آموزش و ترفند فرفره

راهنمای خرید پلوپز پارس خزر

برنج یکی از غذاهای اصلی در رژیم ایرانیان به حساب می آید، به همین دلیل می توان گفت پلوپز کارایی زیادی در خانه های ایرانی دارد. یکی از برندهای نام آشنا در ساخت پلوپز، پارس خزر می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

شرکت پارس خزر در زمینه تولید پلوپز سابقه ای طولانی دارد و از گذشته اعتبار زیادی بین مصرف کنندگان پیدا کرده است. شما می توانید با کمی تحقیق پلوپز مورد نظر خود را در بین محصولات این شرکت پیدا کنید. اگر به دنبال خرید بهترین پلوپز پارس خزر هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

پلوپز پارس خزر بخرم یا نه؟

پارس خزر یکی از برندهای معروف و شناخته شده در ایران است که توانسته وسایل برقی باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه کند. در ساخت پلوپزهای این برند استانداردهای اروپا رعایت شده و کیفیت بالای محصولات باعث جلب رضایت خریداران ایرانی شده است.

به دلایل مختلف از جمله کیفیت ساخت، قیمت مناسب و تنوع زیاد بسیاری از افراد خرید پلوپز پارس خزر را ترجیح می دهند و این موارد باعث شده مصرف کنندگان از خرید این پلوپزها استقبال کنند.

اگر شما نیز در حال جستجو برای خرید یک پلوپز مناسب هستید بهتر است ابتدا با طرز کار آن آشنا شوید. برای این کار پیشنهاد می کنیم راهنمای خرید پلوپز (فبلاگ) را مطالعه کنید.

مزایا و معایب پلوپزهای پارس خزر

خرید پلوپزهای پارس خزر با توجه به تنوع موجود در بازار مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. در ادامه به مزایای خرید پلوپزهای این برند اشاره می کنیم.

تنوع بالا

پلوپزهایی که توسط این شرکت ساخته و عرضه شده اند از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و شما می توانید با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خودتان از بین این محصولات پلوپز مناسب را انتخاب کنید.

شرکت پارس خزر تاکنون 18 نوع پلوپز به بازار عرضه کرده است و در مدل های جدید که توسط این شرکت تولید شده امکاناتی نظیر ظرف بخارپز، زمان سنج اتوماتیک و نمایشگر LCD اضافه شده است.

امکانات پلوپزهای جدید به شما این امکان را می دهد که در بعضی از مدل های این برند ماست تهیه کنید. برای اینکه بدانید چگونه این کار را انجام دهید مقاله تهیه ماست در پلوپز را مطالعه کنید.

کیفیت

دوام و ماندگاری پلوپزهای پارس خزر از قابلیت های برجسته تولیدات این شرکت به حساب می آید. این شرکت برای ساخت محصولات خود از مواد اولیه باکیفیت استفاده می کند و این مورد باعث می شود پلوپزهای پارس خزر عمر بالایی داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی فرفره

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مواردی که همیشه باعث ایجاد نگرانی در خریداران می شود، نبود گارانتی از طرف شرکت های سازنده می باشد. شما با خرید بهترین پلوپز پارس خزر گارانتی دریافت می کنید و در صورت خرابی محصول می توانید از خدمات ضمانت استفاده کنید.

به طور معمول شرکت پارس خزر برای محصولات خود 25 ماه گارانتی می دهد.

سازگار با سلیقه ایرانی

پلوپزهایی که در داخل کشور ساخته می شوند سازگاری بیشتری با پخت برنج ایرانی دارند و به همین دلیل بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرند. علاوه بر این شرکت پارس خزر به دلیل بازخوردهایی که در 40 سال گذشته از مصرف کنندگان دریافت کرده است توانسته خود را با ذائقه ایرانی هماهنگ تر کند.

شما با این پلوپزها می توانید انواع مختلف غذا را با صرف انرژی کمتری بپزید. برای آشنایی با روش های مختلف پخت در پلوپز می توانید مقاله طرز تهیه انواع غذا در پلوپز را مطالعه کنید.

معایب

در ادامه از مهم ترین معایب پلوپز پارس خزر صحبت می کنیم.

قیمت

ازآنجا که پلوپزهای پارس خزر در بازار به خوبی شناخته شده هستند و کیفیت و زیبایی آنها برای خریداران مشخص شده است، نسبت به بقیه برندها قیمت بالاتری دارند. البته باید دقت کنید که کیفیت و کارایی بالای این محصول قیمت آن را توجیه پذیر می کند.

شما می توانید با توجه به بودجه بهترین پلوپز پارس خزر را انتخاب کرده و کارهای پخت را راحت تر و سریع تر انجام دهید.

بهترین پلوپز پارس خزر
مزایا و معایب پلوپزهای پارس خزر

انواع مختلف پلوپزهای پارس خزر

پلوپزهای پارس خزر به دلیل تفاوت در قابلیت هایی مانند کارایی، اندازه، مدل و قیمت دارای تنوع زیادی هستند. شما می توانید با توجه به نیاز خود، این معیارها را مشخص کنید و بهترین پلوپز پارس خزر را تهیه کنید.

خرید پلوپز بر اساس کارایی

بعضی از مدل های پلوپز علاوه بر پختن برنج، کار آرام پز و بخارپز کردن را نیز انجام می دهند. برای خرید بهترین آرام پز بازار نیز بهتر است از قبل اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

امروزه علاوه بر پخت برنج، پخت انواع غذاهای دیگر نیز در پلوپز انجام می گیرد. به پلوپز هایی که دارای ویژگی هایی غیر از پختن برنج هستند، پلوپز های چند کاره گفته می شود. طرز استفاده پلوپزهای چند کاره با پلوپز های عادی متفاوت است.

خرید پلوپز براساس اندازه و لیتر

شرکت پارس خزر برای هر نفر 250 سی سی حجم را در نظر گرفته است. این اندازه به این معناست که پلوپز یک لیتری برای 4 نفر و پلوپز 2 لیتری برای 8 نفر مناسب می باشد.

خرید پلوپز بر اساس مدل

پلوپزهای پارس خزر در حالت کلی به دو دسته دیجیتالی و غیردیجیتالی تقسیم می شوند. در مدل های قدیمی شما تنها می توانید میزان ته دیگ را انتخاب کنید. اما در مدل های دیجیتالی صفحه دیجیتالی پلوپز به شما اجازه می دهد که میزان پخت، مدت زمان پخت و عملکرد تاخیری پخت را انتخاب کنید. پلوپزهای دیجیتالی پارس خزر دارای منوی فارسی و انگلیسی هستند.

خرید پلوپز بر اساس قیمت

پلوپزهای پارس خزر از لحاظ قیمت به دو دسته چند کاره و تک کاره تقسیم می شوند. پلوپزهای چندکاره به دلیل دارا بودن آرام پز، بخارپز و پلوپز قیمت بیشتری نسبت به پلوپزهای تک کاره دارند. شما بر اساس کارایی مدنظر خود می توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. پلوپزهای پارس خزر به دلیل کیفیت بالای خود دارای قیمت مناسبی نسبت به قیمت پلوپزهای دیگر در بازار هستند.

پلوپز های موجود در سایت فرفره

فروشگاه اینترنتی فرفره با هدف ارائه خدمات به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع محصولات از جمله گجت ها، وسایل آشپزخانه، لوازم التحریر و لوازم مورد نیاز خانه فعال است و خریداران می توانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی در سایت پیدا کرده و سفارش دهند.

شما با جستجو کردن کلمه پلوپز در سایت فرفره می توانید محصولات متنوعی را در این بخش پیدا کنید و با توجه به توضیحات آن، پلوپز مورد نیاز خود را خریداری کنید.

نکات مهم در خرید بهترین پلوپز پارس خزر

1: در هنگام خرید پلوپز باید به اندازه و ظرفیت پلوپز توجه زیادی داشته باشید. برای این کار ابتدا میزان برنج مصرفی خانواده خود را به فنجان محاسبه کرده و بعد آن را به واحدهای دیگر مانند لیتر، پوند و… تبدیل کنید. ظرفیت پلوپز ها بر اساس واحدهای مختلف در شرکت ها محاسبه می شود.

2: به کارایی پلوپزی که لازم دارید دقت کنید. گاهی تنها پلوپز برای پخت برنج لازم دارید و گاهی نیاز به دستگاهی دارید تا کار یک آرام پز، بخارپز و پلوپز را همزمان انجام دهد. براساس کارایی مدنظرتان می توانید بهترین پلوپز پارس خزر را انتخاب کنید.

3: حتما به نوع قابلمه داخلی پلوپز دقت کنید. برخی قابلمه ها نچسب هستند و کار با آن ها بسیار راحت است. بهتر است قابلمه سرامیکی انتخاب کنید زیرا این قابلمه ها علاوه بر اینکه نچسب هستند، مواد سمی نیز ندارند. البته قیمت این قابلمه ها بیشتر است و نیاز به نگهداری بیشتری دارند.

4: داشتن ضمانت نامه یا گارانتی کمک می کند که شما خرید راحت تر و با اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید.

معرفی بهترین مدل های پلوپزهای پارس خزر

بهترین پلوپزهای برند پارس خزر بر اساس امتیاز خود شرکت و امتیاز مشتریان انتخاب شده اند. در ادامه لیستی تهیه کرده ایم که می توانید بهترین پلوپز پارس خزر را در آن متناسب با نیازتان پیدا کنید.

پلوپز 12 نفره مدل تي اس 271 – TS-271

این پلوپز مجهز به سیستم زمان سنج پخت اتوماتیک است و شما می توانید با توجه به زمان بندی مناسب خودتان، تنظیمات زمانی را انجام دهید. جنس ظرف در پلوپز مدل TS-271-271 تفلون نچسب می باشد که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد.

جنس استیل آبکاری شده که در بدنه بیرونی این پلوپز استفاده شده است باعث ماندگاری بیشتر آن می شود. درب این مدل از پلوپزهای پارس خزر شیشه ای می باشد و باعث می شود مراحل پخت را به خوبی زیر نظر داشته باشید. قیمت پلوپز مدل TS-271-271 در حال حاضر 3,564,600 تومان است.

پلوپز 8 نفره مدل تيان 181– Tyan

در ادامه راهنمای خرید پلوپز پارس خزر به یکی از بهترین مدل های ساخته شده این برند می رسیم. در ساخت پلوپز تیان از بدنه فلزی با پوشش رنگ اپوکسی نسوز استفاده شده است که باعث می شود در درجه حرارت بالا رنگ بدنه تغییر نکند.

استفاده از تایمر و ترموستات با دقت بالا در این پلوپز خیال مصرف کنندگان را از بابت زمان پخت راحت می کند. پلوپز 8 نفره مدل 181– Tyan: دارای استاندارد CE اروپا می باشد و شما می توانید این پلوپز را با قیمت 3,102,500 تومان از سایت فرفره سفارش دهید.

بهترین پلوپز پارس خزر
پلوپز 8 نفره مدل تيان 181– Tyan

پلوپز ديجيتال 4 نفره مدل DMC-101P

پلوپزهای دیجیتال از جدیدترین مدل های موجود در بازار هستند که طرفدران زیادی دارند. پلوپز پارس خزر مدل DMC-101P چند قابلیت را به طور همزمان دارد. شما می توانید از این پلوپز به عنوان آرام پز و بخارپز نیز استفاده کنید و در مواقع لزوم در پلوپز غذا را گرم نگه دارید.

بدنه این پلوپز از نوع پلیمر است و مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد که باعث طول عمر بالای آن می شود. پلوپز مدل DMC-101P، 21 نوع قابلیت کاربردی دارد که آن را از سایر پلوپزهای موجود در بازار متمایز می کند. این پلوپز در حال حاضر با قیمت 4,069,700 تومان به فروش می رسد.

پلوپز مولتی کوکر 2 نفره مدل تفتان 61

قابلیت های مختلفی که در این پلوپز قرار داده شده باعث می شود چند نوع غذا را بپزید. این پلوپز مجهز به قابلیت پخت انواع خورشت نیز می باشد.

تنظیم زمان در این پلوپز امکان پذیر است و به عنوان آرام پز نیز قابل استفاده است. همچنین شما می توانید در پلوپز پارس خزر مدل تفتان 61 غذا را گرم نگه دارید. قیمت فعلی پلوپز در حال حاضر 3,161,200 تومان است.

پلوپز ديجيتال 8 نفره مدل DMC-181P

این پلوپز یکی از مدرن ترین مدل های ارائه شده توسط شرکت پارس خزر است. پلوپز مدل DMC-181P به صفحه نمایشگر LCD مجهز شده و می توان با آن غذاهایی نظیر سوپ برنج، سوپ، خورشت و آش را با زمان بندی پخت.

برنامه تنظيمي در این پلوپز تا 2 ساعت بعد از قطع برق هم قابل اجراست. اگر به دنبال بهترین پلوپز پارس خزر می گردید می توانید روی این محصول حساب کنید. این پلوپز در حال حاضر با قیمت 4,487,300 تومان عرضه می شود.

خلاصه مقاله

در ابتدای این مقاله به دلایل مهم خرید پلوپز پارس خزر اشاره کردیم و از مزایا و معایب این وسیله کاربردی گفتیم. سپس انواع پلوپزها را بر اساس کارایی، اندازه، مدل و قیمت معرفی و دسته بندی کردیم.

در ادامه به نکاتی که باید قبل از خرید بهترین پلوپز پارس خزر دقت کنید اشاره شد و در پایان نیز بهترین پلوپزهای پارس خزر و قیمت های روز آنها را بررسی کردیم. توجه داشته باشید که قیمت های گفته شده مربوط به شهریور 1403 هستند.

 

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا