنها درجات A هستند. تمام مدل های پارس خزر دارای درجه A یا A+++ (کمترین میزان مصرف انرژی) هستند و نیازی به نگرانی در مورد هزینه های مصرف برق نیست.

خدمات پس از فروش

در خرید جاروبرقی حتماً به خدمات پس از فروش آن نیز باید توجه داشته باشید. برند پارس خزر برای جاروبرقی هایش 24 ماه گارانتی به همراه تعمیر قطعات در نظر گرفته است.

سری جاروبرقی

برخی از جاروبرقی ها با داشتن چندین سری (برس) مختلف برای جارو کشیدن جاهای مختلف، کار شما را ساده تر می کنند. برای خرید بهترین جارو برقی پارس خزر به تعداد سری مدل مورد نظر و نیاز خودتان توجه کافی داشته باشید.

بهترین و پرفروش ترین مدل های جاروبرقی پارس خزر

محصولات پارس خزر همگی دارای کیفیت بسیار خوبی هستند؛ ولی از بهترین و پرفروش ترین آنها می توان به 4 مدل زیر اشاره کرد:

1- جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB جزو بهترین جارو برقی پارس خزر است. توان مکش و موتور آن 2500 وات است. وزن آن 5.4 کیلوگرم است. این جاروبرقی با داشتن طول کابل 14 متر و سیم جمع کن خودکار برای محیط های بزرگ مناسب تر است. پس از پر شدن مخزن آن با استفاده از نمایشگر دیجیتال می توانید مطلع شده، آن را خارج و شستشو دهید. با توجه به مصرف انرژی پایین آن که برچسب درجه ی A را دارد، لازم نیست نگران مصرف برقتان باشید. سایر ویژگی های این جاروبرقی به شرح زیر است:

  • 4 عدد سری
  • فیلتر هپا
  • لوله خرطومی با روکش کنفی

جاروبرقی Turbo 2500WB با قیمت 8.700.000 تومان گران قیمت ترین جاروبرقی های برند پارس خزر است.

بهترین جارو برقی پارس خزر
جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

2- جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

یکی از ویژگی های برجسته جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W صدای خیلی کمی ست که تولید می کند. 3 عدد سری دارد و کیسه دار است؛ ظرفیت کیسه ی آن 8 لیتر است که برای مصارف خانگی عالی ست. طول سیم آن 5.5 متر است که آن را برای استفاده در محیط های کوچک مناسب می کند. این جاروبرقی 8.2 کیلوگرم وزن دارد که برای افراد سالمند یا کم توان مناسب نیست. 3 عدد چرخ برای جابجایی دارد و قابلیت جذب مایعات نیز ندارد. قابلیت استفاده از پاکت یکبار مصرف (ضد آلرژی) یا کیسه ی دائمی را دارد و مجهز به فیلتر Hepa است که از پخش شدن گرد و غبار در محیط نیز جلوگیری می کند. برس ضمیمه مبل و درزگیر از اقلام همراه این جاروبرقی ست.

قیمت این جاروبرقی از 5.500.000 تومان است که قیمت معقولی ست.

3- جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2000W

توان مکش و موتور این مدل 2000 وات است. طول سیم آن 5 متر است و شعاع عملکردی اش تا حدود 8 متر را هم در بر می گیرد. 1 عدد پارویی، 3 عدد سری و 3 عدد چرخ دارد. جاروبرقی VC-2000W مجهز به فیلتر ورودی هواست و تصفیه هوا درون آن به خوبی اتفاق میفتد. مخزن این مدل جاروبرقی پاکت های یکبار مصرف است که هزینه های مختص به خودش را ایجاد می کند؛ این پاکت ها هر چندماه یکبار باید تعویض شوند. وزن این جاروبرقی 8 کیلوگرم است که نسبتاً سنگین به حساب می آید.

اقلام همراه جاروبرقی:

  • سری پارویی بزرگ
  • سری پارویی کوچک
  • سری لوله ای باریک

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2000W با قیمت 5.600.000 در بازار عرضه می شود.

بهترین جارو برقی پارس خزر
جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2000W

4- جاروبرقی پارس خزر مدل ECO-1800W

جاروبرقی ECO-1800W همانند سایر مدل های پارس خزر دارای فیلتر HEPA است. توان مکش 1800 و توان موتور آن 1600 وات است. طول سیم برق آن 4.5 متر است که طول کوتاهی ست. 3 عدد سری همراه جاروبرقی است. کیسه ی داخل آن کاغذی ست. از سایر ویژگی های این جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای فیلتر بهداشتی
  • فیلتر خروجی هپا
  • لوله ی تلسکوپی از جنس استیل ضدزنگ
  • لوله ی خرطومی با 360 درجه چرخش
  • محافظ حرارتی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از اندازه موتور

این محصول در حال حاضر به قیمت تقریبی 3.400.000 تومان به فروش می رسد.

سخن پایانی

راهنمای خرید جاروبرقی پارس خزر که بالاتر ارائه شد، گزینه ی مناسبی برای بررسی و در نظر گرفتن تمامی مسائل مربوط به جاروبرقی های این برند و حتی سایر برندهای موجود در بازار است. انتخاب بهترین جارو برقی پارس خزر همراه با بهترین قیمت، متناسب با بودجه و نیاز شما باید باشد. کوچک یا بزرگ بودن محیط، سالمند یا توانمند بودن شخصی که می خواهد از آن استفاده کند، میزان کاری که قرار است با آن انجام شود و سایر عوامل همگی روی خرید رضایت بخش شما تأثیر گذارند. برند پارس خز یکی از برند های قدیمی و اصیل است که در حال حاضر یکی از بهترین عرضه کننده های جاروبرقی در ایران است؛ پس خیالتان از بابت کیفیت آن آسوده باشد. اگر شما هم تجربه ی خرید از این برند را دارید برای ما بنویسید. در نهایت به یاد داشته باشید که قیمت های درج شده در مقاله متعلق به شهریور 1403 هستند و برای استعلام قیمت روز باید نام محصول را در فروشگاه فرفره جستجو کنید.

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا